Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Ölsmakare?

7654 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#5951

Postad 25 mars 2014 - 14:00

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0
Jävligt snygg etikett Brittan! Kommer bli svårt att slå den i etikett-tävlingen.

Känns som att den här hade blivit livsfarlig i Folkets Val också om ni bara kört på en öl istället för två.

#5952

Postad 25 mars 2014 - 14:12

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Jävligt snygg etikett Brittan! Kommer bli svårt att slå den i etikett-tävlingen.

Känns som att den här hade blivit livsfarlig i Folkets Val också om ni bara kört på en öl istället för två.


Haha, livsfarlig enbart m a p etiketten? Hold your horses nu...smaken på ölen spelar också in. Hoppas jag. ;)

Den är grymt snygg, och precis min stil men jag tror nog det finns andra etiketter som också är snygga och som kanske tilltalar fler.
Viktigast för mig är att jag är riktigt nöjd med den. Förhoppningsvis blir vi nöjda med ölen också, tappar på fat imorgon.

#5953

Postad 25 mars 2014 - 14:45

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0
Att vinna Folkets Val handlar förstås om att ha en bra öl i grunden men en bra öl räcker inte riktigt för att nå hela vägen fram, det gäller att få många att prova den också. En intressant etikett kan helt klart dra många extra som vill prova den. Grejen är ju att de flesta bara provar 30-50 öl på ett SM och då gäller det att just din öl finns i så mångas magar som möjligt när dagen är slut. För alla kommer ju inte gilla just din öl trots att den kanske är kalasgod. Sen finns det alltid en risk att man späder ut sina röster genom att ställa upp med olika öl i samma klass. Bröderna Andersson är ett bra exempel på det. De har alltid kalasgod öl, egentligen borde de ligga i topp i Folkets Val varje år men de har så många öl med sig och så många likartade öl (och liknande etiketter) att rösterna sprids och de brukar ligga rätt långt ner i listorna. Samma sak med två gubbar i Källarknut som alltid tar med två veteöl. Kalasgod veteöl men de som gillar den ölen väljer en av de två att rösta på och då halveras rösterna. De brukar hamna runt plats 10-20 med båda ölen varje år.

Hmm jag tänker nog lite för mycket på Folkets val :P Men det är ju en väldigt kul tävling. Springa och sparka på en boll? Nej för fan det är mycket roligare att hatta runt i en ishall och dricka bärs :)

#5954

Postad 25 mars 2014 - 14:46

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Vilka öl tävlar ni med i Folkets Val förresten Stefan? Förutom Bryggarsmisk då.

#5955

Postad 25 mars 2014 - 14:50

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Att vinna Folkets Val handlar förstås om att ha en bra öl i grunden men en bra öl räcker inte riktigt för att nå hela vägen fram, det gäller att få många att prova den också. En intressant etikett kan helt klart dra många extra som vill prova den. Grejen är ju att de flesta bara provar 30-50 öl på ett SM och då gäller det att just din öl finns i så mångas magar som möjligt när dagen är slut. För alla kommer ju inte gilla just din öl trots att den kanske är kalasgod. Sen finns det alltid en risk att man späder ut sina röster genom att ställa upp med olika öl i samma klass. Bröderna Andersson är ett bra exempel på det. De har alltid kalasgod öl, egentligen borde de ligga i topp i Folkets Val varje år men de har så många öl med sig och så många likartade öl (och liknande etiketter) att rösterna sprids och de brukar ligga rätt långt ner i listorna. Samma sak med två gubbar i Källarknut som alltid tar med två veteöl. Kalasgod veteöl men de som gillar den ölen väljer en av de två att rösta på och då halveras rösterna. De brukar hamna runt plats 10-20 med båda ölen varje år.

Hmm jag tänker nog lite för mycket på Folkets val :P Men det är ju en väldigt kul tävling. Springa och sparka på en boll? Nej för fan det är mycket roligare att hatta runt i en ishall och dricka bärs :)


Stämmer mycket väl! Framförallt på förstagångs-besökare tror jag. Själv inbillar jag mig att jag har rimlig koll på vilka som gör bra öl och vilka som gör öl som jag smakmässigt gillar. Men trots det är jag hyfsat ostrukturerad i mitt provande men man får ju tips om bra öl via andra också. Får väl se hur mycket man hinner, och orkar, med i år när man även ska bjuda på öl.

Dock beror det ju på vad man är ute efter som bryggare, jag är ute efter att många smakar ölen och att jag som sagt var förhoppningsvis kan få lite feedback. Inte vinna. Men som du sa tidigare så är kanske SM fel plats för det. För många öl, för mycket folk. Precis som du säger gäller du ju att initialt locka till sig folk i form av skyltar och annat. Det brukar ni göra superbra, sen gör ni jävligt bra öl också.

Redigerat av BrittBastard, 25 mars 2014 - 15:20.


#5956

Postad 25 mars 2014 - 15:41

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0
Sen kan en bra öl i sig vara tillräckligt för att dra intresse. Det blir en snackis helt enkelt. Standardfrågan när man träffar någon annan är ju: "Har du provat något gott?".

Jag har med dessa, siffran framför motsvarar den klass jag misstänker att den hamnar i.

1. Bryggarsmisk - Välhumlad veteöl på runt 4%. Smisk-tema.
3. Passion For Peach - Saison som kryddats med persika, passionsfrukt och nektariner. Vi har även tillsatt brettanomyces men jag tror inte den hunnit få fäste, har dock inte provat någon flaska på ett tag. Nintendo-tema.
4. HOPS! - DIPA, en jävla massa humle och sen blir det Hajen-tema.

Sen har andra i föreningen med dessa öl:
2. Red Devil - En amber ale med härlig maltighet.
3. #2 - En IPA (vet inte mer än så)
3. Witchcraft IPA - En IPA som ska vara riktigt bra enligt min morsa.

Från Källarknut kommer:
1. Milk Stout 16% - En milk stout där 16% av extraktinnehållet består av laktos.
1. Saison du public - En saison på låg ABV.
Sen har de med 2 veteöl som jag inte vet något om.
Andreas har även med något välhumlat.

Det kommer ett inlägg på bloggen med mer detaljer och etiketter längre fram. Har inte fått in all info än.

Dock beror det ju på vad man är ute efter som bryggare, jag är ute efter att många smakar ölen och att jag som sagt var förhoppningsvis kan få lite feedback. Inte vinna. Men som du sa tidigare så är kanske SM fel plats för det. För många öl, för mycket folk. Precis som du säger gäller du ju att initialt locka till sig folk i form av skyltar och annat. Det brukar ni göra superbra, sen gör ni jävligt bra öl också.


Det har du helt rätt i. Jag satsar förstås på vinst, men hela upplevelsen är det viktigaste för mig. Att dricka god öl, träffa trevliga människor, kolla in andras skapelser o.s.v.

#5957

Postad 27 mars 2014 - 17:00

fristil
  • fristil
  • Mästare

  • 3 270 inlägg
  • 0
Fick hem lite öl idag:

Belgoo Luppoo
St Feuillien Cuvée da Pâgues
Postiche Russian Import Stout'
Petrus Aged Pale
Buffalo 1907
Gourden Carolus Easter

Bifogad fil(er)



#5958

Postad 27 mars 2014 - 18:14

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Jag också!

Bifogad fil  1111.jpg   426,62K   5 Antal nerladdningar

Glöm sen inte att rösta på Jens Skrubbe här!

https://www.guldendr...y=&sorting=date

#5959

Postad 28 mars 2014 - 09:51

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Jag också!

Bifogad fil  1111.jpg   426,62K   5 Antal nerladdningar

Glöm sen inte att rösta på Jens Skrubbe här!


Va fan, har du plockat fram systemkameran?

Ikväll blir det lite öldrickande, tappning på fat, snack och förberedelser inför SM.

#5960

Postad 28 mars 2014 - 10:18

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Jo, jag dammade av den rackaren :)
Får försöka kombinera lite hobbys!

#5961

Postad 28 mars 2014 - 10:25

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0
Blir AW idag med några polare, troligtvis på Ölcafét eller Bishops beroende på när de kommer. Imorgon blir det öl igen och sen iväg och se Örebro spöa Västerås i hockeyn. Min första hockeymatch (elit) som jag ser live. Känns lite märkligt eftersom jag varit intresserad av hockey sen jag var liten grabb.

#5962

Postad 28 mars 2014 - 18:23

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0
Intagit helgens första öl! Blev en ST Erik Centennial som smakar riktigt bra :)

Ha en trevlig helg alla!

#5963

Postad 02 april 2014 - 11:48

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

  • 1 517 inlägg
  • 0
Eftersom det är mycket gnällbältare i tråden så kan jag inte låta bli. På lördag så är det reggae på Kulturbryggeriet. Jag antar att det blir bra musik och kanske t.o.m. bättre öl ;) Förköp på Najz Prajz om man vill. Spektaklet börjar släppa in fint folk kl 19:00.

#5964

Postad 02 april 2014 - 11:51

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Det är ju SM i hembrygd öl ffs!

#5965

Postad 02 april 2014 - 12:22

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0
Jasså har Närke bokat in ett event på SM-dagen. Det är inte likt dem, H-G o Berith brukar ju komma till SM. Häng med på SM-bussen istället DevilGod, kommer bli en jäkla massa god öl där. :)

Anmälan och info finns här:
https://kallarknut.w...14-i-linkaping/

Tack för tipset förresten, inte för att jag är mycket för reggae men hade helt missat att det var ett event där.

#5966

Postad 03 april 2014 - 08:21

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

  • 1 517 inlägg
  • 0

Jasså har Närke bokat in ett event på SM-dagen. Det är inte likt dem, H-G o Berith brukar ju komma till SM. Häng med på SM-bussen istället DevilGod, kommer bli en jäkla massa god öl där. :)

Anmälan och info finns här:
https://kallarknut.w...14-i-linkaping/

Tack för tipset förresten, inte för att jag är mycket för reggae men hade helt missat att det var ett event där.

Jag tvivlar på att HG and the Crew stannar för det eventet. De gör nog samma som ni andra och avnjuter SM. Ölen smakar nog lika gott utan dem *peppar peppar*.
Tack för inbjudan, men har lovat polare redan.

#5967

Postad 03 april 2014 - 08:31

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0
Event hos Närke låter som ett bra substitut för SM du får säkert riktigt kul.

Jag har lagt upp info om den öl vi från Örebro och Frövi tar med till SM på bloggen: http://www.beerdrivel.se/?p=6817
Går ni in på Ölsvammel på Facebook får ni en bild på hur serveringslådan till Passion For Peach ser ut. Har tyvärr ingen möjlighet att lägga upp den här för tillfället.

Helt sjukt att det kommer över 180 öl till Folkets Val. Ska bli ruskigt skoj det här.

#5968

Postad 03 april 2014 - 08:51

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Ja, det ska bli riktigt kul! Vi kommer ha med en beergun så blir det öl över i våra fat så se till att ta med några flaskor och kapsyler så fyller vi flaskorna till dig Stefan. I owe you.

#5969

Postad 04 april 2014 - 12:27

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

  • 1 517 inlägg
  • 0
Lycka till alla på SM nu! Ni bjuder väl tråden runt sen på det som blir över? :D

#5970

Postad 04 april 2014 - 14:37

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Lycka till alla på SM nu! Ni bjuder väl tråden runt sen på det som blir över? :D

Förhoppningsvis blir det inget över!
Inte särskilt troligt heller med ca 1300 besökare. ;)

#5971

Postad 07 april 2014 - 16:07

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

  • 1 625 inlägg
  • 0
Vem vann nu då? Vilken öl är det som Åbro "tvingas" att brygga? Har letat lite grann men hittar ingen info om detta.

#5972

Postad 07 april 2014 - 16:14

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 1
Drakens IPA! Rick Lindqvist :) ... Kan bara blir hur bra som helst. Drakens DIPA är en av min alltime favoriter :)

#5973

Postad 07 april 2014 - 20:37

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Folkets Val
Dommartävligen

Ingen vinst för oss, 3 Beards Brewery, men dock en fin tredje plats i etikett-tävlingen som för övrigt vanns av Stefan, grattis!

Mycket kul och treligt var det som vanligt!

#5974

Postad 09 april 2014 - 09:23

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

  • 1 625 inlägg
  • 0
Tror ni att Åbro klarar uppgiften då? Nu är väl Rick och gänget iofs med och håller i spakarna men Åbro har väl aldrig bryggt något som är i närheten av en IPA?

#5975

Postad 09 april 2014 - 09:30

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Tror ni att Åbro klarar uppgiften då? Nu är väl Rick och gänget iofs med och håller i spakarna men Åbro har väl aldrig bryggt något som är i närheten av en IPA?


Rent kunskapsmässigt och tekniskt är det nog inga problem. Frågan är bara vad/hur mycket skillnad det kommer bli mellan Rick & Co's öl och Åbros.
Inte omöjligt att dom gör ett "billigare" recept, eller ganska stor sannolikhet skulle jag tro.

#5976

Postad 09 april 2014 - 09:31

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0
Det är inte säkert att det blir samma recept, dealen var att de får brygga en öl på bryggeriet. Men förhoppningsvis blir det samma recept även om det kommer bli justeringar (vilket hade hänt i andra bryggerier också). Har väldigt svårt att tro att den blir lika bra som deras hembryggda. Har inte druckit något gott från Åbro än, men nån gång ska ju vara den första :P

#5977

Postad 09 april 2014 - 09:49

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

  • 1 625 inlägg
  • 0
Vi får hoppas på det bästa. Är lite nyfiken på hur en sådan här grej ser ut rent juridiskt, och vem betalar? Är det Åbro som står för kulorna och får därmed rättigheterna till ölet?

#5978

Postad 12 april 2014 - 09:23

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

  • 1 517 inlägg
  • 0
Är det någon som provat årets skörd av påsköl? Någon som sticker ut som man bör sikta in sig på?

#5979

Postad 12 april 2014 - 09:27

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Näeh, det var inget att ha. Släppet i Små Partier var däremot fantastiskt :)

#5980

Postad 12 april 2014 - 14:30

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

  • 1 517 inlägg
  • 0

Näeh, det var inget att ha. Släppet i Små Partier var däremot fantastiskt :)

Alla eller någon speciell du tänker på?

#5981

Postad 12 april 2014 - 15:43

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Nej ingen speciell, men det var bra överlag, jag fick skippa massor för att hålla mig iaf under 2500:-
Blå Spögelse tog ju en stor del av budgeten denna månad :)

#5982

Postad 24 april 2014 - 18:03

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

  • 1 625 inlägg
  • 0
Snart dags för ölsläpp på Bolaget igen. Någon som kan rekommendera något som inte kostar allt för mycket?

#5983

Postad 25 april 2014 - 06:40

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0
Blå Spögelse var en besvikelse tyckte jag. Både smakade och doftade smör (diacetyl). Tyckte till en början att den var rätt bra men sen tog smöret över mer och mer, var knappt så jag orkade dricka ur mitt glas (delade med flera andra).

Angående maj-släppet så beror det lite på vad du är ute efter. Jag tycker t.ex. det ska bli kul att få prova förra årets SM-vinnare (Caspar Yolle Scwarz) samt att jag sparar på vertikalare av Lunator. Men det finns ju flera bra bland de billigare, Mikkeller K:rlek är säkert bra i år igen. Saison Dupont Dry Hopping har jag inte provat men låter ju lockande.

Här finns en fullständig lista förresten: http://beersweden.fo...ingar-maj-2014/ Jag ska sätta mig i helgen och skriva ihop ett inlägg på bloggen och skriver då korta beskrivningar av varje öl.

#5984

Postad 25 april 2014 - 06:49

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

  • 1 625 inlägg
  • 0
Jo ett par K:rlek lär det garanterat bli. Förra årets Vår/Sommar var ju riktigt, riktigt bra så förhoppningarna är höga på årets version.

#5985

Postad 25 april 2014 - 07:08

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Köpte SirTastealot 3,5 på konsum. Borde byta namn till Dr Tastealittle...

#5986

Postad 25 april 2014 - 07:27

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

Köpte SirTastealot 3,5 på konsum. Borde byta namn till Dr Tastealittle...


Ja den var ingen höjdare. Men Sir Tastealot Hoppiness tyckte jag var helt ok. Första ölen från Spendrups (förrutom några från Wisby) som känns drickbar och faktiskt hade lite humlearom. Visserligen finns det massvis med bättre öl på bolaget men skulle jag välja mellan den och valfri industrilager skulle jag välja den. Det kan jag inte säga om någon annan Brutal Brewing- eller Pistonhead-öl

#5987

Postad 25 april 2014 - 09:31

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

  • 666 inlägg
  • 0
Själv tycker jag Pistonheads Flat Tire funkar som lite dussinöl istället för någon random folköl, men det förutsätter ju fortfarande att man tar sig till bolaget i tid.

#5988

Postad 25 april 2014 - 10:13

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0
Dom har också någon öl som heter Hale to nothing. Smakar i princip exakt likadant som alla andra från Brutal Brewing men till ett högre pris då den är "Ekologisk".

SirTastealot State of hoppiness smakade helt OK för det låga priset, faktiskt den första dom gjort som inte smakar exakt likadant som alla andra. Nu tar jag kanske i, men det skiljer då inte mycket mellan smakerna i deras sortiment.

#5989

Postad 25 april 2014 - 18:53

Unregistered291b229b
  • Unregistered291b229b
  • Veteran

  • 1 690 inlägg
  • 0
Ska det vara kolsyra i Baladin Nazionale Raccolta Luppolo? Känns ganska avslaget. . .

#5990

Postad 25 april 2014 - 20:21

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0

Ska det vara kolsyra i Baladin Nazionale Raccolta Luppolo? Känns ganska avslaget. . .


Min hade kolsyra som jag minns det (en av många öl). Men är å andra sidan inget fan av kolsyra.

#5991

Postad 01 maj 2014 - 07:04

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Nu åker jag mot CBC! Blir inte så trist :)

#5992

Postad 02 maj 2014 - 15:59

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

  • 1 625 inlägg
  • 0
Hade inte haft något emot att strosa omkring nere i Köpenhamn och testa öl kan jag säga. Hoppas du har kul Squeeze.

#5993

Postad 02 maj 2014 - 16:29

Unregistered2294
  • Unregistered2294
  • Mästare

  • 2 941 inlägg
  • 0
Jag vill ha en Oppigårds nu :(

#5994

Postad 02 maj 2014 - 20:03

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0
Äsch klämmis är kaxig nu men sen inser han att det är en massa människor på CBC. Går istället ut och sätter sig på parkbänken utanför och dricker några burkar med sina riktiga vänner.

Nä jag är inte avis eller bitter alls. ;)

#5995

Postad 02 maj 2014 - 21:22

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

  • 1 625 inlägg
  • 0
Ja usch och fy, trängas med en massa människor som är glada och luktar konstigt. Bättre att vara hemma. :)

#5996

Postad 04 maj 2014 - 18:59

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Det var häftigt värre :) Ska slänga upp ett par bilder sen! Var på Taphouse också, Nyöppnat med 61 kranar, Europas största sortiment på tapp!

#5997

Postad 05 maj 2014 - 10:32

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0
Testade en till priset sett god öl, Pistonhead Flat Tire :) Dry hopped och god

#5998

Postad 05 maj 2014 - 11:44

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Mikkeller Spontantrippelblueberry på CBC
Bifogad fil  2014-05-02 16.26.41.jpg   96,06K   6 Antal nerladdningar

To Öl körde storflaskor, båda ölen var fantastiska tyckte jag.
Bifogad fil  2014-05-02 16.35.50.jpg   133K   4 Antal nerladdningar

Nyöppnade Taphouse med 61 öl på tapp, en höjdare!
Bifogad fil  2014-05-03 15.01.20.jpg   128,85K   4 Antal nerladdningar

Lite fina färger på Mikkeller Bar
Bifogad fil  2014-05-03 16.29.40.jpg   49,89K   2 Antal nerladdningar

#5999

Postad 05 maj 2014 - 11:59

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0
Ja Flat Tire är av få som gått att dricka från Spendrups och Pistonhead-märket. Faktiskt så att den doftar lite humle, men det är nog en väldigt sparsam torrhumling. Jag har dock inte köpt något mer av den då jag hellre lägger några kr extra och får något mycket bättre.

#6000

Postad 05 maj 2014 - 12:11

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0
Härliga bilder Squeeze, måste ha varit en grymt kul helg.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.