Spana in trailer
Black Swan
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter produkter
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Skickat 22 augusti 2010 - 19:33
Med Natalie Portman, Mila Kunis och Vincent Cassel i huvudroller.. Stora förhoppningar på denna, lite besviken bara att Summer Glau inte är med, hon hade varit perfekt men men.. Man kan inte få allt.
Spana in trailer Black Swan Skickat 25 mars 2011 - 09:52
Ack så fel ni hade... ingen höjdarfilm direkt. Okej, men inte mer än så. Balett... spännande. Eller inte. Balett i sig är ju (såklart) inte spännande, men filmen handlar ju inte uteslutande om balett. Jag tyckte man gjorde det fruktansvärt bra! OT: Ingen MMA på länge eller? Har inte sett dig posta på ett tag i tråden... Skickat 27 mars 2011 - 15:12
Ack så fel ni hade... ingen höjdarfilm direkt. Okej, men inte mer än så. Balett... spännande. Eller inte. Skickat 29 mars 2011 - 12:21
Hehe, visst att kanske inte balett var det som filmen handlade om men den innehöll ******** mycket av det. Lite provokativt kanske man kan jämföra det med att se på en porrfilm för handlingens skull. Vidare så var den tämligen förutsägbar. Men som sagt, den var ju inte kass. Kanske 2.5 av 6. Tydligen verkar jag vara ensam om att inte höja den till skyarna.
OT: Ingen MMA på länge eller? Har inte sett dig posta på ett tag i tråden... Skickat 29 mars 2011 - 12:52
Hehe, visst att kanske inte balett var det som filmen handlade om men den innehöll ******** mycket av det. Lite provokativt kanske man kan jämföra det med att se på en porrfilm för handlingens skull. Vidare så var den tämligen förutsägbar. Men som sagt, den var ju inte kass. Kanske 2.5 av 6. Tydligen verkar jag vara ensam om att inte höja den till skyarna. Jag hatar filmen, jag mådde dåligt efter att ha sett skiten. Sämsta film 2010 helt enkelt. Skickat 30 mars 2011 - 07:04
Hehe, visst att kanske inte balett var det som filmen handlade om men den innehöll ******** mycket av det. Lite provokativt kanske man kan jämföra det med att se på en porrfilm för handlingens skull. Vidare så var den tämligen förutsägbar. Men som sagt, den var ju inte kass. Kanske 2.5 av 6. Tydligen verkar jag vara ensam om att inte höja den till skyarna. Jag följer tråden med spänning, men har inte hunnit med så många inlägg. Kan ju inflika såhär lite OT att jag har svårt att se någon ta Jon Jones. Evans lär inte ha en suck... (vi får snacka mer i MMA-tråden) Gör inte du det? Skickat 01 juni 2011 - 07:29
Tyckte den var ok, men det som drar ner den är alla balettscener, känns som att dom skulle kunna ta bort 90% då det blir långtråkigt och tjatigt väldigt fort. Systerfilmen The Wrestler var betydligt bättre överlag, men speciellt på balansen mellan film och wrestling (jag är inget fan av wrestling heller). Filmen var också lite väl förutsägbar, efter en kort stund så vet man vart det är på väg och "aha-upplevelsen" som jag antar att dom vill uppnå i slutet uteblir helt.
Helt enkelt en film som går att titta på om man har tråkigt, men som jag inte kommer se igen. Det här inlägget har ändrats av frövigalning 01 juni 2011 - 07:31 Skickat 08 juni 2011 - 14:53
När jag såg filmen tyckte jag att den var full av alla balett och skräck klicheer tänkbara. Men den kommer ändå tillbaka till mig i tankarna och jag gillar slutet väldigt mycket. Jag trodde verkligen att den andra tjejen skulle vara död i dushen!
Det här inlägget har ändrats av Squeezemaster 10 juni 2011 - 09:17 Skickat 12 juli 2012 - 19:49
En fråga är denna film väldig gryning? Eller har jag bara köpt en dålig release?
http://www.ladda-upp...71757/blackswan En bild från Blurayutgåvan. Det här inlägget har ändrats av hajpojken 12 juli 2012 - 19:54 Skickat 12 juli 2012 - 21:57
En fråga är denna film väldig gryning? Eller har jag bara köpt en dålig release? http://www.ladda-upp...71757/blackswan En bild från Blurayutgåvan. var ett tag sedan jag såg den men kan inte minnas att det var SÅ grynigt, kan kolla när jag gått av jobbet på morgonen o kika sedan säga hur det ser ut hos mig Skickat 13 juli 2012 - 20:11
Inte bara 16mm: http://www.imdb.com/...47798/technical
en del är skjuten med Canon EOS 5 och 7, det ser man även på extramaterialet om jag minns rätt. 1 användare läser den här trådenMedlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0 |
Detta forum sponsras av
|