Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Apple TV 3

1297 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1201

Postad 09 december 2014 - 08:27

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Hej,

Jag har skummat igenom tråden för och se om någon har samma problem som mig men jag kan inte se det - har jag missat det så ber jag om ursäkt.

Jag har en apple tv 3 och en iphone 5s som är uppdaterad med den senaste IOS och jag kan inte fatta vad som är problemet.. har googlat rundor men hittar lika många svar som bär i skogen.

Jag får följande felmeddelande: Ett fel inträffade när innehållet lästes in, försök senare.. och det har jag gjort ett antal gånger. Problemet uppstår när jag väljer och streama från dreamfilms eller swefilmer men streamar jag från svt play eller youtube så fungerar det ypperligt.

Jag kör kabel från routern till apple tv istället för wifi då detta kunde vara en lösning men resultatet är detsamma och jag har testat omstarta/ominstallera apple tv, tyvärr med samma resultat.

Jag hoppas att någon klok människa här på detta forum kan hjälpa mig?

Mvh Mats

Airplay från dreamfilm brukar inte funka så bra, har testat det och fått bild men sällan det funkar ett helt program. Vet inte om det har att göra med att man kör via webläsaren.
Att ATVn sitter med kabel eller wifi har ingen betydelse så länge det är på samma router. Det är att det ska vara en IP-adress på samm nät som är det avgörande för att Airplay ska funka.

Nu är vi rejält off-topic, men måste bara påpeka att det inte gör det.

Netlix i 1080p fungerar i dagsläget endast på "utvalda" plattformar. När det gäller mediaspelare innebär det: AppleTV3, Chromecast, Amazon FireTV och Google Nexus Player - inte på någon annan android-baserad mediaspelare, de får endast in SD.

Jo, och inte är jag expert på Android heller eftersom jag uppenbarligen kör AppleTV/iphone/ipad. ;)
Googlade bara några artiklar att 1080p skulle funka med 4.3 men det kan ju ha varit generellt och ändå vara spärrat på vissa plattformar av just Netflix?

#1202

Postad 09 december 2014 - 17:22

Unregistered6c9772c4
  • Unregistered6c9772c4
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0
Agpath, tack för ditt svar.

Nej, det är mycket märkligt för det har fungerat från dreamfilms och swefilmer men det var för ett tag sedan och svt play och tv play fungerar smärtfritt, borde det inte vara samma problem då? Båda går via safari, dvs samma webbläsare.

Jag har hört att det kan vara routern som spökar men då borde problemet uppstå oavsett vart jag streamar ifrån men som sagt, jag bli ickkkkkkke kloker på det.

Mvh Mats

#1203

Postad 09 december 2014 - 19:27

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

  • 796 inlägg
  • 0

Vevo har en egen app på Apple TV.


Inte i Sverige, men nu har gjort om appen och musikvideorna är tillbaka. Överhuvudtaget är den mycket bättre nu.

#1204

Postad 10 december 2014 - 10:16

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0
Ny version av Youtube-appen sedan igår. Nu kan man äntligen vara inloggad via sitt Google-konto och se sina prenumerationer mm!

#1205

Postad 28 december 2014 - 10:59

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Ny version av Youtube-appen sedan igår. Nu kan man äntligen vara inloggad via sitt Google-konto och se sina prenumerationer mm!


Kunde man innan också

#1206

Postad 23 januari 2015 - 16:28

Unregisteredff237906
  • Unregisteredff237906
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 1
Använder amerikansk dns för att nå amerikanska netflix osv vilket funkar ypperligt. Något jag saknar dock är att man inte kan byta "profil" för att tex få svenska itunes och inställningar de få gånger jag vill kolla på svt play eller svenska netflix. Inte har jag väl missat att man kan göra det?

I dagsläget gör jag det manuellt, vilket inte är så fruktansvärt jobbigt men tillräckligt för att låta bli.

#1207

Postad 24 januari 2015 - 20:09

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0

Använder amerikansk dns för att nå amerikanska netflix osv vilket funkar ypperligt. Något jag saknar dock är att man inte kan byta "profil" för att tex få svenska itunes och inställningar de få gånger jag vill kolla på svt play eller svenska netflix. Inte har jag väl missat att man kan göra det?

I dagsläget gör jag det manuellt, vilket inte är så fruktansvärt jobbigt men tillräckligt för att låta bli.


Kolla in www.unblock-us.com så har du din lösning.
DNS tjänst där du ändrar vilket land du vill komma åt via mobilen, eller dator. Påverkar endast vissa tjänster såsom Netflix.

#1208

Postad 24 januari 2015 - 21:09

Unregisteredff237906
  • Unregisteredff237906
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0
Tack! man kan alltså byta location(land) via hemsidan och ha kvar samma dns adress? eller missuppfattar jag totalt?

unblock-us funkade dessvärre inte så bra för mig sist jag testade, buffrade och laggade mest hela tiden. Överväger att prova det igen ifall det är såpass simpelt att byta location dock!

Kan annars rekommendera proxydns.co om man bara vill ha en stabil amerikansk dns

#1209

Postad 25 januari 2015 - 17:04

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0

Tack! man kan alltså byta location(land) via hemsidan och ha kvar samma dns adress? eller missuppfattar jag totalt?

unblock-us funkade dessvärre inte så bra för mig sist jag testade, buffrade och laggade mest hela tiden. Överväger att prova det igen ifall det är såpass simpelt att byta location dock!

Kan annars rekommendera proxydns.co om man bara vill ha en stabil amerikansk dns

Ja du väljer land via hemsidan och jag har inte märkt några problem när det gäller buffringar lagg m.m.

#1210

Postad 26 januari 2015 - 09:43

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Tack! man kan alltså byta location(land) via hemsidan och ha kvar samma dns adress? eller missuppfattar jag totalt?

unblock-us funkade dessvärre inte så bra för mig sist jag testade, buffrade och laggade mest hela tiden. Överväger att prova det igen ifall det är såpass simpelt att byta location dock!

Kan annars rekommendera proxydns.co om man bara vill ha en stabil amerikansk dns

unlocator funkar utmärkt med SVT Play och alla andra svenska tjänster även om du ställer in Netflix för någon annan region då det endast är tjänsten som du begär som riktas mot rätt region. Ställs in via hemsidan.

Redigerat av agpath, 26 januari 2015 - 09:44.


#1211

Postad 26 januari 2015 - 20:08

Unregisteredff237906
  • Unregisteredff237906
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0

unlocator funkar utmärkt med SVT Play och alla andra svenska tjänster även om du ställer in Netflix för någon annan region då det endast är tjänsten som du begär som riktas mot rätt region. Ställs in via hemsidan.


Låter utmärkt! ska prova det. Använder utöver netflix även hulu och hbo go som inte finns i svenska itunes store, antar att jag inte kommer ifrån att byta itunes store? Vore ju optimalt att ha alla appar jag använder på hemskärmen (svt play, netflix, hulu och hbo go) :D

Redigerat av Unregisteredff237906, 26 januari 2015 - 20:11.


#1212

Postad 27 januari 2015 - 08:43

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Låter utmärkt! ska prova det. Använder utöver netflix även hulu och hbo go som inte finns i svenska itunes store, antar att jag inte kommer ifrån att byta itunes store? Vore ju optimalt att ha alla appar jag använder på hemskärmen (svt play, netflix, hulu och hbo go) :D

Hulu och HBO Go kräver att du byter region på Apple TV, men det funkar sedan utmärkt med unlocator.

#1213

Postad 18 februari 2015 - 17:56

Jaxione
  • Jaxione
  • Forumräv

  • 666 inlägg
  • 0

Mycket nöjd med min Apple TV men tycker textningen på Netflix ligger för långt upp på tvn. Skulle vilja ha den direkt i nederkant. Bara att gilla läget eller?



#1214

Postad 18 februari 2015 - 18:02

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 979 inlägg
  • 0

Mycket nöjd med min Apple TV men tycker textningen på Netflix ligger för långt upp på tvn. Skulle vilja ha den direkt i nederkant. Bara att gilla läget eller?

 

Perfekt med en 2:35:1 duk :) Annars bara och gilla läget..



#1215

Postad 18 februari 2015 - 19:07

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 1
Gen 4 borde kommit för länge sedan...

#1216

Postad 18 februari 2015 - 19:45

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 979 inlägg
  • 0

Gen 4 borde kommit för länge sedan...

 

För att?



#1217

Postad 18 februari 2015 - 20:06

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 1
Gen 3 är gammal. Lite ny och fräsch teknik och fler appar efterlyses.

#1218

Postad 23 februari 2015 - 12:05

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Gen 3 är gammal. Lite ny och fräsch teknik och fler appar efterlyses.

Nu har ju inte apparna med generationen att göra utan med ios och det är samma oavsett gen. Vad är det för nytt gällande tekniken du skulle önska (förutom 24hz och kanske 4K)?



#1219

Postad 23 februari 2015 - 13:25

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Nu har ju inte apparna med generationen att göra utan med ios och det är samma oavsett gen. Vad är det för nytt gällande tekniken du skulle önska (förutom 24hz och kanske 4K)?

 

Förutom det du nämner borde den kunna göra allt som en sk "smart TV" kan fast mycket bättre förstås. Det borde finnas versioner med hårddiskar där man kan spela in allt man visar på sin TV samt lagra filmer musik etc. Man borde kunna se all världens TV-program både live och on demand. Streamad TV med bättre bildkvalitet än Satellit-TV. Film med minst lika bra bild- och ljudkvalitet som Blu-ray.

man skulle kunna spela spel från PC, Playstation, XBOX och Nintendo på den.

Jag kan komma på hur många saker som helst bara du ger mig tid. ;)  :P


Redigerat av hassesolo, 23 februari 2015 - 13:26.


#1220

Postad 15 mars 2015 - 08:34

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 979 inlägg
  • 0

 Hur är det med svt`s live kanaler, genom appen kan man ju airplayá dessa. Går det att få genom atv:n.. hittar det i alla fall inte om det ens finns? :)

 

 

Jag kan komma på hur många saker som helst bara du ger mig tid. ;)  :P

 

Ah med andra ord fanns svaret i inlägget före ;)



#1221

Postad 16 mars 2015 - 11:52

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

 Hur är det med svt`s live kanaler, genom appen kan man ju airplayá dessa. Går det att få genom atv:n.. hittar det i alla fall inte om det ens finns? :)

SVT har tidigare svarat att de inte sänder live via appar eftersom de räknar med att alla ändå har det direkt i TVn. Sen kan man diskutera om verkligen "alla" har det?



#1222

Postad 17 mars 2015 - 18:38

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 979 inlägg
  • 0

SVT har tidigare svarat att de inte sänder live via appar eftersom de räknar med att alla ändå har det direkt i TVn. Sen kan man diskutera om verkligen "alla" har det?

 

Går ju och airplayá live från appen..Räknar in den lilla fördröjningen, men det är klart det är inte live :)


Redigerat av mcmike, 17 mars 2015 - 18:45.


#1223

Postad 17 mars 2015 - 19:32

Mrossianolsson
  • Mrossianolsson
  • Användare

  • 210 inlägg
  • 0
Mcmike, det går att kolla på program live, så som Melodifestivalen men det går tyvärr inte se kanalerna live.

#1224

Postad 18 mars 2015 - 08:40

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Mcmike, det går att kolla på program live, så som Melodifestivalen men det går tyvärr inte se kanalerna live.

Ja, vissa sändningar, men det är inte Live-kanalerna.


Går ju och airplayá live från appen..Räknar in den lilla fördröjningen, men det är klart det är inte live :)

Ja, när det funkar, inte alltid det gör det. Men det jag syftade på är tex appen i Apple TV eller andra boxar som är direktkopplade till TVn, eller Smart TV.



#1225

Postad 19 mars 2015 - 07:55

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 979 inlägg
  • 0

 Men det jag syftade på är tex appen i Apple TV eller andra boxar som är direktkopplade till TVn, eller Smart TV.

 

Häpp med på det :)



#1226

Postad 21 mars 2015 - 12:41

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 1
Nu ryktas det allt mer om en ny generation.
http://www.buzzfeed....re-s#.he9wyWDav

#1227

Postad 22 mars 2015 - 11:48

atifwaqar
  • atifwaqar
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Dalig tajming nar jag just kopt in min.. Men ar val bara att uppgradera snabbt om det visar sig vara vart det.

#1228

Postad 18 april 2015 - 18:55

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

Har säkert redan nämts tidigare i tråden men ville bara tipsa om det fantastiska programmet beamer för OS X som möjliggör streaming av video via Airplay till ATV, dessutom med 5.1 surround ljud. Ingen onödig konvertering eller begränsningar i Airplay, bara att tuta & köra!

 

http://beamer-app.com/


Redigerat av Mentos, 18 april 2015 - 18:57.


#1229

Postad 19 april 2015 - 00:35

Unregistered9a177c31
  • Unregistered9a177c31
  • Veteran

  • 1 716 inlägg
  • 0

Har säkert redan nämts tidigare i tråden men ville bara tipsa om det fantastiska programmet beamer för OS X som möjliggör streaming av video via Airplay till ATV, dessutom med 5.1 surround ljud. Ingen onödig konvertering eller begränsningar i Airplay, bara att tuta & köra!

 

http://beamer-app.com/

Ett mycket bra tips. Använder Beamer dagligen och det har aldrig strulat på något sätt. Stort plus att det är så pass enkelt och simpelt också utan en massa onödiga knapptryck eller kommandon. Starta upp Beamer, dra en MKV-fil till Beamer-rutan och därefter är det bara slänga sig i soffan och kolla. Fungerar att lägga till undertext-filer också. Köp!



#1230

Postad 12 maj 2015 - 19:12

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 979 inlägg
  • 0

Äntligen finns en viaplay app nu, slut på kastningen kanske  :)


Redigerat av mcmike, 12 maj 2015 - 19:16.


#1231

Postad 13 maj 2015 - 07:19

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Äntligen finns en viaplay app nu, slut på kastningen kanske  :)

Det har jag missat. Hade inte Apple TV på igår. :)

 

Jag hittar igen info om app till Apple TV på Viaplays sida. Är det inte Airplay du menar?


Redigerat av agpath, 13 maj 2015 - 07:40.


#1232

Postad 13 maj 2015 - 08:33

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 979 inlägg
  • 0

Är det inte Airplay du menar?



Nej..

#1233

Postad 13 maj 2015 - 13:07

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0

Det har jag missat. Hade inte Apple TV på igår. :)

 

Jag hittar igen info om app till Apple TV på Viaplays sida. Är det inte Airplay du menar?

http://macworld.idg....y-nu-paapple-tv



#1234

Postad 25 maj 2015 - 08:13

Cantstandya
  • Cantstandya
  • Amatör

  • 79 inlägg
  • 0

Kan någon bekräfta om man kan få 5.1 ljud från AppleTV3 om den är kopplad på nedan sätt:

 

1. HDMI till förstärkare (Yamaha RXV-1075) 
2. HDMI ut till TV

 

Jag lyckas inte få nåt annat än 2-kanaligt ljud från AppleTV3 när jag spelar upp filmer köpta i iTunes som utan tvekan har 5.1 ljud (Hobbit-trilogin bland annat). Sättet jag verifierar detta är att välja menyn för signal info på förstärkaren, den visar då PCM 2.0. Tolkar jag det rätt som 2-kanaligt då?

 

Jag vet att förstärkaren är som den ska då PS3 och blueray-skivor får DTS eller andra 5.1 surround när man kollar på signal info.

 

Vissa forum nämner man MÅSTE ha optisk från AppleTV3 till förstärkare för att få surround men det låter helt sjukt.

 

Tacksam för tips!!



#1235

Postad 25 maj 2015 - 11:41

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Vad har du för inställning i ljudinställningarna på din appletv?



#1236

Postad 29 maj 2015 - 19:59

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 979 inlägg
  • 0

Äntligen finns en viaplay app nu, slut på kastningen kanske  :)

 

En liten uppdatering i appen gjord med nu med "fortsätta titta" funktion..


Redigerat av mcmike, 29 maj 2015 - 20:03.


#1237

Postad 29 maj 2015 - 20:03

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 979 inlägg
  • 0

Vissa forum nämner man MÅSTE ha optisk från AppleTV3 till förstärkare för att få surround men det låter helt sjukt.

 

 

Vilket är helt fel ja..



#1238

Postad 05 juni 2015 - 19:40

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 979 inlägg
  • 0

Måste logga in varje gång i tv4play appen lite bökigt tycker jag, tips någon? :)



#1239

Postad 06 juni 2015 - 18:05

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

  • 2 387 inlägg
  • 0

Det mesta har ju pekat på att Apple skulle visa upp en ny version av AppleTV på WWDC som inleds på måndag (kl 19.00 svensk tid) men nu pekar det mesta mot att det har blivit uppskjutet till hösten pga segdragda förhandlingar med olika (amerikanska) TV-leverantörer.

 

Här finns lite spekulationer:

 

http://www.99mac.se/...apple-pa-wwdc/3



#1240

Postad 06 juni 2015 - 20:33

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0
Jag hoppas verkligen på en ny Apple Tv.
Sen hoppas jag verkligen att man får tummen ur...och gör att spelaren klarar 24Hz så man kan se filmer från iTunes och Netflix på "rätt" sätt.

Detta är väl den enda anledningen till att jag fortfarande håller mig till fysisk media när det gäller filmer. Fixar man detta nu så blir det förmodligen heldigitalt framöver.

#1241

Postad 08 juni 2015 - 10:06

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Måste logga in varje gång i tv4play appen lite bökigt tycker jag, tips någon? :)

Jag har bara testat premium i ett par perioder då jag hade frikod. Men då var det inga problem med inloggning. Jag gjorde det en gång och sedan var det alltid inloggat på samma sätt som med Netflix. Det är samma princip. Är du inloggad med ditt iTunes-konto/Apple-id? Jag tror att det krävs för att inloggningarna ska kommas ihåg.



#1242

Postad 08 juni 2015 - 19:40

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 979 inlägg
  • 0

 Är du inloggad med ditt iTunes-konto/Apple-id? Jag tror att det krävs för att inloggningarna ska kommas ihåg.

 

 

Tror inte det, tack för tipset :)



#1243

Postad 25 juni 2015 - 19:42

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 979 inlägg
  • 0

En liten uppdatering i appen gjord med nu med "fortsätta titta" funktion..

 

Serier och film har nu uppdaterats med underkategorier :) (Viaplay)



#1244

Postad 26 augusti 2015 - 11:57

Unregistered79193128
  • Unregistered79193128
  • Forumräv

  • 741 inlägg
  • 0

Jag vet att CMore inte fungerat i TV4 Play Premium innan på Apple TV.

 

Men visst går det nu? Hur är bildkvalitéen? 



#1245

Postad 26 augusti 2015 - 13:04

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Jag vet att CMore inte fungerat i TV4 Play Premium innan på Apple TV.

 

Men visst går det nu? Hur är bildkvalitéen? 

Var har du fått det ifrån? CMore har inga rättigheter att visa på Apple TV. Det har inget med teknik att göra.



#1246

Postad 26 augusti 2015 - 13:16

Unregistered79193128
  • Unregistered79193128
  • Forumräv

  • 741 inlägg
  • 0

Var har du fått det ifrån? CMore har inga rättigheter att visa på Apple TV. Det har inget med teknik att göra.

Jag antog det eftersom det vara samma sak med Chromecast?
I början gick det att spela TV4 Play Premium men BARA alla "vanliga" kanaler. Dvs. TV4 ex.
Men nu kan man ju spela hela Premium utbudet (CMore inkl).
Tänkte att det var samma sak på Apple TV.

#1247

Postad 26 augusti 2015 - 14:20

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Jag antog det eftersom det vara samma sak med Chromecast?
I början gick det att spela TV4 Play Premium men BARA alla "vanliga" kanaler. Dvs. TV4 ex.
Men nu kan man ju spela hela Premium utbudet (CMore inkl).
Tänkte att det var samma sak på Apple TV.

TV4s kanaler, ja. Inte CMore.

http://www.tv4gruppe...na-pa-Apple-TV/

 

Du kan inte jämföra detta med Chromecast, då du där egentligen kör från en mobil app och där har CMore rättigheter. Lösningen är att köra Airplay till Apple TV om du vill se CMore (antar jag...).


Redigerat av agpath, 26 augusti 2015 - 14:24.


#1248

Postad 31 augusti 2015 - 10:17

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 979 inlägg
  • 0
Jag tycker den är smidig med de inbyggda apparna, räcker för mig. Saknar dock HBO!

#1249

Postad 14 oktober 2015 - 13:45

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Någon som vet något om denna jailbreak för ATV3?

http://snow3rd.com/

 

Edit: kan bekräfta att denna sida är fejk! :wacko:


Redigerat av agpath, 15 oktober 2015 - 09:14.


#1250

Postad 18 oktober 2015 - 16:06

lappen71
  • lappen71
  • Veteran

  • 2 050 inlägg
  • 0

Någon som vet något om denna jailbreak för ATV3?

http://snow3rd.com/

 

Edit: kan bekräfta att denna sida är fejk! :wacko:

 

Nu vet ju du att den är fejk och det kommer ALDRIG att komma ett JB till ATV3.

Speciellt inte nu när ATV4 snart släpps som kommer kunna göra det man önskat så länge :)





1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.