Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Resident Evil 6

105 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Resident Evil 6 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 5,25 (3) Inga priser
Resident Evil 6 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 (0) 69:-
Resident Evil 6 (PC) (PC-spel) 1 6,5 (1) 47:-
Resident Evil 6 - Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 (0) Inga priser
Resident Evil 6 - Collector's Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser

#1

Postad 20 januari 2012 - 11:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...mC1lZeQad4&hd=1


SAN MATEO, Calif. — Jan. 19, 2012 — Capcom®, a leading worldwide developer and publisher of video games, is very proud to announce that Resident Evil® 6 is in full development and scheduled for release on the Xbox 360 ® video game and entertainment system from Microsoft and PlayStation®3 computer entertainment system on November 20, 2012 with a Windows PC version to follow. Blending action and survival horror, this latest instalment in the multi-million selling franchise is the most ambitious, immersive and feature rich title of the series to date and promises to be the dramatic horror experience of the year.

It has been ten years since the Raccoon City incident and the President of the United States has decided to reveal the truth behind what took place in the belief that it will curb the current resurgence in bioterrorist activity. Due to be by the President’s side is his personal friend and Raccoon City survivor, Leon S. Kennedy, but when the venue suffers a bioterrorist attack, Leon is forced to face a President transformed beyond recognition and make his hardest ever decision. At the same time, Bioterrorism Security Assessment Alliance member Chris Redfield arrives in China, itself under threat of a bioterrorist attack. With no country safe from these attacks and the ensuing outbreaks, the entire world’s population is united by a common fear that there is no hope left.

In a first for the franchise, Resident Evil 6 sees series favorites Leon and Chris come together to face this unprecedented threat. They will be joined by new characters, each with their own unique perspective and involvement, in this relentless dramatic horror experience enacted on a global scale.

“Resident Evil 6 represents a giant stride forward in the evolution of the series,” commented Katsuhiko Ichii, Head of R&D and Global Marketing. “The development team, led by Hiroyuki Kobayashi, is working tirelessly to deliver the most impressive Resident Evil® title ever both in terms of scope and production values. We are all genuinely excited by the title and cannot wait to share it with the world.”

Hiroyuki Kobayashi, Resident Evil 6 Executive Producer added: “From the outset the team’s intention was to create an experience that delivers a gripping storyline, tense single-player and co-op action all set against a constant theme of horror. We are calling this fusion dramatic horror and are confident it will resonate with both existing fans of the series as well as newcomers.”

#2

Postad 20 januari 2012 - 11:09

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0
Härligt! :D

Diggade verkligen co-op i femman.

#3

Postad 20 januari 2012 - 11:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Bara hoppas de fyller ut hela skärmen i offlineläget denna gång.

#4

Postad 20 januari 2012 - 11:44

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
Synd att Resident Evil 6 verkar bli ett Call of Duty spel. Hela världen är besviken på detta. Alla hoppades på klassiska RE skulle komma tillbaka efter alla klagomål med RE5 men näe, vi gör det till ett taktiskt milltärspel som alla andra spel på marknaden, SUCK!

Trailern började spännande o mycket lovande. Sen blir det som sagt bara skit av det hela. Inget köp för mig, om de inte tar bort Call Of Duty skiten.

#5

Postad 20 januari 2012 - 11:58

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
Lite kommentarer från olika forum:

"It started great. The city, the quote "it's like racoon city all over again".
And then, a video of Gears of War re-skinned poped up and ruined everything."


"This is how u DONT listen to ur fans. Dead Space 3 has my money"


"Well the first part of the trailer got me excited, when I saw Leon with the zombie President, I was like "omg yayz!!!" then I reacted the same when I saw Leon shooting the zombies, but then it suddenly turned into a Michael Bay flick.
It looks good no doubt about it, but I guess the survival horror we once knew as Resident Evil is no more."


"I must've missed the part where it's a Resident Evil game."


"Am i the only one here who misses the creepy old mansion and the brain dead zombie infested streets on the old RE games?"

.. ". Not just you man. "


"My prediction Dead Space is the King of Action Horror now! RE needs to be a survival horror and go back to its roots. "

Redigerat av rayko, 20 januari 2012 - 11:59.


#6

Postad 20 januari 2012 - 12:30

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0
Ja tyvärr så går de helt åt fel håll. RE5 var kul i co-op, men det fanns ingen skräck :( Det var nice med DLC:et som kom till 5:an , när man fick komma tillbaka till gamla huset! Där kände åtminstone jag lite skräck ala Bio Hazard (den första) Men tråkigt nog så var det en alldeles för kort upplevelse :(

#7

Postad 20 januari 2012 - 12:36

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0

Ja tyvärr så går de helt åt fel håll. RE5 var kul i co-op, men det fanns ingen skräck :( Det var nice med DLC:et som kom till 5:an , när man fick komma tillbaka till gamla huset! Där kände åtminstone jag lite skräck ala Bio Hazard (den första) Men tråkigt nog så var det en alldeles för kort upplevelse :(

Ja, när jag spelade det DLCet så tänkte jag att så här skulle hela RE5 varit, läskigt o helt perfekt, sen började jag tänka på 6an och att det skulle bli så här till 6an men näe, vi kör på med lite Call Of Duty i Resident Evil serien. Fansen skriker efter skräck men va fan, vi provar lite millitär action. Throw the grenades *fula ord*, take cover......bla bla

#8

Postad 20 januari 2012 - 12:48

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
http://www.computera...te-makes-sense/

artikel om Capcom och deras dröm att locka över COD spelare mm.



http://www.computera...h-zombies-pt-2/

Gears of war med zombies

Redigerat av rayko, 20 januari 2012 - 12:53.


#9

Postad 20 januari 2012 - 13:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Lite kommentarer från olika forum:

Kan du vara lite mer vinklad? Vem som helst kan göra ett inlägg med lika många positiva kommentarer, vad nu det spelar för roll.

RE5 sålde bäst i serien. Självklart fortsätter de på samma linje. De som lipar som över detta och "skriker över skräck" kanske inte skulle ha köpt spelet? Det här är precis som CoD och allt annat, de grinar över att det är samma skit men köper det ändå. I-landsproblem om något.

Vi kan ta dig som exempel, så här sa du innan femman kom:

Snygg grafik, men ja, jag vet inte riktigt, blir troligtvis ett köp eftersom jag gillar RE-serien, även fast det nu liknar mer ett James Bond spel än Resident evil, tyvärr.


Ändå köper du det? Och jag slår vad om att det är samma med alla andra som klagar. Om ni vill att spelserien ska förändras så finns det bara en sak att göra - bojkotta.


RE som det var förr finns inte längre, bara att acceptera. Köp inte sexan om du inte gillar utvecklingen.

#10

Postad 20 januari 2012 - 13:41

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0
Jag tycker det är synd bara, jag kan inget göra åt denna utveckling. Kommer säkert köpa RE6 pga co-op, det finns alldeles för lite bra co-op spel. Det kommer säkert vara ett grymt spel, jag får ta det för vad det är helt enkelt, ett förhoppningsvis bra co-op spel! Men det är inte RE längre i mina ögon.

#11

Postad 20 januari 2012 - 13:51

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0

Vi kan ta dig som exempel, så här sa du innan femman kom:
Ändå köper du det?

Jag köpte det 3 år efter release för någon hundralapp, så jag tänkte vafan, det finns även ett skräck-DLC man kan leka med om inte annat.

#12

Postad 20 januari 2012 - 14:22

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Jag struntade i Resident Evil 5, lär bli samma sak med 6:an för den ser helt bedrövlig ut. Jag hoppas att kanske 7:an kan bli bra. Men jag tror att om de bara fortsätter pumpa spel så kommer folk liksom sluta jämföra med orginalen till slut och då kommer man bedöma varje spel på sin egen grund, som för Need For Speed.

det finns alldeles för lite bra co-op spel.

Wuut? Blir iofs svårt för mig att kontra med att det finns för många bra co-op spel eftersom det aldrig är betungande att ha för mycket av något som är bra. Men jag upplever att co-op är ett standardläge som man får på köpet idag precis som multiplayer är. Fast multiplayer gör ofta spel extra bra eller så är multiplayer huvuddelen av ett spel medan co-op ofta är inkastat free of charge och om man har otur drabbar singleplayerdelen. D v s det finns för mycket co-op. Jag blev iallafall glad att höra att Prototype 2 ska vara single-player enbart.

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 20 januari 2012 - 14:27.


#13

Postad 20 januari 2012 - 14:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Men jag upplever att co-op är ett standardläge som man får på köpet idag

Om ändå..

#14

Postad 20 januari 2012 - 15:02

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0

Jag struntade i Resident Evil 5, lär bli samma sak med 6:an för den ser helt bedrövlig ut. Jag hoppas att kanske 7:an kan bli bra. Men jag tror att om de bara fortsätter pumpa spel så kommer folk liksom sluta jämföra med orginalen till slut och då kommer man bedöma varje spel på sin egen grund, som för Need For Speed.

Wuut? Blir iofs svårt för mig att kontra med att det finns för många bra co-op spel eftersom det aldrig är betungande att ha för mycket av något som är bra. Men jag upplever att co-op är ett standardläge som man får på köpet idag precis som multiplayer är. Fast multiplayer gör ofta spel extra bra eller så är multiplayer huvuddelen av ett spel medan co-op ofta är inkastat free of charge och om man har otur drabbar singleplayerdelen. D v s det finns för mycket co-op. Jag blev iallafall glad att höra att Prototype 2 ska vara single-player enbart.


Ok, får omformulera lite då :)

Det finns för lite co-op spel idag som JAG tycker är bra :D

Själv blir jag ledsen varje gång jag läser om nåt nytt spel, och det inte har co-op. Jag är väl en av de får som inte gillar att spela singleplayer, sitter hellre med en kompis och spelar. Men det är ju klart , det finns ju spel som även jag fastnat för i singleplayer hehe.

#15

Postad 20 januari 2012 - 16:47

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Själv blir jag ledsen varje gång jag läser om nåt nytt spel, och det inte har co-op.

Skilda världar: under tiden går jag omkring i min bubbla och vurmar för singleplayer :D

#16

Postad 20 januari 2012 - 17:46

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0
Survival horrors ska spelas i sp, blir inte läskigt i coop. Men Resident Evil har väl förlorat det lilla "horror" som fanns i spelen. Actionsörja med sämre kontroller och stämning än Dead Space-serien.

#17

Postad 21 januari 2012 - 01:27

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Jag tyckte det var roligare att sitta och trigga varandra i RE5 trotts att man redan klarat ut det. Blir lätt en domino effekt om kompisen bredvid hoppar till i soffan eller skriker till när något fult hoppar fram runt hörnet:P

#18

Postad 21 januari 2012 - 11:14

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0

Jag tyckte det var roligare att sitta och trigga varandra i RE5 trotts att man redan klarat ut det. Blir lätt en domino effekt om kompisen bredvid hoppar till i soffan eller skriker till när något fult hoppar fram runt hörnet:P


Jag spelade ensam i mörkret men hoppade aldrig till :D. De gamla spelen satt man med ett gäng polare och hoppade till nästan hela tiden och var alltid nervös vad som skulle dyka upp i nästa rum, och när man hörde den sköna musiken (saving room) så pusta man ut och torkade svetten haha......those were the days, när Resident Evil var Residen Evil.

Redigerat av rayko, 21 januari 2012 - 11:16.


#19

Postad 21 januari 2012 - 12:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

De gamla spelen satt man med ett gäng polare och hoppade till nästan hela tiden och var alltid nervös vad som skulle dyka upp i nästa rum, och när man hörde den sköna musiken (saving room) så pusta man ut och torkade svetten haha

Håller med, spelade remaken av första spelet till Gamecube och har nog aldrig varit så rädd i ett spel som under hajsekvensen, när man ska gå förbi en haj. Sparrummets musik var ljuv musik.

Men det lär nog aldrig komma tillbaka. Tyckte själv varken RE4 eller RE5 var speciellt märkvärdigt men coop är alltid kul så jag ser ändå fram emot det.

#20

Postad 21 januari 2012 - 14:25

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0

Tyckte själv varken RE4 eller RE5 var speciellt märkvärdigt


Jag förstår inte heller varför RE4 fick så mycket beröm o allt, var inget märkvärdigt för mig heller.

#21

Postad 23 januari 2012 - 08:26

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0
Ja det här verkar inte bli svårt att bojkotta... Näe, RE1/Remake ska det va.

Men borde det inte komma till WiiU oxå? De lär väl tala ut till E3 i så fall iofs.

Redigerat av pacman, 23 januari 2012 - 08:27.


#22

Postad 23 januari 2012 - 10:53

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
Co-op för 6 spelare

http://www.gamereact...esident Evil 6/

#23

Postad 24 januari 2012 - 02:53

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Re4 Wii var den perfekta actionrysaren.

Trailern för Re 6 är hemsk. Ingen skräck kvar och verkar som man kommer bli tvingad köra coop liksom Re5 för att få ut något av det hela.

#24

Postad 24 januari 2012 - 03:14

mrgorgo
  • mrgorgo
  • Forumräv

  • 593 inlägg
  • 0
Det sista bra RE spel som har varit är RE Code Veronica, sedan gick det utför

#25

Postad 24 januari 2012 - 05:00

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

Det sista bra RE spel som har varit är RE Code Veronica, sedan gick det utför

Remaken av ettan till Gamecube ser riktigt bra ut också, aldrig fått chansen att pröva den. Re-release på xbla vore inte fel.

#26

Postad 24 januari 2012 - 09:23

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
Sen har vi även Resident Evil 0 till gamecube. Jag har spelat alla RE spel förutom Nintendo 3DS spelen.

Så här rankar jag RE-spelen

1.) RE till Playstation och även remaken till gamecube
2.)Resident Evil 2
3.)Resident Evil:Code Veronica
4.)Resident Evil 0
5.)Resident Evil 3
6.)Resident Evil 4
7.)Resident Evil 5

#27

Postad 24 januari 2012 - 12:41

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Re 4 Wii ett par hästlängder före. Sedan blir det jämnare
Re 2
Re1
Re 3
Re 5.

#28

Postad 24 januari 2012 - 14:48

swebarb
  • swebarb
  • Forumräv

  • 585 inlägg
  • 0
RE är dött.. nu är det coop 6 pers och action rakt igenom ? vafan kalla det Gears of evil istället..

#29

Postad 24 januari 2012 - 14:57

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

RE är dött.. nu är det coop 6 pers och action rakt igenom ? vafan kalla det Gears of evil istället..


Jag är med dig. Japanska spelbranschen är i kris så nu försöker de kopiera de mer framgångsrika företagen i väst tyvärr.

#30

Postad 24 januari 2012 - 22:47

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
Ja, bara en tidsfråga innan Mario o Zelda börjar skrika: TAKE COVER.......THROW THE GRENADES.....AIRSTRIKE......TAKE COVER AGAIN MOTHER*****.

:D

#31

Postad 25 januari 2012 - 14:28

reksallad
  • reksallad
  • Lärjunge

  • 273 inlägg
  • 0

Ja, bara en tidsfråga innan Mario o Zelda börjar skrika: TAKE COVER.......THROW THE GRENADES.....AIRSTRIKE......TAKE COVER AGAIN MOTHER*****.

:D


:lol: :D

#32

Postad 10 februari 2012 - 15:59

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Ja tyvärr så går de helt åt fel håll. RE5 var kul i co-op, men det fanns ingen skräck :( Det var nice med DLC:et som kom till 5:an , när man fick komma tillbaka till gamla huset! Där kände åtminstone jag lite skräck ala Bio Hazard (den första) Men tråkigt nog så var det en alldeles för kort upplevelse :(

Seriöst, spela Dead Space 1 & 2 istället. Det är ett bättre zombiespel än Resident Evil någonsin varit.

#33

Postad 10 februari 2012 - 20:42

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0

RE är dött.. nu är det coop 6 pers och action rakt igenom ? vafan kalla det Gears of evil istället..


About fucking time! ;)
Nu kanske man kan få lite inlevelse i spelen igen.
Diggade dom första på PS ettan var sjukt bra så man knappt vågade spela dom på kvällarna.
Men efter ha börjat spela mer och mer FPS spel så har dessa spel tappat allt mer av sin glans.

#34

Postad 10 februari 2012 - 23:14

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Förstår inte varför skräckspel ska tappa sin glans för att man kör action fps.

Skräckspel tappar sin glans mer pga avtrubbningseffekten. Det mest skrämmande lir jag kört är Penumbra Black plague. Enda spelet där jag vart rent paralyserad bakom en bänk fullkomligt övertygad att jag kommer dö om något j-la lågpolygonspöke upptäcker en. Mycket speciellt spel med novint Falcon kontrollern. Kan känna texturerna på alla väggar objekt etc så man blir verkligen ett med miljöerna :)

Men det fungerar bara en gång för har man väl tagit sig igenom den persen en gång så blir man starkare. Skrattar åt amnesia ;)

#35

Postad 11 februari 2012 - 09:49

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0

About fucking time! ;)
Nu kanske man kan få lite inlevelse i spelen igen.
Diggade dom första på PS ettan var sjukt bra så man knappt vågade spela dom på kvällarna.
Men efter ha börjat spela mer och mer FPS spel så har dessa spel tappat allt mer av sin glans.


För mig är det tvärtom. Är som sagt spyless på alla FPS o millitärspel. Därför vore det gött om RE kunde bli läskigt som det ska vara, men näääeee, vi gör Resident Evil som Call Of Duty.

Om folk tänkte som dig, varför gör man inte alla spel till FPS o millitärspel då, då vore det ju mycket bättre.

Tänk dig Mario o Zelda i FPS och kasta granater med Mario o Zelda mot andra soldater och multiplayer WOW det hade ju varit så mycket bättre, och tänk dig Mario kart i FPS där man kan hoppa ur sina små tanks (istället för go-carts) och springa runt i First Person o springa o skjuta soldater, wow så mycket bättre. Eller NHL spelen, varför har inte spelarna pistoler istället, så man kan skjuta varandra o kasta granater mot varandra, det hade varit så mycket bättre :P.

#36

Postad 11 februari 2012 - 20:21

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
Oj trampade jag på en öm tå! ;)
Om jag säger så här.
När man spelar spel där man ser gubben snett uppifrån så tycker jag lite av själva inlevelsen försvinner.
Tänk om dom lyckas förmedla känslan från dom första spelen och att man spelar som i FPS.
När det dyker upp zombie hundar och annat så lär man ju lämna spår i både kaslongen och soffan.
Och styrningen i RE spelen är ju inte nån hit tycker jag.

Men smaken är som baken plus att folk alltid är rädda för förändringar.
Jag själv har längtat efter detta sen jag spelade första spelet.

#37

Postad 11 februari 2012 - 23:45

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Du ska spela penumbra helt enkelt. Sista spelet i serien är amnesia. Penumbra Overture: Black Plague är de lir du absolut ska lira med novint Falcon kontroll. Sedan kan du testa Requiem ex om du vill ha mer

Men att göra om allting till action fps med coop är väl inte någon speciellt originell idé. Kolla vad som finns ute i handeln. Du röstar inte för förändring du röstar för mainstreaming. Du går en mycket ljus framtid till mötes ;)

#38

Postad 12 februari 2012 - 16:07

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0

Jag själv har längtat efter detta sen jag spelade första spelet.


Vad jag drömde om när jag spelade första RE-spelen var att det skulle vara häftigt om man kunde spela 2 spelare co-op online i en läskig miljö. Nu finns ju teknologin med Co-op online men jag väntar fortfarande på ett spel som är kusligt som bara den och gå i trånga, spökiga korridorer tillsammans med en vän. Clocktower spelen hade också varit nice i Co-op. Gömma sig för en galen mördare som poppar upp då o då. Spelen var helt enkelt bättre förr, då spelen hade variation.

#39

Postad 13 februari 2012 - 01:34

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
Co-op är ju skit kul men ofta så är det bara för 2 spelare vilket jag tycker är trist.
Ska bli sjukt kul att lira detta med co-op.

#40

Postad 15 februari 2012 - 14:31

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
FRÅN CAPCOM
"Rent spelmässigt menar Capcom att man inte försöker att återgå till spelets rötter. Istället vill man spinna vidare på de lyckade punkterna i Resident Evil 4 och 5. Den här gången kommer man att kunna gå och skjuta samtidigt, och rulla i vilken riktning som helst för att undvika attacker."

Jahapp, då var det i stort sett bekräftat att det blir ett renodlat action spel. Absolut inget köp för min del då. Hade ett litet hopp att trailern bara var en mardröm.

#41

Postad 15 februari 2012 - 18:04

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
Och jag jubblar av glädje! ;)

#42

Postad 16 februari 2012 - 08:44

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
Kan bara hålla tummarna på att det säljer ap-dåligt. ;)

#43

Postad 16 februari 2012 - 13:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Det kommer det inte göra, förra sålde bäst hittills =P.

#44

Postad 16 februari 2012 - 13:57

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
yup, jag vet. Sämst säljer bäst. Nu när folk vet att RE6 kommer gå samma väg som RE5 så tror jag att många kommer hoppa 6an, får hoppas det i alla fall.

#45

Postad 16 februari 2012 - 18:06

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0

yup, jag vet. Sämst säljer bäst. Nu när folk vet att RE6 kommer gå samma väg som RE5 så tror jag att många kommer hoppa 6an, får hoppas det i alla fall.

Det är nog din smak det är fel på! ;)
Elakt av dig att hoppas på att det suger. :(

#46

Postad 16 februari 2012 - 19:20

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
Näe, RE5 var en stor besvikelse enligt många, så det är nog din smak det är fel på om du tycker att 5an var mycket bra. ;)

#47

Postad 24 mars 2012 - 15:39

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
Är nog en redig flopp eftersom ingen ens skrivit i tråden än efter det har släppts!
Eller så är det så bra att dom inte kan slita sig från spelet för att skriva om det.
Får mitt ikväll och då ska det provas.

#48

Postad 24 mars 2012 - 16:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Är nog en redig flopp eftersom ingen ens skrivit i tråden än efter det har släppts!
Eller så är det så bra att dom inte kan slita sig från spelet för att skriva om det.

Ett tredje alternativ är förstås att det släpps först om 8-9 månader och att spelet du snackar om är ett helt annat, Operation Racoon City :P

#49

Postad 24 mars 2012 - 21:05

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
:D

#50

Postad 25 mars 2012 - 00:50

Unregisteredddb310e6
  • Unregisteredddb310e6
  • Mästare

  • 2 625 inlägg
  • 0
hehe :P good one

Redigerat av Unregisteredddb310e6, 25 mars 2012 - 00:51.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.