Skickat 18 april 2013 - 05:11
Jag har blintestats flera ggr angående analoga signalkablar. Och de jag testade mellan sist var
1. Audioguest Coral
2. Gratis lakritskabel
3. Nordost Blue Heaven
Lättast att röna ut som vinnare var Nordost, sedan är var det för mig ruskigt svårt men efter många a/b och b/a fann jag att jag var säker på att gratiskabeln hade sämre skärmning och ytterst marginellt sämre ljud än Audioguest. Så där kanske det finns pengar att spara.
Om det är själva kabeln som gör skillnaden eller hur dessa ledare kontakterats ska vara osagt, men skillnad var det.
1. Audioguest Coral
2. Gratis lakritskabel
3. Nordost Blue Heaven
Lättast att röna ut som vinnare var Nordost, sedan är var det för mig ruskigt svårt men efter många a/b och b/a fann jag att jag var säker på att gratiskabeln hade sämre skärmning och ytterst marginellt sämre ljud än Audioguest. Så där kanske det finns pengar att spara.
Om det är själva kabeln som gör skillnaden eller hur dessa ledare kontakterats ska vara osagt, men skillnad var det.
Skickat 18 april 2013 - 07:59
PML73 18 april 2013 - 05:11 skrev:
Jag har blintestats flera ggr angående analoga signalkablar. Och de jag testade mellan sist var
1. Audioguest Coral
2. Gratis lakritskabel
3. Nordost Blue Heaven
1. Audioguest Coral
2. Gratis lakritskabel
3. Nordost Blue Heaven
lakritssnöre.jpg 113,41K
0 Antal nedladdningarSedan är frågan hur man kontakterar dessa...
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
5 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?