Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3 [PS3]

4523 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 5 7,63 (26) 29:-
Battlefield 3 - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 3 7,77 (12) 29:-
Battlefield 3 - Premium Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 9 (0) Inga priser
1 relaterade trådar

#3751

Postad 10 april 2012 - 00:06

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 1

Jag kände inte ens till man kunde bli kickad av en sådan anledning. Idiotiskt. Men då vet jag att sånt kan inträffa också. Tack.


Var inte meningen att såra dig så sluta snyfta. :-) Var bara en fråga..
Men visst, jag gjorde precis som du och en annan. När jag la fram en ammo låda så sköt någon sönder den. Sen såg jag dig göra detsamma så..

Tror dessutom inte det står att man inte får göra det. Däremot så står det om jag inte läst fel "No Baserape". Det var ju det ni höll på med medan jag gav ammo lådor till alla. :-)

Ska inte säga hur du ska spela. Jag klagar inte när du kampar i husen med M60 och bipod med de andra MHBarna vi spelade mot ikväll. Det är bara roligt att se vilken nivå motståndarna är på. hehe. Men nästa gång om du har något att säga till om, skicka gärna ett meddelande. Det är ett mer civiliserat sätt att komminusera på.

Bortsätt från den barnsliga kicken så var det en rolig kväll!! Tack för det.



Är det dagisnivå så är det. :-) Saknar vekligen CoD grabbarna. Specielt Primören som alltid har lagg. :-P


Hehe snälla rara, du sköt sönder alla ammolådor konstant för att kunna lägga ut din egen. Valet att kunna kicka folk från en server finns där för en anledning, just sånt där.

Baserape är ondvikligt på vissa kartor, Operation metro är en av dem. Det är därför det står "May get kicked/ban" i meddelandet"

Det var dessutom jag som kicka dig så du behöver inte gnälla på muppen.

Redigerat av DragonPuffer, 10 april 2012 - 00:07.


#3752

Postad 10 april 2012 - 07:42

nedman
  • nedman
  • Forumräv

  • 774 inlägg
  • 0

Hehe snälla rara, du sköt sönder alla ammolådor konstant för att kunna lägga ut din egen. Valet att kunna kicka folk från en server finns där för en anledning, just sånt där.

Baserape är ondvikligt på vissa kartor, Operation metro är en av dem. Det är därför det står "May get kicked/ban" i meddelandet"

Det var dessutom jag som kicka dig så du behöver inte gnälla på muppen.

Aha, jag undrade vad alla blev av efter Op. metro :unsure:

#3753

Postad 10 april 2012 - 07:57

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0

Eftersom jag har dig på min lista så kanske du kan hjälpa mig någon dag? Det verkar inte så svårt när man väl har listat ut det, jag har tittat på lite youtube videos och så, men man måste ju vara två och ganska koordinerade.


Japp, går bra det med.. Gäller bara att man t.ex. alltid tar den högra resp. den vänstra och sedan delar på den tredje i mitten ifall det behövs. Vår vanligaste konversation var "men.. skulle inte du ta han..? Nä, du sa ju att du skulle för att jag inte tog den. Det var förra gången jag sa det, men nu bytte vi ju..."

Det enda svåra var egentligen när det kommer 3x3 fiender och man måste vara ganska snabb, efter som dem inte står och väntar, utan går emot insatsstyrkan så att man måste vara snabb.. eller tja, inte snabb men iallafall inte söla efter..

Då får man hjälpas åt att ta ut varje 3-grupp.. t.ex. ta ut högra gruppen, sen vänstra gruppen, sen mittersta gruppen.. Dock gäller det att se upp så den mittersta gruppen inte kommer för långt så att parasollen blockerar vyn... Sen e man home free =)

Men vi kan ta det i veckan nångång...

#3754

Postad 10 april 2012 - 08:03

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 1
Kom igen nu..."det var inte jag, det var han!"

Släpp det där nu.

#3755

Postad 10 april 2012 - 21:44

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
gör om gör rätt från alla håll, ska vi inte ha någon stor mhb bf3 kväll snart? (:

#3756

Postad 11 april 2012 - 00:20

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0
Ska förklara vad jag menar med baserape. Den typen av baserape jag talar om förekommer på de stora kartorna. Plan, stridsvagnar, ja allt som står och skjuter in mot fiende basen , mot flyg/helis som inte ens kommit upp i luften.

På de mindre kartorna, seine, metro t ex så är det i princip oundvikligt om inte hela laget man spelar med är ens vänner. Vi spelar public och inte privata matcher. Det finns inte något enkelt sätt att meddela alla om att backa från en flagga. Och det fungerar inte att bara kicka konstant för baserape, servern skulle stå tom.

Just nu kör vi bara tre kartor på servern. Seine, Metro och Kharg Island. Det kickas friskt när det spelas på Kharg Island.

Tycker man inte om den enda regeln vi har på våran server så behöver man inte spela där.

Det är ganska många av er MHB:are som står på VIP listan som Marcuzzi har ordnat, så ni hamnar alltid först i kön om servern är full.

Hoppas alla förstår vad jag skrev nu, har lite svårt för att skriva pga mitt låga IQ.

Redigerat av DragonPuffer, 11 april 2012 - 00:22.


#3757

Postad 11 april 2012 - 00:40

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

  • 1 766 inlägg
  • 0

Baserape är ondvikligt på vissa kartor, Operation metro är en av dem. Det är därför det står "May get kicked/ban" i meddelandet"

Fel. Baserape går alltid att undvika om alla spelare kör med sunt förnuft. Om det dominerande laget håller, säg exempelvis, A och B samtidigt som de låter C vara, så blir matcherna roligare och det dominerande laget har fortfarande all möjlighet att vinna om de fortsätter hålla A och B.

Just Operation Metro tycker jag oftast är en jävligt underhållande bana att spela, men blir det baserape, så är det näst intill omöjligt att vända på steken när det i princip bara finns en väg ta sig fram på, precis som med resterande banor som där baserape är ett förekommande problem.
Designmiss kan man tycka och det med all rätt, men i slutänden hänger det på spelarna. Spela med sunt förnuft, låt motståndarna få avancera fram en bit och samtidigt få lite mer yta att sprida ut sig på, så blir det roligare för alla.

Det var precis så som jag, några andra MHB:are och ett gäng ur STHM-klanen gjorde nu under kvällen när vi mötte ett stort gäng MHB:are i en match på Operation Metro. När vi höll A och B så slutade vi avancera framåt och höll oss i B-området, så motståndarna fick en chans att ta sig fram en bit och ha valmöjligheten till ett flertal olika vägar för fortsatt avancemang.
Nu var det visserligen några andra randomspelare med i laget som inte alls resonerade som vi, men 4-5 basvåldtäktsmän är ju i alla fall lättare att hantera än om hela laget står och bajsar vid ingången.

På de mindre kartorna, seine, metro t ex så är det i princip oundvikligt om inte hela laget man spelar med är ens vänner. Vi spelar public och inte privata matcher. Det finns inte något enkelt sätt att meddela alla om att backa från en flagga. Och det fungerar inte att bara kicka konstant för baserape, servern skulle stå tom.

Är servern fylld med 2-3 klaner som möter varandra så brukar baserapingen oftast vara hanterlig, men är den fylld med randomfolk så blir det bara ärtsoppa av allt. Det är i alla fall så jag har upplevt det. Jag vet inte om folk inte tänker på det, inte bryr sig eller bara är dumma i huvudet, men det är i alla fall något som förstör för alla egentligen.

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 11 april 2012 - 00:46.


#3758

Postad 11 april 2012 - 00:59

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0

Fel. Baserape går alltid att undvika om alla spelare kör med sunt förnuft. Om det dominerande laget håller, säg exempelvis, A och B samtidigt som de låter C vara, så blir matcherna roligare och det dominerande laget har fortfarande all möjlighet att vinna om de fortsätter hålla A och B.

Just Operation Metro tycker jag oftast är en jävligt underhållande bana att spela, men blir det baserape, så är det näst intill omöjligt att vända på steken när det i princip bara finns en väg ta sig fram på, precis som med resterande banor som där baserape är ett förekommande problem.
Designmiss kan man tycka och det med all rätt, men i slutänden hänger det på spelarna. Spela med sunt förnuft, låt motståndarna få avancera fram en bit och samtidigt få lite mer yta att sprida ut sig på, så blir det roligare för alla.

Det var precis så som jag, några andra MHB:are och ett gäng ur STHM-klanen gjorde nu under kvällen när vi mötte ett stort gäng MHB:are i en match på Operation Metro. När vi höll A och B så slutade vi avancera framåt och höll oss i B-området, så motståndarna fick en chans att ta sig fram en bit och ha valmöjligheten till ett flertal olika vägar för fortsatt avancemang.
Nu var det visserligen några andra randomspelare med i laget som inte alls resonerade som vi, men 4-5 basvåldtäktsmän är ju i alla fall lättare att möta än om hela laget står och bajsar vid ingången.


är servern fylld med 2-3 klaner som möter varandra så brukar baserapingen oftast vara hanterlig, men är den fylld med randomfolk så blir det bara ärtsoppa av allt. Det är i alla fall så jag har upplevt det. Jag vet inte om folk inte tänker på det, inte bryr sig eller bara är dumma i huvudet, men det är i alla fall något som förstör för alla egentligen.


Japp det är var ju det jag just skrev. Skillnaden mellan public och privata matcher/lag fyllda till större delen av folk från klaner. Fast jag tycker baserape är betydligt mer irriterande på de större kartorna. En ensam heli hovrandes ovanför hangarfartyg tex. På metro tycker jag det mer blir en utmaning att försöka ta sig förbi obemärkt, eller att lyckas ta ut fiende efter fiende ända fram till flaggan på andra sidan kartan. Det jag menar med oundvikligt är att metro tex är en liten tajt bana. Det finns inte lika många vägar att ta sig förbi som det för på de större öppna kartorna.

Att det blev som rundorna vi spelade ikväll sker inte ofta. Det måste du hålla med om? Speciellt på Metro.

Jag kan inte komma ihåg att jag spelat en enda runda som det var igår kväll, det kändes faktiskt väldigt udda :)

Redigerat av DragonPuffer, 11 april 2012 - 01:04.


#3759

Postad 11 april 2012 - 01:14

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

  • 1 117 inlägg
  • 1
@ Dragonpuff, indeed :) jag började ju med er men fick spela ensam. ensam i en squad på metro är lika med att bli ägd, så hoppade över. var ett jävla tempo och en riktigt rolig match. tack alla :)

nn

#3760

Postad 11 april 2012 - 01:30

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

  • 1 766 inlägg
  • 0

Japp det är var ju det jag just skrev.

Jag konstaterade bara att jag håller med dig, :)

Fast jag tycker baserape är betydligt mer irriterande på de större kartorna. En ensam heli hovrandes ovanför hangarfartyg tex.

Absolut! Att låta fiendehelikoptrar få bascampa på hangarfartygen är fruktansvärt frustrerande, men efter patchen finns det ju nu tack och lov antiflyg-vapen vid varje fartyg så jag tycker det har förbättrats.

Det jag menar med oundvikligt är att metro tex är en liten tajt bana. Det finns inte lika många vägar att ta sig förbi som det för på de större öppna kartorna.

Liten och tajt behöver ju inte betyda lång trång gång. :) Några extra vägar vid C, som via flankerna, går fram till B skulle försvåra eventuellt bascampande och gjort banan något roligare.

Att det blev som rundorna vi spelade ikväll sker inte ofta. Det måste du hålla med om? Speciellt på Metro.

Jag kan inte komma ihåg att jag spelat en enda runda som det var igår kväll, det kändes faktiskt väldigt udda :)

Förvisso inte, men nu för tiden spelar jag nästan bara BF3 om vi är ett gäng från MHB, STHM eller någon annan trevlig klan som har möjlighet att kommunicera med varandra och som har samma principer som jag angående basrapeandet. Är vi det lag som dominerar går vi inte för hårt fram på sista basen och är vi det laget som blir våldtagna så lämnar vi helt enkelt matchen, simple as that.

@ Dragonpuff, indeed :) jag började ju med er men fick spela ensam. ensam i en squad på metro är lika med att bli ägd, så hoppade över. var ett jävla tempo och en riktigt rolig match. tack alla :)

Ja, det var en riktigt bra och rolig match! Och det slutade ju med att du fick äga alla andra istället... :)

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 11 april 2012 - 01:37.


#3761

Postad 11 april 2012 - 07:46

vvv
  • vvv
  • Forumräv

  • 859 inlägg
  • 0

Fel. Baserape går alltid att undvika om alla spelare kör med sunt förnuft. Om det dominerande laget håller, säg exempelvis, A och B samtidigt som de låter C vara, så blir matcherna roligare och det dominerande laget har fortfarande all möjlighet att vinna om de fortsätter hålla A och B.

Just Operation Metro tycker jag oftast är en jävligt underhållande bana att spela, men blir det baserape, så är det näst intill omöjligt att vända på steken när det i princip bara finns en väg ta sig fram på, precis som med resterande banor som där baserape är ett förekommande problem.
Designmiss kan man tycka och det med all rätt, men i slutänden hänger det på spelarna. Spela med sunt förnuft, låt motståndarna få avancera fram en bit och samtidigt få lite mer yta att sprida ut sig på, så blir det roligare för alla.

Snackar vi metro så skulle jag nog säga att det inte är så stor skillnad mellan att så och skjuta ner för rulltrappor jämfört med de ni kallar baserape enda skillnaden är att skiten tar slut fortare om man håller alla flaggor. Är ju lättare att ta sig förbi framme vid C än uppe vid B, så finns det några vettiga personer i laget som blir "baserapat" brukar det inte vara några problem för dom att ta sig igenom. För hur ofta är det inte att det kommer igenom en person som börjar plocka C, vad tänker man där liksom eller hur många gånger har någon i ert motståndarlag använt smoke.
En match vi spela härom dagen var nog den bästa jag spelat på metro någonsin, vi gick fram och plockade alla flaggor och hade det under kontroll trodde vi men då är det ju ett par stycken i andra laget som slinker igenom och springer fram och plockar A helt enligt skolboken. Resten av den rundan var det böljande spel med folk utspridda över hela banan.

Håller för övrigt helt med puffer i definitionen av baserape. Ett tips till er kan ju vara att köra med mindre tickets och istället köra 2 rundor per map så skulle det bli mindre påtagligt.

#3762

Postad 11 april 2012 - 08:06

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 0
Rätt cool! :)

http://calibur11.com...roduct_id=14382

#3763

Postad 11 april 2012 - 11:57

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0

Håller för övrigt helt med puffer i definitionen av baserape. Ett tips till er kan ju vara att köra med mindre tickets och istället köra 2 rundor per map så skulle det bli mindre påtagligt.


Ja jag och marcuzzi snacka faktiskt om det igår. Köra två rundor med mindre tickets istället. Vi ska köra på det. Vi lägger även till Firestorm i rotationen.

Eller vad säg om en Tehran highway 24/7 server. Max i tickets? Hahaha!

Rätt cool! :)

http://calibur11.com...roduct_id=14382


Tror faktiskt Madability har en sån va? Finns på webhallen.

#3764

Postad 11 april 2012 - 11:59

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

  • 1 117 inlägg
  • 0

Eller vad säg om en Tehran highway 24/7 server. Max i tickets? Hahaha!

NOOOOOOOOOO! :D

#3765

Postad 11 april 2012 - 12:23

novaland
  • novaland
  • Veteran

  • 2 004 inlägg
  • 0

Rätt cool! :)

http://calibur11.com...roduct_id=14382


Tänkte köpa den när BF3 släpptes, men efter som våra PS3:or står ändå instängda i skåp så kommer de aldrig fram i sitt rätta.. :-/

#3766

Postad 11 april 2012 - 14:58

nedman
  • nedman
  • Forumräv

  • 774 inlägg
  • 0

Ja jag och marcuzzi snacka faktiskt om det igår. Köra två rundor med mindre tickets istället. Vi ska köra på det. Vi lägger även till Firestorm i rotationen.

Eller vad säg om en Tehran highway 24/7 server. Max i tickets? Hahaha!

Nooooo, inte Tehran Highway med 1000tickets...
Hade hellre sett Noshar än Firestorm - mest för att jag behöver levla upp scout heli och IFV...

#3767

Postad 11 april 2012 - 15:11

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

  • 257 inlägg
  • 1

Men kan du ge dig då för fan.


Det här är ett diskussionsforum och vi disskuterar. Läs inte det jag skriver om du blir illa berörd. Så lätt löste vi det problemet. :-)

Ska förklara vad jag menar med baserape. Den typen av baserape jag talar om förekommer på de stora kartorna. Plan, stridsvagnar, ja allt som står och skjuter in mot fiende basen , mot flyg/helis som inte ens kommit upp i luften.


Helt korrekt. Men baserape behöver inte handla om fordon som skjuter in i baserna utan att man inte låter fienderna ta sig ur basen för att kunna spela spelet. Det är baserape, med med eller utan fordon.

Och har man som regel att man INTE ska göra det så är det tragiskt att se att grundarna till servern själva gör det.
Personligen tycker jag det är en klockren regel som ska följas och som du såg igår så var det VI som skötte oss. Not the way around.

Snackar vi metro så skulle jag nog säga att det inte är så stor skillnad mellan att så och skjuta ner för rulltrappor jämfört med de ni kallar baserape enda skillnaden är att skiten tar slut fortare om man håller alla flaggor.


Det kallas för bra motstånd eller dåligt motståndarlag. Så många gånger vi har gått in i en match där vi blivit baserapade och vänt matchen eller i alla fall lyckats bryta oss igenom och tagit flaggor. Det är ingen omöjlighet om man har en bra taktik och sammarbete. Så jag håller inte med om att det är samma sak som att stå och skjuta folk där de inte har utrymma att avancera vidare. Ser man hur kartorna är byggda så förstår man ganska snabbt vad jag menar. Speciellt på Metro.

#3768

Postad 11 april 2012 - 15:15

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

  • 257 inlägg
  • 0

#1 - Jag sköt inte sönder en enda låda. Så fort jag slängde ut en låda så hade du sönder den, samt alla andra lådor i närheten. Körde med M60 hela rundan och det går inte att skjuta sönder lådor med den typen av ammo.

#2 - Skulle varenda liten detalj som känns jävligt onödigt i spelet, som kan rendera i en rövspark stå med skulle meddelandet bli lååååångt. Hört talas om sunt förnuft?

#3 - Du menar att jag kampade i huset med M60 när jag dödade dig, där du satt och kampade stora delar av rundan?

Vari ligger det barnsliga? Att sparka ut nån som beter sig svinigt? Kamma till dig!

F.ö. var det inte jag som kickade dig, men jag applåderade tilltaget.

Edit: rättstavningskontroll


Jag tänker inte ta diskussionen vidare i forumet men kan gärna ta den via PM om du vill?
Ang punkt två måste jag bara få le.

Jag SMSade CloudRabbit efter jag stängde ner min PS3a och bad honom skjuta på en ammo låda med sin M60.
Tipset till dig är, sikta bättre.

Hoppas i alla fall vi möts på slagfältet ikväll igen. Det var roligt med bra motstånd igår.

#3769

Postad 11 april 2012 - 15:43

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 2
http://www.youtube.c...h?v=tnfEx7yg1v0

#3770

Postad 11 april 2012 - 15:45

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0

Det kallas för bra motstånd eller dåligt motståndarlag. Så många gånger vi har gått in i en match där vi blivit baserapade och vänt matchen eller i alla fall lyckats bryta oss igenom och tagit flaggor. Det är ingen omöjlighet om man har en bra taktik och sammarbete. Så jag håller inte med om att det är samma sak som att stå och skjuta folk där de inte har utrymma att avancera vidare. Ser man hur kartorna är byggda så förstår man ganska snabbt vad jag menar. Speciellt på Metro.


Jo precis, Metro är uppbyggd så att alla tre flaggor är tagbara. Tar man C eller A så står man precis framför fiendens fasta spawn, dvs baserape startar. Min personliga åsikt är att det oftast är mycket enklare och roligare att försöka ta sig förbi detta baserape:ande. När ni stod på B igår så blev det genast mycket svårare, då. Men visst det är en taktik också som drar ut på rundan och blir lite enklare för de laget som har B att hålla fiende laget i shack. Det var en annorlunda runda som sagt. Och tolka inte det som att jag klagar på eran taktik.

Min poäng är att man blir inte kickad pga baserape på Metro, det tillhör den kartan.

Hade de gjort kartan som Cloudrabbit sa så skulle det vara en helt annan karta, säkert lite roligare med fler utvägar. Men nu är kartan uppbyggd som den är.

Som tidigare sagt , gillar man inte hur spelar eller hur vi sköter våran egna server så behöver man inte spela på den.

#3771

Postad 11 april 2012 - 16:11

Marcuzzi
  • Marcuzzi
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 1

Jo precis, Metro är uppbyggd så att alla tre flaggor är tagbara. Tar man C eller A så står man precis framför fiendens fasta spawn, dvs baserape startar. Min personliga åsikt är att det oftast är mycket enklare och roligare att försöka ta sig förbi detta baserape:ande. När ni stod på B igår så blev det genast mycket svårare, då. Men visst det är en taktik också som drar ut på rundan och blir lite enklare för de laget som har B att hålla fiende laget i shack. Det var en annorlunda runda som sagt. Och tolka inte det som att jag klagar på eran taktik.

Min poäng är att man blir inte kickad pga baserape på Metro, det tillhör den kartan.

Hade de gjort kartan som Cloudrabbit sa så skulle det vara en helt annan karta, säkert lite roligare med fler utvägar. Men nu är kartan uppbyggd som den är.

Som tidigare sagt , gillar man inte hur spelar eller hur vi sköter våran egna server så behöver man inte spela på den.


Jag pratar inte svenska...

#3772

Postad 11 april 2012 - 17:20

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0

Nooooo, inte Tehran Highway med 1000tickets...
Hade hellre sett Noshar än Firestorm - mest för att jag behöver levla upp scout heli och IFV...


Du kan vara lugn haha, Tehran kommer aldrig få finnas i rotationen :)
Lagt till Noshahr också nu!



Jag pratar inte svenska...


You must learn!

Redigerat av DragonPuffer, 11 april 2012 - 17:38.


#3773

Postad 11 april 2012 - 17:31

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

  • 333 inlägg
  • 3

Text...


Ett typexempel på external locus of control...

Det här är ett diskussionsforum och vi disskuterar. Läs inte det jag skriver om du blir illa berörd. Så lätt löste vi det problemet. :-)


För att skriva på ett språk och ett sätt som du verkar förstå och behärska:

Servern betalar vi för, därför bestämmer vi vad som gäller. Spela inte där om sättet som servern sköts på inte är till belåtenhet. Kvarstår problemet så gör vi det enkelt för dig, vi bannar dig från servern. Så lätt kan vi lösa det problemet. :-)

Redigerat av muppsson, 11 april 2012 - 17:33.


#3774

Postad 11 april 2012 - 17:47

Marcuzzi
  • Marcuzzi
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 1

You must learn!


Jag har en öl!

#3775

Postad 11 april 2012 - 18:02

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 1

Jag har en öl!


+1

#3776

Postad 11 april 2012 - 18:09

Marcuzzi
  • Marcuzzi
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 2

+1


Jag har en storstark!!!

#3777

Postad 11 april 2012 - 18:29

Ausir
  • Ausir
  • Lärjunge

  • 330 inlägg
  • 0
Jag hade en, men inte nu längre. =(

#3778

Postad 11 april 2012 - 18:34

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
blire nå lir ikväll då gubbs? (:

#3779

Postad 11 april 2012 - 18:37

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

  • 1 766 inlägg
  • 0

Jag har en storstark!!!

Haha! You already know the most important words in swedish. Good job! :)

blire nå lir ikväll då gubbs? (:

You bet! Hoppas det blir lika stor uppslutning och lika roliga matcher som igår.

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 11 april 2012 - 18:47.


#3780

Postad 11 april 2012 - 18:45

muppsson
  • muppsson
  • Lärjunge

  • 333 inlägg
  • 0
Spelar nu!

#3781

Postad 11 april 2012 - 18:54

Unregistered2f736a11
  • Unregistered2f736a11
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Jag såg att ni hade en server uppe, så jag var med ett par rundor under kvällen igår. Riktigt kul med hårt motstånd :)
Hoppas kunna joina er vid fler tillfällen.

#3782

Postad 11 april 2012 - 18:55

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

  • 1 766 inlägg
  • 0

Jag såg att ni hade en server uppe, så jag var med ett par rundor under kvällen igår. Riktigt kul med hårt motstånd :)
Hoppas kunna joina er vid fler tillfällen.

Du är så välkommen så. :) Spelar du med någon annan klan eller kör du solo?

#3783

Postad 11 april 2012 - 18:56

vvv
  • vvv
  • Forumräv

  • 859 inlägg
  • 0

Det här är ett diskussionsforum och vi disskuterar. Läs inte det jag skriver om du blir illa berörd. Så lätt löste vi det problemet. :-)

Eftersom du listat ut att det är ett diskussionsforum kanske du även kan lista ut vad en moderator gör här.
Ahh va fan tror alla utom du förstod vad jag syfta på ;)

#3784

Postad 11 april 2012 - 19:02

Unregistered2f736a11
  • Unregistered2f736a11
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0

Du är så välkommen så. :) Spelar du med någon annan klan eller kör du solo?

Jag kör själv, så det blir lite tufft mellan åt ute på fältet.

#3785

Postad 11 april 2012 - 19:08

nedman
  • nedman
  • Forumräv

  • 774 inlägg
  • 0

Du kan vara lugn haha, Tehran kommer aldrig få finnas i rotationen :)
Lagt till Noshahr också nu!

Tackar, skall testa efter 22

Hoppas i alla fall vi möts på slagfältet ikväll igen. Det var roligt med bra motstånd igår.

Då kanske man måste vara PSN vänner ;)

#3786

Postad 11 april 2012 - 19:18

Numero2
  • Numero2
  • Lärjunge

  • 257 inlägg
  • 0

Servern betalar vi för, därför bestämmer vi vad som gäller. Spela inte där om sättet som servern sköts på inte är till belåtenhet. Kvarstår problemet så gör vi det enkelt för dig, vi bannar dig från servern. Så lätt kan vi lösa det problemet. :-)


Det känns som att du inte ser vad jag skriver men svarar ändå på min text.
Jag har skrivit två gånger nu att det är FEL MED BASERAPE OCH JAG GILLAR ERAN REGEL!

Igen så alla ser DET ÄR FEL MED BASERAPE OCH DET ÄR EN PINSAM STRATEGI!

Men som jag skrev. Det är ni själva som brytit mot er enda regel. Inte jag. ;-)
Ja bannar du mig så kanske ni vinner nästa match så det är en strategi hehe

Nog om detta...

#3787

Postad 11 april 2012 - 19:21

Qonny
  • Qonny
  • Amatör

  • 61 inlägg
  • 0

Jag förnekar inte mina brott haha. Ja, det gjorde jag eftersom någon gjorde det mot mig. :-) jag ville ha min medalj som jag också fick. Tack!

Trycker du är ganska rolig. Ni har en regel och det är MOT baserape. Ni baserapar för det är enligt dig "oundvikligt på vissa banor". Så varför ha regeln då ni skälva bryter mot den? Dock står det inget om att man inte får skjuta på lådor, men det blev jag kickar för.

Dessutom när vi från STHM kom in i kvällens första match så var det precis baserape från er sida, igen! Och det tror jag någon av våra medlemmar påpekade.

Och det är inte oundvikligt. Har man ett IQ över 30 så vet man att om man backar några steg från fiendens bas och låter dem ta flaggan så blir det spel och inte baserape. Det är mitt tips till er alla som läser detta. Ta ett steg bakåt.

Vi gjorde det ikväll mot er MHBare och vann ju alla matcher, utan baserape. Det kallas skicklighet och bra sammarbete. Tack för en bra spelkväll!

Jag vill inte tjafsa mer er men säga A och göra B är pinsamt. Ni är bättre än så..


Om du nu är så pissigt korrekt själv vill jag bara påpeka att vi vann den första matchen och det är ju inte alla (matematikern) o du som klankar ner på min a-svenska när reglerna står på engelska... då är det väl iaf min engelska brister?

#3788

Postad 11 april 2012 - 19:23

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 3
Personligen anser jag inte att baserape är det "rapeande" lagets fel alls. Klarar man inte som eget lag att ta en enda flagga eller samarbeta för att övervinna det hela får man faktiskt stå sitt eget kast.

Så har det varit sen 1942 och BF2 och borde inte vara nån skillnad nu heller.

Visst är det skittrist att vara i mottagande ända, men det tillhör ändå spelet och har så gjort i många år nu.

Sensmoral, skyll inte på motståndarlaget när du/ni blir baserapade, skäll på er själva.

Redigerat av masse70, 11 april 2012 - 19:27.


#3789

Postad 11 april 2012 - 19:29

nedman
  • nedman
  • Forumräv

  • 774 inlägg
  • 0

Personligen anser jag inte att baserape är det "rapeande" lagets fel alls. Klarar man inte som eget lag att ta en enda flagga eller samarbeta för att övervinna det hela får man faktiskt stå sitt eget kast.

Så har det varit sen 1942 och BF2 och borde inte vara nån skillnad nu heller.

Visst är det skittrist att vara i mottagande ända, men det tillhör ändå spelet och har så gjort i många år nu.

Sensmoral, skyll inte på motståndarlaget när du/ni blir baserapade, skäll på er själva.

Tog inte rundan slut om man hade alla flaggor i BF2?

#3790

Postad 11 april 2012 - 19:30

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Tog inte rundan slut om man hade alla flaggor i BF2?

Vad är skillnaden mot nu menar du?

Ticket bleed ser likadant ut nu som då.

Redigerat av masse70, 11 april 2012 - 19:42.


#3791

Postad 11 april 2012 - 19:42

DragonPuffer
  • DragonPuffer
  • Beroende

  • 1 076 inlägg
  • 0

Det känns som att du inte ser vad jag skriver men svarar ändå på min text.
Jag har skrivit två gånger nu att det är FEL MED BASERAPE OCH JAG GILLAR ERAN REGEL!

Igen så alla ser DET ÄR FEL MED BASERAPE OCH DET ÄR EN PINSAM STRATEGI!

Men som jag skrev. Det är ni själva som brytit mot er enda regel. Inte jag. ;-)
Ja bannar du mig så kanske ni vinner nästa match så det är en strategi hehe

Nog om detta...


Vem har anklagat dig för att bryta den regeln?

Bra att du gillar regeln nu efter alla mina förklaringar, det känns skönt!

#3792

Postad 12 april 2012 - 00:56

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

  • 1 766 inlägg
  • 0
Tack för en hel del roliga matcher under kvällen! Kul att också få spela med/mot MHB:are som jag inte stött på tidigare (Felicia och Rocksteadypets bl.a). Man blir alltid lite extra taggad när man möter ett större gäng MHB:are som verkligen vet hur man bjuder upp till dans på slagfältet.

And Marcuzzi, LEAVE ME ALONE GOD DAMMIT! :) It did not matter where I was on the map, you found me the whole time and hunted me down, again and again... I got more than one outburst at you during the evening
to put it mildly. :D

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 12 april 2012 - 01:01.


#3793

Postad 12 april 2012 - 06:58

nedman
  • nedman
  • Forumräv

  • 774 inlägg
  • 0

Tack för en hel del roliga matcher under kvällen! Kul att också få spela med/mot MHB:are som jag inte stött på tidigare (Felicia och Rocksteadypets bl.a). Man blir alltid lite extra taggad när man möter ett större gäng MHB:are som verkligen vet hur man bjuder upp till dans på slagfältet.

Tyckte inte det blev så mycket dans från vår sida, då vi förlorade de flesta matcher...

#3794

Postad 12 april 2012 - 08:18

vvv
  • vvv
  • Forumräv

  • 859 inlägg
  • 0

Tog inte rundan slut om man hade alla flaggor i BF2?

Är ju så CQ assault funkar men alla kartor var ju inte det i bf2.

#3795

Postad 12 april 2012 - 08:53

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

  • 1 766 inlägg
  • 0

Tyckte inte det blev så mycket dans från vår sida, då vi förlorade de flesta matcher...

Förlorade matcherna måhända, men motståndet var det inget fel på.

#3796

Postad 12 april 2012 - 08:56

Ausir
  • Ausir
  • Lärjunge

  • 330 inlägg
  • 0
Trevligt med Noshar CQ i rotationen. Jag behöver en stjärna på scouthelis. Ingår det någon bana med IFV's?

Det var bedrövligt motstånd igår vid 23-tiden.

#3797

Postad 12 april 2012 - 09:04

nedman
  • nedman
  • Forumräv

  • 774 inlägg
  • 0

Är ju så CQ assault funkar men alla kartor var ju inte det i bf2.

Ok, var det i BC1 som man inte hade någon hemmabas utan bara en flagga?

Trevligt med Noshar CQ i rotationen. Jag behöver en stjärna på scouthelis. Ingår det någon bana med IFV's?

Det var bedrövligt motstånd igår vid 23-tiden.

Noshar har IFV, om du är amris..

#3798

Postad 12 april 2012 - 10:14

Unregistered276d62c1
  • Unregistered276d62c1
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0

Tack för en hel del roliga matcher under kvällen! Kul att också få spela med/mot MHB:are som jag inte stött på tidigare (Felicia och Rocksteadypets bl.a). Man blir alltid lite extra taggad när man möter ett större gäng MHB:are som verkligen vet hur man bjuder upp till dans på slagfältet.

And Marcuzzi, LEAVE ME ALONE GOD DAMMIT! :) It did not matter where I was on the map, you found me the whole time and hunted me down, again and again... I got more than one outburst at you during the evening
to put it mildly. :D


jo men tack detsamma cloudrabbit (: försökte få upp mina jet skills med lite blandat resultat men kvällen flöt på bra från båda lagen och tror jag begav mig vid 01 tiden.

(jag som har psn felicia6)

btw när får man den hära grejen med targeting på flyg/heli som tank? tror jag kört för lite tank ):

#3799

Postad 12 april 2012 - 10:51

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Sista upplåsningen för tanksen. Ovärdelig om inte annat för att man kan åka med som 3e person i en tank! Plus att
den såklart är sjukt effektiv. :)

#3800

Postad 12 april 2012 - 11:51

jespur
  • jespur
  • Lärjunge

  • 391 inlägg
  • 0
Blir någe game imorn kväll?

/Nosvatten



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.