MVH/olle
Tanken med ämnesrubriker är att man utan att behöva klicka på tråden skall se vad den handlar om. Endast "ps2" är otydligt och jag har därför ändrat ämnesrubriken. Tänk på att skriva bättre ämnesrubriker i framtiden.
/preacher - moderator
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter produkter
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
ps2, hur mycket ska man ge? Tänkt köpa begagnat
Startad av
olleboy, jan 15 2003 15:24
18 svar i tråden
Skickat 15 januari 2003 - 15:24
Fyller 18 snart och då kan jag länssa mitt spar konto, hade tänkt köpa en ps2 eftersom jag inte har någon, är det någon som har några tipps på hyr mycket man ska ge och så vidare, hade tänkt köpa begagnat, mitt pristak ligger någonstans kring 3000 tror jag mer pengar känns dumt att lägga ut, jg är ju ingen riktig spelmänniska.
MVH/olle Tanken med ämnesrubriker är att man utan att behöva klicka på tråden skall se vad den handlar om. Endast "ps2" är otydligt och jag har därför ändrat ämnesrubriken. Tänk på att skriva bättre ämnesrubriker i framtiden. /preacher - moderator Skickat 15 januari 2003 - 15:31
Du får en ny PS2 från Elgiganten för 2290:-
http://se.pricerunner.com/games-and-consol...es/15645/prices Skickat 16 januari 2003 - 11:36
Ett tips vid inköp av hemelektronik & andra prylar(instrument mm) i allmänhet - kolla in pantbankens/kronofogdens utförsäljningar - oftast auktioner. Vet du vad du ska ha & är hyfsad på att bedöma skick så KAN man göra fynd. Man måste dock veta vad grejerna är värda & när man inte ska gå längre, för ibland blir det vansinnesdyrt. När pantbanken här (i Östersund) har auktion får man dessutom ta hem & kolla elektronikprylar så att de funkar i en vecka eller så. Funkar det inte får man pengarna tebax..
Köpte mitt PS2 just på pantbanksauktion förra veckan inkl 2 spel för 1750:-... [^] //M 1 användare läser den här trådenMedlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0 |
|