Har vi några entusiaster som bor i Stockholm, eller kan tänka sig att åka hit?
Skickat 16 februari 2011 - 00:04
Tänkte kolla om det finns något intresse av att träffas en dag eller helg i Stockholm för att utbyta erfarenheter, prova andras utrustning eller bara ta en ordentlig fototur någonstans i Stockholmstrakten när våren kommer smygandes i Mars/April.
Skickat 09 mars 2011 - 12:18
Jag bor ju i Stockholmstrakten (Spånga) och skulle eventuellt kunna hänga på, har ju ett litet barn så det är ju alltid lite svårt att planera då. Men preliminärt så kan jag alltid flagga att intresset finns.
Men med tanke på övrigas utrustning så vet jag inte riktigt om jag kommer att tillföra något på den fronten...
Canon 450D
ef-s 18-55 IS
ef-s 55-250 IS
ef 50 1,8 II
430EX II
Men med tanke på övrigas utrustning så vet jag inte riktigt om jag kommer att tillföra något på den fronten...
Canon 450D
ef-s 18-55 IS
ef-s 55-250 IS
ef 50 1,8 II
430EX II
Skickat 05 maj 2011 - 23:08
Det tycker jag! Har inte haft ngn tid till MHB på senare. Åker till NY om nån vecka, så för min del får det gärna bli efter det. Kommer hem den 26:e maj.
EDIT: Jag kan ta upp beställningar på grejer från USA om det är någon som ska ha ngt. Skicka PM.
EDIT: Jag kan ta upp beställningar på grejer från USA om det är någon som ska ha ngt. Skicka PM.
Det här inlägget har ändrats av Orbitaliztic 05 maj 2011 - 23:09
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
16 filmer
1 annons
99 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna
Förändringar av forumstrukturen
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler