Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Playstation 4

2435 svar i tråden
Sony Playstation 4 (Stationära konsoler) 0 0 (0) 4 995:-
1 relaterade trådar

Skickat 11 april 2012 - 10:01

Jag tror de kommer få svårt. MS kommer krossa dem. Sony kommer inte ha råd att subventionera en konsoll en gång till som de gjorde med PS3.
Det har däremot MS råd med. För att Sony ska ha en chans så måste de se till att ha ngt mervärde som MS inte har för de kommer inte kunna konkurrera prismässigt. Närmaste åren blir mycket intressanta.

Skickat 11 april 2012 - 10:11

Absolut, de kommer få det riktigt kämpigt. Men de kommer få det ännu kämpigare utan någon ny produkt alls. :)

Skickat 11 april 2012 - 11:31

Visa inläggradiozo 11 april 2012 - 10:01 skrev:

Jag tror de kommer få svårt. MS kommer krossa dem. Sony kommer inte ha råd att subventionera en konsoll en gång till som de gjorde med PS3.
Det har däremot MS råd med. För att Sony ska ha en chans så måste de se till att ha ngt mervärde som MS inte har för de kommer inte kunna konkurrera prismässigt. Närmaste åren blir mycket intressanta.

Tror inte att dom behöver subventionera så mycket den här gången. Förra gången var ju ps3an dyrare pga bluray-spelaren som Sony slängde in för att vinna hd-skivkriget.

Skickat 11 april 2012 - 12:08

Skulle vara intressant om två aktörer kör med sämre hårdvara och en annan satsar på monsterhårdvara (ett vanligt generationshopp som vi är vana vid alltså). Den med bättre hårdvara kommer vara herre på täppan. Så någon av dem måste satsa på bra hårdvara, det är bara logiskt. De har inte råd att inte göra det.

Skickat 11 april 2012 - 12:50

Nya rykten hintar om 16 kärnor i nästa xbox. Ett fortsatt samarbete med IBM. Vilket jag hela tiden trott att Sony kommer göra, fortsätta samarbeta med IBM. Envisa rykten har gjort gällande att AMD skulle stå för CPU:n denna gång, i alla tre, vilket då visat sig felaktigt. Vilket jag påpekat skulle vara ett galet beslut när de flesta bara hakat på den teorin.

Ms kommer inte krossa Sony vad gäller PS4. Däremot kommer Nintendo få en kamp mot två rejält mycket kraftfullare maskiner att slåss mot bara ett år efter sin release. 5 år efter med Wii och 7 år efter med Wii U. Tror inte det kommer hålla denna gång...

Vad gäller 360 fick MS ett helt års försprång, och ett lägre pris, vilket var betydande. Det kommer de inte ha denna gång. Viss har de råd att "göra en Sony" och bjussa på priset, men ska de slänga ner en kinect 2 i varje paket kan det bli svårt att få ner priset. Dessutom är deras satsning på kinect ett steg i fel riktning, vilket kan komma att få konsekvenser. Mycket av prestandan kommer gå åt till att beräkna fingrarnas position osv om de nya ryktena stämmer. Personligen är jag trött på viftande och vill inte lära mig teckenspråk för att spela ett spel...

MS starka sida var multiplatt. De kommer inte vara lika stor skillnad på spelen nästa generation, då man snabbt närmar sig taket för vad som gör synbar skillnad. Samaritan demot beräknas kunna köras på smartphones 2014 och när man är på den nivån är Art Direction viktigare. Däri ligger Sonys styrka, med sina fantastiska IP denna generation, exklusiva titlar som verkligen står ut och skiljer sig från mängden.

Menar inte att Sony kommer krossa MS, menar bara att MS knappast kommer krossa Sony. Finns fortfarande gott om plats för båda och den största skillnaden nästa generation blir nog att Nintendo inte kommer att peaka lika otroligt, utan kommer snabbt att behöva hänga på de andra och släppa en ytterligare konsol. De behöver tredje part denna gång, och de kommer inte kunna ta AAA-betalt för spel som inte hänger med i tiden.

Allt detta kan falla om det nu visar sig att Sony väljer SoC från AMD. Om de inte hänger på MS och släpper ett nytt monster. Eller om nån tycker att Sony inte får fortsätta att gå minus och stänger ner dem. Konkurs. Kanske Samsung köper upp dödsboet och släpper en egen konsol och tar över deras IP.

Mycket kan hända och visst är det intressant. Smartphones, plattor och hybrider äter ju också på marknaden. Fattas bara att Apple och Google ger sig in i leken med. Spelindustrin går ju om filmindustrin, så gamers är en viktig marknad. Vilket jag någonstans tycker är riktigt lovande, oavsett vad som händer.

Men än så länge står jag kvar vid min teori om att Sonys PS4 kommer behålla sitt samarbete med IBM och släppa en minst lika kraftfull maskin som MS. Där resurserna förhoppningsvis inte läggs på viftande...
:)

Skickat 11 april 2012 - 13:05

Visa inläggZoiler 11 april 2012 - 12:08 skrev:

Skulle vara intressant om två aktörer kör med sämre hårdvara och en annan satsar på monsterhårdvara (ett vanligt generationshopp som vi är vana vid alltså). Den med bättre hårdvara kommer vara herre på täppan. Så någon av dem måste satsa på bra hårdvara, det är bara logiskt. De har inte råd att inte göra det.

Intressant vem i så fall, Microsoft med mycket pengar eller SONY och AMD med kniven på strupen. Xbox360 var ju en maskin som balanserades mellan prestanda och kostnad medan PS3 blev ett äventyr där få utnyttjade kraften dom gav utvecklarna.

Det känns som om Microsoft forsätter i samma spår, 4x mer. 12 PPC-kärnor och bättre GPU samt BD-spelare. SONY och AMD verkar spännande men kan ju gå åt två håll, billigt men ändå i nivå med Microsoft eller ett utvecklingsteg där AMD får utveckla sin vision med flyttal uttryckta från CPU till APU, massiv parallel programerbar processing och utvecklad multitrådad genomströmmning. Inte så långt från tanken SONY hade med PS3 och tillsammans kanske dom kan nå dit med verktyg och hårdvara som utvecklare lättare kan använda.

Skickat 11 april 2012 - 13:29

så länge någon erbjuder mig att spela med handkontroll istället för att stå o vifta efter flugor som inte finns, är jag nöjd med livet.

Skickat 11 april 2012 - 13:49

Jag tror absolut inte att det är fel att satsa på Kinect dock. Klart att vi tycker det är ointressant, men vi är inte målgruppen. Dess syfte är att mätta två stora marknader, fitnesspelarna och barn. Och den har knappast sålt dåligt. Däremot kanske man bör göra den valfri, kanske de kan göra med flera SKU:s.

PS Move däremot är inte lika intressant, de måste komma med någonting som täcker hela kroppen om de ska konkurrera på det planet på allvar.

Skickat 11 april 2012 - 13:53

Kinect är cool teknik men det kräver på tok för stor yta för att alla ska kunna använda det. Jag sålde min kinect för att jag blev trött på att behöva möblera om i vardagsrummet varenda gång jag skulle använda den. Jag hoppas på att kinect 2 blir bättre.

Move har jag bara använt i Killzone 3.

Skickat 11 april 2012 - 14:07

Mina önskemål på PS4;

- DS-liknande kontroll
- Samma PSN-ID (SEN-ID) som nu med alla trophys etc. (givet)
- Inga installationer som tar längre tid än nedladdningarna. Det som laddas ner från Store ska vara direkt spelbart.
- Inga installationer av spel på skiva.
- Cross game chat.
- Köpspel (Blu-ray) ska kunna läggas in på disken och låsas med ditt konto så att man inte behöver använda skivorna.
- God Of War 4
- Killzone 4
- Uncharted 4
- Call Of Duty 4: Modern Warfare (revisited)
- Wipeout Fläsk

Skickat 11 april 2012 - 14:19

Visa inläggradiozo 11 april 2012 - 13:53 skrev:

Kinect är cool teknik men det kräver på tok för stor yta för att alla ska kunna använda det.
Ja, tekniken kommer såklart att vidareutvecklas. 20 år i framtiden kan man köra riktiga pingismatcher med liknande teknik :)

Citat

- Inga installationer av spel på skiva.
+1. Skulle vara gött att slippa använda skivorna också som du säger men inte på det sättet för då lär du inte kunna sälja vidare spelet.

Skickat 16 april 2012 - 09:58

Läste på lite om vad AMD (och numera då även Sony) har för vision om HSA (stunta i den hårdvara som sägs vara i nuvarande devkit, det lär bara vara en placeholder i väntan på att den riktiga tekniken dyker upp nästa år) och det verkar riktigt spännande. Framförallt, hela tänket liknar lite det Sony hade med Cell i PS3. Inte undra på att de gick i säng med varandra.

Förvisso kommentarer från en AMD-mod på ett AMD forum (viss "frälsaren är kommen"-varning mao) men det sammanfattar på ett bra sätt tänket om att HSA (och därmed PS4) är nått helt annat än en "plain vanilla x86 pc av idag":

Citat

AMD Southern Islands (Next Core) is new Cell.

"The *x86* PlayStation 4..." is quite inaccurate since Southern Islands is architecture for itself - x86 is there only because compatibility with current Windows platform, real power does not come from x86 instructions. Sony could skip this x86 thing, and use bare-bone CoreNexts.

IBM/Toshiba/Sony took right path 10 years ago with Cell - path to "bend curve" and overlap x86 world with magnitude of 10 times in speed compared to x86.

since than, Intel trying to make Cell-like Larrabee but they eventually failed.

on the other side, it looks like that AMD will pull the trick and take the risk.

Why this is important? Look at Aperture today: if CPU power double every 1.5 years - it sucks! How to make software 10x faster? Port it to GPU. This will happen. And at that time, x86 will become "obsolete" or *less important*.

and AMD see this: nobody needs 10x faster CPU for everyday work in Microsoft Office but we need for sure 10x faster CPU for applications like: Aperture, FinalCut, Premier, 3D Max, CuBase, PhotoShop... AMD CoreNext will rock in next "GPU" driven generation of software and x86 side of CoreNext will be: it is "fast enought" for "Office".

btw regarding "unoptimized software" and one more problem with x86: all x86 processor, starting with Pentium, are optimized to run existing code faster. Pentium IV break this rule and we all know what happened. Cell-like CPUs does not have this "problem".

Citat

A console based on AMD's CPU+GPU will be anything but "conventional." It may use off-the-shelf CPU and GPU cores, but the resulting platform (HSA) will enable programming styles and techniques currently unavailable, and achieve performance currently untouchable. It will also offer much more flexible and compatible (to PC games) programming than PS3 (Cell BE). In fact I'd say such a system is the only chance for a console maker to compete with PC on gaming performance.

Nevertheless, the article's conclusion may be truer than its arguments. If Sony really decides to use AMD CPU+GPU for PS4, it would indeed signal a sea change where the console maker shifts away from proprietary hardware to focus on specialized software. AMD's HSA offers great opportunities for application acceleration by multi-core FMA and XOP and general programmable GPU. It would be exciting to all PC users whether he is a gamer or not, because this means there will finally be vendors (AMD and Sony) who will seriously work on the general-purpose heterogeneous acceleration. The result will benefit the entire gaming and PC industries.

Lite om HSA:
http://www.eetasia.c...NT_5314ecd6.HTM
http://www.pcmag.com...,2399789,00.asp

Skickat 16 april 2012 - 12:50

AMD's "Fusion System Architecture" (FSA) har tydligen bytt namn till "Heterogeneous Systems Architecture" (HSA). Har inte hängt med i GPU-svängen på ett år så det verkar vara mycket på gång.

Verkar dock inte komma HSA kompatibla GPU:er förrän 2014 så ingen PS4 förre det året då om nu inte SONY har något annat i kikaren. Verkar som om Microsoft kommer först ut igen då av dom två.

Det vore kul om AMD + SONY är sant för mycket kul teknik skulle spilla över på PC-sidan och dess mjukvaruutveckling, fram för allt om en hel del bygger på öppna standarder.

http://www.hpcwire.c..._computing.html
http://www.anandtech...sa-gpus-in-2014

Skickat 16 april 2012 - 13:12

Som jag förstår det så är HSA en flerstegsraket, sure det dröjjer kanske tills 2014 innan det finns nån teknik med alla stegen men man kanske kommer långt nog med säg 3/4 av alla stegen med? :) Tror mao inte att Sony måste vänta in 2014.

Kan ju vara lite "GPU till 360"-tänk över det hela oxå. Dvs att man år 2005 tog fram teknik som blev aktuellt (och mer moget) för pc först året efter.

Skickat 16 april 2012 - 15:30

Ja, det kan ju vara så att AMD har en deal med SONY och satsar mycket resurser där innan PC-marknaden får ta del av det hela. Lyckas AMD med detta så tar dom initiativet från Intel och Nvidia och SONY från Microsoft vad det gäller spel och konsolmarknaden. IBM och SONY känns inte alls lika spännande.

Det här inlägget har ändrats av _TOTTE_ 16 april 2012 - 15:31

Skickat 21 april 2012 - 15:02

Mmm...så nån "sea island" resp "kaveri" variant i PS4 månne?
Bifogad fil  amd.png   278,43K   7 Antal nedladdningar

Skickat 20 maj 2012 - 20:28

Persoligen tycker jag att Sony gör bra grejer men är under all kritik på att marknadsföra dessa. Menar nu så klart konsoller och inte annat. Jag får en stark könsla av att Sony lägger ner mycket tid och pengar på att ta fram något men sen när det ute i marknaden så glömmer de av allt. 2exempel på dessa, move och HMZ-t1 headset.

Har alltid önskat en playstation och när trean släpptes så tog jag modet och skaffade en och har inte ångrat nån gång detta köp. Grymt med bluray o spel samt media streaming.... Allt i ett på ett ungefär.

En uppföljare kommer komma, det har en del artiklar påpekat att mer eller mindre pålitliga källor uppgett info om vad som komma skall. Det är klart upp till var o en att tro det man vill men min gissning är att en så kallad ps4 kommer om max 1.5 år.

Det mest intressanta i ryktes vägen som jag stött på var att ca 2007 början läste jag en artikel om att ps4 skulle stödja 4k upplösning. 4k va inte direkt aktuell på den tiden alls, hörde / läste knappt om det, men sen nu på senare tid har det börjat komma mer o mer 4k produkter. Det sades även att det tydligen va Sony som utvecklade 4k JUST för kommande playstation men att andra företag tagit över delar av den utvecklingen vilket oxå märks. Skulle inte förvåna mig alls om detta då verklugen stämde.

Sen en till grej, va nån månad sen då sony gick ut med att de stryper delar av sin produktion. Nu minns jag inte exakt vilka delar INTE kommer satsas på dock minns jag att TV biten skulle läggas ner, skulle bli MER game, foto och (osäker på det här ->) mobil?

Iaf önskar jag verkligen en fördjupad känsla eller simulering till verkliga rörelser eg HMZ med tracking (utan move) samt npn form av stöd att spela remote så som man kunde med gamla PSP, vet inte om Vita har det stödet med det borde den ha.

Som sägs i många inlägg ovan, framtiden skall bli intressant.

Skickat 22 maj 2012 - 12:49

Visa inläggdanelk 20 maj 2012 - 20:28 skrev:

Det sades även att det tydligen va Sony som utvecklade 4k JUST för kommande playstation men att andra företag tagit över delar av den utvecklingen vilket oxå märks. Skulle inte förvåna mig alls om detta då verklugen stämde.
:) Det som sades makes no sense...hur "utvecklar" man ett begrepp för en viss upplösning?

Skickat 23 maj 2012 - 21:11

Haha ok kanske inte perfekta konstruktionen på meningen ;-)
Det ja g menade va att då kommande ps skulle stödja fetare upplösning för det var de tvungna att tillverka en skärm som skulle stödja max 7k men antagligen gick det inte eller var det för dyrt så det verkar som att 4k skärmen blev av. Har även nåt vagt minne om att i nåt forum eller prylsite var nån som sa att sony ska ha sålt prototypen till nån konkurrent. Men.... Hm... Va inte LG som nu max ett pr sen släppte en enorm tv med 4k, minns att det va nåt företag som jag aldrig skulle tippat på. Antar att några av rykten stämde ändå men frågan är om alla dessa leder till en ny PS

Man får bara hoppas att alla dessa rykten stämmer. Att det upptäcktes extra utgifter för ett år sen förstärker hoppet en aning.

Skickat 24 maj 2012 - 06:18

Eftersom PS3 oftast kör spelen i 720p så tror jag man skall vara väldigt nöjd om spelen till PS4 flyter på bra i 1080p. Högre upplösning än så tillför inte något särskilt till spelupplevelsen heller skulle jag tro. Det är annat än 4k-upplösning som är viktigt.

Skickat 24 maj 2012 - 06:58

Visa inläggdanelk 23 maj 2012 - 21:11 skrev:

Haha ok kanske inte perfekta konstruktionen på meningen ;-)
Det ja g menade va att då kommande ps skulle stödja fetare upplösning för det var de tvungna att tillverka en skärm som skulle stödja max 7k men antagligen gick det inte eller var det för dyrt så det verkar som att 4k skärmen blev av. Har även nåt vagt minne om att i nåt forum eller prylsite var nån som sa att sony ska ha sålt prototypen till nån konkurrent. Men.... Hm... Va inte LG som nu max ett pr sen släppte en enorm tv med 4k, minns att det va nåt företag som jag aldrig skulle tippat på. Antar att några av rykten stämde ändå men frågan är om alla dessa leder till en ny PS
4K kan nog sägas ha sitt ursprung inom digital-bio (och det är snarare där behovet först föddes, snarare än nån framtida PS) och där är förstås Sony en spelare, av flera.
Sony var tidigt ute med 4K-projektorer (och har ju precis släppt en dito till konsumentmarknaden) och sägs pusha för ett 4K Blu-ray format så visst har de genom åren, och nu, drivit på 4K men snarare som en spelare bland flera.

Som parantes så skulle man iofs kunna säga att NHK har "utvecklat 8K" (Ultra HDTV) tillsammans med ett antal olika företag, tror inte Sony bidragit så mkt där dock. Slut i kassan kanske? :) Men om det blir en PS5 så kommer den säkert med en massa Ultra HDTV-hype iaf...

Men nu går vi händelserna lite i förväg kanske. :)

Det här inlägget har ändrats av pacman 24 maj 2012 - 07:00

Skickat 24 maj 2012 - 10:46

:P

Bifogad fil  66019497913364665701335371811EYYTYMYO6t5DKeUrNGxF.JPG   676,07K   122 Antal nedladdningar

Det här inlägget har ändrats av morlock 24 maj 2012 - 10:46

Skickat 24 maj 2012 - 11:40

Visa inläggmorlock 24 maj 2012 - 10:46 skrev:

:P

EDIT

Årets julklapp 2014 då om det är tänkt lansering Q4 2013.
Men är den där infon trovärdig? Inte ett allt för svårt dokument att pilla till själv om man säger.

Det här inlägget har ändrats av HenkeEdge 24 maj 2012 - 11:40

Skickat 24 maj 2012 - 11:46

Visa inläggHenkeEdge 24 maj 2012 - 11:40 skrev:

Men är den där infon trovärdig?
Inte direkt...

Skickat 24 maj 2012 - 14:35

Visa inläggmorlock 24 maj 2012 - 11:46 skrev:

Inte direkt...
Dagens understatement.

:D

Skickat 24 maj 2012 - 15:25

Visa inläggpacman 24 maj 2012 - 14:35 skrev:

Dagens understatement.

:D

Kul att folk ändå lägger ner tid :)

Skickat 24 maj 2012 - 15:27

Dualshock 4 för PS4... :rolleyes: (believe)

Bifogad fil  what-if-sony-stuck-with-the-ps3s-boomerang-controller-20081201033209544-000.jpg   27,5K   2 Antal nedladdningar

Det här inlägget har ändrats av morlock 24 maj 2012 - 15:28

Skickat 24 maj 2012 - 15:34

Den är designad så för att om man blir arg och slänger iväg kontrollen så kommer den tillbaka igen B)

Skickat 24 maj 2012 - 15:56

Är inte det där första utkastet till hur kontrollen till PS3 skulle se ut? Som de sedan backade ifrån?

Skickat 24 maj 2012 - 16:06

Visa inläggSC-Zap 24 maj 2012 - 15:56 skrev:

Är inte det där första utkastet till hur kontrollen till PS3 skulle se ut? Som de sedan backade ifrån?
Stämmer bra det. Vore kul om de gick tillbaka till den designen.

Postad bild

Skickat 24 maj 2012 - 21:19

R och L 2 knappar är grymtomehagliga på ps3 kontrollen, hoppa verkligen desa hamnar på mer nturlig position

Skickat 25 maj 2012 - 09:00

För min del får de gärna satsa på den där boomerangliknande kontrollen. :) Ful som f-n, men den ser ut att vara grymt skön att hålla i. Jag hoppas hursomhelst att Sony fixar till en lite upphottad design till PS4:s handkontroll och inte kör med samma gamla Dual Shock 3 igen. Den är visserligen helt okej, men långt ifrån perfekt.

Skickat 25 maj 2012 - 15:24

Visa inläggCloudRabbit 25 maj 2012 - 09:00 skrev:

För min del får de gärna satsa på den där boomerangliknande kontrollen. :) Ful som f-n, men den ser ut att vara grymt skön att hålla i. Jag hoppas hursomhelst att Sony fixar till en lite upphottad design till PS4:s handkontroll och inte kör med samma gamla Dual Shock 3 igen. Den är visserligen helt okej, men långt ifrån perfekt.
+1

Skickat 25 maj 2012 - 15:38

sony bör outsourca designen av handkontrollerna till folk som kan sånt. de är fullständigt usla på ergonomi

Det här inlägget har ändrats av radiozo 25 maj 2012 - 15:38

Skickat 26 maj 2012 - 14:41

Visa inläggdanelk 24 maj 2012 - 21:19 skrev:

R och L 2 knappar är grymtomehagliga på ps3 kontrollen, hoppa verkligen desa hamnar på mer nturlig position
Positioneringen är det väl inget fel på? Problemet är ju att dom är konvexa istället för konkava...

Skickat 26 maj 2012 - 15:38

• B8
  • Guru

• 4 350 inlägg

Visa inläggradiozo 25 maj 2012 - 15:38 skrev:

sony bör outsourca designen av handkontrollerna till folk som kan sånt. de är fullständigt usla på ergonomi

Din åsikt. Enligt mig är de totalt överlägsna konkurrenterna på just ergonomi.

Skickat 26 maj 2012 - 17:45

• Pip
  • Beroende

• 1 356 inlägg

Visa inläggB8 26 maj 2012 - 15:38 skrev:

Din åsikt. Enligt mig är de totalt överlägsna konkurrenterna på just ergonomi.

Håller helt med i det.

Jag gillar känslan i Dualshocken i jämförelse med konkurenterna.

Blir det bananen så hoppas jag innerligt att man kan använda den gamla Dualshocken så man inte är låst.

Skickat 26 maj 2012 - 17:49

Föredrar nog 360-kontrollen men dual shock fungerar ju. De har haft den rätt länge och många är vana vid den.

Skickat 26 maj 2012 - 20:01

360 handkontrollen är överlägsen allt annat

Skickat 26 maj 2012 - 20:12

Visa inläggradiozo 25 maj 2012 - 15:38 skrev:

Din tjuriga åsikt, tror de flesta inte tycker PS3 kontrollen är usel.

Visa inläggradiozo 26 maj 2012 - 20:01 skrev:

360 handkontrollen är överlägsen allt annat

Och där fick du ett inlägg till radiozo.

/Fredrik

Skickat 26 maj 2012 - 20:18

Varken 360-kontrollen eller dual shock är bra...för alla.
Varför gör ingen tillverkare sina kontroller i small, large och XL?

Skickat 26 maj 2012 - 21:40

Visa inläggporch123 26 maj 2012 - 20:12 skrev:

Din tjuriga åsikt, tror de flesta inte tycker PS3 kontrollen är usel.

Och där fick du ett inlägg till radiozo.

/Fredrik

Å ett till.

Visa inläggCentimeter 26 maj 2012 - 20:18 skrev:

Varken 360-kontrollen eller dual shock är bra...för alla.
Varför gör ingen tillverkare sina kontroller i small, large och XL?

för dyrt antagligen

Skickat 30 maj 2012 - 21:06

http://www.game.se/a...ystation_3.html

kommer det en ny konsoll 2013 ??

Skickat 30 maj 2012 - 21:11

Visa inläggstiller_83 30 maj 2012 - 21:06 skrev:

Hmm, verkar vara ristat i sten. 7000:- alltså. Inte så farligt.

Skickat 30 maj 2012 - 21:19

Visa inläggstiller_83 30 maj 2012 - 21:06 skrev:

lol!

Skickat 30 maj 2012 - 22:32

Hoppas på 4k blir framtiden

Skickat 30 maj 2012 - 22:49

Visa inläggZoiler 30 maj 2012 - 21:11 skrev:

Hmm, verkar vara ristat i sten. 7000:- alltså. Inte så farligt.
Wtf! Ej i lager!

Skickat 30 maj 2012 - 22:50

Visa inlägggreen civic 30 maj 2012 - 22:32 skrev:

Hoppas på 4k blir framtiden

jo men det kommer inte hända inästa generation. vi behöver tvapparater som klarar av det först

Skickat 30 maj 2012 - 23:04

Visa inläggpacman 30 maj 2012 - 22:49 skrev:

Wtf! Ej i lager!
2013 står det ju, de har inte fått in dem än. Får mejla och fråga vilket datum den kommer dock, kan vara intressant att veta.

Skickat 31 maj 2012 - 11:47

Visa inläggradiozo 30 maj 2012 - 22:50 skrev:

jo men det kommer inte hända inästa generation. vi behöver tvapparater som klarar av det först
4K-tvapparater lär ju finnas på marknaden innan nästa generation ens har startat (WiiU undantagen) så det skulle överraska enormt om åtminstone inte Sonys kirrar "4K" (eg 2160p) ut.

Zoiler: Passa på att fråga vilka spel som kommer på releasedagen oxå, de verkar ha koll ju.

Det här inlägget har ändrats av pacman 31 maj 2012 - 11:49

2 användare läser den här tråden

Medlemmar: 1 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0

Detta forum sponsras av
  • Dom flesta av mina nuvarande talare :)
    Hifi_Perka
    2013-05-25 21:35:40
  • Stereon i tv-rummet!
    Hifi_Perka
    2013-05-25 20:28:58
  • System Audio.
    Hifi_Perka
    2013-05-25 20:19:09
  • System Audio SA2k.
    Hifi_Perka
    2013-05-25 20:15:41
  • Testlåda
    mongo
    2013-05-25 17:28:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Prisjakt © 2000 - 2013 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.