Nån som vet vad ytterligare det va för godis som kom med uppdateringen idag?
**Officiell tråd - Samsung Galaxy S III***
Startad av
NisseGurra, maj 03 2012 19:35
661 svar i tråden
Samsung Galaxy S III GT-i9300 16GB
(Mobiltelefoner)
|
8
|
(227)
|
3 000:- |
3 relaterade trådar
Skickat 08 februari 2013 - 23:17
Fick nån ny liten uppdatering 38mb idag, å lilla 3an verkar minsann ännu kvickare.
Skickat 22 mars 2013 - 01:33
Gundeho 21 mars 2013 - 14:16 skrev:
Jag har ett j*vla problem. En "mediaserver" som ligger och suger ut batteriet totalt. Och det har börjat den senaste tiden. Vad jag vet har jag ingen mediaserver igång. Nån som vet vad det kan vara?
Har du lagt på någon ny rom? Uppdatering?
Spelar du musik från SD-kort?
Testa återställa telefonen samt formatera SD-kortet.
Skickat 22 mars 2013 - 11:50
Falcy 22 mars 2013 - 01:33 skrev:
Börjat den senaste tiden?
Den jädra media servern har bara börjat dyka upp. Kan det ha något att göra med allshare å Samsungs egna appar som kommer mer och mer vid varje uppdatering?
Skickat 22 mars 2013 - 13:54
Ang batteritid (något som jag ofta klagar på, återkommande).
Har haft min s3 i snart 9 månader. (har haft S1,S2 tidigare - som jag senare gett till släktingar).
Något som jag har försökt intala mig gång på gång när jag bytt telefon att "nu skall äntligen lagget försvinna" och " nu skall batteritiden äntligen bli bättre", och "laddningen kommer gå snabbare". tyvärr så har förhoppningarna grusats varje gång. (det är fortfarande fördröjning när man trycker på hemknappen, när man drar åt sidan et.c. som mest räcker batteriet 2 dagar (max) och det tar 3 timmar att ladda telefonen. dessbättre tycker jag släktingarna har fått bättre telefoner än jag hade, mycket tack vara att det har gått 1 år av förbättringar och buggfixande.
t-ex- så drog batteriet 20% på 7 timmar UNDER NATTEN(!) jämför man med iphone som inte ens drar 2% så tycker man det skulle finnas rum för förbättring (skärmen är det som drar mest sedan kommer android-system och några viloläge"appar").
Skulle gärna se att de nya S4 skulle ta tag i detta, men det återstår att se.
ang. lagget så dröjer det 2-3 sekunder innan något händer när man trycker på hemknappen. (den senaste uppdateringen minskade sidoskroll fördröjningen dock).
mitt orealistiska mål är att lyckas ha telefonen vid liv efter 5 dagar. (det är vad iphone och p1i (sony ericsson - min första "smartphone").
Vet inte om jag kommer skaffa S4 i sommar eller gå över till xphone. (google telefon) - eller kanske vänta och hoppas att nya uppdateringar kommer välsigna telefonen. (nu känns det som om det är någon demon som håller på att starta appar på telefonen - helt av sig själv)
Har haft min s3 i snart 9 månader. (har haft S1,S2 tidigare - som jag senare gett till släktingar).
Något som jag har försökt intala mig gång på gång när jag bytt telefon att "nu skall äntligen lagget försvinna" och " nu skall batteritiden äntligen bli bättre", och "laddningen kommer gå snabbare". tyvärr så har förhoppningarna grusats varje gång. (det är fortfarande fördröjning när man trycker på hemknappen, när man drar åt sidan et.c. som mest räcker batteriet 2 dagar (max) och det tar 3 timmar att ladda telefonen. dessbättre tycker jag släktingarna har fått bättre telefoner än jag hade, mycket tack vara att det har gått 1 år av förbättringar och buggfixande.
t-ex- så drog batteriet 20% på 7 timmar UNDER NATTEN(!) jämför man med iphone som inte ens drar 2% så tycker man det skulle finnas rum för förbättring (skärmen är det som drar mest sedan kommer android-system och några viloläge"appar").
Skulle gärna se att de nya S4 skulle ta tag i detta, men det återstår att se.
ang. lagget så dröjer det 2-3 sekunder innan något händer när man trycker på hemknappen. (den senaste uppdateringen minskade sidoskroll fördröjningen dock).
mitt orealistiska mål är att lyckas ha telefonen vid liv efter 5 dagar. (det är vad iphone och p1i (sony ericsson - min första "smartphone").
Vet inte om jag kommer skaffa S4 i sommar eller gå över till xphone. (google telefon) - eller kanske vänta och hoppas att nya uppdateringar kommer välsigna telefonen. (nu känns det som om det är någon demon som håller på att starta appar på telefonen - helt av sig själv)
Skickat 22 april 2013 - 16:30
Efter ca 1 års användande säger jag att jag är mycket nöjd med min Samsung Galaxy S III - min första smartphone.
Användarvänligheten och pålitligheten är kanon.
Det jag har att anmärka på är batteritiden, trots att denna telefon fått bra betyg just på det området.
Så relativt är batteritiden säkert jättebra, men tycker man får ladda för ofta.
Jag passar på att ställa en fråga:
Nån som vet hur man får bakgrundsbilder att inte zoomas in/sträckas ut? Det finns ju bakgrundsbilder som är perfekt anpassade för Samsung Galaxy S III men jag verkar inte få det att fungera.
Användarvänligheten och pålitligheten är kanon.
Det jag har att anmärka på är batteritiden, trots att denna telefon fått bra betyg just på det området.
Så relativt är batteritiden säkert jättebra, men tycker man får ladda för ofta.
Jag passar på att ställa en fråga:
Nån som vet hur man får bakgrundsbilder att inte zoomas in/sträckas ut? Det finns ju bakgrundsbilder som är perfekt anpassade för Samsung Galaxy S III men jag verkar inte få det att fungera.
Det här inlägget har ändrats av LCDTV2009 22 april 2013 - 16:32
Skickat 15 maj 2013 - 13:27
Har precis fått veta att S3 LTE tydligen finns i två varianter beroende på vilket nät som ska användas.
Den ena heter GT-i9305 och den andra GT-i9305N om jag har förstått saken rätt.
Kan jag med mitt Halebopabonnemang köpa någon av dessa begagnade och ställa in den så den fungerar, eller måste jag välja någon specifik?
Kan jag med mitt Halebopabonnemang köpa någon av dessa begagnade och ställa in den så den fungerar, eller måste jag välja någon specifik?
Skickat 15 maj 2013 - 15:28
Grumme 15 maj 2013 - 13:27 skrev:
Har precis fått veta att S3 LTE tydligen finns i två varianter beroende på vilket nät som ska användas.
"Galaxy SIII 4G finns i två olika versioner av frekvensstöd beroende på operatör, (GT-I9305 och GT-I9305N). För mer information vänligen kontakta Samsung Support eller hör med din operatör."
Skickat 15 maj 2013 - 15:57
LCDTV2009 15 maj 2013 - 15:28 skrev:
"Galaxy SIII 4G finns i två olika versioner av frekvensstöd beroende på operatör, (GT-I9305 och GT-I9305N). För mer information vänligen kontakta Samsung Support eller hör med din operatör."
Då räcker det alltså inte med att justera någon inställning om jag köper fel telefon? Tack för info.
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
8
Telia villafiber

19 filmer
1 annons

Minhembio - Senaste nyheterna
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?