Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Den respektfulla tråden om konkurrensen mellan konsolerna.

5639 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vilken kommer sälja flest enheter åttånde konsolgenerationen? (312 medlem(mar) har röstat)

Rösta Gäster kan inte rösta

#101

Postad 23 maj 2013 - 15:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

PS4 blir säkert bäst, men det gick inte att rösta rätt.

Jag tänker nämligen inte köpa någon av de ;)

You don't say :o ?

#102

Postad 23 maj 2013 - 16:03

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

En sak är säker, finns inget folk älskar mer än att hata m$.

folk gillar inte Sony heller, de spionerar på din musik med rootkits och tar bort Linux-stöd för att det missbrukas!

#103

Postad 23 maj 2013 - 16:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

folk gillar inte Sony heller

Ja det syns ju tydligt på pollen här :D

#104

Postad 23 maj 2013 - 16:10

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Haha, underbart att läsa folk som Sinnes, som drar såna enorma växlar på det lilla man hittills sett. Jisses, orka bli så upprörd över något som bara eventuellt blir som man tror. :lol:

#105

Postad 23 maj 2013 - 17:34

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Xbox One ska tydligen sätta käppar i hjulen för indieutvecklare också.

De tillåter inte längre självpublicering.

Annars är det på tok för tidigt att säga något och det spelar lite roll vad vi tycker på ett forum. Det intressanta blir hur den stora användarbasen kommer ta emot detta. Dock kommer jag ihåg att det var väldigt negativa tongångar när Xbox 360 kom också och hur PS3 skulle "dominera". Den som lever får se.

#106

Postad 23 maj 2013 - 17:40

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

De tillåter inte längre självpublicering.

Annars är det på tok för tidigt att säga något och det spelar lite roll vad vi tycker på ett forum. Det intressanta blir hur den stora användarbasen kommer ta emot detta. Dock kommer jag ihåg att det var väldigt negativa tongångar när Xbox 360 kom också och hur PS3 skulle "dominera". Den som lever får se.

Ja, det var ju det. PS3 skulle kunna ha såååå mycket bättre grafik och 360 var alldeles för klen. Vi vet ju hur det gick.

Men det här forumet verkar vara extremt PS-vänligt, så det som skrivs här är väl inte annat än att vänta sig.

#107

Postad 23 maj 2013 - 18:02

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
sc: känner du inte själv att sonys konsol är mer inriktad för spel medans ms har fokuserat mer på tv och annan sådan underhållning? om du känner det, anser du då att det är märkligt att folk är mer intresserade av sonys konsol när det verkar vara som att den fokuserar mer på att spela?

jag förstår på sätt och vis att man vill sno marknadsandelar från apple tv och sånt, men jag anser å andra sidan att det bästa sättet att streama är via en dator =)

#108

Postad 23 maj 2013 - 18:12

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0
Zartok, tänk på att du kan få äta upp de orden efter e3 när ms har presenterat sina spel. Först då vet vi. Du kan ha rätt, du kan ha fel men det känns som du har bestämt dig redan nu.

#109

Postad 23 maj 2013 - 18:26

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
E3 kan bli avgörande för att övertyga de osäkra. I slutändan är nog de flesta märkestrogna, inte för att de älskar tillverkarna utan för att det är enklast.

#110

Postad 23 maj 2013 - 18:27

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Haha, underbart att läsa folk som Sinnes, som drar såna enorma växlar på det lilla man hittills sett. Jisses, orka bli så upprörd över något som bara eventuellt blir som man tror. :lol:


Jag utgår bara från vad MS själva har sagt, jag har en Xbox 360 just nu och har föredragit Xbox före PS, men Xbox One är bara patetiskt.

#111

Postad 23 maj 2013 - 18:32

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0
Vi kan väl köra en ny poll om detta efter E3, Microsoft har ju lovat mycket för E3. Skulle vara kul att se om de lyckas vinna över folk.

Redigerat av Unregistered6fb5a100, 23 maj 2013 - 18:33.


#112

Postad 23 maj 2013 - 18:59

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Nog kommer det låta annorlunda efter E3, helt övertygad. Dock kommer folk fortfarande gälla på begagnat (säkert för PS4 också) samt Kinect.

#113

Postad 23 maj 2013 - 19:32

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 1

sc: känner du inte själv att sonys konsol är mer inriktad för spel medans ms har fokuserat mer på tv och annan sådan underhållning? om du känner det, anser du då att det är märkligt att folk är mer intresserade av sonys konsol när det verkar vara som att den fokuserar mer på att spela?

jag förstår på sätt och vis att man vill sno marknadsandelar från apple tv och sånt, men jag anser å andra sidan att det bästa sättet att streama är via en dator =)

Jag känner inget alls innan jag får reda på mer. Tycker det är nästan sorgligt att dra så stora växlar som en del gör på det lilla vi vet hittills (Sony har ju inte ens visat utseende på sin box).

Jag utgår bara från vad MS själva har sagt, jag har en Xbox 360 just nu och har föredragit Xbox före PS, men Xbox One är bara patetiskt.

Jag tycker det är mer patetiskt att dra så stora växlar på det vi fått reda på.

#114

Postad 23 maj 2013 - 20:10

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Nog kommer det låta annorlunda efter E3, helt övertygad. Dock kommer folk fortfarande gälla på begagnat (säkert för PS4 också) samt Kinect.


Folk kommer alltid att gnälla, oavsett på vad eller med vilken information de tror sig besitta.

Det intressanta är när Sony kommer att säga vad som gäller begagnade spel på deras plattform. Som det ser ut nu väntar de på att MS ska göra sitt drag och sen kontra. Medan MS väntar på att se vad Sony ska göra för att de i sista minuten ska justera sina planer på att kunna köpa tillbaks licenser.

Fast jag är även spänd på framtiden för online tjänsterna; något som ingen av aktörerna har nämnt. MS lovar 300,000 servrar i Live nätet. Sony har inte sagt någonting. Vi vet att förra generationens snedvridning om att den ena var gratis och den andra kostade pengar inte kommer att hålla den här gången. Antingen kommer båda vara gratis eller båda kosta. MS vill inte ge upp de pengar de får för guld-medlemmar, medan Sony inte har en bunke gamla spel de kan ge iväg gratis till PS4an; så var är mervärdet för någons tjänst?

Även om båda plattformarna är presenterade till åtminstone namnet, har vi så mycket kvar att lära vad båda företagen har i sina bakfickor både för att hjälpa och för att stjälpa oss användare. De kommande månaderna kommer att bli spännande. :)

#115

Postad 23 maj 2013 - 20:45

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0

Ja det syns ju tydligt på pollen här :D

Men vad ska vi rösta på då? Wii-U? :rolleyes:

Ja, det var ju det. PS3 skulle kunna ha såååå mycket bättre grafik och 360 var alldeles för klen. Vi vet ju hur det gick.

Ja, vi vet hur det gick. De exklusiva titlarna kickade Xbox rumpa.

Vi kan väl köra en ny poll om detta efter E3, Microsoft har ju lovat mycket för E3. Skulle vara kul att se om de lyckas vinna över folk.

Ja det ska faktiskt bli intressant att se.

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 23 maj 2013 - 20:55.


#116

Postad 23 maj 2013 - 21:52

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

Jag känner inget alls innan jag får reda på mer. Tycker det är nästan sorgligt att dra så stora växlar som en del gör på det lilla vi vet hittills (Sony har ju inte ens visat utseende på sin box).

Jag tycker det är mer patetiskt att dra så stora växlar på det vi fått reda på.

Är utseendet viktigt öht? Vi har fått en massa info om hårdvara, om möjligheter och vad konsolen kan användas till. Det räcker långt för mig. Det jag däremot inte skulle dra växlar av är kapacitet hos hårdvaran, då man ju trots allt brukar utveckla användandet av hårdvaran rätt lång tid efter att konsolen är släppt.

#117

Postad 23 maj 2013 - 22:02

Unregisteredb92a947c
  • Unregisteredb92a947c
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Jag tror det blir jämt mellan XBoxOne och PS4 där MS vinner men båda får en utökad användarbas, omkring 100 miljoner var. WiiU och Nintendo förlorar stort vilket är lite synd. Jag tror dom tar över en del PC-spelare/användare, Wiiköpare (som nu ska köpa nytt), AppleTV och GoogleTV användare (som vill kunna spela), dongel hit och dit etc. Om dom nu inte gör bort sig helt med konstigheter, alltid kinect/move på, dyra tjänster, dyra konsoler och annat som kan skrämma bort folk.

Det ser ju nästan ut som om Microsoft och Sony har gjort upp om marknaden. Sony med spel som fokus tillsammans med vita, tableter och telefoner. MS med lite mindre spel och mer fokus på fittnes, sport och TV. Det senare kommer nog att gå hem i USA och EA satsar stort på kinect.

Nu tog jag i så hårt att kristallkulan sprack, får plocka fram en ny efter E3.

Själv börjar jag med PS4 om nu inte sambon har andra tankar men köper den andra senare.

#118

Postad 23 maj 2013 - 22:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Men vad ska vi rösta på då? Wii-U? :rolleyes:

Det finns tre konsoler att rösta på. Xbox One, Wii U och PS4. Det är dessa tre konsoler som konkurrerar i det som vi kallar nextgenwars här i tråden. PS4 har 76 % av rösterna. Vilket visar hur mycket MHB ogillar Sony?

#119

Postad 23 maj 2013 - 22:35

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Jag tror vi tar det en gång till. Jamen även om Sony gör vissa dumma saker så är ju Microsoft fortfarande onda och Wii U är ju... Nintendo och, ja, då blir det ju bara Sony kvar :D :D :D :D :) :) :D :D :D :rolleyes: :D B) :D :D ;) (jag lade till lite smilys för att inte bli missuppfattad)

#120

Postad 23 maj 2013 - 22:48

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Jag blir själv mer pepp på wii u ju mer tiden går. Ska lira sånt på semestern, då ser man om det blir att köpa till hösten när något bra "inhemskt" spel släppts. Dessutom så var n64 min senaste stationära nintendokonsol, och snes min senaste seriösa nintendosatsning.

#121

Postad 23 maj 2013 - 23:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Jag tror vi tar det en gång till. Jamen även om Sony gör vissa dumma saker så är ju Microsoft fortfarande onda och Wii U är ju... Nintendo och, ja, då blir det ju bara Sony kvar

Nej så är det inte.

#122

Postad 24 maj 2013 - 06:54

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
blir väl mgn på multiplattformtitlar så där spelar det nog inte sådan stor roll. Medan de exklusiva spelen till ps4 antagligen kommer bli lite snyggare. Precis som ps3ans exklusiva är lite snyggare än motsvarande 360, i alla fall nu på slutet av generationen. Ingen ide att chansa, köp alla så man inte missar något :)

#123

Postad 26 maj 2013 - 15:55

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0
Finns det nåt slutdatum för omröstningen? Just nu känns det ju helt klart som att Sony ligger i vinnarläge, men jag tänkte åtminstone ge MS fram till E3 för att se vad de har för tankar kring framtiden. Men jag begriper inte riktigt deras strategi med X1 just nu måste jag säga.

#124

Postad 26 maj 2013 - 16:11

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
PS4 just nu! Får se efter E3.

#125

Postad 26 maj 2013 - 16:12

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

  • 1 590 inlägg
  • 1

Finns det nåt slutdatum för omröstningen? Just nu känns det ju helt klart som att Sony ligger i vinnarläge, men jag tänkte åtminstone ge MS fram till E3 för att se vad de har för tankar kring framtiden. Men jag begriper inte riktigt deras strategi med X1 just nu måste jag säga.


tycker den här tråden borde låsas dagen innan E3 och en ny skapas dagarna efter

så kan man jämföra och kanske ändra sin röst om något nytt kommer fram på E3

#126

Postad 26 maj 2013 - 16:13

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
Bra ide!

#127

Postad 26 maj 2013 - 16:13

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 0

tycker den här tråden borde låsas dagen innan E3 och en ny skapas dagarna efter
så kan man jämföra och kanske ändra sin röst om något nytt kommer fram på E3

Vad kan man vinna? :P

#128

Postad 26 maj 2013 - 16:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Slutdatum, haha. Det står väl ganska klart vem som kommer vinna :D

OM MS skulle göra ett jättebra E3 så kan man ju göra en ny omröstning för att se om något hänt dock, denna är ju redan vunnen av Sony.

#129

Postad 26 maj 2013 - 16:50

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0

Slutdatum, haha. Det står väl ganska klart vem som kommer vinna :D


Förvisso, men jag har inte lagt min röst än och det var därför jag undrade. :)

#130

Postad 26 maj 2013 - 16:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Om ändå fler var så eftertänksamma som du :)

#131

Postad 26 maj 2013 - 17:04

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 1
Jag med! Jag med! Jag har inte röstat! Ge mig beröm! !!!

#132

Postad 26 maj 2013 - 17:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 1
Du får inte för du tigger om det ^_^

#133

Postad 26 maj 2013 - 17:46

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
:D

:P

#134

Postad 26 maj 2013 - 19:14

jayreso
  • jayreso
  • Beroende

  • 1 115 inlägg
  • 0

Om ändå fler var så eftertänksamma som du :)

Hehe, eller så har jag helt enkelt inte varit så flitig besökare här under våren och helt enkelt missat tråden? :)

Men annars kan jag hålla med Christopher_A att det kanske bör skapas en ny tråd efter E3, eller framemot lanseringen. Även om jag är mäkta oimponerad (men inte förvånad) över Microsofts prestation så här långt, så var ju denna tråden väldigt tidig får man säga, och hur många hade inte redan röstat innan Xboxen lanserats? Den har ju inte ens rätt namn i omröstningen. Känns kanske inte helt rättvist.

#135

Postad 26 maj 2013 - 23:24

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

så var ju denna tråden väldigt tidig får man säga, och hur många hade inte redan röstat innan Xboxen lanserats? Den har ju inte ens rätt namn i omröstningen. Känns kanske inte helt rättvist.

Du har rätt, MS hade fått ännu färre röster om vi väntat till efter MS-konfen ;)

#136

Postad 27 maj 2013 - 08:46

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Värt att notera från omröstningen är också att det är fler som tänker köpa konsoler än som tycker någon av dom är särskilt lockande B)

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 27 maj 2013 - 08:47.


#137

Postad 27 maj 2013 - 12:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Värt att notera från omröstningen är också att det är fler som tänker köpa konsoler än som tycker någon av dom är särskilt lockande B)

...Vilket förstås förklaras av att du kan köpa mer än en konsol. Så om du måste välja mellan vilken som känns mest lockande så måste du välja EN, men du kan sedan välja att köpa tre eftersom du kanske tycker de känns lockande, men inte lika lockande som den du tycker är mest lockande.

#138

Postad 27 maj 2013 - 15:51

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
Låsa denna och starta en ny när E3 börjar låter vettigt!

#139

Postad 27 maj 2013 - 16:31

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Eller när E3 slutar...

#140

Postad 27 maj 2013 - 16:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Vi får köra en ny omröstning efter MS konferens. Sedan stänger vi den och kör en till ny efter Sonys. Och sen en till efter Nintendos!

#141

Postad 27 maj 2013 - 17:11

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 896 inlägg
  • 0
Bara fixa en vem vann E3 tråd helt enkelt.

#142

Postad 28 maj 2013 - 01:56

Kazutoyo
  • Kazutoyo
  • Forumräv

  • 733 inlägg
  • 0
Enda anledningen till att jag köpte en 360 var pga av att Microsoft satsade väldigt stort på alla möjliga sorters spelgenrer i början av dess livstid, som gav den ett flertal utmärkta exklusiva spel så som Lost Odyssey och något av en renässans för shoot'em ups.

Men dom senaste 2-3 åren så har allt det försvunnit, och istället så har dom bara satsat på Halo, Forza och Kinect. 3 saker som jag inte bryr mig om alls, och denna inriktning verkar inte ha ändrats på något sätt alls med tanke på det katastrofala Xbox One-avslöjandet dom hade för en vecka sedan. När deras breda spelfokus försvann, så försvann även mitt fokus för dom.

Så för min del så är det PC, Wii U och PS4 som gäller.

Ska dock aldrig säga aldrig, vem vet, kanske Microsoft har något äss i armen att visa upp någon gång under Xbox Ones livstid som faller mig i smaken, men för tillfället så känns det ytterst tveksamt.

#143

Postad 28 maj 2013 - 04:58

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
De skall visa massor om två veckor. Kanske kommer nåt spännande då...
(Hoppas inte Quantm Break-trailern var det häftigaste de hade för den var inte imponerande...)

Redigerat av hassesolo, 28 maj 2013 - 05:00.


#144

Postad 28 maj 2013 - 07:37

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

Enda anledningen till att jag köpte en 360 var pga av att Microsoft satsade väldigt stort på alla möjliga sorters spelgenrer i början av dess livstid, som gav den ett flertal utmärkta exklusiva spel så som Lost Odyssey och något av en renässans för shoot'em ups.

Men dom senaste 2-3 åren så har allt det försvunnit, och istället så har dom bara satsat på Halo, Forza och Kinect. 3 saker som jag inte bryr mig om alls, och denna inriktning verkar inte ha ändrats på något sätt alls med tanke på det katastrofala Xbox One-avslöjandet dom hade för en vecka sedan. När deras breda spelfokus försvann, så försvann även mitt fokus för dom.

Har du nyss vaknat eller? :) MS har 15 exklusiva spel på gång för release inom första året. Det finns en mycket stor chans att du kommer få tillbaka det breda spelutbud du efterfrågar.

Och återigen(!), dom har inte ens presenterat deras spelfokus än. Den biten avslöjas på E3.

Redigerat av SejLax, 28 maj 2013 - 07:40.


#145

Postad 28 maj 2013 - 07:49

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 1
Sådana här trådar blir lätt lite barnsliga...

Bifogad fil(er)

  • Bifogad fil  image.jpg   20,92K   7 Antal nerladdningar


#146

Postad 28 maj 2013 - 08:49

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Har du nyss vaknat eller? :) MS har 15 exklusiva spel på gång för release inom första året. Det finns en mycket stor chans att du kommer få tillbaka det breda spelutbud du efterfrågar.

Och återigen(!), dom har inte ens presenterat deras spelfokus än. Den biten avslöjas på E3.


Kan dock förstå tänket.. de visar sin nya spelkonsoll, och har lite dålig, minst sagt, fokus på varför den blir bättre på att spela spel med än annat.. :P

Ser framot emot resten! Microsoft får tänkta till lite till E3.

#147

Postad 28 maj 2013 - 09:18

Kazutoyo
  • Kazutoyo
  • Forumräv

  • 733 inlägg
  • 0

Har du nyss vaknat eller? :) MS har 15 exklusiva spel på gång för release inom första året. Det finns en mycket stor chans att du kommer få tillbaka det breda spelutbud du efterfrågar.

Nej, det är en extremt liten chans jag får tillbaka det spelutbudet. Visst kommer dom ha Forza 5, Kinect Sports 3, Kinect Adventures 2, Kinect Dance Central 3 osv; men chansen att något av dom spelen är det är ett lysande spel som Lost Odyssey som jag faktiskt vill spela ser jag som extremt liten. Som jag sa, dom slutade satsa på JRPGs och shmups för flera år sedan och har inte visat några tecken på ge dom spelgenren några nya chanser.

Det enda dom visat på E3 dom 2-3 senaste åren har i stort sett varit Halo och Kinect, och jag kommer bli överraskad om detta år är annorlunda. Fast Kinect-spelet Matter som dom visade under E3 förra året verkade faktiskt lite intressant, men så la dom sedan ner det, vilket bara visar att man inte riktigt ska tro på vad dom visar på E3.

#148

Postad 28 maj 2013 - 10:15

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
MS är ju de enda som satsar på schmups? :blink:

Gradius V HD tack....

Redigerat av Unregisterede32cf070, 28 maj 2013 - 10:17.


#149

Postad 28 maj 2013 - 12:29

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Angående spelfokus igen. Som vi nu fått veta så breddar Xbox ytterligare. Det är inte längre en renodlad spelkonsoll som när 360 släpptes. MS valde att visa upp lådan och en hel del av de nya funktionerna så att dom på E3 kunde fokusera på att chocka oss med deras stora satsning på spel. Om man får tro dom själva. Om det blir bra eller dåligt vet ingen än så länge.

Därför undrar jag hur man redan nu, en vecka från E3, kan dissa Xboxen som spelmaskin eller påstå att dom överger sina gamers osv. Vi vet ingenting än.

Kazutoyo:
Det är mycket möjligt att du har rätt. Dom kanske inte släpper dom spelen som du vill ha. Men personlig smak är inte samma sak som att Xbox One inte fokuserar på spel.

Jag hoppas också att dom breddar igen och det låter lovande med så stor satsning som dom verkar göra. Jag hoppas inte Kinect-spelen har fått för mycket pengar bara :-\

Redigerat av SejLax, 28 maj 2013 - 12:56.


#150

Postad 28 maj 2013 - 12:52

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
1 år efter att Xbox är ute på marknaden borde vi köra en undersökning på hur många som någon gång sa med bestämdhet att de inte skulle köpa Xbox One men som ändå gjorde det. Och för att locka så många som möjlight att svara så kan man ha alternativ som "Ja, men bara för att [infoga olika skäl som extrapris, exklusiva spel och barnens vilja e t c]"

Tänk om de kommer med så bra spel att man själv även köper xbox! Ha ha svindlande tanke :D

Redigerat av Unregisteredf6ea3cff, 28 maj 2013 - 12:55.




1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.