Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell tråd - Bortglömda Titlar/vad heter filmen ?

1697 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1351

Postad 25 februari 2013 - 14:06

Unregisteredcbe4768c
  • Unregisteredcbe4768c
  • Lärjunge

  • 320 inlägg
  • 0

Såg en anime film när jag var ung som jag aldrig lyckades få tag på igen, kan vart första delen av en serie med. Jag minns väldigt lite, det var en sci-fi på någon planet, kanske jorden. Den manliga huvudkaraktären var någon pilot eller soldat tror jag som hjälpte en flicka (kanske prinsessa eller liknande) att fly från (diktaturen eller någon bad guy minns inte riktigt) sen minns jag att filmen eller serien slutar i på deras rymdskepp och att hon förvandlas till en Fenix (Phoenix) fågel. That's it.


Löste den själv...till slut

Det var Rymdens eldfågel eller Hi no tori 2772: Ai no kosumozon
från 1980

http://www.imdb.com/title/tt0079293/

I framtiden skapas människor i labratorium och fostras av robotar. Godo, en av dessa människor håller på att bli upplärd till stridsflygare. Då det kommer fram att han har en affär med en av de äldstas döttrar blir han ivägskickad till en fängelseplanet som straff. Där får han höra talas om Space Firebird, en varelse bestående av ren energi. Han bestämmer sig för att leta reda på den så han kan återbörda den nu torra planeten Jorden till dess forna form.


Om någon kan få tag på ett svensk-dubbat exemplar (VHS eller digitalt) så kontakta mig :)

Redigerat av Unregisteredcbe4768c, 25 februari 2013 - 14:18.


#1352

Postad 10 april 2013 - 12:28

knobloch
  • knobloch
  • Guru

  • 4 023 inlägg
  • 0

Här har ni en klurig en. Tror mig minnas en film eller serie runt 80+ talet. Någon, förmodligen huvudrollsinnehavaren, hade en boll stor som en pingisboll i handlflatan som lät och bilnkade. Minns inte vad den hade för funktion men jag hade den även som en leksak när jag var liten. Två metallremsor i bollen gjorde så att det blev kontakt när den låt i handflatan. Någon som sett liknande eller har jag drömt att det hade med en film att göra?

Automan?

#1353

Postad 25 april 2013 - 02:54

Unregistered2222
  • Unregistered2222
  • Beroende

  • 1 106 inlägg
  • 0
Det finns en film som skall heta Falk Öga eller något sådant men när jag söker på IMDB får jag ingen träff. Jag såg den på TV4Film minns jag. Den handlade om en polis som flyttade ut till ett Indian territorie i USA. Den skall utspela sig någon gång på 80 talet har jag för mig. Just den där polisen åker senare på däng av dom andra snutarna vill jag minnas. Tror att Brad Pitt spelade snuten som hade huvudrollen. Kan det stämma att den hette Falk Öga?

Tacksam för svar! :)

#1354

Postad 25 april 2013 - 04:19

croft
  • croft
  • Lärjunge

  • 279 inlägg
  • 0

Det finns en film som skall heta Falk Öga eller något sådant men när jag söker på IMDB får jag ingen träff. Jag såg den på TV4Film minns jag. Den handlade om en polis som flyttade ut till ett Indian territorie i USA. Den skall utspela sig någon gång på 80 talet har jag för mig. Just den där polisen åker senare på däng av dom andra snutarna vill jag minnas. Tror att Brad Pitt spelade snuten som hade huvudrollen. Kan det stämma att den hette Falk Öga?

Tacksam för svar! :)


Det kan inte vara Thunderheart ?
http://www.imdb.com/title/tt0105585/

#1355

Postad 25 april 2013 - 04:44

Unregistered2222
  • Unregistered2222
  • Beroende

  • 1 106 inlägg
  • 0
Tackar! Den kan det mycket väl vara :D

Det kan inte vara Thunderheart ?
http://www.imdb.com/title/tt0105585/



#1356

Postad 26 april 2013 - 21:11

Unregistered2222
  • Unregistered2222
  • Beroende

  • 1 106 inlägg
  • 0
Beställde den 15min efter svaret :D Fanns ett import ex på discshop. Fick den i brevlådan 32 timmar senare :D

Det kan inte vara Thunderheart ?
http://www.imdb.com/title/tt0105585/


Redigerat av Unregistered2222, 26 april 2013 - 21:13.


#1357

Postad 27 april 2013 - 01:17

croft
  • croft
  • Lärjunge

  • 279 inlägg
  • 0

Beställde den 15min efter svaret :D Fanns ett import ex på discshop. Fick den i brevlådan 32 timmar senare :D


Trevligt. Hoppas det var rätt film då hehe.

#1358

Postad 01 maj 2013 - 22:02

Unregistered2222
  • Unregistered2222
  • Beroende

  • 1 106 inlägg
  • 0
Det var det! ;)

Trevligt. Hoppas det var rätt film då hehe.



#1359

Postad 23 maj 2013 - 20:34

Hampan
  • Hampan
  • Användare

  • 123 inlägg
  • 0
En gammal krigsfilm.. Kommer inte ihåg Mycket, lite sporadiskt av vad jag kommer ihåg:
En soldat heter cooper och är lite "cool" tar livet av sig under filmen genom att åka motorcykel oc kasta sig över en mina

En annan scen: dom sitter på en båt och åker när dom börjar sjunga en ccr sång. Proud Mary. Har för mig att det är en svart skådespelare som börjar sjunga.


Sen en till film:
Handlar om några som är på kilimanjaro . Några snubbar på en motorcykel med sidovagn förföljer dom och det blir typ inbördeskrig. Minns en man som samlar diamanter eller liknande? Minns ej så bra.

Gamla filmer som farsan hade på VHS :-D
Vore grymt om någon kan hjälpa mig trots mitt svaga minne :-)

Kom igen nu, ingen som kan?

Redigerat av Hampan, 24 maj 2013 - 20:28.


#1360

Postad 09 juni 2013 - 02:34

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
Såg en trailer för nån film som handlade om en fd wheel man som hade lämnat sitt förflutna.
Och bor ihop med nån tjej men en dag så dyker en snubbe upp från hans förflutna och vill ha pengar för nån gammal stöt.
Han kör en snygg lincon i trailern också.
Nån som vet vad det kan vara för film?
Han slår honom på näsan när han öppnar dörren också kommer jag ihåg.

Redigerat av Turtle, 09 juni 2013 - 02:40.


#1361

Postad 09 juni 2013 - 02:46

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
Hittade filmen precis!

Hit and run!

#1362

Postad 14 juni 2013 - 13:07

knobloch
  • knobloch
  • Guru

  • 4 023 inlägg
  • 0
Kanske inte platsar riktigt i den här tråden då jag aldrig sett filmen, men någon som kan luska ut vad filmen heter som det här klippet är ifrån? Skulle vara riktigt kul att se hela filmen, allvarligt menat alltså. :)

#1363

Postad 14 juni 2013 - 18:45

50plus
  • 50plus
  • Forumräv

  • 744 inlägg
  • 0
Har inget namn med det är tydligen från en gammal indisk porrfilm. Men det visste du kanske redan.

Redigerat av 50plus, 14 juni 2013 - 18:49.


#1364

Postad 15 juni 2013 - 10:29

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

  • 3 278 inlägg
  • 0
Okej då var det dags!

Minns en film ifrån när man var mindre man satt och tittade på tillsammans med brorsorna.

Minns bara en speciell scen där ett flygplan störtar i havet och piloten sitter fast i cockpiten och kommer inte loss, då hans bälte har fastnat. Planet är under ytan och han andas med hjälp utav sin mask. Det dyker upp några dykare som han tror kommer till hans räddning men de skär av hans luftslang och tar en väska ifrån honom.. minns ej exakt om det var en väska. Men minns iaf detta med masken att de skär av luften för honom.

Är det en gammal 007 rulle jag tänker på eller vad är det för film? Vore kul o se den igen! :)

#1365

Postad 15 juni 2013 - 10:36

Hampan
  • Hampan
  • Användare

  • 123 inlägg
  • 0
Tja, åskbollen/thunderball är det nog du tänker på.

Finns även en inofficiell Bond film som heter nerver say never again som utspelar sig på samma manus

Redigerat av Hampan, 15 juni 2013 - 10:38.


#1366

Postad 15 juni 2013 - 10:49

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

  • 3 278 inlägg
  • 0

Tja, åskbollen/thunderball är det nog du tänker på.

Finns även en inofficiell Bond film som heter nerver say never again som utspelar sig på samma manus


Tack för snabbt svar! :D Får kika i butiken efter den filmen o se :)

#1367

Postad 15 juni 2013 - 11:08

Hampan
  • Hampan
  • Användare

  • 123 inlägg
  • 0
Kolla trailer på youtube

#1368

Postad 25 juni 2013 - 16:51

Hampan
  • Hampan
  • Användare

  • 123 inlägg
  • 0
En gammal krigsfilm.. Kommer inte ihåg Mycket, lite sporadiskt av vad jag kommer ihåg:
En soldat heter cooper och är lite "cool" tar livet av sig under filmen genom att åka motorcykel oc kasta sig över en mina

En annan scen: dom sitter på en båt och åker när dom börjar sjunga en ccr sång. Proud Mary. Har för mig att det är en svart skådespelare som börjar sjunga.


Sen en till film:
Handlar om några som är på kilimanjaro . Några snubbar på en motorcykel med sidovagn förföljer dom och det blir typ inbördeskrig. Minns en man som samlar diamanter eller liknande? Minns ej så bra.

Gamla filmer som farsan hade på VHS :-D
Vore grymt om någon kan hjälpa mig trots mitt svaga minne :-)

Kom igen nu, ingen som kan?

#1369

Postad 01 augusti 2013 - 19:49

Erick
  • Erick
  • Beroende

  • 1 233 inlägg
  • 0
FIlm från troligen slutet 80-tal fram till mitten 90-tal

I början ser man några präster som går igenom ett gäng låsta portar långt in i en typ bunker, och längst där inne hänger en man fängslad, med varje tå och finger i egen "handfängsel" så att säga, så att han verkligen inte ska kunna rymma eller göra några gester.

Senare i filmen rymmer mannen ändå, och hittas av ett par som tror han är en stackars uteliggare, och han drar en snyfthistoria om "sitt misslyckade liv och hans fru har dött osv" påhittat naturligtvis, så dom hjälper honom och tar hem honom.
Frun i huset lagar mat och denne mannen kommer ner och vill titta på hennes ring, men det är en fin ring hon har och hon vill inte visa honom den, då tar han en köttyxa och hugger av henne fingret/handen och tar sen ringen och tittar på den.

Senare så är dom på ett jättegammalt tåg och en kvinna jagar den onde mannen och plötsligt så ju mer hon jagar honom destå snabbare åldras hon så hon får långa naglar och hår och faller till slut ihop..


Ingen vidare förklaring kanske men det e tre scener ur filmen iallafall! Hade varit kul att se den igen och se om den skrämmer lika mkt nu som för ~15 år sen :D


Edit: Efter massor med diskussion på facebook hittade vi titeln; Warlock från 1989

Redigerat av Erick, 01 augusti 2013 - 20:25.


#1370

Postad 01 augusti 2013 - 20:10

Unregistered1f5de008
  • Unregistered1f5de008
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

FIlm från troligen slutet 80-tal fram till mitten 90-tal
...

Det låter ganska likt en klassiker: Warlock (1989)

#1371

Postad 01 augusti 2013 - 20:16

Unregistered1f5de008
  • Unregistered1f5de008
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

En gammal krigsfilm.. Kommer inte ihåg Mycket, lite sporadiskt av vad jag kommer ihåg:
En soldat heter cooper och är lite "cool" tar livet av sig under filmen genom att åka motorcykel oc kasta sig över en mina

En annan scen: dom sitter på en båt och åker när dom börjar sjunga en ccr sång. Proud Mary. Har för mig att det är en svart skådespelare som börjar sjunga.


Sen en till film:
Handlar om några som är på kilimanjaro . Några snubbar på en motorcykel med sidovagn förföljer dom och det blir typ inbördeskrig. Minns en man som samlar diamanter eller liknande? Minns ej så bra.

Gamla filmer som farsan hade på VHS :-D
Vore grymt om någon kan hjälpa mig trots mitt svaga minne :-)

Kom igen nu, ingen som kan?

Hur gamla dom är kan hjälpa. När såg du dom, och var dom gamla redan då?

#1372

Postad 07 augusti 2013 - 07:32

knobloch
  • knobloch
  • Guru

  • 4 023 inlägg
  • 0

Har inget namn med det är tydligen från en gammal indisk porrfilm. Men det visste du kanske redan.

Haha! Nej det visste jag faktiskt inte.. Nu vill jag se den ännu mer! :rolleyes:

#1373

Postad 11 augusti 2013 - 17:44

spaets
  • spaets
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Här kommer en jobbig en;

Jag minns egentligen inte mycket vad filmen handlade om. Den bör inte vara mer än 10-15 år gammal.

Den handlar om en man som jag har för mig är spelutvecklare och har utvecklat ett onlinespel som han själv flytt in i(?).

Jag tror det hade hänt hans familj något.

Det jag minns från plot-twist-slutet (trademark på det uttrycket) är nåt slags telefonsamtal och eventuellt ett brev/lapp där man förstår att filmen utspelat sig i hans spelvärld.


Jag kan förstås blandat ihop grejer från andra filmer eller bara ha helt fel. I vlket fall som helt minns jag nästan ingenting förutom att jag vill se den igen av nån anledning.

#1374

Postad 11 augusti 2013 - 17:52

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Kan vara eXistenZ om du minns en del fel

#1375

Postad 11 augusti 2013 - 18:02

spaets
  • spaets
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Kan vara eXistenZ om du minns en del fel


Nej, det är inte eXistenZ.

Det var just när jag bläddrade förbi eXistenZ på Netflix som jag kom att tänka på filmen jag söker.

#1376

Postad 19 augusti 2013 - 19:49

blidevik
  • blidevik
  • Amatör

  • 95 inlägg
  • 0
Får se om ni kan ta den här gott folk?
Minns inte så mycket utav filmen, men älskade den när jag va liten.

Den var förmodligen nån 80-tals action, där den enda scenen jag kommer ihåg är att:

Det är två typ elitsoldater varav en blir tillfångatagen, tror det utspelar sig i lite djungelmiljö. För att rädda den ena som blev tagen riggar han upp massa vapen
i bergssluttningen(som är beklädd av skog) som då simulerar att det är en hel arme som kommer och attackerar fiendebasen.

Det här säkert 20 års sen jag såg den här filmen så jag är inte säker att det lilla jag kommer ihåg är rätt....

Jag förbarmar den dagen min syster spelade över den här filmen då jag typ tittade på den minst en gånger i veckan :D

#1377

Postad 13 september 2013 - 21:31

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Ingen gammal film jag sett utan en trailer på en film som jag glömt bort vad den hette eller vilka som var med i den.

I trailern besöker ett par en familj och tar med sig sina tvillingdöttrar, tjejerna leker och sen upptäcker pappan att de är spårlöst borta. De letar själva och får hjälp av polisen som griper en pundare (?). Pundaren går fri men pappan är säker på att han är skyldig eller vet något så han tar lagen i egna händer...

Ungefär så vad jag minns ifrån trailern.

Någon?

#1378

Postad 13 september 2013 - 22:07

Unregistered0564d0af
  • Unregistered0564d0af
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0

Ingen gammal film jag sett utan en trailer på en film som jag glömt bort vad den hette eller vilka som var med i den.

I trailern besöker ett par en familj och tar med sig sina tvillingdöttrar, tjejerna leker och sen upptäcker pappan att de är spårlöst borta. De letar själva och får hjälp av polisen som griper en pundare (?). Pundaren går fri men pappan är säker på att han är skyldig eller vet något så han tar lagen i egna händer...

Ungefär så vad jag minns ifrån trailern.

Någon?

Prisoners med Hugh Jackman...?http://www.imdb.com/..._=nm_flmg_act_3

#1379

Postad 14 september 2013 - 09:07

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Prisoners med Hugh Jackman...?http://www.imdb.com/..._=nm_flmg_act_3

tack!

Här kommer en jobbig en;

Jag minns egentligen inte mycket vad filmen handlade om. Den bör inte vara mer än 10-15 år gammal.

Den handlar om en man som jag har för mig är spelutvecklare och har utvecklat ett onlinespel som han själv flytt in i(?).

Jag tror det hade hänt hans familj något.

Det jag minns från plot-twist-slutet (trademark på det uttrycket) är nåt slags telefonsamtal och eventuellt ett brev/lapp där man förstår att filmen utspelat sig i hans spelvärld.


Jag kan förstås blandat ihop grejer från andra filmer eller bara ha helt fel. I vlket fall som helt minns jag nästan ingenting förutom att jag vill se den igen av nån anledning.

Låter nästan som Brainscan.

#1380

Postad 14 september 2013 - 23:08

Unregisterede13f5fbf
  • Unregisterede13f5fbf
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0
Okej... Här kommer en lite udda.. Jag såg en fan-made teater för 50 shades of gray med Alexis bledel.
Då har man ju tagit scener från befintliga filmer och klippt ihop. Min fråga är: från vilken film kommer klippen som är ca 1:40 min in i teasern? Det är de lite mer sensuella scenerna och anledningen till att jag frågar är att jag har listat ut vilka klipp de andra filmerna är ifrån men att inte veta vilken film de här klippen är ifrån är GRYMT irriterande....
Länk nedan

http://m.youtube.com...h?v=swSA_GiB0g0

Tacksam för svar.

Cullen

#1381

Postad 15 september 2013 - 05:37

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Secretary kom jag att tänka på

#1382

Postad 15 september 2013 - 08:48

Unregisterede13f5fbf
  • Unregisterede13f5fbf
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0
Tack Benkke! Ser ut att vara rätt:)


#1383

Postad 30 september 2013 - 18:34

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

  • 3 278 inlägg
  • 0
En kollega minns en film som hon tyckte var bra. Tyvärr minns hon inte mer än att det var någon form utav vålnad/spöke som visade sig och förut spådde stora olyckor/katastrofer.

Hon tror att den hade vingar..

Någon som känner igen något?

#1384

Postad 30 september 2013 - 23:48

qahwa
  • qahwa
  • Beroende

  • 1 322 inlägg
  • 1
Ent långskott är The Mothman Prophecies http://www.imdb.com/title/tt0265349/
Är väl inte exakt som beskrivningen om jag minns rätt.

#1385

Postad 01 oktober 2013 - 23:13

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

  • 3 278 inlägg
  • 0

Ent långskott är The Mothman Prophecies http://www.imdb.com/title/tt0265349/
Är väl inte exakt som beskrivningen om jag minns rätt.


Tack det var tydligen denna hon syftade på! :)

#1386

Postad 10 oktober 2013 - 06:51

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0
Nån som har koll på en dokumentär som visades i våras på SVT om haven, bla om människans urfiskning och hur vi förstör havsmiljön?

Försöker hitta den utan framgång.

#1387

Postad 10 oktober 2013 - 07:01

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0

Nån som har koll på en dokumentär som visades i våras på SVT om haven, bla om människans urfiskning och hur vi förstör havsmiljön?

Försöker hitta den utan framgång.

Inte denna? http://www.fishfight.net/ ?

#1388

Postad 10 oktober 2013 - 07:10

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Inte denna? http://www.fishfight.net/ ?


Är osäker men det är nåt liknande.

http://www.channel4....ght/4od#3494901

Får fail när jag ska titta.

#1389

Postad 15 november 2013 - 22:41

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

  • 3 398 inlägg
  • 0
Skräckfilm. Nästan säker på att den inte är äldre än 12 år, men inte yngre än 5 år.
Kvinnlig huvudroll. Något otäckt i mörkret eller nåt sånt, som en annan dimension eller nåt sånt.
Har för mig att hon blir indragen i ett skåp eller en spegel i slutet, att man får se från andra sidan att det är en mörk värld.
Kom ihåg den när jag kollade på The Broken, en scen från andra sidan spegeln.

Är nästan 100 på att hemmabiotidningen skrev ett reportage om den på 2 sidor med lite bilder.

Kommer tyvärr inte ihåg vare sig skådisar eller regissör

Redigerat av Unregistered7444adce, 15 november 2013 - 23:12.


#1390

Postad 15 november 2013 - 23:27

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 1
They

#1391

Postad 15 november 2013 - 23:33

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

  • 3 398 inlägg
  • 0
Japp

#1392

Postad 18 december 2013 - 11:28

knobloch
  • knobloch
  • Guru

  • 4 023 inlägg
  • 0
Collegefilm (har jag för mig). Två killar bråkar eller nåt i den stilen, tror att de är på nån hemmafest. Kan vara typ den "tuffa killen" mot "nördig kille". Det står en massa folk runt omkring och tittar/hejar på. Eller så kommer jag ihåg helt fel och det var en tuff kille som typ tjafsade med sin tjej. :unsure:

Sen händer något i alla fall, kanske så att den tuffa killen ramlar omkull eller gör bort sig på något sätt. Då blir det alldeles tyst. Sen säger någon "gay!", och alla börjar garva.

Luddigt, jag vet. :rolleyes: Någon som känner igen vilken film det är? Behöver förmodligen inte vara så gammal.

#1393

Postad 18 december 2013 - 23:28

qahwa
  • qahwa
  • Beroende

  • 1 322 inlägg
  • 0
Can't hardly wait, hon ropar fag...

#1394

Postad 20 december 2013 - 08:18

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0
Tjejen letar efter nån film som är ganska ny som utspelar sig i framtiden eller nåt där människorna måste köpa tid annars dör man, kan även mörda nån och stjäla dennes tid, nån som vet vad det är?

#1395

Postad 20 december 2013 - 08:39

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

  • 1 255 inlägg
  • 0
In Time kanske?

#1396

Postad 20 december 2013 - 09:59

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 1

In Time kanske?


Japp det verkar som så, tack.

...Timberlake, det ante mig :wacko:

#1397

Postad 20 december 2013 - 12:00

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

  • 3 398 inlägg
  • 1

Japp det verkar som så, tack.

...Timberlake, det ante mig :wacko:


Haha

#1398

Postad 20 december 2013 - 13:08

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Glad
Bifogad fil  jt.jpg   6,23K   0 Antal nerladdningar
Ledsen
Bifogad fil  jt.jpg   6,23K   0 Antal nerladdningar
Upphetsad
Bifogad fil  jt.jpg   6,23K   0 Antal nerladdningar
Nöjd
Bifogad fil  jt.jpg   6,23K   0 Antal nerladdningar
Osv.
Bifogad fil  jt.jpg   6,23K   0 Antal nerladdningar

#1399

Postad 22 december 2013 - 03:27

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
Såg nån film för några år sen som jag gärna vill se igen men kan inte komma ihåg namnet.
Nån kille som kommer hem från nån militär tjänst och får lite trubbel med några gansters.
Tror filmen utspelar sig i New Orleans men inte säker.
Trodde det var Streets of Blood men nope.
Kommer ihåg att dom körde med mycket AK bössor i filmen och att skjuta scenerna var riktigt bra.

#1400

Postad 22 december 2013 - 22:34

knobloch
  • knobloch
  • Guru

  • 4 023 inlägg
  • 0

Can't hardly wait, hon ropar fag...

Ahh, det är den! Grymt! Stort tack! :)

Ursäkta sent svar.



2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.