Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Ölsmakare?

7654 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#3851

Postad 11 april 2012 - 20:55

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Precis jag bor på landet och har ingen som är intresserad av öl utom en, men inte på det sättet som jag och han är nog inte så sugen. Får ta mig en tur till Danmark kanske i vår/sommar. Dör finns det väl mycket roligt eller?
Hur är priserna där?

#3852

Postad 11 april 2012 - 22:33

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

Fast det är ju inte svårt att få tag på sån öl. Bara att gå ihop ett gäng polare (eller med okända forum-medlemmar) och göra en privatimport. Brill, främst, har ju ett riktigt bra sortiment.
Visst, är det ett kollikrav på 24st och man bor ute på landet och inte har några ölintresserade kompisar så blir det hela såklart svårare.

För exempelvis mig är det problemet vad som avgör och gör att jag personligen åtminstone inte vill kännas vid att det ens är en möjlighet. Köpa 24 öl och dessutom vänta på att (kanske) få det inom nått så när rimlig tid är helt enkelt väldigt bökigt :) Gör att jag inte ens bemödar mig. Väntar fortfarande på min beställning från Brill jag gjorde den 26e. Det har inte tagit onaturligt lång tid än (2v) men har heller inte fått nått leveransbesked från mitt system. Det jag vill komma till är att det inte är särskilt smidigt om man bara vill köpa lite öl :P Man får helt enkelt räkna med en hel del bök och tid.


Precis jag bor på landet och har ingen som är intresserad av öl utom en, men inte på det sättet som jag och han är nog inte så sugen. Får ta mig en tur till Danmark kanske i vår/sommar. Dör finns det väl mycket roligt eller?
Hur är priserna där?


Kan bara säga att det är lätt värt det. Priserna på ölen varierar men det gör även priserna här i sverige. Jag har alltid upplevt att de pengar jag spenderat i dk på öl har gett mig mer bra öl än dito i sverige. Men sen är ju utbudet så enormt också. Även i lägre prisklasser. Ofta här i sverige när det kommer tillfälliga släpp så ligger ju många öl runt 100 kr. I danmark finns förvisso många öl för samma pengar, men också många öl för mindre pengar. Skillnaden är att det finns mkt mer och mer eller mindre allt är bra. Så upplever jag det.

Redigerat av Sgart, 11 april 2012 - 22:35.


#3853

Postad 11 april 2012 - 23:01

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Problemet är väl bara att en sådan tur kommer bli ännu dyrare än en låda från brill :)

#3854

Postad 11 april 2012 - 23:07

Efterklang
  • Efterklang
  • Användare

  • 127 inlägg
  • 0
Har inte följt tråden alls...

Favoriter:

Bedarö Bitter
Ocean IPA

...och när jag är på semester Large Beer Chang!!

#3855

Postad 12 april 2012 - 07:37

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

För exempelvis mig är det problemet vad som avgör och gör att jag personligen åtminstone inte vill kännas vid att det ens är en möjlighet. Köpa 24 öl och dessutom vänta på att (kanske) få det inom nått så när rimlig tid är helt enkelt väldigt bökigt :) Gör att jag inte ens bemödar mig. Väntar fortfarande på min beställning från Brill jag gjorde den 26e. Det har inte tagit onaturligt lång tid än (2v) men har heller inte fått nått leveransbesked från mitt system. Det jag vill komma till är att det inte är särskilt smidigt om man bara vill köpa lite öl :P Man får helt enkelt räkna med en hel del bök och tid.




Kan bara säga att det är lätt värt det. Priserna på ölen varierar men det gör även priserna här i sverige. Jag har alltid upplevt att de pengar jag spenderat i dk på öl har gett mig mer bra öl än dito i sverige. Men sen är ju utbudet så enormt också. även i lägre prisklasser. Ofta här i sverige när det kommer tillfälliga släpp så ligger ju många öl runt 100 kr. I danmark finns förvisso många öl för samma pengar, men också många öl för mindre pengar. Skillnaden är att det finns mkt mer och mer eller mindre allt är bra. Så upplever jag det.


Vad har du beställt från Brill? Har dom grejerna hemma brukar det gå snabbt. Vågar nog påstå att det snarare är Systembolaget som segar.

Redigerat av BrittBastard, 12 april 2012 - 07:39.


#3856

Postad 12 april 2012 - 07:48

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

Problemet är väl bara att en sådan tur kommer bli ännu dyrare än en låda från brill :)

Beror ju helt på hur mkt man handlar :) Du får garanterat fler olika öl än 24 identiska ;)

Vad har du beställt från Brill? Har dom grejerna hemma brukar det gå snabbt. Vågar nog påstå att det snarare är Systembolaget som segar.



"Vi skickar inom två arbetsdagar inköpsorder till leverantören. Varorna finns vanligtvis i butiken 3-14 dagar efter att vår inköpsorder har skickats till leverantören, om inget annat angetts i offerten."

Så tycker ju systemet borde ha skickat sin order typ direkt.
Det var inte så mkt på order men det kostade ändå rätt mkt:





Vara: DORIS The Destroyer
Pris/flaska: 149 kr
Antal flaskor: 2 st

Vara: BORIS The Crusher
Pris/flaska: 129 kr
Antal flaskor: 2 st

Vara: Beer Geek Brunch Weasel Barrel Aged Isla
Pris/flaska: 179,10 kr
Antal flaskor: 1 st

Vara: Oude Geuze 2006
Pris/flaska: 169 kr
Antal flaskor: 1 st

Total summa (inklusive alla kostnader) 904,10 kr

Redigerat av Sgart, 12 april 2012 - 07:48.


#3857

Postad 12 april 2012 - 09:41

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Beror ju helt på hur mkt man handlar :) Du får garanterat fler olika öl än 24 identiska ;)



"Vi skickar inom två arbetsdagar inköpsorder till leverantören. Varorna finns vanligtvis i butiken 3-14 dagar efter att vår inköpsorder har skickats till leverantören, om inget annat angetts i offerten."

Så tycker ju systemet borde ha skickat sin order typ direkt.
Det var inte så mkt på order men det kostade ändå rätt mkt:



Det är inte och ge sig fan på. Min erfarenhet är som sagt var att Brill är riktigt snabba! Dock kan det vara så att någon av varorna är slut, men kommer in och då kanske man väljer att vänta in dom. Jag vet inte vad Brill och Systembolaget har för rutiner kring just det. Men ligg på lite, fråga både Systembolaget och Brill. Brill brukar vara väldigt snabba med att svara. http://www.brill.se/contact.php

#3858

Postad 12 april 2012 - 13:56

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
Typiskt nog ringde Systemet mig för en stund sedan. De undrade om jag hämtat ut mina öl :rolleyes:

Eftersom jag inte gjort det insåg de att mina öl är väck och att de inte har en aning om vart de tagit vägen.
Så nu får systemet beställa igen från Brill.

Underbart ;)

#3859

Postad 12 april 2012 - 13:58

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Nu står det en ½ låda Bödeln här och väntar på dig Brittan! :)
(Du fick bara en halv, hoppas det är ok?)


Nå? Har du smakat nån än? Var den för smakrik? ;)
Som sagt var; jag blir inte ledsen om du säljer min halva till MatsE. Har gjort av med alldeles för mycket pengar på öl sista tiden.
Men om han inte vill ha den så ställer jag såklart upp och köper den.

Typiskt nog ringde Systemet mig för en stund sedan. De undrade om jag hämtat ut mina öl :rolleyes:

Eftersom jag inte gjort det insåg de att mina öl är väck och att de inte har en aning om vart de tagit vägen.
Så nu får systemet beställa igen från Brill.

Underbart ;)


?!? För att dom legat längre än 2v? Dom har alltså inte meddelat dig eller är det du som missat?

#3860

Postad 12 april 2012 - 14:01

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0

Nå? Har du smakat nån än? Var den för smakrik? ;)
Som sagt var; jag blir inte ledsen om du säljer min halva till MatsE. Har gjort av med alldeles för mycket pengar på öl sista tiden.
Men om han inte vill ha den så ställer jag såklart upp och köper den.


Dom var jättegoda ju! :)

Vet inte om jag vill sälja av resten nu... :P

#3861

Postad 12 april 2012 - 14:03

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Dom var jättegoda ju! :)

Vet inte om jag vill sälja av resten nu... :P


Då tycker jag du ska behålla dom! Välkommen till den riktiga ölvärlden! ;)

#3862

Postad 12 april 2012 - 14:04

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

Nå? Har du smakat nån än? Var den för smakrik? ;)
Som sagt var; jag blir inte ledsen om du säljer min halva till MatsE. Har gjort av med alldeles för mycket pengar på öl sista tiden.
Men om han inte vill ha den så ställer jag såklart upp och köper den.



?!? För att dom legat längre än 2v? Dom har alltså inte meddelat dig eller är det du som missat?


Nej de har alltså ingen aning om vart mina öl är. Jag har inte fått någon bekräftelse av dom att varorna kommit. Uppenbarligen har de ju rätt nummer eftersom de ringde mig på mobilen. De vet inte vad som hänt. De skulle skicka ny beställning till Brill iallaf om jag ville det. Jag var faktiskt jävligt sugen på att skita i det i det läget men jag vill ju egentligen ha dessa öl så jag beställde igen.

#3863

Postad 12 april 2012 - 14:11

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Nej de har alltså ingen aning om vart mina öl är. Jag har inte fått någon bekräftelse av dom att varorna kommit. Uppenbarligen har de ju rätt nummer eftersom de ringde mig på mobilen. De vet inte vad som hänt. De skulle skicka ny beställning till Brill iallaf om jag ville det. Jag var faktiskt jävligt sugen på att skita i det i det läget men jag vill ju egentligen ha dessa öl så jag beställde igen.


Told you att det var systembolaget som klantat sig. ;)
Då har dom alltså glömt meddela dig när ölen anlände till ditt Systembolag/utlämningsställe.

#3864

Postad 12 april 2012 - 14:22

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

  • 666 inlägg
  • 0

Jo det är bara att gå på privatimporter och samköp och beställa utomlands.
Inte mycket annat att göra.
Kan ju rekommendera doorstepbrew som jag köpte mina öl av, mycket trevliga :)


Tittade lite på deras sida och de verkar ha en vettig ide. Tyvärr hade de inte så mycket från USA i dagsläget, men det kan ju ändra sig.

#3865

Postad 12 april 2012 - 14:26

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

Told you att det var systembolaget som klantat sig. ;)
Då har dom alltså glömt meddela dig när ölen anlände till ditt Systembolag/utlämningsställe.


Fast på dom lät det som om de inte ens viste om de nånsin hade fått ölen. De verkade veta nada, typ. Fast jag vet som sagt inte vad det beror på. Å andra sidan bör de ju inte haft ölen i 2 veckor. I så fall hade de ju fått ölen typ samma dag som de beställde den. Men jag vet som sagt inte vad felet har varit. Bara att jag inte fått mina öl :P Precis som jag befarade. Känns inte som bästa tänkbara första erfarenheten av priv. import direkt :)

#3866

Postad 12 april 2012 - 14:41

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0

Tittade lite på deras sida och de verkar ha en vettig ide. Tyvärr hade de inte så mycket från USA i dagsläget, men det kan ju ändra sig.

Jo det kommer nog :)
Fanns mixlåda Mikkeller tydligen, men dom tog slut snabbare än man kunde blinka....

#3867

Postad 12 april 2012 - 14:44

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Jo det kommer nog :)
Fanns mixlåda Mikkeller tydligen, men dom tog slut snabbare än man kunde blinka....


Hehe, jag köper mina Mikeller öl från min "personal shopper" i Köpenhamn. ;)

#3868

Postad 12 april 2012 - 14:48

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

  • 666 inlägg
  • 0

Jo det kommer nog :)
Fanns mixlåda Mikkeller tydligen, men dom tog slut snabbare än man kunde blinka....


Ja det hade ju varit en höjdare. Får hoppas någon vänlig själ hojtar till itråden om något sådant kommer igen.

#3869

Postad 12 april 2012 - 17:56

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0

Då tycker jag du ska behålla dom! Välkommen till den riktiga ölvärlden! ;)


Hehe, tackar då! ;)

Sen om det är värt 33kr/flaska kan man väl diskutera kanske... :P

#3870

Postad 12 april 2012 - 18:02

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
på lördag drar jag igång med min ölbryggning. har skrivit färdigt mitt recept nu, så nu är det egentligen bara att köra igång, saknar ett par saker bara som hushållsväg och klorin :)

#3871

Postad 12 april 2012 - 20:29

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Tipsar igen om Untappd .. riktigt kul.

Här är min profil: http://untappd.com/user/Squeezemaster

#3872

Postad 12 april 2012 - 21:28

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Tipsar igen om Untappd .. riktigt kul.

Här är min profil: http://untappd.com/user/Squeezemaster


jag va inne och kollade lite härom dagen på den appen men fattade inte vad det gick ut på eller vad jag skulle göra.. tyckte bara det såg väldigt rörigt ut.
vad gör den?

#3873

Postad 12 april 2012 - 22:10

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Personligen så ticker jag bara öl, och så får man ju lite tips om vad andra dricker och om det är bra eller inte.

#3874

Postad 12 april 2012 - 22:20

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Postad bild

Lite nyheter (och gamla godsaker) från Olbutikken i Köpenhamn! Ser fram emot leverans!

Redigerat av BrittBastard, 12 april 2012 - 22:21.


#3875

Postad 13 april 2012 - 15:29

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
den här smakade riktigt bra nu

Bifogad fil(er)



#3876

Postad 13 april 2012 - 15:37

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
På tal om veteöl tror jag faktiskt jag ska korka min Tap X antingen ikväll eller nån gång under helgen.
Inte läst om någons intryck av den här i tråden vad jag kan minnas. Någon av er som druckit den?

#3877

Postad 13 april 2012 - 15:38

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Tog en Brewdog Prototype 17, hallonöl på whiskyfat... annorlunda är den :)

#3878

Postad 13 april 2012 - 15:40

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

Tog en Brewdog Prototype 17, hallonöl på whiskyfat... annorlunda är den :)


Lite ballt med BA-fruktlager. Hur smakar den?

#3879

Postad 13 april 2012 - 15:50

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
För mycket beska för att det ska vara bra. Men jag ger den 3 av 5 ändå, för att den är annorlunda mot allt annat :)

#3880

Postad 13 april 2012 - 17:20

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
stora bryggaredagen för mig i morgon, spännande värre :)
har slängt ihop en liten blogg om detta. ni som vill får gärna kika in och följa, tänkte dokumentera från början till slut :)
www.olbryggning.bloggsida.se

#3881

Postad 13 april 2012 - 19:22

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

stora bryggaredagen för mig i morgon, spännande värre :)
har slängt ihop en liten blogg om detta. ni som vill får gärna kika in och följa, tänkte dokumentera från början till slut :)
www.olbryggning.bloggsida.se


Najs! Önskar lycka till och kan säga att jag är avundsjuk. Jag skulle ju som sagt själv gärna testa men det får vänta ett tag :)

#3882

Postad 13 april 2012 - 19:53

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Najs! Önskar lycka till och kan säga att jag är avundsjuk. Jag skulle ju som sagt själv gärna testa men det får vänta ett tag :)


Tackar :)
Jo det ska bli kul att komma igång så jag har nåt att göra på dagarna när jag inte jobbar :)

#3883

Postad 13 april 2012 - 20:11

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

  • 666 inlägg
  • 0
Just nu slinker Hornbeer Happy Hoppy Easter ner tillsammans med lite surfande, som väntat efter vad ni andra tyckt så var den riktigt trevlig.

#3884

Postad 13 april 2012 - 22:12

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Vill ni ha en grymt fläskig imp stout kan jag komma med en rekommendation....
Hamnar på min topp 5!

Bifogad fil  bira.jpg   107,06K   0 Antal nerladdningar

#3885

Postad 13 april 2012 - 22:30

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
den såg imperial ut :)

#3886

Postad 13 april 2012 - 22:33

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Såg god ut. Godare än yeti? :)

#3887

Postad 13 april 2012 - 22:50

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Japp godare än Yeti :)
Rätt stark också, 14.5%

Den är rakt där uppe bland B.O.R.I.S och alla andra stora grabbar!

http://www.ratebeer....eri-200/155782/

Oförtjänt låga betyg på ratebeer tycker jag ... hmmm..

Ska man klaga på något så är den lite söt kanske? :)

#3888

Postad 13 april 2012 - 23:15

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Japp godare än Yeti :)
Rätt stark också, 14.5%

Den är rakt där uppe bland B.O.R.I.S och alla andra stora grabbar!

http://www.ratebeer....eri-200/155782/

Oförtjänt låga betyg på ratebeer tycker jag ... hmmm..

Ska man klaga på något så är den lite söt kanske? :)


435kcal i en öl är mäktigt alltså, gäller att man inte dricker för många :P

smakade en sån här förut. tyckte den var helt ok faktiskt.
har inte druckit så många stouts än så länge men detta är nog den fjärde godaste.
dom tre bästa är , yeti, mikkeller geek brunch och rip tide

Bifogad fil(er)



#3889

Postad 13 april 2012 - 23:23

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Faktiskt inte testat Nils Oscar :) Men jag kan tänka mig att den landar någonstans mellan 3.5 och 4 :)

#3890

Postad 14 april 2012 - 08:07

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Japp godare än Yeti :)
Rätt stark också, 14.5%

Den är rakt där uppe bland B.O.R.I.S och alla andra stora grabbar!

http://www.ratebeer....eri-200/155782/

Oförtjänt låga betyg på ratebeer tycker jag ... hmmm..

Ska man klaga på något så är den lite söt kanske? :)


Nice! Själv hoppas jag mycket på Viola Sofia från Fano Bryghus som jag väntar på.

#3891

Postad 14 april 2012 - 08:36

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Ja den verkar ju inte dum den heller.

Danskarna levererar, och norrmännen med för den delen.

Varför finns det knappt någon i Sverige som gör extrema imp stouts och annat kul.

#3892

Postad 14 april 2012 - 09:19

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
jag håller på att brygga nu så om ca en månad kan du förvänta dig en öl som levererar :P

#3893

Postad 14 april 2012 - 09:46

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Får hoppas den blir bra :-)

#3894

Postad 14 april 2012 - 10:12

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

435kcal i en öl är mäktigt alltså, gäller att man inte dricker för många :P

smakade en sån här förut. tyckte den var helt ok faktiskt.
har inte druckit så många stouts än så länge men detta är nog den fjärde godaste.
dom tre bästa är , yeti, mikkeller geek brunch och rip tide

Har för mig jag tyckte den var för rökig/för mkt charkuterier men det var ett tag sen jag drack den. Vet att många andra gillar den.

Av Nils Oscar tycker jag egentligen bara att det är Barley Wine som är riktigt bra. Dock brukar de ju ha snäll prissättning på sina öl, generellt.

#3895

Postad 14 april 2012 - 10:25

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Har för mig jag tyckte den var för rökig/för mkt charkuterier men det var ett tag sen jag drack den. Vet att många andra gillar den.

Av Nils Oscar tycker jag egentligen bara att det är Barley Wine som är riktigt bra. Dock brukar de ju ha snäll prissättning på sina öl, generellt.


tänkte aldrig på den smaken som du beskrev, men jag har en flaska till så då ska jag tänka på det och se om jag känner någon sådan smak.

#3896

Postad 14 april 2012 - 10:26

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Ja den verkar ju inte dum den heller.

Danskarna levererar, och norrmännen med för den delen.

Varför finns det knappt någon i Sverige som gör extrema imp stouts och annat kul.


Brill kommer troligtvis att ta in även Fano Bryghus i sitt sortiment, jag gillar Brill!

#3897

Postad 14 april 2012 - 21:04

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Postad bild

Mmm...vilken öl!

#3898

Postad 14 april 2012 - 21:05

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
bryggningen idag gick ganska bra och var väldigt roligt och tog VÄLDIGT mycket längre tid än jag trodde, all rengörning och sterilisering av allt hela tiden var det som tog längst tid.

om någon är intresserad av hur jag gjorde så har jag uppdaterat min blogg :)

olbryggning.bloggsida.se

#3899

Postad 14 april 2012 - 21:19

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Bra jobbat soffan! Lycka till med resten och hoppas det blir bra.

#3900

Postad 14 april 2012 - 21:30

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Tackar :) ska bli kul att provsmaka om en månad :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.