Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Iphone 6

793 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Apple iPhone 6 1GB RAM 128GB (Mobiltelefoner) 9 7,46 (12) 3 990:-
Apple iPhone 6 1GB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 7,56 (86) 599:-
Apple iPhone 6 1GB RAM 64GB (Mobiltelefoner) 9 8,44 (56) 890:-
Apple iPhone 6 Plus 1GB RAM 128GB (Mobiltelefoner) 9 7,75 (7) Inga priser
Apple iPhone 6 Plus 1GB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 7,2 (19) 2 499:-
Apple iPhone 6 Plus 1GB RAM 64GB (Mobiltelefoner) 9 8,5 (33) 1 199:-

#101

Postad 10 september 2014 - 06:47

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

  • 455 inlägg
  • 0
Jag har en icke-rund klocka idag och har haft så sedan 2007-ish så mig passar det perfekt, men då är jag ingen riktig klocknörd som bara vill ha analoga visare osv. :)

#102

Postad 10 september 2014 - 06:57

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Jag har varit utan armbandsur i nårga år och vill inte gå tillbaka. Mobilen räcker gott för mig.
Det kommer att bli ännu svårare att föra ett normalt samtal vid middagen i framtiden eller att få ungar att koncentrera sig på vad läraren säger. Alla kommer att sitta och fingra/snegla på sin smartwatch...

#103

Postad 10 september 2014 - 07:18

RedMarathon
  • RedMarathon
  • Veteran

  • 1 883 inlägg
  • 0
iPhone 6 med 5,5" skärmen blir ett givet köp, är less på min 4s.
Blir intressant att se vad kameran kan prestera.

#104

Postad 10 september 2014 - 07:34

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

  • 455 inlägg
  • 0
Kameran i 6+ verkar ju helt sjuk. Om inte telefonen var så s*tans stor hade jag också sällat mig in i plus-ledet..

#105

Postad 10 september 2014 - 07:35

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Den använder en sorts trådlös magsafe, inte qi som vissa andra använder.

http://www.theverge....agsafe-charging

Det känns förstås lite trist att ladda klockan varje dag då jag gillar att ha på mig klockan hela tiden eftersom jag annars glömmer den. Men.. vad gör man inte. :D


Faktum är att så avancerade enheter kommer att dra en massa energi så man kommer inte runt det problemet på ngt sätt.

#106

Postad 10 september 2014 - 07:40

robi
  • robi
  • Användare

  • 193 inlägg
  • 0
Och när skall vi få saker som drivs med solceller? Ett backup alternativ i allafall!!!

#107

Postad 10 september 2014 - 07:48

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Sant. En klocka ska vara rund IMO. Är rätt sugen på Moto 360 eller LG:s kommande G Watch R.


Fast de där två är inte riktigt samma sak. Blir svårt att få plats med ngt vettigt på en rund display.

Och när skall vi få saker som drivs med solceller? Ett backup alternativ i allafall!!!


Då får vi först se till att skaffa sol. En sån pryl skulle inte fungera speciellt bra i Sverige. Var ska du sätta solcellerna nånstans?

#108

Postad 10 september 2014 - 08:05

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 1
:P
Postad bild

#109

Postad 10 september 2014 - 08:38

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Haha jo det skulle väl vara det. Fästa på kläderna skulle funkar förstås.

Fan jag som inte hade några tankar på en 5.5" börjar nu tänka om. 4.7" är redan där för stor för mina händer så om jag ändå måste använda 2 händer så kan jag kanske lika gärna köpa 5.5" istället. Bättre batteritid, bättre display och bildstabilisatorn lockar. Det är dessutom bara 1000 spänn mer i pris så 5.5" känns faktiskt mer prisvärd än 4.7". Vad tycker ni?

#110

Postad 10 september 2014 - 08:46

ThomasN
  • ThomasN
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 1
Postad bild

_Den_ är snygg :) Håller med tidigare, klockor skall vara runda. Så är det bara.

#111

Postad 10 september 2014 - 08:52

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Postad bild

_Den_ är snygg :) Håller med tidigare, klockor skall vara runda. Så är det bara.


Fast en rund klocka är inte speciellt praktisk om man vill ha massa text på den. Tycker ni jämför 2 helt olika prylar nu.

Redigerat av Unregistereddc471864, 10 september 2014 - 08:53.


#112

Postad 10 september 2014 - 08:57

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Fast en rund klocka är inte speciellt praktisk om man vill ha massa text på den. Tycker ni jämför 2 helt olika prylar nu.


Smartklockor även om de är runda eller fyrkantiga...så nog jämför vi samma prylar. Jag skulle aldrig köpa en fyrkantig, men gärna en rund.

Postad bild

#113

Postad 10 september 2014 - 09:04

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

  • 925 inlägg
  • 0
Lutar helt klart åt 5,5 i kombination med klockan!
Det jag inte har klart för mig är hur klockan kommunicerar med iPhonen? Det visades ju tex i klockan att man kunde svara på ett meddelande med ett röstmemo. Måste det då ske via mobilen? För det finns väl ingen mic i klockan? Eller sker detta med hörlurar om man inte vill hala upp schabraket? Kan man svara på ett inkommande samtal med klockan och sen snabbt få upp telefonen?

#114

Postad 10 september 2014 - 09:43

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Lutar helt klart åt 5,5 i kombination med klockan!
Det jag inte har klart för mig är hur klockan kommunicerar med iPhonen? Det visades ju tex i klockan att man kunde svara på ett meddelande med ett röstmemo. Måste det då ske via mobilen? För det finns väl ingen mic i klockan? Eller sker detta med hörlurar om man inte vill hala upp schabraket? Kan man svara på ett inkommande samtal med klockan och sen snabbt få upp telefonen?


Jo det är mic i klockan såklart. Ja du ska kunna svara på samtal rakt i klockan om du vill

Redigerat av Unregistereddc471864, 10 september 2014 - 09:44.


#115

Postad 10 september 2014 - 09:55

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

  • 925 inlägg
  • 0

Jo det är mic i klockan såklart. Ja du ska kunna svara på samtal rakt i klockan om du vill


Tack!

Det går då att föra ett samtal med hjälp av klockan!?

Tyckte jag uppfattade att 6:an skulle få snabbare wifi? Det känns ju lite konstigt idag när bredbandsleverantörerna erbjuder snabbare och snabbare hastigheter. 100, 250 eller 1000Mbit. Det hjälper ju inte mycket när telefonen är begränsad till 50!? Har aldrig lyckats få reda på vad 5 & 5S klarar (teoretiskt).

#116

Postad 10 september 2014 - 09:59

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
2-3 ggr snabbare wifi var det väl?

#117

Postad 10 september 2014 - 10:00

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

  • 455 inlägg
  • 0
iPhone 4&5 stöder 802.11n medan iPhone 6 stödjer 802.11ac, nästa standard inom wifi som i teorin ska kunna fördubbla överföringshastigheten och nå gigabit-liknande hastigheter. I teorin, your performance may vary ;)

#118

Postad 10 september 2014 - 10:09

uzzi
  • uzzi
  • Lärjunge

  • 255 inlägg
  • 0

Klockan ser ju ut som en billig barnklocka. Kul som träningshjälpmedel men inget jag skulle vilja ha på mig dagligen. Jag kan ändå inte ha armband på jobbet av hygienskäl.


https://www.youtube....h?v=YsIQvLjtdEI B) :huh:

#119

Postad 10 september 2014 - 11:55

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

  • 455 inlägg
  • 0
Det var tydligen över 20 miljoner människor som tittade på streamen igår vilket också förklarar varför både Akamai och Edge gick på knäna. Förhoppningsvis slipper man översättaren under nästa event..

#120

Postad 10 september 2014 - 12:34

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 0

https://www.youtube....h?v=YsIQvLjtdEI B) :huh:


tack som fan för denna länk. Hittade ett nytt bra Emo band pga den ;)

#121

Postad 10 september 2014 - 13:36

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

  • 925 inlägg
  • 0
Det är en hel del snack och klagomål på flera ställen om att kameralinsen sticker ut lite. De flesta har väl ändå någon form av skydd och då kan det väl tom vara en fördel?

#122

Postad 10 september 2014 - 14:17

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

  • 455 inlägg
  • 0
Ja, just att kameralinsen sticker ut såg faktiskt inte så bra ut och kändes inte särskilt "Apple".. å andra sidan kan jag köpa att man måste börja någonstans för att kunna föra tekniken framåt.

#123

Postad 10 september 2014 - 14:50

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Känns som det kvittar. Visst de kunde gjort telefonen tjockare istället så hade den inte stuckit ut men jag föredrar att den är tunnare.

#124

Postad 10 september 2014 - 17:51

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 2
Baserat på ryktena kändes iPhone lockande för första gången sedan 3GS. Är lite besviken känner jag. Den har ju en sanslös döyta, lika stor som min Nexus 5 men med betydligt mindre skärm. Avstår även den här gången. Klockan såg för jäklig ut, den ser verkligen ut som någon leksak. Motorolas variant var ju snygg, men någon smartklocka blir det knappast för min del. Ser inte riktigt nyttan med den faktiskt.

#125

Postad 11 september 2014 - 06:56

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Vill inte heller ha ngt på armen. Det övergav jag för 15 år sedan.

#126

Postad 11 september 2014 - 10:54

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

  • 925 inlägg
  • 0
- Apples watch ser ut att vara designad av en rookie!! -

Härligt det här med att andra skall tala om för en vad som är bra eller dåligt! Att designa en vanlig klocka kan ju inte vara några problem, den har ju i princip bara en funktion att ta hänsyn till, att visa tiden! Men som tur är så har de flesta av oss två armar så skaffar man en apple-klocka kan man ju ha ett schweiziskt väldesignat urverk på den andra armen så man inte blir mobbad!?

#127

Postad 11 september 2014 - 11:30

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 4
Börjar bli så trött på Apple-hatet så jag funderar fan på att skaffa den här klockan bara för att reta folk lite extra. Inte för att jag behöver den men för att jag vet att folk kommer reta sig på det. Får bli en 6+ i guld också. Den gillar folk inte heller haha

Redigerat av Unregistereddc471864, 11 september 2014 - 11:33.


#128

Postad 11 september 2014 - 11:38

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

  • 2 261 inlägg
  • 1
Fattar verkligen inte poängen med en smartwatch, oavsett om det är Apples eller någon annan. Du måste ju ändå ha en telefon som är kompatibel för att all eventuell funktionalitet ska finnas på handleden. Snacka om att branschen försöker skapa ett behov. Själv kör jag vidare med min telefon i nån ficka och min analoga klocka på handleden, men jag är väl lite "amish"... :)

Är det förresten bara jag som tycker att designen på de nya lurarna påminner lite om Samsung S5 med de lite mer rundade formerna på ramen? Jag tycker personligen att de designmässigt har lyckas bra med denna version. Dock hänger jag fortsatt kvar vid android...har levt i det ekosystemet i några år nu och trivs bra där.

#129

Postad 11 september 2014 - 11:54

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

  • 455 inlägg
  • 0
Jag tror inte jag såg behovet av en smart telefon förrän jag provade en iPhone heller, såg inte behovet av en padda förrän jag skaffade en iPad osv. Det är klart att de försöker skapa en ny marknad, som alla andra företag. Oavsett om det handlar om mat, teknik eller möbler så måste man bredda sig. Vissa produkter lyckas skapa ett helt nytt behov medan andra faller i glömska.

Som med all annan teknik kan jag tänka mig att klockan kommer kunna bli riktigt riktigt bra om några år då version två eller tre kommit ut men det känns som en riktigt bra början.

#130

Postad 11 september 2014 - 12:11

peppelito
  • peppelito
  • Veteran

  • 2 261 inlägg
  • 0

Jag tror inte jag såg behovet av en smart telefon förrän jag provade en iPhone heller, såg inte behovet av en padda förrän jag skaffade en iPad osv. Det är klart att de försöker skapa en ny marknad, som alla andra företag. Oavsett om det handlar om mat, teknik eller möbler så måste man bredda sig. Vissa produkter lyckas skapa ett helt nytt behov medan andra faller i glömska.

Men en smartphone (med touchskärm) var ju verkligen banbrytande och gav dig som användare mycket bättre funktionalitet och användarupplevelse jämfört med alternativen innan, typ Blackberry och liknande. I en smartwatch har du ju på sin höjd samma funktionalitet som i telefonen som ligger i fickan, men i många delar har du ju sämre funktionalitet i klockan jämfört med telefonen. Eller har jag missat nåt revolutionerande?
När det gäller iPad och andra paddor så är det ju en dator så där handlar det ju om evolution om du frågar mig. Till viss del en evolution pådriven av marknaden, men ändå en logisk utvecklingen av datorn och bättre anpassad utifrån hur de flesta vill använda en dator idag. En smartwatch kan ju på sin höjd vara ett komplement till en telefon, men de "smarta" klockor som finns idag kan ju inte ersätta utan är ju beroende av telefonen. Däremot kunde ju en smartphone ersätta en konventionell telefon när den kom och paddorna kan ju ersätta en konventionell dator. Så jämförelsen med just dessa produkter tycker jag haltar. Jaja, som det ser ut idag så är en smart klocka helt onödig för mig iaf. Hur jag ser på saken om några år återstår väl att se... :)

#131

Postad 11 september 2014 - 12:11

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 3
Jag märker inte av så mycket hat, lite sund skepsis bara. Kan man förboka en 6:a imorgon? Var är bäst att beställa?

#132

Postad 11 september 2014 - 13:01

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

  • 925 inlägg
  • 0

Börjar bli så trött på Apple-hatet så jag funderar fan på att skaffa den här klockan bara för att reta folk lite extra. Inte för att jag behöver den men för att jag vet att folk kommer reta sig på det. Får bli en 6+ i guld också. Den gillar folk inte heller haha


👍👍

#133

Postad 11 september 2014 - 15:22

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Jag märker inte av så mycket hat, lite sund skepsis bara. Kan man förboka en 6:a imorgon? Var är bäst att beställa?


Fick besked från 3 idag att de börjar ta bokningar den 19:e. Den 26:e släpps de i Sverige.

#134

Postad 11 september 2014 - 18:56

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

  • 455 inlägg
  • 0
Är det någon som planerar på att köpa den från Apple UK via Borderlinx?

#135

Postad 11 september 2014 - 19:00

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

  • 455 inlägg
  • 0

Men en smartphone (med touchskärm) var ju verkligen banbrytande och gav dig som användare mycket bättre funktionalitet och användarupplevelse jämfört med alternativen innan, typ Blackberry och liknande. I en smartwatch har du ju på sin höjd samma funktionalitet som i telefonen som ligger i fickan, men i många delar har du ju sämre funktionalitet i klockan jämfört med telefonen. Eller har jag missat nåt revolutionerande?

När det gäller iPad och andra paddor så är det ju en dator så där handlar det ju om evolution om du frågar mig. Till viss del en evolution pådriven av marknaden, men ändå en logisk utvecklingen av datorn och bättre anpassad utifrån hur de flesta vill använda en dator idag. En smartwatch kan ju på sin höjd vara ett komplement till en telefon, men de "smarta" klockor som finns idag kan ju inte ersätta utan är ju beroende av telefonen. Däremot kunde ju en smartphone ersätta en konventionell telefon när den kom och paddorna kan ju ersätta en konventionell dator. Så jämförelsen med just dessa produkter tycker jag haltar. Jaja, som det ser ut idag så är en smart klocka helt onödig för mig iaf. Hur jag ser på saken om några år återstår väl att se... :)


Touchscreens i telefoner fanns innan iPhonen kom men vad Apple gjorde var att förfina tekniken och göra den enkel att använda. Jag har använt samma sorts klocka sedan 2007 (jag gillar en speciell modell) och vill inte ha en telefon på armen men jag vill ha något smartare och mera kompletterande. Jag backade Pebble på KS när det var aktuellt och blev jäkligt besviken när jag fick hem en riktigt dålig produkt som inte gjorde hälften av vad jag hade velat.

Apple verkar kunna leverera på en del av mina behov, en möjlighet att ge mig tillgång till information utan att jag ska behöva gräva upp telefonen (som jag faktiskt tycker är drygt).

Sen är det ju så att det är första versionen av klockan och kommer (förhoppningsvis) att förfinas under årens gång. Om man dock inte använder klocka så förstår jag att man tycker att det är ett "mäh" men då kan jag inte riktigt se hur man kan klaga på produktens specar heller. Dock hade jag gärna sett längre batteritid för det kommer bli pinsamt de dagar man glömt ladda klockan...

#136

Postad 11 september 2014 - 20:48

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0
Såg precis på Telias intressesida för iPhone 6 att dom kommer att vara olåsta, är detta nåt nytt för dom har väl alltid varit låsta tidigare?
http://blogg.telia.s...one-modellerna/

#137

Postad 11 september 2014 - 21:44

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Nej det är många år sedan man kunnat köpa Iphone olåsta. Fast det är ju om man betalar telefonen kontant då dvs.

#138

Postad 11 september 2014 - 22:01

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

  • 925 inlägg
  • 0
Det verkar väl som flera operatörer verkar släppa på låsningen. De som tecknar ett två-års-ab med telefon är ju låsta ändå! Det finns väl ingen anledning att betala 3-400 kr efter att abonnemanget löpt ut för att låsa upp den!? Det är ju bara oseriöst!

#139

Postad 12 september 2014 - 06:07

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 1

Det verkar väl som flera operatörer verkar släppa på låsningen. De som tecknar ett två-års-ab med telefon är ju låsta ändå! Det finns väl ingen anledning att betala 3-400 kr efter att abonnemanget löpt ut för att låsa upp den!? Det är ju bara oseriöst!


Dom får väl inte ens ta ut en avgift för upplåsning längre? Vill minnas att det stiftats lagar mot det.

#140

Postad 12 september 2014 - 06:53

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

  • 925 inlägg
  • 0

Dom får väl inte ens ta ut en avgift för upplåsning längre? Vill minnas att det stiftats lagar mot det.


Jasså!? Vet operatörerna det!? Blev tvingad att betala för en vecka sedan! En gammal iPhone 3?som jag hittade i en låda!

#141

Postad 12 september 2014 - 07:19

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Jasså!? Vet operatörerna det!? Blev tvingad att betala för en vecka sedan! En gammal iPhone 3?som jag hittade i en låda!


Fast nya regler gäller inte gamla köp. Såhär står det hos 3

Kostnad
Att låsa upp din produkt kostar 350 kr från och med att 12 månader av din bindningstid har gått. När bindingstiden är slut är det kostnadsfritt* att låsa upp din mobil/bredband.

* Gäller endast om du ingått i ett avtal med en ny hårdvara efter 1 maj 2014.

Dom får väl inte ens ta ut en avgift för upplåsning längre? Vill minnas att det stiftats lagar mot det.


Helt korrekt

Redigerat av Unregistereddc471864, 12 september 2014 - 07:18.


#142

Postad 12 september 2014 - 09:25

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0
Förstår inte heller varför operatörerna håller på att låsa? Vad tjänar dom på det? Man måste ju ändå betala abonnemanget... Någon tanke får man ju tro det finns bakom det hela.

#143

Postad 12 september 2014 - 09:29

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
För att deras modell är baserad på att en viss del personer använder mer än vad som är inkluderat i abbet. Telefonerna är kraftigt subventionerade och då måste de garantera att de får tillbaka pengarna på ngt sätt. Vill man inte ha låst så får man köpa kontant. Valet finns så jag ser inte problemet alls.

Redigerat av Unregistereddc471864, 12 september 2014 - 09:29.


#144

Postad 12 september 2014 - 09:44

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

  • 925 inlägg
  • 0
Har man ett låst abonnemang så finns det väl ingen anledning att byta till ett annat kort eftersom det mesta ingår ändå!? Enda fördelen är väl utomlands där man har möjlighet att byta till ett lokalt kort vilket är omöjligt i en låst telefon. Det borde väl inte en svensk operatör ha något emot eftersom de skyller på andra operatörers roamingkostnader!!?? Men tyvärr är det nog så att de har slagit ihop sina påsar och vinner på roamingen båda!!??

#145

Postad 12 september 2014 - 09:47

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Ja allt är en konspiration såklart för att lura oss på så mycket pengar som möjligt...

Som sagt köp kontant om ni inte gillar vilkoren för telefon på avbetalning.

Redigerat av Unregistereddc471864, 12 september 2014 - 09:47.


#146

Postad 12 september 2014 - 10:54

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 1
Var och provade lite telefoner idag för att få lite känsla för hur stor 6+ är och kan säga att det blir ingen 6+ för mig. Jag provade en Xperia T3 som är snäppet mindre än 6+ och den var enorm. Går inte att få ner den i en vanlig ficka bekvämt. Tyvärr får jag nöja mig med en Iphone 6. Tänker inte gå omkring med en handväska.

Redigerat av Unregistereddc471864, 12 september 2014 - 10:58.


#147

Postad 12 september 2014 - 12:14

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0

Var och provade lite telefoner idag för att få lite känsla för hur stor 6+ är och kan säga att det blir ingen 6+ för mig. Jag provade en Xperia T3 som är snäppet mindre än 6+ och den var enorm. Går inte att få ner den i en vanlig ficka bekvämt. Tyvärr får jag nöja mig med en Iphone 6. Tänker inte gå omkring med en handväska.


Tror nog att du skulle vänja dig ganska snabbt och sen aldrig vilja ha en liten mobil igen. Lånade sambons jobbtelefon (4S) och den var ju skrattretande nu när man är van vid 5".

#148

Postad 12 september 2014 - 12:22

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Hur menar du jag ska vänja mina byxfickor till att bli större? ;)

#149

Postad 12 september 2014 - 14:50

ThomasX1
  • ThomasX1
  • Forumräv

  • 925 inlägg
  • 0
Det jag funderar på är 6+. Är intresserad av att kunna läsa böcker och tidningar på telefonen utan att behöva scrolla för mycket (4 tum är för litet) och skippa en ny iPad. Går det att läsa ordentligt på 5,5 tum eller står man där med en för stor telefon som knappt går att ha med sig och har ändå behov av en iPad?

#150

Postad 12 september 2014 - 15:01

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0

Hur menar du jag ska vänja mina byxfickor till att bli större? ;)


Är byxfickeproblemet det enda som talar emot? Jag tolkade nog ditt inlägg som att det bara var ett exempel på vad du trodde skulle vara problem med den storleken :) Övrig hantering är en vanesak. Men byxorna är ett problem om du inte knallar runt i cargopants!



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.