Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

The Evil Within

142 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 09 oktober 2014 - 13:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Fallout t.ex var ju utvecklat av Obsidian och utgivet av Bethesda.

New Vegas alltså. Men det var ju jättedåligt optimerat tydligen? Samma sak säger de om Skyrim och andra Bethesdaspel i kommentarerna här t.ex. Har själv inte spelat dem på PC.

Fallout 3 was atrocious during it's time and had many technical issues that went unresolved. This was also a Games For Windows title, and required that junky software to be running.

Fallout NV still has a lot of technical "crash" issues, but that seems to be about it. It doesn't suffer from nearly the amount of stuff FO3 had.

Still, both games need performance enhancing mods in order to run fluidly. I suggest looking at some guides and using the Nexus and its mod manager.


Så det verkar inte vara något nytt.

#52

Postad 09 oktober 2014 - 14:09

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0
Jag har spelat alla de spelen, dom är väldigt bra optimerade skulle jag säga. Efter Half Life 2 så rankar jag de andra spelen jag nämnde som bra optimerade. Snygga som attan och fortfarande möjliga att spela på en någorlunda budget PC.

Arma 1,2 och 3 är exempel på krävande och dåligt optimerade titlar.

#53

Postad 09 oktober 2014 - 14:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
De verkar ha haft många tekniska problem iaf, men sedan kanske de är lättdrivna. Inte nödvändigtvis optimerade dock.

I vilket fall så blir ju situationen lite annorlunda nu när det är en ny japansk utvecklare. Kan bara bero på det.

Kanske ska invänta och se hur sant det är i verkligheten att man inte kan köra 1080 såvida man inte har 4 GB VRAM dock, känns tveksamt.

#54

Postad 09 oktober 2014 - 14:48

hifimarcus
  • hifimarcus
  • Guru

  • 4 251 inlägg
  • 0

De verkar ha haft många tekniska problem iaf, men sedan kanske de är lättdrivna. Inte nödvändigtvis optimerade dock.

I vilket fall så blir ju situationen lite annorlunda nu när det är en ny japansk utvecklare. Kan bara bero på det.

Kanske ska invänta och se hur sant det är i verkligheten att man inte kan köra 1080 såvida man inte har 4 GB VRAM dock, känns tveksamt.

Ja exakt, deras rekommenderade grafikkort kostar ju mer än en ps4...

2GB VRAM känns mer rimligt i dagens läge, 4GB är nog 2st såna i Crossfire/SLI

#55

Postad 09 oktober 2014 - 20:23

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

  • 587 inlägg
  • 0
30fps "låst" på pc blir det.

#56

Postad 09 oktober 2014 - 21:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Ja man kan låsa upp på egen risk som sagt.

#57

Postad 09 oktober 2014 - 21:47

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

  • 587 inlägg
  • 0

Ja man kan låsa upp på egen risk som sagt.


Aj såg det nu (redan nämnts) :ph34r:

#58

Postad 13 oktober 2014 - 07:19

Drey123
  • Drey123
  • Veteran

  • 1 960 inlägg
  • 0
NU börjar recensionerna rulla in!

8/10 på båda de två recensioner jag sett.

http://n4g.com/news/...view-videogamer

http://thisgengaming...-within-review/

#59

Postad 14 oktober 2014 - 09:42

PBateman
  • PBateman
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Ingen Zoiler recension ännu??

#60

Postad 14 oktober 2014 - 11:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Inget spel ännu, de sa att de skulle skicka det igår eller idag när jag frågade för någon vecka sedan... verkar vara en trend förutom med Nintendo.

#61

Postad 14 oktober 2014 - 11:50

Drey123
  • Drey123
  • Veteran

  • 1 960 inlägg
  • 0
Jag kommer spela skiten ikväll och Twitchar om ni är sugna och kolla hur det ser ut.

#62

Postad 14 oktober 2014 - 11:53

PBateman
  • PBateman
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0

Inget spel ännu, de sa att de skulle skicka det igår eller idag när jag frågade för någon vecka sedan... verkar vara en trend förutom med Nintendo.

Väntar in din recension innan köp.

#63

Postad 15 oktober 2014 - 17:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Digital Foundry angående PC-diskussionen förut:

If you're alarmed about buying the PC game based on Bethesda's alarmingly high recommended specs, at least we have some good news there. A 4GB graphics card doesn't seem to be required at all for 1080p gameplay, and we've run the game just fine on the mid-range GTX 760, while even the entry-level enthusiast GTX 750 Ti offers console-style frame-rates at 1080p on max settings. As for hitting a consistent 60fps - well, it's here that the unoptimised nature of the PC port becomes apparent: we'll have more on that in a later update.


Ser inte bra ut för varken framerate eller upplösning på konsolerna heller.

Lite underligt beslut att bara utnyttja 70 % av skärmen kan jag tycka.

#64

Postad 15 oktober 2014 - 18:19

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0
Kollade på när en jänkare spelade tidigare. Han och hans fru skrek till som fan ibland :)
Men jag ska nog plocka upp det här senare, såg ut som ett skönt lir.

#65

Postad 15 oktober 2014 - 19:54

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

  • 796 inlägg
  • 0
Har bara spelat första kapitlet, men det börjar grymt bra!

#66

Postad 15 oktober 2014 - 21:57

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Verkar vara en stark åtta va? Har bara sett åttor i betyg.

#67

Postad 15 oktober 2014 - 22:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Finns ju en del under 8

http://www.metacriti.../critic-reviews

Märkligt för övrigt att man inte kan ladda senaste checkpointen (bara hela banan), man måste leta efter någon som kan döda en om man gjort något stort misstag eller slösat för mycket ammo.

Redigerat av Zoiler, 15 oktober 2014 - 23:01.


#68

Postad 15 oktober 2014 - 23:10

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

  • 587 inlägg
  • 0
Riktigt dåligt att dom inte kan optimera spelet bättre :angry:

Redigerat av WarpGuN, 15 oktober 2014 - 23:20.


#69

Postad 16 oktober 2014 - 00:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Huh där ser man. Tips till er som spelar, man behöver inte tända eld på de man dödar med stealthkills (eller hugger huvudet av).

Jag har slösat en del tändstickor kan man säga ^_^

#70

Postad 16 oktober 2014 - 06:56

Unregistered81d8c5e8
  • Unregistered81d8c5e8
  • Lärjunge

  • 325 inlägg
  • 0

Huh där ser man. Tips till er som spelar, man behöver inte tända eld på de man dödar med stealthkills (eller hugger huvudet av).

Jag har slösat en del tändstickor kan man säga ^_^


Hehe samma här
Tändstickorna är helt suveräna. Skjut dem i benet så de ramlar och spring fram och fjutta eld på dem. De och springa fort längre tid, började jag med att uppgradera.

Förresten, hur spoilertaggar man text här?

Redigerat av Unregistered81d8c5e8, 16 oktober 2014 - 07:08.


#71

Postad 16 oktober 2014 - 09:08

Tool-AENIMA
  • Tool-AENIMA
  • Forumräv

  • 840 inlägg
  • 0
Någon som har detta spelet på Xbox One ? Har ett problem med att gubben går framåt automatiskt då måste man tycka styrspaken bakåt för att få gubben att stanna.Riktigt jävla irriterande att inte ha koll på sin egen gubbe

#72

Postad 16 oktober 2014 - 12:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Tändstickorna är helt suveräna. Skjut dem i benet så de ramlar och spring fram och fjutta eld på dem. De och springa fort längre tid, började jag med att uppgradera.

Sprider mina uppgraderingar lite vilt känns det som. Har inte haft problem med att springa men tar nog det snart ändå. Critical har jag iofs nästan max på med pistolen, kan vara bra med 50 % headshotkills.

Förresten, hur spoilertaggar man text här?

Listrutan i tredje ikonen från vänster ovanför där du skriver.

#73

Postad 16 oktober 2014 - 13:00

Drey123
  • Drey123
  • Veteran

  • 1 960 inlägg
  • 0
Jag har det till XONE och har inte detta problem.

#74

Postad 16 oktober 2014 - 13:08

Unregistered81d8c5e8
  • Unregistered81d8c5e8
  • Lärjunge

  • 325 inlägg
  • 0

Sprider mina uppgraderingar lite vilt känns det som. Har inte haft problem med att springa men tar nog det snart ändå. Critical har jag iofs nästan max på med pistolen, kan vara bra med 50 % headshotkills.


Listrutan i tredje ikonen från vänster ovanför där du skriver.


Springer de emot mig så sätter jag alltid ett skott i benet och eldar upp dem. Stor chans att någon mer tar eld om de är flera som kommer samtidigt. Men critical och damage ska jag sprida ut lite på, börjar bli lite tuffare motstånd nu.

Ang items, keys, green gel
Spoiler


#75

Postad 16 oktober 2014 - 13:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Jag har iofs bara kommit till kap 5 men tycker inte det är så svårt att jag behöver mer exp än vad som ges normalt.

På recensionspappret står det att de rekommenderar en att spela på Casual. Tssk :)

#76

Postad 16 oktober 2014 - 13:46

Unregistered81d8c5e8
  • Unregistered81d8c5e8
  • Lärjunge

  • 325 inlägg
  • 0
Nää Casaual går fetbort, det duggar ju ganska tätt med checkpoints och saves ifall man klantar till det ändå. Ska börja kap 7

Brukar man få rekommenationer på hur man ska spela spelet när man recenserar dem?
Vad tycker du hittils Zoiler, bortsett från att det är ganska opolerat på vissa punkter?

#77

Postad 16 oktober 2014 - 14:32

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Nää Casaual går fetbort, det duggar ju ganska tätt med checkpoints och saves ifall man klantar till det ändå. Ska börja kap 7

Brukar man få rekommenationer på hur man ska spela spelet när man recenserar dem?
Vad tycker du hittils Zoiler, bortsett från att det är ganska opolerat på vissa punkter?

Vissa spel skickar tillverkaren med en "guide" eller liknande för att underlätta för stackars recensenter så att de inte ger fel betyg men det tillhör undantaget. Tyckte det dock var lite humor att lappen med guiden låg i ett kuvert där det stod "In case of emergency break seal"

#78

Postad 16 oktober 2014 - 14:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Vad tycker du hittils Zoiler, bortsett från att det är ganska opolerat på vissa punkter?

Håller nog med dig, opolerat på sina håll (frameraten är.. uh.. tveksam), men hittills rätt underhållande. Inte såååå skrämmande dock faktiskt.

Men har ju rätt mycket kvar, ser iaf fram emot att spela mer.

#79

Postad 16 oktober 2014 - 19:16

dealerovski
  • dealerovski
  • Forumräv

  • 882 inlägg
  • 0
Jag spelar alltid på enklast möjliga läge för att snabbt ta mig igenom alla slagfält och tråkiga korridorer för att sedan kunna avinstallera och lägga det bakom mig.

Ska man vara ärlig är det ingen poäng i spel på svåraste läget. Det är precis samma miljö och slutresultat. Den enda skillnaden är antalet i motstånd och hitpoint nivån på motståndet. Det finns inget belönande i att man klarat ett spel med högre motstånd och samtidigt slagit sönder sitt tangentbord och tappat hår av all ilska.

Det är min erfarenhet av dom få spel jag spelat och intresset har på senare tid avtagit rejält. Jag kanske spelar fel sorters spel men ibland skulle jag hellre bara sitta och titta på när någon annan spelar för att bara få se hur storyn spelar ut. Kanske det här är receptet till varför pewdiepie blivit nr1 på youtube..

Redigerat av dealerovski, 16 oktober 2014 - 19:29.


#80

Postad 16 oktober 2014 - 20:58

Tool-AENIMA
  • Tool-AENIMA
  • Forumräv

  • 840 inlägg
  • 0

Jag har det till XONE och har inte detta problem.

Så din gubbe går inte av sig själv ?.Jag kan släppa kontrollen och den går av sig själv framåt går fan inte att spela, undra vad det kan vara för fel ???

#81

Postad 16 oktober 2014 - 21:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ska man vara ärlig är det ingen poäng i spel på svåraste läget. Det är precis samma miljö och slutresultat. Den enda skillnaden är antalet i motstånd och hitpoint nivån på motståndet.

Stämmer inte alltid, det finns spel där man tjänar på att köra på svåraste i form av upplåsbara saker och variation på fiender.

Men om man som du tycker att spelmekaniken är tråkig så är det fullt förståeligt att man bara springer igenom för att få storyn. Det har jag också gjort i en del spel, t.ex. Mass Effect 3. Vissa spel har helt klart sämre spelmekanik än story.

Men om man nu gillar spelmekaniken, dvs att skjuta fiender eller hoppa över hål, så är det väl klart att man vill ha mer av den och att allt inte ska gå automatiskt. Man måste dessutom ofta använda andra strategier på svåraste nivån, vilket tilltalar mig. Att bara kuta igenom spel som jag gillar att spela vore ett riktigt slöseri. För att inte tala om att jag skulle missa stämningen i spel som The Evil Within, jag super in atmosfären, det är trots allt poängen med miljöerna som utvecklarna har lagt ner mycket tid på att skapat åt mig i ett skräckspel som detta.

Det finns inget belönande i att man klarat ett spel med högre motstånd och samtidigt slagit sönder sitt tangentbord och tappat hår av all ilska.

Alla är olika. Det är för mig alltid belönande att utvecklas och överkomma hinder, vare sig det är i spel eller i annat. Precis som löpare blir glada när de slår sina pers. Och ju större hinder desto större belöning. Så länge det är rättvist.

Framförallt är det ostimulerande att köra på lättaste för oss som är erfarna och har spelat mycket. Det är som att spela pong med en spade som täcker 95 % av hålet, det går av sig självt och är liksom ingen mening. Man slaktar spelmekaniken.

Man behöver ju inte slå sönder saker för det dock ;)



Sen tror jag också att du spelar fel spel om du inte tycker något är roligt.

Du kanske borde prova Walking Dead eller något sådant spel där det är mycket story men där du själv får ta beslut och påverka den, eftersom du verkar vara ute efter någon form av interaktivitet då du trots allt köper spel istället för att kolla på Lets Plays.

Eller köpa en Wii U och få tillbaka spelglädjen.

#82

Postad 17 oktober 2014 - 12:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Kap 5 och 6 var ju jättelånga jämfört med tidigare kapitel =P

Det tar sig verkligen :)

#83

Postad 17 oktober 2014 - 13:11

Unregistered81d8c5e8
  • Unregistered81d8c5e8
  • Lärjunge

  • 325 inlägg
  • 0

Kap 5 och 6 var ju jättelånga jämfört med tidigare kapitel =P

Det tar sig verkligen :)


Ja, de var ganska mycket längre. Kap 6 kändes ganska mycket Re4 tycker jag.
Håller med om att det tar sig mer och mer. Trots sina brister i spelmekaniken och spelmotorn så gillar jag spelet skarpt.
Ska börja på Kap 10 och det blir ännu bättre Zoiler, hoppas det håller i sig

#84

Postad 17 oktober 2014 - 22:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Phew.. kapitel 7... tense.

#85

Postad 20 oktober 2014 - 22:59

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

  • 796 inlägg
  • 0
Klarade just kapitel 5. Mycket bra än så länge! Det enda jag stör mig på är att det är något fel med siktet. Jag missar när jag verkligen inte borde missa, och ibland träffar jag när jag borde missa...

#86

Postad 21 oktober 2014 - 01:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Klarade just kapitel 5. Mycket bra än så länge! Det enda jag stör mig på är att det är något fel med siktet. Jag missar när jag verkligen inte borde missa, och ibland träffar jag när jag borde missa...

Så då inbillar jag mig alltså inte, hit detection är trasig på något sätt. Händer inte ofta men har märkt det också.

Fast jag har aldrig märkt att jag träffat när jag borde missa, jag siktar alltid rätt :P

Redigerat av Zoiler, 21 oktober 2014 - 01:20.


#87

Postad 21 oktober 2014 - 07:54

Unregistered81d8c5e8
  • Unregistered81d8c5e8
  • Lärjunge

  • 325 inlägg
  • 0
Kapitel 12... hur tänkte dom där?
Ska ta en lite längre sittning idag och försöka klara ut spelet.

#88

Postad 21 oktober 2014 - 08:22

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Klarade just kapitel 5. Mycket bra än så länge! Det enda jag stör mig på är att det är något fel med siktet. Jag missar när jag verkligen inte borde missa, och ibland träffar jag när jag borde missa...

Jag ser det som att huvudpersonen är nervös och inte riktigt kan sikta väl. Plus att det är väl en av anledningarna till att man skall uppgradera sitt vapen.

#89

Postad 21 oktober 2014 - 09:01

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

  • 796 inlägg
  • 0

Fast jag har aldrig märkt att jag träffat när jag borde missa, jag siktar alltid rätt :P


He, he. Jag har givetvis missat avsiktligt bara för att testa. ^_^

Jag ser det som att huvudpersonen är nervös och inte riktigt kan sikta väl. Plus att det är väl en av anledningarna till att man skall uppgradera sitt vapen.


Så kan man se på det, men det borde väl påverka stabiliteten, alltså hur lätt det är att få siktet att hamna rätt och inte chansen att träffa när det väl gör det?

Nåväl, det är inte något som påverkar helhetsupplevelsen. Det här känns redan som ett av årets bästa spel.

#90

Postad 21 oktober 2014 - 09:04

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Så då inbillar jag mig alltså inte, hit detection är trasig på något sätt. Händer inte ofta men har märkt det också.

Fast jag har aldrig märkt att jag träffat när jag borde missa, jag siktar alltid rätt :P

Har det gjort en sån där miss där de aligneat skotten efter kameran och inte efter gubben? Brukar kunna vara lite si och så med kulbanor när det är tredjepersonsperspektiv.

#91

Postad 21 oktober 2014 - 12:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Har det gjort en sån där miss där de aligneat skotten efter kameran och inte efter gubben? Brukar kunna vara lite si och så med kulbanor när det är tredjepersonsperspektiv.

Jag har även provat att stå bakom hörn, sikta in och skjuta till höger om hörnet men trots att jag siktar utanför hörnet när jag siktar så går den i väggen. Så något som inte stämmer där också. Är man för nära en fiende kan vapnet gå igenom och skjuta bakom fienden har jag hört.

Kapitel 12... hur tänkte dom där?

Ojdå ska precis börja på det. Tänkte för övrigt precis samma sak om kapitel 11 <_< . Gah, synd att de faller i den klassiska fällan med de sista kapitlen.

Jag ser det som att huvudpersonen är nervös och inte riktigt kan sikta väl. Plus att det är väl en av anledningarna till att man skall uppgradera sitt vapen.

Men ska man bli dubbelstraffad för att han är nervös? Nervositeten gör ju att siktet skakar, det ska inte göra att siktet skakar + att man missar även när siktet är tydligt på gubben. Det är någon glitch.

Men som ont77 sa så är det inte särskilt ofta man påverkas av det som tur är.

#92

Postad 21 oktober 2014 - 12:51

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Men ska man bli dubbelstraffad för att han är nervös? Nervositeten gör ju att siktet skakar, det ska inte göra att siktet skakar + att man missar även när siktet är tydligt på gubben. Det är någon glitch.

Men som ont77 sa så är det inte särskilt ofta man påverkas av det som tur är.

Jag tror att det är ett medvetet val för att ytterligare ha en anledning att uppgradera vapnet. Eller är problemet kvar även om man gör det?

#93

Postad 21 oktober 2014 - 13:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Ja det spelar ingen roll.

Första skottet här missar ju klart och tydligt t.ex. Trots att siktet är på.

http://www.youtube.c...h?v=-pnTbXNUAZs

Redigerat av Zoiler, 21 oktober 2014 - 13:15.


#94

Postad 21 oktober 2014 - 15:09

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Då är jag med. Ja då är det kasst. Trodde det vara något du kunde förbättra med upgrades.

#95

Postad 21 oktober 2014 - 15:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Man kan förbättra siktet så det skakar hälften så lite, men jag tycker inte det behövs. Annars är många uppgraderingar bra och nödvändiga.

#96

Postad 21 oktober 2014 - 17:29

Unregistered81d8c5e8
  • Unregistered81d8c5e8
  • Lärjunge

  • 325 inlägg
  • 0
Grabben har börjat spelat detta nu och han har cruisat igenom kapitel 3 precis.
Hehe
Spoiler
. Jag börjar bli för gammal för tvspel antar jag...

#97

Postad 22 oktober 2014 - 07:18

Unregistered1aa3c9f9
  • Unregistered1aa3c9f9
  • Forumräv

  • 796 inlägg
  • 0

Grabben har börjat spelat detta nu och han har cruisat igenom kapitel 3 precis.
Hehe

Spoiler
. Jag börjar bli för gammal för tvspel antar jag...


Låter snarare som att det är han som är för bra. Halva grejen är ju att dö asofta. ^_^

#98

Postad 22 oktober 2014 - 12:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Spelade kap 12 igår, inget favoritkapitel
Spoiler

Redigerat av Zoiler, 22 oktober 2014 - 12:42.


#99

Postad 22 oktober 2014 - 13:46

Unregistered81d8c5e8
  • Unregistered81d8c5e8
  • Lärjunge

  • 325 inlägg
  • 0

Låter snarare som att det är han som är för bra. Halva grejen är ju att dö asofta. ^_^


Åå tack! Du har rätt, så är det nog :P

Spelade kap 12 igår, inget favoritkapitel

Spoiler


Kapitel 11 och 12 var inga favoriter alls. Tappade t.o.m sugen lite och har inte spelat något mer sen dess.
Zoiler ta och spela 13 nu och snälla kom tillbaka hit och säg att det återgått till det "normala" :)

#100

Postad 22 oktober 2014 - 14:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
13 körde jag också igår, det återgick till det normala ;)

Meeeen av vad jag hört så ska man inte ha för höga förväntningar på sista kapitlet.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.