Kommentarer till Från ver 2. och fram till 2013.vägen mot 2013 av MikaelJ
Startad av
MikaelJ, dec 09 2008 10:22
44 svar i tråden
Skickat 09 december 2008 - 13:48
Veldig pent! Har lenge gått å tenkt på å bygge inn mine høytalere også, men de lærde anbefaler ikke dette. For min del går nok design også foran lyden. Kan du si noe om hvordan lyden i høytalerene endret seg når du bygget de inn? Har du noen DIY guide på hvordan du bygget de inn? Hvordan har du laget gitterene?
Skickat 09 december 2008 - 16:10
Sätt kameran på ett stativ och försök ställa in bländare och slutare manuellt, om det nu går, sänk även ison, det borde du kunna göra på vilken kamera som helst. Snyggt inbyggd duk, snyggt annars också. Lite kablar som ligger och skräpar på vissa bilder med på helhetsbilden så ser det ju rent ut.
Skickat 18 september 2012 - 13:53
Hej Flurre, duken är skuren längs med högtalarna. När nya duken köps kommer den vara ljudtransparant och då kommer jag få till en större bild med projektorn mot nu varande ca. 80" blir det en 104". Dock är dessa långt från gratis så det får bli lite återhämtning innan vi gör slag i det inköpet.
Tack Mikael
Tack Mikael
Skickat 24 september 2012 - 13:49
Ser mkt bra ut, ska dock påpeka att högtalarna bör vara "flush mounted" med väggen. Dvs fronten på högtalarna bör ligga i samma nivå som väggen. Det ger en hel del ljudmässiga fördelar med installationen. Om dom är några cm in så försvinner dessa fördelar och installationen blir bara till nackdelar för ljudet.
Skickat 12 november 2012 - 17:58
Jadu larsografen, endel får mer än de förtjänar:-). Underhösten har de gottats i nya grejor så snart törs jag inte nämna något om den övre regionen vill väl någon ha ny garderob och nya kläder till den nya garderoben osv. LoL
Men du Larografen du har ju två nya basar det är ju mer än en, hehe
Men du Larografen du har ju två nya basar det är ju mer än en, hehe
Skickat 12 december 2012 - 16:27
Nu är det så att det måste vara samma färg som på väggen och inget annat, punkt slut. Så jag försöker lösa det men jag har kontaktat ett företag i Tranås så möjligheterna känns just nu som de ökat :D I bland får man jämka men sen tycker jag oxå att det är snyggare med samma färg på allt.
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
58 bilder
12 filmer
1 annons

Minhembio - Senaste nyheterna
Förändringar av forumstrukturen
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?