Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Grilltråden

4196 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#801

Postad 13 april 2012 - 07:53

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

  • 2 414 inlägg
  • 0

Jag har aldrig upplevt att burgarna trillat isär eller varit svårformade om man gör på mitt sätt. Men dom blir ju lite tjockare än Scans 120g. Men vill man ha dem lite tunnare så förstår jag att man blandar i grejs eller kör blandfärs! :)



Köp denna, kungen:
http://www.clasohlso...x?artnr=34-3159

Jag blandar ca 500 g nötfärs och ofast finhackar jag i en halv lök (eller skivar och lägger efteråt) och pressar hårt i pressen. Dom blir mäktigt perfekta och trillar inte isär. Du kommer inte att behöva något grillgaller, det är fusk och direkt förkastligt ^_^ . Man vill ju åt de balla grillränderna från grillen, inte något myggnätsmönster i maten....

Edit: lade till en smily så att alla förstår att det var ett skämt, att det inte är min personliga åsikt utan som bara speglar MHB.com's syn på saken

Redigerat av what17ever, 13 april 2012 - 08:03.


#802

Postad 13 april 2012 - 08:56

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Angående Webers nyheter 2012 så är det bara färgen som är nytt. (Snackar om grillar nu) Två nya i år, Lemongrass och Wedgewood blue. Koppar, vit och lime är 2010-2011 Sen har det oxå kommit lite nya verktyg och annat skoj.

Mer här. http://nozebra.ipape...uktnyheder2012/

/Niklas

#803

Postad 13 april 2012 - 09:06

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Ser ni grillnätet? Guds gåva om man ska göra hamburgar, grönsaker m.m. Det gäller dock att se till så att inga lågor når nätet. Värme är inga problem men öppna lågor så är det kört direkt.


Tycker det går bra utan grillnät också:
Postad bild
Angående ingredienser i hamburgaren brukar jag variera mig, ibland kör jag "cleant" och ibland gör jag så här (typ):
Postad bild

Tycker inte nåt sätt är mer rätt än något annat så länge det blir gott och det är kul att variera sig och prova nya grejer.

#804

Postad 13 april 2012 - 09:09

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

  • 2 414 inlägg
  • 0

Angående ingredienser i hamburgaren brukar jag variera mig, ibland kör jag "cleant" och ibland gör jag så här (typ):


Tycker inte nåt sätt är mer rätt än något annat så länge det blir gott och det är kul att variera sig och prova nya grejer.


Håller med, tallibaner av alla slag är bara trist tycker jag. Nu ska det jagas kamben inför helgen....

#805

Postad 13 april 2012 - 09:13

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Angående grill-tillbehör så finns det ju sjukt mycket men många av dom är onödiga. Som t ex Webers "flisbehållare". Vad är det för fel på en rostfri ugnsplåt med folie med hål i? Eller "grillstekpanna"? Jaha, vanlig stekpanna funkar precis lika bra. Dock är jag sjukt nöjd med pizzastenen.

#806

Postad 13 april 2012 - 09:15

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Porrtidning från Weber: http://nozebra.ipape...ber/360GrillSV/

Faktiskt helt ok. (Ursäkta ordvalet btw).

/Niklas

#807

Postad 13 april 2012 - 09:18

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Angående grill-tillbehör så finns det ju sjukt mycket men många av dom är onödiga. Som t ex Webers "flisbehållare". Vad är det för fel på en rostfri ugnsplåt med folie med hål i? Eller "grillstekpanna"? Jaha, vanlig stekpanna funkar precis lika bra. Dock är jag sjukt nöjd med pizzastenen.


Angående stenen. Jag har tänkt köpa en sådan men undrar lite om plåten som följer med. På filmer man har sett så har man plåten kvar under grillning, alltså den ligger mellan pizzan och stenen. Är det verkligen så man ska göra? Känns inte helt rätt.

/Niklas

EDIT. Det är klart det finns alternativ till tillbehören. Men Weber vill tjäna pengar och jag förstår folk som köper sakerna. Jag skulle aldrig köpa Webers tillbehör sa jag för två veckor sedan. Nu har jag beställt deras tång och spade. Men till mitt försvar var det rabatt, så det var inte så mycket dyrare är att köpa ett billigare märke. Plus att det är en speciell känsla av kvalitet på Weber prylar.

Redigerat av evil_nike, 13 april 2012 - 09:22.


#808

Postad 13 april 2012 - 09:22

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Hmm, tror inte ens jag fick någon plåt med när jag köpte min (förra året). Så mitt svar är nej, väck med plåten. Det man ska tänka på är att stenen ska ligga i redan från start så att den värms upp successivt. Lägger man på den kall på en varm grill så spricker den garanterat.

EDIT: Tror plåten mest är till för att enkelt lägga dit samt plocka bort pizzan samt som "kladdskydd". Så man kan göra som man vill skulle jag tro, det gör nog absolut ingen skada att ha den på. Men jag kör som sagt var utan plåt. Jag brukar ha bakplåtspapper.

Redigerat av BrittBastard, 13 april 2012 - 09:25.


#809

Postad 13 april 2012 - 09:26

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Angående grill-tillbehör så finns det ju sjukt mycket men många av dom är onödiga. Som t ex Webers "flisbehållare". Vad är det för fel på en rostfri ugnsplåt med folie med hål i? Eller "grillstekpanna"? Jaha, vanlig stekpanna funkar precis lika bra. Dock är jag sjukt nöjd med pizzastenen.

Håller med i stort sett, men mycket sitter ju i den snygga loggan också ;)

#810

Postad 13 april 2012 - 09:34

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Hmm, tror inte ens jag fick någon plåt med när jag köpte min (förra året). Så mitt svar är nej, väck med plåten. Det man ska tänka på är att stenen ska ligga i redan från start så att den värms upp successivt. Lägger man på den kall på en varm grill så spricker den garanterat.

EDIT: Tror plåten mest är till för att enkelt lägga dit samt plocka bort pizzan samt som "kladdskydd". Så man kan göra som man vill skulle jag tro, det gör nog absolut ingen skada att ha den på. Men jag kör som sagt var utan plåt. Jag brukar ha bakplåtspapper.


Ok, vad bra, då är inte plåten ett måste för bra resultat. Ja man ska förbereda pizzan på plåten och sen är det lätt att gå med den till grillen. Men i filmer så lägger dom plåten på stenen. Får väl testa och se om det blir någon slillnad. Tack iaf.

/Niklas


http://www.youtube.com/watch?v=xRvOgmKLBOU

Redigerat av evil_nike, 13 april 2012 - 09:40.


#811

Postad 13 april 2012 - 09:38

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Angående stenen. Jag har tänkt köpa en sådan men undrar lite om plåten som följer med. På filmer man har sett så har man plåten kvar under grillning, alltså den ligger mellan pizzan och stenen. Är det verkligen så man ska göra? Känns inte helt rätt.

/Niklas

EDIT. Det är klart det finns alternativ till tillbehören. Men Weber vill tjäna pengar och jag förstår folk som köper sakerna. Jag skulle aldrig köpa Webers tillbehör sa jag för två veckor sedan. Nu har jag beställt deras tång och spade. Men till mitt försvar var det rabatt, så det var inte så mycket dyrare är att köpa ett billigare märke. Plus att det är en speciell känsla av kvalitet på Weber prylar.


Hehe, såklart. Så är det. Jag har också ett gäng tillbehör och många tillbehör är riktigt bra. Det som är bra med just Webers grejer är att man vet att det är bra kvalité. Blev sjukt sugen på att köpa rotisserie när jag kolla på sidan 24-25 i Weberkatalogen.

#812

Postad 13 april 2012 - 09:42

AshtrayY
  • AshtrayY
  • Lärjunge

  • 373 inlägg
  • 0
Wow. Webers nya pizzaugn för klotgrillen ser läcker ut. Visst inser jag att det är en onödig pryl när man redan har en grill med lock, men... Nu blev man lite sugen på att byta ut stenen.

http://www.grillbuti...ill-57-cm-nyhet

/Ash

#813

Postad 13 april 2012 - 09:43

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Blev sjukt sugen på att köpa rotisserie när jag kolla på sidan 24-25 i Weberkatalogen.

Jag med, blev mycket förvånad när jag såg först efter jag köpt min Q300 att dom nu snart släpper ett rotisserie-kit till den också.

Det är ju inte direkt en modell man förväntar sig kunna göra såna saker på direkt, mest till de största serierna.

Måste testas!

Redigerat av masse70, 13 april 2012 - 09:48.


#814

Postad 13 april 2012 - 09:43

AshtrayY
  • AshtrayY
  • Lärjunge

  • 373 inlägg
  • 0

Ok, vad bra, då är inte plåten ett måste för bra resultat. Ja man ska förbereda pizzan på plåten och sen är det lätt att gå med den till grillen. Men i filmer så lägger dom plåten på stenen. Får väl testa och se om det blir någon slillnad. Tack iaf.

/Niklas


Plåten ska ligga på i början och sedan tas bort efter en viss tid (kommer ej ihåg hur länge, men det står i instruktionerna). Detta för att pizzan ska stekas lite i botten och inte fastna på stenen. Men jag har aldrig haft något problem även utan plåt.

/Ash

#815

Postad 13 april 2012 - 09:45

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Angående pizzaugngen; Ja, visst är den läcker med nödvändig? Nja...har svårt att se att det ska göra någon större skillnad mot vanlig klotgrill.

Dom är bra på design och marknadsföring. I Weber-katalogen står det att man ska använda 2-3 tändkuber när man ska tända skorstenständare. 2-3st?!? WTF?!?!


EDIT: Fan vad hungrig jag blir! Nu får jag sluta läsa här och i Weber-katalogen.

Redigerat av BrittBastard, 13 april 2012 - 09:50.


#816

Postad 13 april 2012 - 09:55

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Dom är bra på design och marknadsföring. I Weber-katalogen står det att man ska använda 2-3 tändkuber när man ska tända skorstenständare. 2-3st?!? WTF?!?!

Är det mycket eller lite?

#817

Postad 13 april 2012 - 10:00

AshtrayY
  • AshtrayY
  • Lärjunge

  • 373 inlägg
  • 0

Angående pizzaugngen; Ja, visst är den läcker med nödvändig? Nja...har svårt att se att det ska göra någon större skillnad mot vanlig klotgrill.


Den är snygg och det låter som att det skulle vara lättare att få ett bra resultat.

Dom är bra på design och marknadsföring. I Weber-katalogen står det att man ska använda 2-3 tändkuber när man ska tända skorstenständare. 2-3st?!? WTF?!?!

Är det mycket eller lite?


Med Webers sandbriketter går det åt 2 (ibland 3) tändkuber, men med vanliga briketter brukar det räcka med en kub.

/Ash

#818

Postad 13 april 2012 - 10:00

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Angående pizzaugngen; Ja, visst är den läcker med nödvändig? Nja...har svårt att se att det ska göra någon större skillnad mot vanlig klotgrill.

Dom är bra på design och marknadsföring. I Weber-katalogen står det att man ska använda 2-3 tändkuber när man ska tända skorstenständare. 2-3st?!? WTF?!?!


EDIT: Fan vad hungrig jag blir! Nu får jag sluta läsa här och i Weber-katalogen.


Haha. 2-3 tändkuber = 2-3 * $$

#819

Postad 13 april 2012 - 10:19

h_z
  • h_z
  • Beroende

  • 1 112 inlägg
  • 0
Om man gillar pizza kanske detta kan vara något?
http://www.kettlepizza.com/

#820

Postad 13 april 2012 - 10:24

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

  • 1 676 inlägg
  • 0
Jag skrev ett inlägg tidigare men det verkade försvinna..?

Kan jag göra ett foliepaket med lite hål och lägga rökflis i?

#821

Postad 13 april 2012 - 10:26

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Jag skrev ett inlägg tidigare men det verkade försvinna..?

Kan jag göra ett foliepaket med lite hål och lägga rökflis i?

Nä då, det försvann inte.

Det hamnade bara i fel tråd ;)

https://www.minhembi...8

Där har jag också svarat, men det funkar utmärkt.

Redigerat av masse70, 13 april 2012 - 10:28.


#822

Postad 13 april 2012 - 10:28

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

  • 1 676 inlägg
  • 0

Nä då, det försvann inte.

Det hamnade bara i fel tråd ;)

https://www.minhembio...8

Där har jag också svarat, men det funkar utmärkt.

Hahaha :P Det förklarar en del!

#823

Postad 13 april 2012 - 10:39

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

  • 1 676 inlägg
  • 0
:lol:
Bifogad fil  norrlandsguld_guld.jpg   86,93K   7 Antal nerladdningar

#824

Postad 13 april 2012 - 10:56

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Jag skrev ett inlägg tidigare men det verkade försvinna..?

Kan jag göra ett foliepaket med lite hål och lägga rökflis i?


Ja, det kan man. Man kan också lägga rökflisen direkt på briketterna men det går åt lite mer då, d v s man får fylla på oftare.
Ska man lägga direkt på är hela träbitar att rekommendera.

Med Webers sandbriketter går det åt 2 (ibland 3) tändkuber, men med vanliga briketter brukar det räcka med en kub.

/Ash


Jag har aldrig behövt använda mer än 1 tändkub, oavsett typ av briketter.

Redigerat av BrittBastard, 13 april 2012 - 10:57.


#825

Postad 13 april 2012 - 11:30

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Plåten ska ligga på i början och sedan tas bort efter en viss tid (kommer ej ihåg hur länge, men det står i instruktionerna). Detta för att pizzan ska stekas lite i botten och inte fastna på stenen. Men jag har aldrig haft något problem även utan plåt.

/Ash


Ok, lät jobbigt. Man väl kan använda majsmjöl för att motverka att den fastnar? Blir kanterna krispiga och goda med pizzasten?

#826

Postad 13 april 2012 - 11:51

AshtrayY
  • AshtrayY
  • Lärjunge

  • 373 inlägg
  • 0

Ok, lät jobbigt. Man väl kan använda majsmjöl för att motverka att den fastnar? Blir kanterna krispiga och goda med pizzasten?


Själva vitsen med stenen är att man får en frasigare botten. Men du måste se till så att stenen är ordentligt varm innan du lägger på pizzan.

Jag blev toksugen på en Kettle Pizza nu. Finns den i Sverige, eller måste man beställa hem från USA?

/Ash

#827

Postad 13 april 2012 - 12:22

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
fasen va sugen jag blev på att grilla nu då, har ju bara webers budgetvariant 47cm men den får duga i år också.
ska grilla lite mer riktigt i sommar har jag tänkt, lite mer på indirekt värme och så.
men just nu blev jag väldigt sugen på stora hemgjorda hamburgare.

#828

Postad 13 april 2012 - 12:26

Centimeter
  • Centimeter
  • Lärjunge

  • 473 inlägg
  • 0

Tror plåten mest är till för att enkelt lägga dit samt plocka bort pizzan samt som "kladdskydd". Så man kan göra som man vill skulle jag tro, det gör nog absolut ingen skada att ha den på. Men jag kör som sagt var utan plåt. Jag brukar ha bakplåtspapper.


Jag använder mjöl och en bra pizzaspade, (Weber den med, tänka sig :blush: ). Att ha plåten emellan försämrar resultatet.

#829

Postad 13 april 2012 - 12:26

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 1
Äh, nu får vi fan se till att slänga upp lite grillbilder från helgens grillning. För ni ska väl grilla? ;)

#830

Postad 13 april 2012 - 12:28

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Äh, nu får vi fan se till att slänga upp lite grillbilder från helgens grillning. För ni ska väl grilla? ;)

Tja jag tycker ju att jag bidragit en hel del från förra helgen till skillnad från er andra så jag har lite buffert att slappa på :P

Men jag är klart sugen på att grilla typ redan ikväll, men är fan inte sugen på att stå ute i regnet och göra det :(

#831

Postad 13 april 2012 - 13:00

-Q-
  • -Q-
  • Forumräv

  • 666 inlägg
  • 0
När jag bodde i USA brukade några kompisar göra pizza direkt på gallret - de köpte (såklart i USA) färdig pizzadeg som bakades ut, under tiden grillade vi lite kycklingfileer, sen på med brödet på varm grill i några minuter så att det blev skorpa på det, sedan in och slänga på bbq-sås, kyckling, ost + vad man ville ha mer, sedan ut igen på grillen på lägre värme till att osten var smält och så.

Ruskigt gott.

#832

Postad 13 april 2012 - 13:42

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 1

Äh, nu får vi fan se till att slänga upp lite grillbilder från helgens grillning. För ni ska väl grilla? ;)


Om allt går enligt plan så tänkte jag köra lite Pulled Pork i helgen, så det blir väl några timmars grillning ;)

#833

Postad 13 april 2012 - 14:00

h_z
  • h_z
  • Beroende

  • 1 112 inlägg
  • 0

Om allt går enligt plan så tänkte jag köra lite Pulled Pork i helgen, så det blir väl några timmars grillning ;)

Pulled pork blev det för några veckor sen.
Lätt det godaste från smokern
Ok, ribs är ju inte fel det heller...
:)
Postad bild

#834

Postad 13 april 2012 - 15:38

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Jag använder mjöl och en bra pizzaspade, (Weber den med, tänka sig :blush: ). Att ha plåten emellan försämrar resultatet.


Ok, nya bud, men jag kunde nästan tänka mig det. Man får använda plåten som spade då.

Nu stämplar jag ut och gör helg. Ska åka och hämta ut mina Weber verktyg på posten.

Trevlig helg alla glada!!

/Niklas

#835

Postad 13 april 2012 - 17:24

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

  • 1 676 inlägg
  • 0
Sjukt nöjd :wub:


Bifogad fil  IMG_5157.JPG   1,92MB   1 Antal nerladdningar
Bifogad fil  IMG_5159.JPG   1,93MB   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  IMG_5160.JPG   1,9MB   0 Antal nerladdningar

#836

Postad 13 april 2012 - 17:46

film-fanatiker
  • film-fanatiker
  • Mästare

  • 2 602 inlägg
  • 0
Den grillen var snygg :)

#837

Postad 13 april 2012 - 17:47

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
Ångrar att jag köpte en 67cm för det verkar vara ont om tillbehör och prytlar till den! :(

#838

Postad 13 april 2012 - 17:50

film-fanatiker
  • film-fanatiker
  • Mästare

  • 2 602 inlägg
  • 0

Ångrar att jag köpte en 67cm för det verkar vara ont om tillbehör och prytlar till den! :(


Hur menar du nu?

#839

Postad 13 april 2012 - 17:53

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
Jag vill ha ett sideboard till min grill men hittar inget till 67an bara 57an.

Skulle köpt den här! :)

http://www.netonnet....20/128027.3461/

#840

Postad 13 april 2012 - 18:10

film-fanatiker
  • film-fanatiker
  • Mästare

  • 2 602 inlägg
  • 0
Ja den var ju iallafall stor. :) Fast var inte priset lite väl högt, eller det kanske man får ta om man vill ha en ordentlig grill?

#841

Postad 13 april 2012 - 20:21

Centimeter
  • Centimeter
  • Lärjunge

  • 473 inlägg
  • 1

Äh, nu får vi fan se till att slÄnga upp lite grillbilder från helgens grillning. För ni ska vÄl grilla? ;)

Allt prat om pizza gjorde mig hungrig. I skymningen gjorde grillen gjorde ett bättre jobb än mobilkameran. Kanterna börjar resa sig av frasighet. Liiite mer färg på osten bara...
Bifogad fil  Im grilling in the rain.jpg   147,56K   2 Antal nerladdningar

Gör aldrig sås på pulver, särskilt inte brunsås!
Nedan ser ni varför... :wacko:
Bifogad fil  I det blå skåpet.jpg   258,37K   1 Antal nerladdningar

Göta kanal kallas visserligen för Sveriges blå band, men jag trodde att uttrycket "att skita i det blå skåpet" var av annat ursprung... ;)

PS.
(Apropå dåliga mobilbilder så borde jag ha släppt kundkorgen för att bli lite stadigare på handen när jag tog fotot.)

#842

Postad 13 april 2012 - 21:05

film-fanatiker
  • film-fanatiker
  • Mästare

  • 2 602 inlägg
  • 0
:D :D :D

#843

Postad 14 april 2012 - 00:05

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
Postad bild

Grillade lite i regnet i kväll!
Scans 190gr bistro burgare.

#844

Postad 14 april 2012 - 06:44

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Allt prat om pizza gjorde mig hungrig. I skymningen gjorde grillen gjorde ett bättre jobb än mobilkameran. Kanterna börjar resa sig av frasighet. Liiite mer färg på osten bara...
Bifogad fil  Im grilling in the rain.jpg   147,56K   2 Antal nerladdningar

Gör aldrig sås på pulver, särskilt inte brunsås!
Nedan ser ni varför... :wacko:
Bifogad fil  I det blå skåpet.jpg   258,37K   1 Antal nerladdningar

Göta kanal kallas visserligen för Sveriges blå band, men jag trodde att uttrycket "att skita i det blå skåpet" var av annat ursprung... ;)

PS.
(Apropå dåliga mobilbilder så borde jag ha släppt kundkorgen för att bli lite stadigare på handen när jag tog fotot.)



Haha :D

Pizzan ser förövrigt grymt god ut

#845

Postad 14 april 2012 - 12:09

h_z
  • h_z
  • Beroende

  • 1 112 inlägg
  • 0
Kunde inte bestämma middagen så det blev både ribs och en rostbiff i röken :P

#846

Postad 14 april 2012 - 18:44

AshtrayY
  • AshtrayY
  • Lärjunge

  • 373 inlägg
  • 0
Blev helgrillad fläskfilé med majskolv, champinjoner, klyftpotatis och hemgjord bea. Tyvärr var jag ensam i både kök och vid grill, så några bilder hans inte med. Imorgon blir det grill-pizza.

Jag älskar att våren är här!

/Ash

#847

Postad 14 april 2012 - 19:03

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

  • 2 414 inlägg
  • 0
Snö eller inte, ribs blev det.

Redigerat av what17ever, 14 april 2012 - 19:07.


#848

Postad 14 april 2012 - 19:17

Nanoo
  • Nanoo
  • Användare

  • 127 inlägg
  • 0
Idag blev det en klassiker, vi grillade karréskivor! Bättre än o inte grilla alls ;)

#849

Postad 14 april 2012 - 21:56

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Hade det inte varit för att grillen låg under 30 cm snö så hade jag gärna velat grilla idag..... :(

#850

Postad 14 april 2012 - 21:58

Unregistered2141
  • Unregistered2141
  • Mästare

  • 2 530 inlägg
  • 0
Det är väl bara att sätta på sig vantarna och börja skyffla? :P

Hade det inte varit för att grillen låg under 30 cm snö så hade jag gärna velat grilla idag..... :(





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.