Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Skal, fodral och skärmskydd till iPhone 4

150 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 18 juli 2010 - 18:03

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

  • 4 558 inlägg
  • 0
Tänkte det kunde vara bra att ha en tråd vid sidan om iPhone 4 tråden.

Gelaskins
Postad bild
Vinylskydd som täcker framsida (utom skärmen), baksida och sidorna på telefonen. Matchande skärmsläckare får man gratis. Inget medel behövs för att fästa, bara att applicera direkt. Specialgjorda med 3M för att inte lämna några märken då man tar av det. Ska gå att ta av och sätta på många gånger utan problem. Skydden kan även designas själv via deras hemsida med egenuppladdade bilder.
Pris: $20,90 inkl. frakt till Sverige
www.gelaskins.com
Video med hur man applicerar Gelaskins: Video 1, Video 2

Apple Bumper
Postad bild
Apples egna skydd som löper längs sidorna på telefonen. Lyfter även upp iPhonen vilket gör att den aldrig ligger med glaset mot underlaget (förutsatt att det är platt).
Pris: Ej utsatt

ElementCASE
Postad bild
Bumperliknande skydd framfräst ur ett solitt block av aluminium med hjälp av en CNC fräs. Väger enbart 25 gram och insidan av skyddet består av ett stötdämpande material.
Pris: $79,95 exkl. frakt
www.elementcase.com/iphone4

Gelascreen
Samma företag som gör Gelaskins. Skärmskydd som ska matcha Gelaskins skydden. Finns nu att beställa till iPhone 4.
www.gelaskins.com/store/Screen_Protectors
Pris: $12,95 ($7,95 om man köper ihop med ett Gelaskin)
Video på hur man applicerar Gelascreen: Länk

invisibleSHIELD
Skärmskydd som från början är utvecklade av den amerikanska militären för att skydda rotorbladen på helikoptrar. Tål en hel del stryk utan att gå sönder.
www.zagg.com/invisibleshield/index
Pris: 149:- på Webhallen


Börjar med att fråga, är det någon som har erfarenhet av Gelaskins? Tänkte beställa ett egen designat skydd från dem men är lite fundersam över texten som man kan skriva på skärmsläckaren. Om man skriver i något där, kan man då fortfarande att välja (via inställning i iPhonen) om man vill visa texten eller datum/tid? Eller är texten där permanent med den screensavern?

Om ni har något annat bra skydd så säg till så kan jag lägga in det under de andra.

Redigerat av Explorer45, 15 augusti 2010 - 10:24.


#2

Postad 18 juli 2010 - 18:31

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

  • 1 235 inlägg
  • 0

Tänkte beställa ett egen designat skydd från dem men är lite fundersam över texten som man kan skriva på skärmsläckaren. Om man skriver i något där, kan man då fortfarande att välja (via inställning i iPhonen) om man vill visa texten eller datum/tid? Eller är texten där permanent med den screensavern?


Jag är inte säker på vad du menar...vaddå datum/tid?

Det som kompletterar Gelaskin är ju bara en passande backgrundsbild för Home och Lockscreen. That's it. Jag vet inte alls vad du syftar på :)

#3

Postad 18 juli 2010 - 18:46

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

  • 4 558 inlägg
  • 0
När telefonen är i lockscreen så ser man tid och datum överst på telefonen. Om du kollar på den bifogade bilden i förstainlägget så står det Royal Flush där tiden normalt brukar stå. Är du med? :)

#4

Postad 18 juli 2010 - 22:29

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

  • 1 235 inlägg
  • 0

När telefonen är i lockscreen så ser man tid och datum överst på telefonen. Om du kollar på den bifogade bilden i förstainlägget så står det Royal Flush där tiden normalt brukar stå. Är du med? :)


Ah, nu vet jag vad du syftade på ;)

Den bilden är bara modifierad, den texten finns inte där egentligen.

#5

Postad 18 juli 2010 - 22:35

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

  • 4 558 inlägg
  • 0
Just den kanske är det men när man designar en egen så kan man välja vad det ska stå där. Det kommer alltså inte med när man laddar in själva wallpapern? Då är jag med. :)

#6

Postad 19 juli 2010 - 19:11

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

  • 4 558 inlägg
  • 0
Någon som kan tipsa om ett bra skärmskydd till 4:an? Gillar inte invisibleshield och gelascreens har inte släppts till den än. Vill ha en som märks så lite som möjligt (läs tunn) men som ändå skyddar bra. Gör inget om den är lite dyrare, bara den gör det den ska på ett bra sätt.

#7

Postad 19 juli 2010 - 21:32

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0
Jag gillar själv Zagg:s lösning med "Invisible Shield" just för att man kan välja om man vill "klä" den runt hela eller bara sidorna t.ex. som också tydligen ska skydda mot antenn problemet.

#8

Postad 19 juli 2010 - 21:36

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

  • 4 558 inlägg
  • 0
Har Invisible Shield på min mp3 men är inte riktigt nöjd med den. Tycker det är svårt att få den helt bubbelfri och tycker den försämrar skärmen något också. Annars skyddar den ju väldigt bra mot repor. :) Köper helst en som man inte behöver applicera medel på också.

#9

Postad 20 juli 2010 - 09:59

gangstaante
  • gangstaante
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Är det många som använder skärmskydd på sina iphone´s idag? Jag ska bli kund nu när 4:an kommer ut och funderar på om man verkligen behöver ett skärmskydd? Och om ja, vilka är bra?

#10

Postad 20 juli 2010 - 19:15

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

  • 4 558 inlägg
  • 0

Är det många som använder skärmskydd på sina iphone´s idag? Jag ska bli kund nu när 4:an kommer ut och funderar på om man verkligen behöver ett skärmskydd? Och om ja, vilka är bra?

Funderar lite på samma sak. Såg dock att mamma hade fått en liten repa på sin 3GS. Inget stort alls men jag är lite hysteriskt petig med mina grejjer. :P Och andra sidan så kanske det är mindre chans att få en repa om man har bumper + gelaskin på (den ligger aldrig med glaset mot underlaget).
Är 4 ännu bättre mot repor än vad 3GS:en är, någon som vet?

#11

Postad 20 juli 2010 - 19:59

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

  • 1 235 inlägg
  • 0

Funderar lite på samma sak. Såg dock att mamma hade fått en liten repa på sin 3GS. Inget stort alls men jag är lite hysteriskt petig med mina grejjer. :P Och andra sidan så kanske det är mindre chans att få en repa om man har bumper + gelaskin på (den ligger aldrig med glaset mot underlaget).
Är 4 ännu bättre mot repor än vad 3GS:en är, någon som vet?


Jag har den åsikten att det är helt onödigt.

Jag kunde köpa att om man var petig hade skyddsfilm på baksidan på 3G/3GS, då den sidan var av plast. Nu kommer både framsida och baksida vara av glas och då kan man sluta bry sig om baksidan också. Det ska oerhört mycket till för att repa glas under vanliga förhållanden.

#12

Postad 21 juli 2010 - 09:56

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

  • 4 558 inlägg
  • 0
Då var en beställning lagd på ett Gelaskin och blev rätt nöjd med resultatet:

Bifogad fil  Gelaskins_Metallica.jpg   105,01K   1 Antal nerladdningar

Såg att de idag hade lagt upp Gelascreen för iPhone 4 idag också. Det låg ingen bild uppe på den och priset var satt till $0 men det gick att lägga till den i varukorgen. Ska bli spännande att se hur de reagerar på det. Beställningen gick i alla fall igenom. Får nog snart ett mail från dem skulle jag tro.. :P

#13

Postad 21 juli 2010 - 21:44

NickoM
  • NickoM
  • Användare

  • 158 inlägg
  • 0

Då var en beställning lagd på ett Gelaskin och blev rätt nöjd med resultatet:

Bifogad fil  Gelaskins_Metallica.jpg   105,01K   1 Antal nerladdningar

Såg att de idag hade lagt upp Gelascreen för iPhone 4 idag också. Det låg ingen bild uppe på den och priset var satt till $0 men det gick att lägga till den i varukorgen. Ska bli spännande att se hur de reagerar på det. Beställningen gick i alla fall igenom. Får nog snart ett mail från dem skulle jag tro.. :)


Ser bra ut! Det var ett trevligt sätt att göra sin iPhone personlig.
Skickar de direkt till Sverige? Hur mycket fick du betala (med frakt)?

#14

Postad 21 juli 2010 - 21:56

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

  • 4 558 inlägg
  • 0
Tack. :) Jadå, de skickar direkt till Sverige och jag betalade 140:- inkl. frakt.

#15

Postad 22 juli 2010 - 09:55

NickoM
  • NickoM
  • Användare

  • 158 inlägg
  • 0

Tack. :) Jadå, de skickar direkt till Sverige och jag betalade 140:- inkl. frakt.

Sweet, det var inte dyrt heller. Du kan väl återkomma och berätta om det var svårt att sätta på skinnet.

#16

Postad 22 juli 2010 - 19:02

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

  • 4 558 inlägg
  • 0
Absolut kan jag det. Nu tar det ju lite tid dock med tanke på att det tar upp till 15 vardagar med leveransen (sen har ju inte telefonen släpps än i Sverige).

#17

Postad 22 juli 2010 - 21:50

NickoM
  • NickoM
  • Användare

  • 158 inlägg
  • 0

Absolut kan jag det. Nu tar det ju lite tid dock med tanke på att det tar upp till 15 vardagar med leveransen (sen har ju inte telefonen släpps än i Sverige).

Det förstår jag så det e lugnt. Kommer nog att köpa min iPhone i september, om det finns någon att tillgå då...

#18

Postad 23 juli 2010 - 16:32

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

  • 4 558 inlägg
  • 0
Okej, då är det ju lugnt. Fick mail om att ordern är skickad. Ska bli spännande att se om det ligger ett skärmskydd i paketet. :)

#19

Postad 25 juli 2010 - 12:13

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

  • 474 inlägg
  • 0
Någon som har sett om det har kommit ut ngt snyggt läderfodral anpassat till Iphone 4?

#20

Postad 30 juli 2010 - 08:12

Chuck
  • Chuck
  • Veteran

  • 2 498 inlägg
  • 0
En fråga riktad främst till 08-or.

Finns det någon bra fysisk butik i Stockholm med skal/displayskydd/tillbehör till iPhone 4? Har sökt lite men det verkar vara lite tunnt med saker i lager. Det jag mest akut behöver är displayskydd.

MVH
/Chuck

#21

Postad 30 juli 2010 - 11:18

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0
Jag fattar inte gelaskins riktigt... Du skriver att det är ett vinylskydd men det ser inte ut att vara det! Skyddar detta mobilen på nåt sätt?

#22

Postad 01 augusti 2010 - 19:32

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

  • 4 558 inlägg
  • 0

Jag fattar inte gelaskins riktigt... Du skriver att det är ett vinylskydd men det ser inte ut att vara det! Skyddar detta mobilen på nåt sätt?

Jo, det ska vara vinyl (av något slag). Ja, den ska skydda iPhonen. :) Saxat från hemsidan: "GelaSkins defend your device with a durable anti-scratch, anti-UV coating."

#23

Postad 05 augusti 2010 - 14:12

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

  • 1 235 inlägg
  • 0
Till er som kör med skyddsfilm för att skydda fram och/eller baksida mot eventuella repor, vilka rekommenderar ni? Jag har en vän som ber mig om tips men då jag aldrig använder dessa så kan jag inte svara. På de jag har sett till iPhone 4, bl a Artwizz Scratchstopper, så täcker den inte 100% av baksidan utan den lämnar ca en millimeter till kanten. Är det så på alla?

#24

Postad 05 augusti 2010 - 14:25

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0
Äh, skippa sådana skydd och köp en sån här så slipper ni även ladda den!

Postad bild

Haha :)

Skämt åsido, vad tror ni om en bumper från Apple + filmskydd på fram- och baksida?

Eller ska man köpa en sån här: http://cdon.se/hemel...quoise-10876797

eller en sån här: http://cdon.se/hemel..._-_red-10876271

Redigerat av Kalekulan, 05 augusti 2010 - 14:30.


#25

Postad 05 augusti 2010 - 15:00

anonymo
  • anonymo
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Har beställt de här till min iPhone 4. Tycker de är snygga och gör telefonen lite mer personligt. Har beställt röd, svart och vit :D

EDIT: Glömde skriva länken :)
http://www.etsy.com/...y-colors-set-of

Redigerat av anonymo, 05 augusti 2010 - 22:12.


#26

Postad 05 augusti 2010 - 15:25

bente
  • bente
  • Användare

  • 184 inlägg
  • 0
http://www.macoteket...rd23397052.aspx < - -- inte de snyggaste, men ###### smidig att änvända om man kollar mkt film! :)

#27

Postad 05 augusti 2010 - 16:51

zinned78
  • zinned78
  • Beroende

  • 1 235 inlägg
  • 0

http://www.macoteket...rd23397052.aspx < - -- inte de snyggaste, men ###### smidig att änvända om man kollar mkt film! :D


Varför? :) Billigare att själv göra en sådan här : http://www.youtube.c...h?v=wk92hfjn278

Har själv använt den hemmagjorda lösningen mycket, speciellt under fotbolls-vm.


Nej, vad säger ni kunniga om min fråga ovan gällande skyddsfilm?

#28

Postad 05 augusti 2010 - 20:02

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0
Jag köpte mig precis ZAGG's InvisibleSHIELD (Full-Body) för 199kr på CDON. :( Ska kombinera den med Apples gratis-bumper sen när jag fått telefonen. Verkar som om jag får telefonen om ca 1-2 veckor!

Edit: Är det någon som känner till ett bra ställe i Göteborg som hjälper en att applicera skyddet på telefonen? Har läst att det är väldigt enkelt att det blir bubblor!

Redigerat av Kalekulan, 05 augusti 2010 - 20:45.


#29

Postad 05 augusti 2010 - 22:09

Mr carrot
  • Mr carrot
  • Användare

  • 140 inlägg
  • 0
Nu har man lämnat tillbaka den besvikande iphonen och nu sitter man med ett oanvänt gelaskin........
Någon som är intresserad?

#30

Postad 09 augusti 2010 - 19:23

NAD2700THX
  • NAD2700THX
  • Beroende

  • 1 364 inlägg
  • 0

Jag köpte mig precis ZAGG's InvisibleSHIELD (Full-Body) för 199kr på CDON. ;) Ska kombinera den med Apples gratis-bumper sen när jag fått telefonen. Verkar som om jag får telefonen om ca 1-2 veckor!

Edit: Är det någon som känner till ett bra ställe i Göteborg som hjälper en att applicera skyddet på telefonen? Har läst att det är väldigt enkelt att det blir bubblor!


Apples gratisbumper? Vad är det, och var får man tag på det?

/Johan

#31

Postad 09 augusti 2010 - 20:18

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0

Apples gratisbumper? Vad är det, och var får man tag på det?

/Johan


Så här ser den ut: Postad bild

Den finns i alla möjliga färger. Den skyddar telefonen om du skulle tappa i marken. Om du skulle tappa telefonen på platt mark med skärmen före så "lyfter" bumpern även upp den lite. Så det verkar vara en toppengrej för att skydda telefonen. Dom säger även att den fixar problemet med antennmottagningen.

Om du har telefonen nu så kan du beställa den genom att tanka applikationen i Appstore: "iPhone 4 Case Program".

Tar ca 2 veckor innan du får den. ;) Helt gratis om du köpt telefonen d.v.s.!

#32

Postad 12 augusti 2010 - 16:24

Alezman
  • Alezman
  • Lärjunge

  • 450 inlägg
  • 0
Är det någon här som köpt Zagg invisibleshield och kan ge en kommentar? Är det lättapplicerbart? Är ni nöjda i övrigt? :)

mvh

#33

Postad 12 augusti 2010 - 16:53

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

  • 474 inlägg
  • 0

Till er som kör med skyddsfilm för att skydda fram och/eller baksida mot eventuella repor, vilka rekommenderar ni? Jag har en vän som ber mig om tips men då jag aldrig använder dessa så kan jag inte svara. På de jag har sett till iPhone 4, bl a Artwizz Scratchstopper, så täcker den inte 100% av baksidan utan den lämnar ca en millimeter till kanten. Är det så på alla?

På min täcker den inte heller hela, men tycker inte det spelar så stor roll. I övrigt väldigt bra skydd

#34

Postad 12 augusti 2010 - 17:20

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

  • 4 558 inlägg
  • 0

Är det någon här som köpt Zagg invisibleshield och kan ge en kommentar? Är det lättapplicerbart? Är ni nöjda i övrigt? :)

mvh

Har Zagg på min mp3 och har även känt på en jobbarkollegas 3GS med Zagg men har aldrig riktigt gillat den. Svårt att förklara men tycker den dödar skärmen något. Sen tycker jag inte känslan när man drar fingret över den är så jättebra.

#35

Postad 12 augusti 2010 - 23:29

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0
Fick hem min Maximum från Zagg's. Har inte satt på den än för jag har inte fått telefonen, men det ser riktigt bra ut iallafall. ;)

#36

Postad 13 augusti 2010 - 09:46

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

  • 4 558 inlägg
  • 0
Sista dagen för leverans av mitt Gelaskin idag. Undrar om jag får den som jag borde eller om den har blivit försenad.. Inte för att jag har bråttom då jag inte har fått telefnonen än men man är ju alltid spänd på att se hur reslutatet blev!

#37

Postad 13 augusti 2010 - 21:08

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Vet någon om SGP Ultra Crystal säljs i Sverige?
Tänkte beställa från ebay UK men själva skyddet kostar 13,94 pund och frakten till Sverige ligger på 5,75 pund!!

#38

Postad 13 augusti 2010 - 21:21

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

  • 4 558 inlägg
  • 0
Fick faktiskt brevet från Gelaskins idag. :) Är glatt överraskad över vilken kvalité det är på skyddet. Ser faktiskt riktigt bra ut! Nu ska det bli spännande att få på den på telefonen (när man nu får den).

#39

Postad 14 augusti 2010 - 01:16

Pixelsin
  • Pixelsin
  • Wannabe

  • 32 inlägg
  • 0

Vet någon om SGP Ultra Crystal säljs i Sverige?
Tänkte beställa från ebay UK men själva skyddet kostar 13,94 pund och frakten till Sverige ligger på 5,75 pund!!


Jag har letat men inte hittat någon återförsäljare i Sverige... Men jag beställde från den amerikanska sidan i dag och de har redan skickat skyddet. 183kr kostade allt med frakt och då är det Screen å Rygg.

#40

Postad 14 augusti 2010 - 17:26

Unregistered658c59e9
  • Unregistered658c59e9
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0
SGP Incredible Shield ULTRA COAT VS SGP Steinheil EX Ultra Crystal

Är det någon nackdel med SGP Incredible Shield ULTRA COAT?
Är det Orange peel-känsla på SGP Incredible shield?

Extremt tacksam för svar!

#41

Postad 14 augusti 2010 - 18:56

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

  • 292 inlägg
  • 0

SGP Incredible Shield ULTRA COAT VS SGP Steinheil EX Ultra Crystal

Är det någon nackdel med SGP Incredible Shield ULTRA COAT?
Är det Orange peel-känsla på SGP Incredible shield?

Extremt tacksam för svar!


Själv tog jag följande (dock inte fått min mobil ännu.....). och då ingick ultra crystal screen protector. Läser man också omdömena på just denna produkt så verkar dom nöjda. Det gick jag på. 178:- inkl frakt.


Postad bild


Sen har jag ett Zagg invinsible shield hemma också. Inte bestämt mig ännu.

#42

Postad 14 augusti 2010 - 21:29

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0

Själv tog jag följande (dock inte fått min mobil ännu.....). och då ingick ultra crystal screen protector. Läser man också omdömena på just denna produkt så verkar dom nöjda. Det gick jag på. 178:- inkl frakt.


Postad bild


Sen har jag ett Zagg invinsible shield hemma också. Inte bestämt mig ännu.


Tycker ditt val var extremt bra!
Känns nästan viktigare att skydda baksidan är framsidan på telefonen.
Surfar fram o tillbaka mellan SGP:s hemsida och Amazon.com för att se vad jag ska välja...

Har dock läst många recensioner som säjer att den genomskinliga skyddsplasten som man sätter på baksidan av telefonen inte fäster särskilt bra. Därför känns det vettigare att välja ett alternativ som Kafferasten, dvs med en leather backside.

#43

Postad 14 augusti 2010 - 22:14

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

  • 292 inlägg
  • 0
Efter lite youtubande så verkar just bakstycket av ovanstående fungera bra. Detta för att som du säger, baksidan verkar lätt bli drabbad av diverse otyg. Samtidigt som telefonen blir något mer gräppvänlig.

Nu i valet och kvalet vad som ska sitta på framrutan :)

Läste lite tips om hur man får till sin screen protector utan en massa damm och dylikt. Och det var att gå in i badrummet och sötta igång duschen på varmt så det blir lite ånga. På så sätt tyngs dammpartiklana ner och man kan ostört placera sitt skydd :rolleyes:

#44

Postad 14 augusti 2010 - 22:27

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0

Efter lite youtubande så verkar just bakstycket av ovanstående fungera bra. Detta för att som du säger, baksidan verkar lätt bli drabbad av diverse otyg. Samtidigt som telefonen blir något mer gräppvänlig.

Nu i valet och kvalet vad som ska sitta på framrutan :)

Läste lite tips om hur man får till sin screen protector utan en massa damm och dylikt. Och det var att gå in i badrummet och sötta igång duschen på varmt så det blir lite ånga. På så sätt tyngs dammpartiklana ner och man kan ostört placera sitt skydd :rolleyes:


Bra tips om badrummet och duschen!

Undrar bara vad sambon säger när man travar in och sätter på duschen tillsammans med iPhonen.
Hon tycker redan jag pratar om den för mycket..och då har den inte ens levererats än...

Ang. framsidan så hoppas jag att den screenprotectorn som man väljer inte stör själva "touchen" på telefonen.
Gör den det så måste den av direkt!

#45

Postad 15 augusti 2010 - 01:42

Unregistered658c59e9
  • Unregistered658c59e9
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0
Verkar grymt najs med den där baksidan!

Jag har hört en hel del bra saker om ultra crystal screen protector men jag vill gärna köpa den som är "bäst" av deras skärmskydd och tänkte att sgp ultra incredible coat var det "bästa" valet eftersom den kostade mer, men jag vet inte...

#46

Postad 15 augusti 2010 - 08:11

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

  • 292 inlägg
  • 0

Bra tips om badrummet och duschen!

Undrar bara vad sambon säger när man travar in och sätter på duschen tillsammans med iPhonen.
Hon tycker redan jag pratar om den för mycket..och då har den inte ens levererats än...

Ang. framsidan så hoppas jag att den screenprotectorn som man väljer inte stör själva "touchen" på telefonen.
Gör den det så måste den av direkt!


ha ha. kände samma sak igår natt när hon klev upp ur sängen för att kolla vad jag gjorde. satt och letade skydd till ip4. hon himlade med ögonen & det kändes som man blivit påkommen med porrsurfande ;)

#47

Postad 15 augusti 2010 - 09:51

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

  • 2 705 inlägg
  • 0
Jag beställde också en SGP Skin Guard med skärmskydd Ultra Crystal som ingår i paketet för 178 ink frakt. Jag har bara hört positiva omdömen om detta skydd av båda polarna och på nätet/tuben.

#48

Postad 15 augusti 2010 - 10:25

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

  • 4 558 inlägg
  • 0
Lade in några video länkar på hur man applicerar gelaskins och gelascreens på iPhone 4 i första inlägget.

#49

Postad 15 augusti 2010 - 13:04

Unregistered37512
  • Unregistered37512
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0

Är det någon här som köpt Zagg invisibleshield och kan ge en kommentar? Är det lättapplicerbart? Är ni nöjda i övrigt? ;)

mvh

Jag har kört med Zagg InvisibleShield sendan den trettionde juli och jag är mycket nöjd. Jag tyckte att det var ganska enkelt att få dit den och då slarvade jag också. Ett tips som jag läste någonstans är att dammsuga rummet före du applicerar den. Jag gjorde inte det och det slutade med att jag har irriterande damm mellan skärmen och skyddsfilmen.

#50

Postad 15 augusti 2010 - 14:10

trancestar
  • trancestar
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0
Jag försöker uploada till Gelaskins för att göra ett eget skin, men bilderna verkar inte bli uppladdade... Nån som har lust att testa och se om det fungerar för er?

http://www.gelaskins.com/create/upload

Mvh

David



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.