Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Modern Warfare 3

5197 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Call of Duty: Modern Warfare 3 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7,1 (19) 1 103:-
1 relaterade trådar

#51

Postad 31 mars 2011 - 08:31

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0
Finns väll inte så många spel med bra story eller ?? inte FPS iallafall.

#52

Postad 31 mars 2011 - 10:15

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Bra är subjektivt, ettan var iaf väldigt väberättad, dessutom underbar musik.

#53

Postad 31 mars 2011 - 10:50

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Bra är subjektivt, ettan var iaf väldigt väberättad, dessutom underbar musik.


Håller med till fullo, älskar MW1 + MW2 SP.

#54

Postad 31 mars 2011 - 11:06

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0

Bra är subjektivt, ettan var iaf väldigt väberättad, dessutom underbar musik.


Ok kanske får ta o spela igenom SP på dom då.. :blush:

#55

Postad 03 april 2011 - 14:03

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlägg
  • 0

Ok kanske får ta o spela igenom SP på dom då.. ;)


Gör det. Du kommer inte ångra dig :P

#56

Postad 13 maj 2011 - 17:17

OWC
  • OWC
  • Beroende

  • 1 059 inlägg
  • 0
Ganska mycket information om MW3 hos Kotaku:

http://kotaku.com/58...st-game-of-2011

Vi får väl se om allt stämmer.

#57

Postad 13 maj 2011 - 17:20

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Bra är subjektivt, ettan var iaf väldigt väberättad, dessutom underbar musik.

Håller med, 1an var mycket bra och banbrytande när den kom.

#58

Postad 13 maj 2011 - 18:44

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

  • 1 892 inlägg
  • 0
Hur coolt skulle det inte vara om de hann med att lägga till en misson där man går in i pakistan och haffar usama :). Tror nog att det är lite försent nu.. men en sådan grej skulle hypa till spelet ännu mer.

#59

Postad 14 maj 2011 - 07:37

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Teasers har börjat komma ut på CallOfDutys officiella Youtube-sida.
Bland annat denna: http://www.youtube.c...8&feature=feedu

#60

Postad 14 maj 2011 - 18:54

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

  • 1 766 inlägg
  • 0

Teasers har börjat komma ut på CallOfDutys officiella Youtube-sida.
Bland annat denna: http://www.youtube.c...8&feature=feedu

Med tanke på hur grön den där teasern var så tror jag att karaktären som man får spela jobbar för Greenpease... Eller är uppkopplad till Matrix.... Eller både och. :)

Redigerat av Unregisteredcc23e210, 14 maj 2011 - 18:58.


#61

Postad 15 maj 2011 - 11:41

oscarstegland
  • oscarstegland
  • Användare

  • 190 inlägg
  • 0

Storyn ja, enda orsaken till att jag spelade MW, det var ett av de första spelen som kändes som att spela igenom en actionthriller.
Jag gillar inte att spela multiplayer...


CoD 4 hade en välberättad story och det är för mig det bästa spelet i serien sedan CoD 2. Inte massa onödig skit som ploppar upp på skärmen hela tiden. Inte massa vapen som såg ut som de hade blivit målade av ett gäng invalida 5-åringar. Det var perfekt mängd modifikation och gameplay.

Sedan kom MW2 och storyn i det spelet är ju så befänd så det är helt sinnesjukt. Det känns lite som om Michael Bay skulle ha kunnat regissera det. "Less is more....fuck that let's have all the characters betray the player and then lots of explosions. FUCK YEAH!" Så står det någon och nynnar på Team America låten i bakgrunden. Vilken atmosfär. Hade de fortsatt i samma thriller anda som CoD4 hade, och mer om de individuella trupperna så hade de känts som en fortsättning på en bra krigshistoria. Nu känns det mest som en generisk rail-shooter som har tappat allt som var roligt med CoD4/Cod2/Cod och det var att de kändes som välregisserade krigsspel. MW2 är ju bara ytterligare ett rädda världen från onda terrorister á la one-man-army stil. Tänk om de hade tagit en 3 år på sig i stället och gjort ett bra spel. Så funkar ju inte Activision tyvärr. I mitt tycke så var det bästa som MW2 tillförde serien (vilket iofs WaW gjorde tidigare) var att införa 18-års gräns. Hatar att spela klippta/censurerade spel för att det skall passa en 12-åring.

Teasers har börjat komma ut på CallOfDutys officiella Youtube-sida.
Bland annat denna: http://www.youtube.c...8&feature=feedu


Det ser ut som om de börjar bli lite nervösa för BF3 på allvar. De har ju inte tagit lite grejer från BF3 heller. Strider i New York/Paris var ju det första som annonserades till BF3 i princip. Sedan att Berlin trailern typ rippar slutet av Fault Line trailern till punkt och pricka är ju nästan pinsamt (spelare sitter i ett fordon och en byggnad ramlar precis framför). Jag gillar upplägget i BF3. Det känns som att man är med i en squad och får göra lite riktiga och realisitiska uppdrag. Mer krigskänsla och mindre döda ryssland och sänk 3 missilsilos med en trupp om 10 man.

#62

Postad 15 maj 2011 - 15:56

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

  • 1 866 inlägg
  • 0
Modern Warfare 2 var inget annat än ett stort skämt. Orkade inte ens spela klart kampanjen för det var så tråkigt och oengagerande.

Modern Warfare däremot var jag helt fast i och tyckte var riktigt bra från början till slut.

Svårt att tro att det är samma utvecklare som gjort båda spelen.

Redigerat av belzebubb, 15 maj 2011 - 15:59.


#63

Postad 15 maj 2011 - 17:43

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

  • 509 inlägg
  • 0
*GÄSP*

#64

Postad 15 maj 2011 - 18:04

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

CoD 4 hade en välberättad story och det är för mig det bästa spelet i serien sedan CoD 2. Inte massa onödig skit som ploppar upp på skärmen hela tiden. Inte massa vapen som såg ut som de hade blivit målade av ett gäng invalida 5-åringar. Det var perfekt mängd modifikation och gameplay.

Sedan kom MW2 och storyn i det spelet är ju så befänd så det är helt sinnesjukt. Det känns lite som om Michael Bay skulle ha kunnat regissera det. "Less is more....fuck that let's have all the characters betray the player and then lots of explosions. FUCK YEAH!" Så står det någon och nynnar på Team America låten i bakgrunden. Vilken atmosfär. Hade de fortsatt i samma thriller anda som CoD4 hade, och mer om de individuella trupperna så hade de känts som en fortsättning på en bra krigshistoria. Nu känns det mest som en generisk rail-shooter som har tappat allt som var roligt med CoD4/Cod2/Cod och det var att de kändes som välregisserade krigsspel. MW2 är ju bara ytterligare ett rädda världen från onda terrorister á la one-man-army stil. Tänk om de hade tagit en 3 år på sig i stället och gjort ett bra spel. Så funkar ju inte Activision tyvärr. I mitt tycke så var det bästa som MW2 tillförde serien (vilket iofs WaW gjorde tidigare) var att införa 18-års gräns. Hatar att spela klippta/censurerade spel för att det skall passa en 12-åring.


Håller med om att storyn i MW2 var sämre än i 1:an, den var lite hoppig och inte lika tät, men jag tror att det var pga det var lite för mkt all out war istället för de covert ops som man utförde i ettan.
Men jag gillade flygplatsscenen, inte för att man skjuter ner civila utan för att det eskalerade allvaret på ngt sätt.
jag hoppas att kriget avslutas relativt snabbt i trean och att den senare halvan i spelet antar en Tom Clancyesque avslutning där det mer handlar om att röja undan de element som försökte ställa till med ett tredje världskrig.

Ett par under cover SAS-uppdrag och kanske ett Seal team-uppdrag i civila miljöer vore sweet. :P

Redigerat av simulacra, 15 maj 2011 - 18:05.


#65

Postad 16 maj 2011 - 08:20

Leftt Behind
  • Leftt Behind
  • Forumräv

  • 509 inlägg
  • 0
Ärligt talat, finns det folk som kommer köpa detta?

#66

Postad 16 maj 2011 - 08:38

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 941 inlägg
  • 0

Ärligt talat, finns det folk som kommer köpa detta?


Ja, det blir nog en och annan tror jag, hä hä :P

#67

Postad 16 maj 2011 - 08:49

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Jag gillar inte alls enspelarläget i COD-spelen. Det är alltför rörigt och hysteriskt. Jag försökte igen på Black Ops och jag lade ned det efter en kvart. Värdelöst.

Multiplayer däremot är riktigt kul så det kommer garanterat bli ett köp för mig.

#68

Postad 16 maj 2011 - 08:51

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Ärligt talat, finns det folk som kommer köpa detta?

Va tror du själv? Finns det någon spelserie som är större än Call of duty?

Så länge det blir bättre än black ops är jag nöjd, och det lär ju inte va svårt att fixa

#69

Postad 16 maj 2011 - 10:20

TheBadlands
  • TheBadlands
  • Amatör

  • 97 inlägg
  • 0

Ärligt talat, finns det folk som kommer köpa detta?


Retorisk fråga?


Jag gillar inte alls enspelarläget i COD-spelen. Det är alltför rörigt och hysteriskt. Jag försökte igen på Black Ops och jag lade ned det efter en kvart. Värdelöst.

Multiplayer däremot är riktigt kul så det kommer garanterat bli ett köp för mig.


Håller med. Activision hade kunnat släppa spelet som enbart MP och fortfarande sålt rekordmånga exemplar. SP-delen förväntas av en del konsumenter och fångar in den lilla skara som inte lirar MP i större utsträckning.

Det jag framför allt gillar är att spelet byggs med MW2-motorn-en nyare/modifierad variant. Spelkontrollen/flytet i IWs tidigare spel slår Treyarchs titlar ordentligt på fingrarna enligt mig.

Sen har vi Call Of Duty Elite:
Postad bild


En så länge finns ingen officiell info, men rykten och tankar kring detta sprider sig.

-Kan det röra sig om en online-funktion som bygger på extrem modifikation (Karaktärer/vapen) (mer än vad vi sett i BO?)

-En typ av online-shop via xbox live/PSN för just modifikation av vapen och dylikt?

-Kan det vara speciella servrar?

#70

Postad 16 maj 2011 - 15:50

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

  • 1 379 inlägg
  • 0
Bifogad fil  cod3_special.jpg   198,03K   0 Antal nerladdningar


http://www.game.se/a...ystation_3.html



8 November 2011 kommer det!

#71

Postad 16 maj 2011 - 16:43

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Vilka var det som utvecklade MW3 nu igen? Ett B-team va?

#72

Postad 16 maj 2011 - 16:47

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

  • 1 379 inlägg
  • 0
"För några veckor rapporterade vi om ett rykte som sa att Infinity Ward jobbar med ett nytt Call of Duty. Idag skriver LA Times i sin blogg att den lätt stympade studion nu får hjälp av utvecklarna Sledgehammer Games med att ta fram den tredje delen av populära Modern Warfare-serien."

http://www.eurogamer...od-mw3#comments

#73

Postad 16 maj 2011 - 17:34

TheBadlands
  • TheBadlands
  • Amatör

  • 97 inlägg
  • 0

Vilka var det som utvecklade MW3 nu igen? Ett B-team va?



Vilka delar av "gamla" IW är kvar? De enda jag känner till som lämnat är två personer som jag tror var grundarna (Sparkade av Activision). Om resten av utvecklingsteamet är kvar har jag ingen aning om, men man kan ju hoppas.

Känns lite svårt att ha en åsikt om Sledgehammer Games (är det en ny studio?),"Stympade" IW och andra involverade - och vilken kapacitet de har inför ett nytt COD.

Redigerat av TheBadlands, 16 maj 2011 - 17:37.


#74

Postad 16 maj 2011 - 19:05

kerren
  • kerren
  • Mästare

  • 2 776 inlägg
  • 0

2010 employee firings and departures
Dismissal of senior employees

On March 1, 2010, Activision amended its report with the Securities and Exchange Commission to add notification that two senior employees of Infinity Ward were being fired due to "breaches of contract and insubordination". This coincided with Jason West (Infinity Ward president, game director, co-CCO, and CTO) and Vince Zampella (CEO and co-founder of Infinity Ward) editing their profiles on the website LinkedIn to list Infinity Ward as a former employer as of March 2010. Reportedly, a meeting between Zampella, West, and Activision staff occurred on March 1, after which neither Zampella nor West were seen; this was followed by the arrival of security guards at the studio. It was later confirmed by Activision that West and Zampella had been dismissed, and had been replaced on an interim basis by Activision CTO Steve Pearce and head of production Steve Ackrich.

Activision CEO Bobby Kotick addressed Infinity Ward studio heads on March 2, 2010 about Zampella and West's dismissal. A second meeting was held with all of Infinity Ward's employees on hand. The outcomes of those meetings are currently unknown, but Activision has explained that Infinity Ward is still "central" to the future of the Call of Duty franchise. Activision has created a new studio, Sledgehammer Games, to create an "action-adventure" installment of the Call of Duty franchise. As of March 3, 2010, Activision maintains that Infinity Ward is still the central pillar of their Call of Duty franchise and this new studio is merely an extension of the franchise.
Further departures

Following West and Zampella's firings, nearly half of the remaining Infinity Ward employees resigned. Throughout April and May 2010, 46 employees, among the lead designers and programmers who worked on Modern Warfare 2, abruptly left Infinity Ward. All have so far declined to comment on their reasons for leaving.



#75

Postad 16 maj 2011 - 20:24

TheBadlands
  • TheBadlands
  • Amatör

  • 97 inlägg
  • 0
Activision has created a new studio, Sledgehammer Games, to create an "action-adventure" installment of the Call of Duty franchise. As of March 3, 2010, Activision maintains that Infinity Ward is still the central pillar of their Call of Duty franchise and this new studio is merely an extension of the franchise.

Det låter ju lovande. Sen vad "action-adventure installment" innebär kan man ju undra?

#76

Postad 16 maj 2011 - 22:13

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0
Kommer köpa det i vilket fall.. kan ju inte bli sämmre än black ops.

#77

Postad 16 maj 2011 - 22:19

kerren
  • kerren
  • Mästare

  • 2 776 inlägg
  • 0

Kommer köpa det i vilket fall.. kan ju inte bli sämmre än MW2


Så fixat

#78

Postad 16 maj 2011 - 22:48

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0

Så fixat

:)

#79

Postad 16 maj 2011 - 23:46

aber715
  • aber715
  • Användare

  • 210 inlägg
  • 0

Vilka var det som utvecklade MW3 nu igen? Ett B-team va?


Gäsp.

Börjar bli lite tröttsamt att höra dig spy galla över MW-spelen hela tiden.
Finns det inga andra trådar du kan hänga i? :)

#80

Postad 23 maj 2011 - 21:32

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

  • 1 379 inlägg
  • 0
Skall ni sitta uppe till kl 3 inatt och kolla på trailern(a) som skall komma? ;)

http://www.computera...r-airs-tonight/

#81

Postad 23 maj 2011 - 22:18

threnode81
  • threnode81
  • Lärjunge

  • 388 inlägg
  • 0
Jag jobbar ju ändå till kl 07, så why not. ;)

#82

Postad 23 maj 2011 - 22:29

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

  • 1 379 inlägg
  • 0

Jag jobbar ju ändå till kl 07, så why not. :)

Haha!

Tror jag sover ganska gott vid 3 tiden inatt ;)

#83

Postad 23 maj 2011 - 22:35

ZaXxx
  • ZaXxx
  • Lärjunge

  • 471 inlägg
  • 0
RIktiga noobs som tycker att MW2 är dåligt ;) dock var map variationen dålig.

#84

Postad 23 maj 2011 - 22:39

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Oj, nice. Skippar tenta plugg för en natt och laddar inför detta istället då;)

#85

Postad 24 maj 2011 - 01:59

OWC
  • OWC
  • Beroende

  • 1 059 inlägg
  • 0
Teaser här: http://www.youtube.c...oiTJbr9m04&hd=1

Det såg actionpackat ut det man såg iallafall.

#86

Postad 24 maj 2011 - 05:09

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Det ser då inte ut som att dom behöver ett halvår till på sig

#87

Postad 24 maj 2011 - 05:34

OWC
  • OWC
  • Beroende

  • 1 059 inlägg
  • 0
Det var inte mycket till gameplay i den trailern så de kanske måste reda ut hela den biten också. ;)

Men de verkar ju vilja släppa det på hösten så då är det väl bra om de tar ett halvår på sig att fixa varenda lite bugg man kan tänka sig.

#88

Postad 24 maj 2011 - 05:48

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

  • 1 379 inlägg
  • 0

Teaser här: http://www.youtube.c...oiTJbr9m04&hd=1

Det såg actionpackat ut det man såg iallafall.

Ser väl bra ut. Men jag vill se MP!

#89

Postad 24 maj 2011 - 07:41

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0

Ser väl bra ut. Men jag vill se MP!

+1 har fortfarande inte kört SP på dom andra COD spelen. ;)

#90

Postad 24 maj 2011 - 07:52

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

  • 1 379 inlägg
  • 0

+1 har fortfarande inte kört SP på dom andra COD spelen. ;)

Har inte jag heller, spelade den "hinderbanan" i MW2 tror jag, sen tröttnade jag :)

#91

Postad 24 maj 2011 - 08:18

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0
har hört att COD 4 skall vara spelbart i SP, kanske får prova någon gång..

#92

Postad 24 maj 2011 - 09:38

Unregistered70c626f4
  • Unregistered70c626f4
  • Beroende

  • 1 117 inlägg
  • 0

Så fixat

hahahaha

#93

Postad 24 maj 2011 - 10:22

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Vilka var det som utvecklade MW3 nu igen? Ett B-team va?

Gäsp.

Börjar bli lite tröttsamt att höra dig spy galla över MW-spelen hela tiden.
Finns det inga andra trådar du kan hänga i? :)

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag trampat dig på tårna så du blivit ledsen, när jag felaktikgt pekat på brister i tidigare MW-spel. För jag brukade ju inte spela dem själv så jag vet ju inte bättre.

Jag ska inte fortsätta spy galla över detta spel för det har jag ju verkligen gjort massor av i denna tråd.

Återigen, uräkta mitt beteende. ;)

#94

Postad 24 maj 2011 - 15:52

threnode81
  • threnode81
  • Lärjunge

  • 388 inlägg
  • 0
Mister Sarkasmo :)

#95

Postad 24 maj 2011 - 17:09

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Lägg av nu barn. :)

Rykte:

UPDATE: Just a quick update that because of the high amount of views, the website may appear slow at your end, although is fine at the moment. In regards to comments about anything being untrue – it is all just rumours, nothing is fact as it is not from the game makers themselves!

We have just received from an unlikely source – but very trustworthy source – of some big Modern Warfare 3 multiplayer details. Although unwilling to give further details, what with the official gameplay trailer tonight, our source said that further details of it will be unveiled ‘in the coming weeks’.

Our source did say that the game will feature cod points, but in a heavily ‘redesigned and refocused way’. This could mean you earn it differently, as he said that ‘wager matches are unlikely to return’. It could also mean you spend it in different ways, as he goes on to say ‘single player has a very multiplayer feel to it, with some interesting ideas to it’. We can only speculate that this may be the ability to buy weapons in single player with cod points, although our source said not to take his word for that specific point.

He also said that there will be ‘a huge improvement in the number of maps, modes and game types’, and to expect ‘more people on maps than you would normally expect’. 32 players was thrown about, but he didn’t want to comment any more on it. He did say whilst there will be no more wager matches, as he said Infinity Ward are in the mind of how they didn’t copy Zombies, they won’t copy wager matches, but he did say there will be some incorporated ‘similar modes’ to that of wager matches. He also let slip that ‘they might include teams of three for one mode’ although he stopped into going into any more details, sounding unsure whether it would make the cut. Finally he said there may be ‘up to 23 maps from launch, but they have plans for huge post-support DLC’. This echoes what fourzerotwo said on twitter about Infinity Ward having plans for longer post-launch support.

Question is: if true or not – will these enhancements be enough to keep gamers away from other franchise such as Battlefield 3, and stick to their Call of Duty roots? For most it would be, but I would wait until the unveiling to decide whether it will add enough to the experience or not.

We would remind you that this is all just rumours at the moment, and we expect some news to confirm or not what we have been told soon. Stay tuned for the latest Modern Warfare 3 news as we get it.


Källa

Vore riktigt nice med 23 kartor måste jag säga.

#96

Postad 24 maj 2011 - 17:40

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

  • 1 379 inlägg
  • 0
Oj, det där lät ju bra :)

23 kartor, det är ju inte helt fel!

#97

Postad 24 maj 2011 - 17:49

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

  • 718 inlägg
  • 0
i mw2 är det ju just nu 26 :) Det är gött för det är sällan man spelar samma bana mer än en gång per kväll.

/eapea

#98

Postad 24 maj 2011 - 18:08

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

  • 1 379 inlägg
  • 0

i mw2 är det ju just nu 26 ;) Det är gött för det är sällan man spelar samma bana mer än en gång per kväll.

/eapea

Ja, men det är efter DLC :). Jag tycker ändå att man spelar samma bana flera gånger, vissa kommer fler gånger än andra. Så ibland så kan det bli samma bana 3av5 matcher ;)

#99

Postad 24 maj 2011 - 18:08

frass3
  • frass3
  • Veteran

  • 1 521 inlägg
  • 0
Sålänge man inte kan qsa blir jag nog nöjd... men en ny upplaga av cowboysarna får gärna finnas...

#100

Postad 24 maj 2011 - 18:28

Unregistered5bb908bc
  • Unregistered5bb908bc
  • Forumräv

  • 718 inlägg
  • 0

Sålänge man inte kan qsa blir jag nog nöjd... men en ny upplaga av cowboysarna får gärna finnas...


yes hoppas de lägger in samma "snipingrörelse" som i blops.

/ea



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.