Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Elder Scrolls V: Skyrim

234 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
The Elder Scrolls V: Skyrim (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 8,92 (11) 199:-

#151

Postad 19 december 2011 - 02:13

krrjon
  • krrjon
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Nu behöver inte min tjuvaktiga ödla vara "rädd" för att bli för tungt lastad längre :D
Postad bild

Redigerat av krrjon, 19 december 2011 - 02:14.


#152

Postad 19 december 2011 - 13:39

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

The star of Azura


Kört det där questet nu, brauden som man kan få med som compangion efter avslutet (Arena) har visat sig vara riktigt duktig. Hon verkar köra nästan samma spells som jag så nu köttar vi för fullt med destruction och conjurgationspells! Hon dör även inte :)
Alltså många av de andra jag haft med går ner på knä och dör hela tiden men inte Arena.
Kanske är för att hon också gärna står lite på avstånd som jag, alla andra skall in i skottlinjen hela tiden....

Redigerat av genstruktur, 19 december 2011 - 13:42.


#153

Postad 20 december 2011 - 13:00

Unregistered40880
  • Unregistered40880
  • Forumräv

  • 865 inlägg
  • 0
Jag håller inte med alla som säger att det är för "lätt"? Iof kör jag på Master sen början, men herrejesses vad jag fick "kämpa" Första 20 timmarna var varje dungeoun en eftermiddags spelande, nu börjar det hända grejer! Level 37 och lite lull lull =) Ha ha, har bara kört ETT (!) uppdrag på mainstory efter man blivit befriad.......

Någon som vet om man kan köpoa Deadrick hearts? Alternatvit vart man kan finna ett gäng?

#154

Postad 20 december 2011 - 18:43

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0
I "Star of Azura",
Spoiler


#155

Postad 20 december 2011 - 21:23

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

  • 3 989 inlägg
  • 0

Jag håller inte med alla som säger att det är för "lätt"? Iof kör jag på Master sen början, men herrejesses vad jag fick "kämpa" Första 20 timmarna var varje dungeoun en eftermiddags spelande, nu börjar det hända grejer! Level 37 och lite lull lull =) Ha ha, har bara kört ETT (!) uppdrag på mainstory efter man blivit befriad.......

Någon som vet om man kan köpoa Deadrick hearts? Alternatvit vart man kan finna ett gäng?


Det är väl bara lätt om man grindar och levlar upp som en galning eller smithar/enchantar/alkemistar godly weapons/armor där man kan ha typ 1500 damage på en pilbåge och med svärd ska vi inte prata om (armorn kan man ha så hög att du aldrig får skada). Man dödar allt på ett slag inkl drakar.
Personligen hade jag ca 220 damage på mina svärd i slutet och 150 damage på pilbågen och det var också alldeles för lätt, Alduin han knappt blinka innan han var död.

Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 20 december 2011 - 21:24.


#156

Postad 21 december 2011 - 07:23

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
jag har valt att inte boosta enchant/alchemy/smithing när jag spelar denna gången, för att det inte ska bli alltför enkelt ^^

#157

Postad 08 januari 2012 - 21:25

Tegheim
  • Tegheim
  • Lärjunge

  • 497 inlägg
  • 0
Som förstagångs-spelare är det hemskt besvärligt när man blir vampyr... f*n oxå... Och det är ju inte direkt smidigt att bli av med!
Jag är sån nybörjare att jag är Level 10 på mitt första spel av denna sort nånsin :) Då fattar nu vilka problem jag har :)

#158

Postad 09 januari 2012 - 03:21

krrjon
  • krrjon
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0

Som förstagångs-spelare är det hemskt besvärligt när man blir vampyr... f*n oxå... Och det är ju inte direkt smidigt att bli av med!
Jag är sån nybörjare att jag är Level 10 på mitt första spel av denna sort nånsin :) Då fattar nu vilka problem jag har :)

Välkommen i klubben har heller aldrig spelat ett liknande spel förut ;)
Vampyrgrejset var rätt lätt å bli av med, kanske hade tur men jag fick bort det direkt ;)
Om det går för långt så folk attackerar dig direkt dom ser dig så kan man inte få bort det som jag förstått. Då måste man dricka lite blod så dom slutar attackera dig å efter det kan man ta bort det ;)

Är lvl 54 nu å ~166timmar tar det lugnt å njuter varför stressa :D

Redigerat av krrjon, 09 januari 2012 - 03:23.


#159

Postad 09 januari 2012 - 09:42

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
bara ta en cure disease om det är lvl 1 vampyrism iaf.

#160

Postad 09 januari 2012 - 21:37

Tegheim
  • Tegheim
  • Lärjunge

  • 497 inlägg
  • 0
Tyvärr är jag ju lvl4 i vapyrism eftersom jag inte fattade att jag var smittad förrens folk började puckla på mig.
Har kollat på lite tutorials på youtube hur man blir av med det, men blir trött bara av att se hur dom gör :)

Har problem att dricka blod oxå, eftersom alla vaknar så fort jag kliven in i deras rum oavsett tid på natten.
Verkar vara så att man är ganska f*cked när man lyckats komma till lvl4. Man skulle börjat dricka blod redan som lvl1 och då kunnat dricka en potion. Nu är det betydligt värre vad jag förstått. Väntar några dagar och samlar kraft, för det tar några timmar att lösa är jag rädd :)
Vet inte hur många timmar jag spelat, men är bara lvl 8-10 nånting :)

#161

Postad 10 januari 2012 - 15:07

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Beställt detta lir nu, blir en sömnlös helg antar jag:P

#162

Postad 10 januari 2012 - 15:10

krrjon
  • krrjon
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0

Tyvärr är jag ju lvl4 i vapyrism eftersom jag inte fattade att jag var smittad förrens folk började puckla på mig.
Har kollat på lite tutorials på youtube hur man blir av med det, men blir trött bara av att se hur dom gör :)

Har problem att dricka blod oxå, eftersom alla vaknar så fort jag kliven in i deras rum oavsett tid på natten.
Verkar vara så att man är ganska f*cked när man lyckats komma till lvl4. Man skulle börjat dricka blod redan som lvl1 och då kunnat dricka en potion. Nu är det betydligt värre vad jag förstått. Väntar några dagar och samlar kraft, för det tar några timmar att lösa är jag rädd :)
Vet inte hur många timmar jag spelat, men är bara lvl 8-10 nånting :)

Dock som du säger lvl4 är lite knepigare.
Såhär botar man vampyrism ;)

How To Cure Vampirism
  • If you’ve contracted the disease, you won’t become a vampire for three days. Until then, you can get rid of the disease with any common disease-curing potion.
  • You can also use the Shrine to Talos outside Whiterun or Dragonsreach, activating the shrine will cure you of all diseases.
  • Before speaking to anyone, make sure you’re no longer a Stage 4 vampire. Stage 4 vampires are attacked on sight, to avoid this, wait until night and drink the blood of a sleeping person. Even sleeping beggars will do. Just crouch/sneak and interact with a sleeping NPC to drink their blood.
  • If you’re still having trouble drinking blood, remember that you have two useful abilities as a Stage 4 vampires — Embrace of Shadows, and Vampire Seduction. Embrace of Shadows turns you invisible, while Vampire Seduction will make an NPC calm and cease wanting to attack you.
  • Once you’re a Stage 1 vampire, normal diseas cures will no longer work. You’ll need a better way.
  • To begin your quest, speak with any Inn Keeper or Bartender about rumors. They’ll tell you that a man named Falion in Morthal is studying vampires.
  • Find Morthal east of Fort Snowhawk. Once there, talk to Falion and he’ll discuss how to cure vampirism.
  • He’ll tell you to get a Black Soul Gem. If you don’t have one, Falion will sell you one. Before being cured, you’ll need to fill the Black Soul Gem.
  • To fill a Black Soul Gem, you’ll need to cast a Soul Trap spell on a human, then kill them. Any human will work, including bandits and enemies.
  • You’ll need to obtain a Soul Trap spell, sold by any magic vendor. If you’re really desperate, try the College of Winterhold, or explore Whiterun to find a shop. If you don’t have high magic skills, just purchase a Soul Trap scroll. NOTE: The Mage for the Jarl of Whiterun, the Jarl’s Court Mage, should have a Soul Trap spell.
  • With a filled Black Soul Gem, return to Falion and talk to him to complete the ritual. You’re now cured of vampirism!

Redigerat av krrjon, 10 januari 2012 - 15:11.


#163

Postad 10 januari 2012 - 15:24

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Det där lät ju inte speciellt jobbigt eller tidskrävande.

Redigerat av SejLax, 10 januari 2012 - 15:24.


#164

Postad 15 januari 2012 - 15:28

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Har nu lirat detta för första gången, började runt 11 igår kväll och tänkte att jag kanske skulle lägga mig vid 1, jo tjena. Satt uppe till klockan 4. Efter första byn så ska man ju till den där staden och be om hjälp men gick såklart åt fel håll så hamnade i en grym grotta och harvade runt där i någon/några timmar. Upptäckte sen när jag kom till staden att ett uppdrag handlade om just denna grotta så jag slapp ju backtracka:D

#165

Postad 16 januari 2012 - 14:59

Tegheim
  • Tegheim
  • Lärjunge

  • 497 inlägg
  • 0
En aningens udda bugg jag tror mig hittat. Om man går in i Sky Haven Temple, och öppnar kartan, då är man helt plötsligt längst bort till höger på världs-kartan. Trots att Sky Haven Temple ligger till vänster? :-)

#166

Postad 16 januari 2012 - 18:01

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Finns det ingenstans man kan förvara sina saker typ ett förråd eller liknande? Har hittat massa godbitar till vapen som väger ton och inte vill sälja:P Eller är man tvungen att investera i ett hus? Kostar ju skjortan och då måste man ta sig till det efter man utforskat någon/några grottor..:/

#167

Postad 16 januari 2012 - 20:24

Tegheim
  • Tegheim
  • Lärjunge

  • 497 inlägg
  • 0
Det är nog bara att köpa ett hus. Man kan ju Fast-Travel mellan ställerna oftast :-)
Imponerad av han som har över 108000 här uppe på bild :-)

#168

Postad 16 januari 2012 - 22:21

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Aa sant, man blir nog rätt trött på att gå mellan dom tillslut:P Ja jäklar själv har man bara hunnit skrapa ihop ca 5000 och då har jag nog lootat överdrivet mycket och utforskat ställen man nog inte skulle gjort än så tidigt i spelet:)

#169

Postad 17 januari 2012 - 00:04

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

Aa sant, man blir nog rätt trött på att gå mellan dom tillslut:P Ja jäklar själv har man bara hunnit skrapa ihop ca 5000 och då har jag nog lootat överdrivet mycket och utforskat ställen man nog inte skulle gjort än så tidigt i spelet:)

Och det är exakt så mycket som ett hus kostar så köp!

#170

Postad 17 januari 2012 - 01:32

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0

Och det är exakt så mycket som ett hus kostar så köp!

Sant:P men då har jag inga pengar över sen ju:O Att man inte kan ta någon form av lån...:/

#171

Postad 17 januari 2012 - 07:17

CallMeNobody
  • CallMeNobody
  • Beroende

  • 1 125 inlägg
  • 0
TinyCarpenter.
Aktivera Steed stone (ligger nordväst om Solitude) så du kan bära en massa och ta sedan allt av värde och sälj efter varje quest. Pengar får du ihop snabbt och potions ger bra valuta i början.

#172

Postad 17 januari 2012 - 07:42

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
fixa + carry enchants är ett hett tips också! Sen köp en häst, du kan fast-travla med häst även fast du är encumbered! Sen + str potions är bra om man vill bära loot! men ja man får lämna en jäkla massa vapen som man inte orkar bära med sig! bara get used to it tyvärr ^^

#173

Postad 17 januari 2012 - 18:39

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Tack för tips! Spelat nu i 5 timmar sträck, tog paus nu när jag tog mig upp för berget till Gråskäggen för att sedan bli ombedd att hämta en sak åt dom som de förlagt på andra sidan världen. Tog fan 20 minuter att gå uppför den där ******** kullen så lite sur blir man över att man bara tillbringar ca 3-5 minuter på toppen-.-

#174

Postad 17 januari 2012 - 19:10

krrjon
  • krrjon
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0

Det är nog bara att köpa ett hus. Man kan ju Fast-Travel mellan ställerna oftast :-)
Imponerad av han som har över 108000 här uppe på bild :-)

Haha var inte orolig det kommer att gå rätt fort att få guld lite längre in i spelet ;) Har snart 300000 guld + säkert det dubbla i värde på grejer jag har i mina hus :D

Aa sant, man blir nog rätt trött på att gå mellan dom tillslut:P Ja jäklar själv har man bara hunnit skrapa ihop ca 5000 och då har jag nog lootat överdrivet mycket och utforskat ställen man nog inte skulle gjort än så tidigt i spelet:)

Det är drygt i början man tycker att man får nästan inget guld :/ men som sagt det kommer senare :)

fixa + carry enchants är ett hett tips också! Sen köp en häst, du kan fast-travla med häst även fast du är encumbered! Sen + str potions är bra om man vill bära loot! men ja man får lämna en jäkla massa vapen som man inte orkar bära med sig! bara get used to it tyvärr ^^

Lvla pickpocketing samt bara stenen som nämnts ökar 100(enheter) i carry weight ;)

Tack för tips! Spelat nu i 5 timmar sträck, tog paus nu när jag tog mig upp för berget till Gråskäggen för att sedan bli ombedd att hämta en sak åt dom som de förlagt på an

fixa + carry enchants är ett hett tips också! Sen köp en häst, du kan fast-travla med häst även fast du är encumbered! Sen + str potions är bra om man vill bära loot! men ja man får lämna en jäkla massa vapen som man inte orkar bära med sig! bara get used to it tyvärr ^^

dra sidan världen. Tog fan 20 minuter att gå uppför den där ******** kullen så lite sur blir man över att man bara tillbringar ca 3-5 minuter på toppen-.-

Jo det var lite drygt att man bara skulle vända när man kom upp :)

Min lilla ödla till höger, kan nu bära 615(vad det nu är för enhet) + 40 till med rätt stövlar ;)
Postad bild

#175

Postad 17 januari 2012 - 19:29

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Fett:P Nu efter kvällsmaten får jag ta mig norrut i skyrim då för att leta rätt på allt folk tipsar om:P

#176

Postad 17 januari 2012 - 21:53

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Jag försöker att inte leta ihjäl mig efter loot. Det brukar lätt bli att jag tittar i varenda kropp, varenda urna och varenda kista. Blir lite segt efter ett tag om man skulle plocka upp allt skit man hittar så nu försöker jag att bara ta det allra värdefullaste och att inte leta ihjäl mig efter loot. Har sällan problem med att jag bär för mycket prylar.

Jag får rätt så bra med pengar på sidequests och alchemy. Jag är tjuv-pilbågs-snubbe så jag blandar rätt mycket gifter och när man blandar för att lära sig ingredienserna så får man till rätt många dyra potions av bara farten. Problemet är bara att hitta nån som har pengar nog att köpa dom.

#177

Postad 17 januari 2012 - 22:30

krrjon
  • krrjon
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Som sagt det går att hitta en del guld om man som jag försöker söka igen varenda kropp, kista, urna mm ;)
Drog ett screenshot från en av videorna jag recordat därför det är så stort :)
Bär just nu ~49000, har ~146000 i ett kassaskåp i ett hem å ytterligare ~80000 i ett annat hus :D

Postad bild

Redigerat av krrjon, 17 januari 2012 - 22:32.


#178

Postad 18 januari 2012 - 01:47

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Nej i byn Morthand eller liknande stötte jag på en drake som uppträdde riktigt konstigt då den flög iväg bakom massa berg för att sedan några minuter senare komma tillbaka och attackera igen. Tillslut fick jag ner den från luften och den krascha en bit utanför byn, jag löper efter och tänkte äta drakstek till kvällsmat. Helt plötsligt dör draken när jag nästan hunnit fram till den, någon sekund senare hör jag en kvinnoröst gapa för full hals "YOU CANT HIDE FROM ME!" innan jag sedan attackeras av en osynlig och osårbar vampyrinna. Löpte tillbaka till byn men alla soldater och övriga NPCs som försökte hjälpa till dog som flugor. Och hon höll sitt ord, kunde inte gömma mig från henne då hon verkligen följde efter mig överallt..

#179

Postad 18 januari 2012 - 07:40

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Haha var inte orolig det kommer att gå rätt fort att få guld lite längre in i spelet ;) Har snart 300000 guld + säkert det dubbla i värde på grejer jag har i mina hus :D

Det är drygt i början man tycker att man får nästan inget guld :/ men som sagt det kommer senare :)

Lvla pickpocketing samt bara stenen som nämnts ökar 100(enheter) i carry weight ;)

Jo det var lite drygt att man bara skulle vända när man kom upp :)

Min lilla ödla till höger, kan nu bära 615(vad det nu är för enhet) + 40 till med rätt stövlar ;)
Postad bild


Finns inte nog med skillpoints att lägga massa skräp i pickpocketing om man vill vara puremage. Knappt i någon annan build heller om man vill ha allt godis. Då är det mer värt att åka fram och tillbaka! :) iaf tycker jag det :)

#180

Postad 18 januari 2012 - 10:22

w0mbat84
  • w0mbat84
  • Användare

  • 172 inlägg
  • 0
börjad spela min andra runda igår, förra omgången körde jag som pilbågs-tjuv..och denna gången blir det istället som mage. Går tilll helt andra områden, så känns fortfarande fräscht. Eftersom swtor tappade sin glans fick det bli en till omgång skyrim, då spelet helt klart är värt den extra tiden! :P

#181

Postad 18 januari 2012 - 16:57

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

Nej i byn Morthand eller liknande stötte jag på en drake som uppträdde riktigt konstigt då den flög iväg bakom massa berg för att sedan några minuter senare komma tillbaka och attackera igen. Tillslut fick jag ner den från luften och den krascha en bit utanför byn, jag löper efter och tänkte äta drakstek till kvällsmat. Helt plötsligt dör draken när jag nästan hunnit fram till den, någon sekund senare hör jag en kvinnoröst gapa för full hals "YOU CANT HIDE FROM ME!" innan jag sedan attackeras av en osynlig och osårbar vampyrinna. Löpte tillbaka till byn men alla soldater och övriga NPCs som försökte hjälpa till dog som flugor. Och hon höll sitt ord, kunde inte gömma mig från henne då hon verkligen följde efter mig överallt..

Hahaha! Den kärringen har jag inte stött på än. Tack å lov!

#182

Postad 18 januari 2012 - 20:21

Tegheim
  • Tegheim
  • Lärjunge

  • 497 inlägg
  • 0
Impuls-köpte en häst nyss. Ganska meningslöst :-) Vad ska man med den till? :-P
Blir ju inte av med den heller!

Vi red ut från Whiterun, och plötsligt ser jag en drake som faller. Den blir liggandes på rygg och brinner aldrig upp :-)
Verkar dock som dödsryckningarna sitter kvar ;-)
http://static.photob...m/VIDEO0085.mp4

http://static.photob...m/VIDEO0084.mp4

#183

Postad 18 januari 2012 - 20:34

Tegheim
  • Tegheim
  • Lärjunge

  • 497 inlägg
  • 0
Gick tillbaka igen, och då låg draken på andra hållet, och så dök det upp en till :-)
Postad bild

Postad bild

#184

Postad 18 januari 2012 - 20:42

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Schysst. Jag är också katt. :)
Snodde en häst en gång men den var ju inte mycket till hjälp som sagt.

#185

Postad 18 januari 2012 - 21:32

Tegheim
  • Tegheim
  • Lärjunge

  • 497 inlägg
  • 0
Gick tillbaka en tredje gång för att visa er att draken rör på sig när man kommer ifatt grafiken. Och mycket riktigt! Dock försvann benen från nr två istället :-P
Filmat med mobil på projj samtidigt som jag försöker styra :-P

http://static.photob...m/VIDEO0086.mp4

#186

Postad 18 januari 2012 - 22:52

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0

Gick tillbaka en tredje gång för att visa er att draken rör på sig när man kommer ifatt grafiken. Och mycket riktigt! Dock försvann benen från nr två istället :-P
Filmat med mobil på projj samtidigt som jag försöker styra :-P

http://static.photob...m/VIDEO0086.mp4

Haha, såg ut som batman när han veklar ut sin mantel:P
En snabb fråga, är precis påväg att svära en ed till General Tullius om att gå med i Imperiet, kommer detta göra att stormcloak anhängare automatiskt anfaller mig direkt eller ´kommer jag forfarande kunna konversera med dom?

#187

Postad 18 januari 2012 - 23:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 988 inlägg
  • 0

Blir ju inte av med den heller!

Hoppa nerför ett stup med den ^_^

#188

Postad 19 januari 2012 - 08:27

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
Jag brukar nästan alltid rida - dels känns det lite skönare än att springa dels kan du använda fast travel även om du bär på för mycket så länge du sitter på hästen. Fint när man ska hem och lämna drakben efter att ha haft ihjäl lite drakar ;)

#189

Postad 20 januari 2012 - 10:56

Johnnie
  • Johnnie
  • Lärjunge

  • 335 inlägg
  • 0
Ska jag köpa detta till Xbox eller PS3? Vad anser ni här som lirar på boxen?

#190

Postad 20 januari 2012 - 12:04

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Bästa spel jag köpt tror jag, 2a är Red Dead Redemption och 3a antingen Blops eller MW2. Har alltid varit fps lirare men allt i detta spel har varit super helt enkelt. Köp till Xbox och installera det, har inte träffat på en enda glitch eller bugg förutom den där osynliga kärringen (som någon kallade henne här ovan:P). Är typ ca 20 timmar in kan tilläggas:)

#191

Postad 20 januari 2012 - 12:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 988 inlägg
  • 0

Ska jag köpa detta till Xbox eller PS3? Vad anser ni här som lirar på boxen?

Har de ens fixat PS3-versionen..? Känns ganska givet att spela på 360, både PC och PS3 har iaf haft stora problem.

#192

Postad 20 januari 2012 - 12:17

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

  • 3 989 inlägg
  • 0

Har de ens fixat PS3-versionen..? Känns ganska givet att spela på 360, både PC och PS3 har iaf haft stora problem.

Kör på xbox versionen zom Zoiler säger.
Dels för att den fått 7-8 % bättre betyg på gamerankings sen pga många användares "negativa" (negativa är att ta i kanske)recensioner ang ps3 versionen.

Oavsett ps3 el xbox så är det fortfarande ett grymt spel så det kommer väl snarare ner till din preferens ang handkontroller.

#193

Postad 20 januari 2012 - 13:37

clubt
  • clubt
  • Lärjunge

  • 307 inlägg
  • 0
Jag lirar ps3 versionen och det händer att spelet hänger sig lite då och då. Även om jag inte ser det som ett stort problem så är det irriterande att behöva stänga av hela systemet och starta om...

Någon mer som stör sig på att man inte kan ta bort quests man inte vill göra? =)

Att jag införskaffat spelet är ingenting jag ångrar, det är riktigt bra! :wub:

#194

Postad 20 januari 2012 - 13:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 988 inlägg
  • 0

Jag lirar ps3 versionen och det händer att spelet hänger sig lite då och då. Även om jag inte ser det som ett stort problem så är det irriterande att behöva stänga av hela systemet och starta om...

Det har hänt mig på 360 flera gånger också dock.

#195

Postad 20 januari 2012 - 13:45

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

  • 3 989 inlägg
  • 0

Jag lirar ps3 versionen och det händer att spelet hänger sig lite då och då. Även om jag inte ser det som ett stort problem så är det irriterande att behöva stänga av hela systemet och starta om...

Någon mer som stör sig på att man inte kan ta bort quests man inte vill göra? =)

Att jag införskaffat spelet är ingenting jag ångrar, det är riktigt bra! :wub:


Ehh är väl bara att göra dom :-)
Värre att inte kunna ta bort quests som inte GÅR att göra eller som redan är klara pga buggar (har 2 såna själv)

#196

Postad 20 januari 2012 - 14:49

clubt
  • clubt
  • Lärjunge

  • 307 inlägg
  • 0

Ehh är väl bara att göra dom :-)
Värre att inte kunna ta bort quests som inte GÅR att göra eller som redan är klara pga buggar (har 2 såna själv)


Hehe jag vill ju inte behöva "tjalla" på mina grabbar för alverna bara för att jag inte kan ta bort en quest :D Nu blir det att strunta i att göra dem tillsvidare...

#197

Postad 20 januari 2012 - 14:53

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

  • 3 989 inlägg
  • 0

Hehe jag vill ju inte behöva "tjalla" på mina grabbar för alverna bara för att jag inte kan ta bort en quest :D Nu blir det att strunta i att göra dem tillsvidare...


Ahh du vill skjuta upp dom mao.

#198

Postad 20 januari 2012 - 15:00

Johnnie
  • Johnnie
  • Lärjunge

  • 335 inlägg
  • 0
Köpte till PS3... Får hoppas på att jag inte stöter på några problem.

#199

Postad 20 januari 2012 - 16:37

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Varför hittar man aldrig något bra svärd?:S

#200

Postad 20 januari 2012 - 17:09

clubt
  • clubt
  • Lärjunge

  • 307 inlägg
  • 0

Ahh du vill skjuta upp dom mao.


Nej inte skjuta upp, jag vill ta bort questen ur listan eftersom jag aldrig kommer utföra den... Nu är den mest ivägen för andra quests :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.