Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Pioneer VSX-922

460 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 29 september 2012 - 13:10

porch123
  • porch123
  • Veteran

  • 1 954 inlägg
  • 0
Gör en återställning igen då, för att försäkra dig om att du gjorde rätt.

/Fredrik

#102

Postad 29 september 2012 - 13:22

smacky
  • smacky
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0
gjorde återställning igen. kunde spel en låt från datorn men kommer ju inte in på några inställningar osv på förstärkaren. direkt jag byter till ipod-läget så går det inte byta tillbaka.
Hur får jag multi zone on? får ju bara upp zone 2 eller multi zone off

Inte så insatt i sånt här och blir inte lättare när det inte vill fungera. Har kopplat precis som i instruktionsboken med anslutningarna men hjälper inte

#103

Postad 29 september 2012 - 13:28

porch123
  • porch123
  • Veteran

  • 1 954 inlägg
  • 0
Finns väl en knapp på fronten på receivern där det står multi-zon. Men ska du spela i flera zoner än en alltså?

/Fredrik

Redigerat av porch123, 29 september 2012 - 13:29.


#104

Postad 29 september 2012 - 13:40

smacky
  • smacky
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0
ja men den knappen gör som knappen på kontrollen. väljer mellan multi zone off och multi zone 2.
Har provat med hdmi från dator direkt till förstärkaren, hdmi från datorn till tvn och sedan hdmi/optisk från tvn till förstärkaren (provat båda). Har provat med optisk från datorn direkt till förstäkaren. Men ändå fungerar det inte som det ska med att byta ingångar.
Nu efter en 3e reset så får jag inget ljud överhuvud taget. Antar att jag måste göra en kalibrering för att den ska känna av mitt system. Men kan inte pilla på något där sen ändå eftersom kontrollen ite vill vara med.
Jag ger upp :angry:

#105

Postad 29 september 2012 - 13:57

porch123
  • porch123
  • Veteran

  • 1 954 inlägg
  • 0

ja men den knappen gör som knappen på kontrollen. väljer mellan multi zone off och multi zone 2.
Har provat med hdmi från dator direkt till förstärkaren, hdmi från datorn till tvn och sedan hdmi/optisk från tvn till förstärkaren (provat båda). Har provat med optisk från datorn direkt till förstäkaren. Men ändå fungerar det inte som det ska med att byta ingångar.
Nu efter en 3e reset så får jag inget ljud överhuvud taget. Antar att jag måste göra en kalibrering för att den ska känna av mitt system. Men kan inte pilla på något där sen ändå eftersom kontrollen ite vill vara med.
Jag ger upp :angry:


Trycker du på knappen märkt receiver på fjärrkontrollen innan du trycker på några andra knappar?

#106

Postad 29 september 2012 - 14:13

smacky
  • smacky
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0

Trycker du på knappen märkt receiver på fjärrkontrollen innan du trycker på några andra knappar?

Har provat att trycka på receiver först och även utan att trycka på den. Kommer ingen stans ändå.Förstärkaren gör inget tecken på att ta mot någon signal från 90% av knapparna hur man än trycker. man kan byta ingång i läge zone 2 men då får jag inget ljud. Det som gör mig förvirrad är att inte ens options,enter eller pilarna fungerar på kontrollen efter reset. (har aldrig fungerat sen jag fick den)
Brukar ju alltid sitta skyddsfilm över displayen på en ny vara, vilket jag inte fick. så skulle inte förvåna mig om jag fått en produkt som redan blivit återskickad

Du ska ha tack för att du försöker hjälpa till porch
Mvh smacky

Redigerat av smacky, 29 september 2012 - 14:14.


#107

Postad 29 september 2012 - 14:30

porch123
  • porch123
  • Veteran

  • 1 954 inlägg
  • 0
Har ju samma förstärkare själv, tycker den är kanon. Min hade heller ingen skyddsfilm så det är nog normalt.

Men gör man en fabriksåterställning (som du gjort) ska ju alla inställningar återgå till det ursprungliga. Därför tycker jag det är konstigt att det inte fungerar.

Är ju normalt bara att koppla in hdmi enheter och köra. Kopplar du via bl a optisk toslink så måste man in och "tala om" att just den ingången ska ta ljud via optisk toslink.

Hoppas det löser sig!

/Fredrik

#108

Postad 29 september 2012 - 19:13

smacky
  • smacky
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0

Har ju samma förstärkare själv, tycker den är kanon. Min hade heller ingen skyddsfilm så det är nog normalt.

Men gör man en fabriksåterställning (som du gjort) ska ju alla inställningar återgå till det ursprungliga. Därför tycker jag det är konstigt att det inte fungerar.

Är ju normalt bara att koppla in hdmi enheter och köra. Kopplar du via bl a optisk toslink så måste man in och "tala om" att just den ingången ska ta ljud via optisk toslink.

Hoppas det löser sig!

/Fredrik

ja man tycker ju att det inte ska vara allt för svårt att få det att fungera. Men om jag ska använda förstärkaren nu så har den lika många funktioner som en från 70 talet.. får stereo ljud ut med de olika ingångarna om jag ens lyckas få det till rätt ingång. ibland verkar kontrollen fungera att byta till dvr tv osv efter omstart. Tilläggas att jag inte trycker på något annat efter den startar upp

#109

Postad 01 oktober 2012 - 13:52

acf
  • acf
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Någon som hunnit testa om det går att köra AIRPLAY i Zone 2?
Vore optimalt :)

#110

Postad 04 oktober 2012 - 11:13

toer04
  • toer04
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Såg denna annons är det ng skillnad eller är det samma??

http://www.netonnet....2/X171419.5550/

#111

Postad 04 oktober 2012 - 21:12

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • Lärjunge

  • 284 inlägg
  • 0

Såg denna annons är det ng skillnad eller är det samma??

http://www.netonnet....2/X171419.5550/


Det är samma reciver som diskuteras i denna tråd. Lägg på några hundralappar så får du en ny i stället för en returvara är mitt råd.

#112

Postad 05 oktober 2012 - 10:10

Ticco
  • Ticco
  • Amatör

  • 61 inlägg
  • 0

Det är samma reciver som diskuteras i denna tråd. Lägg på några hundralappar så får du en ny i stället för en returvara är mitt råd.


Skulle den där vara en returvara?

#113

Postad 05 oktober 2012 - 13:50

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • Lärjunge

  • 284 inlägg
  • 0
Tja den ligger ju under fyndvaror så risken är ju väldigt stor att det är en returvara :)

#114

Postad 05 oktober 2012 - 17:07

Ticco
  • Ticco
  • Amatör

  • 61 inlägg
  • 0

Tja den ligger ju under fyndvaror så risken är ju väldigt stor att det är en returvara :)


Jag såg det sen :wacko: Var för snabb att skriva.

#115

Postad 11 oktober 2012 - 15:12

Unregisteredfad26603
  • Unregisteredfad26603
  • Användare

  • 112 inlägg
  • 1
Kan någon hjälpa mig. Jag får inte Airplay att fungera. Jag vill använda spotify på ipaden eller iphonen men jag får inte upp någon airplay ikon. Airplay med youtube appen fungerar utmärkt via min dator och XBMC. Hur gör jag för att få igång spotify till förstärkaren?

Mvh

EDIT: Jag har en iPad2 med ios6 och en iPhone5 med ios6.

EDIT: ikonen kom upp när jag satte på xbmc men recievern dyker inte upp i listan. Bara "iPhone" och "Xbmc - Marcus PC"


Never mind. Hittade en knapp på framsidan av recievern där det stod "Sound Retriever Air". Tryckte på den så löste sig allt :)

Redigerat av Unregisteredfad26603, 11 oktober 2012 - 15:42.


#116

Postad 19 oktober 2012 - 18:01

rice
  • rice
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0
Jag har problem med basen.

Kör jag MCACC och går in på manuella inställningar -> SP distance och sedan försöker tuna in bassen så hör/känner den tydligt.

Däremot i filmer och musik så saknas den helt och hållet. Några idéer på vad man kan göra?

#117

Postad 20 oktober 2012 - 16:35

stebergl
  • stebergl
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Hej

Jag har en WiFi-dongel till salu (AS-WL300)
Använde den i någon vecka, bytte sen till nätverk via elnätet för att sedan inse att det var Telias Thomson-modem som var boven!

Som ny med andra ord.

Kan vara användbar till annat också, t.ex. Wake on LAN till en dator/HTPC som endast är WiFi-uppkopplad.

Bor i Göteborg, skickas helst inte om du inte vill betala frakten förstås

#118

Postad 23 oktober 2012 - 15:25

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • Lärjunge

  • 284 inlägg
  • 0

Jag har problem med basen.

Kör jag MCACC och går in på manuella inställningar -> SP distance och sedan försöker tuna in bassen så hör/känner den tydligt.

Däremot i filmer och musik så saknas den helt och hållet. Några idéer på vad man kan göra?


Rör sig basen något när du spelar upp flerkanalsljud eller är den stum ? Har du även ställ högtalarna som small och SW på plus ?

#119

Postad 23 oktober 2012 - 18:43

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0
2990 kr nu på cdon :)

#120

Postad 23 oktober 2012 - 19:08

Ticco
  • Ticco
  • Amatör

  • 61 inlägg
  • 0

2990 kr nu på cdon :)


Var ser du det?

#121

Postad 23 oktober 2012 - 19:10

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Var ser du det?


Lägg i kundkorgen så får man 2000kr i rabatt automatiskt :)

#122

Postad 23 oktober 2012 - 19:25

Ticco
  • Ticco
  • Amatör

  • 61 inlägg
  • 0

Lägg i kundkorgen så får man 2000kr i rabatt automatiskt :)


Glädjen var kort - Produkten slut fick jag till svar :(

#123

Postad 30 oktober 2012 - 12:56

Ticco
  • Ticco
  • Amatör

  • 61 inlägg
  • 0
Ok! Nu kunde jag lägga en order (igår) på CdOn på 2990:- . Fick gratis frakt också. Återstår om jag får nån receiver :unsure: . Idag är dom slut kan man se. Vilket det inte stod i förra veckan när jag försökte lägga en order.

#124

Postad 30 oktober 2012 - 21:36

EasterN
  • EasterN
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0

Ok! Nu kunde jag lägga en order (igår) på CdOn på 2990:- . Fick gratis frakt också. Återstår om jag får nån receiver :unsure: . Idag är dom slut kan man se. Vilket det inte stod i förra veckan när jag försökte lägga en order.


Jag klickade också hem en igår för det priset, kan dom neka när man tryckt på köpknappen?

//EasterN

#125

Postad 31 oktober 2012 - 09:15

Ticco
  • Ticco
  • Amatör

  • 61 inlägg
  • 0

Jag klickade också hem en igår för det priset, kan dom neka när man tryckt på köpknappen?

//EasterN


Har ingen aning. Men mitt står kvar som "ej levererad". Och nu kan man läsa att dom får in fler imorgon den 1 november. Det vore ju osis om man nu inte får för det här priset 2990:- :(

Dessutom så kan jag se att 2990 är "låst" på mitt konto för CdOn. Så det är bara att hoppas nu. Längtar att få den nån gång och gärna för detta pris som var lockande :P

Redigerat av Ticco, 31 oktober 2012 - 09:30.


#126

Postad 31 oktober 2012 - 10:45

Unregisterede7525a33
  • Unregisterede7525a33
  • Amatör

  • 90 inlägg
  • 0
Jag har använt min pioneer 922 i ett par veckor nu, och tror att den är mer eller mindre rätt konfigurerad för mina Dali-högtalare osv. Det jag funderar över är volymen. När jag kör musik, film osv så får jag ratta upp till runt 20dB. Detta oavsett om det är optiskt ljud eller via nätverket, då spotify osv är på max.

Jag hade en yamaha reciver tidigare och där låg jag runt 40dB vid lyssning.

Så länge det låter bra så är väl allt ok, men tänkte bara höra om ni andra också har liknande erfarenheter.

Mvh Carl

#127

Postad 31 oktober 2012 - 19:12

Unregisteredfad26603
  • Unregisteredfad26603
  • Användare

  • 112 inlägg
  • 0

Jag har använt min pioneer 922 i ett par veckor nu, och tror att den är mer eller mindre rätt konfigurerad för mina Dali-högtalare osv. Det jag funderar över är volymen. När jag kör musik, film osv så får jag ratta upp till runt 20dB. Detta oavsett om det är optiskt ljud eller via nätverket, då spotify osv är på max.

Jag hade en yamaha reciver tidigare och där låg jag runt 40dB vid lyssning.

Så länge det låter bra så är väl allt ok, men tänkte bara höra om ni andra också har liknande erfarenheter.

Mvh Carl


För mig beror det helt på materialet som spelas upp och var det kommer ifrån. Men snittar väll runt 30-40. Har jag på 20 så är det ganska högt ljud och absolut för högt för att använda vardagligen. Har på ca 25 om jag kollar en film och vill ha högt ljud och bio känsla, ja du fattar :)

#128

Postad 01 november 2012 - 23:13

Bratta
  • Bratta
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Nu går den att köpa för 2995:- på cdon igen! Skynda fynda!!! Det syns inte att det är 2000:- i rabatt förrän den är lagd i varukorgen.

Jag kan tillägga i denna tråd att jag har lyssnat på harman kardon, yamaha och denon i motsvarande prisklass.
Mitt intryck är att vsx922an spelar klart och fint med god balans och aningen mindre mullrighet men väldigt bra för ren musiklyssning.
De andra upplevde jag som mera instängda men visserligen aningen kraftfullare med undantag för denon som jag blev förvånad hur faktiskt så mycket sämre den lät. Den som jag kanske hade valt istället vore isåfall yamaha.
Fullkomligt införstådd med vissa kompromisser ljudmässigt gentemot de högre prisklasserna. Men herregud, -för detta priset får man ju i princip hur mycket som helst både i ljud och finesser. Wohooo! :-)

#129

Postad 02 november 2012 - 00:56

Audio One
  • Audio One
  • Forumräv

  • 832 inlägg
  • 0
Jo en massa ljud för pengarna kan man ju säga!

Redigerat av Audio One, 02 november 2012 - 00:57.


#130

Postad 02 november 2012 - 07:53

Ticco
  • Ticco
  • Amatör

  • 61 inlägg
  • 0

Nu går den att köpa för 2995:- på cdon igen! Skynda fynda!!! Det syns inte att det är 2000:- i rabatt förrän den är lagd i varukorgen.

Jag kan tillägga i denna tråd att jag har lyssnat på harman kardon, yamaha och denon i motsvarande prisklass.
Mitt intryck är att vsx922an spelar klart och fint med god balans och aningen mindre mullrighet men väldigt bra för ren musiklyssning.
De andra upplevde jag som mera instängda men visserligen aningen kraftfullare med undantag för denon som jag blev förvånad hur faktiskt så mycket sämre den lät. Den som jag kanske hade valt istället vore isåfall yamaha.
Fullkomligt införstådd med vissa kompromisser ljudmässigt gentemot de högre prisklasserna. Men herregud, -för detta priset får man ju i princip hur mycket som helst både i ljud och finesser. Wohooo! :-)


Härligt :D Då får jag väl min snart. La ju en order redan i måndags så då borde den vara på väg till mig snart då.Och det är ett klipp för 2995 kronor.

#131

Postad 02 november 2012 - 12:44

Ticco
  • Ticco
  • Amatör

  • 61 inlägg
  • 0
Sådär ja. Nu Packas den, kan jag se :D

#132

Postad 02 november 2012 - 13:58

Bratta
  • Bratta
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Min också! Woohooo! :-)
Hade ju varit en fröjd att koppla in den idag men min tv bänk får ha sitt stora hål över helgen. Den som väntar på något gott...

#133

Postad 02 november 2012 - 14:20

tot
  • tot
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0
Tack för tipset mcmike.
Nu har ja åxå beställt en till bra pris.

#134

Postad 02 november 2012 - 19:10

Ticco
  • Ticco
  • Amatör

  • 61 inlägg
  • 0
Och där blev den postad. Snart är väntan över :P :D

#135

Postad 02 november 2012 - 19:22

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Tack för tipset mcmike.
Nu har ja åxå beställt en till bra pris.


Bra pris ska spridas :) Tips! Hämta hem appen iControlAV2 ställ in emphasis, aktivera S:Retrevier, skit i kalibreringen så kommer ni att få bra tryck i stärkaren :) Annars som en del tycker inge tryck vilket det inte blir heller. Lycka till ;)

#136

Postad 02 november 2012 - 21:30

NiklasK
  • NiklasK
  • Lärjunge

  • 452 inlägg
  • 0
En fråga till er som har en VSX-922. Om man höjer ljudet, får man upp någon slags volume bar på OSD´n då, och kan man med enkelt knapptryck få fram info på OSD om vilken typ av ljudformat som avkodas? Orsaken till frågorna är att jag har min stärkare i en sluten tv-bänk och är ute efter en maskin med bra grafisk osd som kan visa denna typ av info.

#137

Postad 02 november 2012 - 22:34

Bratta
  • Bratta
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Måste man köpa original wifi-donglen för 595:- eller funkar det med billigare varianter?
Om inte, -finns originalet att finna någonstans billigare?
Behövs den för att kunna köra iControlAV2 i mobilen?

#138

Postad 03 november 2012 - 07:16

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Måste man köpa original wifi-donglen för 595:- eller funkar det med billigare varianter?
Om inte, -finns originalet att finna någonstans billigare?
Behövs den för att kunna köra iControlAV2 i mobilen?


Ja man behöver nätverket för att det ska fungerar. Tyvärr kan jag inte svara på frågan angående donglen eftersom jag kör trådat. Kanske någon annan kan svara på :)

#139

Postad 03 november 2012 - 17:17

Unregistered354e1ec6
  • Unregistered354e1ec6
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Tack för tipset om priset hos CDON.
Har precis klickat hem en för 2.990:- :)

#140

Postad 03 november 2012 - 17:49

Bratta
  • Bratta
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
3579:- nu på netonet inkl. wifi dongle!

#141

Postad 03 november 2012 - 21:02

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 0
Ni får mycket förstärkare för dom pengarna...jag gav 4290:- och jag är helnöjd! :)

#142

Postad 04 november 2012 - 10:21

NiklasK
  • NiklasK
  • Lärjunge

  • 452 inlägg
  • 0
Ursäkta om jag ställer min fråga igen, men med tanke på att cdon's pris kanske försvinner ganska snart vill jag gärna höra med er som har en 922 hur det ligger till med OSD overlay ang volym och info.

En fråga till er som har en VSX-922. Om man höjer ljudet, får man upp någon slags volume bar på OSD´n då, och kan man med enkelt knapptryck få fram info på OSD om vilken typ av ljudformat som avkodas? Orsaken till frågorna är att jag har min stärkare i en sluten tv-bänk och är ute efter en maskin med bra grafisk osd som kan visa denna typ av info.



#143

Postad 04 november 2012 - 12:01

Plingen
  • Plingen
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 0
Inte vad jag sett, men det kanske går att aktivera... kan kolla senare.

#144

Postad 04 november 2012 - 16:58

Unregisterede9bda7e9
  • Unregisterede9bda7e9
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0
Hej

Jag lånar tråden lite och hoppas någon kan hjälpa mig. Jag har en VSX-527 förstärkare. Problemet jag har är att om jag har den i CD läget lyssnar på musik i Stereo som kommer från en toslink och slår över till t ex på tv läget där jag vill ha surround så ligger den kvar i stereo avlyssning och det blir tvärtom om jag först är i TV läget. Kan inte förstärkaren komma ihåg hur jag vill avlyssna på dom olika lägena?

Tack på förhand
Ola

#145

Postad 04 november 2012 - 19:46

Unregisteredbf364490
  • Unregisteredbf364490
  • Veteran

  • 1 887 inlägg
  • 0

Ursäkta om jag ställer min fråga igen, men med tanke på att cdon's pris kanske försvinner ganska snart vill jag gärna höra med er som har en 922 hur det ligger till med OSD overlay ang volym och info.


Men om du kör med Pioneers fantastiska app har du allt du behöver där. Vilken volym du har. Info om ljudformat etc.

#146

Postad 05 november 2012 - 16:00

Ticco
  • Ticco
  • Amatör

  • 61 inlägg
  • 0
Och där kom hela härligheten på ICA :D . Har precis hämtat ut den och ska packa upp. Nu blir det spännande ....

#147

Postad 05 november 2012 - 17:14

tot
  • tot
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0
samma här, har hämtat ut min med.
samtidigt ringde en på min gamla och kom och köpte den,
så de blev inte så mycket emellan. :)

#148

Postad 06 november 2012 - 11:06

Ticco
  • Ticco
  • Amatör

  • 61 inlägg
  • 0
Har testat lite. Mest internetradio. kan bara säga - Vilket ljud :) . Nu använder jag min gamla sterohögtalare tills vidare innan jag skaffar nya till denna. Har en Yamaha sub YST- FSW150 inkopplad som är helt ok. Bas ger då den så det räcker.

Kopplade in min dvd-inspelaren via receivern och upptäckte en positiv sak. Den fick normal färgåtergivning. När den var direkt inkopplad på tv´n så fick den för sig att kräma på med färgerna. Nu är det som det ska vara. Helnöjd :)

Använde dess automatiska kalibreringen och det blev bra i min smak. Blev lite fel första gången för jag råka höja volymen samtidigt så den "bråkade" med mig om det. Nu har jag ställt in "riktigt" så det är bra tryck.

Det som jag just nu tycker är negativt är fjärrkontrollen. Den låser sig. Den reagerar inte på knapparna när jag försöker gå vidare när jag till exempel ska välja genre på radion. Nån mer som råkar ut för detta?

samma här, har hämtat ut min med.
samtidigt ringde en på min gamla och kom och köpte den,
så de blev inte så mycket emellan. :)


Vilken röta du hade :)

#149

Postad 06 november 2012 - 13:56

tot
  • tot
  • Användare

  • 122 inlägg
  • 0
nu har jag kopplat in allt och kört automatisk kalibrering.
funkar jättebra, kommer upp en bild på projjen, men när jag ska kolla på en film händer inget.
står ingen signal.jag har kollat så hdmi sladdarna sitter i.
nån som kan det här bättre än,så tar jag tacksamt emot tips.
Tot

Redigerat av tot, 06 november 2012 - 14:49.


#150

Postad 06 november 2012 - 15:10

Unregisteredc3576a3e
  • Unregisteredc3576a3e
  • Lärjunge

  • 284 inlägg
  • 0

nu har jag kopplat in allt och kört automatisk kalibrering.
funkar jättebra, kommer upp en bild på projjen, men när jag ska kolla på en film händer inget.
står ingen signal.jag har kollat så hdmi sladdarna sitter i.
nån som kan det här bättre än,så tar jag tacksamt emot tips.
Tot


Om du har v.conv på on testa sätt den på off och se vad som händer.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.