Kommentarer till Garderobus á la Roxbury av Rasmus Lindström
Startad av
Rasmus Lindström, apr 17 2008 08:26
76 svar i tråden
Skickat 26 november 2009 - 16:50
Fan mäktigt! Haddaway is king, skönt att det finns lika störda människor som en själv
.
Skickat 25 mars 2010 - 15:03
Snyggt jobb, dock skulle jag komplettera garderoben med en liten laserkrabba typ:
http://www.hobbex.se.../t/product.html
Keep the good work up!
/H
http://www.hobbex.se.../t/product.html
Keep the good work up!
/H
Skickat 25 mars 2010 - 16:49
Haha tack ska ni ha allihopa! =)
DiSNEY: Jag har testat med att sätta in en sak liknande den, men då försvann mycket av effekten med spegelbollen, så plockade bort den igen. Vad som antagligen kommer i framtiden är en liten docka eller liknande som står och dansar. Jag har hittat en supernajs Coca-Cola-burk som står och dansar, den är batteridriven, men funkar inte för tillfället, så jag håller på att klura lite på det.
Såg nu att bilderna i albumet inte var uppdaterade, fixar det nu! =)
DiSNEY: Jag har testat med att sätta in en sak liknande den, men då försvann mycket av effekten med spegelbollen, så plockade bort den igen. Vad som antagligen kommer i framtiden är en liten docka eller liknande som står och dansar. Jag har hittat en supernajs Coca-Cola-burk som står och dansar, den är batteridriven, men funkar inte för tillfället, så jag håller på att klura lite på det.
Såg nu att bilderna i albumet inte var uppdaterade, fixar det nu! =)
Skickat 25 mars 2010 - 22:30
Wow, tack alla ni som röstat och gett mig 10or! =) Det gillas!
Bra tips med rökmaskin, det hade ju varit jäkligt najs. Undrar om man kan ha de så att de automatiskt startar. Jag tänker om man bara har de på On alltid, sen slås ju strömmen på när man öppnar dörren. Är väl lite uppvärmningstid, så bör ju bara komma rök om man haft öppet länge. Vore ju grymt!
Strobe blir nog lite jobbig, har underkläder längst ner i den garderoben med, så lite jobbigt när man är nyvaken och ska ha ett par strumpor eller kalingar och få en strobe i ansiktet. Av detta blir man bara glad! =)
Bra tips med rökmaskin, det hade ju varit jäkligt najs. Undrar om man kan ha de så att de automatiskt startar. Jag tänker om man bara har de på On alltid, sen slås ju strömmen på när man öppnar dörren. Är väl lite uppvärmningstid, så bör ju bara komma rök om man haft öppet länge. Vore ju grymt!
Strobe blir nog lite jobbig, har underkläder längst ner i den garderoben med, så lite jobbigt när man är nyvaken och ska ha ett par strumpor eller kalingar och få en strobe i ansiktet. Av detta blir man bara glad! =)
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
1 bild
61 filmer
2 annonser

Minhembio - Senaste nyheterna
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?