Jag har en SPL Dynamics XTR-380D2s
som drivs av Install 2000. Men det känns inte som jag får ut max tryck utav det.
Ska även köpa delnings filter till den, någon som kanske kan rekommendera ett ?
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter produkter
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Värkar inte som jag kan spela max med min Spl
Startad av
Jotsss, mar 04 2012 23:56
24 svar i tråden
Skickat 06 mars 2012 - 22:19 Skickat 07 mars 2012 - 17:26
Här har du http://dbakuten.se/d...-item_id-318980
Skickat 07 mars 2012 - 19:28
Skulle säga att den där basen inte går tillräckligt djupt för att ha hemma. 31HZ är rätt dåligt faktiskt..
I bil funkar det toppen där man har såpass mycket rumsstöd i låga frekvenser, tyvärr ser det inte ut så i ett normalstort rum. Min gissning är att det är därför du inte blir nöjd.. Skickat 08 mars 2012 - 18:19
Dom i affären rekommenderade denna att ha hemma isåfall med tanke på att drar på som s*tan, det e delningsfilter som saknas bara tror jag, ska även skaffa 1 till + 4 st gas silver 1226.
Det är en portad låda på 110 liter ungefär. Det som va rekommenderat. Allt är korrekt uträknat o byggt Skickat 08 mars 2012 - 20:10
Tjenare. Jag har en SPL Dynamics XTR-380D2s som drivs av Install 2000. Men det känns inte som jag får ut max tryck utav det. Ska även köpa delnings filter till den, någon som kanske kan rekommendera ett ? Tror det kan vara så enkelt som att lågnivån är för låg till steget, då händer det inte allt för mycket. S convert kan det vara läge att söka på... Skickat 09 mars 2012 - 08:00
Om affären tyckte du skulle köra ett bilelement i en hemmasub gissar jag att dom inte säljer element för hemmabruk? Jag det har du rätt i !
Tror det kan vara så enkelt som att lågnivån är för låg till steget, då händer det inte allt för mycket. S convert kan det vara läge att söka på... S convert ? ska söka. Skickat 09 mars 2012 - 08:03
Tror det kan vara så enkelt som att lågnivån är för låg till steget, då händer det inte allt för mycket. S convert kan det vara läge att söka på... Ungefär denna då ? http://www.ordermusi...amson/s-convert Skickat 09 mars 2012 - 09:01
Jag det har du rätt i ! Då är det ju så att säljaren tappar trovärdighet. Är ju inte så att du kliver in på Skobes och säljaren skickar dig till BMW istället. Men visst kan en sub specad till 31 hz funka, det beror på låda, rum och krav. Du lär inte plocka så djup bas ur den, men det kanske inte är målet? Skickat 09 mars 2012 - 16:03
Då är det ju så att säljaren tappar trovärdighet. Är ju inte så att du kliver in på Skobes och säljaren skickar dig till BMW istället. Men visst kan en sub specad till 31 hz funka, det beror på låda, rum och krav. Du lär inte plocka så djup bas ur den, men det kanske inte är målet? Jo djup bas e det jag nog är mest ute efter, älskar kraft och tryck, det ska vara riktigt bra Skickat 10 mars 2012 - 11:59
Är ingen hemmabyggare, men http://www.byggdinbas.se har bra grejor för hemmabyggaren.
Css trio12 är billigt och verkar omtyckt. 1 användare läser den här trådenMedlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0 |
Detta forum sponsras av
|