Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nintendo Wii U - Officiell tråd

3773 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#3601

Postad 19 november 2015 - 22:34

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Upptäckte till min förvåning att mitt Nintendo ID som jag haft inte funkade på det nya WiiU som jag köpte till grabben. Har sålt det gamla för ett år sen. Hade ett hel del spel liggandes på kontot som jag köpt.
Snopet var namnet...

  • Once a Nintendo Network ID has been associated to a Wii U console, it can only be moved to a new user on the same console where the account was originally created.

 

Va fan är det för påhitt av Nintendo? förstår du vart snopen. Om den går sönder, eller man vill uppgradera från en vanlig till en med större minne, hur gör man då? borde ju sparas online kan man tycka.



#3602

Postad 19 november 2015 - 22:43

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

  • Once a Nintendo Network ID has been associated to a Wii U console, it can only be moved to a new user on the same console where the account was originally created.

Va fan är det för påhitt av Nintendo? förstår du vart snopen. Om den går sönder, eller man vill uppgradera från en vanlig till en med större minne, hur gör man då? borde ju sparas online kan man tycka.</p>

Är ju en gratis tjänst, så någon "catch" var det visst. Tycker det var sjukt dåligt iallafall. Inga stora summor som man hade cashat in. Men ändå.
Precis som du säger. Om man köpt en vit o vill ha en svart ist, då ska man inte kunna nyttja sitt befintliga konto. Sjukt!

#3603

Postad 19 november 2015 - 23:39

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Kontakta Nintendo/bergsala

#3604

Postad 20 november 2015 - 13:12

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Kontakta Nintendo/bergsala


Tack,
Jag fick skicka mail om att avregistrera min profil på gamla konsolen.
Nu funkar det igen 👍🏻 tack för tips

#3605

Postad 21 november 2015 - 07:43

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

Tack,
Jag fick skicka mail om att avregistrera min profil på gamla konsolen.
Nu funkar det igen tack för tips

Fick du tillbaka ditt konto efter det avregistrerades på gamla konsolen? Blev det exakt som du hade det förut och så? Får man in sina köpta spel igen också?

#3606

Postad 21 november 2015 - 08:43

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0

Fick du tillbaka ditt konto efter det avregistrerades på gamla konsolen? Blev det exakt som du hade det förut och så? Får man in sina köpta spel igen också?

Samma konto, med samma Avatar. Köpta spel låg i historiken, så det var bara att ladda ner på nytt. Dock om man hade laddat ner något gratis spel så fanns inte det i historiken. Kan ha berott på att nu kanske det kostar. Har för mig att jag laddade ner SMB 8bit o den fanns inte kvar i historiken. Så det får jag pröjsa för att ladda ner igen.
Inga inställningar fick följa med, typ kontoinstälningar på Netflix etc. Utan det var väl basic saker som avataren, köpta spel.

Dock blev jag lite lurad, jag råkade ta bort profilen som förra ägaren hade skapat innan han sålde till mig. Han hade laddad ner 4-5 spel. Jag kunde spela spelen innan jag tog bort den profilen ( o den profilen hade inget nnid kopplat, som jag kunde se. så jag antar att han hade plockat bort en profil med kopplat Nnid sen innan.
Sen när jag alltså tog bort den sista profilen som han hade skapat kunde jag inte längre spela dom spelen utan var tvungen att köpa dom via min profil. Lite surt

Redigerat av Unregistered9a1f280a, 21 november 2015 - 08:49.


#3607

Postad 24 november 2015 - 13:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Intressant info om gamepaden som kom ut idag. Det går nu att köpa en separat gamepad (i japan) och det kostar drygt 110 dollar. Så här långt efter släpp. Hade räknat med något sådant iofs.

 

Inte konstigt de inte sänkte priset, gamepaden sänkte nästan ensam Wii U. Men de kanske tyckte det lät smart i planeringsstadiet.

 

Tanken från början var iofs att man skulle kunna köpa en separat gamepad året efter konsolen släpptes, det var vad de sa. Men det blev aldrig av. Komiskt egentligen att man inte har kunnat köpa nya kontroller till sin konsol, tur min har hållit. Eller tur och tur, har inte använt den så jättemycket ^^ (mest pro controllern).



#3608

Postad 24 november 2015 - 22:25

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

Intressant info om gamepaden som kom ut idag. Det går nu att köpa en separat gamepad (i japan) och det kostar drygt 110 dollar. Så här långt efter släpp. Hade räknat med något sådant iofs.

 

Inte konstigt de inte sänkte priset, gamepaden sänkte nästan ensam Wii U. Men de kanske tyckte det lät smart i planeringsstadiet.

 

Tanken från början var iofs att man skulle kunna köpa en separat gamepad året efter konsolen släpptes, det var vad de sa. Men det blev aldrig av. Komiskt egentligen att man inte har kunnat köpa nya kontroller till sin konsol, tur min har hållit. Eller tur och tur, har inte använt den så jättemycket ^^ (mest pro controllern).

Ja, värst om man är ägare till Wind Waker versionen då gamepaden som medföljer med det paketet är exklusiv med guld text, den tror jag inte man kan ersätta igen om den går sönder.. Speciellt när den bundlen har utgått...



#3609

Postad 25 november 2015 - 06:31

RobNB
  • RobNB
  • Beroende

  • 1 403 inlägg
  • 0
Mycket intressanta inlägg med kul info och syn på eventuell framtid.
Jag spelar inte mycket nu för tiden (typ 10h/år haha) me jag tycker att det är skit kul med konsoller. Har wii, wiiU, ds och konsollerna från både Sony och Microsoft. Tycker att alla aktörer har kul lösningar och erbjuder bra konsoller. Nintendo kommer alltid vara Nintendo och särskilt för oss som varit ed sen NES tiden men jag saknar precis som ni skriver bättre online tjänster samt media funktioner som Nintendo så starkt inte vill ha. När man köper en konsol så vill man att den even ska kunna göra lite men än bara lira spel idag, jag förstår tanken att detta är en spelkonsol men man bör inte snöa in sig på grund av sin envishet.
Grabben gillar alla konsoller precis som mig pga vissa spel osv men PS4 och XB1 går före pga online spelandet där du kan lira med vännerna. Blir spännande å se vad Nintendo hittar på här näst.

#3610

Postad 25 november 2015 - 09:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Jag spelar inte mycket nu för tiden (typ 10h/år haha) me jag tycker att det är skit kul med konsoller.

Det är många som är likadana vad jag förstått, spelar inte så mycket men är ändå intresserade av spelutvecklingen :). Vissa hänger mer på spelforum och pratar om spelen än de faktiskt spelar.



#3611

Postad 26 november 2015 - 12:23

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0

Värt att köpa Wii U fortfarande?



#3612

Postad 26 november 2015 - 12:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Bayonetta 2, så uppenbarligen :)

 

Spelutbudet växer och priserna sjunker så det blir bara mer värt med tiden. Så länge du är med på att det knappt kommer att komma några nya spel.

 

Sen vet jag inte om NX får bakåtkompatibilitet, men är minst ett år kvar till den plus att det känns tveksamt.



#3613

Postad 26 november 2015 - 18:25

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0

Bayonetta 2, så uppenbarligen :)

Spelutbudet växer och priserna sjunker så det blir bara mer värt med tiden. Så länge du är med på att det knappt kommer att komma några nya spel.

Sen vet jag inte om NX får bakåtkompatibilitet, men är minst ett år kvar till den plus att det känns tveksamt.


Har alltid varit lite småsugen just för stt få lira mario, zelda, bayonetta och så. Men blivit tveksam då de är på g med NX om det är ett onödigt köp eller inte. Sen är jag sugen på Xbone också för att få lira tomb raider och typ ori. Men nintendo känns som ett bättre komplement till ps4 än att ha boxen också.

Är det premium eller basic som är mest bang for the buck?

Gällande bayonetta, är det pro controller som gäller för det?

#3614

Postad 26 november 2015 - 21:47

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

Har alltid varit lite småsugen just för stt få lira mario, zelda, bayonetta och så. Men blivit tveksam då de är på g med NX om det är ett onödigt köp eller inte. Sen är jag sugen på Xbone också för att få lira tomb raider och typ ori. Men nintendo känns som ett bättre komplement till ps4 än att ha boxen också.

Är det premium eller basic som är mest bang for the buck?

Gällande bayonetta, är det pro controller som gäller för det?

Du tänker helt rätt, eftersom det känns onödigt att ha både XBone och PS4 då de har ungefär samma utbud förutom några egna titlar förstås vilket är ju anledningen till att man vill ha båda. Men en Wii U skulle du ha roligare med tror jag, särskilt om du är sugen på Super Mario och Zelda spel! Angående Bayonetta 2 kan du köra med både Wii U Pro Controller och Gamepad.



#3615

Postad 26 november 2015 - 22:06

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0

Försöker motivera mig själv att köpa XB men det går inget vidare. Brukar köpa alla konsoler men med den väntar jag lite till. PS4 och Wii U duger fint till mina behov just nu.



#3616

Postad 27 november 2015 - 01:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Har alltid varit lite småsugen just för stt få lira mario, zelda, bayonetta och så. Men blivit tveksam då de är på g med NX om det är ett onödigt köp eller inte.

Fortfarande minst ett år kvar till NX dock, på den tiden hinner du spela igenom Wii U-spelen. Plus som sagt, spelen blir ju inte sämre för att de släpper en ny konsol :)

 

Jag skulle köpt en basic, hårddiskutrymmet räcker om du bara ska spela på den (inte digitala spel då förstås). Annars kan du alltid lägga till en egen extern hårddisk. Får du med Smash Bros också.

 

Tycker även du bör köpa en pro controller, gamepaden är för klumpig för sånt finlir som Bayo 2.



#3617

Postad 27 november 2015 - 08:59

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0

Fortfarande minst ett år kvar till NX dock, på den tiden hinner du spela igenom Wii U-spelen. Plus som sagt, spelen blir ju inte sämre för att de släpper en ny konsol :)

 

Jag skulle köpt en basic, hårddiskutrymmet räcker om du bara ska spela på den (inte digitala spel då förstås). Annars kan du alltid lägga till en egen extern hårddisk. Får du med Smash Bros också.

 

Tycker även du bör köpa en pro controller, gamepaden är för klumpig för sånt finlir som Bayo 2.

Nej, spelen kommer juh inte vara sämre för att de kommer med en ny konsol. Tror inte heller de kommer göra den bakåtkompatibel utan satsa på det nya istället. 

 

Risken är väl dock att man kommer bli riktig sugen på NX när den väl kommer och på så sätt blir Wii U en sak som bara står och eventuellt samlar damm då man vill lira det som är nytt istället.

 

Sen ska man juh hinna med en till konsol också. Har juh fortfarande en del att avsluta på PS4 som är påbörjat och med en konsol till så blir tiden än mer knapp. Förvisso är det kanske lättare att ta en session Mario ihop med kidsen än att dra igång Bloodborne när de är med. Haha.

 

Nej nu ska jag inte vara sån negativist, får köpa en som en julklapp till mig själv helt enkelt.  :D



#3618

Postad 27 november 2015 - 10:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Risken är väl dock att man kommer bli riktig sugen på NX när den väl kommer och på så sätt blir Wii U en sak som bara står och eventuellt samlar damm då man vill lira det som är nytt istället.

Ja samma för mig, har inte hur många ingångar som helst ;)

 

Hoppas de gör en NX-port av Smash Bros Wii U och Mario Maker, det är de enda spelen jag skulle sakna om jag ställde bort Wii U:n.

 

Sen ska man juh hinna med en till konsol också. Har juh fortfarande en del att avsluta på PS4 som är påbörjat och med en konsol till så blir tiden än mer knapp

 

Ja, tid är alltid ett problem. 99 % av Nintendospelen är dock inte så långa så det är lugnt skulle jag säga.



#3619

Postad 27 november 2015 - 14:36

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0

Får helt enkelt se till att få arslet ur och köpa en snarast möjligt.   :D


Redigerat av Crabban, 27 november 2015 - 14:36.


#3620

Postad 27 november 2015 - 17:32

jls_
  • jls_
  • Lärjunge

  • 488 inlägg
  • 0

Ingen som har svinbra erbjudande för Wii U nu på Black Friday?



#3621

Postad 27 november 2015 - 17:41

wictor
  • wictor
  • Beroende

  • 1 447 inlägg
  • 0

Ingen som har svinbra erbjudande för Wii U nu på Black Friday?

Inte svinbra men ok.. 

 

https://www.prisjakt...t.php?p=3257636



#3622

Postad 28 november 2015 - 13:24

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0
Funkar pro controllen smidigt ihop med 3D World?

Funderar över extra kontroll till ett paket som jag plockar ihop och tänkte då köpa en pro istället för extra wiimote(har nunchuck kvar från gamla wii) för att vara förberedd till dess att jag köper bayonetta?

#3623

Postad 28 november 2015 - 13:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Ja, det är ju som en vanlig kontroll, den funkar bra till så gott som alla spel.



#3624

Postad 28 november 2015 - 13:50

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0

Ja, det är ju som en vanlig kontroll, den funkar bra till så gott som alla spel.

Ok, då känns det mer vettigt att köpa till en pro controller så är man förberedd helt enkelt. Just nu så är det mario som lockar mest och det lutar åt en basic med smash, 3D-world, pro controller och laddställ till gamepaden

Zoiler: vad säger du, premium bundle med kart och 3d-world och pro controller för 3.669:- eller enligt ovan för 3.296:-?

Redigerat av Crabban, 28 november 2015 - 15:49.


#3625

Postad 28 november 2015 - 16:49

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

Ok, då känns det mer vettigt att köpa till en pro controller så är man förberedd helt enkelt. Just nu så är det mario som lockar mest och det lutar åt en basic med smash, 3D-world, pro controller och laddställ till gamepaden
Zoiler: vad säger du, premium bundle med kart och 3d-world och pro controller för 3.669:- eller enligt ovan för 3.296:-?

Jag skulle rekommendera Premium före Basic, eftersom det är betydligt mindre utrymme efter uppdateringen på Basic vilket tvingar dig att köpa extern om du vill ha DLC's och annat tillägg samt VC spel. Den där Mario Maker bundle för 2599:- lät bra för det är prissänkning på 700 kr ungefär, Electroworld hade 10% rabatt avdrag på alla Wii/WiiU spel, vet inte om erbjudandet står kvar. Men Super Mario 3D World och Pro controller låter alldeles utmärkt, du kommer bli tvungen att köpa kontroller i framtiden ändå och de lär inte bli mycket billigare heller. :)

#3626

Postad 28 november 2015 - 17:41

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0
Jag har köpt en Basic o sen har jag kompletterat med ett usb3 64gb minne för 300:-. Inte större än dom där usbmottagarna för möss.

#3627

Postad 28 november 2015 - 18:59

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0
Bra tips där med usb stickan. Mario maker bundle har blivit dyrare nu.
Tror nog dock att smash bros slår lite högre än kart så då blir det juh mer bang for the buck om man kör på basic bundle och lägger till en trehundring för minnet.

#3628

Postad 28 november 2015 - 19:03

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0

Man får en 1 TB extern HDD utan strömkrav för 500:-



#3629

Postad 28 november 2015 - 19:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Båda bra spel, men jag föredrar också Smash. plus mer lagringsutrymme och laddställ :)

 

Edit: Och precis, externa hårddiskar är inte dyra nu så jag skulle nog lagt på några hundringar, men det beror på hur mycket digitala spel du vill ha. Annars kan den ju användas till annat också i framtiden, ganska mycket mer utrymme för priset.


Redigerat av Zoiler, 28 november 2015 - 19:06.


#3630

Postad 28 november 2015 - 19:17

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0

Båda bra spel, men jag föredrar också Smash. plus mer lagringsutrymme och laddställ :)

Edit: Och precis, externa hårddiskar är inte dyra nu så jag skulle nog lagt på några hundringar, men det beror på hur mycket digitala spel du vill ha. Annars kan den ju användas till annat också i framtiden, ganska mycket mer utrymme för priset.

Vet ej hur jag skulle göra med digitala spel men misstänker att det blir mer fysiska köp för min del. Men även om det blir så, så är det juh ett bättre köp av basicen då och sedan lassa på med extra utrymme om man blir sugen att köra digitalt.

Man får en 1 TB extern HDD utan strömkrav för 500:-

Tips på någon bra?

#3631

Postad 28 november 2015 - 19:24

Unregistered9a1f280a
  • Unregistered9a1f280a
  • Veteran

  • 1 715 inlägg
  • 0
Jo, klart att man får mer "Bang for The buck" om man kör med en extern. Men klart mkt fulare än en liten tia som är osynlig på baksidan av konsolen. 😊

#3632

Postad 28 november 2015 - 20:14

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0

Jo, klart att man får mer "Bang for The buck" om man kör med en extern. Men klart mkt fulare än en liten tia som är osynlig på baksidan av konsolen. 😊


Det är juh förvisso väldigt sant och det bidrar juh även till att eventuella inredningsdiskussioner med den andra hälften uteblir. Haha 😄

#3633

Postad 28 november 2015 - 20:22

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0

Vet ej hur jag skulle göra med digitala spel men misstänker att det blir mer fysiska köp för min del. Men även om det blir så, så är det juh ett bättre köp av basicen då och sedan lassa på med extra utrymme om man blir sugen att köra digitalt.
Tips på någon bra?

Inte egentligen, köpte en WD elements till routern för ett par månader sedan. Prisjakt listar några

Den är typ en centimeter hög och syns inte ovanpå U:n


Redigerat av Benkke, 28 november 2015 - 20:24.


#3634

Postad 29 november 2015 - 03:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Men klart mkt fulare än en liten tia som är osynlig på baksidan av konsolen.

Beror på hur man har det, min står i TV-bänken och syns inte  :)



#3635

Postad 29 november 2015 - 12:03

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0

När man ska handla i shopen så finns det alternativet Nintendo E-shop cards.

Brukar det vara några bra erbjudanden på detta någonstans.

Tex köp ett kort för 100kr som är värt 150kr i shopen.



#3636

Postad 29 november 2015 - 22:17

Unregisteredfaa967e4
  • Unregisteredfaa967e4
  • Lärjunge

  • 271 inlägg
  • 0
Hej! Vet inte om det är fel tråd men testar! Har problem att spela online med wii u, funkar bra å surfa och uppdatera å så. Men att spela online går inte.. Har telia fiber. Nån som har nåt tips??

#3637

Postad 29 november 2015 - 22:29

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
Telias gateway som är skit förmodligen. Möjligt det går att lösa på annat sätt, men jag föreslår inköp av nån schyrre router och bryggar gatewayen.

#3638

Postad 30 november 2015 - 00:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Hej! Vet inte om det är fel tråd men testar! Har problem att spela online med wii u, funkar bra å surfa och uppdatera å så. Men att spela online går inte.. Har telia fiber. Nån som har nåt tips??

Det är ett känt problem, finns lite att läsa om här.

 

Jag hade precis samma problem, onlinespel fungerade sällan, både på Wii U och 3DS. Fick routern utbytt till en av deras nyare (TG799vac) för ett litet tag sedan och nu funkar det felfritt på båda.



#3639

Postad 30 november 2015 - 14:40

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

Någon som har tips på en bra extern hårddisk till Wii U? Jag vill gärna gå efter någons erfarenhet av ett köp i svenskbutik, för jag försökte hitta de rekommenderade modellerna som Nintendo hade lagt upp, men de fanns mestadels på eBay och Amazon.



#3640

Postad 30 november 2015 - 17:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Kommer inte ihåg vad min externa heter, försökte kolla men står bara WD på den. Fast den har några år på nacken nu iofs.



#3641

Postad 30 november 2015 - 18:12

Unregisteredfaa967e4
  • Unregisteredfaa967e4
  • Lärjunge

  • 271 inlägg
  • 0

Det är ett känt problem, finns lite att läsa om här.

Jag hade precis samma problem, onlinespel fungerade sällan, både på Wii U och 3DS. Fick routern utbytt till en av deras nyare (TG799vac) för ett litet tag sedan och nu funkar det felfritt på båda.


Jag har tg799vn v2. Fick du det att funka med den eller ska jag försöka få tag i 799vac!?

#3642

Postad 30 november 2015 - 18:43

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0

Det är väl inget viktigt, det funkar med vad som helst. Själv kör jag med PS3ans originaldisk på 160 Gb



#3643

Postad 30 november 2015 - 19:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Jag har tg799vn v2. Fick du det att funka med den eller ska jag försöka få tag i 799vac!?

v2 är den som problemet ligger hos, läs länken jag gav. 799vac löste problemet för mig direkt när jag kopplade in den.



#3644

Postad 30 november 2015 - 19:44

Unregisteredfaa967e4
  • Unregisteredfaa967e4
  • Lärjunge

  • 271 inlägg
  • 0

v2 är den som problemet ligger hos, läs länken jag gav. 799vac löste problemet för mig direkt när jag kopplade in den.


Ok..vad kosta det att få 799vac? Har du fiber?

#3645

Postad 01 december 2015 - 04:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Fiber ja. Separat pris vet jag inte då det ingick i en större affär. Hör med Telia, problemet ligger iaf hos din router så den måste bytas ut. Den fixar inte Xbox One heller.



#3646

Postad 01 december 2015 - 13:11

Crabban
  • Crabban
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0

Snabb fråga: Hur stora är de digitala spelen som man tankar hem? Funderar kring eventuell storlek på externa disken som man behöver komplettera upp med.



#3647

Postad 01 december 2015 - 13:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Snabb fråga: Hur stora är de digitala spelen som man tankar hem? Funderar kring eventuell storlek på externa disken som man behöver komplettera upp med.

http://www.destructo...de-291062.phtml



#3648

Postad 01 december 2015 - 14:32

AbductedTurtle
  • AbductedTurtle
  • Lärjunge

  • 481 inlägg
  • 0

Finns det någon här som kan bekräfta om Netflix fungerar bra på Wii U? Hur är den i jämförelse med PS4 och XBone? Hörde att appen i sig inte är särskilt stabilt, har det ändrats på sistone? Går det förresten att logga in på hemsidan istället för appen på Wii U:n?



#3649

Postad 01 december 2015 - 15:38

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

brukar använda appen hos flickvännen, och den funkar fint. hon föredrar att köra på den framför tvn/annat. kan dock inte jämföra med dom andra.



#3650

Postad 01 december 2015 - 16:48

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

brukar använda appen hos flickvännen, och den funkar fint. hon föredrar att köra på den framför tvn/annat. kan dock inte jämföra med dom andra.

Funkar det med profiler nu? Det har inte gjort det på föregående versioner.





1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.