Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Splinter Cell: Blacklist

64 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 10 augusti 2013 - 17:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 1
Happ, snart dags igen. Knappt två veckor kvar till nästa SC-spel. Här finns en tråd med massor av info och många filmer.

Vi får hoppas de lärt sig av sina misstag och gör ett bättre spel än Conviction.

The developers have gone on to admit that many of the ideas in the final version of Conviction ended up being very half-baked and incomplete. Either way it was a decent base with not much systemic gameplay around it.


The most drastic change is that all levels open up with the enemy unaware of your presence (or, "by default you are stealth" to quote the devs) whereas in Conviction where 99% of the time the enemy was immediately aware of you are as soon as you passed a predetermined spot in the level.


Lite svårt med ett stealthspel där fienderna redan är redo för dig på varje bana.


Nån som ger sig på Perfectionist Mode eller ;) ? Jag känner mer igen mig som en Panther (smyger, men dödar hyfsat ofta fiender ändå. Dvs, smyger inte bara förbi dem hela tiden).

Mest ser jag fram emot coop-delen, 14 unika, separata coop-uppdrag.

#2

Postad 11 augusti 2013 - 10:09

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Nån som ger sig på Perfectionist Mode eller ;) ? Jag känner mer igen mig som en Panther (smyger, men dödar hyfsat ofta fiender ändå. Dvs, smyger inte bara förbi dem hela tiden).

Mest ser jag fram emot coop-delen, 14 unika, separata coop-uppdrag.

Klart man kommer prova på det. Verkar vara riktigt skoj. Det stör mig i Conviction något oerhört att man inte bara kan smyga och att informationen "klistras på väggar etc" ser bara fult ut.

#3

Postad 12 augusti 2013 - 10:06

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Bara drygt en vecka kvar till släpp nu.
Det ser helt klart intressant ut, hoppas verkligen att det blir ett riktigt stealthspel så man kan gömma kroppar osv i stil med Hitman.

#4

Postad 12 augusti 2013 - 10:50

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0
Hoppas på nextgen släpp...

#5

Postad 19 augusti 2013 - 13:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Det här var bättre än förväntat, som en blandning av Conviction och tidigare spel. Klart bästa stealthspelet på länge imo.

man kan gömma kroppar osv i stil med Hitman.

Det går, iaf på vissa banor. Men behövs inte om ingen går där.

#6

Postad 19 augusti 2013 - 13:31

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Det här var bättre än förväntat, som en blandning av Conviction och tidigare spel. Klart bästa stealthspelet på länge imo.


Det går, iaf på vissa banor. Men behövs inte om ingen går där.


Låter bra det.
Sett lite videos att man kan gömma kroppar i vatten bla.

#7

Postad 19 augusti 2013 - 15:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Ja man kan antingen lägga dem ner eller kasta dem en bit. Jag slängde ner en i en brunn, där blir han svårhittad.

Men i och med att man inte behöver det så länge man undviker deras rörelseschema och de förbannade missilhundarna så brukar man ofta inte behöva slösa tid på det.

Kör på realistic, näst svåraste och då blev det en del trial and error innan jag lärde mig utnyttja alla mina apparater och omgivningen på rätt sätt, men perfectionist finns ju också. Man är mycket vigare nu, kan klättra mycket mer, ta sig mellan skydd, samt döda snabbare så man kan göra några riktig snygga kombinationer.

#8

Postad 19 augusti 2013 - 18:37

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Ser fram emot att få min kopia denna vecka. Ett av de få spel jag slog till och beställde till fullpris för att få hem på releasedagen.

#9

Postad 19 augusti 2013 - 20:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Spelar coop splitscreen nu, riktigt välgjort och mycket innehåll!

#10

Postad 20 augusti 2013 - 09:22

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

  • 767 inlägg
  • 0
Fick detta spelet när jag köpte dator igår. Dock strular nedladdningen (server error) men idag borde jag kunna tanka ner det. Tydligen GeForce som bjussar på detta...

#11

Postad 20 augusti 2013 - 11:38

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 002 inlägg
  • 0
Jag testade igår, och som vanligt fungerar inte världens sämsta onlinebutik - Uplay.

Är inte säker på att det hade gått att ladda ner ändå, eftersom release är den 22/8. Det stod förhandsbokning.

#12

Postad 20 augusti 2013 - 12:20

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

  • 767 inlägg
  • 0
Uplay kanske kan skriva att det inte går att ladda ned förrän ett visst datum istället för att man ska få server error i rutan...
Testar om två dagar helt enkelt.

#13

Postad 22 augusti 2013 - 07:16

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Det är ett ganska så trevligt spel, men tyvärr tycker jag inte alls om kontrollerna.
Musen är sjukt snabb och det verkar inte spela någon roll om man sänker känsligheten heller.

#14

Postad 22 augusti 2013 - 07:54

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Spelet landade i brevlådan igår (till krysslådan) men jag vill spela klart Conviction först innan jag ger mig på Blacklist. Borde bli klar till helgen.

#15

Postad 22 augusti 2013 - 08:19

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

  • 767 inlägg
  • 0
När jag knappade in koden jag fått för Blacklist på Uplay (kom med datorn jag köpte) så fick jag Conviction också. Kanske ska spelas före Blacklist? Är Blacklist en fortsättning på Conviction eller fristående?

#16

Postad 22 augusti 2013 - 09:08

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

När jag knappade in koden jag fått för Blacklist på Uplay (kom med datorn jag köpte) så fick jag Conviction också. Kanske ska spelas före Blacklist? Är Blacklist en fortsättning på Conviction eller fristående?

Som jag har förstått det är alla spel i Splinter Cell en del i samma story arc, så varje spel bygger vidare på det som har hänt i de tidigare spelen.

#17

Postad 22 augusti 2013 - 11:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Det är ett ganska så trevligt spel, men tyvärr tycker jag inte alls om kontrollerna.
Musen är sjukt snabb och det verkar inte spela någon roll om man sänker känsligheten heller.

Koppla in en gamepad då? Ännu värre? Jag har absolut inte problem med känsligheten iaf.

fick jag Conviction också. Kanske ska spelas före Blacklist? Är Blacklist en fortsättning på Conviction eller fristående?

Conviction kan du gott hoppa över imo. Storyn där är inte viktig för Blacklist och spelet är det sämsta i serien imo (och de flesta andras åsikt).

Redigerat av Zoiler, 22 augusti 2013 - 11:55.


#18

Postad 22 augusti 2013 - 12:30

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Koppla in en gamepad då? Ännu värre? Jag har absolut inte problem med känsligheten iaf.


Skall göra det efter jobbet tänkte jag, har en Xbox 360 kontroller med som jag brukar spela Fifa med.
Men det är riktigt konstigt att det är så för mig med mus och tangentbord, skall se om jag kan frapsa lite med om problemet återstår.

#19

Postad 22 augusti 2013 - 18:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
MHB:s recension


Nämnde inte hundarna i recensionen, men de är fan som målsökande missiler. Är det någon som vet om hundar kan skilja på olika människor? Dvs uppfatta att det är en ny person bland 20 andra personer och då uppfatta den som ett hot.

Kanske den kan med tanke på att den kan skilja på två sandkorn med olika doft på 500 meters avstånd, men systemet känns lite underligt.. att de börjar morra och skälla när de känner av en annan doft. Alla nya rekryter måste godkännas av hundarna först =P?

#20

Postad 22 augusti 2013 - 18:44

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
http://www.sciencedi...003347284713807

Abstract. The purpose of this project was to provide data on the success rate of dogs identifying people by scent when working in conditions similar to those used by the police in Holland and Germany. Over 700 scent samples were collected from people of both sexes and a wide age range and seven dogs, Canis familiaris, were trained to match human body scents. The test conditions were carefully controlled to eliminate any cue other than the body scents presented to the dog. Each dog sniffed a piece of cloth which had been in contact with an unspecified part of the body of a person and then indicated which of a selection of blank or body-scented cloths bore the same scent. The handler did not know the location of the target scent. The average score of the dogs working with body-scented cloths from six donors was 80% correct whereas a random choice of cloth would have been 17% correct. A further experiment was carried out in which three dogs were asked to match odour from various parts of the body with hand odour of the same donor collected on clean steel tubes. The average score for this task was 85% correct with a selection of six donor odours. The results show that dogs have considerable scent matching ability but that individual aptitude and the day-to-day performance can vary. Dogs used in criminal investigations should be selected for aptitude and the tests replicated so that conclusions are not based on trials from a single dog.


Jag har inte spelat spelet än så jag vet inte hur det fungerar där.

#21

Postad 22 augusti 2013 - 19:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Det fungerar så att om du är nära hundarna, runt 10 meter ifrån, så spelar det ingen roll om du är bakom skydd, de känner igen lukten och börjar morra/skälla och sniffar sig fram till dig. I det testet så får de ju sniffa på lukten först och sedan ska de matcha, men i spelet så är ju Sam Fisher en helt okänd lukt och då ska de alltså kunna utomhus bland andra dofter känna igen att en annan människa är på plats från långt avstånd och att denne är ett hot.

Men det verkar inte vara omöjligt, deras lukt är utomjordiskt bra.

#22

Postad 24 augusti 2013 - 16:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Kolla in denna, grymt välgjord live action trailer om Spies vs Mercs. Dat parkouring.

http://www.youtube.c...h?v=rNm6qGwx5kI

#23

Postad 26 augusti 2013 - 10:19

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

  • 834 inlägg
  • 0
Fråga. I början får man se en film och sen kraschar helikopterna varav kampanjen sen börjar.
Jag ville in i menyn och aktivera koder etc. först. Gjorde det, men hur kommer man tillbaka till kampanjen? (Xbox)
Det enda jag kan göra nu är att gå nere in hangaren och fråga folk som då kan ge mig ett uppdrag...
Men vill börja från början (läste att man kunde gå tillbaka, men kommer inte på hur).
Tacksam för tips/hjälp.

#24

Postad 26 augusti 2013 - 11:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Du kan välja alla uppdrag i kampanjen från bordet i flygplanet som står i det stora rummet. Du börjar ju precis vid det när du laddar spelet såvida du inte är mitt i ett uppdrag.

#25

Postad 26 augusti 2013 - 12:22

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

  • 834 inlägg
  • 0

Du kan välja alla uppdrag i kampanjen från bordet i flygplanet som står i det stora rummet. Du börjar ju precis vid det när du laddar spelet såvida du inte är mitt i ett uppdrag.


Det som heter SMI eller nåt sånt ja. Men kommer aldrig tillbaka till där helikopterkraschen va?!
Valde Libyen, så där är jag nu, men känns ändå som om jag gått miste om något...

#26

Postad 26 augusti 2013 - 12:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Det borde väl gå att starta nytt spel helt enkelt?

Eller så bör du kunna välja prologen från bordet, man kan spela om alla uppdrag därifrån. Prova att tryck på RB/LB eller RT/LT för att välja mellan aktiva/inaktiva uppdrag.

Redigerat av Zoiler, 26 augusti 2013 - 12:48.


#27

Postad 26 augusti 2013 - 12:57

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Kollade på Giantbombs quicklook, har man redan blivit nextgenskadad eller ser grafiken inte bättre ut än så här?

http://www.youtube.c...h?v=Q1FWgjVc8dk

En del kan ju skyllas på youtubekomprimeringen, men ansikten är ju smärtsamt odetajlerade.

Redigerat av simulacra, 26 augusti 2013 - 13:00.


#28

Postad 26 augusti 2013 - 13:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Nej du behöver inte ens jämföra med nextgen. Spelet i jämförelse med t.ex. The Last of Us ser inte bra ut.

Men å andra sidan, man vänjer sig efter ett tag. Tycker aldrig det ser snyggt ut men det får duga, animationerna är åtminstone välgjorda. Conviction var snyggare dock.

Edit: Tror det är 60 FPS dock och det var ingen slowdown i coop splitscreen, so there's that.

Redigerat av Zoiler, 26 augusti 2013 - 13:07.


#29

Postad 26 augusti 2013 - 16:43

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 002 inlägg
  • 0
Det ser inget vidare ut ens på PC. Gammal spelmotor, dåliga texturer, inget DX11 (iaf inget som syns...).

Håret på karaktärerna liknar plasthåret på legogubbar.

Utomhusmiljöerna ser helt ok ut, iaf ibland. Men jämfört med t ex Crysis 3 är grafiken ett skämt...

#30

Postad 26 augusti 2013 - 17:46

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0
Tänkte vänta till att de annonserar ut det till PS4 men Komplett har det för 249kr nu fram till 19:00 så jag kunde inte hålla mig.

#31

Postad 27 augusti 2013 - 15:17

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
http://www.eurogamer....klist-face-off

More at the link.

Interestingly, the Wii U version puts its best foot first by producing a full 1280x720 internal framebuffer, backed up by 2x multi-sample anti-aliasing (MSAA).T

he Xbox 360 only marginally misses the mark by peeling back its horizontal resolution by 80 pixels, providing us with a 1200x720 internal resolution backed up by a similar 2x MSAA.

To our pixel count, the PS3 weighs in at 1152x648 with a similar 2x pass of MSAA approach as the other platforms.

Starting the Wii U version's campaign in earnest, we get a sense that this extra pixel-perfect clarity isn't necessarily being put to best use. The absence of an install is a convenience, certainly, but flitting between each comparison screenshot shows texture quality suffers to the same degree as the 360 code minus its optional texture pack. Some bump-mapped surfaces appear comparable to those on PS3, such as character skin and most clothing, but environmental details also appear flattened or downright garish in spots.

A lack of any such mandatory texture pack install on the Wii U version has other repercussions. Loading times are noticeably longer on Nintendo's platform, where if we select "skip" at the earliest opportunity during the initial briefing video, it takes the optical drive one minute 24 seconds to fully stream the prologue level and let us cut to the gameplay. This demands patience from players just itching to get to the action, and by comparison the PS3 takes just 22 seconds to load the very same mission, while the 360 clocks in at 24 seconds with its optional install.

Save for drops to the 25fps mark during some cut-scenes, the good news is that both PS3 and 360 versions hit this midway 30fps target consistently enough to make gameplay feel fluid. However, this is only made possible by means of some very aggressive full-screen tearing. Adaptive v-sync is in place for each platform, which causes frames to chop in half when the hardware is being pushed beyond its limits. Engaging V-sync is permanently engaged for Nintendo's platform, adding to its credentials as one of the better-presented versions of the game overall - and it even outperforms the 360 during earlier in-engine cinematics. However, from the moment Sam Fisher enters the Paladin aircraft, it's clear this isn't to last. We suffer from lengthy bouts of 20fps performance during most briefing scenes here, plus similarly sluggish levels of refresh while at the heart of larger shoot-outs.
Postad bild

Postad bild

Postad bild

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 augusti 2013 - 15:19.


#32

Postad 27 augusti 2013 - 15:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Laddningstiderna är långa efter varje avklarat uppdrag även på PS3 dock, trots installerade texturer. Om det är 22 sekunder för prologen så är det säkert 1 minut efter de andra uppdragen.

#33

Postad 27 augusti 2013 - 20:17

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 002 inlägg
  • 0
Här är några screenshots från PC-versionen. Ultra inställning och 1080p (FXAA).

Som sagt, grafiken är inget vidare. Ibland ser det helt ok ut, men närbilder på karaktärerna ser riktigt B ut, och de verkar inte ha orkat fixa till DX11-effekter (även om det finns som val i inställningarna).

EDIT: Glöm det.

Forumet resizear bilderna till 720p, och därmed är det meningslöst. Om det beror på en trogen konsollsponsor bland moderatorerna, så har det misslyckats lite, eftersom även bilderna i Killzone-tråden (PS4) numera är 720p. Men det kanske löser sig när PS4 har släppts ;)

Här är bilderna i bmp-format. Klicka för att öppna i nytt fönster:

Bifogad fil  Blacklist_DX11_game 2013-08-27 19-27-17-30.bmp   5,93MB   15 Antal nerladdningar

Bifogad fil  Blacklist_DX11_game 2013-08-27 19-35-30-59.bmp   5,93MB   6 Antal nerladdningar

Bifogad fil  Blacklist_DX11_game 2013-08-27 19-35-55-85.bmp   5,93MB   5 Antal nerladdningar

Bifogad fil  Blacklist_DX11_game 2013-08-27 19-36-26-04.bmp   5,93MB   6 Antal nerladdningar

Bifogad fil  Blacklist_DX11_game 2013-08-27 20-10-25-15.bmp   5,93MB   8 Antal nerladdningar

Bifogad fil  Blacklist_DX11_game 2013-08-27 20-38-15-63.bmp   5,93MB   5 Antal nerladdningar

Redigerat av Ageve, 27 augusti 2013 - 21:19.


#34

Postad 27 augusti 2013 - 21:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Forumet resizear bilderna till 720p, och därmed är det meningslöst. Om det beror på en trogen konsollsponsor bland moderatorerna, så har det misslyckats lite, eftersom även bilderna i Killzone-tråden (PS4) numera är 720p. Men det kanske löser sig när PS4 har släppts ;)

Haha, det skulle ärligt talat inte förvåna mig om det var så du faktiskt resonerade :D

Redigerat av Zoiler, 27 augusti 2013 - 21:36.


#35

Postad 27 augusti 2013 - 21:55

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 002 inlägg
  • 0

Haha, det skulle ärligt talat inte förvåna mig om det var så du faktiskt resonerade :D


:P

#36

Postad 29 augusti 2013 - 20:17

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

  • 834 inlägg
  • 0
Köpte mitt på Webhallen (xbox).
Skulle vara specialutgåva med extra bana etc.
Fick hem "vanliga" utgåvan och en kod på mailen strax efter.
Aktivera den och det gick bra, men var kan jag se vad jag verkligen fick?

Ett par dagar senare kom en plåtbox med en karta i samt en lapp med ytterligare en kod.
Den skulle användas på splintercell.com men den exakta länken man fick finns inte.
Hur har ni gjort, om ni nu köpt någon specialversion?!

#37

Postad 18 september 2013 - 13:20

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0

Nämnde inte hundarna i recensionen, men de är fan som målsökande missiler. Är det någon som vet om hundar kan skilja på olika människor? Dvs uppfatta att det är en ny person bland 20 andra personer och då uppfatta den som ett hot.

Spelar igenom på näst svåraste svårighetsgraden just nu och hundarna är sjukt irriterande. Vissa delar av banorna skiter jag i stealth och bara skjuter på allt som rör sig på grund av de där jävla hundarna. Målsökande missiler är i underkant.

#38

Postad 18 september 2013 - 13:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Men eller hur att det är bra i övrigt :) ? Som tur är finns inte hundar på majoriteten av banorna.

Många anser Blacklist vara näst bäst i serien efter Chaos Theory, vissa håller det t o m högre. Och skulle man spela Chaos Theory idag så skulle man nog tycka Blacklist är tveklöst bättre, man kunde utnyttja skuggorna lite väl bra i CT, så att de inte ens såg en när man stod framför näsan på dem i halvmörka områden.

#39

Postad 18 september 2013 - 14:25

Unregistered5deb0b1d
  • Unregistered5deb0b1d
  • Guru

  • 4 329 inlägg
  • 0
Ja Blacklist ligger än så länge högre. Det var ett par år sedan jag spelade CT dock. Men det är ett lyft mot DA och Conviction. Riktigt bra smygarspel.

#40

Postad 02 oktober 2013 - 15:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Tänkte bara nämna att Tom Clancy dog idag, 66 år gammal blev han =/.

#41

Postad 02 oktober 2013 - 16:07

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0
Jag och bror min har lirat Co-op på detta nu flera dagar i sträck.

Bland det bästa spelen jag spelat, älskar verkligen att de behöll charmen från de gamla Chaos Theory m.m.

10/10

#42

Postad 03 oktober 2013 - 07:18

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Fick det gratis med mitt nya grafikkort men eftersom handkontrollstödet är otroligt kass så kan jag inte spela det. Vägrar spela med tangentbord och mus på ett lågt soffbord ;)
Spelet vägrar hitta min trådlösa 360 handkontroll. Drygt värre.

#43

Postad 05 oktober 2013 - 21:16

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0
Spelade SC när det kom för 10 år sedan men inte sedan dess. Jag fattar noll måste jag säga.... kommer inte förbi introt ens. Vad är det man ska göra med fienden? Tagga med R2 och sedan händer det ju inget när man trycker fyrkant en gång till. Ska man tagga alla på en gång eller vad? Finns det någon jäkla instruktionsmanual någonstans? =)

#44

Postad 05 oktober 2013 - 21:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Använde aldrig tagging, men du kan tagga flera på en gång och sedan skjuter han alla. Det finns en manual i Extras.

#45

Postad 05 oktober 2013 - 21:33

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0

Använde aldrig tagging, men du kan tagga flera på en gång och sedan skjuter han alla. Det finns en manual i Extras.


Man spelar väl ändå på Perfectionist? ;)

#46

Postad 05 oktober 2013 - 21:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Han som inte kan tagga ska spela på perfectionist?

#47

Postad 05 oktober 2013 - 21:40

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0

Han som inte kan tagga ska spela på perfectionist?


Jo, det tycker jag. Man får ut mer av spelet om man spelar som det är tänkt.

Jag kom inte förbi introt i början men med mycket omspelningar så gick det till slut.

#48

Postad 05 oktober 2013 - 21:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Perfectionist är ju inte för alla dock. Men oavsett så går det att byta svårighetsgrad när man vill.

Skillnaden mot näst svåraste är dessutom minimal om man låter bli att använda tag eller sonar, det är de stora skillnaderna (eftersom ammo finns överallt).

Men jag håller med om att man inte ska använda tag and kill, det är en dålig kvarleva från Conviction.

#49

Postad 06 oktober 2013 - 13:11

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0
Efter att ha kommit förbi introt och spelat lite så tycker jag det var ganska tråkigt spel. Inte som gamla SC eller Hitman.

#50

Postad 06 oktober 2013 - 13:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Vad var det som var tråkigt då? Jag har spelat alla SC och håller Blacklist som bäst efter Chaos Theory.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.