Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Longboard

120 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 20 maj 2009 - 23:23

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2 834 inlägg
  • 0
Hej!

Några här som åker Longboard/Slalom?
Postad bild
Jag har två bräder:

Fibretec 78cm (Slalom, tex stats åkning)
Kryptonics Tracker 100mm
Abec 11 SickSicks 66 mm
Bitch bushings
(Bild kommer)
Brädan är perfa för betong garage! Helt underbart att köra i ;)
Postad bild

Fibertec 95cm (Downhill, cruisa runt med)
Randall 180
Ska köpa nya hjul!
Khiro Barrel Bushings
Postad bild

Film från högdalen
Sjuk bra film: Whirling Dervish
Kan tipsa om att Fibertec släpper massa ny grymma brädor nu! Fibretec

Och ni som är suga på en bräda kolla in hoss http://www.kahalani.se/ (Ligger på söder). Dan och Mike fixar det mesta :D Sjukt bra servis!

Redigerat av Timpolanen, 20 maj 2009 - 23:26.


#2

Postad 21 maj 2009 - 07:27

Erhard
  • Erhard
  • Användare

  • 214 inlägg
  • 0
Oja! Jag glider oftast runt på en 46" Kracked Skulls M1 med Randal 180 och Flashbacks.
Postad bild

Grabben min far runt på en Loaded Pintail. Jag är lite avis på den ibland, min bräda är som ett slagskepp i jämförelse.

Har även en Slipstream Fibrefish, första brädan jag köpte. Men den är utlånad till bror min och jag saknar den inte direkt.

Jag är något av nybörjare, andra sommaren bara och har inte alls så mycket tid att åka som jag skulle önska.

Tror den här filmen var det som verkligen fick mig att vilja ta upp longboarding. Jag vill fortfarande ha en Longboard Larry (och Colton/Stokowskis balans och känsla... ;)).

#3

Postad 21 maj 2009 - 10:43

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

  • 10 338 inlägg
  • 0
Det är bara huliganer och laglösa som skejtar... :D

Riktigt snygga träbitar med hjul, "Timpan"s bräda skulle man kunna kapa isär och använda som baffel på högtalare, riktigt snyggt pint-jobb under på den.

//Tar skydd! ;)

#4

Postad 21 maj 2009 - 11:26

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2 834 inlägg
  • 0
Kracked Skulls M1 såg riktigt skysst ut med droppade truckar å allt ;) De där riktigt långa bräderna har jag aldrig fastnat för. Slide å downhill + slamon är mer min grej :D Jag började förra våren men har åkt ganska flitigt. Bor du i Stockholm, om så testa högdalen!

DVD-ai:

Stavlimmat trä med glasfiber :P Du skulle bara våga kapa min bräda! Min lilla bräda har dock inte lika snyggt paint-jobb.

Redigerat av Timpolanen, 21 maj 2009 - 11:32.


#5

Postad 21 maj 2009 - 12:46

Erhard
  • Erhard
  • Användare

  • 214 inlägg
  • 0
En snubbe som heter William handbygger KS-brädorna och säljer till riktigt bra priser faktiskt. När jag köpte min betalade jag ungefär lika mycket för en komplett som truckar och hjul skulle kostat här hemma.

Kolla in www.krackedskulls.com vetja!

Kahalanis brädor verkar grymma, skulle gärna prova nån gång. Har köpt lite smått därifrån, bushings och hjul tror jag. Snabba leveranser och alltid några klistermärken i paketet. ;)

Edit: Attans snygg, din cruising-Fibretec!

Redigerat av Erhard, 21 maj 2009 - 12:48.


#6

Postad 21 maj 2009 - 21:52

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

  • 10 338 inlägg
  • 0

Kracked Skulls M1 såg riktigt skysst ut med droppade truckar å allt :) De där riktigt långa bräderna har jag aldrig fastnat för. Slide å downhill + slamon är mer min grej :) Jag började förra våren men har åkt ganska flitigt. Bor du i Stockholm, om så testa högdalen!

DVD-ai:

Stavlimmat trä med glasfiber ^_^ Du skulle bara våga kapa min bräda! Min lilla bräda har dock inte lika snyggt paint-jobb.


Hehe, rätt som det e så kommer jag där med klingan... :o

#7

Postad 21 maj 2009 - 22:40

Necrotzica
  • Necrotzica
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0
Själv rullar jag en arbor pin koa, randal 180/retro zigzag 70mm
Väldigt nöjd med plankan den korta tid jag haft den (4 dagar), har mest tänkt ha den som en fordon för att ta mig från a till b.

Lite smått skrämmande att dundra på i full fart när man möter folk med hundar/ung######r i koppel. Har inte riktigt fattat hur man stannar än när man kör i hög fart.
Kul iaf värt varenda öre

#8

Postad 22 maj 2009 - 22:25

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2 834 inlägg
  • 0
Jaha Arbor fina grejjer! Gillar deras gripp med socker tror jag ;) Postad bild
Kanske nått att sätta på bafflen DVD-ai? B)

Angående bromsa så kör man ner foten mot marken (Kanske du redan vet?) Men när det är högfart å man måste stanna fort så måste man slida.(alltså väldit fort) Jag har testat å det funkar skit bra när man får snitts på det. Jag åkte i ett garage å plötsligt kom det en bil i fel riktning! Jag var tvungen att få till en slide å stannade precis framför kofångaren.. :D Dock är det svårare med lite större bräda som du har men fotbroms fungerar bra, bara att träna på å bromsa!

Redigerat av Timpolanen, 22 maj 2009 - 22:26.


#9

Postad 22 maj 2009 - 22:32

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

  • 10 338 inlägg
  • 0
coola ! ;)

jo, nu jäklar, nu kommer boch'en fram... :D

#10

Postad 23 maj 2009 - 07:36

Erhard
  • Erhard
  • Användare

  • 214 inlägg
  • 0

Angående bromsa så kör man ner foten mot marken (Kanske du redan vet?) Men när det är högfart å man måste stanna fort så måste man slida.(alltså väldit fort) Jag har testat å det funkar skit bra när man får snitts på det. Jag åkte i ett garage å plötsligt kom det en bil i fel riktning! Jag var tvungen att få till en slide å stannade precis framför kofångaren.. ;) Dock är det svårare med lite större bräda som du har men fotbroms fungerar bra, bara att träna på å bromsa!


Arbor är också fina, så många brädor, så lite tid! :D
Fotbroms funkar men som du säger, rätt vad det är kommer en bil man inte räknat med. Jag har som tänkt mål att lära mig ordentliga stoppslidar i sommar (Colemans kallas de va?). Har du något bra tips åt mig?
Skaffa riktiga handskar kanske...

#11

Postad 23 maj 2009 - 14:19

Unregisteredd51b7e75
  • Unregisteredd51b7e75
  • Beroende

  • 1 408 inlägg
  • 0

Oja! Jag glider oftast runt på en 46" Kracked Skulls M1 med Randal 180 och Flashbacks.
Postad bild

Grabben min far runt på en Loaded Pintail. Jag är lite avis på den ibland, min bräda är som ett slagskepp i jämförelse.


Vad kostar en sådan skapelse ;) ???

#12

Postad 23 maj 2009 - 17:45

Erhard
  • Erhard
  • Användare

  • 214 inlägg
  • 0

Vad kostar en sådan skapelse ;) ???


Med frakt kostar den runt $180 (vilket idag blir 1342,10 kronor enligt Google). Sedan kan man välja lite olika hjul, kullager etc. men det priset gäller standardvarianten. Tror man kan ange kod "nova" för lite rabatt. Åtminstone när jag köpte min förra året. Jag gjorde inte det, tyckte det var snålt mot snubben som bygger dem. :D

Prisvärt tycker jag, trivs kanon med brädan.

#13

Postad 23 maj 2009 - 23:50

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2 834 inlägg
  • 0
1300kr för plankan bara va?

Arbor är också fina, så många brädor, så lite tid! :(
Fotbroms funkar men som du säger, rätt vad det är kommer en bil man inte räknat med. Jag har som tänkt mål att lära mig ordentliga stoppslidar i sommar (Colemans kallas de va?). Har du något bra tips åt mig?
Skaffa riktiga handskar kanske...


Colemans slide är nåt annat det. Kolla på youtube så får det se :P En vanlig stoppslide är det "bara" att svänga mycket å pressa så att brädan släpper sen tare stopp. Öva gärna på betong där det är lättare. Dina hjul funkar det hyfsat att slida med. Jag har testa själv med gott resultat.

Redigerat av Timpolanen, 23 maj 2009 - 23:51.


#14

Postad 24 maj 2009 - 11:24

Erhard
  • Erhard
  • Användare

  • 214 inlägg
  • 0

1300kr för plankan bara va?


Nej, det är 1300 spänn ($179.45) för en komplett bräda med Randall 180, Flashbacks och lager+spacers dvs. min setup. Med frakt, klappat och klart till Sverige. Sen kan man säkert åka på tullavgifter, det gjorde inte jag.


Colemans slide är nåt annat det. Kolla på youtube så får det se :P En vanlig stoppslide är det "bara" att svänga mycket å pressa så att brädan släpper sen tare stopp. Öva gärna på betong där det är lättare. Dina hjul funkar det hyfsat att slida med. Jag har testa själv med gott resultat.


Det är Colemans jag vill lära mig. Kanske borde testa vanliga stoppslides. Får hitta nåt schysst betongställe och öva. Jag brukar fega ur så fort det släpper och "rätar upp mig" istället för att trycka hårdare. :(

#15

Postad 25 maj 2009 - 13:40

Unregistered861be266
  • Unregistered861be266
  • Wannabe

  • 42 inlägg
  • 0
Kul med mycket longboardare på forumet. Själv kör jag oftast på min 46" Sector9 Bamboo Pipeline med Randall 180s. Har en 44" Dregs Maggie också, men den kommer inte ut lika ofta =)


Postad bild

#16

Postad 25 maj 2009 - 17:32

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2 834 inlägg
  • 0
Fan vilka feta bräder alla kör :) 46" Sector9 måste vara stor!

Nej, det är 1300 spänn ($179.45) för en komplett bräda med Randall 180, Flashbacks och lager+spacers dvs. min setup. Med frakt, klappat och klart till Sverige. Sen kan man säkert åka på tullavgifter, det gjorde inte jag.




Det är Colemans jag vill lära mig. Kanske borde testa vanliga stoppslides. Får hitta nåt schysst betongställe och öva. Jag brukar fega ur så fort det släpper och "rätar upp mig" istället för att trycka hårdare. :)


Sjukt va billigt! 1000kr går ju bara Randall 180 + Flashbacks på här i Sverige! Vet du nått ställe där man kan köpa hjul å sånt löst billigt ifrån tex USA?

#17

Postad 25 maj 2009 - 19:50

Erhard
  • Erhard
  • Användare

  • 214 inlägg
  • 0

Sjukt va billigt! 1000kr går ju bara Randall 180 + Flashbacks på här i Sverige! Vet du nått ställe där man kan köpa hjul å sånt löst billigt ifrån tex USA?


Alltså, rent generellt tycker jag man åker på tull så fort man beställer från USA så jag har faktiskt ingen koll. Jag tyckte att det kunde vara värt det just i fallet med KS-brädan, dels för att den var sjukt billig ändå och dels för att den helt enkelt inte går att köpa på annat sätt.

Det känns fasen bättre att stödja de lokala annars tycker jag...önskar bara att det fanns några att stödja i Borås!

Ska ta och "stödja" JSM i Göteborg med en beställning av ett par Gravity slide gloves nu tänkte jag. :)
Postad bild

#18

Postad 25 maj 2009 - 20:16

Unregistered861be266
  • Unregistered861be266
  • Wannabe

  • 42 inlägg
  • 0

Fan vilka feta bräder alla kör :) 46" Sector9 måste vara stor!

Hehe, jo det är en riktig pråm. Men jäkligt skön att glida på eller carva backar i rimlig fart. Bambun ger ett skönt flex, men brädan blir stirrig i alltför höga hastigheter.

Redigerat av Unregistered861be266, 25 maj 2009 - 20:16.


#19

Postad 25 maj 2009 - 22:36

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2 834 inlägg
  • 0

Alltså, rent generellt tycker jag man åker på tull så fort man beställer från USA så jag har faktiskt ingen koll. Jag tyckte att det kunde vara värt det just i fallet med KS-brädan, dels för att den var sjukt billig ändå och dels för att den helt enkelt inte går att köpa på annat sätt.

Det känns fasen bättre att stödja de lokala annars tycker jag...önskar bara att det fanns några att stödja i Borås!

Ska ta och "stödja" JSM i Göteborg med en beställning av ett par Gravity slide gloves nu tänkte jag. :D
Postad bild


Okej!

De handskar blir nog prima!

Hehe, jo det är en riktig pråm. Men jäkligt skön att glida på eller carva backar i rimlig fart. Bambun ger ett skönt flex, men brädan blir stirrig i alltför höga hastigheter.


Okej min är bara 95cm lite flex men det beror mycket på vad man har för bushings. Har har hyfsat hårda (blå,röd Kiro) pga att jag åker mycket downhill med den. Blir aldrig stirrig nästa ;)

#20

Postad 27 maj 2009 - 20:17

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2 834 inlägg
  • 0
Hoppas inge missa detta event!

Eventet körs första bästa varma soliga helgdag från lördag 30 maj. Platsen är Högdalstoppen Sthlm. Vi bjuder på DJ, levande musik och 900m folkfest och skateboard-race. Vegetarisk och ekologisk mat och dryck finns att köpa för rimligt pris. Stöd för föreningen Sthlm Sub Surfers och dess projekt som Highvalley Skatepark kan ges genom att bli medlem på plats eller via internet i förväg. Anledningen för racet, då som nu att samla folk för att förändra för mer skateboard i Stockholm!

Tio enkla race regler gäller:
1. Skateboard med max 70mm hjul.
2. 6st startande samtidigt (för mer blod).
3. Inga sparkar efter startlinjen.
4. Skateboard-hjälm (ej integralhjälm). Lånehjälmar kommer finnas.
5. Naken får köra utan hjälm!
6. Hud ska brännas (skyddsdräkter ej tillåtna). Handskar, knä och armbågsskydd rekommenderas.
7. Stående åkning gäller (ingen vikt på annat än fotsulor).
8. Inga påkörningar eller tacklingar tillåtna.
9. Kylspray ej tillåten.
10. Ants bestämmer!

Postad bild

Mer Info

Redigerat av Timpolanen, 27 maj 2009 - 20:19.


#21

Postad 27 maj 2009 - 21:09

Erhard
  • Erhard
  • Användare

  • 214 inlägg
  • 0
Ska du åka? Se till att få det filmat i så fall! :)

Verkar som ett skönt event.

#22

Postad 27 maj 2009 - 21:18

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2 834 inlägg
  • 0
Jag kommer iaf att fota som minst! Får se om jag får tag i en film kamera:) Det som är jobbigt är att man måste ju ha nån smom passar utrustningen när man åker!

MÅste fixa en hjälm tror jag!

#23

Postad 28 maj 2009 - 07:56

Erhard
  • Erhard
  • Användare

  • 214 inlägg
  • 0

Jag kommer iaf att fota som minst! Får se om jag får tag i en film kamera:) Det som är jobbigt är att man måste ju ha nån smom passar utrustningen när man åker!

MÅste fixa en hjälm tror jag!


Sant. Tänkte mest att du kunde se till att få "ditt" åk filmat. Vore kul att se. :)

#24

Postad 29 maj 2009 - 17:32

Highball
  • Highball
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Jo Anders, som utlovat kommer jag nu och gör mos av din "lilla" 46-tummare. Hälsa på min 72-tums Fat Bastard! Hemmasnickrad björkplanka, tror att det sitter Gullwings på den nu. På bilden har den sällskap av Lush Samba, Lush Kilima, en Adrenalin bambuplanka med skumgummi-greppyta och min gamla Warp som fått nya delar och nu tjänstgör som slide-bräda. Dessutom har jag en Dregs 44 pintail, och i verkstaden är en 150cm bräda med surfsegel på gång...
Postad bild

Fat Bastard är testkörd i hygglig sluttning med två personer på. Lite svårt att styra men vi klarade oss helskinnade!
Här är en video på första slide-försöket med brädan: Video

Hehe, jo det är en riktig pråm. Men jäkligt skön att glida på eller carva backar i rimlig fart. Bambun ger ett skönt flex, men brädan blir stirrig i alltför höga hastigheter.


Redigerat av Highball, 29 maj 2009 - 22:23.


#25

Postad 29 maj 2009 - 17:49

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2 834 inlägg
  • 0
Sweeeet! Vilken bräda!

Jag var inne på Kahalani å köpte hjälm, kullager + Hotspot 69mm ! :)

Edit Bilder:

Bifogad fil(er)


Redigerat av Timpolanen, 29 maj 2009 - 19:05.


#26

Postad 17 juni 2009 - 21:46

Erhard
  • Erhard
  • Användare

  • 214 inlägg
  • 0
Jaha, idag krashade jag och nu sitter jag här med hjärnskakning. Åkte nerför en backe jag åkt massor av gånger innan, men idag låg det nåt halt och äckligt från träden i en sväng och jag drog i backen rätt rejält.

Jag hade hjälm, handskar och knäskydd på mig så utöver lite skrapad rygg och hjärnskakningen gick det ändå bra. Sitter och försöker pussla ihop tiden innan med hjälp av familjen, men frågar visst samma saker om och om igen. :D

Och jag som ska på Morrissey imorrn, snacka om dålig timing.

Nåja, använd hjälm kamrater.

#27

Postad 18 juni 2009 - 22:47

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2 834 inlägg
  • 0
Krachar gör även de bästa! :unsure:

Tur att det gick hyffsat bra iaf! Jag var ju på Highvalley grejjern där var det en som drog in med skallen i full fart (säker 40km) rätt in i en gitarr förstäraker. Han var rätt så bort kan jag säga. Hoppas han kom undan med lidriga skador. Men skador händer i alla sporter. Jag använder bara hjälm när jag kör seriöst (jobbigt med den när man chillåker på stan).

#28

Postad 20 juni 2009 - 15:13

Erhard
  • Erhard
  • Användare

  • 214 inlägg
  • 0
En gitarrförstärkare?! Vafan gjorde den där? :blush:

Det är ju egentligen rätt sällan man drar i skallen när man åker bräda tycker jag. Fast jag kör alltid med hjälm ändå, känns lugnast när man är så kass på att åka som jag. :D

Kan meddela att skallen min klarade sig rätt fint, nu är jag öm som ******** i kroppen bara. Jag kom iväg på konserten också, ingen större skada skedd alltså.

#29

Postad 27 juli 2009 - 09:00

djmikasa
  • djmikasa
  • Wannabe

  • 19 inlägg
  • 0
kika in longboard stockholm gruppen på facebook för lite events i city

#30

Postad 28 juli 2009 - 01:27

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2 834 inlägg
  • 0
Är alldrig inne på Facebook tyvärr...

Erhard:

Hur gåre med åkandet?

#31

Postad 28 juli 2009 - 20:06

Erhard
  • Erhard
  • Användare

  • 214 inlägg
  • 0
Jo, det går trögt. Det regnar ju hela tiden! Ska iväg till en polare i småland som också åker, förhoppningsvis blir det lite åka av då.

Hur gåre själv?

#32

Postad 09 augusti 2009 - 22:26

wictor
  • wictor
  • Beroende

  • 1 447 inlägg
  • 0
Tja, hur många av er hänger på lb.se eller lb.nu?

#33

Postad 09 augusti 2009 - 23:54

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2 834 inlägg
  • 0
Alldrig hört..? Kommer bara till skumma ställen via dom länkarna.

Erhard:

Sorry för segt svar! Jodå åker nästa varje dag dock mest som transport :)

#34

Postad 10 augusti 2009 - 09:24

wictor
  • wictor
  • Beroende

  • 1 447 inlägg
  • 0

Alldrig hört..? Kommer bara till skumma ställen via dom länkarna.

Erhard:

Sorry för segt svar! Jodå åker nästa varje dag dock mest som transport :)


Det va en förkortning på longboard.se och longboard.nu ;-)

Jag har själv 2 longboards, och två slalom brädor.

#35

Postad 18 februari 2010 - 12:02

wictor
  • wictor
  • Beroende

  • 1 447 inlägg
  • 0
Lyfter tråden lite!'

Snart dags att planera sommarens tävlingar etc, vad har ni för planer iår?

#36

Postad 18 februari 2010 - 18:11

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2 834 inlägg
  • 0
Aaah! Bra glömde nästa denna tråd! :rolleyes:

Humm tror att det blir Highvally Classics i år igen, hoppas det iaf. Sedan blir det väl alltid några små tävlinga, och självklart en massa cruisin!

Någon som åkt än? Jag testade förr förra veckan. Det gick bra faktiskt sålänge snön är packad, dock lite trögt. Så jag tog brädan in till stan för att åka lite snöfri asfalt :blink: (De har ju markvärme på många ställen)

Nya sliding hjul samt eventuellt en ny bräda till sommaren :D

#37

Postad 18 februari 2010 - 21:35

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0
Nej jag åker inte longboard även om det verkar kul, är för gammal för sånt :rolleyes:

#38

Postad 18 februari 2010 - 21:57

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2 834 inlägg
  • 0
Nej då! Bara åka vet många som är gamla men åker :rolleyes:

#39

Postad 20 februari 2010 - 00:23

wictor
  • wictor
  • Beroende

  • 1 447 inlägg
  • 0
Känner en kille som närmar sig 60 och är aktiv, i slalom ligger eliten på runt 35-45.

Förövrigt köpte jag nya truckar idag som ska sitta på nya downhillbrädan, blir en custom made bräda från en kompis.
Postad bild

Redigerat av wictor, 20 februari 2010 - 00:24.


#40

Postad 20 februari 2010 - 00:49

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2 834 inlägg
  • 0
Vad e det för truckar? :( DIY e finT!

#41

Postad 20 februari 2010 - 00:54

wictor
  • wictor
  • Beroende

  • 1 447 inlägg
  • 0
Sabre trucks, 190mm 45 graders platta. Fungerar nog fint, och brädan kommer bli super nice, stavlimmad och kolfiber.

#42

Postad 20 februari 2010 - 00:57

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2 834 inlägg
  • 0
Hoppas på en bild sen också!


Här e en moddad bild ifrån sommaren 09 :(

Bifogad fil(er)



#43

Postad 20 februari 2010 - 02:23

urume
  • urume
  • Användare

  • 205 inlägg
  • 0
Pimp my longboard? :D
Kanske något ni skulle satsa på? :(

#44

Postad 20 februari 2010 - 12:57

Mr carrot
  • Mr carrot
  • Användare

  • 140 inlägg
  • 0
Hade varit häftigt att kunna åka..... :(
Känner mig bara lite fel på en bräda, e nästa 2 meter lång^^ :D
Det ser konstigt ut åsså. Men annars ........

#45

Postad 20 februari 2010 - 14:50

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2 834 inlägg
  • 0
Urme: Nää hartar pimp my.... de kan verkligen inte bygga bilar ... En bräda ska vara clean inte massa krimkrams, typ så här: :(
Postad bild

Jag har en polare som åker och han är 198 eller nått. Så skit i hur det ser ut! Det är du som ska ha roligt ju! :D

Redigerat av Timpolanen, 20 februari 2010 - 14:52.


#46

Postad 20 februari 2010 - 17:21

Mr carrot
  • Mr carrot
  • Användare

  • 140 inlägg
  • 0
Okey, tack, sant som du säger, ska tänka p det
upp till sommarn iaf....... :(

#47

Postad 20 februari 2010 - 17:31

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

  • 2 834 inlägg
  • 0
Jag det tycker jag verkligen! , kolla den sjuk inspirerande :( Kolla in hoss Dan och Mike på Kahalani om du bor i stlhm.

Jag och 4st kommer eventuellt åka till Schweiz, Basel, i sommar. 170mil enkel väg enligt googel-maps vägbeskrivning. Vi kör 2st bilar ner och kommer filma med min Canon 5D Mark II + tillbehör :D Dricka Öl. åka bräda foto/filma!

Postad bild

:P

Bifogad fil(er)


Redigerat av Timpolanen, 20 februari 2010 - 17:38.


#48

Postad 20 februari 2010 - 19:10

Aracua
  • Aracua
  • Amatör

  • 68 inlägg
  • 0
Härliga bilder! I sundsvall är det förmodligen 3 månader till premiärtur :)

#49

Postad 22 februari 2010 - 03:24

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Nej då! Bara åka vet många som är gamla men åker :(


Menade mer att det är lite sent att börja lära sig när man är över 30, har försökt lära mig åka alpin snowboard, men fan vad svårt det är att lära sig saker efter ett tag... :/

#50

Postad 22 februari 2010 - 13:19

Mr carrot
  • Mr carrot
  • Användare

  • 140 inlägg
  • 0
Finns det ngt företag som tillverkar brädor som liknar tailtaps z-flex? Asså som är bra......
Eller finns det ngra andra bra allround brädor? Asså longboard.... men ej bara för backe om ni fattar...... :P



Btw, den hette Alva, märket asså

Redigerat av Mr carrot, 22 februari 2010 - 16:55.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.