Jag skriver:
Citat
Jag köpte precis Sällskapsresan på Blu-ray och det utlovades extramaterial, kommentarsspår samt dokumentär. Inget av detta finns på skivan.
Detta tycker jag är riktigt illa av er att pryda omslaget med saker som inte existerar när man väl betalt för produkten.
Hur tänkte ni egentligen? Borde ni inte dra tillbaka alla blu-ray skivor och skicka ut nya?
Svar:
Citat
Tack för ditt mail!
Vi vidarbefodrar ditt ärende till Clara Pawlo som är ansvarig för just denna titel!
Med vänliga hälsningar
Linda / SF Köpfilm
Svar 2:
Citat
Är inte ansvarig för denna produktion men har vidarebefordrat till berörda personer.
Förhoppningsvis kan de återkomma med ett svar inom kort.
/Clara
Tre veckor senare har jag ej fått svar.
Jag skriver:
Citat
/ Jimmy Malmqvist
Svar 3:
Citat
Ledsen att vi har missat att svara dig.
Tryckfelsnisse har varit framme och det är tråkigt att du har blivit drabbad. Vi har nu tagit bort texten på omslaget eftersom extramaterialet inte finns med. I framtiden kommer det inte att finnas felaktig information på produkterna i butikerna. Vi kommer även att packa om alla produkter som finns på lager.
Känner du att du vill lämna tillbaks denna film och få pengarna tillbaks så ska det naturligtvis gå bra att göra det i butiken där du köpte den.
Med vänlig hälsning,
/Magdalena Dansk
Jag bryr mig inte om pengarna överhuvudtaget, utan ville ha en förklaring till felet. Framför allt egentligen hur dom kan med att fortsätta sälja den felaktiga filmen. Att det skulle vara en "tryckfelsnisse" som tabbat sig är ju mindre troligt, snarare att dom missade extramaterialet under bränningen av skivorna.
Tycker bara detta visar hur patetiska SF är överlag, vidarebefordrar gång efter gång och kan inte ens erbjuda korrekt omslag utskickat till alla som köpt den felaktiga filmen
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
0
Sällskapsresorna på bluray?
48 filmer
1 annons

Minhembio - Senaste nyheterna
Hembiobutiken ordnar butiksevent och tävling
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?