Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Metro: Last Light

124 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 31 augusti 2014 - 07:43

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Började spela 2033 igår på normal/enklaste.

Hur är de tänkt att de ska spelas, räknade med att ej dö så många ggr, men det hopar sig ju med fiender och man skjuter som en galning utan att dom dör tillräckligt snabbt och tiden de tar att ladda om hela tiden hjälper ju inte. Annars verkar det trevligt. Verkar inte som människorna dör på ett headshoot heller.

Köpte ljuddämpare till pistolen men den låter likadat och hjälper inte? Tryckt på alla knappar känns de som :-P

#52

Postad 31 augusti 2014 - 09:48

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
sluta spela som cod ;)

har du köpt ljuddämpare installeras den väl direkt, inget du kan ta av och på tror jag. syns den på pistolen så ska den väl funka?

#53

Postad 31 augusti 2014 - 10:11

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

sluta spela som cod ;)

har du köpt ljuddämpare installeras den väl direkt, inget du kan ta av och på tror jag. syns den på pistolen så ska den väl funka?


Nu förstår jag inte vad du menar :-P jo den ska vara på, till smg funkar det att sneaka. Aja för pröva mer en annan dag :-)

#54

Postad 31 augusti 2014 - 10:49

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
var mestadels ett skämt, men ett misstag som många gärna gör är run and gun. detta är inget sånt spel.

#55

Postad 31 augusti 2014 - 16:51

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

var mestadels ett skämt, men ett misstag som många gärna gör är run and gun. detta är inget sånt spel.


Jo vi försökte, men vissa ställen, ska det väl vara panik och vi upplevde det obalanserat, man kanske ska springa runt och låta npc gubbarna slösa ammo i dom lägena :-)

#56

Postad 31 augusti 2014 - 18:10

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
kan inte påstå att jag hade några problem när jag lirade det, eller nu när jag kör last light. kör ganska mycket stealth iförsig. skoj att släcka allt och använda sig av nightvision och se dom dra runt som yra råttor :D

#57

Postad 05 september 2014 - 17:41

Drey123
  • Drey123
  • Veteran

  • 1 960 inlägg
  • 0
Älskar spelet, kör också nästan enbart stealth.

Hade lite svårt i början att komma in i spelet men efter några timmar är jag helt fast!

Ps hade inte spelat spelen innan ds

#58

Postad 05 september 2014 - 19:33

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Vilka svårighetsinställningar kör ni? Vilken rekommenderas för totala nybörjare? Första spelet alltså.

Redigerat av andersos, 05 september 2014 - 19:33.


#59

Postad 05 september 2014 - 22:58

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

  • 587 inlägg
  • 0

Vilka svårighetsinställningar kör ni? Vilken rekommenderas för totala nybörjare? Första spelet alltså.


Normal typ.

#60

Postad 06 september 2014 - 09:40

Drey123
  • Drey123
  • Veteran

  • 1 960 inlägg
  • 0
Jag kör också normal och tycker att det ibland kan vara rätt svårt på sina ställen och då är jag van spelare.
Det kan i och för sig göra att jag försöker stealtha så mycket som möjligt.

#61

Postad 08 september 2014 - 17:14

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0
Köper man båda spel ihop får man betala $49.99 men köper man var och ett för sig får man betala totalt $49.98, hur tänkte eg Sony här??

#62

Postad 08 september 2014 - 17:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Köper man båda spel ihop får man betala $49.99 men köper man var och ett för sig får man betala totalt $49.98, hur tänkte eg Sony här??


METRO 2033 CHANGES:
-All-new lighting engine.
-Lower end PCs perform better.
-Cinematics have been redone and are now presented in first-person perspective.
-Features day and night cycles.
-More detail to levels and will boast greater visual fidelity.
-Some levels have been expanded such as: the Dead City section is now a single level.
-60fps on next-gen consoles.
-Borrows a few gameplay elements for Metro: Last Light, such as adding the option to wipe your mask clean as well as combat improvements - like stealth takedowns and weapon customization
-All character's models will be changed to the Last Light version.
-Metro 2033 Redux will gain all weapons from Last Light and its DLCs.
-More realistic weapon handling: the game tracks whether or not there is a round still in the chamber when reloading.

METRO LAST LIGHT CHANGES:
-Graphical upgrades
-Improved gameplay
-Includes all Last Light downloadable content.
-Players will be able to check their watch and inventory.

CHANGES TO BOTH GAMES:
-Supports Ranger Mode
-Each title can be played in one of two difficulty modes: Survival or Spartan. Survival is modeled after Metro 2033, having more limited supplies and ammunition, slower reload speeds and tougher enemy AI. Spartan makes the game more action- oriented and gives players more resources, in the style of Metro: Last Light.


Köper du spelen separat får du inget av detta.

#63

Postad 08 september 2014 - 17:59

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0
Det stämmer inte, är ingen skillnad mellan versionerna om man köper separat eller i bundle.

#64

Postad 08 september 2014 - 18:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Går det att köpa Metro 2033 separat på PS4?

#65

Postad 08 september 2014 - 18:43

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0
Ja båda går att köpa separat eller som bundle.

#66

Postad 08 september 2014 - 18:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Okej, nu ser jag. Det är bara en digital release. Trodde inte ens det fanns någon separat version så jag trodde han menade PS3-versionen.

Men det gör väl inget att de kostar samma eller vad är problemet?

#67

Postad 08 september 2014 - 19:09

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Vad är 2033, en uppföljare eller...prequel? Fullspel eller addon?

#68

Postad 08 september 2014 - 19:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Det är första spelet. Last Light är tvåan. Redux heter samlingen.

#69

Postad 08 september 2014 - 19:38

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Ok, värt att pröva för det priset. Speltorkan är fruktansvärd på PS4 och det kan va kul att återse Arrrtojj

#70

Postad 09 september 2014 - 09:45

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0
Slog till bundlen även fast den är 1 hel cent dyrare än att köpa var och en för sig (kör på amerikanska PSN). Påverkar valet av spelläge (Survivlal och Normal tror jag det var) bara hur mkt man hittar längs "banorna" eller även saker som att man behöver köpa vapen och annat? Jag vill bara skjuta, inte hålla på med en massa pussel, köp/sälj och annat trams :)

Redigerat av improwise, 09 september 2014 - 09:46.


#71

Postad 09 september 2014 - 09:52

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

  • 587 inlägg
  • 0

Slog till bundlen även fast den är 1 hel cent dyrare än att köpa var och en för sig (kör på amerikanska PSN). Påverkar valet av spelläge (Survivlal och Normal tror jag det var) bara hur mkt man hittar längs "banorna" eller även saker som att man behöver köpa vapen och annat? Jag vill bara skjuta, inte hålla på med en massa pussel, köp/sälj och annat trams :)


Finns spartan-mode för dom som vill skjuta mer..jag valde det.

#72

Postad 09 september 2014 - 10:05

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Finns spartan-mode för dom som vill skjuta mer..jag valde det.


Så heter det ja. Är väl eg inte kamikazee-krigare som så men har begränsat med tid och vill helst inte hålla på med allt för sidobjäfs :)

#73

Postad 09 september 2014 - 10:05

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

  • 1 370 inlägg
  • 0

Ok, värt att pröva för det priset. Speltorkan är fruktansvärd på PS4 och det kan va kul att återse Arrrtojj


Håller verkligen med ang spelen till ps4:an!

Har dock missat detta spelet helt innan,

Vad säger ni som spelat det? Är det så bra som man läser? :-)
går det att spela det coop på kampanjen?

#74

Postad 09 september 2014 - 12:15

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0

Vad säger ni som spelat det? Är det så bra som man läser? :-)
går det att spela det coop på kampanjen?


Jag tycker det är riktigt bra, härlig atmosfär/stämning! :) Det finns ingen coop dock.

#75

Postad 09 september 2014 - 12:18

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

  • 587 inlägg
  • 0

Jag tycker det är riktigt bra, härlig atmosfär/stämning! :) Det finns ingen coop dock.


Håller med :) enda minuset är väl den engelska voicedubben som låter lite si o så
Bra pris 2-spel för cirka 350kr ..bara och slå till. :)

Redigerat av WarpGuN, 09 september 2014 - 12:22.


#76

Postad 09 september 2014 - 12:20

l2ickard
  • l2ickard
  • Mästare

  • 2 805 inlägg
  • 0
Ja den är riktigt dålig faktiskt, speciellt i första spelet. Men man kan välja ryska orginal rösterna med subtitles istället, den är att föredra! :)

#77

Postad 09 september 2014 - 13:06

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0

Ja den är riktigt dålig faktiskt, speciellt i första spelet. Men man kan välja ryska orginal rösterna med subtitles istället, den är att föredra! :)


Problemet är bara att man får sitta och läsa samtidigt som det kanske händer massa saker. Testade det men fick ändra tillbaka då iaf inte jag kunde koncentrera mig på båda sakerna.

#78

Postad 09 september 2014 - 13:16

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
Knepig fråga men i jämförelse med tex dead space, hur står sig metrospelen på en skräckskala?
Är lite sugen men absolut ingen ide att köpa spela jag aldrig kommer palla lira :P

#79

Postad 09 september 2014 - 13:19

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
dead space är mer skräck än metro.
särskilt last light var ganska fattigt på "skräcken". var mer i ettan tycker jag.

#80

Postad 09 september 2014 - 13:19

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

  • 1 370 inlägg
  • 0

Jag tycker det är riktigt bra, härlig atmosfär/stämning! :) Det finns ingen coop dock.


Tack för snabbt svar :)

Hoppar nog det tyvärr pga avsaknadet av coop.
Verkar annars varit helrätt stämning i i höstrusket som snart kommer.

#81

Postad 09 september 2014 - 13:41

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

dead space är mer skräck än metro.
särskilt last light var ganska fattigt på "skräcken". var mer i ettan tycker jag.

Tack för svar.


Trist att det finns så få demon på xone, blir till att koppla in 360n och ta ner demo på metro för att få ett humm om storynkänslan.

#82

Postad 09 september 2014 - 21:58

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

  • 1 828 inlägg
  • 0
Precis lirat igenom Metro 2033. Ett helt ok spel men inte mycket mer i mina ögon. Uppdragen var alldeles för lika varandra och inte heller speciellt svåra. Fastnade endast en gång (Depository). Största problemet var att jag inte kände mig speciellt engagerad i storyn. Hade hoppats på en större spelupplevelse helt enkelt. Ska ta tag i Last Light nu på en gång. Hoppas på bättring ;)

#83

Postad 09 september 2014 - 23:52

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Precis lirat igenom Metro 2033. Ett helt ok spel men inte mycket mer i mina ögon. Uppdragen var alldeles för lika varandra och inte heller speciellt svåra. Fastnade endast en gång (Depository). Största problemet var att jag inte kände mig speciellt engagerad i storyn. Hade hoppats på en större spelupplevelse helt enkelt. Ska ta tag i Last Light nu på en gång. Hoppas på bättring ;)


Håller med om att man inte alls fastnar för storyn. Nån för mig helt okänd snubbe säger att om han inte kommer tillbaks så ska jag leta efter honom. Jaha, och varför då? Sen är det svårt att komma ifrån känslan att man styr nån lättpåverkad fjortis, så fort jag möter någon person ska jag direkt följa med honom (har iaf inte stött på något annat så här långt) utan att jag riktigt vet varför. Och för att ytterligare stärka den känslan så i kompassläge så känns det som nån som springer med en iPad i ena näven och, märkligt nog, ett gäng kulor i andra handen. Varför man måste ränna runt med dessa i handen förtäljer dock inte historien.

Den första snubben var väl ok (Barber eller vad det nu var han hette), men Kahn, herre jösses. Nån överleva från Woodstock typ som hela tiden tar upp vikten att stå still och att vara tyst, inget av vilka han själv verkar omfattas av. Maken till mundiarré får man leta efter. Jag blev så pass less på att lyssna på hans munläder att jag helt missade när han pratade om att jag skulle stänga nån luftsluss eller vad det nu var. Och självklart sparades det precis efteråt också och därmed rök väl möjligheten att få den informationen igen utan att börja om helt.

Appropå spara så verkar den funktionen fungera halvdant, vid flera tillfällen har jag noterat hur spara-ikonen snurrat nere i vänstra hörnet, för att sen ändå upptäcka när jag dött att nähä, det var tydligen inte så. Och appropå det här med att dö, känslan är att det krävs mellan 1 och 34 skott för att döda samma typ av fiende med samma vapen. Ibland kan man trycka iväg en hagelsalva från typ 1 meters avstånd som direktdödar, ibland verkar det inte räcka med att man tömmer hela magasinet.

Så nja, vet inte riktigt vad jag ska tycka. Mycket är så klart bra men samtidigt känner jag en ständig frustration ligga och bubbla och att storyn inte riktigt berör. För omfattande för att helt ignorera, men samtidigt inget som gör att jag riktigt förstår varför just jag ska ränna runt Moskva.

(Samtliga intryck är från PS4 versionen)

#84

Postad 10 september 2014 - 00:21

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
om du inte var så imponerad av 2033 tror jag du kommer bli besviken på last light. men det är bara vad jag tror, finns andra som gillar det som fan :)

#85

Postad 10 september 2014 - 08:30

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

om du inte var så imponerad av 2033 tror jag du kommer bli besviken på last light. men det är bara vad jag tror, finns andra som gillar det som fan :)


Det är inte många spel som gör mig nöjd :D

#86

Postad 11 september 2014 - 22:28

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0
Suck, har nu spelat klart Metro 2033 vilket jag är glad för. Ränna runt som ett mähä i Moskva utan att nån gång fatta varför och vad jag egentligen skulle åstadkomma. Och vad kanske värre är, inser att jag till slut helt enkelt inte bryr mig, vill bara få det avklarat. Var tom tvungen att slå på subtitles för jag började undra om det var nån förklarande dialog som jag av okänd anledning inte hörde, men nä. "Artyom, spring dit!", "Artyom gör det!" fram och tillbaks och när dessutom glappkäften Kahn dök upp igen (som tur var ett kortare inhopp) så höll jag på att ge upp. Fann att jag ganska snabbt hamnade i Walking Dead läget (serien alltså) och kände en oförklarlig glädje varje gång nån på min sida strök med. Och så nåt megaflum på slutet som pricken över i.

Nä, jag försökt uppskatta den rätt bra grafiken osv. men när det äntligen var slut var det snarare en lättnadskänsla kombinerat med en känsla av tomhet, snarare än nån slags triumf. Känner mig rätt tveksam att köra Metro Last Light om det nu är more of the same.

#87

Postad 11 september 2014 - 23:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Du borde göra en YouTube-kanal, typ Angry Improwise eller nåt :D

Redigerat av Zoiler, 11 september 2014 - 23:25.


#88

Postad 12 september 2014 - 11:49

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

  • 1 828 inlägg
  • 0
Bara att hålla med i det du skriver, Improwise. Jag tuggar vidare med Last Light och det är något roligare än 2033. Inte lika mycket hålla handen och färre monologer. Men långt ifrån det spel jag trodde mig få utifrån all hype man läst.

#89

Postad 12 september 2014 - 14:34

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Bara att hålla med i det du skriver, Improwise. Jag tuggar vidare med Last Light och det är något roligare än 2033. Inte lika mycket hålla handen och färre monologer. Men långt ifrån det spel jag trodde mig få utifrån all hype man läst.


Intressant, för jag tänkte precis ge mig på Last Light också, om än med rätt låga förväntningar. Konkurrensen just nu på PS4 är väl inte stenhård.

#90

Postad 12 september 2014 - 14:41

Unregisteredf6ea3cff
  • Unregisteredf6ea3cff
  • Veteran

  • 2 097 inlägg
  • 0
Det bådar illa det här, med tanke på att 2033 är det bättre spelet.

#91

Postad 12 september 2014 - 15:09

Unregisteredee312c77
  • Unregisteredee312c77
  • Veteran

  • 1 828 inlägg
  • 0
Last Light blir roligare just pga mindre Följa John men i övrigt är det sig likt från 2033. Mindre irritationsmoment helt enkelt.

#92

Postad 13 september 2014 - 00:50

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

Last Light blir roligare just pga mindre Följa John men i övrigt är det sig likt från 2033. Mindre irritationsmoment helt enkelt.


Last Light är eg bättre och ett hyfsat bra spel, om det inte vore för att irritationsmomenten är ENORMT irriterande. Som den där jäkla scenen när man åker "bilen" i tunneln och först måste in och öppna porten med skorpionerna eller vad tusan det nu är och sen ska fightas i tunneln och där luften sen tar slut TROTS att man plockat upp filtret när man skulle in och aktivera porten. Om det inte hade varit en idiot som la in save-punkterna så hade det väl varit ok, men nu är det tyvärr som ofta i denna serie, helt onödiga irritationsmoment som förstör så mkt av spelupplevelsen. Att spelet dessutom visa SAVING iconen för att sedan ändå inte göra det är som ett slags pricken över i.

Till er som väljer mellan dessa spel och något annat....köp något annat. Enda skälet att jag fortfarande spelar det är för att det känns irriterande att ge upp, men hade jag vetat vad jag vet idag hade jag aldrig köpt dessa :(

Edit: Verkar vara en bugg i PS4 versionen som gör att om man dör och tar "continue from last checkpoint" så får man inte senaste sparningen. Om man däremot startar om spelet helt och väljer "continue" så verkar man hamna där man ska.

Redigerat av improwise, 13 september 2014 - 01:58.


#93

Postad 13 september 2014 - 01:13

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

  • 587 inlägg
  • 0
smaken är som baken Improwise :)
själv gillar jag Metro redux som l2ickard skrev tidigare.det är upp till var och en hur man sugs in i spelvärlden... i like it (med alkohol inräknat)

Redigerat av WarpGuN, 13 september 2014 - 01:14.


#94

Postad 13 september 2014 - 01:14

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0
Why Metro Last Light Sucks:

http://www.explosion...e-simply-sucks/
http://steamcommunit.../?insideModal=1

Osv,

#95

Postad 13 september 2014 - 02:01

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

smaken är som baken Improwise :)
själv gillar jag Metro redux som l2ickard skrev tidigare.det är upp till var och en hur man sugs in i spelvärlden... i like it (med alkohol inräknat)


Last Light tycker jag ändå har bättre story och känsla än Metro 2033 där det var ändlöst lång scener som kändes rätt sega. Nu har jag iof inte spelat klart Last Light än, och Khan verkar vara med även i Last Light så han kanske återkommer med en powerdialog :)

Såg några skärmbilder som jag antar är från PC, är det verkligen så stor skillnad mellan grafiken på en PC och en PS4?

http://www.ign.com/w...st-light/Regina

(Upplever dessa bilder som mkt mer "krispiga" än på PS4:an)

Redigerat av improwise, 13 september 2014 - 02:02.


#96

Postad 13 september 2014 - 02:37

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

  • 587 inlägg
  • 0

Last Light tycker jag ändå har bättre story och känsla än Metro 2033 där det var ändlöst lång scener som kändes rätt sega. Nu har jag iof inte spelat klart Last Light än, och Khan verkar vara med även i Last Light så han kanske återkommer med en powerdialog :)

Såg några skärmbilder som jag antar är från PC, är det verkligen så stor skillnad mellan grafiken på en PC och en PS4?

http://www.ign.com/w...st-light/Regina

(Upplever dessa bilder som mkt mer "krispiga" än på PS4:an)


svårt att säga ,har ej lirat metro på pc...sen redux vs original dom ändrade rätt mycket i grafikmotorn som jag förstå.

Redigerat av WarpGuN, 13 september 2014 - 02:37.


#97

Postad 13 september 2014 - 10:10

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

svårt att säga ,har ej lirat metro på pc...sen redux vs original dom ändrade rätt mycket i grafikmotorn som jag förstå.


Googlade lite på det och det verkar vara märkbar skillnad iaf:

http://wccftech.com/...deo-comparison/

#98

Postad 13 september 2014 - 22:59

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

  • 587 inlägg
  • 0
precis börjat med lastlight och tycker det är rätt stor skillnad i grafiken..känns mer "nextgen" än 2033 :)

#99

Postad 14 september 2014 - 00:07

improwise
  • improwise
  • Mästare

  • 3 696 inlägg
  • 0

precis börjat med lastlight och tycker det är rätt stor skillnad i grafiken..känns mer "nextgen" än 2033 :)


Och då jämför du med "nya" metro 2033 och inte första varianten? Tycker nog samma, men ingen jätteskillnad och det kan vara inbillning.

#100

Postad 14 september 2014 - 00:11

WarpGuN
  • WarpGuN
  • Forumräv

  • 587 inlägg
  • 0

Och då jämför du med "nya" metro 2033 och inte första varianten? Tycker nog samma, men ingen jätteskillnad och det kan vara inbillning.


Japp "nya" :) miljöerna är mer detaljrika och ljussättning+partiklar känns mer snyggare.

Redigerat av WarpGuN, 14 september 2014 - 00:13.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.