Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

**Officiell tråd - Samsung Galaxy S2 i9100***

3172 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#3001

Postad 13 juni 2012 - 18:28

dacore84
  • dacore84
  • Amatör

  • 64 inlägg
  • 0
Fick min för ett par veckor sedan och det var först i måndags som min nummerportering till Tele 2 blev klar och jag kunde börjar utnyttja den ordentligt. Allt fungerar bra förutom att den vid ett par tillfällen helt har tappat kontakten till 3G nätet. Får typ "anslutningsfel" eller liknande när jag försöker göra något på nätet. Det hjälper inte att jag går ut på ett ställe där jag vet att jag har maximal täckning. Dock så löser en omstart problemet omedelbart.

Då jag inte haft surf på den tidigare (innan porteringen) vet jag inte om detta problem funnits sedan start eller om det ev kommit med den senaste uppdateringen. Har läst på lite olika sidor att detta problem verkar vara relativt vanligt på denna mobil oavsett operatör. Nu är den ju så pass ny så jag vill ju gärna försöka få en lösning på det relativt snart så jag inte måste felanmäla den. Dock känns det inte som ett hårdvarufel, snarare en bugg eller liknande.

Jag har en kollega med exakt samma mobil och operatör och han har inte haft några problem på arbetsplatsen så att det skulle vara täckningen kan vi nog glömma. Idéer?

#3002

Postad 15 juni 2012 - 23:55

Toby
  • Toby
  • Beroende

  • 1 091 inlägg
  • 0
Tja!

Ursäkta om frågan har uppkommit tidigare men finns det en vettig FM-sändare till S2:an?

Har ni nån direkt länk?

Tack på förhand!
Mvh
Tobias

#3003

Postad 24 juni 2012 - 15:17

vacker
  • vacker
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0
Tjenare, tänkte bara höra om någon vet o man kan byta hela ytterhöljet på galaxy s2an?
Jag har en svart just nu men skulle vilja ha en vit, så tänkte att om man kan byta ytterhöljet själv och om det går beställa någonstanns?

Mvh

#3004

Postad 24 juni 2012 - 15:39

Unregistered8459a43e
  • Unregistered8459a43e
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Måste erkänna att jag inte läst hela tråden men jag har sökt i den med några sökord för att se om min undran tagits upp tidigare. (Fann inget)

Jag har funderat på att köpa den här eller S3 då min Nokia 3310 lagt av, (dags att hoppa på smartphone-tåget tycker jag) iphonen har en väldigt bra skärm men den är lite för liten för mina åldrandes ögon.

Jag var in på en butik vid Hötorget och kollade på några demo-ex, bl.a 3 st S2;or som fanns bredvid varandra, jag öppnade programmet google search och fann en gulaktig missfärgning över delar av skärmen (vit bakgrund), måndags-ex tänkte jag och gjorde samma sak på de 2 andra men fann tyvärr samma fenomen där.

Hade tidigare läst att S3:ans skärm var av pentile-typ, tydligen till viss del beroendes på att Samsung anser att de har längre livslängd än S2:ans amoled+ skärm. Jag undrar därmed om missfärgningen är en del av åldringen, har ingen aning om hur länge demo-exen legat framme men knappast längre än ett år. - Vad tror ni andra som redan har köpt och hunnit använda era lurar ett tag, är det här något som ni känner igen?

Jag fick titta på en S3, en anställds privata då butikens ex blivit stulen, suverän skärm i mina ögon, inget snack tänkte jag - Den ska jag ha!!! - Gick in i en butik i Gallerian och tittade på en S3:a till. :angry: :angry:

Inte lika gulaktig som S2orna men... - Är det sådan kvalitetsskillnad på mobilerna att vissa är helt så kassa att man måste lämna tillbaks dem, eller beror det på begränsad livslängd.

Är väldigt tacksam för snabb info då jag är trött på min tillfälliga Sony Ericsson-lur.

Jag vill helst slippa köpa en iphone men än så länge är det den enda som hållit en bra kvalitet på skärmen rakt över.

Tackar på förhand!

Nu har jag tittat på 2 till S2or, samma tendens, en gulaktig centrerad fläck som täcker ca 65% av skärmen, 5 av 5 möjliga. En skärm som fått så bra kritik kan inte va så jä..a usel!- Det måste vara en inställningssak. - Hallå alla S2-ägare därute, om man ökar eller minskar ljusstyrkan, uppstår den missfärgning jag noterat???

20120701
Nu har jag kollat in sammanlagt 12 st s2-or, alla med samma problem, men jag fick även tag på en bekant med en egen s2a, ca ½-år gammal, svårt då i princip alla mina bekanta kör imobiler, men den hade inte det gula fältet. Då kommer frågan, varför uppstår fenomenet? - Kan det bero på värmen från laddningen då de i butik är inkopplade dygnet runt, min bekant säger att hans är väldigt varm under laddning, kan värmen orsaka skadan på skärmen. - Vad säger ni ägare som haft era maskiner sen de släpptes, någon synlig tendens?

Tacksam för hjälp

Redigerat av Unregistered8459a43e, 01 juli 2012 - 10:58.


#3005

Postad 24 juni 2012 - 18:53

Auxvoice
  • Auxvoice
  • Forumräv

  • 723 inlägg
  • 0

Måste erkänna att jag inte läst hela tråden men jag har sökt i den med några sökord för att se om min undran tagits upp tidigare. (Fann inget)

Jag har funderat på att köpa den här eller S3 då min Nokia 3310 lagt av, (dags att hoppa på smartphone-tåget tycker jag) iphonen har en väldigt bra skärm men den är lite för liten för mina åldrandes ögon.

Jag var in på en butik vid Hötorget och kollade på några demo-ex, bl.a 3 st S2;or som fanns bredvid varandra, jag öppnade programmet google search och fann en gulaktig missfärgning över delar av skärmen (vit bakgrund), måndags-ex tänkte jag och gjorde samma sak på de 2 andra men fann tyvärr samma fenomen där.

Hade tidigare läst att S3:ans skärm var av pentile-typ, tydligen till viss del beroendes på att Samsung anser att de har längre livslängd än S2:ans amoled+ skärm. Jag undrar därmed om missfärgningen är en del av åldringen, har ingen aning om hur länge demo-exen legat framme men knappast längre än ett år. - Vad tror ni andra som redan har köpt och hunnit använda era lurar ett tag, är det här något som ni känner igen?

Jag fick titta på en S3, en anställds privata då butikens ex blivit stulen, suverän skärm i mina ögon, inget snack tänkte jag - Den ska jag ha!!! - Gick in i en butik i Gallerian och tittade på en S3:a till. :angry: :angry:

Inte lika gulaktig som S2orna men... - Är det sådan kvalitetsskillnad på mobilerna att vissa är helt så kassa att man måste lämna tillbaks dem, eller beror det på begränsad livslängd.

Är väldigt tacksam för snabb info då jag är trött på min tillfälliga Sony Ericsson-lur.

Jag vill helst slippa köpa en iphone men än så länge är det den enda som hållit en bra kvalitet på skärmen rakt över.

Tackar på förhand!


Om du vill ha en som visar korrekta färger får du köpa en One X

#3006

Postad 24 juni 2012 - 20:31

ffodil
  • ffodil
  • Mästare

  • 2 644 inlägg
  • 0
Ptr64s Har du kollat Nokia N9?
Har både s2 s3 och ifån i familjen men själv föredrar jag N9 som den klaraste skarpaste skärmen och otroligt lättanvänd, plus många andra fördelar som jag prioriterar. Batteritid m.m.

#3007

Postad 25 juni 2012 - 08:50

Alban
  • Alban
  • Beroende

  • 1 058 inlägg
  • 0
Min skärm har blivit knäpp, på min S2a.

Scrollar jag neråt så är den inte mjuk, utan hackar hela tiden och allt som oftast så klickar den själv på något. Ibland förstorar den också - eller zoomar eller vad man säger. Det ser lite ut som något glapp eller nåt.

Är detta något vanligt fel?
Vad gör jag? Ska jag köpa ny skyddsfilm eller var ligger felet?

Mycket tacksam för svar!

#3008

Postad 25 juni 2012 - 18:44

Auxvoice
  • Auxvoice
  • Forumräv

  • 723 inlägg
  • 0

Min skärm har blivit knäpp, på min S2a.

Scrollar jag neråt så är den inte mjuk, utan hackar hela tiden och allt som oftast så klickar den själv på något. Ibland förstorar den också - eller zoomar eller vad man säger. Det ser lite ut som något glapp eller nåt.

Är detta något vanligt fel?
Vad gör jag? Ska jag köpa ny skyddsfilm eller var ligger felet?

Mycket tacksam för svar!


Gör en systemåterställning, fungerar det inte så lämna in.

Hur gick det?

Redigerat av Auxvoice, 27 juni 2012 - 19:10.


#3009

Postad 27 juni 2012 - 19:12

Auxvoice
  • Auxvoice
  • Forumräv

  • 723 inlägg
  • 0
Någon som har batteriet på 2000mAh och kan visa bild på batteristatusgrafen och skriva samtalstid, skärmtid etc.. ?

#3010

Postad 28 juni 2012 - 14:51

Matnil
  • Matnil
  • Användare

  • 191 inlägg
  • 0
Jag har upplevt problem med min S2 LTE, ett fleratal gånger när personer har ringt till mig kommer samtalen inte fram, men det går fram signaler som vanligt hos uppringaren för att sedan nå telesvar, MEN inget missat samtal hos mig.... Och det har hänt på tider och platser (bl när luren ligger på mitt skrivbord mitt inne i Kristianstad) när jag vet att jag har täckning. På kontoret har jag 4g täckning, kan det vara nått vajsing som gör att "vanliga" samtal inte kommer fram vid 4g täckning?
Har Tele2 som operatör och upplever täckningen som sådär, men telesvar ska ju iallafall gå in om täckning saknas...
Någon annan som upplevt detta?
Några idéer?

Tacksam för hjälp!

#3011

Postad 05 juli 2012 - 23:17

ogredani
  • ogredani
  • Wannabe

  • 42 inlägg
  • 0

Är det vettigt att uppdatera till ICS nu eller är det fortfarande buggar av typ dubbla SMS, virvel i tanken (batteriet), tappad wifi-kontakt osv, som jag läst om här?
/.../
Jag laddar min S2 varje natt och nu kl 16 är batteriet på 89%, i forumet har jag sett att det blir 50% på kortare tid än så. Är detta fixat???

Undrar detsamma. Kommentarer någon?

#3012

Postad 06 juli 2012 - 06:39

mrbister
  • mrbister
  • Amatör

  • 69 inlägg
  • 0

Undrar detsamma. Kommentarer någon?


Jag har inte märkt att mina problem har försvunnit. Räddat lite genom att köpa högkapacitetsbatteriet. Klen tröst i sammanhanget... Om jag vore er så skulle jag nog vänta - länge... Dubbla SMS försvann, sedan kom uppdatering och vips så var det tillbaka...

#3013

Postad 24 juli 2012 - 16:27

Unregistereda34e3e24
  • Unregistereda34e3e24
  • Användare

  • 150 inlägg
  • 0
Det ramlade nyss in en uppdatering till min S2:a först försökte den via OTA men misslyckades, däremot lyckades det via KIES.
Den nya versionen heter 4.0.4 basbandsversion i9100XXLQ6. och den ska fixa bättre stabilitet

Redigerat av Unregistereda34e3e24, 24 juli 2012 - 16:28.


#3014

Postad 24 juli 2012 - 19:25

mrbister
  • mrbister
  • Amatör

  • 69 inlägg
  • 0
Surfade själv precis in och kollade om det kommit någon uppdatering, men icke då. Någon annan som sett röken av den?

#3015

Postad 24 juli 2012 - 19:33

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Jep, jag fick den via Kies

#3016

Postad 24 juli 2012 - 21:21

Toby
  • Toby
  • Beroende

  • 1 091 inlägg
  • 0
Hur gör man för att få uppdateringen via Kies? Jag har bara Kies Air, men det är väl inte samma sak eller?

Hade´

#3017

Postad 24 juli 2012 - 22:05

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
Fick också den OTA men misslyckades, fungerade via KIES dock.

#3018

Postad 24 juli 2012 - 22:32

Arbu11
  • Arbu11
  • Lärjunge

  • 321 inlägg
  • 0

Hur gör man för att få uppdateringen via Kies? Jag har bara Kies Air, men det är väl inte samma sak eller?

Hade´


Nej, du installerar KIES på datorn och kopplar in via schlaaaadd!

#3019

Postad 24 juli 2012 - 23:21

Toby
  • Toby
  • Beroende

  • 1 091 inlägg
  • 0
Aha, jag hajar.
Håller på att installera Kies nu men det fastande på "Installerar HotFix" så jag var tvungen att avbryta och testa igen... Den tuggar på nu, får se om det går vägen... Drygt...

Har ni hittat nått kul med den nya uppdateringen? Några nya features?

#3020

Postad 24 juli 2012 - 23:26

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Aha, jag hajar.
Håller på att installera Kies nu men det fastande på "Installerar HotFix" så jag var tvungen att avbryta och testa igen... Den tuggar på nu, får se om det går vägen... Drygt...

Har ni hittat nått kul med den nya uppdateringen? Några nya features?



Den höll på rätt länge på "installerar hotfix", bara så du inte stänger av den för att du tror den hängt sig. Uppdateringen tog säkert 15min här hemma hos mig.

#3021

Postad 25 juli 2012 - 00:03

Toby
  • Toby
  • Beroende

  • 1 091 inlägg
  • 0

Den höll på rätt länge på "installerar hotfix", bara så du inte stänger av den för att du tror den hängt sig. Uppdateringen tog säkert 15min här hemma hos mig.


Ähum, mjo, den höll på 'orimligt' länge tyckte jag så jag avbröt den och provade igen. Då klagade den på att en installation pågår redan och att den måste avslutas. Fanns inte att finna nånstans så jag fick döpa om sökvägen till Kies från ...samsung... till typ ...samsungNY...
Då funkade det och nu är Kies igång och uppdaterar... Har kommit till 5% så det tar en j-a tid...

natti natti

Hade´

#3022

Postad 25 juli 2012 - 12:20

pewi78
  • pewi78
  • Forumräv

  • 730 inlägg
  • 0
Jag har märkt lite smågrafiska förbättringar, typ att man kan se batteri % direkt vid batteri symbolen, samt att det flyter på mycket bättre...

#3023

Postad 25 juli 2012 - 12:46

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
Har läst om det där med batteriprocenten, men det ser inte jag. Skumt...

#3024

Postad 25 juli 2012 - 12:58

järker
  • järker
  • Lärjunge

  • 325 inlägg
  • 0

Har läst om det där med batteriprocenten, men det ser inte jag. Skumt...


Jag hittade alternativet i inställningar - display, rätt långt ner - "visa batteriprocent"

Så då kan man avinstallera den gamla appen man hade för att visa procenten, great :)

Redigerat av järker, 25 juli 2012 - 13:00.


#3025

Postad 25 juli 2012 - 13:00

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
Där ja, tack!

#3026

Postad 25 juli 2012 - 15:04

Toby
  • Toby
  • Beroende

  • 1 091 inlägg
  • 0
Najs med procenten! :-)

#3027

Postad 25 juli 2012 - 22:45

Toby
  • Toby
  • Beroende

  • 1 091 inlägg
  • 0
När jag slog på "procenten" så tycker jag ta mig f-n att det känns som att batteriet minskar oförskämt fort...
Tidigare har jag kört med appen "battery" som också visar procenten men jag tyckte inte att det minskade så fort förut som det gör nu...

Nån annan som har samma känsla?

Hade´

#3028

Postad 26 juli 2012 - 16:55

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Försöker lista ut på min sambos S2:a hur man kolla hur mycket surf man har "gjort av med".

Någon som kan guida mig rätt?

Det jag är ute efter är alltså att se hur många Gb hon har surfat sedan den införskaffades/senaste månaden.

#3029

Postad 26 juli 2012 - 16:58

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Försöker lista ut på min sambos S2:a hur man kolla hur mycket surf man har "gjort av med".

Någon som kan guida mig rätt?

Det jag är ute efter är alltså att se hur många Gb hon har surfat sedan den införskaffades/senaste månaden.


Inställningar---->dataanvändning

#3030

Postad 26 juli 2012 - 17:38

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

Inställningar---->dataanvändning

Vart under "Inställningar" hittar jag "Dataanvänding"?
Ska det vara en egen meny eller ligger det som en undermeny någonstans?

#3031

Postad 26 juli 2012 - 17:44

Arbu11
  • Arbu11
  • Lärjunge

  • 321 inlägg
  • 0

Vart under "Inställningar" hittar jag "Dataanvänding"?
Ska det vara en egen meny eller ligger det som en undermeny någonstans?


Det är precis som han säger... Inställningar > Dataanvändning. Dock måste man ha ICS för det tror jag. Annars är det bara kolla på "Mina sidor" eller något liknande hos operatören.

Redigerat av Arbu11, 26 juli 2012 - 17:45.


#3032

Postad 26 juli 2012 - 20:49

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0

Det är precis som han säger... Inställningar > Dataanvändning. Dock måste man ha ICS för det tror jag. Annars är det bara kolla på "Mina sidor" eller något liknande hos operatören.

ICS?
Är iPhone-kille så hänger inte med i Samsung-snacket ;)
Klart att operatören borde veta det men det känns som något blivit väldigt fel eftersom sambon helt plötsligt fått begränsad hastighet för hennes mobildata har överskridits (hon ska ha 2 Gb surf innan det begränsas).

#3033

Postad 26 juli 2012 - 20:52

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Operativsystemet, Ice cream sandwich: 4,04 just nu

#3034

Postad 26 juli 2012 - 21:26

mrbister
  • mrbister
  • Amatör

  • 69 inlägg
  • 0
Förkortningar är tyvärr oftast av ondo, här kommer en kortare förklaring:

Precis som Microsoft (och många andra företag) så använder Google kodnamn under utvecklingen av sina produkter. Android är inget undantag till detta. Version 4 fick kodnamnet Ice Cream Sandwich som Benkke skrev tidigare. För att ta Microsoft Windows som exempel, Vistas kodnamn är Longhorn, Windows XP; Whistler, osv, osv. Googles olika kodnamn för Android verkar består av sådant som har med "godsaker" att göra, så som: Apple Pie, Donut, Cupcake, m.m.

#3035

Postad 26 juli 2012 - 21:40

Toby
  • Toby
  • Beroende

  • 1 091 inlägg
  • 0
Efter 4.0.4.-uppdateringen så funkar min blocket-app rätt dåligt, för att inte tala om kameran!!! När jag försökte ta en bild förut så sa den "kameran funkar inte" eller något liknande. Skitskumt. Fick starta om telefonen, efteråt verkar det funka som det ska. Hoppas inget annat laggar...

#3036

Postad 27 juli 2012 - 22:08

mrbister
  • mrbister
  • Amatör

  • 69 inlägg
  • 0
Uppgraderade min igår och efter att haft den liggandes på sängbordet under natten så kan jag konstatera att det var betydligt färre "wake-locks" som hindrade telefonen från att gå ner i djupsömn. Blir väl till att testa lite mer hur den reagerar om jag slår på data/wifi och annat som inte har gått att ha på sedan uppgraderingen till version 4...

#3037

Postad 29 juli 2012 - 19:39

Toby
  • Toby
  • Beroende

  • 1 091 inlägg
  • 0
Vad är det för saker som hindrade den från "djupsömn"?

Hadé

#3038

Postad 29 juli 2012 - 20:10

mrbister
  • mrbister
  • Amatör

  • 69 inlägg
  • 0
android.alarm samt google maps och andra idiotprogram från google som kör i bakgrunden fast all sorts synkning är avstängt. Detsamma gäller facebook som också dyker upp i listan över partial wake locks.

Vad är det för saker som hindrade den från "djupsömn"?

Hadé



#3039

Postad 29 juli 2012 - 21:21

Toby
  • Toby
  • Beroende

  • 1 091 inlägg
  • 0
Aha ok. Och dessa går inte att stänga av på något sätt eller?

Hadé

#3040

Postad 30 juli 2012 - 14:26

mrbister
  • mrbister
  • Amatör

  • 69 inlägg
  • 0
All synkning avstängd på dom, ligger ändå och "lallar" i bakgrunden. Jag har inte lyckats komma på något sätt. Om någon smart enare här inne har några idéer så tas dessa tacksamt emot.

#3041

Postad 30 juli 2012 - 19:28

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0

All synkning avstängd på dom, ligger ändå och "lallar" i bakgrunden. Jag har inte lyckats komma på något sätt. Om någon smart enare här inne har några idéer så tas dessa tacksamt emot.


Du kan om du inte använder maps och alarm frysa dessa så de inte startar

#3042

Postad 31 juli 2012 - 10:56

mrbister
  • mrbister
  • Amatör

  • 69 inlägg
  • 0
Telefonen är inte rootad, sedan så är det lite synd att android inte klarar av detta själv.

#3043

Postad 01 augusti 2012 - 11:04

Toby
  • Toby
  • Beroende

  • 1 091 inlägg
  • 0
Det kom en ny uppdatering alldeles nyss, har ni installerat den? Fortfarande version 4.0.4.

Nån som märkt nån skillnad efter den? Jag har inte gjort det ännu...

#3044

Postad 01 augusti 2012 - 13:48

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Det kom en ny uppdatering alldeles nyss, har ni installerat den? Fortfarande version 4.0.4.

Nån som märkt nån skillnad efter den? Jag har inte gjort det ännu...


Installerat den, men inte märkt/kollar så mycket.

#3045

Postad 03 augusti 2012 - 12:20

pewi78
  • pewi78
  • Forumräv

  • 730 inlägg
  • 0
Det ända jag märket vara att, T9 blev default....


//Peter

#3046

Postad 04 augusti 2012 - 09:02

DevilGod
  • DevilGod
  • Veteran

  • 1 517 inlägg
  • 0
Har varit ute i skog och mark med fullständigt usel mottagning under de senaste två veckorna och störde mig aningen på updaten som låg och påminde mig hela tiden, så jag valde att inte visa den något mer, men nu när jag väl är hemma och vill uppdatera så hittar telefonen ingen update. Det kan ju inte vara så att den "försvunnit" bara för att jag valde att inte visa den mer just då - eller?

#3047

Postad 04 augusti 2012 - 20:27

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 1
Kör via Kies

#3048

Postad 05 augusti 2012 - 10:46

mrbister
  • mrbister
  • Amatör

  • 69 inlägg
  • 0
För varje uppdatering till Android som Samsung skickar ut så verkar dom fixa ett problem men skapar tre nya... Telefonen har börjat tappa data-anslutningen vilket resulterar i att datanätverksläget måste inaktiveras och aktiveras igen för att kunna använda internet på telefonen. Swype-programmet har börjat krascha minst en gång om dagen och trots att all synkning är avstängd (manuellt) så går telefonen inte ner i djupsömn på natten vilket resulterar i att passningstiden blir klart försämrad.
Android v4 måste vara riktigt kasst i jämförelse med 2.3 när det kommer till att hantera program som verkar löpa amok på telefonen (google maps, location, facebook)... Skickar några dumpar om det finns någon som har tips (förutom att roota telefonen) på hur problemen kan lösas, eller är det bara root och frysa applikationerna som gäller? Kanske en dum fråga men om man sedan vill använda applikationerna måste man "tina upp" applikationerna varje gång då? :)
Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

#3049

Postad 07 augusti 2012 - 07:34

Toby
  • Toby
  • Beroende

  • 1 091 inlägg
  • 0
Jag tycker att batteritiden är sämre på min telefon också, efter uppdateringen! Klart irriterande.
Ska prova BetterBatteryStats och se om det blir bättre... Orkar inte roota den än i alla fall.
Och jag är fortfarande sur på att Fieldrunner inte funkar sedan 4.0.4 uppdateringen!

#3050

Postad 07 augusti 2012 - 13:42

Unregisteredaa73c0e8
  • Unregisteredaa73c0e8
  • Forumräv

  • 911 inlägg
  • 0
Man kan söka efter ett exakt sms men hur kommer man till det smset? Klickar man på rätt sms som man har sökt efter så kommer jag bara till den sms mappen/senaste sms men inte till det smset man har sökt på och klickat på för att komma till det.

Hur kommer man till smset som man har sökt efter ?!?



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.