Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Stora Steelbook samlartråden

6051 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#5051

Postad 06 april 2014 - 08:05

Nav3lludd
  • Nav3lludd
  • Användare

  • 157 inlägg
  • 0
Inga fler som är på Pacific Rim GB ifrån Blufans? Börjar bli dags att lämna iväg hur många jag behöver nämligen.

Om det är någon som är intresserad av How To Train Your Dragon Steelbooken ifrån HDZeta så går även det att fixa, skicka ett PM isf! :)
Bifogad fil  how-to-train-your-dragon-hdzeta-exclusive-limited-steelbook-china-cn.jpg   95,88K   5 Antal nerladdningar

#5052

Postad 07 april 2014 - 21:15

Nav3lludd
  • Nav3lludd
  • Användare

  • 157 inlägg
  • 0
Kom lite paket idag, inte mycket som var till mig själv dock, men lite iaf ^^
Måste nog säga att jag föredrar den vanliga Monsters University slippen hitintills, får se när lenti slippen dyker upp nästa vecka om jag tar tillbaka det jag nyss sa :P

Bifogad fil  IMG_20140407_220505.jpg   305,42K   5 Antal nerladdningar

#5053

Postad 07 april 2014 - 22:28

Unregistered7a7cefc3
  • Unregistered7a7cefc3
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
De där L of A är bra fina. Congrats !


Kom lite paket idag, inte mycket som var till mig själv dock, men lite iaf ^^
Måste nog säga att jag föredrar den vanliga Monsters University slippen hitintills, får se när lenti slippen dyker upp nästa vecka om jag tar tillbaka det jag nyss sa :P

Bifogad fil  IMG_20140407_220505.jpg   305,42K   5 Antal nerladdningar



#5054

Postad 08 april 2014 - 17:00

Hooch
  • Hooch
  • Forumräv

  • 991 inlägg
  • 0
Jag har den Lawrence of Arabia som är till vänster och den är fin, ser också fram emot How to train your dragon som alltså är HDZetas andra släpp efter just Lawrence of Arabia.

För övrigt försöker jag justera mitt samlande till bara äldre FS, Blufans, Kimchi och kanske Plain Archive. Går ju liksom inte att samla på alla steelbooks, eller går det? :-)

#5055

Postad 09 april 2014 - 07:29

Nav3lludd
  • Nav3lludd
  • Användare

  • 157 inlägg
  • 0

De där L of A är bra fina. Congrats !

Tackar!

Jag har den Lawrence of Arabia som är till vänster och den är fin, ser också fram emot How to train your dragon som alltså är HDZetas andra släpp efter just Lawrence of Arabia.

För övrigt försöker jag justera mitt samlande till bara äldre FS, Blufans, Kimchi och kanske Plain Archive. Går ju liksom inte att samla på alla steelbooks, eller går det? :-)

Plain Archive's The Wrestler är RIKTIGT snygg faktiskt!

Det går mycket väl att samla på alla Steelbooks, har en vän nere i Tyskland som gör just detta. Sök på Google pictures efter "Steelbook Tutter", den bilden har dock några år (4+) på nacken vid det här laget och är högst orelevant då den bara visar en del av samlingen, samt lägg till releaser som kommit dom senaste fyra åren :blink:
Jag är inne på ditt spår dock, bara titlar jag gillar samt så håller jag mig främst till Blufans. Kimchi har fallit i mina ögon som företag på senaste tiden så kommer inte anstränga mig nämnvärt för att få tag på titlar därifrån.

#5056

Postad 11 april 2014 - 14:01

Hooch
  • Hooch
  • Forumräv

  • 991 inlägg
  • 0
Har jag vaknat på fel sida idag eller är det fler som tycker att Zavvi släpper vad fasen som helst på steelbook or tröttnat på det? Visst, det är upp till var och en att köpa det man vill men vore det inte bättre att sakta ned lite och satsa på filmvalet i sig och kvalitet på steelbook utgåvan?

Jag kan iofs tycka att vissa av deras senaste Disney varit snygga tex Bambi, men kvalitetskontrollen verkar vara skrämmande med väldigt mycket skador på steelsen.

För mig känns det som de dammat av en massa katalogtitlar. Är det många som "går igång" på deras kommande steels är tex I saw the devil, This Is England, The Last Stand, The Big Blue (men hallå!), Cop Land, Scream

#5057

Postad 11 april 2014 - 14:57

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0
Dagens skörd från Zavvi, 2 ex av varje:

Bifogad fil(er)



#5058

Postad 11 april 2014 - 19:18

Hooch
  • Hooch
  • Forumräv

  • 991 inlägg
  • 0
Sin City, Clerks, Drag Me To Hell.....suck! :-(

Core2..dock var dina "zavvisar" fina.

#5059

Postad 11 april 2014 - 19:21

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Jag tycker det är bra Zavvi vräker ut Disney och katalogtitlar då behöver jag inte ens överväga köp

#5060

Postad 11 april 2014 - 20:49

Noah06
  • Noah06
  • Veteran

  • 1 592 inlägg
  • 0

...men kvalitetskontrollen verkar vara skrämmande med väldigt mycket skador på steelsen.

Det här är typ femte-sjätte skadad steel ja fått från Zavvi. :angry:

Bifogad fil(er)

  • Bifogad fil  2.JPG   457,92K   8 Antal nerladdningar


#5061

Postad 11 april 2014 - 21:15

Unregisterede33b552f
  • Unregisterede33b552f
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Har jag vaknat på fel sida idag eller är det fler som tycker att Zavvi släpper vad fasen som helst på steelbook or tröttnat på det? Visst, det är upp till var och en att köpa det man vill men vore det inte bättre att sakta ned lite och satsa på filmvalet i sig och kvalitet på steelbook utgåvan?

Jag kan iofs tycka att vissa av deras senaste Disney varit snygga tex Bambi, men kvalitetskontrollen verkar vara skrämmande med väldigt mycket skador på steelsen.

För mig känns det som de dammat av en massa katalogtitlar. Är det många som "går igång" på deras kommande steels är tex I saw the devil, This Is England, The Last Stand, The Big Blue (men hallå!), Cop Land, Scream


Tråkigt o höra nu när man inväntar två stycken därifrån för första gången. Jag anser att det är bra att det finns nya tillgängliga steels på så många utav de filmer jag anser är gudagåvor till folket om man får uttrycka sig så. Men ur ett annat perspektiv för en riktig samlare kan det självklart kännas lite tråkigt när de blir för lättillgängliga.

#5062

Postad 11 april 2014 - 22:37

Unregistered95ac8a8d
  • Unregistered95ac8a8d
  • Forumräv

  • 720 inlägg
  • 0
Jag har köpt c:a30st steelbook på Zavvi,och dom har alla varit i bra skick.Så det verkar variera.

#5063

Postad 11 april 2014 - 22:37

Hooch
  • Hooch
  • Forumräv

  • 991 inlägg
  • 0
Anglavakt: Re-release är ett gissel om man har en viss inriktning på sitt samlande Jag kan förstå att nya samlare blir glada när de kan köpa en film för en billig peng i steelbook utförande, men efter en tid börjar man (imo) ställa lite krav och då letar man gärna efter filmer som tidigare inte getts ut på steelbook och även att själva utgåvan i sig är bra gjord. Just Zavvi har jag själv varit besviken på dels pga deras kundservice, men också på det sätter som de trycker ut filmer utan att ge särskilt mycket omtanke på kvalitet i något avseende.

Man ska absolut inte som ny samlare känna sig tvungen att kasta sig rakt in i ett budkrig på ebay angående Gladiator - Taiwan (minst 1000 dollar) utan bygg ditt egna samlande baserat på vad du önskar samla på, finns hur många inriktingar som helst och du lär ändra åsikter under resans gång...I promise! :-)

Välkommen hit förresten!

#5064

Postad 11 april 2014 - 23:01

Unregisterede33b552f
  • Unregisterede33b552f
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 1

Anglavakt: Re-release är ett gissel om man har en viss inriktning på sitt samlande Jag kan förstå att nya samlare blir glada när de kan köpa en film för en billig peng i steelbook utförande, men efter en tid börjar man (imo) ställa lite krav och då letar man gärna efter filmer som tidigare inte getts ut på steelbook och även att själva utgåvan i sig är bra gjord. Just Zavvi har jag själv varit besviken på dels pga deras kundservice, men också på det sätter som de trycker ut filmer utan att ge särskilt mycket omtanke på kvalitet i något avseende.

Man ska absolut inte som ny samlare känna sig tvungen att kasta sig rakt in i ett budkrig på ebay angående Gladiator - Taiwan (minst 1000 dollar) utan bygg ditt egna samlande baserat på vad du önskar samla på, finns hur många inriktingar som helst och du lär ändra åsikter under resans gång...I promise! :-)

Välkommen hit förresten!

Tack för välkomnandet!

Jo, det kunde jag nästan läsa mig till i den här tråden! ;) Jag själv ser ju mest steelbook som det lilla extra att ha när det kommer till de filmer jag älskar, och jag tror aldrig det kommer övergå till något samlande. Däremot så ger jag en extra slant om jag tycker att en steelbook är snyggare än en annan av samma film. Utöver det köper jag gärna filmerna i vanligt format, så länge min kassa tillåter nu när jag är student :)

#5065

Postad 12 april 2014 - 07:19

Nav3lludd
  • Nav3lludd
  • Användare

  • 157 inlägg
  • 0

Har jag vaknat på fel sida idag eller är det fler som tycker att Zavvi släpper vad fasen som helst på steelbook or tröttnat på det? Visst, det är upp till var och en att köpa det man vill men vore det inte bättre att sakta ned lite och satsa på filmvalet i sig och kvalitet på steelbook utgåvan?

Jag kan iofs tycka att vissa av deras senaste Disney varit snygga tex Bambi, men kvalitetskontrollen verkar vara skrämmande med väldigt mycket skador på steelsen.

För mig känns det som de dammat av en massa katalogtitlar. Är det många som "går igång" på deras kommande steels är tex I saw the devil, This Is England, The Last Stand, The Big Blue (men hallå!), Cop Land, Scream

Som jag sagt tidigare så har jag gett upp Zavvi helt då dom kör kvantitet före kvalitet, har man samlat ett tag så blir man lite mer kräsen :P Tycker dock det är väldigt tråkigt att se vilka filmer som får en Steelbook (det är ju dock en personlig åsikt då smaken är delad) men precis som du själv sa, väldigt många titlar verkar vara skivor från något studiolager dom behöver göra av med i ett sista försök.
Bara en sån sak att det tagit Zavvi ca. 13 Disney titlar att få ut artworken på slippen samt att börja numrera dom mitt i serien säger rätt mycket.
Vet att Disney Sverige är rätt schyssta om något blivit "fel" så undra om man kan få Disney UK att printa nya slips med nummer för dom tidigare titlarna ^^

#5066

Postad 12 april 2014 - 12:48

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

  • 2 396 inlägg
  • 0

Jag har köpt c:a30st steelbook på Zavvi,och dom har alla varit i bra skick.Så det verkar variera.


Har du tagit av plasten?

Problemet med steelbooks just nu är som sagt dessa ständiga nysläpp av gamla utgåvor. The Last Samurai kom i en SB men har du fixat ljudet till Dolby True HD 5.1 som på den japanska utgåvan? Nej, samma DD 5.1 som på utgåvan som kom 2007 = samma skiva.

Visst är det kul när en av ens favoritfilmer kommer i en snygg Steelbook, speciellt om den har ny design men när det är samma utgåva inuti som man kan köpa för 1/4 i en reaback så är det inte direkt så man slänger sig på Pre-orderknappen.


När det sedan gäller kommande extremt limiterade utgåvor så verkar de flesta bara köpa dom just för att man vet att de kommer sälja slut och sedan säljas för ockerpriser, bäst att boka direkt och ångra sig senare, Inte Zavvi emot då de faktiskt lyckas sälja de utgåvor som de producerat till skillnad från The Jungle Book som de knappt kunde ge bort ett tag men tråkigt för oss som inte har lust att sitta och refresha än sida och passa release-tider mitt i natten för att lyckas få ett exemplar som om det gällde Springsteen-biljetter.

Bättre då att de hade en förbokningsperiod, låt de som betalar få ett garanterat ex. och sedan producera det antalet plus kanske en tredjedel till. Då får de som vill ha filmen och även några som är sena till festen kan få köpa en utan att behöva belåna huset.

#5067

Postad 14 april 2014 - 11:12

Hooch
  • Hooch
  • Forumräv

  • 991 inlägg
  • 0
Ibland ska man ha tur...höll på att missa denna häftiga utgåva (steelbook ingår) igår!

Postad bild

#5068

Postad 14 april 2014 - 15:31

(SiC)
  • (SiC)
  • Beroende

  • 1 025 inlägg
  • 0
Snygg Hooch!

#5069

Postad 14 april 2014 - 15:38

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 1
Varifrån är den?

#5070

Postad 14 april 2014 - 16:28

Noah06
  • Noah06
  • Veteran

  • 1 592 inlägg
  • 0
Blufans.

#5071

Postad 15 april 2014 - 18:56

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Tillbaka till framtiden 100th AE för 69:- på CDON


http://cdon.se/film/...lbook)-21084770

Redigerat av MartinAberg, 15 april 2014 - 18:57.


#5072

Postad 18 april 2014 - 11:55

Unregistered95ac8a8d
  • Unregistered95ac8a8d
  • Forumräv

  • 720 inlägg
  • 0

Tillbaka till framtiden 100th AE för 69:- på CDON


http://cdon.se/film/...lbook)-21084770


Köpte den idag.

#5073

Postad 18 april 2014 - 11:59

Unregistered95ac8a8d
  • Unregistered95ac8a8d
  • Forumräv

  • 720 inlägg
  • 0

Har du tagit av plasten?

Problemet med steelbooks just nu är som sagt dessa ständiga nysläpp av gamla utgåvor. The Last Samurai kom i en SB men har du fixat ljudet till Dolby True HD 5.1 som på den japanska utgåvan? Nej, samma DD 5.1 som på utgåvan som kom 2007 = samma skiva.

Visst är det kul när en av ens favoritfilmer kommer i en snygg Steelbook, speciellt om den har ny design men när det är samma utgåva inuti som man kan köpa för 1/4 i en reaback så är det inte direkt så man slänger sig på Pre-orderknappen.


När det sedan gäller kommande extremt limiterade utgåvor så verkar de flesta bara köpa dom just för att man vet att de kommer sälja slut och sedan säljas för ockerpriser, bäst att boka direkt och ångra sig senare, Inte Zavvi emot då de faktiskt lyckas sälja de utgåvor som de producerat till skillnad från The Jungle Book som de knappt kunde ge bort ett tag men tråkigt för oss som inte har lust att sitta och refresha än sida och passa release-tider mitt i natten för att lyckas få ett exemplar som om det gällde Springsteen-biljetter.

Bättre då att de hade en förbokningsperiod, låt de som betalar få ett garanterat ex. och sedan producera det antalet plus kanske en tredjedel till. Då får de som vill ha filmen och även några som är sena till festen kan få köpa en utan att behöva belåna huset.


Jag har inte tagit av plasten,då jag har alla steelbook filmerna i vanliga utgåvor.

Tycker mest att dom pryder väggen lite fint,då jag gjort hyll-lister dom står på,med framsidan utåt.

Samlar egentligen mest på Blu Ray boxar.

#5074

Postad 18 april 2014 - 18:47

Unregisteredcc807275
  • Unregisteredcc807275
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0
Oooh jag hade verkligen velat ha I Saw The Devil steelboxen! Älskar den filmen!

#5075

Postad 19 april 2014 - 10:44

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

  • 2 396 inlägg
  • 2

Jag har inte tagit av plasten,då jag har alla steelbook filmerna i vanliga utgåvor.


Kan gömma sig bucklor och annat bakom J-carden, så att påstå att de du köpt från Zavvi är i bra skick så länge de är oöppnade är än så länge inget du kan säga med säkerhet.

#5076

Postad 20 april 2014 - 07:57

Nav3lludd
  • Nav3lludd
  • Användare

  • 157 inlägg
  • 0

Kan gömma sig bucklor och annat bakom J-carden, så att påstå att de du köpt från Zavvi är i bra skick så länge de är oöppnade är än så länge inget du kan säga med säkerhet.

Syns inte, finns inte :P hehe

#5077

Postad 21 april 2014 - 20:21

Hooch
  • Hooch
  • Forumräv

  • 991 inlägg
  • 0
Någon/några som hänger med på en beställning hos DTM?

Tänkte vi skulle dela på frakten som är 15 euro för 10 dvd/blu ray.

Finns mycket kult från denna sida som tex Halloween filmerna 3-6 i metalpak, Day of The Dead mediabook (kommande), Re-Animator 1+2 steelbook mm se länken nedan:

http://shop.dtm.at/i...orucifnakmciij4

Skicka PM

#5078

Postad 21 april 2014 - 20:43

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Zavvi tar £7.99 för Fast & Furious 6 med tillhörande bilder.

http://www.zavvi.com...s/10828824.html

#5079

Postad 30 april 2014 - 22:10

Mrhoyt
  • Mrhoyt
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0
Någon som vill hänga på ett köp av "Noah Future Shop Exclusive Steelbook"

Bifogad fil  Noah1.jpg   105,14K   1 Antal nerladdningar

Har inga priser än

Redigerat av Mrhoyt, 30 april 2014 - 22:10.


#5080

Postad 01 maj 2014 - 11:16

Unregisteredd8f6c52d
  • Unregisteredd8f6c52d
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0

Någon som vill hänga på ett köp av "Noah Future Shop Exclusive Steelbook"

Bifogad fil  Noah1.jpg   105,14K   1 Antal nerladdningar

Har inga priser än


Ja, men det beror på priset.

#5081

Postad 02 maj 2014 - 20:54

Mrhoyt
  • Mrhoyt
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0

Ja, men det beror på priset.


29.99 (+tax antar jag) just nu och frakten är typ lika mycket (men den delar vi på då), sedan tillkommer nån dollar i gb avgift.

#5082

Postad 03 maj 2014 - 11:59

Unregisteredd8f6c52d
  • Unregisteredd8f6c52d
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0

29.99 (+tax antar jag) just nu och frakten är typ lika mycket (men den delar vi på då), sedan tillkommer nån dollar i gb avgift.


Jag är på!

#5083

Postad 03 maj 2014 - 13:53

Mrhoyt
  • Mrhoyt
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0

Jag är på!


Nice !

Ingen annan ? avvaktar nån dag innan jag ber om fler ex !

Om någon är intresserad går det att kombinera med någon annan aav Futureshops släpp:
300 Rise of an Empire (Future Shop Exclusive)
Captain America: The Winter Soldier (Future Shop Exclusive)

Eller någon av Paramounts titlar dom släpper i CA.

G.I. Joe Retaliation
Godfather
Godfather II
Jack Reacher
Minority Report
Mission Impossible 4
Saving Private Ryan
Star Trek (2009)
Star Trek: Into Darkness
Top Gun
Transformers I
Transformers II
Transformers III
Mystery Title
True Grit
War of the Worlds



Bara pma om någon undrar något.

Redigerat av Mrhoyt, 03 maj 2014 - 13:57.


#5084

Postad 04 maj 2014 - 19:55

Unregisteredd8f6c52d
  • Unregisteredd8f6c52d
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0

Nice !

Ingen annan ? avvaktar nån dag innan jag ber om fler ex !

Om någon är intresserad går det att kombinera med någon annan av Futureshops släpp:

Captain America: The Winter Soldier (Future Shop Exclusive)


Är även ev. intresserad av denna!

Redigerat av jonoker, 04 maj 2014 - 19:56.


#5085

Postad 04 maj 2014 - 20:32

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0
Django Unchained från Anchor Bay
http://www.amazon.co...tag=hidefnin-20

Postad bild

#5086

Postad 04 maj 2014 - 21:05

Mrhoyt
  • Mrhoyt
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0
ok ang. mini gb'et ovan så stänger jag intresseanmälan, jonoker du kan väll pm'a mig när du bestämt dig så fortsätter vi där.

#5087

Postad 07 maj 2014 - 16:55

Noah06
  • Noah06
  • Veteran

  • 1 592 inlägg
  • 0
Tänkte liva upp tråden med lite bilder. :)
3 x Blufans,Thor 2 tw,2 futurepak Korea.

Postad bild

Thor 2 Taiwan + Kimchi exclusive #8

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Min Thor kollektion.

Postad bild

Postad bild

Frozen (Kimchi exclusive #9)

Postad bild

Postad bild

UK + 2 Kimchi.

Postad bild

Amelie 3-pack (Kimchi exclusive #10)

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Leon (Kimchi exclusive #6)

Postad bild

Postad bild

Avatar (Korea)

Postad bild

The Orphan Killer. US utgåva,signerad av skådespelarna.

Postad bild

Postad bild

Metropolis (uk)

Postad bild

Postad bild

Postad bild

#5088

Postad 08 maj 2014 - 09:05

Hooch
  • Hooch
  • Forumräv

  • 991 inlägg
  • 0
Mycket snygga bilder Noah06! Lyckades också knipa några av dessa, men valde faktiskt att hoppa Amelie. Jädrar vad Metropolis dragit i väg i värde...kul! De jag ser mest emot att få hem (vissa dröjjer) är dessa Blufans

Pacific Rim
Monsters University (3D slip)
Up (megaboxen)
Frozen UE och Olaf

Jag ser dock INTE fram emot den paniken som kommer att vara med tanke på Kimchi och kommande Iron Man...fy katten!

#5089

Postad 08 maj 2014 - 14:58

Mrhoyt
  • Mrhoyt
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0
Robocop - Limited Steelbook Edition

Postad bild

249kr
http://cdon.se/film/...ray%29-27189673
http://www.discshop....blu_ray/P124065

Redigerat av Mrhoyt, 08 maj 2014 - 14:59.


#5090

Postad 09 maj 2014 - 08:02

USiT2009
  • USiT2009
  • Veteran

  • 1 923 inlägg
  • 0

Usit2009 och Nav3lludd Long time no see :D

Vad samlar du på nu USiT när du slutat helt med steelbooks, om man får fråga?

Artworken på metalpaksen var rätt nice, Men är inte så mycket för just metalpaks :/

igr4ff! Läget?

Jag har svårt att se att usit samlar på något annat än DMC, Disney coins och Slipcovers, men det är bara en vild gissning, hehe.


What he said =)

Har helt gått över till slipcovers nu samt coins då men de släpps inte så ofta som slipcovers :)
Anledningen var att idag släpps det för mycket SB och inte lika roligt att jaga längre som förr.
Kommer förmodligen att sälja av en hel del av mina SB också inom kort

#5091

Postad 14 maj 2014 - 10:43

Unregisteredd8f6c52d
  • Unregisteredd8f6c52d
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0
Den här kom idag från Webhallen! Riktigt snygg och svensk text hade den med!

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild

#5092

Postad 14 maj 2014 - 14:00

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0

Den här kom idag från Webhallen! Riktigt snygg och svensk text hade den med!

Postad bild

Postad bild

Postad bild

Postad bild


Najs! Hittar dock inte den på webhallen !;(

#5093

Postad 14 maj 2014 - 14:07

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Släpps 19e i England på tex Amazon

#5094

Postad 14 maj 2014 - 14:38

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0

Släpps 19e i England på tex Amazon


Ja fast köper den hellre från webhallen idag!;)

#5095

Postad 14 maj 2014 - 14:42

Benkke
  • Benkke
  • Mega-Guru

  • 7 289 inlägg
  • 0
Spelar ingen roll om 100 år ;)

#5096

Postad 14 maj 2014 - 14:47

Unregisteredd8f6c52d
  • Unregisteredd8f6c52d
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0

Najs! Hittar dock inte den på webhallen !;(


Här:
http://www.webhallen...tcl=search:live

#5097

Postad 14 maj 2014 - 14:55

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0

Här:
http://www.webhallen...tcl=search:live


Tack! Helt sjukt! Söker på titeln och bara den svenska dyker upp!;)

#5098

Postad 15 maj 2014 - 14:21

Nav3lludd
  • Nav3lludd
  • Användare

  • 157 inlägg
  • 0
Ingen Steelbook (Viva med slipcover), men ack så snygg :D

Bifogad fil  farewell-my-concubine-imovie-exclusive-viva_cn-1.jpg   520,46K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  farewell-my-concubine-imovie-exclusive-viva_cn-2.jpg   383,13K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  farewell-my-concubine-imovie-exclusive-viva_cn-3.jpg   527,81K   0 Antal nerladdningar

Redigerat av Nav3lludd, 15 maj 2014 - 14:22.


#5099

Postad 19 maj 2014 - 16:22

Unregisteredcc807275
  • Unregisteredcc807275
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0
Första bilden är på mina första steelbooks, andra bilden är 4st jag precis fick hem från zavvi! ska även hämta ut mitt steelbook ex av wolf of wallstreet imorgon!

Postad bildPostad bild

#5100

Postad 21 maj 2014 - 19:12

Noah06
  • Noah06
  • Veteran

  • 1 592 inlägg
  • 0
eBay hacked,change your password!

Online marketplace eBay is forcing users to change their passwords after a cyber-attack compromised its systems.


BBC News



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.