Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

OpenELEC / LibreELEC

786 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#651

Postad 09 november 2014 - 08:55

MB7726
  • MB7726
  • Lärjunge

  • 272 inlägg
  • 0
Finns det någon fix till bluray menyerna? Funkade bra i V3 men slutade fungera i V4. Fukar inte i V5 beta heller.
Nackdelen med V3 var att den inte spelade upp allt.

#652

Postad 01 december 2014 - 14:01

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0
Fick tipset OpenELEC skulle kunna vara något för mig på min Eee-Box B202 som börjar bli otroligt långsam.
Men har några funderingar som ni här kanske kan ge svar på.

Jag behöver nämligen i princip bara 4 saker på datorn:
Mediaspelare men det ingår väl?
uTorrent, funkar det till?
Webläsare
Logitech Touch Mouse eller liknande för att styra datorn via mobilen. Har inte tillgång till tangentbord och mus.

Sen är frågan hur det kan vara med drivrutiner för att få allting att funka. Tror ni man kan få igång allting på denna gamla lilla datorn?

Tacksam för alla svar och tips man kan få :)

#653

Postad 01 december 2014 - 15:26

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0
Hela grejjen med OpenELEC är XBMC :D

rTorrent finns att lägga till, browsern Chromium likaså.

XBMC styrs med fördel med XBMC-remote app(ar).


Du kan faktiskt testa OpenELEC utan att blåsa din Windows, bara att boota från en USB-sticka, eller minneskort.

Redigerat av frollic, 01 december 2014 - 15:27.


#654

Postad 01 december 2014 - 15:59

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0

Hela grejjen med OpenELEC är XBMC :D

rTorrent finns att lägga till, browsern Chromium likaså.

XBMC styrs med fördel med XBMC-remote app(ar).


Du kan faktiskt testa OpenELEC utan att blåsa din Windows, bara att boota från en USB-sticka, eller minneskort.


Haha. Du är snabb du frollic :)

Jag ska erkänna att jag varit långt ifrån aktiv med sånt här de sista åren utan bara låtit allting funka som det varit. Men tror jag ska kunna lösa allt. Ska försöka ge mig på det i veckan, återkommer säkerligen med frågor :)

Att testa på sticka känns inte speciellt nödvändigt. Datorn som den är just nu, efter att ha varit igång i princip 24/7 de senaste 5-6åren, är fruktansvärd!

Hur pass svårt är det att göra en sticka att installera från? Vill minnas jag försökt en gång och det mest sket sig. Var nog iof en för liten sticka för det OS.

#655

Postad 01 december 2014 - 19:21

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0
RTFM, typ ....

http://wiki.openelec...Key#tab=Windows
Stickan behöver vara 256MB eller mer.

:P

Redigerat av frollic, 02 december 2014 - 07:27.
stavfel


#656

Postad 01 december 2014 - 19:36

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0

WTFM, typ ....

http://wiki.openelec...Key#tab=Windows
Stickan behöver vara 256MB eller mer.

:P


..... Borde jag kunna klara av... :D

Tack för tipset! :)

#657

Postad 02 december 2014 - 16:40

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0
Innan jag gör något jäfligt dumt. Hur pass kommer jag vara i behov av mus & tangentbord vid installation och uppstart? Mest tangentbord jag undrar om man klarar sig utan.. Insåg att jag inte hade något liggande eftersom jag kört via app de senaste åren.

För att vara på den säkra sidan, funkar det med trådlöst tangentbord/mus?

Redigerat av Darth Tojayz, 02 december 2014 - 16:52.


#658

Postad 02 december 2014 - 17:06

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

  • 455 inlägg
  • 0
Vid installationen så måste du dels välja att boota från usb och sen välja hårddisk att installera till, det kan hända att det funkar via fjärr beroende på biosen. I min NUC var jag tvungen att ansluta ett trådat USB-tangentbord då den inte kände av mitt Logitech K400 vid bootsekvensen.

#659

Postad 02 december 2014 - 23:33

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Har inte använt OE sedan i våras och nu finns OE 5 RC1. Hur är det med tvheadend i denna version? Tänkte ifall det lönar sig att uppdatera ännu?

#660

Postad 03 december 2014 - 10:26

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0

Vid installationen så måste du dels välja att boota från usb och sen välja hårddisk att installera till, det kan hända att det funkar via fjärr beroende på biosen. I min NUC var jag tvungen att ansluta ett trådat USB-tangentbord då den inte kände av mitt Logitech K400 vid bootsekvensen.


Då var det som jag misstänkte. Ska se om jag kan lyckas låna hem ett t-bord så man inte blir sittande mitt i allt och inte kan komma vidare :P

#661

Postad 07 december 2014 - 11:20

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0
Nu har jag fått tummen ur och installerat OpenELEC på datorn och det blev en klar förbättring i snabbhet!
Har även lyckats få igång styrning via app i telefonen.

MEN. Jag är helt ny på Linux och undrar hur jag ska göra för att få till en webläsare?
Sen försöker jag få rätt på rTorrent eller uTorrent, läste någonstans att det är rTorrent som gäller om man ska lagra internt?
Men får inte rätt på det. Står att de inte kan ansluta?
Har öppnat portar i routern så det ska vara OK. Men vilken info är det som ska skrivas in?

Tycker att jag googlat halvt ihjäl mig efter svar men är det någon som vet var man kan få riktig nybörjarinfo om hur man använder Linux så vore det toppen! :)

#662

Postad 07 december 2014 - 15:43

22mc
  • 22mc
  • Veteran

  • 1 938 inlägg
  • 0
http://wiki.openelec..._Service_Add-on

#663

Postad 07 december 2014 - 17:37

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0

http://wiki.openelec..._Service_Add-on


Fast jag lyckas fortfarande inte lista ut vad det är för server namn och port jag ska knappa in oavsett hur många gånger jag läser den sidan.


Jag behöver nog en beskrivning för riktigt dumma känner jag. Som går genom varje steg! :)

Sen får jag känslan av att man kan in någonstans och ändra/skriva om lite själv? Är detta helt fel uppfattat av mig? Om det stämmer, var görs detta? :D Total nybörjare på Linux som sagt :)

Redigerat av Darth Tojayz, 07 december 2014 - 17:53.


#664

Postad 07 december 2014 - 18:20

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Fast jag lyckas fortfarande inte lista ut vad det är för server namn och port jag ska knappa in oavsett hur många gånger jag läser den sidan.

Var exakt har du fastnat ?

Ska du ha rtorrent på samma burk, så är namnet på servern localhost.

#665

Postad 07 december 2014 - 20:07

22mc
  • 22mc
  • Veteran

  • 1 938 inlägg
  • 0
När du har installerat addonet och startat om datorn når du rtorrent på ipnummer port 8181

#666

Postad 08 december 2014 - 07:22

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0

Var exakt har du fastnat ?

Ska du ha rtorrent på samma burk, så är namnet på servern localhost.

När du har installerat addonet och startat om datorn når du rtorrent på ipnummer port 8181



Har fastnat vid att lyckas starta rtorrent. Får upp:
Connection failed
Could not connect to rtorrent


Settings är nu på localhost på servernamn och port på 8181. Har gjort omstart men det vill inte. :blink:

#667

Postad 08 december 2014 - 10:36

22mc
  • 22mc
  • Veteran

  • 1 938 inlägg
  • 0
Testa att sätta en fördröjning av start i program- Openelec

#668

Postad 08 december 2014 - 11:23

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0

Testa att sätta en fördröjning av start i program- Openelec


:blink:
Det där räcker inte att skriva utan du får förklara exakt hur jag ska göra :D

Jag har som sagt ALDRIG hållit på med Linux och anledningen till att jag gör det nu är för att min lilla Eee box nästan gett upp med XP som i princip var modernt när jag höll på med datorer sist... Ringrostig och oerfaren får ni se mig som! B)

Redigerat av Darth Tojayz, 08 december 2014 - 11:27.


#669

Postad 08 december 2014 - 12:35

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0
Nu lite överkurs.

Tanka och start a putty-tray (på en windows-burk), kör en SSH-session mot IPn på din OpenELEC-burk.
Logga in som root / openelec, kör ps -ef, kolla om rtorrent listas bland alla processer som kommer up.

Du kan behöva aktivera shell / SSH-access i OpenELEC-inställningarna för att få till anslutningen.

Redigerat av frollic, 08 december 2014 - 12:49.


#670

Postad 08 december 2014 - 12:48

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0

Nu lite överkurs.

Tanka och start a putty-tray (på en windows-burk), kör en SSH-sesison mot IPn på din OpenELEC-burk.
Logga in som root / openelec, kör ps -ef, kolla om rtorrent listas bland alla processer som kommer up.

Du kan behöva aktivera shell / SSH-access i OpenELEC-inställningarna för att få till anslutningen.


Lite överkurs? :blink:

Tror jag går ut och tvättar bilen och funderar lite över vad du precis skrivit för att se om polletten trillar ner.. :D

#671

Postad 08 december 2014 - 13:01

22mc
  • 22mc
  • Veteran

  • 1 938 inlägg
  • 0
Är inte hemma så kan inte kolla exakt , men gå till program i xbmc på hemmeny, sen Openelec settings eller dyl. Där finns en inställning för att fördröja uppstart, wait for network , om jag minns rätt. Testa att sätta en fördröjning där

#672

Postad 08 december 2014 - 13:08

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Tror jag går ut och tvättar bilen och funderar lite över vad du precis skrivit för att se om polletten trillar ner.. :D

Det är lättare att förstå vad jag menar när man ser putty framför sig ; )

#673

Postad 09 december 2014 - 10:14

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0

Det är lättare att förstå vad jag menar när man ser putty framför sig ; )


Haha. Jo jag förstod nog det mesta efter att jag funderat lite. :)

Har kört ps, men ps -ef?
Hittar inget med rtorrent under ps men börjar misstänka att det inte är den listan du tänker på.
Med ef lyckas jag inte med något?

Är inte hemma så kan inte kolla exakt , men gå till program i xbmc på hemmeny, sen Openelec settings eller dyl. Där finns en inställning för att fördröja uppstart, wait for network , om jag minns rätt. Testa att sätta en fördröjning där


Hittade något med fördröjning men tolkade det som att det hade med uppstarten av datorn?


Kanske ska nämna att jag kör med en 3,2 version (tror jag det var)
Testade med ett par andra add-ons igår och de funkade fint. Streamade hur bra som helst. Lyckades till och med starta klipp som hittade på mobilen på tvn. :)

#674

Postad 09 december 2014 - 10:26

22mc
  • 22mc
  • Veteran

  • 1 938 inlägg
  • 0
Mitt förslag till problemet är att vänta på nätverk innan torrent service startar. Testade du ?

#675

Postad 09 december 2014 - 12:17

htiawe
  • htiawe
  • Lärjunge

  • 455 inlägg
  • 0
Då och då så låser sig uppspelningen för mig, videon fryser helt och ljudet fortsätter en stund. Jag har googlat och det verkar vara en bugg som drabbar personer oavsett om man kör Kodi på rPi, Nuc, Chromebox osv. Dock har jag inte hittat någon lösning på problemet, är det någon här som drabbats av samma problem och som hittat en lösning på det?

#676

Postad 09 december 2014 - 12:39

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0

Mitt förslag till problemet är att vänta på nätverk innan torrent service startar. Testade du ?


Hittade bara vad som verkade vara fördröjning av uppstart av datorn om jag förstod det hela rätt

#677

Postad 09 december 2014 - 12:47

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Kanske ska nämna att jag kör med en 3,2 version (tror jag det var)

Kör du den sista ION-versionen ?

skit i den, testa 4.2.1 istället.

#678

Postad 09 december 2014 - 13:07

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0

Kör du den sista ION-versionen ?

skit i den, testa 4.2.1 istället.

Som jag förstod det så var det 3.2 som gällde för bästa prestanda på Eee-boxen?
Vågar man köra ännu nyare? Ska man testa senaste? Eller 4.2.1 är kanske senaste? :P

Mitt förslag till problemet är att vänta på nätverk innan torrent service startar. Testade du ?


Testade nu för säkerhetsskull med den inställningen jag hittat och det hjälpte inte det heller. :blink:

#679

Postad 09 december 2014 - 13:43

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0
Det går så fruktansvärt bra det här..... <_<

Drog ner 4.2.1 och gjorde en sticka. Funkade inte. Stod att den är corrupt..
Gjorde om och försökte igen, funkar fortfarande inte. Lyckas inte söka efter uppdateringar på datorn som den är heller...

Känns som att köpa nytt blir allt mer lockande för tillfället.... :ph34r:

#680

Postad 09 december 2014 - 14:07

Unregistered17177ab2
  • Unregistered17177ab2
  • Forumräv

  • 898 inlägg
  • 0
Drog in 5.0 RC1 på ena Pi'en idag, värdelöst.
Startar inte ens uppspelningen när man matar den med tunga 1080p mkv som Raspbmc spelar upp lekande lätt på samma överklockning eller tom lägre.

#681

Postad 09 december 2014 - 14:41

22mc
  • 22mc
  • Veteran

  • 1 938 inlägg
  • 0
Är det en rar fil så måste du bocka i att den skall spela upp rar i inställningarna. Jag har inte det problemet du har

#682

Postad 09 december 2014 - 14:50

Unregistered17177ab2
  • Unregistered17177ab2
  • Forumräv

  • 898 inlägg
  • 0
Inte rarade.

#683

Postad 09 december 2014 - 17:09

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Det går så fruktansvärt bra det här..... <_<

Drog ner 4.2.1 och gjorde en sticka. Funkade inte. Stod att den är corrupt..

Tror inte automatiken mellan 3.x och 4.x funkar, det är från 4 och uppåt som det funkar bra med auto update.

#684

Postad 10 december 2014 - 12:43

bjornf
  • bjornf
  • Användare

  • 223 inlägg
  • 0
Testade 5.0 rc1 i helgen på min azrock ion, funkade inte! Blev bara svart bild med en änn svartare muspekare.
Känndes som att openelec funkade men att kodi inte startade som det tänkt. Gick dock att lätt gå tillbaka då updatekatalogen var utdelad som den skulle.

#685

Postad 11 december 2014 - 17:33

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0
Nu har jag äntligen haft tid att försöka lite mer med datorn. Får fortfarande inte 4.2.1 att funka för installation. Fick 4.97.2 att funka men då får jag som bjornf får med senaste, dvs svart skärm och svart pil.

Så det får nog bli att gå tillbaka till 3.2.4 som iaf funkade. Förutom då rtorrent... Så jag är tillbaka på ruta ett kan man väl säga... :huh:

#686

Postad 12 december 2014 - 11:52

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0
Surt ...

Tror du kan manuellt uppgradera från 3.x till 4an, men då måste du själv flytta filerna till rätt ställe på stickan/disken.
Vid omboot kommer sen OpenELEC installera uppgraderingen.

http://wiki.openelec...dating_OpenELEC

Redigerat av frollic, 12 december 2014 - 11:59.


#687

Postad 12 december 2014 - 22:37

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0

Testade 5.0 rc1 i helgen på min azrock ion, funkade inte! Blev bara svart bild med en änn svartare muspekare.
Känndes som att openelec funkade men att kodi inte startade som det tänkt. Gick dock att lätt gå tillbaka då updatekatalogen var utdelad som den skulle.



Kör du på Intel grafik?

#688

Postad 13 december 2014 - 08:12

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0

Surt ...

Tror du kan manuellt uppgradera från 3.x till 4an, men då måste du själv flytta filerna till rätt ställe på stickan/disken.
Vid omboot kommer sen OpenELEC installera uppgraderingen.

http://wiki.openelec...dating_OpenELEC


Varför skulle det vara så lätt... Läste genom allt och tänkte att det där kan ju gå smidigt.
Knappade in IPn och det ser inte alls ut som de visar på bild. Hittar inga mappar alls.. Och de knappar som finns på XBMC sidan som dyker upp är; Remote, Movies, TV Shows, Music

Får kanske bli att sikta in sig på att streama från denna datorn, men frågan är hur pass nätverket kommer klara det...
Och om det går att få rätt på det :blink: :D

#689

Postad 13 december 2014 - 20:08

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0
Satte mig en stund nu och hittade då Transmission bland alla Add-on. Tänkte jag kan ju testa.
Det funkade inte det heller. Dvs ingen av torrent programmen funkar. Börjar därför fundera lite på om felet kanske inte är datorn utan routern?

Är det något jag bör tänka på när det gäller routern för att få allting att funka?

#690

Postad 13 december 2014 - 22:01

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Satte mig en stund nu och hittade då Transmission bland alla Add-on. Tänkte jag kan ju testa.
Det funkade inte det heller. Dvs ingen av torrent programmen funkar. Börjar därför fundera lite på om felet kanske inte är datorn utan routern?

Är det något jag bör tänka på när det gäller routern för att få allting att funka?

jag tror fortfarande att det du installerar är klient-delen, inte programvaran för själva överföringarna .... men jag gissar bara,
iom att jag inte kör någondera.

#691

Postad 14 december 2014 - 07:26

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0
Var hittar jag då det kompletta programmet? Väljer bland de Add-ons som finns med. Har inte riktigt förstått hur eller om man kan lägga till fler och hur man gör då? :P

#692

Postad 14 december 2014 - 09:01

22mc
  • 22mc
  • Veteran

  • 1 938 inlägg
  • 0
Men jag har ju redan postat det en gång tidigare !? http://wiki.openelec..._Service_Add-on

Edit testade och ja det funkar som det står i wikin
Settings --> Addons --> Get addons --> Openelec repository --> Repositories --> ..
After installing the repo rTorrent Add-on can be installed from:
Settings --> Add-ons --> Get Add-ons --> Unofficial OpenELEC Mediacenter OS Add-ons --> Services --> rTorrent

Redigerat av 22mc, 14 december 2014 - 09:08.


#693

Postad 15 december 2014 - 07:04

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0

Men jag har ju redan postat det en gång tidigare !? http://wiki.openelec..._Service_Add-on

Edit testade och ja det funkar som det står i wikin
Settings --> Addons --> Get addons --> Openelec repository --> Repositories --> ..
After installing the repo rTorrent Add-on can be installed from:
Settings --> Add-ons --> Get Add-ons --> Unofficial OpenELEC Mediacenter OS Add-ons --> Services --> rTorrent


Måste ha missat :blush:

Eller helt enkelt inte riktigt förstått det... Men hittade sidan med de stora fina bilderna nu så det ska nog gå att lösa nu.. :P

Redigerat av Darth Tojayz, 15 december 2014 - 07:11.


#694

Postad 15 december 2014 - 07:36

henke19822
  • henke19822
  • Lärjunge

  • 404 inlägg
  • 0
Hej, ursäkta att jag avbryter Torrent-cirkusen, men är det någon som kör ett av de tellstick-pluginerna som finns? Har bara hittat två, ett som heter Terra (som inte går att installera och som henkapenka gjort och skrivit om på minhembio. Dessvärre finns inte den pluginen lättillgänglig längre.

#695

Postad 15 december 2014 - 11:41

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0

Men jag har ju redan postat det en gång tidigare !? http://wiki.openelec..._Service_Add-on

Edit testade och ja det funkar som det står i wikin
Settings --> Addons --> Get addons --> Openelec repository --> Repositories --> ..
After installing the repo rTorrent Add-on can be installed from:
Settings --> Add-ons --> Get Add-ons --> Unofficial OpenELEC Mediacenter OS Add-ons --> Services --> rTorrent


Nästa problem då är att jag INTE har Repository som val.. :blink:

#696

Postad 15 december 2014 - 12:23

22mc
  • 22mc
  • Veteran

  • 1 938 inlägg
  • 0
Testa att tvinga refresh genom att trycka "C" , som sagt jag testade och det funkade så rimligtvis borde det funka för dig med

#697

Postad 15 december 2014 - 14:18

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0

Testa att tvinga refresh genom att trycka "C" , som sagt jag testade och det funkade så rimligtvis borde det funka för dig med


Jo men jag har som sagt inte Repository att välja..

Körde enligt bilderna på http://unofficial.addon.pro/
Men när jag klickar på OpenELEC Mediacenter OS Add-ons kommer jag till en sida där jag bara har 2 val. Repository finns inte med.


Kör du också med openELEC 3.2.4?

#698

Postad 15 december 2014 - 19:42

22mc
  • 22mc
  • Veteran

  • 1 938 inlägg
  • 0
Nä senaste, testa om du kan installera som .zip http://build.superre...n.pro-3.0.0.zip

#699

Postad 17 december 2014 - 06:05

bjornf
  • bjornf
  • Användare

  • 223 inlägg
  • 0

Kör du på Intel grafik?


Nä, Azrock Ion är väl Nvidia har jag för mig.

#700

Postad 20 december 2014 - 06:37

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0

Nä senaste, testa om du kan installera som .zip http://build.superre...n.pro-3.0.0.zip


Det där funkade iaf. Men sen kom jag inte mycket längre denna gången heller..
Så igår tog jag ett steg mot att bli modern. Fick använda mig av den andra datorn och streama från den. Funkade faktiskt riktigt smidigt så jag kör vidare på det och ger upp att få rätt på någon torrent klient på tv-datorn.

Tackar för alla tips och tricks! God jul på er! :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.