Kommentarer till Mina Boxar! av Moviethunder
Startad av
Moviethunder, feb 01 2010 18:24
82 svar i tråden
Skickat 03 september 2010 - 09:19
Snygg samling boxar du har, många godbitar.
Angående figuren du frågade efter tror jag det är en av de två dockorna i serien "Två snubbar" som brukar gå på SVT lite då och då.
http://www.discshop....subsite=movies
Angående figuren du frågade efter tror jag det är en av de två dockorna i serien "Två snubbar" som brukar gå på SVT lite då och då.
http://www.discshop....subsite=movies
Skickat 22 oktober 2010 - 16:32
Svar till MatsE: aa det är tråkit att det är plast. men det är ju bra filmer =) kul att få se dom på Blu-Ray.
Tyckte att Sideshow kunde kosta på sig lite mera på denna utgåva, då dom är kända att kunna leverera hög kvalitet. att få ägget att lysa räcker tyvär inte för min smak tyvär.
Tyckte att Sideshow kunde kosta på sig lite mera på denna utgåva, då dom är kända att kunna leverera hög kvalitet. att få ägget att lysa räcker tyvär inte för min smak tyvär.
Skickat 22 oktober 2010 - 22:42
Svar:
Gubbas83 - Tack så jätte mycket =) Haha ja det har jag oxå lagt märke till att Aladdin gör, man undrar ju vars Jasmine är
Så himla komiskt 
soulie - ja det är trist, Hade hoppas på mer, men visst den ser cool ut =) Hade oxå hoppats på att den va större. den är ca 2cm högre än ett DvD fodral. Men det är ju riktigt bra filmer iallafall =)
Gubbas83 - Tack så jätte mycket =) Haha ja det har jag oxå lagt märke till att Aladdin gör, man undrar ju vars Jasmine är
soulie - ja det är trist, Hade hoppas på mer, men visst den ser cool ut =) Hade oxå hoppats på att den va större. den är ca 2cm högre än ett DvD fodral. Men det är ju riktigt bra filmer iallafall =)
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
174 bilder
6 filmer
1 annons

Minhembio - Senaste nyheterna
Förändringar av forumstrukturen
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?