Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Onkyo TX-NR717 eller TX-NR818?

695 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#651

Postad 02 augusti 2013 - 20:58

PERSSA
  • PERSSA
  • Lärjunge

  • 335 inlägg
  • 0

Min förstärkare blir ca 58 grader varm men inga fläktar startar , hur varma blir era?

Kolla värmen..... DISPLAY sedan trycka på STANDBY, släpp DISPLAY och tryck sedan på TONE. Allt detta sker på frontpanelen. Du kommer då få upp info om temp på displayen.


Testade att koppla in en sådanhär fläkt i usb uttaget o tempen blev då 39grader.

http://www.impexx.se...-dreambox-dm800

Kollade efter stund utan extra fläkten o tempen ligger på 35 grader , spelade inte så högt då , kanske den bara blir så varm när man drar på med hög volym???

Efter en timmes filmtittande ligger nu tempen stadigt på 30 grader.

Redigerat av PERSSA, 02 augusti 2013 - 22:10.


#652

Postad 02 augusti 2013 - 21:13

karatelars
  • karatelars
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0

Detta hände mig med! Något hände när jag startade min receiver och den gick i protect. Provade massa saker men den startade inte! Sen läste jag också som du att den kunde resetas vilket jag gjorde o då small de och slutsteget brann. Gick på 1800kr för mig då jag köpte min i tyskland och valde att öppna den för att kontrollera innanmätet innan den small. så eftersom jag öppnat den ville jag inte chansa om de var garanti eller ej och skicka till tyskland i onödan.

Ditt fall är ju solklart! Garantireparation. Ingen ide att gå via dustin utan kontakta serviceställena som finns på onkyos hemsida och skicka den dit med kvitto.
De tar emot alla svensksålda enheter. Min skickade jag till av-link i Göteborg.


Jaså! Tråkigt att punga ut 1800 :/ men ja hoppas det går på garantin iallafall .. Har dock redan skickat den till dustin nu, men isåfall lär väll dom skicka den på garantilagning när dom ser vad det är? Dock så är jag lite känslig på såna här grejjer, när jag köpt en vara som är trasig från fabrik brukar jag alltid byta till annat märke/modell för jag kan inte lita på prylen som varit trasig.

#653

Postad 02 augusti 2013 - 21:56

Fellow88
  • Fellow88
  • Beroende

  • 1 149 inlägg
  • 0
Jag har inga problem med min 818 nu o är supernöjd! Du hittar ingen bättre för pengarna:)

#654

Postad 02 augusti 2013 - 22:50

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0

Jag använder dsx till både tv å film


Men då måste du väl ha Front high eller front wide inkopplat, av vad jag förstår från manualen….

#655

Postad 03 augusti 2013 - 00:59

Unregistered46f62999
  • Unregistered46f62999
  • Beroende

  • 1 007 inlägg
  • 0

Men då måste du väl ha Front high eller front wide inkopplat, av vad jag förstår från manualen….


Front wide är kopplat.

#656

Postad 03 augusti 2013 - 07:44

Unregistered39429
  • Unregistered39429
  • Mästare

  • 3 116 inlägg
  • 0

Detta hände mig med! Något hände när jag startade min receiver och den gick i protect. Provade massa saker men den startade inte! Sen läste jag också som du att den kunde resetas vilket jag gjorde o då small de och slutsteget brann. Gick på 1800kr för mig då jag köpte min i tyskland och valde att öppna den för att kontrollera innanmätet innan den small. så eftersom jag öppnat den ville jag inte chansa om de var garanti eller ej och skicka till tyskland i onödan.

Ditt fall är ju solklart! Garantireparation. Ingen ide att gå via dustin utan kontakta serviceställena som finns på onkyos hemsida och skicka den dit med kvitto.
De tar emot alla svensksålda enheter. Min skickade jag till av-link i Göteborg.

Det borde ju gå på garantin ju,gör det inte det så skulle jag ha reklamerat förstärkaren med hjälp utav konsument europas blankett: http://www.konsument...t/Klagoguiden1/

#657

Postad 03 augusti 2013 - 10:39

Fellow88
  • Fellow88
  • Beroende

  • 1 149 inlägg
  • 0
Ädch jag tog de på min hemförsäkring iaf! Visdte som sagt inte om garantin skulle gälla då jag öppnade min för att kolla säkringarna. Den startade helt enkelt inte pga att den gick i protect pga kortslutning i högtalarkabeln. Så tog det som eget fel och betalade snällt:)

En fråga! Köpt mig ett par rx8 nu och funderar lite på aktiv delning. Är de möjligt att göra det på dessa högtalare? De finns ju tre delningar på högtalaren, mid < 300hz, mellanregister <2.2khz och däröver disksnten. Men eftersom de bara finns 2 plintar så kan jag ju bara göra 2 delningar.

Jag är van sen billjudsbyggandet med aktiv delning men förstår inte riktigt hur de blir här.

#658

Postad 03 augusti 2013 - 11:30

Unregistered1384
  • Unregistered1384
  • Beroende

  • 1 199 inlägg
  • 0

Ädch jag tog de på min hemförsäkring iaf! Visdte som sagt inte om garantin skulle gälla då jag öppnade min för att kolla säkringarna. Den startade helt enkelt inte pga att den gick i protect pga kortslutning i högtalarkabeln. Så tog det som eget fel och betalade snällt:)

En fråga! Köpt mig ett par rx8 nu och funderar lite på aktiv delning. Är de möjligt att göra det på dessa högtalare? De finns ju tre delningar på högtalaren, mid < 300hz, mellanregister <2.2khz och däröver disksnten. Men eftersom de bara finns 2 plintar så kan jag ju bara göra 2 delningar.

Jag är van sen billjudsbyggandet med aktiv delning men förstår inte riktigt hur de blir här.


Det funkar bra. Har själv gjort det på mina. Dela på 320hz och kryssa i överlappning, annars tappar du 300-320hz.

#659

Postad 03 augusti 2013 - 11:34

Fellow88
  • Fellow88
  • Beroende

  • 1 149 inlägg
  • 0
Är det rx8 du har? Fick du någon positiv effekt av att dela aktivt?

Redigerat av Fellow88, 03 augusti 2013 - 11:35.


#660

Postad 03 augusti 2013 - 12:41

Unregistered1384
  • Unregistered1384
  • Beroende

  • 1 199 inlägg
  • 0

Är det rx8 du har? Fick du någon positiv effekt av att dela aktivt?


Canton chrono. De delar också basen på 300hz. Jo det tycker jag. Lät renare.

#661

Postad 03 augusti 2013 - 15:34

karatelars
  • karatelars
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0

Ädch jag tog de på min hemförsäkring iaf! Visdte som sagt inte om garantin skulle gälla då jag öppnade min för att kolla säkringarna. Den startade helt enkelt inte pga att den gick i protect pga kortslutning i högtalarkabeln. Så tog det som eget fel och betalade snällt:)

En fråga! Köpt mig ett par rx8 nu och funderar lite på aktiv delning. Är de möjligt att göra det på dessa högtalare? De finns ju tre delningar på högtalaren, mid < 300hz, mellanregister <2.2khz och däröver disksnten. Men eftersom de bara finns 2 plintar så kan jag ju bara göra 2 delningar.

Jag är van sen billjudsbyggandet med aktiv delning men förstår inte riktigt hur de blir här.


Du har ju haft samma problem som mig .. Kortslutning i högtalarkabeln? Kan det ha varit det som hänt min förstärkare också?

Redigerat av karatelars, 03 augusti 2013 - 15:35.


#662

Postad 03 augusti 2013 - 15:41

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0
Har inte Onkyo skydd för detta, dvs att man får chans att åtgärda kortslutningen?

#663

Postad 03 augusti 2013 - 15:46

karatelars
  • karatelars
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0

Har inte Onkyo skydd för detta, dvs att man får chans att åtgärda kortslutningen?


kanske är en dum fråga, men hur kan man fastställa att det är kortslutning i en kabel? har kontrollerat mina kablar, att kontakterna sitter rätt osv, kan det vara brott eller något inne i kabeln? har helt nya kablar dock.

#664

Postad 03 augusti 2013 - 16:03

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

kanske är en dum fråga, men hur kan man fastställa att det är kortslutning i en kabel? har kontrollerat mina kablar, att kontakterna sitter rätt osv, kan det vara brott eller något inne i kabeln? har helt nya kablar dock.


Du kan kolla med en summer. Kanske finns någon annan lösning, alla har ju inte tillgång till en sådan..

#665

Postad 03 augusti 2013 - 17:40

karatelars
  • karatelars
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0

Du kan kolla med en summer. Kanske finns någon annan lösning, alla har ju inte tillgång till en sådan..


okej tack, jag bor granne med en elektronikfirma så jag ska kolla med dom. Om det nu så är fallet att en kabel kortat, kan det ha påverkat högtalarna också?

#666

Postad 03 augusti 2013 - 17:45

Fellow88
  • Fellow88
  • Beroende

  • 1 149 inlägg
  • 0
Nej de påverkar inte högtalaren:)

Lättaste är egentligen att gå igenom ditt kablage och kolla att allt är okej och inga brott i kabeln. Sen kolla att inga kardeler sticker ut från kontakterna på högtalarna eller i receivern.

#667

Postad 03 augusti 2013 - 18:03

karatelars
  • karatelars
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0

Nej de påverkar inte högtalaren:)

Lättaste är egentligen att gå igenom ditt kablage och kolla att allt är okej och inga brott i kabeln. Sen kolla att inga kardeler sticker ut från kontakterna på högtalarna eller i receivern.


okej, tur det då ..:)
Ja det har jag gjort, dock brott på kabeln måste det vara nått från fabrik för dom är helt nya och det syns inget på höljet av kabeln. + och - har icke kommit i kontakt med varandra det är jag helt säker på också ... Jajja, jag får se vad dom säger hos dustin, man nojjar väll i onödan kan jag tänka mig.

#668

Postad 03 augusti 2013 - 18:22

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

okej, tur det då ..:)
Ja det har jag gjort, dock brott på kabeln måste det vara nått från fabrik för dom är helt nya och det syns inget på höljet av kabeln. + och - har icke kommit i kontakt med varandra det är jag helt säker på också ... Jajja, jag får se vad dom säger hos dustin, man nojjar väll i onödan kan jag tänka mig.


Det löser sig, de är bra när det krånglar..

#669

Postad 04 augusti 2013 - 12:20

Mickeroos
  • Mickeroos
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0
Tänkte göra ett litet OT-inlägg här då denna tråd lever och frodas. Jag funderar på att uppgradera mitt system med en större sub. Ska köpa satelliter GLE 410.2 och tänkte då passa på att köpa med en sub då jag planerar att beställa från Tyskland.

Har i dagsläget Canton 85.2 sc https://www.prisjakt...kt.php?p=524892

Funderar på att köpa en Canton sub 12 http://www.elektrowe...er-silber-.html (ca 4000:-)

Eller ska man göra som alla andra och köpa en XTZ 12"? Har en Onkyo 818 + GLE 490 + 455 så det skulle ju rent estetiskt vara tilltalande att fortsätta med Canton för hela systemet. Rummet är stort och det låter ändå helt ok idag, men då rummet är stort så spelar jag högt när jag kollar på film och vid filmer med mycket effekter (typ avatar) skramlar det rätt friskt i suben. Någon som har en bra åsikt? :)

Det billigaste alternativet är att köpa en till Canton 85.2 kostar ca 1800:- men är det vettigare med två 9" än en 12"?

Redigerat av Mickeroos, 04 augusti 2013 - 12:37.


#670

Postad 26 januari 2014 - 12:14

Unregisteredd7a46a96
  • Unregisteredd7a46a96
  • Veteran

  • 1 612 inlägg
  • 0
Finns ny firmware ute nu till 818.
Installerade den nyss men har inte märkt någon skillnad.
Är det någon som vet vad den "fixar"?
Hittar ingen info om det heller

#671

Postad 26 januari 2014 - 15:46

Slinger
  • Slinger
  • Användare

  • 195 inlägg
  • 0
Kan någon förklara hur ända in i **** man lyckas med att få uppspelningen från usb att köras slumpmässigt... hur aktiverar man "random"-knappen på en 717?

Fantastiskt, det funkade iofs efter att jag startat om den...

Redigerat av Slinger, 26 januari 2014 - 15:53.


#672

Postad 27 januari 2014 - 11:01

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0
Du har nog redan hittat det men det finns en shuffle knapp på fjärrkontrollen.

#673

Postad 27 januari 2014 - 17:20

Unregisteredd7a46a96
  • Unregisteredd7a46a96
  • Veteran

  • 1 612 inlägg
  • 0
Denna kom 3/12 2013
http://www.se.onkyo....2013-82777.html

Redigerat av Unregisteredd7a46a96, 27 januari 2014 - 17:23.


#674

Postad 07 september 2014 - 12:44

Unregisteredd7a46a96
  • Unregisteredd7a46a96
  • Veteran

  • 1 612 inlägg
  • 0
Nu har min 818 dött. Det började med att nätverket strulade på recivern. Sen ville den inte ge ifrån sig något ljud. Fick starta om den ett par grr så funkade ljudet. Nu är den helt tyst vägrar funka. Har testat factory reset men utan framgång. Har inte läst något om att 818 ska ha detta felet som de äldre modellerna haft problem med. Är det någon som hört något om detta fel på 818?

Efter lite google på symtomen så kom jag fram till att det är det vanliga felet med hdmi kortet. Så den måste skickas på service.

Nu är det ju så att den vart köpt i Tyskland. Har hört att onkyo är griniga och inte vill serva tyska reciverns i Sverige. Hur går man nu tillvöga? Ska man kontakta onkyo eller? Hur är det med frakt kostnad vid garanti ärenden?

#675

Postad 07 september 2014 - 13:16

Fellow88
  • Fellow88
  • Beroende

  • 1 149 inlägg
  • 0
Min dog och gjorde factory reset vilket resulterade i att den startade men även small och började brinna.
Kontaktade eurotexx som skulle skicka fraktades men de skulle ta så pass lång tid att jag betalade för lagning här. Men garantin i Sverige verkar tyvärr vara körd då de är av link som gör den o då de vägrade ta utländska kvitton.

#676

Postad 10 september 2014 - 10:15

Unregisteredc1a738bd
  • Unregisteredc1a738bd
  • Amatör

  • 57 inlägg
  • 1
Hejsan Zupe
Ungefär samma sak hände med min 5009:a nu våras. Den är också köpt i Tyskland.
Jag ringde till Onkyosupporten i Tyskland. Förklarade mitt ärende.
De bad att få kolla upp saken och återkom inom någon timme på mail.
Där meddelade mig att de trots att garantin gått ut skulle göra en goodwill reparation, och de stod för allt utom transporten till Servicestället. De hänvisade mig även till AV-Link i Göteborg trots att jag köpt den i Tyskland.
När jag meddelade AV-Link att den var köpt i Tyskland men att Onkyo hänvisat till dem, så lagade de min 5009:a och returnerade den till mig. De ville bara ha en kopia på mailet som Onkyo skickat till mig.
Det är ju faktiskt mer ekonomiskt rätt av Onkyo att låta närmsta Service Stationen ta hand om reparationen, tycker jag. Dessutom miljövänligare.
Onkyo kom nyligen ut med en servicebulletin som förlänger garantin till 2018 på enheter som får just detta fel.
Se länken: http://www.se.onkyo....gram-11877.html
Lycka till med din 818:a

#677

Postad 10 september 2014 - 13:22

Fellow88
  • Fellow88
  • Beroende

  • 1 149 inlägg
  • 0
Jag upplever ibland också att jag behöver starta om den för ljudet försvinner. Den visar ingen information i spelaren att högtalarna är på. Är de hdmi-kortet?

#678

Postad 10 september 2014 - 16:16

Unregisteredd7a46a96
  • Unregisteredd7a46a96
  • Veteran

  • 1 612 inlägg
  • 0
Det var så min började strula sen ett par dagar senare vägrade den starta högtalarna alls.

Jag upplever ibland också att jag behöver starta om den för ljudet försvinner. Den visar ingen information i spelaren att högtalarna är på. Är de hdmi-kortet?



#679

Postad 11 september 2014 - 06:46

Unregisteredc1a738bd
  • Unregisteredc1a738bd
  • Amatör

  • 57 inlägg
  • 1
Gå in och läs på länken i mitt förra inlägg.
Där finns beskrivet vilka fel som kan inträffa och även möjlighet för er att testa om ert serienummer finns med bland de drabbade enheterna. Det är någon krets som är av som sitter på HDMI-kortet som är en dålig batch. De nya korten ska enl. samtal med AV-Link inte kunna få samma fel igen.

#680

Postad 11 september 2014 - 15:43

Unregisteredd7a46a96
  • Unregisteredd7a46a96
  • Veteran

  • 1 612 inlägg
  • 1
Tack. Fick min godkänd för reparation, nu väntar jag bara på retursedel och packningsmaterial som onkyo står för
nice!!

#681

Postad 08 januari 2015 - 13:25

Greatkingrat
  • Greatkingrat
  • Amatör

  • 81 inlägg
  • 0

UPS kom med min i förmiddags, ca 5 minuter innan jag var tvungen att sticka till jobbet. Och nu i kväll när jag kom hem har jag inte orkat mer än att ta upp den ur kartongen. Ska koppla in den i morgon.


Jaha, lite drygt 2 år höll den. I går när jag skulle starta den så klickade den bara till och så tvärdog den, helt livlös, som om den inte får någon ström. Testade att dra ur kontakten och sätta i den igen men ingen skillnad. Och garantin har gått ut också. Fan.

#682

Postad 08 januari 2015 - 16:03

Unregistered1384
  • Unregistered1384
  • Beroende

  • 1 199 inlägg
  • 0

Jaha, lite drygt 2 år höll den. I går när jag skulle starta den så klickade den bara till och så tvärdog den, helt livlös, som om den inte får någon ström. Testade att dra ur kontakten och sätta i den igen men ingen skillnad. Och garantin har gått ut också. Fan.

Reklamationsrätt i 3 år!

#683

Postad 19 januari 2015 - 22:34

Unregistered68a3b471
  • Unregistered68a3b471
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0
Nu dog min också när jag var på semester dessutom. Hade tänkt leta efter någon fulmoddare som ev kan fixa problemet åt mig. Men... drog iväg ett mail till onkyo's service partner här i svedala och voila tydligen har dom förlängd garanti pga. problem med denna modell. Så nu väntar jag på mitt förpackningsmaterial.

Känns lite tyst just nu :)

#684

Postad 19 januari 2015 - 22:53

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

  • 1 741 inlägg
  • 0
De kör en förlängd garanti på dessa till 2018 om jag minns rätt.

#685

Postad 26 januari 2015 - 23:25

Greatkingrat
  • Greatkingrat
  • Amatör

  • 81 inlägg
  • 0

Jaha, lite drygt 2 år höll den. I går när jag skulle starta den så klickade den bara till och så tvärdog den, helt livlös, som om den inte får någon ström. Testade att dra ur kontakten och sätta i den igen men ingen skillnad. Och garantin har gått ut också. Fan.


Kom på att jag glömt rapportera här, men den startade igen! Efter helgen så tänkte jag ringa supporten, men tänkte att jag först skulle testa att dra ur sladden igen och låta den vara ur ett tag, och efter det startade den som vanligt. Skönt.

#686

Postad 22 februari 2015 - 21:48

memilen
  • memilen
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0

Jäklar vad glad jag blev när jag såg att den fick Spotify Connect nu med uppdateringen som kom i slutet på dec. :)



#687

Postad 22 februari 2015 - 22:44

Fellow88
  • Fellow88
  • Beroende

  • 1 149 inlägg
  • 0
Min har nätverket gett sig i. Får IP adress men kan inte lyssna på internetradio eller Spotify och onkyo remote fungerar inte heller.

#688

Postad 15 mars 2015 - 17:33

Mikolino
  • Mikolino
  • Veteran

  • 2 007 inlägg
  • 0

Jag får inte igång spotify connect :(

Har senaste updaten (firmware), på surfplattan kommer min 717 upp i listan i spotify, men när jag trycker på den så bara "minimeras" den sidan i spotify och går tillbaka till inställningssidan!...  men onkyon känner inte av någon connect!

På mobilen kommer inte ens onkyon upp i connectlistan..

vafalls ska man göra? (allt ligger i samma nät osv.)



#689

Postad 19 mars 2015 - 12:46

Fellow88
  • Fellow88
  • Beroende

  • 1 149 inlägg
  • 0
Har du reparerat din enligt deras serviceprogram? Jag har samma fel. Nätverkskortet som strular. Fungerade en vända direkt efter uppdateringen men nu hittad inte min enhet och appen kan inte ansluta till min receiver. Inte ens internetradio fungerar.

#690

Postad 28 mars 2015 - 08:13

memilen
  • memilen
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0

Min startar inte upp högtalarna ibland när jag slår på och får starta om en eller ett par gånger innan de går igång.

Gick in direkt på deras sida nu och beställde kartong och fraktsedel, verkar inte behöva några kvitton eller något. 

 

Lysande service med Onkyo än så länge(fortfarande glad för Spotify Connect :) ). Får hoppas att de fixar den snabbt sen när jag skickat den bara.



#691

Postad 28 mars 2015 - 16:22

Unregisteredd7a46a96
  • Unregisteredd7a46a96
  • Veteran

  • 1 612 inlägg
  • 0
Updaterade firmware idag. ÄNRLIGEN sporify connect. Tycker onkyo appen var så kass föe Spotify så jag har kört spotify via htpcn ist. Men nu finkar det ju kalas bra. Synd bara att jag inte såg det förrän idag firmwaren är ju från december.

Min ville inte heller hittas på connect först. Men ryck ur ström och nätverk ur recivern och stara om så funkar de

#692

Postad 26 maj 2015 - 09:12

Dejano
  • Dejano
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0

Nån som vill sälja sin onkyo 818?



#693

Postad 28 december 2015 - 14:55

Mikolino
  • Mikolino
  • Veteran

  • 2 007 inlägg
  • 0

Någon mer än mig som har kvar denna stärkare?

Funderar på att köpa mig en 4k tv men hittar tvetydiga svar om den kan hantera 4k!? Vad jag förstår så kan den endast skala upp till 4k (känns ju meningslöst när man ska koppla till native 4k tv, lite kaka på kaka)

Så, någon som vet/provat?



#694

Postad 29 december 2015 - 20:13

Jonas__W
  • Jonas__W
  • Veteran

  • 1 741 inlägg
  • 0

Jag har den bara kopplad till projektorn i biorummet, inte TV:n så jag har inte testat själv.
Men du bara kör "through", alltså utan att peta på bilden i förstärkaren genom skalning, bildbehandling m.m. så borde den kanske fixa det?



#695

Postad 08 januari 2016 - 21:53

Mikolino
  • Mikolino
  • Veteran

  • 2 007 inlägg
  • 0

Jag har den bara kopplad till projektorn i biorummet, inte TV:n så jag har inte testat själv.
Men du bara kör "through", alltså utan att peta på bilden i förstärkaren genom skalning, bildbehandling m.m. så borde den kanske fixa det?

Jo det borde gå, men orkar inte släpa hem en 4k tv för att få det bekräftat!

Jag väntar nog på 8k istället o köper stärkare då samtidigt anno 2020



#696

Postad 07 december 2016 - 10:38

memilen
  • memilen
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0

Har precis köpt en 4K tv nu och tänkte testa om det funkar - men tänkte se om någon annan redan dragit några slutsatser?

För precis som Mikolino skriver så står det i specen att den har uppskalning till 4K men inte stödjer 4K Pass-through?

 

Från Datasheet:

Note: 4K video playback requires a 4K-compatible TV. HDMI pass-through of 4K
content from source devices is not supported. 4K upscaling of analog video is only
available at 480i.

I värsta fall får man isf dra upp alla HDMI till TVn (och skippa projektorn) och sen ner med en optisk ner till Onkyon(vet inte om den stödjer back-kanalen för audio i hdmi?)...





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.