Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Elder Scrolls V: Skyrim

234 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
The Elder Scrolls V: Skyrim (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 8,92 (11) 200:-

#101

Postad 01 december 2011 - 16:26

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0

Jag får kanske köpa en ny hdd då. Sitter på ett 4GB Slim.


Tydligen blir det lite sämre graffe när man installerar. Jag har dock inget att jämföra med, så mig stör det inte. Lär väl patchas bort.


Som att jämföra äpplen och päron.

Dark Souls har mer gemensamt med Zelda och Metroid än Oblivion.


Efter trettiofem timmars spel, tycker jag nog Skyrim är bland det bästa jag spelat. Om inte DET bästa.

#102

Postad 03 december 2011 - 20:04

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Efter trettiofem timmars spel, tycker jag nog Skyrim är bland det bästa jag spelat. Om inte DET bästa.

Jag gissar att det inte är mig du egentligen vill replikera? ;)

Redigerat av Unregisterede32cf070, 03 december 2011 - 20:04.


#103

Postad 05 december 2011 - 01:41

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Som att jämföra äpplen och päron.

Dark Souls har mer gemensamt med Zelda och Metroid än Oblivion.


Ok ok, får fundera lite på det då!

#104

Postad 06 december 2011 - 14:39

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
Sjuk......
Då skulle man kunna ta tillfället i akt att ligga hemma och plugga, men det känns ju sådär roligt. Då går man och inhandlar Skyrim istället!! Installerat på HDn och klart, bara äta lunch och försvinna in i världen :) .

#105

Postad 06 december 2011 - 15:03

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Ngn som testat Skyrim i "3D"? Hur funkar det? Ska tydligen vara riktigt bra.

#106

Postad 06 december 2011 - 15:08

bobbyewing
  • bobbyewing
  • Lärjunge

  • 302 inlägg
  • 0

Ngn som testat Skyrim i "3D"? Hur funkar det? Ska tydligen vara riktigt bra.

På vilken version? PC / Xbox? Båda?

#107

Postad 06 december 2011 - 15:14

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
PC. Jag har beställt ett par Sony HMZ-T1 så jag undrar hur det funkar. Blir säkert en del spelande i 3D nästa år.

#108

Postad 06 december 2011 - 15:17

bobbyewing
  • bobbyewing
  • Lärjunge

  • 302 inlägg
  • 0

PC. Jag har beställt ett par Sony HMZ-T1 så jag undrar hur det funkar. Blir säkert en del spelande i 3D nästa år.

Coolish...
Vart beställde du och vad fick du betala?

#109

Postad 06 december 2011 - 15:29

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Coolish...
Vart beställde du och vad fick du betala?


http://www.davids.se...karmsvisir.html
Har inte betalat ngt än. Faktura. Det är väldigt lång väntetid på dem så det är dumt att ligga ute med så mycket pengar ;)
Förhoppningsvis får man dem i januari. Fett utsålda för tillfället.

Redigerat av Unregistereddc471864, 06 december 2011 - 15:30.


#110

Postad 06 december 2011 - 15:32

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

På vilken version? PC / Xbox? Båda?


Ajdå såg inte att jag var i 360-tråden :)

#111

Postad 06 december 2011 - 16:25

bobbyewing
  • bobbyewing
  • Lärjunge

  • 302 inlägg
  • 0
Har 360-versionen 3D?
Ser fram emot en bra recension när du fått ditt ex. Är grymt sugen på ett par själv....

#112

Postad 06 december 2011 - 16:45

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Har 360-versionen 3D?
Ser fram emot en bra recension när du fått ditt ex. Är grymt sugen på ett par själv....


Nej det tror jag inte. Dessutom är 3d på konsollerna allt annat än imponerande. De klarar inte av det speciellt bra.

#113

Postad 07 december 2011 - 16:26

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
Dödade min andra drake precis, står i statistiken också. Men när jag skall unlocka mitt andra ord i shouten säger den att jag måste ha dragon soul för att göra det, en bugg? Får man inte dragon soul vid varje dödad drake?

#114

Postad 07 december 2011 - 16:30

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Dödade min andra drake precis, står i statistiken också. Men när jag skall unlocka mitt andra ord i shouten säger den att jag måste ha dragon soul för att göra det, en bugg? Får man inte dragon soul vid varje dödad drake?


Jo det ska man få. Finns en bugg dock.

#115

Postad 07 december 2011 - 16:50

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Jo det ska man få. Finns en bugg dock.


Hopp.....

Kanske inte gör så mycket? Man unlockar allt ändå till slut?

#116

Postad 07 december 2011 - 17:06

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Kan lova dig att du kommer bli tokigt trött på alla drakarna sen. De tar aldrig slut.

#117

Postad 07 december 2011 - 20:43

Hyperactive
  • Hyperactive
  • Lärjunge

  • 314 inlägg
  • 0

Dödade min andra drake precis, står i statistiken också. Men när jag skall unlocka mitt andra ord i shouten säger den att jag måste ha dragon soul för att göra det, en bugg? Får man inte dragon soul vid varje dödad drake?


Det funderade jag på ett tag också, trycker man på A får man upp att man behöver en dragon soul.
Men trycker man på X så funkar det.
Kanske är det som är problemet i ditt fall.

#118

Postad 08 december 2011 - 03:31

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Kan lova dig att du kommer bli tokigt trött på alla drakarna sen. De tar aldrig slut.


Kan tänka mig det! Dör de inte lite lätt? Känns inte så specielle de där drakarna, man har ju knappt något problem med dem?

Det funderade jag på ett tag också, trycker man på A får man upp att man behöver en dragon soul.
Men trycker man på X så funkar det.
Kanske är det som är problemet i ditt fall.


Japp, visade sig vara det. Märkte det när jag dödade den tredje draken och det fortfarande inte fungerade :) .
All is well!

#119

Postad 10 december 2011 - 03:18

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
Man får ju en del polare under spelets gång som man kan be följa med ut på äventyr, dör de inte lite lätt? Händer nästan i 50% av fallen att jag fasttravlar till något ställe, första fienden som visar sig dör polaren på :D .

#120

Postad 10 december 2011 - 03:23

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Tydligen blir det lite sämre graffe när man installerar. Jag har dock inget att jämföra med, så mig stör det inte. Lär väl patchas bort.


Blir det sämre grafik när man installerar spelet på HD på 360? Får jag ta bort spelet i sådana fall :) .

#121

Postad 10 december 2011 - 05:37

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

Man får ju en del polare under spelets gång som man kan be följa med ut på äventyr, dör de inte lite lätt? Händer nästan i 50% av fallen att jag fasttravlar till något ställe, första fienden som visar sig dör polaren på :D .

Den enda jag tagit med mig, Lydia, blir oftast downad (går ner på knä) för att sedan resa sig upp när striden är över. De kan dock dö i knäställning om fienden eller spelaren själv skadar följeslagaren. De få gångerna det hänt mig har jag bara laddat om mitt savegame. Det är bra att utrusta sina följeslagare med bättre gear, men en nackdel med dem är att de inte levlar upp överhuvudtaget (rätta mig om jag har fel men det är vad jag läst).

#122

Postad 10 december 2011 - 13:01

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Den enda jag tagit med mig, Lydia, blir oftast downad (går ner på knä) för att sedan resa sig upp när striden är över. De kan dock dö i knäställning om fienden eller spelaren själv skadar följeslagaren. De få gångerna det hänt mig har jag bara laddat om mitt savegame. Det är bra att utrusta sina följeslagare med bättre gear, men en nackdel med dem är att de inte levlar upp överhuvudtaget (rätta mig om jag har fel men det är vad jag läst).


Hmm jag det kan vara en poäng iofs.
Jag brukar ha lite svårt att hålla mina spells inom fiendeområdet ibland, kanske är jag själv som dödar dem :D .
Har du rätt i, man kanske skulle ge dem lite bättre gear också! Dock så skaffade jag flame atronauch(stavning?) som kan agera avledare istället, så nu går det rätt bra ändå utan att ha med polare på resan...

#123

Postad 10 december 2011 - 14:28

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0

Blir det sämre grafik när man installerar spelet på HD på 360? Får jag ta bort spelet i sådana fall :) .


Fast då blir det längre laddtider... men testa gärna, jag är nyfiken på om det syns ngn skillnad.

Hmm jag det kan vara en poäng iofs.
Jag brukar ha lite svårt att hålla mina spells inom fiendeområdet ibland, kanske är jag själv som dödar dem :D .
Har du rätt i, man kanske skulle ge dem lite bättre gear också! Dock så skaffade jag flame atronauch(stavning?) som kan agera avledare istället, så nu går det rätt bra ändå utan att ha med polare på resan...


Den stora fördelen med följeslagare är ju att de kan agera packåsna. Dessutom är vissa NPC:s odödliga, då de är uppdragsgivare. Exempelvis Companions. De går ned på knä ibland, men dör aldrig.

Just Lydia levlar tydligen inte, vilket alla de andra ska göra.

#124

Postad 10 december 2011 - 14:33

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0
För övrigt ett bra levlingstips:
  • Skaffa iron ore i gruvor, och gör iron ingots alt köp dem.
  • Skaffa leather strips
  • Köp så många lesser, common, petty soulgems du kan, tomma
  • Köp spell tomen soul capture.
  • Kötta djur, skelett, dragurs, fånga själar
  • Smid iron daggers an masse
  • Gå till ett arcane altar, förtrolla dolkarna (absorb health ger högt värde på dolken, men vad som går bra.)
  • Sälj dolkarna
  • Upprepa
Resultat: Levla snabbt i Smithing, enchanting, bli rik,

#125

Postad 10 december 2011 - 18:33

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Fast då blir det längre laddtider... men testa gärna, jag är nyfiken på om det syns ngn skillnad.



Den stora fördelen med följeslagare är ju att de kan agera packåsna. Dessutom är vissa NPC:s odödliga, då de är uppdragsgivare. Exempelvis Companions. De går ned på knä ibland, men dör aldrig.

Just Lydia levlar tydligen inte, vilket alla de andra ska göra.



Avinstallerade spelet precis.
Dubbelt så lång laddtid från att jag tryckte på continue kanske, möjligtvis lite längre laddtid när man går in i en shop.
Snyggare ja, allt känns lite klarare. Tyckt att det inte sett så bra ut innan och inte förstått de som hyllat grafiken men nu ser det bättre ut. Skillsmenyn på stjärntecknen har varit otroligt seg att nevigera i för mig, i de olika stjärnbilderna. Nu, mycket rappare!


Edit: Wow!!!! Nu ser ju vatten riktigt snyggt ut! :D
Edit 2: Det är mycket mycket snyggare nu. Ser landskap i fjärran, månen, molnen och allt ser väldigt crisp ut!

Redigerat av genstruktur, 10 december 2011 - 19:31.


#126

Postad 10 december 2011 - 18:41

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
börjat tycka spelet är lite mer tråkigt nu när jag avverkat en del. Är level 35 nu tror jag och jag möter mer eller mindre ingenting som känns som en utmaning. Då kör jag ändå med destruction som ju många anses vara underscalat med level. Kör näst högsta svårighetsgraden men funderar på att öka till svåraste. Går hela tiden runt och väntar på nånting som ska vara übersvårt men det verkar ju inte komma.

Drakarna är jag så jävla less på nu att jag slutat plocka upp drakbenen och fjällen. Det enda drakarna är bra för är att tvinga en tillbaka till staden för att dumpa ben om man nu bestämmer sig för att behålla dom.

Och så lyckades jag givetvis posta detta i 360 forumet, blir så lack på dessa uppdelade trådar alltså...

Redigerat av Sgart, 10 december 2011 - 18:48.


#127

Postad 10 december 2011 - 22:31

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
jepp drakarna är otroligt irriterande

#128

Postad 10 december 2011 - 22:48

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0

Just Lydia levlar tydligen inte, vilket alla de andra ska göra.

Det var synd, jag gillar Lydia, antar att Beth kommer fixa det i en kommande patch men då har man väl redan hunnit igenom spelet. :(

#129

Postad 11 december 2011 - 09:00

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
Lydia har jag redan blivit av med :/ Hon försvann helt plötsligt så jag antar att hon gått och dött nånstans i Skyrim helt utan att jag haft en aning om det.

#130

Postad 11 december 2011 - 10:42

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0
Då tycker jag att du bör leta upp henne genom att leta igenom de grottor och ruiner du hittills varit i, och sedan ge henne en hederlig begravning. Alternativt kollar i ditt hem i Whiterun, övre planet. Hon kan ha slunkit in där med svansen mellan benen.

#131

Postad 11 december 2011 - 12:03

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
När hon av misstag strök med i ett uppdrag så kom en courier och gav mig hennes testamente. :)

Synd att hon inte stiger i levlarna; hon är trevlig att ha med sig... Fast hon går ner så fort vi stöter på det minsta motstånd numera.
Får hitta någon annan att släpa med mig istället.

#132

Postad 11 december 2011 - 16:04

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0
Tanten man kan få i Riften liknar henne, men är inte lika bildskön...tycker mest hon sitter och knölar i sig gratismat i mitt hus. Tacka vet jag Lydia...hoppas hon patchas!

#133

Postad 11 december 2011 - 16:17

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

Då tycker jag att du bör leta upp henne genom att leta igenom de grottor och ruiner du hittills varit i, och sedan ge henne en hederlig begravning. Alternativt kollar i ditt hem i Whiterun, övre planet. Hon kan ha slunkit in där med svansen mellan benen.


Skulle aldrig orka leta igenom alla grottor jag varit i. Jag vet på ett ung. vart jag såg henne senast men orkar ärligt inte :)

Hemma är jag med jämna mellanrum så där är hon givetvis inte ;) Det skulle nog inte min fru gilla heller :( Ej heller i Dragonsreach där man kunde hitta henne ibland förut när hon sprungit bort.

Nä hon e nog rätt död ;)

May she rest in pieces. Jägarinnan från the companions är min nya slav.

#134

Postad 11 december 2011 - 16:21

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0
Ja, hon är väl odödlig också.

#135

Postad 11 december 2011 - 16:27

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
Jägarinnan? Nej jag tror att hon går att döda iallaf. Har för mig jag fått loada ett par gånger när jag råkat ha ihjäl henne med fireballs.

#136

Postad 12 december 2011 - 09:13

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

För övrigt ett bra levlingstips:

  • Skaffa iron ore i gruvor, och gör iron ingots alt köp dem.
  • Skaffa leather strips
  • Köp så många lesser, common, petty soulgems du kan, tomma
  • Köp spell tomen soul capture.
  • Kötta djur, skelett, dragurs, fånga själar
  • Smid iron daggers an masse
  • Gå till ett arcane altar, förtrolla dolkarna (absorb health ger högt värde på dolken, men vad som går bra.)
  • Sälj dolkarna
  • Upprepa
Resultat: Levla snabbt i Smithing, enchanting, bli rik,


Levla inte icke combat skills för mycket i början, då blir det snabbt otrevligt kan jag säga senare :P

#137

Postad 13 december 2011 - 15:18

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

börjat tycka spelet är lite mer tråkigt nu när jag avverkat en del. Är level 35 nu tror jag och jag möter mer eller mindre ingenting som känns som en utmaning. Då kör jag ändå med destruction som ju många anses vara underscalat med level. Kör näst högsta svårighetsgraden men funderar på att öka till svåraste. Går hela tiden runt och väntar på nånting som ska vara übersvårt men det verkar ju inte komma.

.


Kör också destruction och första 25tim av spelet tyckte jag var rätt lagom svårt, det var motstånd i alla fall och jag fick använda potions en hel del för att överleva. Sista 20tim så har jag nog inte druckigt en enda potion och ofta räcker det med ett par Icestorms så är det flesta fiender döda, får nog också höja svårihetsgrad.

#138

Postad 13 december 2011 - 18:57

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

Kör också destruction och första 25tim av spelet tyckte jag var rätt lagom svårt, det var motstånd i alla fall och jag fick använda potions en hel del för att överleva. Sista 20tim så har jag nog inte druckigt en enda potion och ofta räcker det med ett par Icestorms så är det flesta fiender döda, får nog också höja svårihetsgrad.


Samma här. Mestadels är det manapotions jag använder de få gånger jag oomar. Man kan ju med lätthet typ äntra ett fort och skjuta ihjäl 20+ mobs plus en drake som också anföll samtidigt. De enda riktiga hoten är typ riktigt grymma magiker.

Hade en jag hade strul med förra veckan när man gick in i The black star (en item). Magikern där inne var inte att leka med. Dock gick det ju om man förbrukar lite scrolls osv.

#139

Postad 13 december 2011 - 20:35

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Samma här. Mestadels är det manapotions jag använder de få gånger jag oomar. Man kan ju med lätthet typ äntra ett fort och skjuta ihjäl 20+ mobs plus en drake som också anföll samtidigt. De enda riktiga hoten är typ riktigt grymma magiker.

Hade en jag hade strul med förra veckan när man gick in i The black star (en item). Magikern där inne var inte att leka med. Dock gick det ju om man förbrukar lite scrolls osv.


Jo grymma magiker kan vara lite kniviga! Brukar köra den där flame astronach, så har de lite annat att koncentrera sig på ett tag medans man kör lite healing spells och dyl, är iofs conjuration :) .

Själv har jag satsat mycket på magicka regeneration, robes, amulets och någon mask jag fick på ett mission vid Magequestlinen. Sen har jag köpt båda magickaregeneration skillsen på restorationskillträdet, så magickan regenereras riktigt fort! (har nog en 200% extra magicka regeneration tror jag) :)

Black star? Det questet har jag nog inte gjort, blir spännade och se om och när jag kommer dit! :)

Redigerat av genstruktur, 13 december 2011 - 20:40.


#140

Postad 13 december 2011 - 20:38

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0
Har nu 100 i enchant och smithing. Tillverkade en "smedjearmor" som jag fötrollat med fortify smithing, som jag sedan bär när jag smider = feta prylar! Sedan enchantade jag min dragon armor med fortify one-handed, och köttar rätt bra nu med dual-wield...:)

#141

Postad 13 december 2011 - 22:35

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

Jo grymma magiker kan vara lite kniviga! Brukar köra den där flame astronach, så har de lite annat att koncentrera sig på ett tag medans man kör lite healing spells och dyl, är iofs conjuration :) .

Själv har jag satsat mycket på magicka regeneration, robes, amulets och någon mask jag fick på ett mission vid Magequestlinen. Sen har jag köpt båda magickaregeneration skillsen på restorationskillträdet, så magickan regenereras riktigt fort! (har nog en 200% extra magicka regeneration tror jag) :)

Black star? Det questet har jag nog inte gjort, blir spännade och se om och när jag kommer dit! :)


är en questline som börjar i byn nedanför mages colleage.

Spoiler


#142

Postad 14 december 2011 - 07:12

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Polare till mig satsade på kastade Fortify Magic på alla sina armor; och med 100 i enchanting så kan han numera kasta destruction spells utan att det kostar ett piss i mana. :)

Själv funderar jag på att gå ner i Sneak trädet för 15x dagger-backstaben. Då borde man kunna insta-critta typ allting. :)

#143

Postad 14 december 2011 - 08:22

CallMeNobody
  • CallMeNobody
  • Beroende

  • 1 124 inlägg
  • 0

Black star? Det questet har jag nog inte gjort, blir spännade och se om och när jag kommer dit!


The star of Azura

#144

Postad 14 december 2011 - 12:08

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

  • 2 199 inlägg
  • 0
Peppar inför julledigheten

http://www.youtube.c...TdDCWN7g&sns=em

#145

Postad 14 december 2011 - 12:09

zxcv
  • zxcv
  • Forumräv

  • 750 inlägg
  • 0
Hörde den igår när jag Skyrim-surfade på Kotaku, fick gåshud!

Cheels weels rolling som kommer upp som relaterade videos är inte lika stämningsfull men ack så underhållande.

Redigerat av zxcv, 14 december 2011 - 12:13.


#146

Postad 14 december 2011 - 23:26

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

är en questline som börjar i byn nedanför mages colleage.

Spoiler


Ok ok, funderar på att gama lite nu. Kanske ger mig på det questet då, är så jäkla många att välja mellan bara :) .


Polare till mig satsade på kastade Fortify Magic på alla sina armor; och med 100 i enchanting så kan han numera kasta destruction spells utan att det kostar ett piss i mana. :)

Själv funderar jag på att gå ner i Sneak trädet för 15x dagger-backstaben. Då borde man kunna insta-critta typ allting. :)


He he ja så kan man också göra såklart! Måste säga att Skyrim är ett av få "RPG" som man kunnat köra enbart magi enda från början. Tycker oftast man suger pung i början som magiker på andra spel, är ofta skitsvårt!!! Eller så har jag gjort fel i de andra spelen :ph34r: .

The star of Azura


Ahhh Azura känner jag igen, har en anteckning i misc-sektionen minns jag. Ligger uppe vid magetemplet har jag för mig ungefär.

#147

Postad 16 december 2011 - 12:58

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Polare till mig satsade på kastade Fortify Magic på alla sina armor; och med 100 i enchanting så kan han numera kasta destruction spells utan att det kostar ett piss i mana. :)

Själv funderar jag på att gå ner i Sneak trädet för 15x dagger-backstaben. Då borde man kunna insta-critta typ allting. :)


du kan få 30x sneak skada på daggers för övrigt i kombo med sprint x2 criten i 1hand :P

sen wards från restoration + mage absorb grejen från alteration + lightning spells = dead enemy mage :>

#148

Postad 16 december 2011 - 13:19

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

du kan få 30x sneak skada på daggers för övrigt i kombo med sprint x2 criten i 1hand :P


Försvinner inte sneaken när man sprintar?

#149

Postad 18 december 2011 - 03:15

krrjon
  • krrjon
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0

Försvinner inte sneaken när man sprintar?


Finns en perk i "sneak-stjärnbilden" för det ;)

#150

Postad 18 december 2011 - 09:41

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Kewlt. Måste jag prova. :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.