Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Nytt på Prisjakt: Mina listor

40 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 06 september 2011 - 09:41

Minhembio
  • Minhembio
  • Nyhetsankare

  • 34 inlägg
  • 0



Läs mer


#2

Postad 07 september 2011 - 21:38

Bonuspojken
  • Bonuspojken
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Första intryck: Ovant.. Själva drag-and-drop funktion buggar lite för mig, men kan vara jag som inte fått till knixet ännu. Behöver testa lite mer för mer rättvist "betyg".

Däremot - har jag missat något allvarligt, eller är "Prisoptimeringen" helt idiotisk numera? Jag lyckas inte lägga till butiker manuellt, som de ska filtrera på, och "butiker som jag gillar" verkar den inte ens hämta heller. (ska tilläggas att jag för första gången fick ge mig på att "gilla" butiker, en process som också det verkar såååå konstig)

Jag kan självklart göra något galet... Det erkänner jag. =) Men tänk om jag inte gör det?

#3

Postad 07 september 2011 - 21:46

designern
  • designern
  • Medarbetare

  • 300 inlägg
  • 0
Det är nog inte du som gör nåt galet, utan vi erkänner att prisoptimeringsfunktionen inte blev 100% anpassad till de nya listorna. Du kan dock förvänta dig att vi fixar till detta mycket snart! Processen med att gilla och dela saker på Prisjakt håller vi också på att se över och förenkla.

#4

Postad 07 september 2011 - 22:22

B8
  • B8
  • Guru

  • 4 536 inlägg
  • 0
Det hela är säkert jättebra, men personligen tror jag inte jag kommer använda det så mycket just nu stör jag mig mest bara på att den där jäkla listrutan är ute i kanten hela tiden. Hur får jag bort den igen? ;)

(Sorry var inte meningen att vara neggig, jag ser en massa bra med det, bra jobbat, jag vill bara inte ha rutan där hela tiden. ;))

#5

Postad 07 september 2011 - 22:36

designern
  • designern
  • Medarbetare

  • 300 inlägg
  • 0
Det går att stänga den genom att klicka på knappen med en vänsterpil uppe till vänster.

#6

Postad 07 september 2011 - 22:40

B8
  • B8
  • Guru

  • 4 536 inlägg
  • 0
Ah tack. Jag trodde jag hade provat det med, men tydligen inte. Nu gillar jag den! ;)

#7

Postad 07 september 2011 - 23:00

Lazaroth
  • Lazaroth
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0
Jag har en bugg och två requests.

Bugg:
Går ej att avaktivera den i profilegenskaper, trots att inställning för det finns.

Feature 1:
Tillåt mig att välja om den ska finnas till vänster (som nu), längst ner eller till höger. Jag använder ett plugin till FF som heter all-in-one toolbar, och den är till vänster, så toolbar på toolbar inne på Prisjakt blir lite väl häftigt för mig.

Feature 2:
Möjlighet att ställa in så minimera-pilen minimerar hela listan med en gång, istället för att man som nu måste klicka två gånger (det är dessutom svårt att komma på att man måste klicka på pilen två gånger).


Gillar annars funktionen som sådan.

#8

Postad 07 september 2011 - 23:16

Unregistered291b229b
  • Unregistered291b229b
  • Veteran

  • 1 690 inlägg
  • 0

Det går att stänga den genom att klicka på knappen med en vänsterpil uppe till vänster.


Tacka gud för det!

#9

Postad 08 september 2011 - 05:34

battleangel
  • battleangel
  • Användare

  • 189 inlägg
  • 0
Är inte heller jag såld på idén med en horisontell layout. För oss med 4:3-skämar är ju det vertikala utrymmet större. Men jag är iofs nöjd med att listan döljs rätt diskret, bättre än den gamla listan kanske t.o.m.

#10

Postad 08 september 2011 - 10:35

Obrig
  • Obrig
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Jag kan inte "Avaktivera" Betaversionen Nya Mina Listor Beta, under Min
profil.


Problem:

När det gäller Mina listor så har jag följande problem

- Jag har listor med ca 500 produkter. Nu är ca 400 produkter dolda för mig.

- Det är mycket svårt att hitta produkterna i listan, då produkterna är helt
osorterade.

- Listläge utan bilder existerar ej.

- Att ändra i funktioner under "Dina inställningar", har ingen verkan, trots
att ändringarna sparas. Tex. "produkter per sida" förblir begränsad till 100.

- Jag har provat att logga ut och in. Men det hjälper inte.


Frågor:

- Vad betyder "Hover", "Klick", "Aldrig" för "Expansioner för listor" under
Övriga inställningar i "Dina inställningar"?


Önskemål:


- Sorterings funktionen "Sortera efter:" som nu finns under Listor, även ska
finnas i Mina listor.

- Det skulle vara bra om "Pristrend" som nu är inbakad i pris kollumen, låg
under en egen kollum. Då skulle jag snabbt kunna sortera efter Pristrend via
Pristrends knappen. Det skulle då även vara möjligt att sortera efter ökad
eller minskad trend (Tex. så som Pris kollumen kan sorteras efter lägsta eller
högsta pris.


Jag använder:

Windows 7, Service Pack 1, med de senaste uppdateringarna.

Internet Explorer 9, med de senaste uppdateringarna.


Tack så mycket för en mycket bra hemsida. Jag använder den timtals varje dag.

Lycka till med den fortsatta utvecklingen.

#11

Postad 08 september 2011 - 11:38

alexandert
  • alexandert
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Det är trevligt med en uppdatering på listorna, men det känns som om det knappt ens är BETA och är ganska buggigt just nu. För tillfället saknas tillräckligt många funktioner för att jag ska föredra det gamla gränssnittet.

  • Var finns sortering efter titel, produktkategori, pris etc?
  • Var finns funktionen för att lägga till och ta bort produkter och butiker från prisoptimeringen?
  • Att markera produkter och sedan prisoptimera ger fortfarande hela listan och inte de produkter som man markerat. Detta gäller även jämförelse av produkter. Det går ju även inte att ta bort produkter i bulk, så för tillfället verkar markeringen av produkter inte vara användbar för något.
  • Var finns listläget med produkter utan bilder? I kolumnen till vänster går det ju inte ens att växla till något annat läge.
  • Varför fungerar inte "Lägg i produktlista" knappen? Det känns i min mening mycket smidigare än att hålla på och dra & släppa produkter i listan.
  • Hur sorteras egentligen listorna i kolumnen till vänster? Det känns väldigt random, skulle vara användbart att kunna sortera den efter "senast ändrad" och "namn" i alla fall.
  • Trycker man "Ny lista" och anger ett namn så hamnar först listan med sitt namn i listan med listor, men laddar man om sidan så står det "[Namnlös lista]"
  • Byta bild på listan fungerar ju inte, så bildläget på "Mina Listor" är ju ganska meningslöst. Jag skulle helst kunna vilja växla till listläge.
  • Det verkar inte finnas något sätt att ta bort listor...
  • Är man i en av sina egna listor verkar det inte finnas något enkelt sätt att returnera till "Mina listor". Trycker man "Produktlistor" i navigationsfältet hamnar man på andra personers "Produktlistor", vilket i min mening är en meningslös funktion.
  • Texten "Listan är tom" i en tom lista i den expanderade vänsterkolumnen står vertikalt, fastän det finns plats för den horisontellt - blir väldigt svårläst...
  • Jag är van att dra & släppa länkar mellan mina Chrome-fönster - drag & släpp av produkter i en lista omöjliggör drag & släppa av länken - det skulle vara bäst om man kunde avaktivra drag & släpp i inställningarna.
Jag uppskattar dock "Senast besökta"-listan - den förenklar verkligen om man glömmer vad en produkt man precis kollade på hette. Gränssnittet känns också i allmänhet bättre och enklare, även om då vissa saker fattas och inte fungerar.

Som sagt, jag har inget emot en uppdatering, men är den inte komplett och i BETA så tycker jag det ska finnas ett sätt att växla till den gamla versionen. Det har nu blivit betydligt mindre användbart med listorna när inte alla funktioner finns som tidigare så det inte går att använda dem fullt ut (speciellt för prisoptimering).

Så jag föreslår att ni antingen lägger till möjligheten att växla till det gamla list-systemet eller återkallar denna uppdatering tills ni fixat till alla buggar och sett till att inga funktioner saknas. När alla buggar utarbetats och alla tidigare funktioner finns, så är jag övertygad om att det nya gränssnittet blir bättre än det gamla.

Redigerat av alexandert, 08 september 2011 - 11:45.


#12

Postad 08 september 2011 - 11:45

de_laurent
  • de_laurent
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Det verkar som att två väldigt trevliga funktioner är borta i den nya varianten av listorna:

- sortiering

- hover/klick osv. som expanderade den markerade produkten (där kunde man bl. se Statistik)

Hoppas att de funktionerna kommer tillbaka... samt att det blir möjligt att ändra fontstorlek.

Det känns som att det vore bättre att vänta med lanseringen tills alla funktioner är implementerade?


Tack för en mycket bra sida! ;)

#13

Postad 08 september 2011 - 11:57

bitcomplex
  • bitcomplex
  • 01100001001

  • 387 inlägg
  • 0
Kan bara snabbt ta lite om sortering och uppdelning av produkter på flera sidor:

- Dessa två funktioner finns snart på plats. Förhoppningsvis under dagen eller åtminstone veckan.
- Den sortering som ni nu ser är er egen sortering. Dvs, om ni flyttar runt produkterna ni lagt i en lista så sparas ordningen så. I mindre listor kan det förhoppningsvis vara trevligt med en helt personlig sortering.

#14

Postad 08 september 2011 - 20:38

-SH-
  • -SH-
  • Lärjunge

  • 335 inlägg
  • 0
Hur går det med möjligheten att lägga till "Gillade butiker" när man prisoptimerar en produktlista? Det är ju den funktionen som gör prisoptimeringen användbar då den låter mig filtrera fram de butiker som jag tycker är seriösa och kan tänka mig att handla från.

Fungerar varken i senaste Opera eller i Chrome.

#15

Postad 09 september 2011 - 09:25

designern
  • designern
  • Medarbetare

  • 300 inlägg
  • 0
Den funktionen kommer förhoppningsvis att komma tillbaka under dagen!

#16

Postad 10 september 2011 - 16:03

designern
  • designern
  • Medarbetare

  • 300 inlägg
  • 0
Idag kom den åtminstone, tillsammans med möjlighet att ha längre listor än 100 rader, samt en del prestandaoptimeringar och buggfixar. Fler funktioner är på gång de närmaste dagarna!

#17

Postad 12 september 2011 - 09:56

marathonkillen
  • marathonkillen
  • Amatör

  • 87 inlägg
  • 0
Jag skriver igen eftersom man tagit bort min kommentar.

Jag vill INTE har "Mina listor" synligt i vänsterkanten. Den är irriterande och stör mig väldigt mycket när jag är inne på Prisjakt.
Klickar jag bort den i ett fönster dyker den upp lika snabbt igen när jag kommer till nästa.

Gör så att vi som INTE vill se denna urdumma lista slipper se den! Bort med den!!!!
De som vill ha den kan få den om de är inloggade eller liknande men låt oss som besöker Prisjakt slippa denna dumma sak!

Marathonkillen

#18

Postad 12 september 2011 - 15:40

bitcomplex
  • bitcomplex
  • 01100001001

  • 387 inlägg
  • 1

Gör så att vi som INTE vill se denna urdumma lista slipper se den! Bort med den!!!!
De som vill ha den kan få den om de är inloggade eller liknande men låt oss som besöker Prisjakt slippa denna dumma sak!


Denna urdumma lista/sak ska nu gå att dölja för de som vill. Får jag bara fråga var för du inte är inloggad när du besöker Prisjakt, när du ändå har ett konto? Nyfiken. :)

Redigerat av bitcomplex, 12 september 2011 - 16:06.


#19

Postad 12 september 2011 - 20:39

-SH-
  • -SH-
  • Lärjunge

  • 335 inlägg
  • 0
Börjar vänja mig vid den nya typen av produktlistor och tycker att det fungerar helt ok nu men saknar en liten funktion. När jag har listen i "expanderat" läge skulle jag vilja dölja den helt med ett klick istället för som nu först göra den "smal" och sedan dold. Eller finns den möjligheten redan nu bara att jag missat hur man gör?

#20

Postad 12 september 2011 - 22:13

marathonkillen
  • marathonkillen
  • Amatör

  • 87 inlägg
  • 0

Denna urdumma lista/sak ska nu gå att dölja för de som vill. Får jag bara fråga var för du inte är inloggad när du besöker Prisjakt, när du ändå har ett konto? Nyfiken. :)


Varför skall jag logga in när jag besöker Prisjakt?
Jag besöker Prisjakt minst 3 gånger per dag, ofta fler gånger.

Jag har ett konto för att kunna recensera produkter och återförsäljare. Utöver det skriver jag in uppgifter i produkternas specifikationer samt rättar det som är fel.

Jag tycker Prisjakt är en bra sida och nu blev den bättre igen efter att det går att dölja listen i vänsterkanten. :-)

#21

Postad 13 september 2011 - 06:43

bitcomplex
  • bitcomplex
  • 01100001001

  • 387 inlägg
  • 0

Varför skall jag logga in när jag besöker Prisjakt?
Jag besöker Prisjakt minst 3 gånger per dag, ofta fler gånger.


Kul att höra att du använder Prisjakt så mycket som du gör! För mig själv är det en ren bekvämlighet att förbli inloggad mellan besöken, så jag slipper logga in/logga ut ideligen.

När det gäller listorna jobbar vi för att få viss vettig funktionalitet även som utloggad.

-SH-: Vi ska fundera en vända till runt hur de olika lägena för listen. Men som det är nu så går det inte att dölja den helt, nej

#22

Postad 13 september 2011 - 07:03

-SH-
  • -SH-
  • Lärjunge

  • 335 inlägg
  • 0

-SH-: Vi ska fundera en vända till runt hur de olika lägena för listen. Men som det är nu så går det inte att dölja den helt, nej

Menar inte att listen ska döljas helt, är nöjd med det "dolda" läget nu då den endast är en smal kant med en liten pil på. Det jag skulle vilja är att gå från det expanderade läget (då man ser produktbilder och text i listan) till det "dolda" läget utan att behöva mellanlanda på listans mellanläge då man endast ser produktbilderna.

#23

Postad 13 september 2011 - 07:07

bitcomplex
  • bitcomplex
  • 01100001001

  • 387 inlägg
  • 0

Menar inte att listen ska döljas helt, är nöjd med det "dolda" läget nu då den endast är en smal kant med en liten pil på. Det jag skulle vilja är att gå från det expanderade läget (då man ser produktbilder och text i listan) till det "dolda" läget utan att behöva mellanlanda på listans mellanläge då man endast ser produktbilderna.


Jag är med på vad du menar. :) Tror att jag tycker som du jag med. Men gillar iofs att ha "Senast besökta" aktiv i listans mellanläge.

#24

Postad 15 september 2011 - 15:22

Obrig
  • Obrig
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
När det gäller Mina listor så har jag följande problem:

- Jag har listor med över 500 produkter. Det är mycket svårt att hitta produkterna i listan, då produkterna är helt
osorterade.

#25

Postad 15 september 2011 - 18:54

bitcomplex
  • bitcomplex
  • 01100001001

  • 387 inlägg
  • 0

När det gäller Mina listor så har jag följande problem:

- Jag har listor med över 500 produkter. Det är mycket svårt att hitta produkterna i listan, då produkterna är helt
osorterade.


Men du kan sortera dem numera - så jag hoppas att det går lite bättre nu :lol:

Så som du säger; osorterade, är listorna inte egentligen. Du kan helt enkelt flytta runt produkterna till den ordning du själv vill ha. Men givetvis är det bara hållbart på listor med ganska få produkter. För en lista med 500 produkter kommer förhoppningsvis någon av de andra sorteringarna funka bra.

#26

Postad 15 september 2011 - 21:50

Obrig
  • Obrig
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
"För en lista med 500 produkter kommer förhoppningsvis någon av de andra sorteringarna funka bra"

När tror du att "någon av de andra sorteringarna" för Mina listor kommer?

#27

Postad 15 september 2011 - 22:00

bitcomplex
  • bitcomplex
  • 01100001001

  • 387 inlägg
  • 0

"För en lista med 500 produkter kommer förhoppningsvis någon av de andra sorteringarna funka bra"

När tror du att "någon av de andra sorteringarna" för Mina listor kommer?


Även om det kanske kommer så lär de flesta inte ha så många listor så att det skulle vara problematiskt att sätta listorna i den ordning man själv önskar. Eller tror ni det?

Är det någon speciell sortering du vill ha hellre än någon annan?

#28

Postad 15 september 2011 - 22:45

Obrig
  • Obrig
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Har jag missat något!

Efter att jag provat att välja in: "Hover", "Klick", "Aldrig" för "Expansioner för listor" under
Övriga inställningar i "Dina inställningar" så kom sorteringsmöjligheten fram i huvudet. Detta kvarstod efter att återgåt till "Standard".

Eller är det så att det nu är inlagt som funktion i Mina sidor?

Finns det möjlighet att du kan förklara, vad valet "Hover", "Klick", "Aldrig" för "Expansioner för listor" under
Övriga inställningar i "Dina inställningar" betyder?

#29

Postad 15 september 2011 - 22:54

bitcomplex
  • bitcomplex
  • 01100001001

  • 387 inlägg
  • 0
"Expansioner för listor" har inte med "Mina listor" att göra, det är däremot ett illa valt namn. Det har istället att göra med hur ytterligare information visas i pris- och produktlistor (på kategorisidor):

Postad bild

Just det, glömde förklaringen: Den expanderade vyn som visas för Kurzweil PC3 ovan kommer fram antingen när du för musen över raden (hover), eller när du klickar på raden (klick) eller aldrig (aldrig)

Redigerat av bitcomplex, 15 september 2011 - 22:56.


#30

Postad 17 september 2011 - 22:40

Obrig
  • Obrig
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Ändringar jag gjort i Mina listor lagras inte under lördagskvällen. Flera timmars arbete har gått förlorat.

#31

Postad 18 september 2011 - 21:40

de_laurent
  • de_laurent
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Kul att sortering är tillbaka.

Däremot så fungerar inte längre att öppna flera listor i separata flikar som det gjorde för någon dag sedan.

Tidigare,
kunde man öppna en av listorna i en flik, sedan öppna prisjakt i en annan flik och välja en annan lista.
Det gick alltså att ha 2 flikar med 2 olika listor öppna och man kunde uppdatera bägge med F5/reload-knappen.

Nu,
går det inte längre :(
Det ser ut som att man kan få 2 olika listor i 2 olika flikar, men så fort man trycker på reload-knappen i en av listorna, laddas den andra listan i "mina listor"-delen men till höger är den föregående listan kvar dock utan produkter.

Dessutom när jag har alla listor listade i "mina listor"-delen och vill öppna en av dom med "öppna"-knappen så visst öppnas den listan till höger (och det står antal rader) men inga produkter visas (samma som ovan).

#32

Postad 19 september 2011 - 12:58

designern
  • designern
  • Medarbetare

  • 300 inlägg
  • 0

Ändringar jag gjort i Mina listor lagras inte under lördagskvällen. Flera timmars arbete har gått förlorat.

Vi har hittat orsaken till detta nu. Det var ett fel som kunde inträffa om man hade olika listor öppna i maximerat läge och i sidopanelen. Det ska vara fixat nu, och du kan vara lugn över att inga data har gått förlorade, problemet var bara att det inte visades.

#33

Postad 20 september 2011 - 08:28

Pr0wler
  • Pr0wler
  • Lärjunge

  • 484 inlägg
  • 0
Prisoptimeringen kan bara optimera 10 produkter. Så har det väl inte varit innan? Hoppas begränsningen tas bort.

#34

Postad 20 september 2011 - 09:28

designern
  • designern
  • Medarbetare

  • 300 inlägg
  • 0
Jo den begränsningen fanns tidigare också. Tyvärr så ökar antalet priskombinationer med i snitt en faktor 10-20 för varje ny produkt, så det blir väldigt tungt för servern när antalet produkter ökar. Visserligen har vi optimerat algoritmen en del så att den inte behöver jobba med alla kombinationer, men det kräver fortfarande mycket beräkningsarbete när antalet produkter närmar sig 10.

#35

Postad 27 september 2011 - 21:37

-SH-
  • -SH-
  • Lärjunge

  • 335 inlägg
  • 0
I samband med omarbetningen av produktlistorna tycks kopplingen till FB ha stannat upp. Iaf för mig, när jag lägger till ett produktomdöme publiceras det inte längre på min FB-sida.

#36

Postad 28 september 2011 - 06:49

bitcomplex
  • bitcomplex
  • 01100001001

  • 387 inlägg
  • 0
Det ena ska inte ha med det andra att göra. Jag ska kolla på om där blivit något fel med kopplingen mot Facebook. Annars kan du testa att antingen kolla upp om någon rättighet försvunnit för Prisjaktappen på facebook, eller - lite enklare - ta bort kopplingen till Facebook från din profilsida på Prisjakt och sedan koppla igen.

Men allra först; det är aldrig 100% säkert att ett omdöme som ska skickas till Facebook verkligen kommer dit. Det du kan testa är att göra någon mindre ändring i ditt omdöme och publicera det till Facebook igen och se om det då kommer fram.

#37

Postad 28 september 2011 - 20:42

-SH-
  • -SH-
  • Lärjunge

  • 335 inlägg
  • 0

Det ena ska inte ha med det andra att göra. Jag ska kolla på om där blivit något fel med kopplingen mot Facebook. Annars kan du testa att antingen kolla upp om någon rättighet försvunnit för Prisjaktappen på facebook, eller - lite enklare - ta bort kopplingen till Facebook från din profilsida på Prisjakt och sedan koppla igen.


Testade att sparka ut appen från FB samt ta bort kopplingen i min profil, gjorde sedan om kopplingen och nu fungerar det. Kopplingen upphörde att fungera för mig i samband med att listfunktionen uppdaterades, funderade därför på om det hade något samband.

#38

Postad 01 oktober 2011 - 21:43

Grra
  • Grra
  • Amatör

  • 66 inlägg
  • 0
Snälla, kan ni inte göra så att det går att stänga av drag'n'drop i listorna?

Jag "åker" dit varje gång jag vill markera texten för produkten (produktnamnet) för att klippa ut det.
Ska jag köpa saker på en webbutik så tycker jag det är smidigt att söka på produktnamnet - men som det är nu så är det omöjligt att göra det från Mina Listor eller i Produktlistan.

Jag kan förstå att ni vill att det ska vara tvingande i Produktlistan för att nybörjare alltid ska ha det lätt att dra produkter till "Mina Listor"

Men när jag tittar på en "Min Lista" i fullskärmsläge så skulle jag vilja kunna markera text i listan för att klippa ut den.
Som det är nu så måste jag trycka på en artikel så att den visas, klippa ut texten, gå tillbaka till listan, trycka på nästa artikel, komma till nästa artikels sida osv..

Allra helst skulle jag önska en global inställning för inloggade användare där man kan stänga av drag'n'drop på hela siten - men det inser jag nog är för mycket att önska därav ovan önskan att drag'n'drop stängs av i fullskärmsläge för Mina Listor

#39

Postad 18 oktober 2011 - 07:30

-SH-
  • -SH-
  • Lärjunge

  • 335 inlägg
  • 0
Tror mig ha hittat en bugg i den nya listfunktionen (som jag för övrigt börjar tycka är helt ok nu, t.o.m. ganska bra :) ). Gjorde en sökning på alla mobiler med Windows Phone 7 och ville spara den sökningen. Prövade att dra "knappen" som man ska dra både till en existerande lista och till en tom plats i listvyn för att skapa en ny lista.
I bägge fallen kommer jag till denna felsida när jag klickar på mitt nya objekt. Dessutom kallas det nya objektet "Unknown item / Sökning".


En parentes, det finns ingen chans att det jobbas på en prisjaktsapp till WP7..? :wub:

#40

Postad 18 oktober 2011 - 07:45

bitcomplex
  • bitcomplex
  • 01100001001

  • 387 inlägg
  • 0

Tror mig ha hittat en bugg i den nya listfunktionen (som jag för övrigt börjar tycka är helt ok nu, t.o.m. ganska bra :) ). Gjorde en sökning på alla mobiler med Windows Phone 7 och ville spara den sökningen. Prövade att dra "knappen" som man ska dra både till en existerande lista och till en tom plats i listvyn för att skapa en ny lista.
I bägge fallen kommer jag till denna felsida när jag klickar på mitt nya objekt. Dessutom kallas det nya objektet "Unknown item / Sökning".


Lägg in den i bugglistan som vi håller på att beta av hela tiden ;) Tack för rapporten. Och trevligt att du börjar gilla't.

#41

Postad 31 januari 2012 - 14:05

Unregistered902136a8
  • Unregistered902136a8
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Drag and drop funktionen är för instabil. Dessa typer av funktioner behöver alltid kompleteras med en simpel version för dem som det inte fungerar för. Annars är det en bra idé.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.