Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Risen/Two Worlds II/Gothic-spelen

150 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Risen (PC) (PC-spel) 1 7,67 (2) 26:-
Risen (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 (0) 99:-

#51

Postad 20 september 2010 - 01:12

Lazaroth
  • Lazaroth
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0

Jag spelar bara på 360.

Det enda som finns att säga är "your loss".

#52

Postad 20 september 2010 - 06:53

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Har nu spelat ett10 tal timmar på Risen och måste ju bara säga att Oblivion som någon jämförde med är ljusår bättre. Tycker inte om spel där man ska behöva leta efter minsta lilla grej. Inget utmärkt på kartan så att hitta till ett visst ställe är ju pest. Springa omkring på måfå och leta är boooring!
Har dom aldrig hört talas om autoaim? Gubbarna hoppar bara helt plötsligt åt sidan och då står man där och slår i luften. Och snurrar gör man med spaken på samma sida som block och slag sitter. Hur ska man kunna följa fienden och samtidigt blocka eller slå?
Näe, halvfärdigt spel......


Det är ju lite detta tänk som fördummar spelen, folk orkar inte spela utan vill bli "hand-held" genom allt :)

Men skämt åsido, risen var inte så bra på xbox faktiskt.. orkar nog inte spela klart det.

#53

Postad 20 september 2010 - 09:10

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

  • 353 inlägg
  • 0

Det enda som finns att säga är "your loss".


Möjligt, men det är rätt skönt att få sitta i soffan och mysa med rollspelen. Mysbyxor, raggsockor och kaffe framför xboxen gör regniga höstkvällar till nåt att se fram mot. Och jag vet att det går att göra rollspel med klart bättre grafiska kvalitéer än Two Worlds och Risen på konsol.

Har spelat en hel del Two Worlds nu och den stora världen tillsammans med det feta utbudet av vapen och föremål har fått spelet att växa i mina ögon. Ser verkligen fram mot del två.

#54

Postad 20 september 2010 - 13:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Och jag vet att det går att göra rollspel med klart bättre grafiska kvalitéer än Two Worlds och Risen på konsol.

Klart! Men de gör ju tyvärr inte det. Det kommer knappt några WRPG som inte först utvecklas till PC för att sedan portas för att försöka tjäna snabba pengar. Problemet är inte att de inte kan, utan att de inte vill. Iofs så går det såklart inte att komma upp riktigt i PC-nivå även om de försöker men bättre än Risens port går, den var bara för risig.

#55

Postad 20 september 2010 - 15:34

Lazaroth
  • Lazaroth
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0

Möjligt, men det är rätt skönt att få sitta i soffan och mysa med rollspelen.

Jag förstår hur du menar och jag kan delvis hålla med ur den aspekten. Personligen tycker jag dock att känslan att vara en del av världen lite försvinner om man softar loss för mycket framför tvn. Blir mer som att se på en halvdan film jämfört med en film som riktigt griper tag i en. Fast på andra sidan kan jag ju argumentera mot Risen då också, för en av de sakerna jag tycker är sämst med Risen är bristen på förstaperson, något som verkligen låter en gå in i ett spel enligt mig.

#56

Postad 20 september 2010 - 15:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

bristen på förstaperson, något som verkligen låter en gå in i ett spel enligt mig.

http://forum.deepsil...ead.php?t=43725

:)

Moddar löser allt.

#57

Postad 20 september 2010 - 17:59

Lazaroth
  • Lazaroth
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0
Rent tekniskt så är det väl snarare ett console-kommando än en mod... :)

Har faktiskt testat den, men den buggade lite för mycket för min smak. Hängde spelet lite då och då bla. Iofs var det med gamla graffet, så borde testa det igen. Man vet ju aldrig om under händer och Risen tåls ju faktiskt klaras en tredje gång.

#58

Postad 20 september 2010 - 20:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Rent tekniskt så är det väl snarare ett console-kommando än en mod... :)

Ah, jag tänkte på moddar som i moderatorer (jag alltså).
Spoiler


#59

Postad 20 september 2010 - 20:50

Lazaroth
  • Lazaroth
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0
My bad...
Spoiler


#60

Postad 24 september 2010 - 00:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Apropå Gothic 4 så har PC-demot släppts.

Bilder

Postad bild

Omnomnom Risen all over again = I need.

#61

Postad 24 september 2010 - 09:41

CallMeNobody
  • CallMeNobody
  • Beroende

  • 1 124 inlägg
  • 0

Du är säkert den enda utöver mig på forumet som t o m är peppad på Two Worlds 2 . Men det var faktiskt ganska bra på PC

Nope, jag med :blush: .
Det verkar snyggt och jag gillar sånna spel. Förrsten, du menade two worlds till PC va, inte TW2?

Gothic 4 verkar lovande med. Jag lirade Gothic 2 på PC och det är nog det bästa spelet jag spelat efter Morrowind. Oblivion sabbade det hela med levlade fiender. Gothic tre var bra tills det buggade och den där uppspeedade dygnsrytmen kom. Efter en massa patchande funkade det ett tag men efter en ominstallation ett år eller så senare fanns inte patcharna att tillgå längre.

Så, TW2 och G4 till PS3 vill jag testa och ser fram emot Zoilers kommande recensioner :P .

#62

Postad 24 september 2010 - 13:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Nope, jag med :lol: .
Det verkar snyggt och jag gillar sånna spel. Förrsten, du menade two worlds till PC va, inte TW2?

Precis :P

Gothic 4 verkar lovande med. Jag lirade Gothic 2 på PC och det är nog det bästa spelet jag spelat efter Morrowind. Oblivion sabbade det hela med levlade fiender. Gothic tre var bra tills det buggade och den där uppspeedade dygnsrytmen kom. Efter en massa patchande funkade det ett tag men efter en ominstallation ett år eller så senare fanns inte patcharna att tillgå längre.

Har du spelat Risen då? Det är i stort sett samma sak som Gothic. Har inte spelat Gothic själv dock, så Gothic 4 blir min jungfruresa.

Så, TW2 och G4 till PS3 vill jag testa och ser fram emot Zoilers kommande recensioner :blush: .

Vi får hoppas de lyckas bättre med konsolportarna men jag håller inte andan =/. Ska försöka få tag i både PC och konsolversion att testa dock.

#63

Postad 24 september 2010 - 14:42

CallMeNobody
  • CallMeNobody
  • Beroende

  • 1 124 inlägg
  • 0

Har du spelat Risen då? Det är i stort sett samma sak som Gothic. Har inte spelat Gothic själv dock, så Gothic 4 blir min jungfruresa.

Nej, det har jag missat och numera har jag inget annat grafikkort än det som sitter integrerat på moderkortet. Senast jag köpte nytt grafikkort användes det till ett spel så låt oss säga att den investeringen inte var den bästa jag gjort. Nu blir det konsollspelande istället då PS3an används till filmtittande med. Men Risen såg intressant ut, dock inte värt en investering i grafikkort :P

Gothic 2 var enligt mig bättre än 3an. Inte snyggare men enklare och mer beroendeframkallande.

Vi får hoppas de lyckas bättre med konsolportarna men jag håller inte andan =/. Ska försöka få tag i både PC och konsolversion att testa dock.

Det syns inte men det görs en enmannavåg här på mitt kontor.

#64

Postad 24 september 2010 - 15:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Men Risen såg intressant ut, dock inte värt en investering i grafikkort :P

Jodu, om du vill kunna spela såna spel så är det värt en 7-800 :blush: . Inte så mycket för 50 timmars njutande imo. Risen gjordes av samma som gjorde Gothic, alla säger att det känns som det riktiga Gothic 3 (utan buggar).

Intryck av 360-versionen Gothic 4

360 demo is out now in europe (maybe worldwide). it looks ok but the framerate is a godawful, the water looks bad and when you talk to people there is a weird effect in the background (looks like the background is rendered in 240p).


Fler intryck:

So I played the demo on PC on max settings 1080P and I get 55-60 FPS with triple buffering.

Then I tried the 360 demo... OMG! (massa lol-smileys...) It looks beyond horrible, totally unplayable for me, the 15-20 frame rate, the frequent screen tearing, the shitty image quality, holy crap!


Redigerat av Zoiler, 24 september 2010 - 17:30.


#65

Postad 25 september 2010 - 07:33

CallMeNobody
  • CallMeNobody
  • Beroende

  • 1 124 inlägg
  • 0
Skit, jag skulle inte vart så snabb med att tradera ut mitt gamla grafikkort då. Men iofs, det har fyra år på nacken ändå.

Det där om konsollversionerna lät inte bra men jag kan ju inte påstå att jag är förvånad. Jag hade hoppats på annat men efter det buggiga tredje spelet så kändes det inte som om finjustering fanns med i deras handlingsplan.

#66

Postad 25 september 2010 - 13:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Det där om konsollversionerna lät inte bra men jag kan ju inte påstå att jag är förvånad. Jag hade hoppats på annat men efter det buggiga tredje spelet så kändes det inte som om finjustering fanns med i deras handlingsplan.

Fast det har inte med utvecklarna att göra så mycket, PC-versionen är tydligen inte buggig. Men de lägger ingen tid på konsolportarna tyvärr. Alla western-rpg har varit mycket sämre på konsol, undantaget Oblivion som iaf var relativt bra (om än sämre än PC-versionen redan på den tiden).

#67

Postad 25 september 2010 - 18:31

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

  • 353 inlägg
  • 0
Att man inte lägger tillräcklig tid på att porta spelen är ett problem. Ett annat är förstås att vi inte kan uppgradera våra xboxar och därmed kommer PC-spelen utseendemässigt lämna oss i ett moln av damm. Det är oundvikligt och jävligt trist.
Typiskt exempel på dålig portning tycker jag är tvo worlds 1 som har så in i... sämst framerate när man är ute i naturen och springer. Tog ett bra tag innan jag vänjde mig.

#68

Postad 26 september 2010 - 07:51

CallMeNobody
  • CallMeNobody
  • Beroende

  • 1 124 inlägg
  • 0
Ja, man tycker ju att om någon ska sälja en produkt så kan den ju iallafall funka riktigt.

#69

Postad 26 september 2010 - 18:17

Lazaroth
  • Lazaroth
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0
Klart man kommer spela Gothic 4 när det kommer i oktober. Nu när man streckat Civ 5 i 40 h så är det kul med lite mer rollspel att se fram emot. Mycket rollspel i höst! Hoppas på new Vegas också, lär er av misstagen i Fallout 3 FFS!

Angående demot så kommer jag inte köra det alls. Kommer bara bli som när jag körde Risen-demot, besviken för att det tog slut...

Och angående consol vs PC-grafik. Vad förväntar ni er? T.om. Oblivion som kom 2006 hade ju sämre grafik på consol jämfört med PC.

Redigerat av Lazaroth, 26 september 2010 - 18:23.


#70

Postad 26 september 2010 - 19:49

liath
  • liath
  • Lärjunge

  • 400 inlägg
  • 0
Har nyss börjat spela. Får se hur länge det kan hålla en underhållen. Spelar på PC.

#71

Postad 27 september 2010 - 00:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Och angående consol vs PC-grafik. Vad förväntar ni er? T.om. Oblivion som kom 2006 hade ju sämre grafik på consol jämfört med PC.

Jo men där var det iaf spelbart. Inte urkass framerate som de andra spelen =P. De kan förstås om de vill göra en bättre port men tycker väl inte det är värt tiden.

#72

Postad 27 september 2010 - 03:49

Lazaroth
  • Lazaroth
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0

Jo men där var det iaf spelbart. Inte urkass framerate som de andra spelen =P. De kan förstås om de vill göra en bättre port men tycker väl inte det är värt tiden.

Är väl så. Synd på ett sätt, skit samma (för mig) på ett annat, så länge som de fortsätter göra spel.

Kommer väl lösningar för de åldrande konsolerna relativt snart dock, t.ex.
http://www.1up.com/n...e-unveils-cloud

#73

Postad 27 september 2010 - 14:02

Great_Grumbledock
  • Great_Grumbledock
  • Forumräv

  • 572 inlägg
  • 0

Är väl så. Synd på ett sätt, skit samma (för mig) på ett annat, så länge som de fortsätter göra spel.

Kommer väl lösningar för de åldrande konsolerna relativt snart dock, t.ex.
http://www.1up.com/n...e-unveils-cloud


Onlive är väl snarast en lösning för att slippa PCs dyra hårdvaruuppgraderingar, inte konsol?
Finns ju fullt fungerande i USA, men är som sagt PC-exklusivt, å andra sidan är det en god tanke att man ska kunna njuta av "nyare" spel med hyfsad grafik även om man har en laptop :)
Tycker för övrigt att Gothic 4-demot var värdelöst till konsol och hyfsat till PC, men långt från den spelupplevelse jag väntar mig, å andra sidan ska man inte döma ett spel endast pga ett demo, bättre att vänta till man kan ta del av den färdiga produkten (och alla patcher)

#74

Postad 27 september 2010 - 15:17

Lazaroth
  • Lazaroth
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0

Onlive är väl snarast en lösning för att slippa PCs dyra hårdvaruuppgraderingar, inte konsol?

Alla produkter som har internetaccess och en webbläsare skulle teoretiskt kunna få det. Många tv-apparater släpps ju t.o.m. med inbyggd sådan nuförtiden, så man skulle kunna skippa konsol-delen helt egentligen. Sätt på tvn, logga in och spela, iaf på längre sikt.

Fast nu börjar det bli lite off topic... :)

#75

Postad 17 oktober 2010 - 08:08

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
alltså, visst demot till 360 var lite si och så framerate och lite tearing, men inte så farligt var det tycket jag iaf, Verkar nog som att jag kommer spela igenom det på xbox ändå. Gillade demot, fick mersmak helt enkelt. Skönt med lite "normala" vyer istället för alla flashiga jrpg miljöer :blink: Variation förnöjer!

#76

Postad 23 oktober 2010 - 14:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Ja ok. Nu har jag recenserat Gothic 4. Så ni slipper.

Hoppas på Two Worlds 2 istället, det ser bättre ut. Blir nog bättre än ettan. :)

#77

Postad 25 oktober 2010 - 06:46

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
så man skulle kunna säga att risen är ett bättre val än gothic4 om man vill spela western rpg... kommer fan ihåg jag kollade på risen förut, men hmm.. får kanske kolla in :)

#78

Postad 30 november 2010 - 11:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Kör 2 wolrds 2! Det verkar väldigt lovande än så länge!

Det gör jag redan, recension kommer :)

#79

Postad 30 november 2010 - 11:26

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0

Det gör jag redan, recension kommer :)


PC eller Xbox?

#80

Postad 30 november 2010 - 11:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
PC såklart :)

#81

Postad 30 november 2010 - 11:40

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0

PC såklart :)


Ah, det blir intressant! Testade första spelet på 360 och gillade det inte alls, men uppföljaren såg bättre ut.

#82

Postad 30 november 2010 - 11:41

Lalikula
  • Lalikula
  • Lärjunge

  • 472 inlägg
  • 0

PC såklart :)


Pc med 360 pad? Äger stenhårt..:) Lite klumpig styrning kan jag tycka samt att grafiken inte är 2010 för att vara pc...men helt ok.

#83

Postad 30 november 2010 - 11:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Jag kör med mus + kb :)

#84

Postad 30 november 2010 - 11:46

Lalikula
  • Lalikula
  • Lärjunge

  • 472 inlägg
  • 0

Jag kör med mus + kb :)


Hur fan hamnade vi i risen tråden???..:)

#85

Postad 30 november 2010 - 13:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Vi har snackat lite om TW här tidigare, typ samlingstråd för euro-rpg. Så jag flyttade diskussionen så Witchertråden blir renare.

#86

Postad 30 november 2010 - 14:01

Lalikula
  • Lalikula
  • Lärjunge

  • 472 inlägg
  • 0
Jaha ok. Sorry. :)

HUr långt har du kommit?

#87

Postad 30 november 2010 - 14:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Fortfarande kap 1,
Spoiler
. Har spelat en 8 timmar, kör magiker.

#88

Postad 30 november 2010 - 14:50

Lalikula
  • Lalikula
  • Lärjunge

  • 472 inlägg
  • 0

Fortfarande kap 1,

Spoiler
. Har spelat en 8 timmar, kör magiker.


Ok. Jag har precis börjat. Kanske hunnit spela 1.5 timme. :) Men det verkar lovande.

#89

Postad 04 december 2010 - 14:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ok. Jag har precis börjat. Kanske hunnit spela 1.5 timme. ;) Men det verkar lovande.

Hur långt har du spelat nu? Jag är FORTFARANDE på kapitel 1, det känns som det finns hur många sidouppdrag att göra som helst :D . Kör knappt på mainstoryn alls.

Men det är j-vligt synd att man inte kan göra vissa sidouppdrag pga buggar. Flera som man inte kan hitta, trots att man är där de är på kartan, och en annan som är buggad så att man inte kan komma vidare när man klarat det.

Det förstör ju för man behöver klara dessa uppdrag för att komma vidare och få bättre rykte hos de olika organisationerna (merchants guilld, thieves guild etc).

#90

Postad 04 december 2010 - 15:23

Lalikula
  • Lalikula
  • Lärjunge

  • 472 inlägg
  • 0

Hur långt har du spelat nu? Jag är FORTFARANDE på kapitel 1, det känns som det finns hur många sidouppdrag att göra som helst ;) . Kör knappt på mainstoryn alls.

Men det är j-vligt synd att man inte kan göra vissa sidouppdrag pga buggar. Flera som man inte kan hitta, trots att man är där de är på kartan, och en annan som är buggad så att man inte kan komma vidare när man klarat det.

Det förstör ju för man behöver klara dessa uppdrag för att komma vidare och få bättre rykte hos de olika organisationerna (merchants guilld, thieves guild etc).



Jag är på samma ställe som du..:) Lite småsegt kan jag nog bitvis tycka. SOm du säger, aningen krystade uppdrag. Men helt skadad svårighetsnivå emellanåt. Räcker om man knallar iväg lite och choooop...1 hugg senare är mans stendöd. Jag tycker faktiskt att det ären genomgående trend hos just pc rpg makare. Man har någon skev syn på hur man kan fördela svårighetsgraden per region. Tycker att dom missar det väldigt ofta. Jag är helt för region indelad svårghetsgrad men möjligen inte på allra första större ytan där det räcker att man devierar 3 steg för att bli rålynchad av 2 myror...ja myror. Fatta den. ;)

Jäkligt synd då det började riktigt lovande. Vet faktiskt inte om jag kommer att palla spela klart det. Rätt många halvidiotsika lösningar. Varför är det en lag att rpg på pc MÅSTE vara överkomplicerat? :D

#91

Postad 04 december 2010 - 15:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Tycker det generellt är bra med sånt, mycket hellre än nivåanpassade monster. Man ska inte kunna ta allting direkt, men när du spelat lite så tar du dem och överlever dessutom. Måste lägga ut stats på liv så de inte tar dig på en smäll. Sen spelar jag magic också så jag håller avståndet. Vanliga djur ska du expa med först, ge dig på myrorna senare :)

Det börjar kännas lite som en genomgående trend att du dör och lägger ned spelen, haha ;)

#92

Postad 04 december 2010 - 15:49

Lalikula
  • Lalikula
  • Lärjunge

  • 472 inlägg
  • 0

Tycker det generellt är bra med sånt, mycket hellre än nivåanpassade monster. Man ska inte kunna ta allting direkt, men när du spelat lite så tar du dem och överlever dessutom. Måste lägga ut stats på liv så de inte tar dig på en smäll. Sen spelar jag magic också så jag håller avståndet. Vanliga djur ska du expa med först, ge dig på myrorna senare ;)

Det börjar kännas lite som en genomgående trend att du dör och lägger ned spelen, haha ;)



Hahaha:) alltså i castelvania dog jag inte :) Jag tycker baa att det är lite trist att inleda spelet med farming. Sen finns det helt sjukt många spel just nu som är superbra. Därav blir jag möjligen mindre förlåtande. Oblivion är en stor favorit. Men där var balansen på något sätt bättre. Tycker bara att det är halvtrist att behöva 986 strutsar 453 grisar bara för att kunna svänga vänster vid vägen. :D Jag håller helt med att man inte ska kunna ta allt. Helt ok! Men kanske inte på allra första regionen.

#93

Postad 04 december 2010 - 17:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Hahaha:) alltså i castelvania dog jag inte :) Jag tycker baa att det är lite trist att inleda spelet med farming. Sen finns det helt sjukt många spel just nu som är superbra. Därav blir jag möjligen mindre förlåtande. Oblivion är en stor favorit. Men där var balansen på något sätt bättre. Tycker bara att det är halvtrist att behöva 986 strutsar 453 grisar bara för att kunna svänga vänster vid vägen. ;) Jag håller helt med att man inte ska kunna ta allt. Helt ok! Men kanske inte på allra första regionen.

Du får rätt mycket av sidouppdragen/uppdragen också. Jag kan inte säga att jag farmat, utan gjorde uppdragen och dödade det som kom i vägen på vägarna typ.

#94

Postad 04 december 2010 - 19:01

Lalikula
  • Lalikula
  • Lärjunge

  • 472 inlägg
  • 0
Ok ska Också göra så. Man levelar relativt fort. Jag gick ur stan o gav mig på uppdraget smeden gav mig. Hann knappt komma in i grottan. :) men visst. D ska vara svårt. Håller med.

#95

Postad 07 december 2010 - 18:51

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

  • 353 inlägg
  • 0
Hur är Two Worlds 2? Jag har tittat lite på det i affären och på baksidan ser grafiken hur grym som helst ut. Är det verkligen 360-grafik?

Sen såg jag Divinity 2 på media markt för 399kr, är det nåt att h? nån som provat?

#96

Postad 07 december 2010 - 19:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Divinity 2 har jag inte testat men jag spelar Two Worlds II som bara den. Med alla sidouppdrag så känns det som man har att göra hela julen. Jag tog några bilder idag på en ö som jag seglade ut till.

Bifogad fil  TwoWorlds2_2010_12_07_17_10_31_71.jpg   116,36K   0 Antal nerladdningar

Bifogad fil  TwoWorlds2_2010_12_07_17_13_00_06.jpg   135,56K   0 Antal nerladdningar

Bifogad fil  TwoWorlds2_2010_12_07_17_13_55_48.jpg   101,1K   0 Antal nerladdningar

Bifogad fil  TwoWorlds2_2010_12_07_17_15_55_43.jpg   55,39K   0 Antal nerladdningar

Bifogad fil  TwoWorlds2_2010_12_07_17_17_20_59.jpg   46,52K   0 Antal nerladdningar

Bifogad fil  TwoWorlds2_2010_12_07_17_36_02_68.jpg   133,61K   0 Antal nerladdningar

Bifogad fil  TwoWorlds2_2010_12_07_17_37_21_89.jpg   103,45K   0 Antal nerladdningar

Bifogad fil  TwoWorlds2_2010_12_07_17_57_14_42.jpg   110,84K   0 Antal nerladdningar


De tre sista bilderna är från ett av fastländerna (Kap II), den första stalkar jag en tjej, den andra går jag mot templet och den tredje visar min polare skorpionen, en av de många varelser man kan framkalla. Han dog strax efter bilden togs =/.




Fast detta är ju på PC då.

Redigerat av Zoiler, 07 december 2010 - 19:23.


#97

Postad 07 december 2010 - 23:19

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

  • 353 inlägg
  • 0
Ok, men det är ju så grafiken ser ut på baksidan av 360-fodralet. Undrar om man kan reklamera spelet om det ser sämre ut ingame 360 än fodralets baksida.

#98

Postad 08 december 2010 - 00:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Undrar om man kan reklamera spelet om det ser sämre ut ingame 360 än fodralets baksida.

Knappast =P.

#99

Postad 08 december 2010 - 10:54

Unregistered3ff26ed4
  • Unregistered3ff26ed4
  • Forumräv

  • 720 inlägg
  • 0
Zoiler >> Vad tycker du om Two Worlds II då? Jag har bokat spelet till PS3 men tvekar lite,
är lite rädd för att bli besviken när jag inser att det inte är något Elder Scrolls.=/
Provade TW1 en snabbis när det kom och tyckte inte alls det var något vidare.
Skulle vara roligt om TWII är bra då jag behöver ett mysigt RPG till julledigheten. :rolleyes:

#100

Postad 08 december 2010 - 11:07

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0

Zoiler >> Vad tycker du om Two Worlds II då? Jag har bokat spelet till PS3 men tvekar lite,
är lite rädd för att bli besviken när jag inser att det inte är något Elder Scrolls.=/
Provade TW1 en snabbis när det kom och tyckte inte alls det var något vidare.
Skulle vara roligt om TWII är bra då jag behöver ett mysigt RPG till julledigheten. :rolleyes:


Undvik det till konsol säger jag, och PS3 i synnerhet. Titta jämförelsen här:
http://www.pcgames.d...alerie/1456021/

PC vinner, 360 ser ok ut och PS3 ser ut som en påse skit. Och skillnaden lär vara ännu större i rörligt tillstånd. :lol:



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.