Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Star Wars 7 regisseras av J J Abrams. Premiär 2015

764 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#151

Postad 20 oktober 2014 - 10:11

Unregistered26dd04a9
  • Unregistered26dd04a9
  • Användare

  • 236 inlägg
  • 0

Tycker snarare att Lost började väldigt mystiskt och spännande, men urartade så småningom fullständigt och blev istället ett hopkok av krystat sensationslystna cliffhangers och man fick nästan en känsla av att manusförfattarna utmanade varandra att hitta på jox som var så skruvat och osammanhängande att tittarna nästan stängde av. :)

Mästerverk möjligtvis vad gäller att få trogna tittare...

Mycket bra skrivet.

Jag känner samma. I början var mystiken och allt näst intill perfekt. Karaktererna byggdes upp på ett imponerande sätt. Sen började som du säger allt fler konstiga och mystiska saker hända som eskalerade till en så hög nivå att man till slut var tvungen att ställa sig frågan "hur i H-LVETE ska dom lyckas knyta ihop denna säcken"? Och det såklart lyckades dom aldrig med, inte ens i närheten tyvärr. Rätt roligt hur arga många blev när detta uppdagades. Jag själv blev väldigt besviken. :)

#152

Postad 20 oktober 2014 - 11:23

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Ja säsong 5 av Lost är bland det sämsta ngnsin i tv-historien. Det som började som en intressant sci-fi serie avslutades i en religös smörja.

#153

Postad 20 oktober 2014 - 12:24

Unregistered277056c3
  • Unregistered277056c3
  • Guru

  • 4 773 inlägg
  • 0

Heh exakt. Star Wars är mest bara en massa effekter utan vettig story eller dialog.
Lär säkert bli mer komplext med JJ vid rodret.


Star Wars är väl snarare ett hopkok av ett gäng välkända opera- och Shakespeare-intriger.
"Mer komplext" möjligen ur ett visuellt perspektiv, men annars mest Abrams-rörigt.

J.J. Abrams tillför ungefär lika mycket som sin kusin J.J. Binks... :)

#154

Postad 20 oktober 2014 - 13:30

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Star Wars är väl snarare ett hopkok av ett gäng välkända opera- och Shakespeare-intriger.
"Mer komplext" möjligen ur ett visuellt perspektiv, men annars mest Abrams-rörigt.

J.J. Abrams tillför ungefär lika mycket som sin kusin J.J. Binks... :)

Han fick ju till Star Trek rätt ok, så hopp finns det allt. Oron ligger snarare i att det blir för likt Star Trek.

#155

Postad 20 oktober 2014 - 14:01

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 1

Jag trodde att det var just effekter och yta som var poängen med Star Wars. ;)

Samt en sjuj*vla dos nostalgi imo (samt känslan att man verkligen förflyttas till en annan värld). Hoppas de tar tillvara på det i nya filmerna.

JJ blir bra vid rodret. Allt utom Lucas blir bra, eller iaf bättre. :)

Redigerat av pacman, 20 oktober 2014 - 14:17.


#156

Postad 20 oktober 2014 - 14:03

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 1

Han fick ju till Star Trek rätt ok, så hopp finns det allt. Oron ligger snarare i att det blir för likt Star Trek.


Vill påstå att han räddade Star Trek från total undergång. Nu är det tom snack om en ny tvserie pga succen med JJ's filmer.

#157

Postad 20 oktober 2014 - 15:26

Unregistered277056c3
  • Unregistered277056c3
  • Guru

  • 4 773 inlägg
  • 0

Han fick ju till Star Trek rätt ok, så hopp finns det allt. Oron ligger snarare i att det blir för likt Star Trek.

Vill påstå att han räddade Star Trek från total undergång. Nu är det tom snack om en ny tvserie pga succen med JJ's filmer.


Om man struntar i Star Treks "grundbultar" och inte har något emot att alla rymd-franchises förvandlas till sedvanligt rafflande pangpang så har Abrams lyckats, men handlingen i de senaste alstren är det ju inte många som ens minns (av förklarliga skäl), och då kvittar det givetvis... :)

#158

Postad 20 oktober 2014 - 15:43

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0
Ja det var väl det som var räddningen, att strunta i Star Treks "grundbultar". :)

Redigerat av pacman, 20 oktober 2014 - 15:44.


#159

Postad 20 oktober 2014 - 16:20

Unregistered277056c3
  • Unregistered277056c3
  • Guru

  • 4 773 inlägg
  • 0

Ja det var väl det som var räddningen, att strunta i Star Treks "grundbultar". :)


"Räddningen" ??? :rolleyes:

#160

Postad 20 oktober 2014 - 17:05

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 1

"Räddningen" ??? :rolleyes:


"Gamla" Star Trek funkar inte för dagens generation. Det behövdes förändring. Senaste 2 Star Trek filmerna är de som dragit in mest pengar i seriens historia. Det säger allt. Även om man justerar efter inflation så ligger bägge 2 topp 4.

Hoppas på en liknande förändring när det gäller Star Wars. Finns ingen poäng i att göra samma sak igen.

Redigerat av Unregistereddc471864, 20 oktober 2014 - 17:05.


#161

Postad 20 oktober 2014 - 17:07

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 1
Ja, räddningen, att fler än 7 nördar tittar. Det är inte hållbart i längden. Speciellt inte om nördarna börjar trilla av pinn och återväxten är dålig. :D

Men ja, kan förstå att McDonalds-fieringen inte faller gamla fans i smaken... :)

Om vi ska återgå till ontopic så känndes Ep 1-3 redan McDonalds-fierade så jag hyser viss hopp att man för in en smula allvarligare och "seriösare" ton - vi får se.

#162

Postad 20 oktober 2014 - 17:18

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

  • 3 398 inlägg
  • 0
Visst räddade han Star Trek. Numera är ju actionfilmer beroende av effekter, galet tempo, högt ljud och en hjärndöd handling.
Visst finns det undantag, men nog håller dom flesta med om att dagens actionfilmer ofta är mer som 2.5 timmar actiontrailer än en riktig film?

Jag gillar nya Star Trekfilmerna, men handlingen från första filmen har jag helt glömt.

Angående Star Wars kan jag inte låta bli att både hoppas och tvivla. J.J är för mig en bättre Michael Bay. Han klarar av att filma action utan ständiga klipp och skakande kamera, men annars är det oftast lite samma klass. Yta före djup.
Men samtidigt beror ju inte sånt bara på regissör, utan även manus och skådisar.

Redigerat av Unregistered7444adce, 20 oktober 2014 - 17:18.


#163

Postad 20 oktober 2014 - 18:58

Unregistered277056c3
  • Unregistered277056c3
  • Guru

  • 4 773 inlägg
  • 0

"Gamla" Star Trek funkar inte för dagens generation. Det behövdes förändring. Senaste 2 Star Trek filmerna är de som dragit in mest pengar i seriens historia. Det säger allt.


Om "dagens generation" inte fixar att filmer/serier talar en smula mer till intellektet än reptilhjärnan, då har du helt rätt i att det "säger allt"... :)

Ja, räddningen, att fler än 7 nördar tittar. Det är inte hållbart i längden. Speciellt inte om nördarna börjar trilla av pinn och återväxten är dålig. :D


"Fler tittar" är knappast någon kvalitetsstämpel, och när Hollywood inte vågar något annat än att fylla den alltmer likriktade SF-genren med rafflande pangpang, då borde varningsklockorna ringa och man kan sannerligen hävda att återväxten är dålig - och inte nödvändigtvis hos publiken...

Visst räddade han Star Trek. Numera är ju actionfilmer beroende av effekter, galet tempo, högt ljud och en hjärndöd handling.
Visst finns det undantag, men nog håller dom flesta med om att dagens actionfilmer ofta är mer som 2.5 timmar actiontrailer än en riktig film?

Jag gillar nya Star Trekfilmerna, men handlingen från första filmen har jag helt glömt.


Han ökade biljettintäkterna ja, men att popularisera/förenkla/likrikta en franchise kan lika gärna minska dess relevans i ett lite längre perspektiv. Lucas var ju onekligen på väg dithän med åtminstone ep1-2.

Att en ökande andel blockbusters baseras på i grunden ganska hjärndöd action på bekostnad av nyfikenhet/upptäckarglädje/berättarkonst känns ganska trist, men gillar man att stänga av skallen och bara låta adrenalinet flöda i biofåtöljen så ligger onekligen J.J Abrams rätt i tiden. :)

#164

Postad 20 oktober 2014 - 21:00

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Hade vart bättre om Lucas fått fortsätta tror jag kontentan blir.

Nya Star Trek filmen var ju ingen höjdare heller. Det enda jag minns var kärleksaffären mellan spock och prichard eller vad kaptenen heter.

#165

Postad 21 oktober 2014 - 08:40

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Hade vart bättre om Lucas fått fortsätta tror jag kontentan blir.

Nya Star Trek filmen var ju ingen höjdare heller. Det enda jag minns var kärleksaffären mellan spock och prichard eller vad kaptenen heter.

Tyckte Benedicht Cumberbach gjorde bra ifrån sig, det gör han alltid.
Sen får man ta de nya filmerna som för vad de är, helt fristående utan jämförelse med de gamla filmerna. Det är väl ingen som jämför Nolans Batman med tramsfilmerna från 90-talet? Vi måste nog tänka på samma sätt med de nya Star Wars. Som något helt nytt.

#166

Postad 21 oktober 2014 - 14:57

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0
Hoppas den här "looken" håller i sig. I like.
http://www.starwarse...-Concept-Art/58

#167

Postad 21 oktober 2014 - 15:23

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

  • 3 398 inlägg
  • 0

Om "dagens generation" inte fixar att filmer/serier talar en smula mer till intellektet än reptilhjärnan, då har du helt rätt i att det "säger allt"... :)



"Fler tittar" är knappast någon kvalitetsstämpel, och när Hollywood inte vågar något annat än att fylla den alltmer likriktade SF-genren med rafflande pangpang, då borde varningsklockorna ringa och man kan sannerligen hävda att återväxten är dålig - och inte nödvändigtvis hos publiken...



Han ökade biljettintäkterna ja, men att popularisera/förenkla/likrikta en franchise kan lika gärna minska dess relevans i ett lite längre perspektiv. Lucas var ju onekligen på väg dithän med åtminstone ep1-2.

Att en ökande andel blockbusters baseras på i grunden ganska hjärndöd action på bekostnad av nyfikenhet/upptäckarglädje/berättarkonst känns ganska trist, men gillar man att stänga av skallen och bara låta adrenalinet flöda i biofåtöljen så ligger onekligen J.J Abrams rätt i tiden. :)


Du skrev precis vad jag tycker och känner

Hoppas den här "looken" håller i sig. I like.
http://www.starwarse...-Concept-Art/58


Ser lovande ut

#168

Postad 23 oktober 2014 - 22:07

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 0

Hoppas den här "looken" håller i sig. I like.
http://www.starwarse...-Concept-Art/58


Inte en enda "Binks" i sikte. Ser bra ut. Tyvärr är Lucas inkallad som konsult. Undrar om han kan hålla sig från att slänga in någon sluddrande side-kick?

#169

Postad 24 oktober 2014 - 07:32

Unregistered277056c3
  • Unregistered277056c3
  • Guru

  • 4 773 inlägg
  • 0

Inte en enda "Binks" i sikte. Ser bra ut. Tyvärr är Lucas inkallad som konsult. Undrar om han kan hålla sig från att slänga in någon sluddrande side-kick?


Du menar att det räcker med C3PO? :)

Bort med alla J.J från Star Wars!

#170

Postad 24 oktober 2014 - 22:55

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

  • 1 625 inlägg
  • 2
Jag litar på JJ Abrams men i värsta fall så sitter han ju inte på regissörstolen på dom två filmerna avslutande filmerna i den nya trilogin.

Hade vart bättre om Lucas fått fortsätta tror jag kontentan blir.


Nej , nej, nej och åter nej. Lucas verkar ju helt ha förlorat kontakten med det universum han en gång i tiden skapade. Nu finns det åtminstone en hel del potential i den kommande trilogin, hade Lucas fått fortsätta hade vi nog kunnat vänta oss ytterligare en serie magplask till filmer.

#171

Postad 25 oktober 2014 - 08:47

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 0

Du menar att det räcker med C3PO? :)

Bort med alla J.J från Star Wars!


Det räcker alla gånger.. :)

#172

Postad 06 november 2014 - 21:35

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
Och titeln blir 'The Force Awakens'.
http://www.ign.com/a...e-force-awakens

Redigerat av Zerox_no1, 06 november 2014 - 21:35.


#173

Postad 07 november 2014 - 06:46

Unregisteredd6957fbe
  • Unregisteredd6957fbe
  • Veteran

  • 1 625 inlägg
  • 0
Är väl en ok titel men blir det Kraften Vaknar här i Sverige då? Bättre än Phantom Menace som ingen förutom George Lucas fattade.

#174

Postad 08 november 2014 - 01:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
The force awakens.. really?


Awakens the force does.

#175

Postad 08 november 2014 - 13:29

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 0
A good title the film needs. Yes.

#176

Postad 08 november 2014 - 13:48

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
lol. Det är alltså prequels till de existerande rullarna? Jag försöker hålla mig så oinformerad som möjligt då jag vet med mig att jag ändå kommer se dem på något vänster...

Hmm var Emperor och Yoda pionjärer att upptäcka kraften?

#177

Postad 08 november 2014 - 13:51

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

lol. Det är alltså prequels till de existerande rullarna? Jag försöker hålla mig så oinformerad som möjligt då jag vet med mig att jag ändå kommer se dem på något vänster...

Den utspelar sig ca 30 år efter Return of the jedi, så nä.

#178

Postad 08 november 2014 - 14:14

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Men vadå Force awakens då?

#179

Postad 08 november 2014 - 16:29

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Men vadå Force awakens då?

Tja, det får vi väl helt enkelt se när den kommer?

#180

Postad 08 november 2014 - 16:32

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Nä kraften är ju upptäckt sedan länge?

#181

Postad 08 november 2014 - 16:41

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Nä kraften är ju upptäckt sedan länge?

Du får väl helt enkelt använda din fantasi på vad mer det kan betyda?

Alternativt vänta och se filmen själv.


Tex så finns det ju två sidor av kraften, och att den vaknar betyder ju nödvändigtvis inte att den inte redan är upptäckt, eller hur?

Redigerat av masse70, 08 november 2014 - 16:43.


#182

Postad 08 november 2014 - 17:02

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Du får väl helt enkelt använda din fantasi på vad mer det kan betyda?

Alternativt vänta och se filmen själv.


Tex så finns det ju två sidor av kraften, och att den vaknar betyder ju nödvändigtvis inte att den inte redan är upptäckt, eller hur?


Kraften kan ju inte gärna somna in :P. Det är ju som att cykla har du väl lärt dig hantera kraften så har du ;)

#183

Postad 08 november 2014 - 18:47

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Kraften kan ju inte gärna somna in :P. Det är ju som att cykla har du väl lärt dig hantera kraften så har du ;)

Du får helt enkelt maila JJ (inte Binks) och fråga?

#184

Postad 09 november 2014 - 01:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Kraften kan ju inte gärna somna in :P. Det är ju som att cykla har du väl lärt dig hantera kraften så har du ;)

De menar väl metaforiskt att någon börjar använda kraften igen efter en dvala användningsmässigt sett. Det är fred i galaxen efter sexan såvitt vi vet, så nån sith börjar väl mucka och så är det igång igen. Enda tänkbara scenariot.

På svenska "Där kraften vilar" enligt imdb. Fuck sake. Varför inte lika väl köra på "Kraften tar nya krafttag".


Nåväl, ett Star Wars utan Vader och Yoda, kommer att bli tufft. Men bara att se de tre legenderna tillsammans igen kommer att bli så episkt.

Redigerat av Zoiler, 09 november 2014 - 01:26.


#185

Postad 10 november 2014 - 08:22

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

lol. Det är alltså prequels till de existerande rullarna? Jag försöker hålla mig så oinformerad som möjligt då jag vet med mig att jag ändå kommer se dem på något vänster...

Hmm var Emperor och Yoda pionjärer att upptäcka kraften?

Sequels. Hörs ju på namnet också det det är Episoderna 7-8-9 som är under produktion.

Nä kraften är ju upptäckt sedan länge?

Nä, inte "upptäcks", "vaknar" är ordet. Men det är klart, en ny serie som utspelas 1000-tals år innan då kraften verkligen var "nyupptäckt" och det rådde stora krig mellan sitherna (som på det tiderna var många istället för bara 2) kunde vara rätt intressant. :)

Redigerat av agpath, 10 november 2014 - 08:23.


#186

Postad 10 november 2014 - 08:41

altair4
  • altair4
  • Veteran

  • 1 621 inlägg
  • 0
Vet inte om jag gillar The Force Awakens. Känns lite Batman Begins över det. Samtidigt blev det ju en grym trilogi så. :)

Film 1: The Force Awakens
Film 2: The White Knight
Film 3: The White Knight Rises

#187

Postad 10 november 2014 - 08:42

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 0
Ok, det låter faktiskt lite spännande att Luke verkar vara på fel sida of the force. Där med inte sagt att han kommer vara skurk. Känns som en stor tvist är upplagd inför kommande filmer

#188

Postad 10 november 2014 - 08:48

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Ok, det låter faktiskt lite spännande att Luke verkar vara på fel sida of the force. Där med inte sagt att han kommer vara skurk. Känns som en stor tvist är upplagd inför kommande filmer

Nu är ju inte storyn i sig ny, den har funnits på pränt sedan många år och det är bara att läsa valfri Star Wars-wiki så framgår vad som händer både med Luke, Palpatine och alla andra. Lite som med The Hobbit, Game of Thrones eller valfri bokfilmatisering. Storyn är känd men inte hur den kommer att adapteras till film.

Redigerat av agpath, 10 november 2014 - 08:49.


#189

Postad 10 november 2014 - 11:16

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 2

Kraften kan ju inte gärna somna in :P.

Jodå
https://twitter.com/...6730240/photo/1

#190

Postad 10 november 2014 - 16:17

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 0

Nu är ju inte storyn i sig ny, den har funnits på pränt sedan många år och det är bara att läsa valfri Star Wars-wiki så framgår vad som händer både med Luke, Palpatine och alla andra. Lite som med The Hobbit, Game of Thrones eller valfri bokfilmatisering. Storyn är känd men inte hur den kommer att adapteras till film.


Har för mig att jag läste att dom inte skulle basera på sådant utan skriva helt nytt

#191

Postad 10 november 2014 - 16:50

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Jodå
https://twitter.com/...6730240/photo/1


lol Jo Ewan kan va bra sövande :)

#192

Postad 10 november 2014 - 17:01

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Har för mig att jag läste att dom inte skulle basera på sådant utan skriva helt nytt

Yes, stämmer.

http://geekleagueofa...-for-star-wars/

"Last week, Lucasfilm made headlines with an official press release that essentially relegated the entirety of the Star Wars Expanded Universe—novels, comics, video games, role-playing manuals, etc"

Redigerat av masse70, 10 november 2014 - 17:04.


#193

Postad 12 november 2014 - 08:47

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Yes, stämmer.

http://geekleagueofa...-for-star-wars/

"Last week, Lucasfilm made headlines with an official press release that essentially relegated the entirety of the Star Wars Expanded Universe—novels, comics, video games, role-playing manuals, etc"

Lika bra det, så slipper man få filmerna spoilade redan innan de är gjorda. :)

#194

Postad 12 november 2014 - 08:52

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Lika bra det, så slipper man få filmerna spoilade redan innan de är gjorda. :)

Ja, det var nog också ett av huvudskälen, det samt att köpa sig konstnärlig frihet att ta storyn dit dom vill.

#195

Postad 12 november 2014 - 16:09

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Det är väl ett måste om de ska mjölka ut 9 uppföljare också? Jag är lite cynisk idag lol.

Tanken är väl knappast i alla fall att det bara ska va en ny trilogi?

#196

Postad 12 november 2014 - 22:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 1
Nästa år har de gjort 7 filmer på 38 år. Tar i regel 3 år mellan varje film och 3 timmar var tredje år är inte tillräckligt för att jag ska tycka det är för mycket iaf, tvärtom. Nästa film kommer säkert slå några försäljningsrekord.

De gör för lite Star Wars-spel också. SW mjölkas för lite eller kanske precis lagom.

#197

Postad 13 november 2014 - 08:46

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Nästa år har de gjort 7 filmer på 38 år. Tar i regel 3 år mellan varje film och 3 timmar var tredje år är inte tillräckligt för att jag ska tycka det är för mycket iaf, tvärtom. Nästa film kommer säkert slå några försäljningsrekord.

De gör för lite Star Wars-spel också. SW mjölkas för lite eller kanske precis lagom.

3 timmar? Var fick du det ifrån? Samtliga 6 filmer klockar in på ca 2h, det är en policy som Lucas har haft. Ska iofs bli spännande att se om de Abrams tänker hålla på det eller tänja ut på det som alla andra filmer nuförtiden. Och sen en Extended på det så att alla blir nöjda. ;)

#198

Postad 13 november 2014 - 14:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

3 timmar? Var fick du det ifrån?

Tänkte att alla storfilmer brukar vara så långa, men det spelar ju mindre roll om det är två eller tre sett över tre år :)

Får väl hoppas på att denna blir tre.

#199

Postad 13 november 2014 - 15:50

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Finns ju extended cuts. Dock har det ju släppts otroligt mycket skräpiga star wars lir så med det sätt så har det släppts för mycket.

Lite tråkigt var ju ett tag där Lucas Arts typ inte kunde göra fel :)

#200

Postad 14 november 2014 - 08:30

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Finns ju extended cuts. Dock har det ju släppts otroligt mycket skräpiga star wars lir så med det sätt så har det släppts för mycket.

Lite tråkigt var ju ett tag där Lucas Arts typ inte kunde göra fel :)

Det finns inga "extended cuts", däremot Special Edition. Det är inte samma sak.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.