Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Interstellar av Chris Nolan -2014 (sci-fi)

262 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 09 november 2014 - 15:29

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
We ask Nolan some of our most pressing questions just after seeing the film.
http://www.ign.com/a...tellar-spoilers

Director Christopher Nolan's highly-anticipated space epic Interstellar is now in theaters and has audiences and critics alike talking. We were able to sit down with Jonathan Nolan - who co-wrote the script with his brother Christopher - shortly after seeing the film to talk about how and why the team made certain story decisions.


Redigerat av Zerox_no1, 09 november 2014 - 15:29.


#52

Postad 09 november 2014 - 19:01

mikaels
  • mikaels
  • Beroende

  • 1 496 inlägg
  • 0

Berätta hur ljud och bilden var på Rigoletto, jag kanske ska se den igen om en vecka.

Ljudet var lysande, riktigt högt när det skulle vara det, och helt tyst när det skulle vara det. Härligt med film som tnyttjar dynamiken ordentligt. Gillar man bas fanns det så det räckte till.
Bilden var fin, filmisk, detaljerad, svart som rymden. Vet inte om det var film eller digitalt, men skulle gissa på film av nyansrikedomen att döma.

#53

Postad 09 november 2014 - 19:15

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 0
Digitalt alla gånger. Eller tror du inte? Specialeffekter är så mycket enklare då.

#54

Postad 09 november 2014 - 19:48

FEA
  • FEA
  • Guru

  • 4 196 inlägg
  • 0

Berätta hur ljud och bilden var på Rigoletto, jag kanske ska se den igen om en vecka.


Bilden var fullt duglig... den enda smolken var en aningens blek svärta stundtals, men det är en marginell anmärkning. (Jag reagerade hursomhelst på det...)

Ljudet var riktigt bra, lite framtung i mixen kanske.

Dynamiken var det inget fel på. Den utnyttjades på ett bra sätt i filmen.

Volymen var rejält uppskruvad i salongen, så som jag gillar det. Dock såg jag flera besökare som täckte för öronen vid ett par tillfällen.

Redigerat av FEA, 09 november 2014 - 19:50.


#55

Postad 09 november 2014 - 20:36

mikaels
  • mikaels
  • Beroende

  • 1 496 inlägg
  • 0

Digitalt alla gånger. Eller tror du inte? Specialeffekter är så mycket enklare då.

Alltså, den är ju filmad på film (anamorf 35 mm och IMAX), men jag menade om visningen var digital eller analog, den distribueras ju i båda varianterna (iallafall i USA), och Rigoletto har både digitala och analoga projektorer, och klarar 70 mm.
Länk till HTF som citerar den officiella siten: http://www.hometheat...-8#entry4165747

#56

Postad 09 november 2014 - 21:53

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Tyckte filmen var lite av en besvikelse. Hade det inte varit för alla bra skådespelare så hade det varit en kalkon anser jag. Den får 3 i betyg för att den är snygg och att skådespeleriet var bra. Storyn var en jävla soppa.

#57

Postad 10 november 2014 - 00:31

dealerovski
  • dealerovski
  • Forumräv

  • 882 inlägg
  • 0
Rigoletto har 4k digital projektor och jag är nästan helt säker på att kopian var digitalt 4k. När jag var i London sa dom att det bara fanns 5st 70mm film kopior i hela europa och endast en i London.

#58

Postad 10 november 2014 - 01:56

dealerovski
  • dealerovski
  • Forumräv

  • 882 inlägg
  • 0
http://youtu.be/GoNejagaoVs

The Science Of Interstellar - 720p HD

#59

Postad 10 november 2014 - 08:38

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 1
Tyckte inte om att Nolan dissade månlandningen. Han försöker alltid ha en trovärdig vetenskaplig grund och detta hjälpte inte.

Redigerat av budwhite, 10 november 2014 - 08:39.


#60

Postad 10 november 2014 - 08:42

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Tyckte inte om att Nolan dissade månlandningen. Han försöker alltid ha en trovärdig vetenskaplig grund och detta hjälpte inte.


Ja det där var totalt onödigt. Massa grejjer jag retar mig på med filmen men den var ok som underhållning iaf.
Långt ifrån så bra som jag hade förväntat mig dock.

#61

Postad 10 november 2014 - 08:48

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Det bästa med filmen enligt mig är att det mesta i filmen faktiskt är baserat på forskning kring t ex svarta hål. Mind blowing är rätt ordval...

http://www.space.com...141108_35242157

EDIT: I ett flertal trailers ser man morfar och dottern när de ser uppskjutningen, men detta var inte med i filmen?
Kommer det kanske en förlängd version i samband med bluray-släpp?

Bifogad fil  Skärmklipp.JPG   27,02K   6 Antal nerladdningar

Redigerat av MrSpokk, 10 november 2014 - 08:53.


#62

Postad 10 november 2014 - 10:12

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 1

Långt ifrån så bra som jag hade förväntat mig dock.

:D Du behagar skämta?

Tycker mest det ser ut som du laddade järnet för att ta med både en och två fogsvansar till filmen... ;)

Ser otroligt larvig ut men man får väl se den ändå.

Hmm nu blir jag tveksam till att ens se den på bio.

Ska se filmen ikväll iaf men mina förväntningar är inte så höga längre. Vill hålla nere min besvikelse ;) Sci-fi brukar vara underhållande så jag hoppas jag inte blir uttråkad iaf. Jag är ingen jättefan av Nolan heller.



edit: Funtar på om man skulle palla sig iväg till bion, va ju typ 100 år sen. Om jag går så missar jag en läggning av ungen så det ska väl rätt mkt till om jag ska känna att jag gjort ett dåligt byte? :D

Redigerat av pacman, 10 november 2014 - 10:33.


#63

Postad 10 november 2014 - 11:28

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 892 inlägg
  • 1

Tyckte inte om att Nolan dissade månlandningen. Han försöker alltid ha en trovärdig vetenskaplig grund och detta hjälpte inte.


Han dissar väl konspirationsteoretikerna mer än själva månlandningen? Internet har lurat folk att det inte skedde och att det var slöseri med resurser slösa pengar på rymdfart och försöka ta sig härifrån. Pengarna hamnar bara i korrupta fickor.

#64

Postad 10 november 2014 - 12:19

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

:D Du behagar skämta?

Tycker mest det ser ut som du laddade järnet för att ta med både en och två fogsvansar till filmen... ;)



edit: Funtar på om man skulle palla sig iväg till bion, va ju typ 100 år sen. Om jag går så missar jag en läggning av ungen så det ska väl rätt mkt till om jag ska känna att jag gjort ett dåligt byte? :D


Den är sevärd om man bortser från en del klantiga saker i berättandet. En bättre film på liknande tema är Contact tycker jag.

#65

Postad 10 november 2014 - 12:24

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Den är sevärd om man bortser från en del klantiga saker i berättandet. En bättre film på liknande tema är Contact tycker jag.


Vilka klantiga saker?

#66

Postad 10 november 2014 - 12:32

Tomanista
  • Tomanista
  • Veteran

  • 2 396 inlägg
  • 0

Vilka klantiga saker?


Jag skrev om en del på första sidan. Manuset hade behövt några kritiska granskningar innan de började filma. Nolan har dock nått den statusen att ingen inom produktionen längre kritiserar det han och brorsan gör.

Redigerat av Tomanista, 10 november 2014 - 12:35.


#67

Postad 10 november 2014 - 12:39

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
Förhoppningsvis kommer jag iväg och ser den på bio denna veckan. Hoppas den är bra men samtidigt tycker jag att Inception var sådär och att The dark knight rises var okej, så mina förväntningar är inte skyhöga.

#68

Postad 10 november 2014 - 13:32

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Vilka klantiga saker?


Spoiler
Men som sagt det är en hyfsad sevärd film. Väldigt snygg och bra skådespeleri iaf.
Ungefär som Nolans andra filmer. Är egentligen bara Prestige och Memento jag tycker är riktigt bra av Nolans filmer. Han är smått överskattad i min bok.

Rätt så spot on recension tycker jag iaf. Smaken är som baken som sagt http://hd.se/kultur/...isk-hemlangtan/

Redigerat av Unregistereddc471864, 10 november 2014 - 13:36.


#69

Postad 10 november 2014 - 15:11

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Spoiler


Spoiler


#70

Postad 10 november 2014 - 15:18

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Ungefär som Nolans andra filmer. Är egentligen bara Prestige och Memento jag tycker är riktigt bra av Nolans filmer.


Jo första gången jag såg dem var de riktigt bra! The Dark knight och Batman Begins tycker jag också håller hög nivå. The dark knight rises och inception var bara okej i min bok!

Hoppas Interstellar är bättre! :)

Redigerat av genstruktur, 10 november 2014 - 15:23.


#71

Postad 10 november 2014 - 18:13

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 0

Han dissar väl konspirationsteoretikerna mer än själva månlandningen? Internet har lurat folk att det inte skedde och att det var slöseri med resurser slösa pengar på rymdfart och försöka ta sig härifrån. Pengarna hamnar bara i korrupta fickor.


Internet? Konspirationsteorin fanns långt tidigare.

#72

Postad 10 november 2014 - 18:18

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 1
Från DNhd:

"Men vad gör det när berättelsen mest är ett hopkok av undergångsscenarier, saltat med ljudlösa explosioner, förräderier och kvasifilosofiskt snack om att kärleken är starkare än gravitationen från ett svart hål?"

Sade jag inte innan att den skulle handla om kärlek, kanske? ;) Det gör Contact också visserligen, men jag visste att det skulle bli kärlekstrams av denna rymdfilm. Men det gör inget. Jag kommer ändå att se den.. :)

En imponerande sci-fi-film utan kärlek, tycker jag i alla fall, är Under The Skin. Den är fan i mig ett mästerverk. Bara början i filmen är sjukt bra.

Redigerat av Unregistered1fef72f3, 10 november 2014 - 18:21.


#73

Postad 10 november 2014 - 18:19

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
OT
När ni ändå snackar rymden. Tips på bra läsning (jag lyssnade på ljudboken) är The Martian av Andy Weir.

Den skall komma på duken 2016 med Matt Dameon har jag läst.

http://en.m.wikipedi...tian_(Andy_Weir)

Trots att den är på engelska hängde man med ganska bra, trotts mycket tekniska termer/formler. Min första ljudbok på engelska :-)

Om ni ser/lyssnar på Tested.com så har dom pratat mycket gott om denna och har även en spoiler cast om den.

Redigerat av SKIBBE, 10 november 2014 - 18:21.


#74

Postad 10 november 2014 - 20:06

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 892 inlägg
  • 0

Internet? Konspirationsteorin fanns långt tidigare.


Går ju alltid hitta någon filur givetvis men nej den var inte speciellt gångbar på 60-talet. Inte ens ryssarna trodde det var fejk och de borde ha spioner ;)

Först med internet som konspirationsteorierna verkligen tagit fart. Är väl rätt så naturligt det är så långt bort och många konspirationsteoretiker var inte ens födda när det hände.

#75

Postad 10 november 2014 - 21:34

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 1

Går ju alltid hitta någon filur givetvis men nej den var inte speciellt gångbar på 60-talet. Inte ens ryssarna trodde det var fejk och de borde ha spioner ;)

Först med internet som konspirationsteorierna verkligen tagit fart. Är väl rätt så naturligt det är så långt bort och många konspirationsteoretiker var inte ens födda när det hände.


Konspirationer är kul att läsa!
Senaste jag läst är en person på Flashback som är övertygad om att Newtons lagar är fiction och att inga raketmotorer fungerar i vakuum. Och att vi som "tror" på det som lärs ut om t ex Newton är en skock med lättlurade idioter. Typ.

Slut OT.

#76

Postad 10 november 2014 - 23:10

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

  • 3 398 inlägg
  • 1

Konspirationer är kul att läsa!
Senaste jag läst är en person på Flashback som är övertygad om att Newtons lagar är fiction och att inga raketmotorer fungerar i vakuum. Och att vi som "tror" på det som lärs ut om t ex Newton är en skock med lättlurade idioter. Typ.

Slut OT.


SÅg ett sjukt kul klipp på en kvinna som "bevisade" att drycken Monster var djävulens verk.
Mycket underhållande

#77

Postad 13 november 2014 - 06:46

FEA
  • FEA
  • Guru

  • 4 196 inlägg
  • 0
All diskussion om filmen i denna tråd har gjort mig sugen på att se om den; det och att jag vill hinna göra så innan den tas ner från de större dukarna.

Det ska bli kul att se hur jag upplever filmen vid en andra titt.

Interstellar har visst en stark dragningskraft på mig...

#78

Postad 13 november 2014 - 07:18

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Först med internet som konspirationsteorierna verkligen tagit fart. Är väl rätt så naturligt det är så långt bort och många konspirationsteoretiker var inte ens födda när det hände.

Nja det har ju tom gjorts film på just detta tema långt innan internet fanns...

Denna inte var iofs inte om just månlandningen, men var inspirerad av teorierna kring den

http://www.imdb.com/title/tt0077294/

#79

Postad 13 november 2014 - 10:57

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 0
Den ja! Den finns väl på Blu-ray?

#80

Postad 13 november 2014 - 11:33

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 892 inlägg
  • 0

Nja det har ju tom gjorts film på just detta tema långt innan internet fanns...

Denna inte var iofs inte om just månlandningen, men var inspirerad av teorierna kring den

http://www.imdb.com/title/tt0077294/


Men det är ju en sci fi rulle som Interstellar. Det är inte en dokumentär som ska bevisa att månlandningen var fake :P

Minns den som helt okej för övrigt :)

#81

Postad 13 november 2014 - 11:39

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Men det är ju en sci fi rulle som Interstellar. Det är inte en dokumentär som ska bevisa att månlandningen var fake :P

Minns den som helt okej för övrigt :)

Nu vill jag inte gå för mycket off topic här, men du missar ju hela min poäng eller så läser du bara lite slarvigt.

Poängen är att dessa teorier var rätt utbredda långt innan internet fanns, tom såpass att de inspirerade till filmer om det.

Vilket just filmen jag länkade till var, är du med nu?



#82

Postad 13 november 2014 - 16:59

FEA
  • FEA
  • Guru

  • 4 196 inlägg
  • 0

All diskussion om filmen i denna tråd har gjort mig sugen på att se om den; det och att jag vill hinna göra så innan den tas ner från de större dukarna.

Det ska bli kul att se hur jag upplever filmen vid en andra titt.

Interstellar har visst en stark dragningskraft på mig...


Tre timmar gick minst lika snabbt som förra gången, filmen är riktigt bra!

#83

Postad 13 november 2014 - 18:29

dealerovski
  • dealerovski
  • Forumräv

  • 882 inlägg
  • 0

Tre timmar gick minst lika snabbt som förra gången, filmen är riktigt bra!


Om du verkligen gillar filmen ska du se den på IMAX. 120% mer bild i vissa scener. http://www.odeon.co....s/bfi_imax/211/

http://youtu.be/bGTm0FwOMWs
http://youtu.be/fCzvSlAnDh0

Redigerat av dealerovski, 13 november 2014 - 21:52.


#84

Postad 13 november 2014 - 19:26

tuna74
  • tuna74
  • Forumräv

  • 568 inlägg
  • 0
Är närmsta riktiga IMAX i London eller?

#85

Postad 13 november 2014 - 20:26

dealerovski
  • dealerovski
  • Forumräv

  • 882 inlägg
  • 0

Är närmsta riktiga IMAX i London eller?


Ja, så långt jag känner till är den det. Men i slutet på 2014 ska även BFI IMAX i London digitaliseras och därför är Interstellar den sista "riktiga" imaxfilm som visas.
http://www.nolanfans...m-imax-release/

Frågan är vilken sorts imaxduk det blir i solna Sverige. 1.44 eller 1.67 AR ?

#86

Postad 13 november 2014 - 21:12

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
Då har man sett den på bio. Förutom sista 20-30 minuterna, då jag tyckte den blev lite för flummig och orealistisk, så tycker jag filmen var bra! Betyg 4/5.

Redigerat av genstruktur, 13 november 2014 - 21:13.


#87

Postad 14 november 2014 - 02:21

atroxa
  • atroxa
  • Amatör

  • 92 inlägg
  • 0
Jag anser iaf att det är Nolans bästa film och den bästa filmen som gjorts sedan 1995. 10/10 på IMDb har jag inte gett en film sedan 2002, och då hade jag ändå sjukt höga förväntningar.

#88

Postad 14 november 2014 - 05:22

FEA
  • FEA
  • Guru

  • 4 196 inlägg
  • 0

Om du verkligen gillar filmen ska du se den på IMAX. 120% mer bild i vissa scener.


Att flyga till London för att se Interstellar blir lite väl dyrt för en film, även om den är bra :)

#89

Postad 14 november 2014 - 08:37

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 892 inlägg
  • 0
Hitta ett maskhål gratis resa!

#90

Postad 14 november 2014 - 15:35

dealerovski
  • dealerovski
  • Forumräv

  • 882 inlägg
  • 0
Man kan åka på morgonen och sen tillbaka samma kväll för under tusenlappen. :)

#91

Postad 14 november 2014 - 16:58

zephir
  • zephir
  • Forumräv

  • 554 inlägg
  • 0
Atroxa, bara av ren nyfikenhet; vilken film -95 var så bra? Braveheart, Seven eller någon annan?

/r

#92

Postad 14 november 2014 - 18:48

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

  • 3 398 inlägg
  • 0
SE7EN givetvis ;)

#93

Postad 14 november 2014 - 18:58

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Jag är mer intresserad av vilken film som kom 2002 som han gav 10/10 på imdb!

#94

Postad 15 november 2014 - 00:54

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0
Bra film men varför behövde de skriva in en hästrobot i filmen? Tröttnade på hans J.J. Binks-tjafs...

#95

Postad 15 november 2014 - 09:31

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
Ojoj, vilken makalös film!
Det är nog första gången det är tyst i salongen vid en reveal i en film.

Redigerat av Zerox_no1, 15 november 2014 - 09:33.


#96

Postad 16 november 2014 - 12:37

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 892 inlägg
  • 0
Den dåliga ljudmixen är med vilje
http://www.hollywood...rstellar-749465

#97

Postad 17 november 2014 - 00:46

dealerovski
  • dealerovski
  • Forumräv

  • 882 inlägg
  • 0

Ljudet var lysande, riktigt högt när det skulle vara det, och helt tyst när det skulle vara det. Härligt med film som tnyttjar dynamiken ordentligt. Gillar man bas fanns det så det räckte till.
Bilden var fin, filmisk, detaljerad, svart som rymden. Vet inte om det var film eller digitalt, men skulle gissa på film av nyansrikedomen att döma.

Bilden var fullt duglig... den enda smolken var en aningens blek svärta stundtals, men det är en marginell anmärkning. (Jag reagerade hursomhelst på det...)

Ljudet var riktigt bra, lite framtung i mixen kanske.

Dynamiken var det inget fel på. Den utnyttjades på ett bra sätt i filmen.

Volymen var rejält uppskruvad i salongen, så som jag gillar det. Dock såg jag flera besökare som täckte för öronen vid ett par tillfällen.

Den dåliga ljudmixen är med vilje
http://www.hollywood...rstellar-749465



Utan att ha läst länken ovan så kan jag berätta om min ljudupplevelse här i Stockholm på Rigoletto. För det första tyckte jag ljudvolymen var alldelles för låg, man hörde knappt musiken ibland på vissa ställen. Det saknades även ett riktigt uns eller tryck när det skulle behövas det.. det blev lite tunt intryck då. Bara lite högre ljudvolym hade hjälpt enligt mig.

Jag jämför ljudet med det jag såg i London två ggr varav en gång i IMAX. Det var defentivt en helt annan ljudmix på IMAX precis som det ska. Men seriöst, det verkar som dom lagt ner allt krut (tid) på den mixen och helt glömt bort vanlig dolby mix. Lite trist, får hoppas på blu-ray ljudet blir omarbetat kanske även Atmos?

Det var några scener som jag la på minne i IMAX mixen som lät väldigt annorlunda på rigoletto. Tex när dom kör bilen genom majsfältet i början och passerar ett elstängsel som går av, då hör man endast ett svagt ljud att något brister och att dom kör över något.. Inte på imax. Där knallar det till ordentligt i örat och man hör verkligen tydligt även om man skulle blunda i det ögonblicket att ett metallstängsel går av. Många andra småljud upplevde jag som att dom nästan försvinner bort i allt annat. På imax markerar och nästan överdriver man sånt ljud på ett helt annat sätt så man istället känner att man är där.

Måste tillägga att det inte alltid är så låg ljudvolym när jag går på bio här hemma men det är väldigt frustrerande att det aldrig är koncekvent och att man inte kan veta i förväg hur dom ställer in sånt. Ska det behöva va ett sådant lotto? Kan dom verkligen sätta en unik ljudvolym på biograferna efter maskinistens eget tycke? Tänk om dom är så löjliga att dom sänker volymen om någon gnällspik klagat på volymen vid en tidigare föreställning.. hemska tanke. Nä, får gott vänta och se vad som blir av solnas nya biolokaler näst nästa år.

Redigerat av dealerovski, 17 november 2014 - 02:06.


#98

Postad 17 november 2014 - 01:38

dealerovski
  • dealerovski
  • Forumräv

  • 882 inlägg
  • 0

Den dåliga ljudmixen är med vilje
http://www.hollywood...rstellar-749465


“We mixed for months and months and we talked about everything. We must have mixed this film over six months. It was a continuous, organic process and discussion.”


mkey!

Redigerat av dealerovski, 17 november 2014 - 01:39.


#99

Postad 17 november 2014 - 04:47

budwhite
  • budwhite
  • Veteran

  • 1 918 inlägg
  • 0
Varför såg du den på igen i London på en mindre skärm?

#100

Postad 17 november 2014 - 05:18

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 892 inlägg
  • 0
Kul med imax vs dolby jämförelsen. Jag såg ju på dolby mixen och på min salong var det bra uppskruvat men som du säger detaljfattigt och boomig bas. Kanske därför de dragit ner volymen på din Dolby salong då maskinisten störde sig på detta.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.