Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Play för Media Center

228 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#151

Postad 29 juli 2012 - 11:59

snipe122
  • snipe122
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Funkar inte för mig. Har installerat senaste versionen och senaste flash + nvidia drivrutiner. Kör Win7 x64. Jag får alltid: "media center extensibility host has stopped working". Första gången jag kör play så laddar den några grejer, sen slutar den fungerar. Jag måste boota om datorn för att få den ladda igen, annars krashar den direkt. Dock kommer jag aldrig till själva uppspelningen. Någon som har samma problem? Har provat både på min laptop och på min mediacenter, samma problem :(

#152

Postad 30 juli 2012 - 11:34

tojal
  • tojal
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
Hej snipe122,

Vilken version kör du, är det 1.3.1? Jag såg att du tidigare haft problem med att få Play att fungera, har du fått det att fungera alls?

#153

Postad 31 juli 2012 - 01:08

patrikpet
  • patrikpet
  • Wannabe

  • 48 inlägg
  • 0
Hej,

Jag använder Play 1.3.1. Bland "SvtPlay Kategorier" så ser jag inte "Dokumentär", "OS London 2012" och "Live" som syns om man går till http://www.svtplay.se/kategorier.

Går det att fixa?

Patrik

#154

Postad 02 augusti 2012 - 20:59

snipe122
  • snipe122
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0

Hej snipe122,

Vilken version kör du, är det 1.3.1? Jag såg att du tidigare haft problem med att få Play att fungera, har du fått det att fungera alls?


Hej Tojal,

som sagt, jag kör senaste versionen. Den laddar bara, sen krashar den innan jag kan välja någonting. Om jag kör svtplay i IE så fungerar det utmärkt :( Men i Mediacenter krashar den på båda av mina datorer med felmeddelandet som jag skrev innan - vet verkligen inte varför... Hade varit bra att få igång den...!

#155

Postad 03 augusti 2012 - 14:29

lbs129
  • lbs129
  • Wannabe

  • 17 inlägg
  • 0
Hej,

Jag laddade ner programmet i första inlägget och får följande fel i Media Center (Windows 7 Pro 64-bit):
"Programmet Play har slutat svara och du kommer att återgå till Windows Media Center."

Mvh Johan

#156

Postad 03 augusti 2012 - 18:23

tojal
  • tojal
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0

...få en hederlig listvy, dvs utan alla bilder. - Just nu funkar det så pass dåligt att det i praktiken är oanvändbart....


Hej spel,

Ja det är fullt rimligt önskemål. Lovar dock inget när det kommer på plats.

#157

Postad 03 augusti 2012 - 18:30

tojal
  • tojal
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
snipe122,

har Play funkat för dig någon gång? Om så vilken version?

Hej Ibs129,

Japp, den "dontationsfria" versionen stöds inte längre, jag skall plocka bort den från inlägget.

Mvh T

#158

Postad 03 augusti 2012 - 18:41

tojal
  • tojal
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
patrikpet,

tyvärr inte. Det "öppna" api som Svt tillhandahåller kommer dessvärre att fasas ut och det är detta som Play använder. Det som används av SvtPlay kommer tyvärr inte att göras publikt:

"Dessvärre tillåter inte våra avtal med rättighetsinnehavarna att vi får spela upp deras innehåll på andra domäner än våra egna. Hade det bara varit ett tekniskt problem hade vi haft ett öppet API för tre år sedan. Men vi kommer fortsätta att jobba för det, dock ser det inte speciellt ljust ut." (Från svtplay forumet)

#159

Postad 03 augusti 2012 - 21:15

snipe122
  • snipe122
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0

snipe122,

har Play funkat för dig någon gång? Om så vilken version?

Hej Ibs129,

Japp, den "dontationsfria" versionen stöds inte längre, jag skall plocka bort den från inlägget.

Mvh T


Har aldrig fungerat för mig :( Jag tror Ibs129 har samma problem som jag har. Jag ser felmeddelandet bara om jag har mediacentret i ett fönster, inte i fullscreen. I fullscreen får jag bara "Programmet Play har slutat svara och du kommer att återgå till Windows Media Center.". Om jag kör i fönster så ser jag felet som är orsaken... En tidigare version har inte krashat - men det gick inte att spela upp. Cirkeln snurrade bara runt hela tiden, men jag fick aldrig se någon film ;)

#160

Postad 03 augusti 2012 - 22:30

tojal
  • tojal
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0

som sagt, jag kör senaste versionen.


Har aldrig fungerat för mig :( Jag tror Ibs129 har samma problem som jag har.


När du säger senaste versionen, menar du den som finns för nedladdning i första inlägget?
Om så då har du svar på varför den inte fungerar, det står även att den versionen är osupportad.

#161

Postad 04 augusti 2012 - 08:25

Slangare
  • Slangare
  • Forumräv

  • 661 inlägg
  • 0

Hej,

Jag laddade ner programmet i första inlägget och får följande fel i Media Center (Windows 7 Pro 64-bit):
"Programmet Play har slutat svara och du kommer att återgå till Windows Media Center."

Mvh Johan


Hej,

Jag får samma felmeddelande.
Jag kör nog senaste versionen som har funkat.
Har funderat på om felet började när OS började för att så tillkom en ny katergori på SVT plays hemsida..

#162

Postad 04 augusti 2012 - 10:13

tojal
  • tojal
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
Hej Slangare,

Se svar till Ibs129

#163

Postad 05 augusti 2012 - 14:19

snipe122
  • snipe122
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0

När du säger senaste versionen, menar du den som finns för nedladdning i första inlägget?
Om så då har du svar på varför den inte fungerar, det står även att den versionen är osupportad.


Okej, missade jag. Hur kan jag få versionen som fungerar? Vill gärna testa den innan jag donerar någonting.

#164

Postad 07 augusti 2012 - 09:12

Slangare
  • Slangare
  • Forumräv

  • 661 inlägg
  • 0

Hej Slangare,

Se svar till Ibs129


Hej,

Jag har donationsversionen 1.3.

#165

Postad 07 augusti 2012 - 11:20

tojal
  • tojal
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0

Jag har donationsversionen 1.3.


Installera version 1.3.1

#166

Postad 10 augusti 2012 - 12:57

Erna113
  • Erna113
  • Wannabe

  • 26 inlägg
  • 0
Hmmm vet inte om det bara är jag som är trög, men vart hittar man vart man laddar ner det någonstans?
Står i första inlägget, men hittar ingen länk.

#167

Postad 11 augusti 2012 - 17:43

tojal
  • tojal
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
Hej Enra113,

Hmm, vart står det någonstans? Däremot står det:
"Nytt för denna (1.1.0) och kommande versioner är att endast de som väljer att donera får ta del av dessa releaser"

Det fanns en utvärderingsversion tidigare utan krav på donation om det är den du tänker på? Den är numera borttagen, vill gärna inte underhålla två versioner.


Mvh T

#168

Postad 08 september 2012 - 19:47

robpow
  • robpow
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Hej. Skulle vilja komma igång med Play för Media Center men jag förstår att det nu inte längre finns en allmänt tillgänglig version att ladda ner. Så ska man typ donera lite för att få länken och sen donera lite mer om man gillar appen?

Mvh

#169

Postad 09 september 2012 - 20:38

tojal
  • tojal
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
Hej robpow,

japp det stämmer. Det fanns en utvärderingsversion tidigare men den är bortplockad eftersom jag inte vill underhålla två versioner.

vänligen T

#170

Postad 09 september 2012 - 20:45

tojal
  • tojal
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
Inga nyheter gällande SvtPlay ännu, tyvärr endast en tidsfråga innan dagens api slutar att fungera.
Kanal5 är på ingång, det enda som saknas är uppspelaren vilken inte vill fungera i WMC. Frustrerande eftersom det fungerar i webbläsaren men jag jobbar vidare för att hitta en lösning.

/T

#171

Postad 11 september 2012 - 22:42

robpow
  • robpow
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Hej Tojal,

OK, nybörjardonering skickad :)

Mvh

#172

Postad 01 oktober 2012 - 16:55

Unregistered31248d18
  • Unregistered31248d18
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0

Inga nyheter gällande SvtPlay ännu, tyvärr endast en tidsfråga innan dagens api slutar att fungera.
Kanal5 är på ingång, det enda som saknas är uppspelaren vilken inte vill fungera i WMC. Frustrerande eftersom det fungerar i webbläsaren men jag jobbar vidare för att hitta en lösning.

/T


Tycks ha slutat fungera.

#173

Postad 03 oktober 2012 - 20:23

Unregistereda41a67b6
  • Unregistereda41a67b6
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Japps, ingen svt mer..... trist att svt skall vara så krångliga.

tojal, har du chans att fixa listvy (utan bilder) skulle detta uppskattas mycket.

#174

Postad 07 oktober 2012 - 20:13

tojal
  • tojal
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
jepajo: Japp men det finns en ljusning i sikte. Återkommer i ämnet!

#175

Postad 07 oktober 2012 - 20:17

tojal
  • tojal
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
spel: Håller med, men det finns en lösning på gång. Kräver dock extern(a) pryl(ar). Återkommer.

Usch, har dåligt samvete över detta. Vet att detta har efterfrågats tidigare, har dessvärre inte haft möjlighet att se över detta ännu. Lägger det på min att göra lista!

#176

Postad 09 oktober 2012 - 18:54

badarn
  • badarn
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0
Du gör ett grymt jobb tojal! Kul om det finns en lösning i sikte för svtplay...

#177

Postad 09 oktober 2012 - 20:04

tojal
  • tojal
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
Ok, har testat detta nu och det verkar fungera. Kommer framöver att använda SvtPlays Beta Kontroll och för att detta skall fungera behöver man antingen en IPhone, Android eller IPad.

När man startar SvtPlay (via Play) möts man av den här bilden, använder sig av någon av de rekommenderade QR-apparna som finns och läser av QR-koden från skärmen. Det resulterar i att man dirigeras till SvtPlay i sin (någon av de tidigare nämnda produkterna) där man väljer vad man vill se. När valet är gjort spelas filmen/klippet upp på skärmen och IPaden (eller motsvarande) fungerar då som en fjärrkontroll där man kan pausa, stoppa m.m. Fungerar helt ok men har sina brister, framförallt ur navigeringssynpunkt om man använder sig av telefonen. Ipaden känns något bättre i mitt tycke.
Beskrivningen ovan har säkert även den sina brister, mer finns att läsa i länken ovan.
Vet att detta inte är ett optimalt alternativ, framförallt inte för de som inte har tillgång till IPad eller liknande men ändock bättre än inget SvtPlay alls.

Kommer i nästa release vilket bör ske relativt snart.
/T

Redigerat av tojal, 09 oktober 2012 - 20:07.


#178

Postad 10 oktober 2012 - 15:22

Unregisteredfd02c471
  • Unregisteredfd02c471
  • Användare

  • 178 inlägg
  • 0
Eller använda Airplay servern Aerodrom http://funky-factory...rsion-1170.html om man ändå skall ta till iphone/ipad/Android enhet

#179

Postad 03 december 2012 - 10:01

PeBy
  • PeBy
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Suverän insatts som gör att MCE lever vidare! Donerade just och väntar nu med spänning på att få testa.

#180

Postad 03 december 2012 - 23:27

Unregisteredfd02c471
  • Unregisteredfd02c471
  • Användare

  • 178 inlägg
  • 0
Kanske snegla lite på XOT UzG som är ett XBMC plugin där SVT fungerar...

#181

Postad 04 december 2012 - 00:29

tojal
  • tojal
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
Japp, tycker absolut att du skall hoppa på XBMC spåret. Har hört att det kräver en viss handpåläggning men fungerar oftast väldigt bra. Berätta gärna vad du tycker om det...

#182

Postad 04 december 2012 - 09:19

Unregisteredfd02c471
  • Unregisteredfd02c471
  • Användare

  • 178 inlägg
  • 0
Jag kör det redan och fungerar jättebra. Saknar dock kategorierna (barn, kultur, sport etc.) som du har. Dessutom finns det inga ikoner för programmen så för min 4 åriga dotter är det värdelöst.

Menade, lyckas han, kan säkert du också lyckas!!! Förmodligen använder han sig av web scraping i någon form...Kanske kontakta honom för ett samarbete gällande svtplay?

#183

Postad 15 december 2012 - 17:59

cljo1
  • cljo1
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Hej, är ny här och får inte riktigt klart för mig hur aktuell status är på om SVT play funkar i den version man får tillgång till om man donerar. Någon som kan ge besked om detta?

Tack på förhand!

#184

Postad 16 december 2012 - 15:34

tojal
  • tojal
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
massimo: Det är inte aktuellt, bestämde mig tidigt för att inte anamma scraping utan endast api'er. Vid scrpaing hamnar man i ett väldigt utsatt läge där minsta teckenförändring i källan kräver ngn form av åtgärd.

#185

Postad 16 december 2012 - 15:38

tojal
  • tojal
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
cljo1: Det har varit dåligt med status uppdatering från min sida den senaste tiden. SvtPlay finns med i den senaste releasen och fungerar som jag beskrev i mitt tidigare inlägg (#177).

#186

Postad 11 januari 2013 - 13:36

Unregistered9fbffd63
  • Unregistered9fbffd63
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Finns det någon tanke på att gör en playapp variant av detta för Boxee?

#187

Postad 15 januari 2013 - 21:01

tojal
  • tojal
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0

Finns det någon tanke på att gör en playapp variant av detta för Boxee?


Nej, det är inte aktuellt men finns det inte redan, åtminstone app för SvtPlay?

#188

Postad 27 januari 2013 - 13:02

Unregisteredd95b6019
  • Unregisteredd95b6019
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Skickade in ett litet bidrag men har ännu inte fått någon länk för att hämta hem programmet skickad till mig. Har jag missuppfattat något kanske?

Mvh / Mattias

#189

Postad 13 februari 2013 - 11:31

bitcomplex
  • bitcomplex
  • 01100001001

  • 387 inlägg
  • 0
Goda nyheter: http://dev.bergqvi.s...-public-service

#190

Postad 13 februari 2013 - 18:00

SubUrban68
  • SubUrban68
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0

Hej!

Tojal... är det som bitcomplex länkar tiil något att använda?

Jag var ju en av de första att donera till ditt projekt, och det såg ju mycket bra ut. Allt samlat i WMC.

Sen när SVT sabbade det hela, och det kom en version att styra med sin mobil, så blev det inget för mig.Vi är 4 st i familjen varav 2 st barn under 6 år. De har liksom inga smartphones...


Så... jag hoppas på en teknik/användarvänlighet som det var från början...


Hoppas...



#191

Postad 13 februari 2013 - 19:35

tojal
  • tojal
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
bitcomplex: Tack för länken!

#192

Postad 13 februari 2013 - 19:48

tojal
  • tojal
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
SubUrban68: Jag håller med, det känns som sagt var inte helt optimalt med den nuvarande lösningen men jag tror dessvärre inte att detta är den rätta vägen att gå, åtminstone inte ännu. Utdrag ur länken som bitcomplex länkade till ovan:

"Värt att nämna är att SVT har ingenting med detta API att göra utan det bygger helt på skrapad data från SVT Play. Detta är bara en förhandstitt och jag lämnar inga som helst garantier om att API:t kommer att se som det gör idag."

Alltså skrapad data och inget api. Det kräver att den gode upphovsmannen till detta "API" håller det uppdaterat, om inte ja då är det ogjort arbete. Har nämnt tidigare här i tråden att jag kommer inte att implementera någon kanal som baseras på skrapning då det kräver ett idogt arbete att hålla den aktuell. Det leder oundviklingen till att kanalen för vår åtkomst emellanåt ligger nere eftersom struktur och/eller format ändrats i källan vilket gör det väldigt oförutsägbart.

#193

Postad 13 februari 2013 - 20:01

tojal
  • tojal
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0
Har nämnt tidigare att Kanal5Play är väg och den är fortfarande det men det har varit och är delvis fortfarande en utmaning att få den helt 100%.

Fick tyvärr överge idén om att använda den integrerade flashspelaren då den helt enkelt inte fungerade i WMCs integrerade webbläsare. Provade olika varianter men det enda som fungerade var att använda rtmpdump för att styra om filströmmen till VLC som tar i princip alla filformat. Det leder till att vi behöver ha en extern spelare (jag vet, inte optimalt men men..) för att få med kanal5play. Eftersom WMC tyvärr ligger i fokus så hamnar VLC bakom denna vid uppspelning, det går att minimera fönstret av WMC och maximera det igen vid uppspelning men jag försöker att hitta en annan lösning.

TED.com är på plats! I nuläget visas endast de senaste presentationerna men har ansökt om access till deras fulla API vilket kommer att göra den mer flexibel.

#194

Postad 14 februari 2013 - 06:42

bitcomplex
  • bitcomplex
  • 01100001001

  • 387 inlägg
  • 0

"Värt att nämna är att SVT har ingenting med detta API att göra utan det bygger helt på skrapad data från SVT Play. Detta är bara en förhandstitt och jag lämnar inga som helst garantier om att API:t kommer att se som det gör idag."

Alltså skrapad data och inget api.


Självklart är det ändå et api. Håller med om att det inte är 100% robust, å andra sidan är det kanske det enda som kommer finnas då anledningen till att svtplay inte har ett officiellt api väl är rättighetsproblem? Borde gå att bygga in stöd för att hantera svtplay via detta api, och om api:et går sönder ändå inte bryta appen genom lite vettig felhantering.

Det var för svtplay, och svtplay enbart som jag brydde mig om Play för mediacenter. Så jag hoppas du kan göra ett undantag här. Du slipper i alla fall att stå för skrapningen själv. Och api:et är light-weight och troligtvis lättimplementerat.

#195

Postad 14 februari 2013 - 19:20

tojal
  • tojal
  • Användare

  • 114 inlägg
  • 0

Det var för svtplay, och svtplay enbart som jag brydde mig om Play för mediacenter.


Det var väl en en viss feature du efterfrågade dessutom om jag inte missminner mig?

så vill jag inte sponsra något som fattas en absolut nödvändig funktion och som jag - i dagsläget - är osäker på om någonsin kommer prioriteras.


Den är dessvärre inte på plats och som du mycket riktigt påpekar, kommer den troligtvis inte heller prioriteras inom den närmsta framtiden.

En av länkarna för "API:t" ger mig 404...
Men om det fortfarande är uppe efter en viss tid skall jag fundera på det.

#196

Postad 14 februari 2013 - 22:21

Gelmax
  • Gelmax
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0
Hej tojal

Jag måste hålla med bitcomplex om att avsaknaden av SVT-play gjorde att behovet för Play för Media Center minskade mycket drastiskt. Inte heller för mig fungerar det bra om jag skall involvera ytterligare teknik i processen (smartphone) eftersom WAF minskar för mycket då (även CAF :-)).

En icke 100%-igt stabil SVT-lösning är otroligt mycket bättre än ingen...

Mvh
/Gelmax

#197

Postad 16 februari 2013 - 20:34

bitcomplex
  • bitcomplex
  • 01100001001

  • 387 inlägg
  • 0

Det var väl en en viss feature du efterfrågade dessutom om jag inte missminner mig?
...

En av länkarna för "API:t" ger mig 404...
Men om det fortfarande är uppe efter en viss tid skall jag fundera på det.

Jo visst var det så att jag ville ha en viss feature, men jag sponsrade i alla fall när det kom till kritan. Tyvärr har jag inte använt Play sedan SVT försvann dock :(Skönt ändå att höra att du ska fundera på att använda api:et ändå :)

#198

Postad 17 februari 2013 - 21:29

Unregisteredfd02c471
  • Unregisteredfd02c471
  • Användare

  • 178 inlägg
  • 0
Lägg in det som ett osupportat alternativ...
Har övergett WMC för XBMC där det fungerar klockrent med playkanaler och mycket mycket mer

Redigerat av Unregisteredfd02c471, 17 februari 2013 - 21:31.


#199

Postad 20 februari 2013 - 16:13

peppelorum
  • peppelorum
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 1
Hoj!

Det är jag som byggt det inofficiella SVT Play-API:t ni pratar om, detta är som jag skriver på sidan helt inofficiellt och just nu i någon form av alfa-fas så det är ganska självklart att allt inte är i topp, vill ni använda API:t så råder jag er att följa Google+-sidan för uppdateringar om förändringar.

Jag arbetar just nu med gänget bakom SVT Play-appen för Boxee box:en så den kommer igång igen. Har ni några önskemål så tar jag gärna den diskussionen i Google+-sidan så andra intresserade kan delta, och här hittar ni sidan, https://plus.google....34587045706721/

#200

Postad 20 februari 2013 - 19:46

peppelorum
  • peppelorum
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0

SubUrban68: Jag håller med, det känns som sagt var inte helt optimalt med den nuvarande lösningen men jag tror dessvärre inte att detta är den rätta vägen att gå, åtminstone inte ännu. Utdrag ur länken som bitcomplex länkade till ovan:

"Värt att nämna är att SVT har ingenting med detta API att göra utan det bygger helt på skrapad data från SVT Play. Detta är bara en förhandstitt och jag lämnar inga som helst garantier om att API:t kommer att se som det gör idag."

Alltså skrapad data och inget api. Det kräver att den gode upphovsmannen till detta "API" håller det uppdaterat, om inte ja då är det ogjort arbete. Har nämnt tidigare här i tråden att jag kommer inte att implementera någon kanal som baseras på skrapning då det kräver ett idogt arbete att hålla den aktuell. Det leder oundviklingen till att kanalen för vår åtkomst emellanåt ligger nere eftersom struktur och/eller format ändrats i källan vilket gör det väldigt oförutsägbart.


Anledningen till att jag byggde detta API är att jag skrapar och indexerar SVT Play för ett eget projekt som snart är redo att släppas. Och jag tänkte att om jag väl gör det för eget bruk så kan jag när jag ändå är på gång bara exponera ut datamodellerna. All kod kommer att släppas som open source så att andra kan ta del av hur jag löst vissa saker, själva indexeringsbiten är inte så svår faktiskt, detta gjorde jag som ett provskott t ex, https://github.com/p...ler/__init__.py

Anledningen till att du fick en 404 är helt enkelt för att SVT Play tagit bort den videon, då jag varje dygn kör en omscanning på varje avsnitt för att se om det fortfarande finns att titta på, för att komma åt endpointen så styr dig bara mot http://api.welovepub...ate_broadcasted

Alla endpoints och dess scheman finns på http://api.welovepub...v1/?format=json

Vill du överhuvudtaget kunna se något vettigt så installera någon JSON viewer, t ex https://chrome.googl...ckbnefhakgolnmc



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.