Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Sony Xperia™ Z1

159 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sony Xperia Z1 C6903 2GB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 9 7,29 (62) 999:-

#51

Postad 25 september 2013 - 08:15

Sokar
  • Sokar
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
har oxå förbeställt på sonys hemsida
de säger i mailet man får att de ska börja leverera dem i slutet av september
och av deras reklam på dvs sidor där de har nedräkning så verkar den räkna ner till 1 okt

docknings laddare ingår jue
http://www.sonymobil...ging-dock-dk31/

vad gäller skydd etc så försöker jag hitta någon sida som börjat sälja till z1 och de är inte lätt
har bara hittat 1sida so far

http://se.mobilefun....rbon-silver.htm

väldigt rörig sida på svenska
uk motsvarande är de lättare å hitta för just z1

men borde väl snart dyka upp på sidor som
skal-man.se
billigamobilskydd.se
etc

Redigerat av Sokar, 25 september 2013 - 08:19.


#52

Postad 25 september 2013 - 08:16

narf
  • narf
  • Användare

  • 135 inlägg
  • 0

Tänker främst på docknings station för laddning..."


Dckningstation kommer med enl Sony och även om man köper hos Telia (enl deras unboxinvideo)
https://www.youtube....SM&noredirect=1

#53

Postad 25 september 2013 - 09:05

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 1
Några snabba intryck:
Byggkvalitén är betydligt bättre på denna än Z, kameran tycker jag fortfarande är sisådär i mörker/vid sämre belysning.
Rappast respons bland de telefoner som nu finns på marknaden. Återkommer med fler intryck.

#54

Postad 25 september 2013 - 12:53

narf
  • narf
  • Användare

  • 135 inlägg
  • 1
Låter ju illa för för mig är det ju killerfeaturen...

...kameran tycker jag fortfarande är sisådär i mörker/vid sämre belysning...



#55

Postad 26 september 2013 - 15:57

Kabukiman
  • Kabukiman
  • Amatör

  • 67 inlägg
  • 0
Åfan, dockningsstationen hade jag missat att den ingår.
Men det var ju kanon!

Tack, då vet jag vilka sidor med tillbehör man bör hålla koll på.


Då hoppas vi att dom börjar rulla ut snart....

#56

Postad 26 september 2013 - 16:05

narf
  • narf
  • Användare

  • 135 inlägg
  • 0
De finns på Netonnet enl dem själva...

#57

Postad 26 september 2013 - 16:37

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0

De finns på Netonnet enl dem själva...

De som netonnet säljer är inte svenska, utan importerade.

#58

Postad 26 september 2013 - 19:31

narf
  • narf
  • Användare

  • 135 inlägg
  • 0

De som netonnet säljer är inte svenska, utan importerade.


Och de skiljer sig på vilket sätt?

#59

Postad 26 september 2013 - 19:38

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0

Och de skiljer sig på vilket sätt?

Följer bordsladdaren med som i de svensklevererade?

#60

Postad 27 september 2013 - 10:23

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Följer bordsladdaren med som i de svensklevererade?


Det ska den göra, jag har dock ett testexemplar så jag kan inte svära på det.

Tyvärr har kameran låst sig helt 3 gånger hittils under min användning, endast återstart har hjälpt.
Men det är ju garanterat mjukvarurelaterat så det är nog fixat snart.

#61

Postad 27 september 2013 - 17:11

MR-F
  • MR-F
  • Amatör

  • 96 inlägg
  • 0
Fick min svenska telefon idag via Phone House.
Ska testa den lite, så återkommer jag med intryck och en redogörelse sen.

#62

Postad 27 september 2013 - 18:48

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0

Fick min svenska telefon idag via Phone House.

Vilken butik då?
Jag var in på en av deras butiker idag, men de börjar inte sälja förrän 1 oktober.

#63

Postad 28 september 2013 - 14:31

MR-F
  • MR-F
  • Amatör

  • 96 inlägg
  • 0

Vilken butik då?
Jag var in på en av deras butiker idag, men de börjar inte sälja förrän 1 oktober.


Internetbutik. Fick sms om att hämta ut paketet i går. I låg telefonen. Den ligger hemma i väntan på simkort i rätt storlek.

Redigerat av MR-F, 28 september 2013 - 14:32.


#64

Postad 28 september 2013 - 15:59

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0

Den ligger hemma i väntan på simkort i rätt storlek.

Vad exakt är mer i kartongen än själva telefonen?
Har sett lite olika info om dockan följer med eller inte.

#65

Postad 28 september 2013 - 16:22

Unregistered45a92fd7
  • Unregistered45a92fd7
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0
Var i dag och såg ett demo ex på en telia butik. Tycker att designern var mycket snygg på denna telefon. Funerar med på att köpa denna.

#66

Postad 29 september 2013 - 09:49

Sokar
  • Sokar
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
tycker de är rätt lustigt att många butiker redan säljer och har den i lager men i sonys egen shopp så är den inte i lager ännu går bara förboka :/

#67

Postad 30 september 2013 - 08:33

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

tycker de är rätt lustigt att många butiker redan säljer och har den i lager men i sonys egen shopp så är den inte i lager ännu går bara förboka :/


Det där kan ju lika gärna vara en "säljtaktik", om en butik skriver att dom har den "i lager" fast dom inte har det och en annan är ärliga och skriver "ej i lager" så väljer man ju ändå att boka på den som påstår sig ha den i lager. Fullt trick som jag tyvärr tror blir mer och mer vanligt. Vilket i o f s blir ett icke problem när alla har lärt sig att fler och fler gör så.

Internetbutik. Fick sms om att hämta ut paketet i går. I låg telefonen. Den ligger hemma i väntan på simkort i rätt storlek.


Det är ju bara plocka fram saxen och klippa det så är saken biff.

Internetbutik var ju lite luddigt minst sagt, om den butiken nu har den i lager så kanske du kan vara så schysst att delge den informationen till dina forumvänner som också är intresserade av telefonen?

#68

Postad 30 september 2013 - 11:00

MR-F
  • MR-F
  • Amatör

  • 96 inlägg
  • 0

Det är ju bara plocka fram saxen och klippa det så är saken biff.



Hade en Iphone 5 så mitt simkort var för litet.

Vad exakt är mer i kartongen än själva telefonen?


telefon, magnetladdningsdocka & laddare med löstagbar usb-sladd.

Redigerat av MR-F, 30 september 2013 - 20:21.


#69

Postad 01 oktober 2013 - 18:53

HCL
  • HCL
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0

[...] vad gäller skydd etc så försöker jag hitta någon sida som börjat sälja till z1 och de är inte lätt
har bara hittat 1sida so far [...]

Krusell har en massa. http://www.krusell.s...ts/new-arrivals

#70

Postad 01 oktober 2013 - 18:59

HCL
  • HCL
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0
Xperia Z1 har ju onekligen suverän upplösning, men vilka mobilkameror tar egentligen de bästa bilderna i svagt ljus? Optisk bildstabilisering, stor bländare, ljuskänslig sensor och bra blixt är viktiga faktorer, av vilka Z1 saknar ett par. Det finns säkert någon välgjord jämförelse på nätet som jag har missat.

#71

Postad 01 oktober 2013 - 21:18

Kabukiman
  • Kabukiman
  • Amatör

  • 67 inlägg
  • 0
Fick mail idag om att min Z1 var på väg med DHL. (ifrån sony.se)

Intressant att den skickas ifrån Tjeckien, är det där Sony tillverkar sina telefoner?

#72

Postad 02 oktober 2013 - 01:44

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 447 inlägg
  • 0

Fick mail idag om att min Z1 var på väg med DHL. (ifrån sony.se)

Intressant att den skickas ifrån Tjeckien, är det där Sony tillverkar sina telefoner?


Jag gissar snarare att de har sitt europeiska centrallager där. Själva telefonen borde väl som traditionen bjuder vara tillverkad i Kina?

#73

Postad 02 oktober 2013 - 12:22

Sokar
  • Sokar
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0

Fick mail idag om att min Z1 var på väg med DHL. (ifrån sony.se)

Intressant att den skickas ifrån Tjeckien, är det där Sony tillverkar sina telefoner?


fick sms igår vid 16tiden av DHL att mobilen var på väg och mycket riktigt var min skickad från tjeckigen oxå
fick den idga vid 12tiden så är snabba puckar :D

#74

Postad 06 oktober 2013 - 10:21

skum
  • skum
  • Lärjunge

  • 279 inlägg
  • 0
Ni som haft den ett tag nu, vad tycker ni om bildkvaliteten på kameran? Jag har inte provat jättemycket ännu men av det jag sett hittills är jag riktigt missnöjd. En del bilder blir bra men då får man kämpa rejält med inställningarna.

#75

Postad 06 oktober 2013 - 15:23

Kabukiman
  • Kabukiman
  • Amatör

  • 67 inlägg
  • 0
Har inte hunnit testa den sådär jättemycket än.


Men på plus sidan för denna är:

*Riktigt snabb, allt flyter på riktigt bra när man navigerar runt.
*Stor skärm, trodde den skulle upplevas som för stor ifrån början, men man vänjer sig snabbt.
*Fantastik upplösning på skärmen, kollar man på hd filmer är det en fröjd för ögat.
* Det man själv filmar blir över förväntan fin kvalitet.


Och då tyvärr också några minus

*Varför ligger dom tre knapparna (hem knappen etc) i skärmen och tar plats?
* Korten man knäpper inomhus blir extremt dåliga, trodde att just det var den funktionen som skulle vara något extra bra med just denna.
Visserligen knäpper jag mest med auto läget, men bruset/suddigheten i bilderna när man knäpper inomhus är under all kritik enligt mig. ( kan jag ha missat någon inställning tro?)

Nu förstår jag varför jag alltid köpt mobiler tidigare med riktig blixt...

#76

Postad 06 oktober 2013 - 16:18

skum
  • skum
  • Lärjunge

  • 279 inlägg
  • 0
Ja, kameran underpresterar helt klart. Andra saker som inte är vidare bra är ljudet, det är riktigt dåligt. Jag antar att det beror på att den är vattentät så det kan jag leva med. Sen är laddstället inget vidare om man planerar att ha skyddsskal på mobilen, då passar det dåligt eller inte alls vilket innebär att man får leva med att öppna luckan varje gång man ska ladda telefonen.

#77

Postad 06 oktober 2013 - 18:16

GuessWho
  • GuessWho
  • Beroende

  • 1 314 inlägg
  • 0
Mög!

Jag satt och skrev ett långt försvarstal för telefonens kameradel och inte förrän jag var klar så insåg jag att hade blandat ihop trådarna. Mitt tal handlade om Xperia ZR's kamera!

Till viss del passar innehållet i denna tråden också...
Det jag reagerade på var påståendet om att kameran underpresterar. Det är alltid tråkigt om man har höga förväntningar som inte infrias, men det behöver ju inte nödvändigtvis betyda att prylen underpresterar. Det kan ju också betyda att förväntningarna kanske var för höga.

Vi pratar ju fortfarande bara om en mobilkamera!
Utan att ha testat Z1's kamera så gissar jag på att den ändå placerar sej högt på en topp-tio lista när det gäller bildkvalite. Men det är klart...

Har man hoppats på att den ska överträffa alla hittills sålda mobilkameror, så kanske man bli besviken när man upptäcker att den inte är markant bättre på allt...
Steget upp i sensor storlek tror jag är väldigt viktigt, men det är också troligt att optimalt utnyttjande av en ny mobilkamerasensor kanske kommer att behöva 2-3 generationers utveckling...

vi får väl se...

#78

Postad 07 oktober 2013 - 14:13

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 0
Problemet är inte kameran, den är bland de bästa på marknaden.
Det är bara att kolla på iPhone 5, den tar grymma bilder. Kamera där tillverkas av just Sony. Samma sak med iPhone 5s.

Nu har jag inte testat Z1:ans kamera men Sony har alltid haft problem med jpeg komprimeringsalgoritmen. Bilderna på Xperia Z är helt katastrofala!
Det borde gå att välja hur hårt bilden ska komprimeras. Just nu komprimerar de bilderna alldeles för hårt, därav den dåliga kvalitén på bilderna.

Är själv jäkligt sugen på en Z1 eller den kommande Z1 f men bildkvaliten måste bli bättre.

#79

Postad 07 oktober 2013 - 21:44

Unregistered43b822d3
  • Unregistered43b822d3
  • Mästare

  • 3 782 inlägg
  • 0
Jag tycker det är skumt detta med kameran. Jag kör nämligen med Z1s kamera på min Z och den ger avsevärt bättre bildkvalitet än originalkameran. Det är mycket stor skillnad så det är för mig mycket underligt att samma kameraprogramvara skulle ge dåliga bilder hos Z1.

Det är värt att påpeka att ev kameraproblem kommer att fixas i kommande uppdateringar och det finns alternativa kameror man kan köra med, t.ex Camera FV-5.

Vissa tester av tidiga Z1or förefaller ha klagat på kameran, detta skall man dock ta med en nypa salt eftersom det handlar om ofärdig programvara.

#80

Postad 13 oktober 2013 - 21:08

Camridge
  • Camridge
  • Forumräv

  • 990 inlägg
  • 0
Satt och fundera om jag skulle behålla mobilen eller skicka tillbaka den sedan jag fick den.
Men nu ikväll så tog jag ur den ur kartongen och håller på att uppdatera och fixa till allt.

Måste dock säga att jag skulle föredragit om ingången för laddningen satt på högra sidan, då jag inte kan stänga luckan när kabeln är i.

Tyvär så fungerar inte dockan heller när jag använder min Krusell FlipCover.

Efter användning nu i spel och i systemet så måste jag säga att mobilen är väldigt rapp/snabb. Inge lagg eller fördröjningar som jag ännu sett och allt känns oerhört stabilt och bra.
Flyter på så många gånger bättre än min Xperia S och andra mobiler som jag testat.

Hörlurarna har jag ännu inte testat dock så tycker min sambo att dom är väldigt bra.
Hon älskar mobilen än så länge i alla fall.
--

En sak dock, vilka skillnader i priser det kan vara på denna telefon runt om i världen.

I ZhuHai så säljer dom Z1 i Sonys butik för 4800rmb inkl portabel batteri medföljer på köpet när jag var in och prata med dom.

#81

Postad 14 oktober 2013 - 11:53

Unregistered2130
  • Unregistered2130
  • Användare

  • 101 inlägg
  • 0
Hej allihopa. Idag ska jag antingen plocka ut en Sony Xperia Z1 eller en LG G2, idag använder jag en Nokia Lumia 920. Är lite orolig över kvaliteten på skärmen på Sony Xperia Z1. dock. Blev lite extra orolig då jag idag läste en kommentar om att skärmen på Sony Xperia Z1 är sämre än skärmen på Lumia 920. Hur är egentligen betraktningsvinklarna på skärmen på Z1? Är de så dåliga så att det stör? Jag tycker man läser så många olika bud. Hur är färgerna på skärmen på Z1, är de urvattnade och blaskiga i jämförelse med andra flaggskeppsmodeller idag? Tyvärr har jag ingen möjlighet att testa telefonerna själv då de bara har dummys i den enda butik jag hinner till efter jobbet idag och jag måste plocka ut en idag pga ett reklamationsärende osv, lång förklaring. :unsure:

#82

Postad 14 oktober 2013 - 19:14

GuessWho
  • GuessWho
  • Beroende

  • 1 314 inlägg
  • 0
Ladduttaget på telefonens sida ska visst enligt uppgift fungera tillsammans med något slags magneter som kan hålla en laddkabel på plats.

Det slog mej helt plötsligt att magneter och kompasser sällan brukar fungera så bra i närheten av varandra. Är det någon som har en Z1 som kan kolla om kompass-funktionen fungerar OK trots den nya lösningen på ladduttag?

#83

Postad 14 oktober 2013 - 19:25

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0

Är det någon som har en Z1 som kan kolla om kompass-funktionen fungerar OK trots den nya lösningen på ladduttag?

Någon kompass-funktion ser jag inte i min Z1. Var hittar du den?

#84

Postad 14 oktober 2013 - 19:29

skum
  • skum
  • Lärjunge

  • 279 inlägg
  • 0
Camridge, det är simpelt att fixa till laddaren, jag hade exakt samma problem. Plastbiten i laddaren går att ta av, sen filar du bort dom små plastkanterna, när du gjort detta så passar telefonen bra i laddaren igen.

Glöm vad jag sa, såg nu att du skrev FlipCover, då är det nog kört.

Redigerat av skum, 14 oktober 2013 - 19:31.


#85

Postad 14 oktober 2013 - 19:35

GuessWho
  • GuessWho
  • Beroende

  • 1 314 inlägg
  • 0
Det brukar vara kompassen tillsammans med accelerometrarna som gör så att AR-vyer fungerar. T.ex. Satellite AR eller Google Sky Map. Det finns också rena kompass-appar som kan visa kompass-riktningen.
En annan sak som telefonens magnetiska sensorer används till är dom olika typerna av metalldetektor apparna som också finns.

Anledningen till att jag frågar är just för att jag misstänker att telefonens magnetiska sensorer ofta används för att hjälpa till att för att få rätt riktning redan från början när man t.ex. startar upp en GPS-navigator. Utan kompass-riktningen så får telefonen det väldigt svårt att veta åt vilket håll telefonen pekar. Det blir ju inte förrän man börjar flytta på sej som den förstår vilken riktning man är på väg åt. Men med hjälp av de magnetiska sensorerna så kan den hjälpligt visa vilken riktning man pekar åt redan innan man börjat flytta på sej.

Jag tror också att de magnetiska sensorerna är jätteviktiga för just olika typer av AR vyer...

Kanske är det inget problem ändå. Det kan ju vara så att laddkabelns fäste inte är permanent magnetiskt, vilket innebär att det inte finns några störande magnetfält när inte laddkabeln sitter fast på telefonen.

Det borde vara ganska enkelt att kolla om det är själva laddkabeln som innehåller magneterna. Fastnar något av järn på laddkabeln (t.ex. häftstift, nålar, spik eller liknande) så är det ju i kabeln magneterna sitter och då innebär det nog inte några problem för telefonens magnetiska sensorer då man inte laddar telefonen...

EDIT
Jag testade precis min egen telefon med hjälp av en magnet.
Både Maps, Google sky maps och satellite AR använder sej av de magnetiska sensorerna för att bestämma vilken riktning telefonen pekar åt. Genom att flytta den ena magnetiska polen runt telefonen så kan jag lätt vrida hela AR-vyn i Sky Maps, vilket bevisar att de magnetiska sensorerna faktiskt används ungefär som jag trodde.

Då blir det ju extra viktigt att veta om telefonens magnetiska sensorer fungerar tillförlitligt. Kanske är det telefonen som har inbyggda magneter för laddkabeln, men magneterna är kanske avskärmade eller så kanske är telefonens sensorer kompenserade för magneternas inverkan. Kanske sitter magneterna inte alls i telefonen utan i laddkabeln och då kan man ju undra om funktioner som behöver använda de magnetiska sensorerna, verkligen fungerar under laddning.

Jag ser inte det som något jätteproblem, men jag är nyfiken. Worst case scenario är att magneterna sitter i telefonen och att ingen har tänkt på vilken inverkan det har på kompassens funktion eller precision.

Barnsjukdomar är ju inte helt ovanliga när nya tekniska lösningar provas...

Redigerat av GuessWho, 14 oktober 2013 - 19:48.


#86

Postad 15 oktober 2013 - 07:57

Unregistered2130
  • Unregistered2130
  • Användare

  • 101 inlägg
  • 0
Edit.

Redigerat av Unregistered2130, 15 oktober 2013 - 08:21.


#87

Postad 15 oktober 2013 - 13:57

ZyRox
  • ZyRox
  • Användare

  • 142 inlägg
  • 0
Någon som har information om Z1 mini kommer att släppas i Sverige?

#88

Postad 15 oktober 2013 - 21:19

ZyRox
  • ZyRox
  • Användare

  • 142 inlägg
  • 0
Är det någon som köpt telefonen av 3 i så fall är dom brandane och låsta ? I så fall får man köpa en kontant.

#89

Postad 16 oktober 2013 - 20:34

Kabukiman
  • Kabukiman
  • Amatör

  • 67 inlägg
  • 0
Måste nu tillägga en sak med denna lur.

Ett hett tips till er som just köpt denna, skaffa ett fodral eller dyl!


Herre jösses vad lätt den blir repig fort.
Gäller både fram och baksidan.


Trots att jag varit mycket försiktig, så har den blivit helt sönderrepad redan...

#90

Postad 18 oktober 2013 - 16:57

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0
Får se vad denna uppdatering innehåller. PCCompanion hittade den alldeles nyss.

Bifogad fil  Uppdatering 14.1G2.257.JPG   65,89K   4 Antal nerladdningar

#91

Postad 19 oktober 2013 - 13:34

skum
  • skum
  • Lärjunge

  • 279 inlägg
  • 0
Även jag har har kastat in den nya uppdateringen och det gjorde susen för bildkvalitén på kameran. Det är mycket bättre nu!

#92

Postad 20 oktober 2013 - 00:28

GuessWho
  • GuessWho
  • Beroende

  • 1 314 inlägg
  • 0
Kan vi få se exempel på bilder ifrån kameran?

#93

Postad 22 oktober 2013 - 08:43

henke19822
  • henke19822
  • Lärjunge

  • 404 inlägg
  • 0
Hur ser batteritiden ut för er vid normal användning (för just er)? Skärmtid kontra passningstid?
Jag är otroligt sugen på den här, men jag vill ha en batteritid som är för en smartphone är riktigt bra!

Batteriet på 3000 mAh lovar ju gott, men om Sonys mjukvara inte är optimerad så kan det sticka iväg ändå...

Redigerat av henke19822, 22 oktober 2013 - 08:44.


#94

Postad 22 oktober 2013 - 17:22

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

  • 1 524 inlägg
  • 0
Hur är det med repor? läste nånstans att Sonys egna medföljande skydd repas väldigt lätt??

Hur pass mycket vatten tål den? Kan man bada i ett utespa med den? alltså ha den bredvid och blöta ner den medans man byter låtar mm.
Funderar på denna och LG G2, undrar vilken som tar bäst bilder?

#95

Postad 22 oktober 2013 - 19:37

GuessWho
  • GuessWho
  • Beroende

  • 1 314 inlägg
  • 0
IP58 betyder att så länge luckorna är stängda enligt konstens alla regler så klarar telefonen av att ligga på botten av en 1,5 meter djup pool i en halvtimme. IP55 innebär att den klarar av att följa med in i en dusch utan problem (12,5 liter/min = lite mindre än fullt pådrag ifrån en trädgårdsslang).
http://www.sp.se/sv/...kydd_vatten.pdf

Så ett dopp i ett utespa ska inte vara några som helst problem, så länge man håller sej inom gränserna. Jag har själv testat en Xperia ZR (IP58/55) vid bad i sjö och pool med gott resultat.

Förvisso med reservation för att telefonen läckte när jag simmade med den i handen på ca en meters djup. Det är möjligt att vattentrycket när jag drog telefonen genom vattnet med mina simtaget blev för mycket i kombination med djupet, men Sony bytte ut telefonen på garantin utan några problem.

Man kanske inte ska dyka med telefonen, men ett dopp är jag säker på att den klarar utan problem...

PS.
Finns det någon som kan visa upp lite bilder tagna av Z1:an. Gärna efter uppdateringen också, för det hade varit intressant att få se om bilderna blev ännu bättre efter uppdateringen.

Redigerat av GuessWho, 22 oktober 2013 - 19:39.


#96

Postad 27 oktober 2013 - 12:47

Unregistered8b4a8e90
  • Unregistered8b4a8e90
  • Användare

  • 171 inlägg
  • 0
Jag köpte en z1 i fredags, kommer med längre synpunkter om ett tag men först en fråga. I min kartong fanns inga hörlurar med? Det känns lite konstigt att man inte ska få det med en ny mobil eller?

#97

Postad 27 oktober 2013 - 12:56

Avicii
  • Avicii
  • Beroende

  • 1 167 inlägg
  • 0

I min kartong fanns inga hörlurar med? Det känns lite konstigt att man inte ska få det med en ny mobil eller?

Inga hörlurar i de svensksålda telefonerna.
I vissa andra länder har det följt med hörlurar, men då har de inte fått med laddningsdockan. Personligen uppskattar jag den mer än hörlurar.

#98

Postad 28 oktober 2013 - 19:42

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

  • 1 524 inlägg
  • 0
Fungerar en lur från England (Amazon) i Sverige utan problem? Sim Free står det i beskrivningen.

#99

Postad 28 oktober 2013 - 21:01

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

  • 1 524 inlägg
  • 0
Det ska ha kommit en uppdatering till den som nu förbättrar kamerafunktionen.
Och det ryktas att Kit Kat 4.4 släpps snart till den också.

Redigerat av Bulldog76, 28 oktober 2013 - 21:02.


#100

Postad 04 november 2013 - 23:24

AsmirVaxjo
  • AsmirVaxjo
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0

Jag köpte en z1 i fredags, kommer med längre synpunkter om ett tag men först en fråga. I min kartong fanns inga hörlurar med? Det känns lite konstigt att man inte ska få det med en ny mobil eller?


Jag köpte min på WWW.KATSHING.SE ...I början av oktober. Hörlurarna kom med...men ingen ladnningsdocka. På tal om SVENSKSÅLD...så kan min absolut inte vara det. Då alla mina instruktions böcker som följer med är på POLSKA....



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.