Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell tråd - Western Digital TV Live Gen. 3

1317 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
WD TV HD Live Media Player Gen 3 (Mediaspelare) 7 7,25 (87) Inga priser
1 relaterade trådar

#101

Postad 13 november 2011 - 23:21

TheJohan
  • TheJohan
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0

Nej det är bara att starta boxen och köra. Provade att använda telefonen till att välja en fil på min server som skulle spelas upp på boxen, funkade fint det med (både med musik och film).


Så det finns appar så man kan fjärrstyra den? Har inte hittat några själv.

#102

Postad 13 november 2011 - 23:55

magnil2
  • magnil2
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Kan jag göra det via spelaren eller behöver jag ladda ner en fil som jag kör?

Du gör det via spelaren, bara den är kopplad till internet. Finns i menyn.

#103

Postad 14 november 2011 - 10:37

menthai
  • menthai
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0

Du gör det via spelaren, bara den är kopplad till internet. Finns i menyn.


Tack, såg det igår. Nu har jag spotify också :)

#104

Postad 14 november 2011 - 16:17

pko
  • pko
  • Användare

  • 212 inlägg
  • 0

Så det finns appar så man kan fjärrstyra den? Har inte hittat några själv.


Nja, det finns väl en dålig fjärrkontroll också, men jag menade via DLNA. Har du en DLNA-server hemma, och en DLNA-app (som stödjer 'control point' tror jag det heter) i telefonen så kan du välja en mediafil på DLNA-servern, och säga att den ska spelas upp på en DLNA-klient (DLNA renderer), t.ex. WD TVn.

Jag testade med UPnPlay på min HTC Desire, finns kanske bättre.

Det går alltså inte att göra via vanliga SMB/NFS-utdelade mappar, utan det är en DLNA-grej.

#105

Postad 14 november 2011 - 19:56

knoppixz
  • knoppixz
  • Wannabe

  • 38 inlägg
  • 0

Jag testade med UPnPlay på min HTC Desire, finns kanske bättre.


Jag har testat BubbleUPnP och är väl inte helt överväldigad. Funkar ok, men ibland slutar den spela de låtar jag har i spellistan. Annars tycker jag det är ruskigt smidigt att kunna styra wdn utan att behöva slå på tvn.

#106

Postad 14 november 2011 - 20:45

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

  • 2 753 inlägg
  • 0
Tänker köpa en mediaspelare snart och det står just nu mellan denna och en Apple TV (2). Det jag vill göra främst är att streama filmer och TV-program. Musik genom spotify hade ju inte varit fel heller. Sitter med en Macbook idag också.

Så jag kan antingen köra spotify från datorn över airplay till ATV eller köra spotify direkt i WDTV. Frågan är vilket alternativ som är smidigast, har skönast gränssnitt och sånt. Någon som vet om det går att köra Spotify från Mac över airplay/airfoil till WDTV?

Tacksam för lite bra jämförelser mellan de båda (Har inget idag så jag är helt ny på sånt här)

Redigerat av Unregistered78af1102, 14 november 2011 - 20:46.


#107

Postad 15 november 2011 - 08:46

menthai
  • menthai
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0

Tänker köpa en mediaspelare snart och det står just nu mellan denna och en Apple TV (2). Det jag vill göra främst är att streama filmer och TV-program. Musik genom spotify hade ju inte varit fel heller. Sitter med en Macbook idag också.

Så jag kan antingen köra spotify från datorn över airplay till ATV eller köra spotify direkt i WDTV. Frågan är vilket alternativ som är smidigast, har skönast gränssnitt och sånt. Någon som vet om det går att köra Spotify från Mac över airplay/airfoil till WDTV?

Tacksam för lite bra jämförelser mellan de båda (Har inget idag så jag är helt ny på sånt här)


Tja, jag hade samma dilemma, fick både en WDn (gen 3) och en Apple TV (gen 2), men en polare till mig som har apple tv, har problem med att streama 720p/1080p filmer, det laggar. Dock vet jag inte om detta beror på hans trådlösa eller att Apple Tv inte klarar det.

med WDn så har du inga problem att streama 720p el 1080p och spotify kan du spela via WD:n (efter uppgradering som du gör via spelaren), riktigt nice att kunna få ut spotify via hemmabiosystemet :)

Rent gränsnittsmässigt så tycker jag dock att Apple TVn slår WDn, men WDn nya gränssnitt är riktigt snyggt jmf med de gamla generationerna av WDn :P.

#108

Postad 15 november 2011 - 14:47

merc75
  • merc75
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0
En litet tips för er som har mac och iphone är att köpa playback: http://www.yazsoft.c...ducts/playback/ (kostar lite mer än en hundring) och köra macen som en server då får man tillgång till bilderna i iphoto mm och sen ladda ner appen zappo tv (som är gratis) då kan ni använda iphonen som fjärr till det som ligger på servern och på telefonen mm. Jag har kört detta ett tag nu och tycker det funkar super, skillnad mot samba som enbart strulade.

Redigerat av merc75, 15 november 2011 - 14:48.


#109

Postad 15 november 2011 - 14:51

merc75
  • merc75
  • Wannabe

  • 12 inlägg
  • 0

En litet tips för er som har mac och iphone är att köpa playback: http://www.yazsoft.c...ducts/playback/ (kostar lite mer än en hundring) och köra macen som en server då får man tillgång till bilderna i iphoto mm och sen ladda ner appen zappo tv (som är gratis) då kan ni använda iphonen som fjärr till det som ligger på servern och på telefonen mm. Jag har kört detta ett tag nu och tycker det funkar super, skillnad mot samba som enbart strulade.


OBS, en liten varning, playback klarar inte hantera separata .srt filer, jag använder Mkvtoolnix för att lägga in texten i filmen, det tar ca 3 min....

#110

Postad 16 november 2011 - 20:46

pko
  • pko
  • Användare

  • 212 inlägg
  • 0

Fick hem min igår och är jättenöjd! Fungerar dessutom bra tillsammans med ps3 media server (mkv, avi, mpeg, mp3 osv).

Har bara ett problem med Spotify och det är att när jag spelar upp en låt från min playlist så byter den inte automatiskt till nästa låt, den stoppar bara. Har gått igenom alla inställningar men felet kvarstår. Kanske bara är en bugg. Tips?


"This issue is resolved in firmware that is currently being tested."
http://community.wdc...ck/idi-p/291758

Nice. Hoppas de släpper den snart bara (och att det hinner in i samma uppdatering som mediabiblioteksfixen)

#111

Postad 16 november 2011 - 22:42

than
  • than
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
Måste man ha betalkonto hos Spotify för att kunna använda Spotify i mediaspelaren? Eller räcker det med gratiskonto?

#112

Postad 16 november 2011 - 23:36

niclaslindblom
  • niclaslindblom
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Måste man ha betalkonto hos Spotify för att kunna använda Spotify i mediaspelaren? Eller räcker det med gratiskonto?


Jag har för mig att jag läste att man var tvungen att ha det ja...

#113

Postad 17 november 2011 - 09:10

pko
  • pko
  • Användare

  • 212 inlägg
  • 0

Måste man ha betalkonto hos Spotify för att kunna använda Spotify i mediaspelaren? Eller räcker det med gratiskonto?


Gratiskonto och Spotify Unlimited funkar enbart på dator med spotifys egen klient. Alla andra sätt att lyssna på spotify kräver Premium.

#114

Postad 17 november 2011 - 18:01

Unregisteredf3125ee8
  • Unregisteredf3125ee8
  • Användare

  • 124 inlägg
  • 0
Någon här som kan hjälpa mig med en sak, går det och spela upp optiska skivor genom extern DVD/Bluray-spelare?

#115

Postad 17 november 2011 - 22:12

pko
  • pko
  • Användare

  • 212 inlägg
  • 0

"This issue is resolved in firmware that is currently being tested."
http://community.wdc...ck/idi-p/291758

Nice. Hoppas de släpper den snart bara (och att det hinner in i samma uppdatering som mediabiblioteksfixen)


Oj, det gick fortare än väntat. 1.04.12 är ute nu med en rätt lång fixlista. Testade spotify lite snabbt, funkar bättre nu. De säger att det är problem med HDMI-CEC i denna release, men det är inget jag använder mig av.

Antar man får testa den mer i helgen.

Version 1.04.12:
Resolved Issues:
• Supports Vimeo.
• AccuWeather supports video news and multi-city favorites.
• Supports PlayJam.
• Supports screen capture feature.
• Supports media library function for network share folders.
• Resolved AccuWeather unable to add to favorites issue.
• Resolved issue with Samba shared file causing delay in playback on resume.
• Resolved issue unknown error displays while connecting to network share.
• Resolved OGM file playback issue causing reboot.
• Resolved issue playing photo slideshow from USB drive when media library is turned off.
• Resolved issue playing ISO files on a MAC (HFS) formatted USB drive causes reboot.
• Resolved several German language translation issues.
• Resolved several Dutch language translation issues.
• Resolved several French language translation issues.
• Resolved Facebook issue displaying high-resolution photos.
• Resolved several Facebook user interface and functional issues.
• Resolved thumbnail not displaying in gallery view issue.
• Resolved Spotify skipping song track when attempting to play current song.
• Resolved Spotify issue playlist not playing continuously.
• Resolved several Spotify user interface issues.
• Resolved several Web UI user interface and functional issues.
• Resolved login error connecting to Win 7 network share or WD My Book Live



#116

Postad 17 november 2011 - 23:00

TheJohan
  • TheJohan
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0

Oj, det gick fortare än väntat. 1.04.12 är ute nu med en rätt lång fixlista. Testade spotify lite snabbt, funkar bättre nu. De säger att det är problem med HDMI-CEC i denna release, men det är inget jag använder mig av.

Antar man får testa den mer i helgen.


Nice, ser fram emot:
• Supports media library function for network share folders.
• Resolved login error connecting to Win 7 network share or WD My Book Live.

Så slipper man använda det buggiga WDTV Hub Gen för att få bilder till mina serier och filmer. Och sedan så kommer det inte frysa under tittande längre(om det är det som den sista betyder då jag verkar tappa connection till min dator).

#117

Postad 18 november 2011 - 06:36

JmLab
  • JmLab
  • Amatör

  • 97 inlägg
  • 0
Då hoppas vi på att möjligheten att spelaupp direkt från .rar arkiv kommer i nästa realese!
Eller möjligheten att själv installera tex llink på den. (http://www.lundman.n...index.php/Llink)

#118

Postad 18 november 2011 - 15:24

TheJohan
  • TheJohan
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0
Är det någon som har problem med att få media library manager att fungerar med network shares?
När jag väljer mappen som så kommer det upp att mappen endast är "read-only", men jag har ändrat i säkerhet så att alla har full behörighet, men ändå så fungerar det inte.

#119

Postad 18 november 2011 - 17:23

Unregistereddbe56a93
  • Unregistereddbe56a93
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
Kan den spela upp rar filen utan att packa upp?

#120

Postad 19 november 2011 - 18:44

JohanOeberg
  • JohanOeberg
  • Amatör

  • 97 inlägg
  • 0

Är det någon som vet om denna kan streama ljud trådlöst, dvs likt en airport express? Det vore den avgörande faktorn.


Alltså, med en app. likt airFoil?

Anyone?

Redigerat av JohanOeberg, 19 november 2011 - 18:48.


#121

Postad 20 november 2011 - 22:57

pko
  • pko
  • Användare

  • 212 inlägg
  • 0

Är det någon som vet om denna kan streama ljud trådlöst, dvs likt en airport express? Det vore den avgörande faktorn.

Klarar den andra streamnings-sidor likt icefilms.info?

Funkar hulu.com här i sverige?

Många frågor :)

Tack på förhand

//Johan


Kort sagt, "nej". ;) Den klarar inte airfoil/airplay, eller icefilms och hulu funkar inte i Sverige.

Det hade varit najs med ett öppet pluginsystem förstås, men det är den för simpel för.

Är det någon som har problem med att få media library manager att fungerar med network shares?
När jag väljer mappen som så kommer det upp att mappen endast är "read-only", men jag har ändrat i säkerhet så att alla har full behörighet, men ändå så fungerar det inte.


Jo jag hade problem med det också. Jag bootade om min (håll ned powerknappen i ~5 sekunder på fjärren för att stänga av på riktigt) och sen funkade det för mig.

Kan den spela upp rar filen utan att packa upp?


Nej.

#122

Postad 20 november 2011 - 23:34

TheJohan
  • TheJohan
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0

Kort sagt, "nej". ;) Den klarar inte airfoil/airplay, eller icefilms och hulu funkar inte i Sverige.

Det hade varit najs med ett öppet pluginsystem förstås, men det är den för simpel för.



Jo jag hade problem med det också. Jag bootade om min (håll ned powerknappen i ~5 sekunder på fjärren för att stänga av på riktigt) och sen funkade det för mig.



Nej.


Att boota om hjälpte inte för mig, jag frågade på WD forumet och dom sa: "In addition to the folder, the SHARE must allow writes."
Vilket jag inte riktigt förstår, vad menar dom med SHARE i detta fallet?

http://community.wdc...smb/td-p/297108

#123

Postad 21 november 2011 - 10:10

pko
  • pko
  • Användare

  • 212 inlägg
  • 0

Att boota om hjälpte inte för mig, jag frågade på WD forumet och dom sa: "In addition to the folder, the SHARE must allow writes."
Vilket jag inte riktigt förstår, vad menar dom med SHARE i detta fallet?

http://community.wdc...smb/td-p/297108


De menar de rättigheter som är satta på själva utdelningen (det som de menar med en "share"). Mappen och filerna i den har rättigheter i Windows, men man anger ju även rättigheter när man delar ut en mapp. Både filrättigheterrna och utdelningsrättigheterna måste tillåta skrivning för att mediabiblioteket ska funka.

De undrar alltså ifall mappen är utdelad med både read- och write-rättigheter.

#124

Postad 21 november 2011 - 23:02

Strauss
  • Strauss
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0
Hej, är det någon som har sett några skojiga iphone/android appar till 3:an?

Typ den här, fast gärna med stöd för film/musik/foto navigering, så man
slipper att dra igång en bild källa, för att kunna lyssna på musik... :P

WDTV MediaPlayers Remote:

https://market.andro...b2QucmVtb3RlIl0.

#125

Postad 22 november 2011 - 14:21

knoppixz
  • knoppixz
  • Wannabe

  • 38 inlägg
  • 0

Hej, är det någon som har sett några skojiga iphone/android appar till 3:an?

Typ den här, fast gärna med stöd för film/musik/foto navigering, så man
slipper att dra igång en bild källa, för att kunna lyssna på musik... :P


Har du läst tidigare inlägg, ex 104-105? Har numer också testat UPnPlay, och tycker den funkar klockrent. Behöver inte ens slå på själva wdn.

#126

Postad 22 november 2011 - 19:33

JohanOeberg
  • JohanOeberg
  • Amatör

  • 97 inlägg
  • 0

Kort sagt, "nej". ;) Den klarar inte airfoil/airplay


Craaap!

Då kommer nästa fråga: Funkar det att parkoppla bluetooth då? Alltså på så sätt få musiken i t.ex. mobilen till stereon?

#127

Postad 22 november 2011 - 19:50

nisseläsk
  • nisseläsk
  • Forumräv

  • 742 inlägg
  • 0

Alltså, med en app. likt airFoil?

Anyone?


Vet inte hur det är med 3:an men jag har Live (gen2) och där funkar det utmärkt via en app som heter "Plugplayer" på min Iphone, den dyker upp som en uppspelningsenhet. Det går även bra från dator med Windows Mediaplayer, bara att välja "spela till"

#128

Postad 23 november 2011 - 09:52

pko
  • pko
  • Användare

  • 212 inlägg
  • 0

Vet inte hur det är med 3:an men jag har Live (gen2) och där funkar det utmärkt via en app som heter "Plugplayer" på min Iphone, den dyker upp som en uppspelningsenhet. Det går även bra från dator med Windows Mediaplayer, bara att välja "spela till"


Ja att spela upp lagrade låtar går bra med en dlna-serverapp (som tex plugplayer då, eller upnplay för android). Dock så går det väl inte att skicka ut allt ljud (t.ex. musik från spotify) via plugplayer?

#129

Postad 23 november 2011 - 11:29

Weinlund
  • Weinlund
  • Amatör

  • 57 inlägg
  • 0
Någon som vet om det finns någon gräns för hur många hårddiskar man kan koppla in i en WD TV Live och om man kan se filmerna (omslagen) från alla hårddiskarna i samma bläddermeny?

#130

Postad 29 november 2011 - 20:52

Cheezen
  • Cheezen
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Vet inte om någon sagt det eller om jag missat det i specifikationer/liknande, men går det ansluta trådlöst tangentbord/mus via USB?

#131

Postad 30 november 2011 - 11:23

greveriff
  • greveriff
  • Veteran

  • 1 984 inlägg
  • 0
Hur gör man för att kunna bläddra bland omslag i stället för filnamn om man har en ansluten usb-disk?

#132

Postad 30 november 2011 - 11:25

TheJohan
  • TheJohan
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0

Hur gör man för att kunna bläddra bland omslag i stället för filnamn om man har en ansluten usb-disk?


Men någon utav de färgade knapparna så ska man kunna välja vy ifrån file till folder mm.

#133

Postad 01 december 2011 - 15:25

snuskronan
  • snuskronan
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Hej alla!

Funderar att köpa WD Digital Media Player Gen 3.
Vad tycker ni som har köpt den.
vad är bra o vad som är dåligt med WD gen 3.
Köpte Boxee Box nyligen, men den ska tillbaks för att vid uppspelning 720p\1080p med DTS ljud så tappar boxen ljudsynkningen ett par sekunder. Detta är ett känt problem med Boxeen. men ack så störande med ett par sekunders tysnad
Har ni uppleft samma problem med WD gen 3 med DTS-ljud.

#134

Postad 02 december 2011 - 14:03

turboberoende
  • turboberoende
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
hej själv köpte jag en xtreamer prodigy nyligen och den skall tbx omedelbart det var det värsta jag varit med om!!! varken hdmi eller optisk funkar som det skall.. nu till min fråga har wd tv gen3 någon webläsare och kan man koppla till mus o tangent bord? tillsdess behåller jag min wd tv gen1 den har varit mig trogen i många år:)

#135

Postad 02 december 2011 - 21:57

bluefoxes
  • bluefoxes
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Fick idag hem WD TV Live Gen 3. Vilken fantastisk liten maskin det är! Den tar precis allting. Inga problem med uppspelning. Ett problem dock....!

- På ett par filmer saknas det thumbnails/info. Varför kommer det inte fram? Är .mkv filer som funkar klockrent att se på, Men någon miniatyrbild/ info om filmen när du väljer att av filvisningslägena kommer det då inte upp. :( Filmerna heter exakt rätt i filnamnet.

Redigerat av bluefoxes, 02 december 2011 - 21:58.


#136

Postad 02 december 2011 - 22:11

bluefoxes
  • bluefoxes
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Hittade det! Man trycker på "options" knappen vid vald fil/film så kan man peka mot rätt film! :)

#137

Postad 03 december 2011 - 10:23

turboberoende
  • turboberoende
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
har den nya wd webläsare och möjlighet till tangent bord?

#138

Postad 03 december 2011 - 12:14

bluefoxes
  • bluefoxes
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0

Hur gör man för att kunna bläddra bland omslag i stället för filnamn om man har en ansluten usb-disk?


Tryck på den gula knappen.

#139

Postad 03 december 2011 - 13:00

turboberoende
  • turboberoende
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
kan ingen svara på min fråga ang webläsare och tangentbord

#140

Postad 03 december 2011 - 13:45

ae_g
  • ae_g
  • Användare

  • 225 inlägg
  • 0

kan ingen svara på min fråga ang webläsare och tangentbord

Enligt detta test ska det gå bra att koppla in ett tangentbord över usb;
http://hometheater.a...er-Review_2.htm

Dock skulle det vara intressant att höra lite om webläsaren. Jag har försökt hitta någon video-review eller en demonstration på GUI:et, men kan inte hitta någon. Någon som kan peka mig i rätt riktning?

#141

Postad 03 december 2011 - 14:26

bluefoxes
  • bluefoxes
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Går det att ändra metadata-source från TMDB som ligger där från början till IMDB?

#142

Postad 03 december 2011 - 14:32

turboberoende
  • turboberoende
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
ingen som vet om det finns webläsare?? lägg gärna upp en bild om ni har.. finns det blir det köp för mig iaf..

#143

Postad 03 december 2011 - 15:47

Unregistered11a182f7
  • Unregistered11a182f7
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0
Jag har inte sett till någon webläsare, vilket jag tycker är en stor brist.
Tangentbord funkar bra men mus har jag inte provat.

#144

Postad 03 december 2011 - 16:21

turboberoende
  • turboberoende
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
kommer det i nästa fw update kanske? finns det någon sökmotor typ google?

#145

Postad 04 december 2011 - 23:41

ae_g
  • ae_g
  • Användare

  • 225 inlägg
  • 0
Nu kanske jag ställer en fråga som redan besvarats, men laddar den ner metadata endast för filer som ligger på den lokalt anslutna disken eller gör den det även för samba/dlna-shares?

#146

Postad 04 december 2011 - 23:53

TheJohan
  • TheJohan
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0

Nu kanske jag ställer en fråga som redan besvarats, men laddar den ner metadata endast för filer som ligger på den lokalt anslutna disken eller gör den det även för samba/dlna-shares?


Den gör det för samba/dlna om du aktiverar det i system.

#147

Postad 05 december 2011 - 18:58

ae_g
  • ae_g
  • Användare

  • 225 inlägg
  • 0
Kan man ta emot webradioströmmar från exempelvis SR eller dylikt?

#148

Postad 06 december 2011 - 22:34

Snurre77
  • Snurre77
  • Amatör

  • 51 inlägg
  • 0
Tänkte precis lägga en beställning hos dustin på en sån här för 950 kr inkl. frakt. Bara en liten fundering kring det här med problem med att dela ut mappar och sånt med win7. När jag delar med mina andra datorer och TV (som inte stöder uppspelning av mkv) så är det egentligen inga problem med att få upp mapp-strukturen, får man detta i WD TV live? Eller är det bara mediacenter delning via WMP?

#149

Postad 06 december 2011 - 23:29

TheJohan
  • TheJohan
  • Användare

  • 204 inlägg
  • 0

Tänkte precis lägga en beställning hos dustin på en sån här för 950 kr inkl. frakt. Bara en liten fundering kring det här med problem med att dela ut mappar och sånt med win7. När jag delar med mina andra datorer och TV (som inte stöder uppspelning av mkv) så är det egentligen inga problem med att få upp mapp-strukturen, får man detta i WD TV live? Eller är det bara mediacenter delning via WMP?


Jag löste mitt problem med att inte kunna dela i w7 genom att göra en ny användare på datorn som jag sedan jag lösenord. Om du inte vill komma till logga in rutan varje gång du startar datorn efter du har gjort det så finns det ett enkelt sätt att lösa det, bästa är att googla.

Och om du väljer att dela en mapp som heter t.ex. "filmer" så kan du gå in och bläddra igenom alla mappar i den mappen.

#150

Postad 07 december 2011 - 01:19

Snurre77
  • Snurre77
  • Amatör

  • 51 inlägg
  • 0

Jag löste mitt problem med att inte kunna dela i w7 genom att göra en ny användare på datorn som jag sedan jag lösenord. Om du inte vill komma till logga in rutan varje gång du startar datorn efter du har gjort det så finns det ett enkelt sätt att lösa det, bästa är att googla.

Och om du väljer att dela en mapp som heter t.ex. "filmer" så kan du gå in och bläddra igenom alla mappar i den mappen.


Så du skulle rekommendera att köpa den här? Är du nöjd? Tänkt använda den för relativt simpla saker som att spela mkv filer 720p och 1080p genom trådat nätverk. Eller behöver man gå upp i prisklass för att få någon som inte hackar och har sig när man kör 1080p?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.