Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gears of War 3 -Hösten 2011

1030 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Gears of War 3 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 3 8,89 (8) 396:-
Gears of War 3 - Epic edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 8 (2) Inga priser
Gears of War 3 - Limited Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 7,5 (1) Inga priser
1 relaterade trådar

#851

Postad 30 april 2012 - 16:47

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Tråkigt att höra, men det är bara att komma med när du känner för det!

#852

Postad 30 april 2012 - 17:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Inget allvarligt hoppas jag?

#853

Postad 30 april 2012 - 17:14

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Förresten, en grej som är lite trist är att när man "re-uppar" sin level, så får man inte all den exp man samlat in som lvl 100. Jag hade ju fan flera miljoner, jag hade varit blå level om de räknat med det :D


Man fick väl ganska mycket exp för att nå lvl 100 också som helt går till spillo om jag inte minns fel?

#854

Postad 30 april 2012 - 17:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Visst, men det är ett fragment av en droppe i havet jämfört med allt jag tjänat in sedan dess. ~6000 på QTDM-rankningen liksom, det är ju några miljoner som spelar. Jag ligger högre än sådana som har reuppat två gånger -_-

Men, men, det gör ju att man har någonting att sträva mot -_-

Edit: Förresten Palter, jag tror du hade 6 eller 8 kills kvar till 1.0 i k/d-ratio när vi lade av igår ;) . Dags att ta sig ovanför strecket!

Redigerat av Zoiler, 30 april 2012 - 17:26.


#855

Postad 30 april 2012 - 18:01

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Haha, jag är inte orolig över min k/d ratio. Det är ju först ett par lvls sedan som jag har börjat spela bra.

Det här spelet är inte särskilt snäll mot nybörjare! Man lär sig den hårda vägen ;)

#856

Postad 30 april 2012 - 18:08

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Jobbar ikväll men loggar in strax efter 24 om någon är sugen.

Redigerat av fritess, 30 april 2012 - 19:05.


#857

Postad 30 april 2012 - 21:50

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

  • 3 071 inlägg
  • 0
Både ja och nej.. Åkte på cancer i sköldkörteln.. Så den är bortopererad nu, levaxin resten av livet. Tumören ligger på odling nu.. Sen får vi se om jag ev ska dricka radioaktivt jod för att döda ev celler som kan ha spridit sig.. Men det är den snällaste formen av cancer så dom allra flesta blir helt friska.. Min unga ålder är också på min sida.. Jag kommer bli bra men dom ska bara försäkra sig att skiten inte spritt sig. Håller er uppdaterade...

#858

Postad 01 maj 2012 - 01:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Fasen, fy f-n vad jobbigt.. men tur i oturen får man säga då, det fixar du utan problem! Då får du mer tid till att spela? :P

Edit: Tyckte lite synd om italienarna (?) vi mötte idag grabbar, hur många gånger förlorade de på raken =P?

Var ändå ganska bra kvalitet på motståndet, de låg runt 1.5 och uppåt i många fall. Vi hade tur som fick okej till bra medspelare också.

Redigerat av Zoiler, 01 maj 2012 - 01:16.


#859

Postad 01 maj 2012 - 10:02

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
De var från Spanien och ja de var rätt brända när de slutade.

Tror de förlorade runt 5 matcher på raken innan de gav upp så de kämpade på bra tycker jag.

#860

Postad 01 maj 2012 - 20:58

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Då fick man äntligen börja på ny röd rank idag. Lekte lite med avsågat och det tog inte lång tid innan man fick meddelande om vilken skam jag var för min lvl :D

Hur orkar folk? Jag kan bli sur på avsågat fast jag skulle aldrig orka skicka meddelande om det. Att folk fortfarande lipar om det efter drygt ett halvår är ju bara pinsamt. Dessutom var han röd lvl 70 drygt så att han kutar rakt in i ett avsågat gång efter gång säger ju det mesta om hur frustrerad han måste varit haha! :D

#861

Postad 01 maj 2012 - 22:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Hmm, någon messade mig att jag var en noob för min level när jag körde med vanliga lancern en gång. What? Har aldrig skickat meddelande till någon, det orkar jag inte ödsla tid på.

#862

Postad 02 maj 2012 - 00:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Fick ett till meddelande från en spanjor "kör mer med gnashern".. -_-. Men jag körde ju inte ens med Sawed Off. De spöade vi ordentligt kan man säga.

Mina stats nu är helt epic för övrigt.

lvl 25 (grön)
W/L = 2.5
K/D 2.5
Antal wins: 1337

^_^

#863

Postad 02 maj 2012 - 05:48

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Haha ja vissa verkar ju störa sig på alla vapen, är det inte Hammerburst så är det Retron osv. Ser liksom inte meningen med att grina? Det är ju bara ett bevis på hur arg man är och dålig förlorare man är.

Feta stats, mina är inte ens i närheten, snittar väl på drygt 1,7 på båda.

#864

Postad 02 maj 2012 - 10:25

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Att möta någon som är duktig på att hantera en SO är väldigt svårt. Känns som den är lite op. Har även lite svårt för spelstilen, dvs att missar man eller möter fler än 1 så flyr man tills man har kunnat ladda om. Samtidigt är det ju så det funkar så det är upp till var och en att köra så.

edit: och ja, tyckte lite synd om gänget vi mötte igår. De försökte verkligen stå emot i de första rundorna men sedan körde vi över dem ordentligt.

Redigerat av Palter, 02 maj 2012 - 10:28.


#865

Postad 02 maj 2012 - 12:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Men Sawed Off är buggad, precis som Retro Lancern. Ofta dör man från avstånd man inte ska kunna dö från, även om man är 2 meter bort så kan man dö. Det är det som är problemet.

RL är ännu värre, det är fan helt omöjligt att undvika. En gubbe som kommer rusande med RL spetsar dig 9 gånger av 10 om du inte aktar på dig. Om man bara står kvar och försöker skjuta honom så har man ett minimalt fönster att göra det på - skjuter man när han är för långt borta så dör han inte, låter man han komma för nära så är man spetsad. För de tar ju en från 1 meter, dvs när de inte är riktigt framme ens, de hoppar sista metern.

Sen har vi motorsågen på Lancern. Den suger ju in fienden från en meter. Där måste man hålla sig långt borta annars blir man uppsprättad.

#866

Postad 02 maj 2012 - 16:13

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
@Zoiler: Grymma stats du har!
Det hade varit roligt om vi fick ihop ett fullt lag till helgen.

#867

Postad 02 maj 2012 - 17:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Det hade varit roligt om vi fick ihop ett fullt lag till helgen.

Det hade det. Men vi spöar ju folk redan på tre pers (vinner 90 % av matcherna typ). Med 4 pers när Cucaracha var med var vi överlägsna. Med fem pers kommer alla dra efter max två rundor :P

#868

Postad 02 maj 2012 - 18:10

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
@Zoiler: Ja det har du rätt i.
Jag har bara spelat själv innan men jäklar vad roligt det är när man är några stycken.

#869

Postad 03 maj 2012 - 00:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Fick 17-0 i en match o sedan 12-0. I nästa match hade jag 4-0 innan jag dog. Det är synd att det inte räknas över matcherna, finns en medalj jag saknar.. typ 30 kills utan att dött eller vad det är (25?). Rätt svår att ta om man inte möter bots. De har ju bara 40 liv liksom.

#870

Postad 03 maj 2012 - 06:38

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Jag blev tvungen att logga tidigt igen men det värsta jag har sett är när vi vann en karta utan att någon av vårt lag förlorade ens ett liv! Och det var inte någon bot med i deras lag.

#871

Postad 03 maj 2012 - 06:53

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Ja det var första rundan på Old Town. Tyckte nästan lite synd om dom vi mötte.

@Zoiler: Starta en private KOH med botar så är det en baggis att få 30 i killstreak.

#872

Postad 03 maj 2012 - 09:56

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Just det, sprang runt med gnashern igår och blev så less på lagget. I en shootout drog jag av två salvor som jag var 100 på träffade men inget hände. Sedan stannar jag upp ser att han står med sidan mot mig och plötsligt blir jag mosad.

Efter det och med allt prat om SO så testade jag den och det känns som i icke dedikerade servers kanske det är bättre att springa runt med en SO än att gå nära motståndare med gnashern.

#873

Postad 03 maj 2012 - 12:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

@Zoiler: Starta en private KOH med botar så är det en baggis att få 30 i killstreak.

Ja men jag vill få den utan att fuska annars är det ju ingen accomplishment direkt ;)

Efter det och med allt prat om SO så testade jag den och det känns som i icke dedikerade servers kanske det är bättre att springa runt med en SO än att gå nära motståndare med gnashern.

Varje gång man använder gnashern i närstrid så riskerar man ju att dö. Det är, inte ett lotteri, men risken att man dör ökar ju ju närmre man står i duellen. Står man längre bak så blir det mer skicklighet vem som vinner.

Men samtidigt går jag själv ofta in i dueller nära för att jag tror att den ska sätta och så missar den helt givna lägen.

#874

Postad 03 maj 2012 - 13:12

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Fan vad spelsugen jag blir när jag läser om era hjältesdåd på slagfältet!
Ska nog försöka bli med nån gång snart. Har inte lirat på flera veckor nu...

#875

Postad 03 maj 2012 - 13:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Har du blivit förbjuden att spela eller ;) ? Från att ha spelat typ varje dag till att inte spela alls på flera veckor och knappt logga in.

#876

Postad 03 maj 2012 - 14:31

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

Men samtidigt går jag själv ofta in i dueller nära för att jag tror att den ska sätta och så missar den helt givna lägen.


Precis detta jag tänker på. Lika bra att använda SO och blåsa bort halva rutan än att springa med gnashern som har mindre träffruta och dessutom blir det ännu svårare pga lag.

#877

Postad 03 maj 2012 - 14:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Ja men man förlorar ju dueller på lite längre avstånd. Man måste ju komma nära. Dessutom har man bara ett skott, sedan är man körd så man kan inte ta typ två eller tre samtidigt (om man inte har tur med att meleea). Men visst, båda har sina fördelar.

#878

Postad 03 maj 2012 - 16:04

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

Har du blivit förbjuden att spela eller ;) ? Från att ha spelat typ varje dag till att inte spela alls på flera veckor och knappt logga in.

Haha! Nejdå, det är allt okej för frugan att spela. :)
Men det blev vår och dök upp mycket pyssel med huset. Har använt helgnätterna till att sova istället. Våran dotter är bara drygt ett år så hon tar inte sovmorgon på helgen och därför blir det så lite sömn om man lirar Gears hela nätterna.

Ignorera sitt sömnbehov för länge = zombie mode :)

#879

Postad 03 maj 2012 - 16:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Det har blivit så att vi brukar köra runt två timmar om dagen mellan 22.00 och 1.00. Det får du allt klämma in någon gång snart! ;)

#880

Postad 04 maj 2012 - 01:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Ytterligare en Gearskväll, ytterligare domination från Team MHB ^_^. Vann vi alla eller? Jag gillar hur vi vinner trots att vi får spela med såna som får -10 och sånt. Iofs inte mycket till high lvl motstånd idag men ändå, vi mötte några team.

Tänk då vad vi hade kunnat uträtta med fullt lag. Mums. Sejlax? Cucaracha? Majoren? Köra 5 pers efter hockeyn imorn (idag)?

#881

Postad 04 maj 2012 - 08:29

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Jag kommer iaf spela, får se exakt när jag kan hoppa in. Måste kolla ifall polaren ska spela också dock. Kanske finns plats för båda isåfall om vi har tur.

#882

Postad 04 maj 2012 - 08:38

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Jsg kommer också hopps in ikväll. Gissar att jag börjar innan hockeyn är slut,

och ang. igår så förlorade vi bara en runda och vann alla kartor.

Redigerat av Palter, 04 maj 2012 - 08:38.


#883

Postad 04 maj 2012 - 09:10

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Ja det var total dominans från vår sida igår.
Jag hoppas att kunna logga in vid 22-hugget. Hänger lite på om barnen och frugan har somnat.

#884

Postad 04 maj 2012 - 12:46

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Tänkte kolla hockey men efter det så är jag ganska sugen på en gearskväll.

Redigerat av SejLax, 04 maj 2012 - 12:46.


#885

Postad 04 maj 2012 - 16:43

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

  • 3 071 inlägg
  • 0
får se om jag pallar.. jobbar idag, imorron och söndag.. 06-18 hela helgen..

#886

Postad 04 maj 2012 - 19:55

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Okej Majorglenn. Du är välkommen om du orkar.
Ska ni andra spela eller hur ser det ut?

#887

Postad 04 maj 2012 - 21:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Vi kommer spela minst tre, säkert mer. Men det blir ju efter matchen för min del.

#888

Postad 04 maj 2012 - 21:27

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Jupp kollar hockey jag med. Riktigt fina mål från Sverige!

#889

Postad 04 maj 2012 - 21:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Verkligen, där vann de som väntat! Då kommer jag in :)

#890

Postad 05 maj 2012 - 01:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Hmm, Sejlax, du har inte tappat mycket form som inte spelat på några veckor och får 16-1 i första matchen. Som att cykla? ;)

Nu vart det ju ännu mer kross. Det som var synd var ju att när vi väl hittade ett motståndarlag som åtminstone lyckades med bedriften att ta en runda pga underskattning, så skulle sejlax dra -_-

Och sedan kom grottan in men då var det ju dött och avslaget tyvärr. Bara bottar och superlow-lvl, alla hade redan kört i 3-4 timmar typ.

Edit: I en av matcherna kom det in 3 superhigh-lvl faktiskt, men de drog ganska snabbt när de såg att det var 3 mot 4. Jag kollade statsen på en av dem, han var 83:a på rankingen. 47 000 kills!

Redigerat av Zoiler, 05 maj 2012 - 01:16.


#891

Postad 05 maj 2012 - 08:18

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Det gick nästan för lätt, men det var kul.
Man möter betydligt svårare motstånd på de dedikerade servrarna.

#892

Postad 05 maj 2012 - 10:01

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Ja det var lite halvdött. Tyckte det var lite kul när han den ena split-screenjeppen började gnälla över att hans avsågade inte tog. Tyvärr var dom väldigt dåliga fast sånt är ju svårt att undvika.

Tror jag såg han med 47.000 kills...det är fan sinnessjukt! Han kan ju inte ha stängt av spelet sen release? Jag kollade häromveckan och jag TROR jag låg runt 13-14.000 kills totalt på alla spelsätt. Okej att jag lagt ganska många timmar på kampanj, Horde och en del Beast men ändå. Han var väl "bara" röd lvl 89 eller nåt? Ändå kul att se folk som iaf inte boostat upp sin lvl utan bara plöjt TDM.

Det är ju alltid kul att se folk med blå lvl som knappt kan spela MP, fick ett meddelande från en sån en gång om att jag var host eller liknande...smart när vi satt på dedikerade servers och spelade :P

Jag fattade aldrig att du (Zoiler) åkte ur när vi spelade på Aftermath första matchen jag var med, trodde du var partyleadern och hade köpt Forces.

#893

Postad 05 maj 2012 - 12:30

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Kör vi ikväll igen?

#894

Postad 05 maj 2012 - 14:46

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Jag kommer in senare.

#895

Postad 05 maj 2012 - 15:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ja det var lite halvdött. Tyckte det var lite kul när han den ena split-screenjeppen började gnälla över att hans avsågade inte tog. Tyvärr var dom väldigt dåliga fast sånt är ju svårt att undvika.

Asså du märkte det. Det var mig han klagade på (iaf i slutet). Jag lekte med honom och stod och försökte döda med boltok från nära håll. Jag stod helt öppet och han stod bara och väntade på att få springa fram bakom ett skydd -_-

Sedan springer han fram, kan inte vara mer uppenbart, jag aktar mig och han skjuter från fem meter. Jag byter till gnashern och fraggar honom. Sedan börjar han whina om att den inte tar, helt otroligt =P

Vi fick några småsköna matcher innan du kom, när du kom in var det som sagt inte mycket att ha. Du får komma in tidigare :)

Tror jag såg han med 47.000 kills...det är fan sinnessjukt! Han kan ju inte ha stängt av spelet sen release? Jag kollade häromveckan och jag TROR jag låg runt 13-14.000 kills totalt på alla spelsätt. Okej att jag lagt ganska många timmar på kampanj, Horde och en del Beast men ändå. Han var väl "bara" röd lvl 89 eller nåt? Ändå kul att se folk som iaf inte boostat upp sin lvl utan bara plöjt TDM.

Han var lvl 100. Han hade inte ens levlat upp en gång. Jag har runt 18 000 kills i TDM och ja.. kommer ju aldrig komma upp till honom. Men jag hade bättre stats så... ;). När jag har 50 000 kills bör jag ligga på 3,5 eller 4 i k/d.

Sen var det den röde du snackade om, han låg också bättre än mig på runt plats 2 500. Den tredje de hade var runt 8 000. Men jag undrar om vi inte hade slått dem ändå för de andra två hade bara stats runt 1,0 eller 1,2.


Det är ju alltid kul att se folk med blå lvl som knappt kan spela MP, fick ett meddelande från en sån en gång om att jag var host eller liknande...smart när vi satt på dedikerade servers och spelade :P

Lol =P. Jag fattar inte hur det går till. De har blå lvl, de har spelat hur j-vla mycket som helst. HUR kan de vara dåliga? Hur är det ens möjligt? Jag förstår det inte, man lär ju sig och det finns ju massa noobs att "farma" som Palter sa om våra motståndare.


Jag fattade aldrig att du (Zoiler) åkte ur när vi spelade på Aftermath första matchen jag var med, trodde du var partyleadern och hade köpt Forces.

Ja, du ser. Du märker inte skillnad på om vi spelar på dedikerade servers eller inte, så lite lagg är det :P

Jag är party leader, men jag har inte Forces. Jag har den andra dlc:n, men har totalt fått spela på de övriga dlc-banorna 3 gånger sen jag köpte det. Så det är broken.

Tyckte det var lite konstigt att ingen av er tre märkte att jag inte var med förrän jag skickade mess 5 minuter senare dock -_-. Om ni trycker på back så ser ni laget :D


Kör vi ikväll igen?


Of course, post hockeyn.

#896

Postad 05 maj 2012 - 17:32

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Jag hade faktiskt en del delay i de 2 sista matcherna, märks ganska tydligt när man spelar med gnashern och folk gibbas några tiondels sekunder efter skottet kommer. Dock långt ifrån ospelbart men det märktes.

Problemet att jag inte kunde joina tidigare var ju att en annan kompis loggade på precis samtidigt och ville spela lite så jag kunde liksom inte bara be honom dra och ni var ju 4 pers redan.

Kanske dyker in ikväll, beroende på nykterhetsgraden :rolleyes:

#897

Postad 05 maj 2012 - 17:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Problemet att jag inte kunde joina tidigare var ju att en annan kompis loggade på precis samtidigt och ville spela lite så jag kunde liksom inte bara be honom dra och ni var ju 4 pers redan.

Jo jag vet, det var lite olyckligt. Vi har aldrig vart potentiellt 6 spelare tidigare, första gången. Snart får vi börja köra A- och B-lag :D

#898

Postad 06 maj 2012 - 01:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Jag måste ställa mig frågande till de som är lowl-vl och inte kan spela överhuvudtaget som t.ex de två vi hade med oss nu i sista matchen med sina typ 2-20 med en omgång kvar.

Hur tänker de egentligen? Varför hoppar de inte ur och försöker hitta en match som passar dem bättre? Tycker de verkligen det är roligt att dö hela tiden? Samma sak med två andra som var helt värdelösa innan dess och kom i både vårt lag och i hans som hade 3.1 i K/D. De sabbar ju spelet för de som kan spela, men det verkar inte som att de fattar det. Det måste ju vara roligare för de själva när de kan få en kill ibland, spelet går ju ut på det.

Det är det som är problemet med att vara tre spelare. Visst, vi vinner det mesta, vi förlorade en match idag. Men när man är tre, då kan det komma in två sopor och totalt sabba matchen. När man är fyra, då kan det komma in en kass spelare, men han kan inte påverka lika mycket, det brukar vara överkomligt.

Såg ni nybörjaren som dog i 2 mot 1 i sista matchen när det var sudden death och jag hade eldgranaten? Vad sysslar han med? Jag står och försöker vänta på att motståndaren ska springa in/lista ut var han kommer och vad gör klantskallen? Springer runt som en fåne och annonserar precis var vi är och dessutom hänger han efter mig istället för att täcka en större yta och ta en annan ingång. Sen står han mitt i det öppna och tar självmord när fi rushar. Jag menar, det är inte kärnfysik??

/Rant

Förresten, laggade det inte för er när vi mötte de här nu i slutet? De sista 10 matcherna var riktigt jobbig lagg.

#899

Postad 06 maj 2012 - 15:31

fritess
  • fritess
  • Wannabe

  • 43 inlägg
  • 0
Jag tyckte inte att det laggade speciellt mycket.
Fan vad bra den där engelsmannen (något med Z) var som vi mötte i ett par matcher (mercy, clocktower bla).

Det var jämnare matcher än igår och vi förlorade som sagt bara en match på 3 timmar.

#900

Postad 06 maj 2012 - 16:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Jag tyckte inte att det laggade speciellt mycket.

Märkligt, ända sedan vi slutade spela mot engelsmannen och mötte de nya så var det märkbar lagg hos mig. Men jag ville inte backa eftersom det var helt okej motstånd. Sedan när vi väl skulle få möta det optimala laget (de 4 bästa som spelat med oss i de matcherna) så kommer vi såklart med de två som gör att det är omöjligt för oss att vinna. Då orkade jag inte mer.

Fan vad bra den där engelsmannen (något med Z) var som vi mötte i ett par matcher (mercy, clocktower bla).

Ja, han hade 3.1 i K/D, det är imponerande. Jag tog honom i några 1 on 1 dock ;). Men han hade inte så många kills så jag undrar om han inte börjat om på ny gubbe för att höja K/D:n, det är ju rätt lätt att göra om man vill.

Han var bra på att hämta items, granater etc och placera ut dem. Gillade ju även att köra med torque bow och sniper, fick måååånga kills på det. Han var det enda hotet i deras lag i varje match, ändå gick många runt i det öppna och lät sig plockas. Jag kan inte sympatisera.

Dessutom spelade han ofta med nybörjare och fick ändå genomgående bra resultat även om de förlorade varje match utom en.


Edit: Han hade 3.0 i W/L också för övrigt, ändå vann han bara en av typ 8 mot oss. Så det är väl ett gott betyg åt oss (även om han hade otur med lagmedlemmarna -_-).

Jag tror det är väldigt få lag, om något, som kan slå oss, åtminstone på odedikerade servrar, om vi kör vi tre (stommen uppenbarligen) + sejlax + grottan.


Edit2: Jag gillar inte riktigt den där banan med torque bow + sniper till vänster (den med båten eller vad det nu är). Det är svårt att veta vad man ska göra. Jag brukar alltid springa till höger, gärna med ink grenade, för att försöka ta den ytan. Problemet är att man ofta springer in i 3 pers eller nåt och själv inte får så många med sig. Och om de andra har en som är duktig med just torque bow och sniper så kan han plocka jäkligt många frags från andra sidan, för folk verkar inte förstå att de är i riskzonen. Det finns liksom två bra ställen som man bör gå för.

Då är ju Sandbar eller träsket mycket enklare. Tar man mitten på Sandbar eller boomshoten på träsket så har man vunnit. Eller köpcentret, där är det ju platsen med eldgranaten som är viktigast, vinner typ alltid om man tar den.

Redigerat av Zoiler, 06 maj 2012 - 16:20.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.