Vet att det finns en liknande tråd med tycker att en sån här tråd behöver en bättre rubrik så därför starta jag denna.
Nästan alla bra låtar jag hittar är sådan jag snubblar över, alltså en ren slump att man hittar, letar man hittar man inga
Så kom igen och ge tips på musik/låtar ni tycker är riktigt bra, gärna med länkar till youtube eller nåt.
Det här är den absoluta favoriten Den passar bäst på mycket hög volym. Det är ingen vits med att snabbspola igenom låten för då missar man mycket med den. När man väl har hört hela då inser man hur bra den är
Hej igen!
Jag har nästan hittat all musik senaste 10 åren på radioseven. 100 gånger
bättre än lokal-radion på fm-bandet som man har tröttnat på för länge sedan
Discovertrance.com verkar vara en schysst kanal, tack för tipset! Radiosevens musik varierar ganska mycket så ibland är den bra och ibland mindre bra, men man brukar kunna hitta något som passar en i tablån
Discovertrance.com verkar vara en schysst kanal, tack för tipset! Radiosevens musik varierar ganska mycket så ibland är den bra och ibland mindre bra, men man brukar kunna hitta något som passar en i tablån
Mvh Perra
Den bästa "riktiga" radion för dansmusik är ju BBC Radio 1 på fredagkvällar med Annie Mac och Pete Tong. Det spelas dock begränsat med trance, men om man även gillar house, dubstep, electro m.m. så kan det rekommenderas:
jag är ledsen men jag tycker radioseven suger för det mesta. jag hade ett uppehåll från den kanalen på ett halvår å när jag väl slog på så var det typ samma låtar som sist. men jag kan hålla med att endel inslag i den radiokanalen är kanon! mitt förslag till radiokanal är pulsradio.
annars håller jag med om att det mesta som är med på state of trance är mumma! armin van buuren är grym
Att ingen nämnt di.fm. Jävligt bra internetradio för all typ av elektronisk musik. Orkar inte leta upp några låtar nu men några bra artister är Plasmotek, Infected Mushroom, Penta, Psysex, Armin Van Buuren, DJ Anneli, Skazi, Scott Brown, Pendulum, Rusko
Det här inlägget har ändrats av philipbtz 18 november 2010 - 19:51
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".