Tack alla för värmande kommentarer.
DALI Suite 1.7
(Golvhögtalare)
|
34
|
(4)
|
Inga priser | |
DALI Suite C0.7
(Centerhögtalare)
|
15
|
(8)
|
Inga priser | |
DALI Suite R0.7
(Surround-/ stativhögtalare)
|
9
|
(4)
|
Inga priser | |
DALI Suite S1.2
(Subbasar)
|
12
|
(7)
|
Inga priser | |
Denon AVR-2809
(Surroundförstärkare/ -receivrar)
|
45
|
(17)
|
Inga priser | |
InFocus X10
(Projektorer)
|
92
|
(31)
|
Inga priser | |
Popcorn Hour C-200
(Mediacenter / Mediaextenders)
|
23
|
(13)
|
2 695:- | |
Stewart Screenwall FireHawk 16:9 82"
(Projektordukar)
|
17
|
(2)
|
21 500:- |
19 relaterade trådar
Skickat 19 mars 2010 - 13:57
Menar du tapeten bakom duken t.ex? Märket är InTrade tror jag.. har inte kvar spec på den tyvärr.
Skickat 25 april 2010 - 00:55
Måste ju börja klättra uppåt ngn stans, började med duken denna gång
PJ blir nog nästa uppgradering. Hade hört mycket bra om kombinationen X10 och Firehawk just för X10'ans lite dåliga svärta och nog hjälpte det med en FH på den fronten. Men kommer absolut uppgradera PJn med framöver.
Skickat 16 augusti 2010 - 00:11
Verkligen en schysst setup.
Jag imponerades verkligen av din lösning med att även styra belysningen med Logitech fjärren, och den etsades verkligen fast i mitt huvud. Jag kände att jag bara var tvungen att göra nått liknande med min kommande bio och jag blev verkligen skitnöjd med slutresultatet. Så tack för idén!!
mvh
Magnus
Jag imponerades verkligen av din lösning med att även styra belysningen med Logitech fjärren, och den etsades verkligen fast i mitt huvud. Jag kände att jag bara var tvungen att göra nått liknande med min kommande bio och jag blev verkligen skitnöjd med slutresultatet. Så tack för idén!!
mvh
Magnus
Skickat 27 mars 2012 - 10:30
Tackar! Jo ngt mer än en 1'a är bortkastat för denna tillämpning, helt ok kurs på dem begat numera så man kan ju slänga upp dem lite var stans lixom :) Funderar på en vid dörren oxå, för larm mm. Fast har redan en brytare vid ytterdörren som fimpar alla ljus i lgh med ett tryck! Uppskattas när elräkningen ska betalas..
Skickat 31 mars 2012 - 07:23
Grymt kul att Ni gillar det! Tack för alla värmande kommentarer.
Ang HSPRO så håll koll på deras hemsida för Er som är sugna. De har olika kampanjer då och då, jag köpte min licens under "black friday" i fjol, 50% rea och då kan man iaf leva med priset. Kan inte vara mer nöjd med styrningen så oavsett är HS värt sitt pris!
Ang HSPRO så håll koll på deras hemsida för Er som är sugna. De har olika kampanjer då och då, jag köpte min licens under "black friday" i fjol, 50% rea och då kan man iaf leva med priset. Kan inte vara mer nöjd med styrningen så oavsett är HS värt sitt pris!
Skickat 08 maj 2012 - 11:16
Oh yeah! Köpte mig en Mac Mini i5 i helgen. Tryckte in en SSD och W7 x64 och XBMC. Fyfaan va fin mediaspelare det blev. Bitstreamar HD-ljud/bild utan problem, fast fick slå av DXVA2 i XBMC för de e nå knas med Intel drivarna till HD 3000 kortet, dock inga problem att spela upp BD utan DXVA2. i5-CPUn e potent nog att göra det utan stöd av GPUn. Hoppas på uppdaterade drivers till Intel HD 3000 i framtiden så man kan köra DXVA, mest för att dra ner värmeutvecklingen/förbrukningen. Nu ska jag bara uppdatera galleriet med nya bilder/filmer och göra nya "skin" till mina fjärrkontroller.
Jag kan f.ö. styra XBMC med en gryyyym app på paddan (å andra i-produkter), Constellation!! Fett med nöjd. Återstår att se vad WAF blir dock... frun gillade ju PCHn.
Jag kan f.ö. styra XBMC med en gryyyym app på paddan (å andra i-produkter), Constellation!! Fett med nöjd. Återstår att se vad WAF blir dock... frun gillade ju PCHn.
Skickat 14 oktober 2012 - 21:49
Startat en blog om husbygget oxå, inte kommit så långt ännu men det kommer! http://villalovefrida.blogspot.se
Det här inlägget har ändrats av lovek 14 oktober 2012 - 21:51
1 användare läser den här tråden
Medlemmar: 0 - Gäster: 1 - Anonyma användare: 0
Sökningen pågår
Visa alla träffar (sökning på Prisjakt)
34
* Officiell tråd - Popcorn Hour C-200 *
1 annons
218 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna
Prisjakt Pryl - Senaste nyheterna

Fler