Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Samsung Nexus med Android 4.0

139 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Google Galaxy Nexus 1GB RAM 16GB (Mobiltelefoner) 8 8,98 (120) Inga priser
1 relaterade trådar

#51

Postad 20 november 2011 - 23:22

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
Lite prestandasiffror ute:
webläsaren blir riktigt vass med android 4:

Postad bild

Postad bild

#52

Postad 24 november 2011 - 13:14

nippe
  • nippe
  • Beroende

  • 1 387 inlägg
  • 0
Då min iphone 4 är spräckt för fjärde gången och börjar bete sig konstigt och 4S inte var någon hit så passade jag på att förhandsboka denna via tre. 5395kr, kontant och olåst, leverans 8e dec.

#53

Postad 07 december 2011 - 19:49

Unregistered1008
  • Unregistered1008
  • Veteran

  • 1 703 inlägg
  • 0

Lite prestandasiffror ute:
webläsaren blir riktigt vass med android 4:


det har väl inget med Nexusen att göra

kollar på betygen och undrar om betygsättarna knarkar?
hur kan en Nexus som är en stor kompromiss till S2an klassas som BÄST?
22 timmars batteritid som + ?
det är väl för fan inte bra!

det är ICS dom sätter betyg på inte på Nexusen i sig.
vänta till S2an släpps med ICS så kommer den soppa mattan med Nexusen

Redigerat av Unregistered1008, 07 december 2011 - 19:50.


#54

Postad 12 december 2011 - 19:23

AZAD
  • AZAD
  • Wannabe

  • 38 inlägg
  • 0
Nu har jag varit och hämtat min på webhallen. Skönt att pensionera X10an efter snart två år. :wub:

#55

Postad 13 december 2011 - 13:27

Kalk
  • Kalk
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0

Nu har jag varit och hämtat min på webhallen. Skönt att pensionera X10an efter snart två år. :wub:


Är det 16 eller 32GB i den?

#56

Postad 13 december 2011 - 22:55

MatteVTR
  • MatteVTR
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0

Är det 16 eller 32GB i den?

Det är 16.

det har väl inget med Nexusen att göra

kollar på betygen och undrar om betygsättarna knarkar?
hur kan en Nexus som är en stor kompromiss till S2an klassas som BäST?
22 timmars batteritid som + ?
det är väl för fan inte bra!

det är ICS dom sätter betyg på inte på Nexusen i sig.
vänta till S2an släpps med ICS så kommer den soppa mattan med Nexusen


Sitt du där med din lågupplösta telefon då. :)

#57

Postad 14 december 2011 - 09:25

AZAD
  • AZAD
  • Wannabe

  • 38 inlägg
  • 0
16gb, känns riktigt slim, vilket den också är jämfört med x10an. Inga dåliga batteritider som jag hade i början med x10an utan bra batteritid direkt. Skärmen är kanonbra och allt flyer på riktigt snabbt.

Nåt jag saknar är att jag inte längre kan kombinera facebook-kontakter i kontaktlistan.

#58

Postad 16 december 2011 - 19:14

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

det har väl inget med Nexusen att göra

kollar på betygen och undrar om betygsättarna knarkar?
hur kan en Nexus som är en stor kompromiss till S2an klassas som BÄST?
22 timmars batteritid som + ?
det är väl för fan inte bra!

det är ICS dom sätter betyg på inte på Nexusen i sig.
vänta till S2an släpps med ICS så kommer den soppa mattan med Nexusen


JA och så ska man enligt förhandsbilderna behöva lida av ett urfult och helt onödigt touchwiz

#59

Postad 24 december 2011 - 09:41

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Ska skaffa mig min första smartphone nu efter jul. Är denna mobil för avancerad eller kommer jag inom ett par dagar ha fått ett hum om alla funktioner? Vill ha en framtidssäker telefon som är i den övre klassen, är detta rätt produkt?
GOD JUL!

#60

Postad 24 december 2011 - 20:32

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

  • 1 276 inlägg
  • 0
Ja, absolut. Tror inte att du kommer att ångra sig. Det är klart att det kommer nya lurar hela tiden. Men det som är bra med Nexus är att de får uppdateringar först.

#61

Postad 24 december 2011 - 20:35

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0

Ja, absolut. Tror inte att du kommer att ångra sig. Det är klart att det kommer nya lurar hela tiden. Men det som är bra med Nexus är att de får uppdateringar först.

Grymt, såg dock att i Europa finns denna mobil endast med 16 GB minne, då det inte finns någon extra plats för minneskort undrar jag om detta räcker? Ska ju inte proppa den full med musik eller filmer men man kommer ju ladda ner massa saker och ta lite bilder:P

#62

Postad 25 december 2011 - 00:11

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

  • 1 276 inlägg
  • 0
Jag har en HTC Desire och klarar mig på gränsen med 4 gig. Så 16 skulle ha räckt för mig i alla fall. Men alla vi är olika.

#63

Postad 25 december 2011 - 01:39

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Tack för snabba och hjälpsamma svar! Ska sluta nojja nu och köpa denna istället:P

#64

Postad 27 december 2011 - 19:50

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Lurigt att få tag på denna lur. Varför? Varken Media Markt, Elgiganten, Expert eller Siba har den. Shoppingen idag blev de inget av efter att jag inte kunde få tag på någon Nexus:/

#65

Postad 28 december 2011 - 13:42

Unregistered4f69794e
  • Unregistered4f69794e
  • Användare

  • 206 inlägg
  • 0

Lurigt att få tag på denna lur. Varför? Varken Media Markt, Elgiganten, Expert eller Siba har den. Shoppingen idag blev de inget av efter att jag inte kunde få tag på någon Nexus:/

MM i Uppsala verkar ha den. :P Den finns på display åtminstone.

#66

Postad 28 december 2011 - 20:27

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0

MM i Uppsala verkar ha den. :P Den finns på display åtminstone.

Tack för tips men blev en beställning från Dustin. De hade planerat leveransdatum runt 20e Januari, verkar som att alla butiker får in den runt det datumet. Dustin hade också billigt skärmskydd samt massa skal vilket jag inte sett någon annan butik ha:)

#67

Postad 29 december 2011 - 18:10

Unregistered444d4ee2
  • Unregistered444d4ee2
  • Amatör

  • 78 inlägg
  • 0
Testade att spela in lite video. Ser bra ut. Men filmar man så man har linsen på höger sida så är videoklippen upp och ner när man för över till datorn :)

#68

Postad 31 december 2011 - 16:32

itdamen
  • itdamen
  • Användare

  • 106 inlägg
  • 0
Hej

Skaffade en via Phoneshous St:Eriksplan Sthlm. Suttit med den en vecka nu. Vilken mobil JÖSSES !!

Helt fantastisk. Min gamla var en Samsung Galaxy (ett) det är helt otrolig prestandaskillnad. Bästa luren jag ägt till dags dao. Bara gå till butiken o skaffa tycker jag.

L :wub:

#69

Postad 02 januari 2012 - 12:20

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Har beställt en genom tre. Skulle komma in idag. Hoppas på leverans snarast.

/Niklas

EDIT. Någon som vet om det finns ett fint case till denna mobil? Slimmat läder case med öppning upptill letar jag efter.

Redigerat av evil_nike, 02 januari 2012 - 12:30.


#70

Postad 02 januari 2012 - 15:26

Murre R
  • Murre R
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0

Har beställt en genom tre. Skulle komma in idag. Hoppas på leverans snarast.

/Niklas

EDIT. Någon som vet om det finns ett fint case till denna mobil? Slimmat läder case med öppning upptill letar jag efter.


Får nog min inom ett par dagar också.
Sena har ett snyggt slimmat läderfodral vet jag, ett sånt kommer jag skaffa.

#71

Postad 02 januari 2012 - 15:32

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Får nog min inom ett par dagar också.
Sena har ett snyggt slimmat läderfodral vet jag, ett sånt kommer jag skaffa.


Ok, tack det ska jag kolla upp. EDIT. Tack för tipset, precis vad jag letade efter. Beställde ett svart ultraslim case. 250 kr med frakt. Helt perfa.

Har du oxå tre? Sa han/hon 2 jan. till dig. Det står 2v på hemsidan.

/Niklas

Redigerat av evil_nike, 02 januari 2012 - 16:03.


#72

Postad 02 januari 2012 - 18:35

Murre R
  • Murre R
  • Användare

  • 115 inlägg
  • 0

Ok, tack det ska jag kolla upp. EDIT. Tack för tipset, precis vad jag letade efter. Beställde ett svart ultraslim case. 250 kr med frakt. Helt perfa.

Har du oxå tre? Sa han/hon 2 jan. till dig. Det står 2v på hemsidan.

/Niklas


Nä jag beställde från cdon.com. Står att varan håller på att packas när jag kollar orderstatus.

#73

Postad 03 januari 2012 - 09:55

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Nä jag beställde från cdon.com. Står att varan håller på att packas när jag kollar orderstatus.


Ok.

#74

Postad 03 januari 2012 - 17:38

Unregistered444d4ee2
  • Unregistered444d4ee2
  • Amatör

  • 78 inlägg
  • 0
Tycker det är trist att det inte finns OEM fodral som blottar telefonens högtalare och LED. Så jag använder mitt gamla SE Arc fodral man fick med den telefonen. Den skulle varit lite större bara. :)


Postad bild

Postad bild

Redigerat av Unregistered444d4ee2, 03 januari 2012 - 17:39.


#75

Postad 03 januari 2012 - 20:20

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Skulle få leverans 6-7 jan.

/Niklas

#76

Postad 04 januari 2012 - 02:18

r4venlord
  • r4venlord
  • Wannabe

  • 32 inlägg
  • 0

Tycker det är trist att det inte finns OEM fodral som blottar telefonens högtalare och LED. Så jag använder mitt gamla SE Arc fodral man fick med den telefonen. Den skulle varit lite större bara. :)


Postad bild

Postad bild


http://www.senacases...exus/ultraslim/

Där finns en bra annars :)

Förövrigt, ni som redan har en Galaxy Nexus, har ni märkt av att den tappar mottagningen helt?
Och om man går in i inställningarna så är alla APN:er borta?

En simpel omstart löser problemet, men... man kanske missar samtal o.s.v om man inte pillar på den 24/7

Redigerat av r4venlord, 04 januari 2012 - 02:18.


#77

Postad 05 januari 2012 - 11:12

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Denna telefon kostar 4999 hos MM Västerås såg jag i dagens reklamblad:)

#78

Postad 05 januari 2012 - 20:49

Pecka5
  • Pecka5
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0
Är Galaxy Nexus videoinspelningsmikrofon bättre ?

www.youtube.com/watch?v=r04o0z5r6kM

#79

Postad 09 januari 2012 - 11:55

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0

16gb, känns riktigt slim, vilket den också är jämfört med x10an. Inga dåliga batteritider som jag hade i början med x10an utan bra batteritid direkt. Skärmen är kanonbra och allt flyer på riktigt snabbt.

Nåt jag saknar är att jag inte längre kan kombinera facebook-kontakter i kontaktlistan.


Det finns sätt att komma runt det. Tror att problemet med kontaktlistan är att google kräver tvåvägskommunikation på alla appar som syncar kontakterna, vilket facebook inte tillåter. Men exempelvis HaxSync på market https://market.andro...mhheHN5bmMiXQ.. ska komma runt detta. Funderar på att tanka ner den för att få till bilderna i min kontaktlista igen..

#80

Postad 09 januari 2012 - 18:14

Nahaz
  • Nahaz
  • Beroende

  • 1 349 inlägg
  • 0
Såhär har jag valt att ha min homescreen på Galaxy Nexusen:
https://www.minhembi...m/Nahaz/321354/

Det är en hel del som man saknar när man kör vanilla android jämfört med helhetslösningar från Sony Ericsson och HTC, men hittills har jag lyckats fixa allt jag saknat utom facebook events syncning direkt in i kalendern. Om någon har några frågor om appar/widgets så hör av er.

#81

Postad 10 januari 2012 - 11:06

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Nu har jag fått min nexus. Det första jag reagerade på var hur grynig displayen var. Måste dra på full ljusstyrka för att de ska se cleent ut. Trodde det skulle vara mycket bättre.
Och batteriet hoppad jag verkligen bättrar sig med tiden.

Annars är den grym.

/niklas

#82

Postad 10 januari 2012 - 13:23

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0
Såhär har jag, men kommer fixa om det rätt ordentligt när jag får tid över.

Postad bild

Tjejen köpte på sig HaxSync, ska se hur det fungerar och sedan antagligen slå till också för att få bilder i egna telefonboken.

#83

Postad 10 januari 2012 - 13:37

r4venlord
  • r4venlord
  • Wannabe

  • 32 inlägg
  • 0

Nu har jag fått min nexus. Det första jag reagerade på var hur grynig displayen var. Måste dra på full ljusstyrka för att de ska se cleent ut. Trodde det skulle vara mycket bättre.
Och batteriet hoppad jag verkligen bättrar sig med tiden.

Annars är den grym.

/niklas


Grynig display i låg ljusstyrka?
Jag har då ingen gryning display å jag kör typ på lägsta.
Beror väl på hur nära man tittar på skärmen men absolut inte grynig.

#84

Postad 10 januari 2012 - 13:51

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Grynig display i låg ljusstyrka?
Jag har då ingen gryning display å jag kör typ på lägsta.
Beror väl på hur nära man tittar på skärmen men absolut inte grynig.


Ja, det blir värre vid lägre ljusstyrka. Det syns bäst på gråa bakgrunder. Kolla i medelanden så får du se.

Samma när jag startade upp den första gången och trodde att displayen skulle vara HD like hell, men färgerna som flyger runt der ut som Nintendo 64.

Ska tydligen vara ett problem med denna lur. Men jag hoppas att jag har fått en defekt telefon.

#85

Postad 10 januari 2012 - 15:39

Nahaz
  • Nahaz
  • Beroende

  • 1 349 inlägg
  • 0
Skärmen är den bästa mobilskärmen jag sett någongång tror jag, någon grynighet kan inte jag se iaf.

#86

Postad 10 januari 2012 - 17:14

Pecka5
  • Pecka5
  • Wannabe

  • 27 inlägg
  • 0
Galaxy Nexus hade väl inte super Amoled skärm utan bara Amoled skärm ?

#87

Postad 11 januari 2012 - 11:03

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0
Super amoled, utan + efter (pga pentile).
Skärmen är helt underbar, och under 30% på ljusstyrkan ser jag inte någon grynighet eller linjer, och de gånger jag har 0% så är det inte något som stör nämnvärt egentligen.

#88

Postad 11 januari 2012 - 11:47

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Nu har jag fått min nexus. Det första jag reagerade på var hur grynig displayen var. Måste dra på full ljusstyrka för att de ska se cleent ut. Trodde det skulle vara mycket bättre.
Och batteriet hoppad jag verkligen bättrar sig med tiden.

Annars är den grym.

/niklas


Jag är lite kluven. Antingen har jag vant mig eller så har displayen "satt" sig. Jag tycker inte att den är lika "grynig". Men den är inte perfekt. Ser fortfarande mitt problem när man öppnar tex. market. Bakgrunden, innan alla bilder kommer, är typ randig "grynig". Det beskrivs tydligen som "bakplåtspapper innanför displayen". Har med tekniken att göra.
Men en annan sak jag kommit fram till har med ljussyrkan att göra. Innan körde jag på automat, och det var ju inte bra. Alldeles för mörkt och dassigt, även i ljusa rum. Labbat lite fram och tillbaka och allt under 50% ser inte bra ut. Google är inte vitt utan grått och iconerna poppar ingenting. Gör inte heller displayen rättvisa. Men med ljusstyrkan inställd på minst 50% blir det rena drömmen. Som sagt ser jag fortfarande lite brister men det kan jag ta.

Kan alla som har denna telefon snälla bara starta om den och titta på färgmönstret som flyger runt och lägga märke till vad ni ser. Är era telefoner helt skarpa och HD:iga så är det garanterat fel på min enhet.

/Niklas

EDIT. Angående batteriet. Jag kom 12h på batteriet igår innan jag laddade. Hade då 14% kvar. Tycker jag faktiskt är bra med tanke på att telefonen är ny.

Redigerat av evil_nike, 11 januari 2012 - 11:52.


#89

Postad 11 januari 2012 - 12:50

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Jag hämtar ut min på fredag, den ligger och väntar på mitt uthämtningsställe. Kan skriva lite om skärmen på kvällen sen ifall jag kommer ihåg:)

#90

Postad 12 januari 2012 - 11:44

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Ingen som har lust/vågar starta om den för att ge mig lite klartecken i det hela?

/Niklas

Jag hämtar ut min på fredag, den ligger och väntar på mitt uthämtningsställe. Kan skriva lite om skärmen på kvällen sen ifall jag kommer ihåg:)


Tack btw. Gör gärna det.

/Niklas

#91

Postad 12 januari 2012 - 11:59

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

  • 1 276 inlägg
  • 0
@evil_nike

Jag kör med ICS på min Desire och reagerade också på dessa tråkiga färger vid uppstart. Men det är bara gjort så. Det var tydligen meningen att det skall se ut lite som 90-tall.

#92

Postad 12 januari 2012 - 12:04

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

@evil_nike

Jag kör med ICS på min Desire och reagerade också på dessa tråkiga färger vid uppstart. Men det är bara gjort så. Det var tydligen meningen att det skall se ut lite som 90-tall.


Det låter fett skumt att göra det skabbit medvetet på första luren som har HD-upplösning. Man borde vilja flasha, och visa upp vad den klarar av, men vad vet jag.

/Niklas

#93

Postad 12 januari 2012 - 12:26

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

  • 1 276 inlägg
  • 0
Håller delvist med. Men hur viktig boot animationen är egentligen?

#94

Postad 12 januari 2012 - 12:43

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Inte alls viktig. Men det är skumt bara. Men då vet jag att min lur är utan anmärkning.

/Niklas

#95

Postad 13 januari 2012 - 15:29

itdamen
  • itdamen
  • Användare

  • 106 inlägg
  • 0
Hej

Är mycket nöjd med min nya Google Nexus. Helt fantastisk lur, kan inte hitta något fel på den alls. Dock är ju Android 4 fortsatt lite buggigt..

Dock kunde mina hörlurar som medföljde från Samsung som var med i kartong, ha väsentligt mer att önska. Så nu letar jag efter ett par riktigt bra lurar som matchar de ljudfiler (FLAC baserade) som Google Nexus faktiskt hanterar mycket bra, samt som fungerar rent hårdvarumässigt med Google Nexus, vilket vanliga iFån lurar inte gör..

Hittade dessa DUAL DRIVER, dvs två högtalare en diskant och en bas, i varje lur.
Såg riktigt koola ut. Nån som hunnit testa dem ?

http://www.pauseljud...bs-dual-driver/

L :wub:

Redigerat av itdamen, 14 mars 2012 - 11:49.


#96

Postad 13 januari 2012 - 19:54

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Hämtade ut min lur idag, såg att förpackningen var bruten?!?! Dock låg alla tillbehör inplastade i sina respektive påsar och mobilen såg hel+ren ut så tänkte "skitsamma". Dessutom tror jag inte Dustin försöker lura en.. Dock har jag också beställt ett Invisible Shield skärmskydd som jag misslyckades lite med att applicera, blev massa luftbubblor som hur hårt jag än gnor inte får bort. Någon annan som vet om dessa försvinner av sig själva eller om jag ska ta bort skärmskyddet och försöka med ett nytt?

Sen får man ju med en vätska som man ska spruta på när man applicerar, är inte detta skadlig för skärmen om det finns flytande vatten kvar i de små luftbubblorna?

Redigerat av Unregisteredc9bf91cb, 13 januari 2012 - 19:55.


#97

Postad 13 januari 2012 - 21:21

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Invisible sheild är skit. Skydd för 10 kr från china är bättre.

Angående bryten förpackning så står det ju på asken att man inte ska acceptera den om den är bruten.

/Niklas

Redigerat av evil_nike, 13 januari 2012 - 21:21.


#98

Postad 14 januari 2012 - 00:04

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Eh, så mycket behöver man inte nojja när de handlar om en såpass seriös säljare som dustin:) är mer orolig ifall denna vätska ska lämna permanenta märken på skärmen. Dock så ser jag ingen dassighet än sålänge men detta är ju.min första smartphone så kanske har ett otränat öga:p


#99

Postad 14 januari 2012 - 23:39

evil_nike
  • evil_nike
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Eh, så mycket behöver man inte nojja när de handlar om en såpass seriös säljare som dustin:) är mer orolig ifall denna vätska ska lämna permanenta märken på skärmen. Dock så ser jag ingen dassighet än sålänge men detta är ju.min första smartphone så kanske har ett otränat öga:p


Inte för att vara sån, men dustin har inte haft bästa kundsevice genom tiderna. Skulle iaf aldrig beställa något genom dom. Kanske har ändrats. Angående värskan är det nog ingen fara. Se till bara att du får till en slät yta och inte en vågig sådan som det lätt blir med dom skydden. Ledsen om jag låter negativ.

/Niklas

EDIT. Glöm inte att du behöver låta dom skydden torka något dygn. Så bli inte förvånad om det inte blir bra på en gång. Men jag vill gärna höra om du fick till det.

Redigerat av evil_nike, 14 januari 2012 - 23:56.


#100

Postad 15 januari 2012 - 15:22

Unregisteredc9bf91cb
  • Unregisteredc9bf91cb
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0
Jodå, nu har alla bubblor och liknande lagt sig, tror det är endast 1 som finns kvar som jag får leva med men den syns ändå bara på kolsvart skärm, typ när den är av. Annars hände det en sak som skrämde sk*ten ur mig, efter endast 4 timmars användande slocknade mobilen och jag var tvungen att ta ur och sätta tillbaka batteriet innan den ville starta igen. Googlade detta och såg att många råkat ut för såna här plötsliga "dödsfall". Konstigt att inte media uppmärksammat detta:S

Dock är detta min första smartphone och kunde inte vara mer än nöjd:D



2 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 2 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.