Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Slutspelsdags i Elitserien!

447 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#301

Postad 05 april 2009 - 19:40

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

  • 1 292 inlägg
  • 0

Nu ser det fantastiskt bra ut...Tror inte att Färjestad släpper en match på hemmaplan, tänk gubbar, vi kanske får fira SM-guld på tisdag...


Lite tidigt på tisdag som sagts... he he, MEN på onsdag så!!!

#302

Postad 05 april 2009 - 20:50

Unregistereda8d246d3
  • Unregistereda8d246d3
  • Mästare

  • 2 709 inlägg
  • 0
Hmm nu e de nog klart tyvär. Men glöm inte att HV vann två raka i Göteborg mot Frölunda ( tyvär :wub: ) i semin så ropa inte hej fören det är klart :D

#303

Postad 05 april 2009 - 21:36

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

  • 658 inlägg
  • 0

Fy f-n så fegt av Per Gustavsson! Det där borde ge matchstraff! Han sätter upp klubba och hand rakt i ansiktet på Johansson, med flit (syns tydligt). Inte ens en utvisning blir det, hoppas han Gustavsson blir avstängd i efterhand.


Löjligt, vad skulle han ha gjort då, hållt nere händerna och tagit tacklingen som en man? Det är klart som dom säger att spelarna självklart ska ha rätt att försvara sig när nån kommer och försöker trycka till dom, reflexmässigt så åker ju tassarna upp. Tror inte han fick klubban i skallen heller då hade han nog fortfarande inte klivit upp.
Ingen utvisning där inte, på dom svinen bara. Hockey är ingen sport för fjollor.

Färjestad är ett otroligt tråkigt svinlag, försvar är det enda dom har i skallen. Gör minimalt med mål men det funkar ändå pga att det inte är så ofta dom släpper in nåt. Utan Gustavsson så hade dom inte ens varit i slutspel. Nästa säsong blir det kvalserien.

Två skitlag i finalen, må fegaste fjollor vinna.

#304

Postad 05 april 2009 - 21:56

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

  • 1 292 inlägg
  • 0

Löjligt, vad skulle han ha gjort då, hållt nere händerna och tagit tacklingen som en man? Det är klart som dom säger att spelarna självklart ska ha rätt att försvara sig när nån kommer och försöker trycka till dom, reflexmässigt så åker ju tassarna upp. Tror inte han fick klubban i skallen heller då hade han nog fortfarande inte klivit upp.
Ingen utvisning där inte, på dom svinen bara. Hockey är ingen sport för fjollor.

Färjestad är ett otroligt tråkigt svinlag, försvar är det enda dom har i skallen. Gör minimalt med mål men det funkar ändå pga att det inte är så ofta dom släpper in nåt. Utan Gustavsson så hade dom inte ens varit i slutspel. Nästa säsong blir det kvalserien.

Två skitlag i finalen, må fegaste fjollor vinna.


Ha ha ha.... kvalserien... ja ja, det får vi se då, nu ser vi vilka som blir MÄSTARE först.. :wub:

#305

Postad 06 april 2009 - 00:09

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Löjligt, vad skulle han ha gjort då, hållt nere händerna och tagit tacklingen som en man? Det är klart som dom säger att spelarna självklart ska ha rätt att försvara sig när nån kommer och försöker trycka till dom, reflexmässigt så åker ju tassarna upp. Tror inte han fick klubban i skallen heller då hade han nog fortfarande inte klivit upp.
Ingen utvisning där inte, på dom svinen bara. Hockey är ingen sport för fjollor.

Färjestad är ett otroligt tråkigt svinlag, försvar är det enda dom har i skallen. Gör minimalt med mål men det funkar ändå pga att det inte är så ofta dom släpper in nåt. Utan Gustavsson så hade dom inte ens varit i slutspel. Nästa säsong blir det kvalserien.

Två skitlag i finalen, må fegaste fjollor vinna.

Det är en solklar butt-ending. Han sätter klubbändan i ansiktet, det är definitivt inte tillåtet. FBK gör minimalt med mål? Yeah, right. Kolla in serietabellen för facit innan du snackar skit.

FBK har de senaste åren varit kända för att spela mest offensivt av alla lag i Elitserien. De har också, de flesta säsonger, gjort mest eller näst mest mål.

Håller du månne på något lag som inte gått så bra i år, det luktar frustration lång väg över ditt inlägg. Egentligen borde jag inte svara på så barnsliga inlägg.

#306

Postad 06 april 2009 - 10:00

Mr_Empa
  • Mr_Empa
  • Veteran

  • 1 742 inlägg
  • 0

Färjestad är ett otroligt tråkigt svinlag, försvar är det enda dom har i skallen. Gör minimalt med mål men det funkar ändå pga att det inte är så ofta dom släpper in nåt. Utan Gustavsson så hade dom inte ens varit i slutspel. Nästa säsong blir det kvalserien.

Två skitlag i finalen, må fegaste fjollor vinna.


Du är bara bitter, FBK ligger på tredje plats i mest antal mål, bara Linköping och HV har gjort mer mål. Tror du verkligen att det blir kvalserien nästa år?

  • Lag (GF-GA)
  • 1 Färjestad BK (158-122)
  • 2 Linköpings HC (166-152)
  • 3 Frölunda HC (144-130)
  • 4 HV71 (160-144)
  • 5 Luleå HF (149-136)
  • 6 Skellefteå AIK (149-141)
  • 7 Brynäs IF (128-140)
  • 8 Timrå IK (152-142)
  • 9 MODO Hockey (153-177)
  • 10 Djurgårdens IF (149-155)
  • 11 Rögle BK (152-178)
  • 12 Södertälje SK (122-165)


#307

Postad 06 april 2009 - 11:10

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

  • 658 inlägg
  • 0
Självklart är jag bitter, men det är alltid kul om man lyckas reta upp några genom att prata lite bajs när man inte har nåt vettigare för sig.

Blir intressant se om det blir nåt straff eller ej.
Lotto-nämnden lär väl hur som helst inte hinna ta nåt beslut innan säsongen är över.

Ser att LHC försöker tvinga hem sina Rysslands-lirare trots att dom vill köra en säsong till. Låter idiotiskt, att ha ett par lirare i ett lag som egentligen inte vill spela där, blir nog svår att få dom att göra rätt för sig. LHC är rent patetiska, dom är desperata nu till nästa säsong men det här är nog inte rätt väg att gå. Annars går det väl alltid erbjuda dom högre lön än i Ryssland då lirar dom säkert med glädje här hemma

#308

Postad 06 april 2009 - 11:23

jonas_tby
  • jonas_tby
  • Lärjunge

  • 278 inlägg
  • 0

Tisdag är väl lite tidigt?

Oops, var lite exalterad när man skrev detta...Onsdag menade jag självklart!!

#309

Postad 06 april 2009 - 11:28

jonas_tby
  • jonas_tby
  • Lärjunge

  • 278 inlägg
  • 0

Löjligt, vad skulle han ha gjort då, hållt nere händerna och tagit tacklingen som en man? Det är klart som dom säger att spelarna självklart ska ha rätt att försvara sig när nån kommer och försöker trycka till dom, reflexmässigt så åker ju tassarna upp. Tror inte han fick klubban i skallen heller då hade han nog fortfarande inte klivit upp.
Ingen utvisning där inte, på dom svinen bara. Hockey är ingen sport för fjollor.

Färjestad är ett otroligt tråkigt svinlag, försvar är det enda dom har i skallen. Gör minimalt med mål men det funkar ändå pga att det inte är så ofta dom släpper in nåt. Utan Gustavsson så hade dom inte ens varit i slutspel. Nästa säsong blir det kvalserien.

Två skitlag i finalen, må fegaste fjollor vinna.

Haha, vm i bitter...??
Eller vm i fjolla kanske...??

#310

Postad 07 april 2009 - 19:11

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

  • 1 292 inlägg
  • 0
Ingen bra första period av FBK... Måste upp ett antal snäpp, så att det blir GULD-fest i morgon!!!

Ännu sämre andra period...hmmm, tur att Norda visar vägen med sin reducering i slutet, kan vara väckarklockan!!

Redigerat av Z-man75, 07 april 2009 - 20:02.


#311

Postad 07 april 2009 - 20:28

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Lite bättre i tredje, men det här ser ändå sisådär ut. Riskerar att bli förlust ikväll, än så länge har HV varit bättre.

Men i tredje är ju verkligen FBK mycket bättre! Så skönt att det ger utdelning. 2-2 nu.

Redigerat av SC-Zap, 07 april 2009 - 20:38.


#312

Postad 07 april 2009 - 20:47

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

  • 1 292 inlägg
  • 0
Tror dom tar det i sudden... :) (eller hoppas i alla fall) :lol:

#313

Postad 07 april 2009 - 20:48

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

  • 2 495 inlägg
  • 0
Bara jag som håller på HV ikväll? :)

Svängig match, det må man säga.
Tror HV nästan måste vinna ikväll för att ha en chans att komma tillbaka i matchserien.

#314

Postad 07 april 2009 - 21:03

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Ja, HV måste vinna idag, det tror jag med.

Någon mer än jag som tyckte att det var bentackling när Axelsson blir skadad? Man får INTE sätta ut benet på det sättet när man gör en rumptackling och det är med benet och knäet det mesta av tacklingen tar. Annars hade han bara nuddat Axelsson med rumpan och det inte i knähöjd heller. Tyvärr kan såna tacklingar som det blev nu ta riktigt illa och förstöra mycket.

Kan förstå att domaren inte såg det, för det är inte lätt att se, men jag blir ganska arg på Calle Johansson, som tydligen inte tycker att någonting ska ge utvisning bara för att det är final. Det blir ganska tråkig hockey när allt (utom hakningar, för det är det enda domaren tar för idag) tillåts.

Det lutar tyvärr åt HV. Men de borde ha vunnit redan under full tid, om de inte lagt av att spela hockey i tredje. Det lyckades i och för sig för FBK när de gjorde likadant förra matchen...

#315

Postad 07 april 2009 - 21:14

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Jisses, så många chanser FBK har haft i förlängningen!

Det här är inte bra för mina nerver

Redigerat av SC-Zap, 07 april 2009 - 21:15.


#316

Postad 07 april 2009 - 21:30

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Jaaaaaaaaa!!!!!!!

#317

Postad 07 april 2009 - 21:32

dhanjel
  • dhanjel
  • Veteran

  • 2 495 inlägg
  • 0
Nu är nog serien avgjord. Tror hv får svårt att resa sig när fbk har chans att avgöra på hemmais

#318

Postad 07 april 2009 - 21:41

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
HV måste ju vinna två matcher i LLA också, det gör inte saken lättare.

#319

Postad 07 april 2009 - 21:49

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0
Det finns två lag som kan vända såna här lägen. Båda är i final...

Troligtvis kommer Färjestad inleda lika svagt imorgon. Bara att hoppas att HV inte utnyttjar det bättre då.

Redigerat av bananplanta, 07 april 2009 - 21:50.


#320

Postad 08 april 2009 - 04:46

Unregisteredbca7ae6e
  • Unregisteredbca7ae6e
  • Lärjunge

  • 490 inlägg
  • 0
är det bara jag, eller är Calle Johansson... *host* jag vill inte säga partisk för jag är partisk åt färjestadshållet

men om man hör honom kommentera matchen (kunde bara se stort sett hela tredje och sudden) men om man lyssnar på honom så verkar inte färjestad göra nåt bra eller ta nåt initiativ eller visa nån framåtanda eller på nåt sätt tillföra matchen något, utan HV allt är HV som spelar skitbra (Liv var otrolig ikväll, sett honom ett gäng ggr i lla och tror inte jag sett honom vara så överallt tidigare som han var idag) jag menar hur kan man ha en kommentator som så helt uppenbart (och ja, jag hade tyckt lika illa om det ifall det var åt färjestadshållet som det lutade) inte bara favoriserar ett av lagen utan sitter med skyglapparna på och låter läpparna fladdra

känns otroligt oseriöst av kanal5 att ha en sådan snubbe, trodde jag inte skulle se nån pajja ett sportevenemang mer effektivt än paulo roberto och hans bror (paolo är väldigt duktig på det han gör, sabba ufc på tv4 sport) men calle lyckades väldigt bra

kan inte bara vara jag som stör mig, har inte följt denna tråden mycket denna säsong, ni kan ha snackat om det tidigare

/Daniel

#321

Postad 08 april 2009 - 05:17

Unregistered74d4d0b1
  • Unregistered74d4d0b1
  • Veteran

  • 2 219 inlägg
  • 0
Finalserien är verkligen ett sömnpiller. Riktigt kass spel är det också.

#322

Postad 08 april 2009 - 08:43

thetias
  • thetias
  • Mästare

  • 2 965 inlägg
  • 0
Hela slutspelet har varit ett sömnpiller, förutom matcherna Timrå-HV71.

#323

Postad 08 april 2009 - 09:52

Saxel
  • Saxel
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0
Jodå, jag håller med dholm angående Calle Johansson. Det var väl han som i söndags tyckte man skulle släppa en off-side för HV för att det skulle bli ett roligare spel. Jag hoppas han inte var alltför seriös när han sa det.

Hoppas på en bättre match ikväll, gårdagen var ett riktigt sömnpiller från Färjestads sida, ett gäng fruntimmer som åkte på allmänhetens istid medan HV lirade hockey. 3e period var dock helt godkänd!

#324

Postad 08 april 2009 - 18:14

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Det var Rönnqvist som sa det om offside, men Calle höll med, verkade det som. Däremot tyckte Calle att det var helt OK att trycka upp klubba och handskar i ansiktet på den som tacklar, "för man måste få skydda sig".

Det där med regler skiter de (liksom domarna) fullständigt i. Nä, döm enligt reglerna istället, så hade vi fått se roligare hockey. Då hade FBK vunnit lättare också, eftersom det då krävts mer skridskoåkning och HV ser trötta ut i slutet av matcherna.

#325

Postad 08 april 2009 - 18:35

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0

Finalserien är verkligen ett sömnpiller. Riktigt kass spel är det också.


Håller med till 100%

//Lorryquai

#326

Postad 08 april 2009 - 18:56

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Ähh, sådär säger alltid de vars lag har åkt ur. Och vi FBKare tolkar det alltid (nästan, det är ju sällan vi inte har vårt lag i final) som bitterhet.

Lite återupprepning:

Jaaaaaaaaa!!!!!!!



#327

Postad 08 april 2009 - 19:27

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0
I stort sett lika svag inledning av Färjestad idag, tur bara att HV är ännu svagare.

#328

Postad 08 april 2009 - 19:44

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Håller inte med. I första var FBK bra. I andra däremot har HV tagit över, vilket jag tycker är naturligt med tanke på ställningen.

2-1 nu.

#329

Postad 08 april 2009 - 19:59

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0
Och så backar vi hem och släpper in dem i matchen igen.

#330

Postad 08 april 2009 - 20:09

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Ja. Obegripligt egentligen. Såg de inte vad som hände när HV gjorde samma sak förra matchen?

#331

Postad 08 april 2009 - 20:57

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
SM-Guld, SM-Guld, SM-Guld, SM-Guld, SM-Guld, SM-Guld, SM-Guld, SM-Guld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#332

Postad 08 april 2009 - 20:58

Ponisch
  • Ponisch
  • Mästare

  • 2 525 inlägg
  • 0
SSSSSSSSSMMMMMMMMMMMMMM-GGGGGGGUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLDDDDDDDD!!!!!!! :) B) :lol: :blush: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

#333

Postad 08 april 2009 - 21:00

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0
Onödigt dramatiskt på slutet, förstår inte varför de inte spelar mer rejält, så onödigt att låta HV komma in i matchen igen. Gött med guld iallafall.

#334

Postad 08 april 2009 - 21:30

Unregisteredbca7ae6e
  • Unregisteredbca7ae6e
  • Lärjunge

  • 490 inlägg
  • 0
guldet kom hem, guldet kom hem, guldet kom hem till karlstad igen...

det tutas duktigt ute nu i centrala Karlstad, varför jag sitter här och skriver och inte går ut och dricker öl... eller varför jag inte var i hallen?

jobbar :/

men SM-GULD 2009

/Daniel

#335

Postad 08 april 2009 - 21:45

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Om jag hade befunnit mig i Karlstad nu (och varför är inte jag där? Måste jobba imorgon) hade jag definitivt gått ut på stan.

#336

Postad 08 april 2009 - 21:51

kribban
  • kribban
  • Mästare

  • 3 037 inlägg
  • 0
Helt Underbart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#337

Postad 09 april 2009 - 01:00

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

  • 1 292 inlägg
  • 0
Var i Karlstad och såg Jörgen Jönsson avsluta sin karriär... stod med tårar i ögonen när slutsignalen gick... FAN, det är något att minnas... värt varenda krona av de 145:- jag gav....
Blev erbjuden 2000:- för biljetten utanför arenan!!! Men är glad att jag inte sålde..


SM-GULD SM-GULD SM-GULD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) B) :lol: :blush: :D :D

Bifogad fil  DSC01653.JPG   2,46MB   0 Antal nerladdningar

Redigerat av Z-man75, 09 april 2009 - 02:40.


#338

Postad 05 april 2011 - 18:51

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Dags för final igen då. Vi lånade ju ut finalplatserna ifjol, men är tillbaka nu.

Har börjat bra i första perioden. Så här bra kan de väl inte fortsätta i fyra matcher?

#339

Postad 05 april 2011 - 19:02

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 0
Färjestad spelar egentligen väldigt bra, snacka om att ha hittat rätt pepp. Det är verkligen FBK som gör Skellefteå AIK dåliga. Sen hjälper ju AIK till själva.. Hagos satte tonen med årets indian efter bara 70 sekunder. BeteendevetareForsberg får KBT:a in lite hockey i Skellefteågrabbarna :)

Redigerat av Unregistereda9666aa5, 05 april 2011 - 19:02.


#340

Postad 05 april 2011 - 19:16

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Han verkar ha hunnit med det i paus. En helt annan matchbild i andra.

#341

Postad 05 april 2011 - 19:21

Ljungby
  • Ljungby
  • Forumräv

  • 537 inlägg
  • 0
BAH...slutspel ?? tog det inte slut när D.I.F åkte ut :) :)

#342

Postad 05 april 2011 - 19:56

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 0
Ja, nu ser det bättre ut.. Egentligen ser det ut som alla matcher såg ut mot Luleå för Skellefteå, med skillnaden att Färjestad lyckades få hål på Skellefteå direkt, till skillnad mot skellefteå (mot luleå).

En totaldominant period för att sedan bli kamp i två perioder. Skönt för övrigt att både Adam Larsson, Fredrik Lindgren och Jimmie Ericsson garvade i utvisningsbåset efter gurglet :)

#343

Postad 05 april 2011 - 20:28

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Nu ser det bättre ut igen.

Ähh, va f-n, nu gjorde SAIK mål och det är match igen.

Redigerat av SC-Zap, 05 april 2011 - 20:29.


#344

Postad 05 april 2011 - 20:40

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
1-0 i matcher då. Skönt.

Rundblads misstag, igen (han och Adam Larsson är ju inget annat än forwards, men på backplats, värdelösa bakåt, bra framåt). Hoppas de har honom inne så mycket som möjligt.

Rundblad blev väl seriens bästa back? Hur gick det till? Ska inte en back vara bra som försvarare?

Men nu får de väl f-n skärpa sig? Kan ju inte sluta spela bara för att de leder med ett par mål mot slutet av matchen. För dj-a dåligt av FBK.

#345

Postad 05 april 2011 - 20:53

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 0
MM Rundis har tappat ordentligt på slutet, extremt mycket pjutt och pjoller på sistone, men han ligger ändå på plus 6 i slutspelet, inne på 14 framåt och 8 bakåt, hur nu det gick till :). 9 bakåt efter 5-2 målet antagligen...
Samma med Jocke Lindström som har varit fullständigt osynlig i slutspelet, han har ändå gjort 10 pinnar. Både Lindström, Warg och Lehtonen har varit alldeles för bleka hela slutspelet.

Adam Larsson tycker jag har gått enormt framåt detta år, håller inte alls med om att han är en dålig försvarare; däremot gjorde han en väldigt dålig match idag, precis som nästan hela resten av laget. Checkinglinen (tacklingsynglingarna) och Forre-kedjan gjorde ju en helt ok match dock. De åker skridskor iaf.

edit: tycker de borde matcha Rundblad med Majesky egentligen, så man har en ren vägg där bak så att Rundis kan känna att han kan leka lite. Gudabenådad teknik har han i alla fall, finns nog ingen i närheten i elitserien som får det att se så lätt ut att finta bort folk. Tyvärr gör han det alltför ofta som sista man.

Redigerat av Unregistereda9666aa5, 05 april 2011 - 20:57.


#346

Postad 05 april 2011 - 21:21

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Det är ju vad jag skriver. Han är en forward, fantastiskt bra framåt. Förstår inte vad han gör på backposition, känns som rent slöseri.

Men visst, han borde ha en tokdefensiv back bredvid sig.

#347

Postad 07 april 2011 - 18:53

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 0
Oj vilken match det är! Fart, chanser, känslor, fighter, tacklingar, stolpar, frilägen, mål och jämnt!
Och vilken stämning i SKA jämfört med LLA!

#348

Postad 07 april 2011 - 20:03

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Stämningen är bra, antar att det till stor del beror på att de har längtat länge efter finalspel.

Det VAR jämnt. I första perioden. Ett rent under att FBK bara leder med ett mål efter andra perioden, där har ni tur. Nästan spel mot ett mål. Fortsätter FBK så här är jag nöjd (om de kan få in lite fler mål är det ju inte fel, förstås, men spelet är riktigt bra).

#349

Postad 07 april 2011 - 22:07

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Nä, publiken är inte bra. Gå hem när det är förlängning i en finalserie? Otroligt märkligt.

#350

Postad 07 april 2011 - 22:14

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Om jag hade varit Skellefteå-supporter och gått hem innan målet hade jag varit otroligt besviken.

Lite typiskt att FBK var mycket bättre på slutet, men att Skellefteå var de som avgjorde.

Nya tag på lördag!



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.