Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell tråd - Bortglömda Titlar/vad heter filmen ?

1697 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1551

Postad 10 juni 2016 - 16:04

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0

Har du kollat om det finns olika klippningar?



#1552

Postad 10 juni 2016 - 18:00

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0

Såg Bad Boys II för första gången på väldigt länge.
Jag hade fått för mig att en viss scen, där dom skjuter hemma hos jamaicanerna, skulle sluta på ett visst sätt:
Att dom hade skjutit en av skurkarna utan att alla hade märkt det.
Sen så skulle dom få den sista skurken att avslöja något och hotade den redan döde skurken och låtsades att han fortfarande levde och sedan sköt honom i huvudet för att han inte sa något. Den siste skurken blev så rädd att han började prata...

Men jag måste ha blandat ihop det med en helt annan film..??
Har någon nån idé om vilken film det kan vara?

Den scenen känner jag igen från bad boys 2 ja..... Frågan är som sagt vilken version du sett! Somnade du kanske?😜

Redigerat av vinncent, 10 juni 2016 - 18:03.


#1553

Postad 10 juni 2016 - 20:49

crocodile
  • crocodile
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Hehe.. Började nästan tro det..
Så jag kollade på sekvensen igen. Blu-Ray 20th Anniversary-utgåvan..

Och den sekvensen (Haitier var dom visst) stämmer inte överens med min beskrivning..

Här ser/vet skurken att det andre redan är död när Martin Lawrence pratar och han skjuter inte liket.

 

Det känns långsökt att dom skulle klippt om scenen helt...

 

Så det verkar som det är nån scen från nån annan film jag minns som liknar denna.

Kan mycket väl vara nån 80, 90-tals-film...



#1554

Postad 19 juni 2016 - 21:46

Unregistered7444adce
  • Unregistered7444adce
  • Mästare

  • 3 398 inlägg
  • 0

Hehe.. Började nästan tro det..
Så jag kollade på sekvensen igen. Blu-Ray 20th Anniversary-utgåvan..
Och den sekvensen (Haitier var dom visst) stämmer inte överens med min beskrivning..
Här ser/vet skurken att det andre redan är död när Martin Lawrence pratar och han skjuter inte liket.

Det känns långsökt att dom skulle klippt om scenen helt...

Så det verkar som det är nån scen från nån annan film jag minns som liknar denna.
Kan mycket väl vara nån 80, 90-tals-film...


De omutbara. Sean Connery skjuter en redan död gangster för att skrämma Capones kille.

#1555

Postad 20 juni 2016 - 15:46

crocodile
  • crocodile
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Tack! :)

Nu behöver jag inte ligga sömnlös längre...

Uppenbarligen allt för länge sen som jag såg denna klassiker.

 

Hmm, svenska blu-ray utgåvan verkar sakna svensk text :(. Den får ligga på vänt ett tag till....



#1556

Postad 20 juni 2016 - 19:49

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Hur kan man ha en svensk utgåva utan svensk text?🤔

#1557

Postad 12 juli 2016 - 14:02

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

söker en film. Var säker på att det var 40 year old virgin med steve carell som jag menade, kollade på den igår och det var inte den jag trodde. 

 

Filmen jag söker tror jag är med steve också (men inte säker)  och han är värdelös på tjejer.  En scen är att han sitter i en bar och pratar högt med sig själv och en snygg stilig "hunk" sitter bakom och hör allting och det handlar sen om att den personen hjälper honom och klär han snyggt och lär han prata med tjejer och så.    

någon som vet filmen?



#1558

Postad 12 juli 2016 - 14:29

Unregisteredbcdf29f3
  • Unregisteredbcdf29f3
  • Beroende

  • 1 255 inlägg
  • 0
Om det är filmen jag tror så spelas "hunken" av Ryan Gosling.
http://www.imdb.com/title/tt1570728/

#1559

Postad 12 juli 2016 - 15:33

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Om det är filmen jag tror så spelas "hunken" av Ryan Gosling.
http://www.imdb.com/title/tt1570728/

 

 

japp, den var det ja. Riktigt bra den :)

Tack för hjälpen  :)



#1560

Postad 20 juli 2016 - 22:03

fredl
  • fredl
  • Forumräv

  • 762 inlägg
  • 0
Jag söker en amerikansk thriller från sent 80-tal eller tidigt 90-tal. En agent (tror det är FBI) jagar någon form av brottsling över en bergskedja under rätt miserabla förhålla den.

Sedan söker jag en amerikansk komedi från samma epok där en familj ska flytta till en ny ort. De är och tittar på ett jättefint hus och beundrar många av husets egenskaper. Säljarna säger till köparna "We're sorry but we're taking it with us". Köparna tror att de skämtar eftersom de säker det om i princip allt i huset såsom kök, badrum, pool. När de väl ska flytta in är huset i det närmaste rivet för att som säljarna har tagit med sig.

#1561

Postad 20 juli 2016 - 22:24

Lazy-1
  • Lazy-1
  • Amatör

  • 81 inlägg
  • 1
Kan den första vara "Shoot to Kill"?

#1562

Postad 21 juli 2016 - 06:02

ThomasL
  • ThomasL
  • Forumräv

  • 880 inlägg
  • 1
Andra är Moving med Richard Pryor.

#1563

Postad 21 juli 2016 - 08:03

fredl
  • fredl
  • Forumräv

  • 762 inlägg
  • 0

Kan den första vara "Shoot to Kill"?

Det är det förmodligen! Tyvärr finns den inte på blu-ray (än) utan bara på DVD. Finns tydligen en bra HD transfer av den för den har visats på bland annat BBC i HD nyligen. Hittar den inte på iTunes heller. Får bli att kolla på DVD.

Tusen tack!


Andra är Moving med Richard Pryor.

Är inte helt säker här, kollade på trailern och känner inte igen mig, men det är ju å andra sidan snart 30 år sedan jag såg den. Får helt enkelt göra slag i saken och kolla på den och se. Richard Pryor brukar alltid vara rolig. Filmen finns inte på BD men väl i 1080p på iTunes till det facila priset 149 kr.

 

Edit: Moving var precis rätt. Precis som jag teoretiserade ovan så kom jag inte ihåg allt ifrån den.

 

Tack för hjälpen.


Redigerat av fredl, 22 juli 2016 - 07:31.


#1564

Postad 31 juli 2016 - 10:21

Hooch
  • Hooch
  • Forumräv

  • 991 inlägg
  • 0

En karate-kung fu rulle som antingen var totalförbjuden eller starkt nedklippt på vhs tiden (80 talet) finns någon koppling till söderhavet (i titeln också?) om jag minns rätt och det kan vara någon "rape revenge" historia inbakad i storyn. Några tips?



#1565

Postad 31 juli 2016 - 12:48

jn82
  • jn82
  • Veteran

  • 1 712 inlägg
  • 0

En karate-kung fu rulle som antingen var totalförbjuden eller starkt nedklippt på vhs tiden (80 talet) finns någon koppling till söderhavet (i titeln också?) om jag minns rätt och det kan vara någon "rape revenge" historia inbakad i storyn. Några tips?

kickboxer?
 
Det börjar som hämnd för hans bror, men det andra hämndmotivet dyker upp senare. Tänkt skriva detta som en spoiler, men hittar inte hur man skapar det?

 

 


Redigerat av jn82, 31 juli 2016 - 12:51.


#1566

Postad 31 juli 2016 - 16:32

Hooch
  • Hooch
  • Forumräv

  • 991 inlägg
  • 0

jn82: Nope, vi snackar äldre rulle inte lika "känd" som Kickboxer.

 

Då har jag precis hittat den och jag var hyffsat nära. Filmen heter The Pacific Connection och är en Filipinsk ruller från 1974. Jag hittar ingen info om den var cesurerad i Sverige, men här hette den Blodshämnaren. Finns en rape revenge story i filmen som för övrigt har en massa "stickfighting" (Arnis/Eskrima) och en dos samuraj, allt förpackat under pirat eran på 1500 talet. Yisses!

 

Lånar in en bild på VHS utgåvan, från Rolfen på filmsamling.se. Hope you dont mind!

 

Blodshamnaren.jpg


Redigerat av Hooch, 31 juli 2016 - 17:09.


#1567

Postad 31 juli 2016 - 16:57

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0

Lin Shi Rong, eller The Magnificent Butcher, faller lite in under beskrivningen. Men att den skulle varit totalförbjuden vet jag inte.

http://www.imdb.com/title/tt0079472


"A plump butcher student of Wong Fei Hung, Lam Sai-Wing (Sammo) gets into trouble with a rival kung-fu school known as Five Dragons and is accused of raping the head of that school's goddaughter and killing his son. Now Ko, the head of five dragons, wants revenge."



#1568

Postad 31 juli 2016 - 17:11

Hooch
  • Hooch
  • Forumräv

  • 991 inlägg
  • 0

Takeo: Tack ändå...mycket kvalitefilm finns det! :-)



#1569

Postad 22 september 2016 - 19:32

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

söker en film. som vanligt så kommer jag inte ihåg så mycket men det handlar om en barnfamilj vars barn blir mördade .

 

Spoiler

det är typ det jag kommer ihåg :)

 

spoilar inlägget ifall det nu är slutet jag berättar i filmen :P


Redigerat av andreassofus, 22 september 2016 - 19:32.


#1570

Postad 22 september 2016 - 19:52

danli560
  • danli560
  • Amatör

  • 78 inlägg
  • 0

söker en film. som vanligt så kommer jag inte ihåg så mycket men det handlar om en barnfamilj vars barn blir mördade .

Spoiler

det är typ det jag kommer ihåg :)

spoilar inlägget ifall det nu är slutet jag berättar i filmen :P

Låter som Shutter Island från 2010

#1571

Postad 22 september 2016 - 19:59

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Låter som Shutter Island från 2010


Ah såpass känd film ja. Det borde jag kommit ihåg eftersom jag gillar filmen 😊

Kommer dock inte riktigt ihåg när i filmen . Börjar bli längesen jag såg den. Kanske skulle se om den då 😊

Tack för hjälpen 😊

#1572

Postad 22 september 2016 - 20:35

Unregistered706504e9
  • Unregistered706504e9
  • Beroende

  • 1 012 inlägg
  • 0

Ah såpass känd film ja. Det borde jag kommit ihåg eftersom jag gillar filmen 😊

Kommer dock inte riktigt ihåg när i filmen . Börjar bli längesen jag såg den. Kanske skulle se om den då 😊

Tack för hjälpen 😊

Jag gillade boken riktigt mycket, men tycker att filmen blev oerhört mycket sämre. Bra skådespel och skön stämning, men boken var klasser bättre.

#1573

Postad 22 september 2016 - 20:41

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Jag gillade boken riktigt mycket, men tycker att filmen blev oerhört mycket sämre. Bra skådespel och skön stämning, men boken var klasser bättre.

 

 

kan det vara värt att läsa boken nu efter man sett filmen?

har inget att läsa så det kanske vore något :)



#1574

Postad 22 september 2016 - 20:48

Unregistered706504e9
  • Unregistered706504e9
  • Beroende

  • 1 012 inlägg
  • 0

kan det vara värt att läsa boken nu efter man sett filmen?
har inget att läsa så det kanske vore något :)

Beror på hur mycket man kommer ihåg. En stor del i boken är twisten...

#1575

Postad 22 september 2016 - 20:49

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Beror på hur mycket man kommer ihåg. En stor del i boken är twisten...

 

 

kommer faktiskt inte ihåg så mycket. 



#1576

Postad 04 november 2016 - 23:29

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

sådär nu har jag ny film/filmer på hjärnan. hoppas någon kan hjälpa mig :)

nu handlar det om krigsfilemer.  Jag kommer ihåg tre scener. antigen är det från en film eller så är det från olika filmer, minns inte.

 

Första scenen, det är ett modernt krig i turkiet kanske, den här scenen är helt i början av filmen och det är ett bröllop som visas och sen är det någon som spränger lokalen i luften, massa döda och skadade.  mer vet jag tyvärr inte. 

 

andra scenen (troligtvis inte samma film)  handlar om att man får följa med en person som ska placera en vägbomb som ska sprängas när någon speciell bil åker förbi. 

Personen som ska göra detta är en familjefar. Man får följa med honom ganska mycket i filmen om jag inte minns fel och det är en ganska långsam film där det inte händer saker hela tiden som en typisk amerikansk film.  Detta är mer verklighetstroget.

 

Tredje scenen. kommer inte ihåg så mycket men det är krypskyttar i alla fall som ligger och har för mig att det är ett barn som skjuter ihjäl eller om  det är en man, sen kommer mamman , eller frun framspringandes till den döde och är hysterisk och gråter och har också för mig att soldaterna sen springer fram till hehe och drar bort henne, och att hon är galen på dom och spottar på dom eller nåt liknande. 

 

 

som sagt, kanske det är tre olika filmer och jag har inte mer att gå på än detta. men kanske någon känner igen något av det jag beskriver och vet vilken film det är :)



#1577

Postad 05 november 2016 - 09:06

FEA
  • FEA
  • Guru

  • 4 196 inlägg
  • 0

 

Första scenen, det är ett modernt krig i turkiet kanske, den här scenen är helt i början av filmen och det är ett bröllop som visas och sen är det någon som spränger lokalen i luften, massa döda och skadade.  mer vet jag tyvärr inte. 

 

 

Så börjar London Has Fallen, fast i Pakistan.



#1578

Postad 05 november 2016 - 09:57

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Så börjar London Has Fallen, fast i Pakistan.

 

 

tyvärr inte den. Den är ju från 2016. den jag menar är många år gammal. 

Den jag menar utspelar sig enbart i mellanöstern också.  kollade lite snabbt på den du sa och den ser ut att vara en mer vanlig actionfilm.  



#1579

Postad 03 december 2016 - 22:41

Unregistered5118fd09
  • Unregistered5118fd09
  • Lärjunge

  • 332 inlägg
  • 0
Söker en gammal skräckis

Tror den hette "krypande hämnaren" på svenska om jag inte kom-ihåg fel.
En kille drar på en rymd resa med hamnar i nån sol storm. Väl nere på jorden så börjar han smälta...

Söker en gammal skräckis

Tror den hette "krypande hämnaren" på svenska om jag inte kom-ihåg fel.
En kille drar på en rymd resa med hamnar i nån sol storm. Väl nere på jorden så börjar han smälta...

Hm..var inte så svårt, googlade "the incredible melting man" var namnet

#1580

Postad 22 december 2016 - 22:16

Unregistered8addaf2c
  • Unregistered8addaf2c
  • Amatör

  • 78 inlägg
  • 0

Första post i tråden,

 

Av någon anledning så fastnar vissa ofta inte helt bra filmer som ett klistermärke på hjärnan för att sedan dyka upp med jämna intervall som Cherry 2000, Blind Fury osv ja ni vet, eller kanske inte :)

 

En del av dessa har jag och fick nyligen ett ryck och skulle se om "The Hunted" från 1995 med Christopher Lambert.

Går att köpa som import DVD men hittade inte åt mitt ex.

 

Så började leta lite på nätet och hittade då denna sålda tradera annons,

The Hunted (1995) Christopher Lambert - Limited Mediabook 1000 ex DVD Blu-ray,

http://www.tradera.c...-ex-dvd-blu-ray

 

Trodde först att det var en scam/skämt men det visade sig stämma och hittade åt ett ex i Tyskland, säkert ingen storsäljare och knappast någon reklam för produkten som så, men kul att man fick tag på ett ex, ska tittas om i dagarna.

 

 

-ld99



#1581

Postad 11 januari 2017 - 22:09

Jejjee
  • Jejjee
  • Användare

  • 168 inlägg
  • 0
Letar efter en 80/90 tals film. Två/Tre män kidnappar en rik familjs pojke. Han är rödhårig och ensam hemma. En av kidnapparna tycker om pojken och "betrays" den andra. Och dom ger sig ut och pojken börjar tycka om kidnapparen. Har för nig att filmen slutar vid kidnapparens "flickvän". Det är inte "a perfect world" med Kevin costner.

Snälla hjälp mig :)

#1582

Postad 16 januari 2017 - 01:44

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0

Letar efter en film där det är med en scen där en tjej som ska ha nån viktig affärsmiddag.

Och av nån anledning så har hon ett sånt vibrerande ägg i vaginan med fjärrkontroll till.

Som hon givetvis tappar och några grabbar vid bordet intill får tag i och leker med för fullt.

Skulle vilja se hela den filmen.



#1583

Postad 16 januari 2017 - 01:46

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Letar efter en film där det är med en scen där en tjej som ska ha nån viktig affärsmiddag.
Och av nån anledning så har hon ett sånt vibrerande ägg i vaginan med fjärrkontroll till.
Som hon givetvis tappar och några grabbar vid bordet intill får tag i och leker med för fullt.
Skulle vilja se hela den filmen.

The Ugly truth ?

Kan ej se klippet, men chansar på att mina Google skillz ej sviker 😋

http://m.youtube.com...h?v=3Vg28HCW6WY

Redigerat av SKIBBE, 16 januari 2017 - 01:48.


#1584

Postad 16 januari 2017 - 03:04

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0

Jupp den är det!
Tackar för det snabba svaret.  :)



#1585

Postad 16 januari 2017 - 16:26

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

  • 3 278 inlägg
  • 0
Försöker med ett långskott...

En serie eller film, en saloon i vilda västern får besök av en cowboy som drar fram en nyare pistol/uzi (minns ej vilket)
Han börjar skjuta loss där inne och skjuter sönder trappräcken etc. Någon jagar denna man som är ifrån framtiden och vill inte att han ska skapa kaos.

Trodde det var Time cop.. men var inte den.

#1586

Postad 16 januari 2017 - 17:38

jn82
  • jn82
  • Veteran

  • 1 712 inlägg
  • 0

Försöker med ett långskott...

En serie eller film, en saloon i vilda västern får besök av en cowboy som drar fram en nyare pistol/uzi (minns ej vilket)
Han börjar skjuta loss där inne och skjuter sönder trappräcken etc. Någon jagar denna man som är ifrån framtiden och vill inte att han ska skapa kaos.

Trodde det var Time cop.. men var inte den.

Säker på att det var en film? Minns att det fanns en tv-serie med en kille som åkte i tiden och jagade andra tidsresenärer, kommunicerade med sina medhjälpare genom att sätta in annonser i tidningen som de sen läste typ 100 år senare.



#1587

Postad 16 januari 2017 - 17:56

dadgom
  • dadgom
  • Amatör

  • 81 inlägg
  • 0

Säker på att det var en film? Minns att det fanns en tv-serie med en kille som åkte i tiden och jagade andra tidsresenärer, kommunicerade med sina medhjälpare genom att sätta in annonser i tidningen som de sen läste typ 100 år senare.


Time Trax?

#1588

Postad 18 januari 2017 - 09:07

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

  • 3 278 inlägg
  • 0

Säker på att det var en film? Minns att det fanns en tv-serie med en kille som åkte i tiden och jagade andra tidsresenärer, kommunicerade med sina medhjälpare genom att sätta in annonser i tidningen som de sen läste typ 100 år senare.


Som jag skrev: Serie eller film 😎 Men det du nämner ovan låter bekant.

#1589

Postad 29 juli 2017 - 22:37

hellfog
  • hellfog
  • Lärjunge

  • 393 inlägg
  • 0

Inte sett filmen, men vad jag kommer ihåg från trailern kanske 2015,2016 eller 2017, massa folk i vita kläder går i led, tror det är en zombie film eller något åt det hållet. 


Redigerat av hellfog, 29 juli 2017 - 22:44.


#1590

Postad 26 oktober 2017 - 21:08

Unregisteredf692bf63
  • Unregisteredf692bf63
  • Användare

  • 160 inlägg
  • 0
Ok,
Nu blir det svårt. Jag söker titeln på en svensk tv-film från slutet av 70-talet eller början på 80-talet. Den handlar om en familj som fake-ar sin utlandssolsemester om gömmer sig i källaren, där de använder ett primitivt solarium, sollampa. Någon som vet? Jag skulle bli imponerad!

#1591

Postad 26 oktober 2017 - 22:49

Dalex
  • Dalex
  • Användare

  • 103 inlägg
  • 0
Bättre sent än aldrig men det är inte timestalkers du tänker på? Finns ju en del vilda västern element i den. Tv-serien för övrigt är väl 12 Monkeys?

Försöker med ett långskott...

En serie eller film, en saloon i vilda västern får besök av en cowboy som drar fram en nyare pistol/uzi (minns ej vilket)
Han börjar skjuta loss där inne och skjuter sönder trappräcken etc. Någon jagar denna man som är ifrån framtiden och vill inte att han ska skapa kaos.

Trodde det var Time cop.. men var inte den.



#1592

Postad 26 juni 2018 - 20:11

Ametz
  • Ametz
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0

Söker efter en film som handlar om ett tåg som blir stillastående länge. (Mkt möjligt en Svensk film)

När tåget står still så är det en kvinna som har mat och börjar bjuda dom som inget har.

Och senare när tåget börjar rulla igen så behöver hon hjälp med något, men ingen är villig att hjälpa henne då.

 

Den kan heta något med Glädjeflickan eller nå sånt. (googlat på det, så det är det inte, men kanske något liknande)



#1593

Postad 06 juli 2018 - 17:45

Nizz_e
  • Nizz_e
  • Forumräv

  • 935 inlägg
  • 0

Söker en film av Ingmar Bergman:

Ett gäng resande får nattlogi hos en präst (tror jag).

Sen blir det nåt skumt drama. Ev. lite mystik.

Jättelänge sen jag såg den, men vill minnas att jag tyckte den var bra då, fast man mest såg action på den tiden ;)

Om den skulle dyka upp nu när de kör Bergman på SVT.



#1594

Postad 06 juli 2018 - 18:06

Dr. Zaius
  • Dr. Zaius
  • Mästare

  • 3 567 inlägg
  • 0

Måste vara Ansiktet du tänker på.

 

https://www.imdb.com/title/tt0051365/



#1595

Postad 06 juli 2018 - 18:11

Nizz_e
  • Nizz_e
  • Forumräv

  • 935 inlägg
  • 0

Måste vara Ansiktet du tänker på.

 

https://www.imdb.com/title/tt0051365/

 

Tackar!  :)



#1596

Postad 26 juli 2018 - 23:07

Nizz_e
  • Nizz_e
  • Forumräv

  • 935 inlägg
  • 0

Kom att tänka på en scen ur en film men kommer inte ihåg vilken film. Typ tonårskomedi från 70- eller tidigt 80-tal.

I början på filmen: En kille står och skruvar under en bil på en pelarlyft och hela underredet lossnar och ramlar ner.

Nån som vet?



#1597

Postad 27 juli 2018 - 15:12

jn82
  • jn82
  • Veteran

  • 1 712 inlägg
  • 0

Har en scen  från en film/serie som fastnat på hjärnan, säkert runt 20 år sedan jag såg den. Ett gäng par som sitter och pratar i en trädgård, troligen var det någon par-middag eller dylikt, och någon berättar att äta persilja ger längre orgasmer.

 

Denna scen återkommer till mitt huvud varje gång det serveras persilja.. så hade varit kul att veta varifrån det kommer.



#1598

Postad 23 september 2018 - 19:42

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

  • 3 278 inlägg
  • 0
Kanske fel tråd? Men prövar ändå. Såg ett program på Discovery Channel för några år sen. De kollar på hus de vill köpa men får inte gå in i huset. Utan de får köpa det på auktion direkt på plats utan att sett hur det ser ut. Vet att de var i Usa och köpte.. Men minns inte vad det hette. Någon som vet? :)

#1599

Postad 23 september 2018 - 19:56

bahama
  • bahama
  • Forumräv

  • 977 inlägg
  • 0

Låter som det skulle kunna vara en variant på Texas Flip N Move .



#1600

Postad 14 oktober 2018 - 20:36

Unregistered5118fd09
  • Unregistered5118fd09
  • Lärjunge

  • 332 inlägg
  • 0
Ett par som bryter sig in i ett hus för att råna en kille, han har inga stålar men frun som är död hade. Tjejen som var med och bryter sig in liknar frun oxh låtsas att vara frun. Går till bank för att komma åt pengar. Hon blir kär i killen de rånar och mördar sin egen rånar kille...haha vad heter filmen? Killen de rånar visar sig att ha frun inlåst och är ett psycho själv typ

Redigerat av Unregistered5118fd09, 14 oktober 2018 - 20:37.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.