Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Battlefield 3 PC

1123 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Battlefield 3 (PC) (PC-spel) 9 7,53 (72) 63:-
Battlefield 3 - Collector's Edition (PC) (PC-spel) 1 (0) Inga priser
Battlefield 3 - Limited Edition (PC) (PC-spel) 3 7,61 (48) 75:-

#901

Postad 10 maj 2012 - 16:32

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Passform är väldigt inviduellt, men jag har haft bra resultat både från Logitechs mx518 som jag hade länge, uppgraderade till en G5 Laser v2 som var bättre, men ung. samma passform. Bytte slutligen till en RAT 7 för inte så länge sedan som även den är ruggigt bra.

Personligen har jag bara haft strul med Razer's olika möss genom åren, de har något fuffens att de dubbelklickar för mig, hela vägen bak till Boomslang'en.

#902

Postad 10 maj 2012 - 16:37

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Min samlade erfarenhet som jag samlat ihop genom åren via ett (enligt mina bekanta) ohälsosamt antal avverkade möss är följande.

Trådlöst funkar precis lika bra som trådat, iaf i praktiken och är mest en smaksak.

Den avsevärt viktigaste faktorn för mig och jag tro även för andra är hur musen känns i handen.

Dvs även det en total smaksak, dpi och allt annat telniskt lullull på pappret är helt sekundärt.

Redigerat av masse70, 10 maj 2012 - 16:44.


#903

Postad 11 maj 2012 - 11:23

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

  • 187 inlägg
  • 0

Min samlade erfarenhet som jag samlat ihop genom åren via ett (enligt mina bekanta) ohälsosamt antal avverkade möss är följande.

Trådlöst funkar precis lika bra som trådat, iaf i praktiken och är mest en smaksak.

Den avsevärt viktigaste faktorn för mig och jag tro även för andra är hur musen känns i handen.

Dvs även det en total smaksak, dpi och allt annat telniskt lullull på pappret är helt sekundärt.


Angående DPI och pullback och allt vad det heter håller jag med dig. Det märker man ingen som helst skillnad på. Däremot så märker jag direkt skillnad på trådlös/icke trådlös.

Men i övrigt så har nog en av de bättre mössen jag ägt varit en Logitech med kula. Jag var riktigt grym med den i Quake 3.
Min nya Razer DeathAdder gillar jag för att den har en för mig helt perfekt passform i handen och jag gillar de något skålade musknapparna som gör att fingrarna ligger rätt.

#904

Postad 12 maj 2012 - 23:52

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0
Blev en razer mamba 2012. Så slipper man välja mellan trådlös och trådad. Denna har ju båda :) på måndag kommer nog resten av prylarna. Sen är det bara att börja lära sig lira med mus o tangentbord igen. Hoppas man bara kan hålla sig från cs 1.6 denna gång :)
Hur kommer det sig att det är dyrare med bf3 download än skiva förresten? Känns ologiskt?

#905

Postad 13 maj 2012 - 00:05

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0

Blev en razer mamba 2012. Så slipper man välja mellan trådlös och trådad. Denna har ju båda :) på måndag kommer nog resten av prylarna. Sen är det bara att börja lära sig lira med mus o tangentbord igen. Hoppas man bara kan hålla sig från cs 1.6 denna gång :)
Hur kommer det sig att det är dyrare med bf3 download än skiva förresten? Känns ologiskt?


Ja speciellt när du får tillgång att ladda ned det via origin när du köpt skivan! Jag har inte använt min skiva öht, vilket är skönt då jag inte har någon läsare i min maskin!

Välkommen till PC förresten, själv har jag nästan helt fasat ut PS3an

#906

Postad 13 maj 2012 - 00:35

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0
Tackar. Är galet taggad att börja lira på PC igen nu.

#907

Postad 13 maj 2012 - 00:48

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 0

Tackar. Är galet taggad att börja lira på PC igen nu.

Har du reggat nåt nick på battlelog? Eller var man tvungen att ha BF3 installerat?

#908

Postad 13 maj 2012 - 01:08

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0
Är ju reggad där som HoliPoli men bara med PS3. Vet inte hur man lägger till en PC användare till samma. Helst skulle jag vilja nicka mitt gamla CS nick UltraMagnus men det hade någon snott till PS3. Men då borde ju jag kunna heta det till PC ändå väl?

#909

Postad 13 maj 2012 - 01:20

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 0

Är ju reggad där som HoliPoli men bara med PS3. Vet inte hur man lägger till en PC användare till samma. Helst skulle jag vilja nicka mitt gamla CS nick UltraMagnus men det hade någon snott till PS3. Men då borde ju jag kunna heta det till PC ändå väl?

Jag har också samma namn/mail på PS3 som på PC, så jag addar dig nu :)

#910

Postad 13 maj 2012 - 01:25

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0
Gött mos

#911

Postad 13 maj 2012 - 19:58

OWC
  • OWC
  • Beroende

  • 1 059 inlägg
  • 0
Jag har skickat en friend request till dig också HoliPoli. Jag spelar bara BF3 på PC nu, är så trött på PS3-versionen.

#912

Postad 13 maj 2012 - 21:38

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0
Men jag ser inte era requests? Vart dyker dom upp? Måste jag även regga mig på origin först?

#913

Postad 14 maj 2012 - 00:28

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 0

Men jag ser inte era requests? Vart dyker dom upp? Måste jag även regga mig på origin först?

Allt ger väl sig när du installerat origin och BF3 :)
Hur går det med datorn?

#914

Postad 14 maj 2012 - 08:01

CyberVillain
  • CyberVillain
  • Veteran

  • 1 776 inlägg
  • 0
Hehe, jag har kommit på ett nytt sätt att döda massor med folk med Scout. Demavand peak, om ens egna lag har flaggorna fram till Tunneln så flockas det med folk vid höger dörr intil tunneln (Den vid berget) om du hoovrar över den switchar snabbt till höger sidan och slöpper en granat så har man tur får man 5-6 kills :P

Jävlar vad sura de blev på mig, gjorde den 3 ggr i rad innan jag blev kickad för "cheat", admins jag säger då det...

Redigerat av CyberVillain, 14 maj 2012 - 08:02.


#915

Postad 14 maj 2012 - 08:05

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0

Hehe, jag har kommit på ett nytt sätt att döda massor med folk med Scout. Demavand peak, om ens egna lag har flaggorna fram till Tunneln så flockas det med folk vid höger dörr intil tunneln (Den vid berget) om du hoovrar över den switchar snabbt till höger sidan och slöpper en granat så har man tur får man 5-6 kills :P

Jävlar vad sura de blev på mig, gjorde den 3 ggr i rad innan jag blev kickad för "cheat", admins jag säger då det...


Jag kan tänka mig deras frustration, det vore något för youtube! Vore priceless att få se deras ansiktsuttryck.

#916

Postad 14 maj 2012 - 17:36

Damocles
  • Damocles
  • Beroende

  • 1 200 inlägg
  • 0
Rofl, bästa sättet att troll de stackars admin'sen ever. Det är då man önskar att det fanns fanns en CoD-style killcam så de kunde se hur du gjorde bort dem.

Något mer seriöst så tycker jag de borde ha en Code of Conduct för admins med öppna servrar, för det är jävligt trist att man blir kickad så fort man skjuter en admin 4-5 ggr på raken.

#917

Postad 14 maj 2012 - 17:38

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

  • 187 inlägg
  • 1
Jag har blivit smått less på alla privata servrar med specialregler. Okej att de kickar folk för att de använder sig av dart-glitchen men nu senast blev jag kickad med anledning: using SKS.

Synd att Dice plockat bort alla sina servrar, nu är det high chaparall överallt.

#918

Postad 14 maj 2012 - 19:11

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0

Allt ger väl sig när du installerat origin och BF3 :)
Hur går det med datorn?

Har fått hem delarna idag. Blir nog till att bygga imorgon eller på onsdag. Typiskt att man ska bort i helgen :/

#919

Postad 14 maj 2012 - 22:22

Pip
  • Pip
  • Veteran

  • 1 792 inlägg
  • 0
http://www.blocket.s...0.htm?ca=18&w=2

:D

#920

Postad 14 maj 2012 - 22:49

Seabaz
  • Seabaz
  • Användare

  • 124 inlägg
  • 1
Tjena alla!
Jag letade ihjäl mig på internet efter en lösning på problemet jag hade med Gigabyte Geforce GTX 560 Ti, tillsammans med Battlefield 3.
Spelet frös hela tiden och jag blev utkastad till Windows igen... lästa och läsa. Guider om överklockning och höja volten på kortet osv.... Sen kontaktade jag leverantörerna i Sverige och frågade. Det visade sig vara bios på själva kortet som behövde uppdateras.
Var ett känt problem från Gigabytes sida tydligen.
Därför skrev jag en guide för alla som har problemet! Lika bra att dela med sig när man kommer på någonting!

Var så goda:
http://www.bazz.se/m...ld-3-med-560-ti

På Engelska:
http://www.bazz.se/c...ld-3-med-560-ti

#921

Postad 14 maj 2012 - 23:17

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 0

Därför skrev jag en guide för alla som har problemet! Lika bra att dela med sig när man kommer på någonting!

Var så goda:
http://www.bazz.se/m...ld-3-med-560-ti

På Engelska:
http://www.bazz.se/c...ld-3-med-560-ti

Trevligt. Även om jag själv sitter på ett Asus så gillar jag den här typen av engagemang. Eloge till dig.

#922

Postad 15 maj 2012 - 08:08

CyberVillain
  • CyberVillain
  • Veteran

  • 1 776 inlägg
  • 0
Jag har en Gigabyte GTX590 som har haft problem med crashar i BF3, fungerat bra senaste tiden dock, kommer det tillbaka blir det nytt bios.

Ja, admins som bannar och kickar för att man är för bra hatar jag, som hyffsad helipilot brukar jag få en KD på 30/2 eller 20/1 etc, och blir ofta kickad/bannad för de tror jag har nått cheat (Eller admins som tröttnar på att bli skjuten)

#923

Postad 15 maj 2012 - 09:19

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

  • 187 inlägg
  • 0
Nu när vi är inne på buggar. Någon som haft problem med att det hänger sig på initializing ibland när man ska in på en server. Spelet har då startat i bakgrunden men banan laddas inte in. Detta händer ungefär var tredje gång jag försöker logga in på en server. Ibland så hänger det sig också när en ny karta skall laddas, endast loading... och sedan ingenting (i och med att jag har en ssd så laddas det assnabbt när det väl funkar). Jag antar att det är något med någon port som skall öppnas, men är inte insatt i mer än så. Någon som har några tips??
Jag kör comodo och avast i game mode, och även innan jag installerade comodo (brandvägg) så var det samma skit. Jag har dock en zyxel-router som jag inte pillat med (då den ägs av Ownit). Men är det någon port som måste öppnas så får jag kontakta dem.

Redigerat av Pansarhund, 15 maj 2012 - 09:20.


#924

Postad 15 maj 2012 - 09:24

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Det är ett gäng portar som behöver öppnas för BF3.
Är du säker på att du inte kan öppna dom själv?

Annars är det denna guide du behöver, bara välja modellen du har:

http://portforward.c...eld_3/ZyXEL.htm

Mitt Zyxel från BBB kör jag i bryggat läge så den inte lägger sig i alls
Däremot belv jag tvungen att öppna alla dessa portar i min egen router.

Redigerat av masse70, 15 maj 2012 - 09:25.


#925

Postad 15 maj 2012 - 10:35

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

  • 187 inlägg
  • 0

Det är ett gäng portar som behöver öppnas för BF3.
Är du säker på att du inte kan öppna dom själv?

Annars är det denna guide du behöver, bara välja modellen du har:

http://portforward.c...eld_3/ZyXEL.htm

Mitt Zyxel från BBB kör jag i bryggat läge så den inte lägger sig i alls
Däremot belv jag tvungen att öppna alla dessa portar i min egen router.


Tack!

Ja, jag är säker på detta eftersom jag varit i mailkontakt med dem tidigare då jag behövde öppna portar för uTorrent. De har ett lösenord på routrarna och detta lösenord lämnar de inte ut. De vill istället logga in på den och göra ändringar som man ber dem om. (måste ta mycket onödig supporttid kan jag tycka)

Min tanke är dock att öppna upp alla portar på den helt och hållet (jag har ju ändå en mjukvarubrandvägg så det kanske räcker?). Det är en zyxel-router (kan ej kolla modell nu då jag är på jobbet) men är det rätt att man ber dem öppna upp alla portar eller skall man sätta den i ett så kallat DMZ-läge för att den ska släppa igenom all trafik. Jag tänkte ha ett litet diablo3-lanparty nästnästa helg så det kanske är lika bra att jag fixar det nu.

Redigerat av Pansarhund, 15 maj 2012 - 10:36.


#926

Postad 15 maj 2012 - 10:42

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Om du inte är intresserad av modemets inbyggda brandvägg alls gör du helt enklast i att be dom att "brygga" det.

Då kopplar du helt bort all brandväggs/NAT funktionalitet och kör med helt öppna spjäll.

Jag hade själv problem med BF3 i början innan jag gjorde detta.

#927

Postad 15 maj 2012 - 10:44

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

  • 187 inlägg
  • 0

Om du inte är intresserad av modemets inbyggda brandvägg alls gör du helt enklast i att be dom att "brygga" det.

Då kopplar du helt bort all brandväggs/NAT funktionalitet och kör med helt öppna spjäll.

Jag hade själv problem med BF3 i början innan jag gjorde detta.


Om man gör detta, kan man fortfarande använda den trådlösa delningen på routern? Jag ska absolut göra detta i så fall. Bara drygt att behöva kontakta dem för varje liten ändring man vill ha gjort.

#928

Postad 15 maj 2012 - 10:48

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Det är något jag inte kan svara på rak arm om.
Men spontant tycker jag inte att det ena borde ha nåt alls med det andra att göra.

Har du även nån egen router som allt sen köra via eller kör du helt enkelt trådlöst mellan pc->modemet/routern?

För själva bryggningen tar egentligen bara bort skyddsskiktet mellan WAN och LAN delen, dvs den externa internetkopplingen och ditt interna nät.

Dvs, borde inte påverka nåt alls i mitt tycke.

Edit, eller menar du att du kör fler enheter på det interna nätet?
För bryggning tar ju bort routerfunktionen glömde jag att förtydliga.

Bästa lösningen i mitt tycke är att komplettera med en egen router på insidan och då kommer du förbi problemet med bryggningen av modemet oavsett.

Redigerat av masse70, 15 maj 2012 - 10:54.


#929

Postad 15 maj 2012 - 13:14

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

  • 187 inlägg
  • 0

Det är något jag inte kan svara på rak arm om.
Men spontant tycker jag inte att det ena borde ha nåt alls med det andra att göra.

Har du även nån egen router som allt sen köra via eller kör du helt enkelt trådlöst mellan pc->modemet/routern?

För själva bryggningen tar egentligen bara bort skyddsskiktet mellan WAN och LAN delen, dvs den externa internetkopplingen och ditt interna nät.

Dvs, borde inte påverka nåt alls i mitt tycke.

Edit, eller menar du att du kör fler enheter på det interna nätet?
För bryggning tar ju bort routerfunktionen glömde jag att förtydliga.

Bästa lösningen i mitt tycke är att komplettera med en egen router på insidan och då kommer du förbi problemet med bryggningen av modemet oavsett.


Jag har ingen egen router för tillfället så om jag löser det med bryggning så måste jag skaffa en egen router först. Som det är nu så har jag en stationär, en ps3 kopplad till routern via tråd och sambons bärbara samt min iPhone via routerns wifi. Har du tips på en bra router? :)

För er andra så ursäktar jag min off-topic.

Som on-topic kan jag säga att ni måste testa 93r som sidearm, helt klart den bästa pistolen enligt mitt tycke. Förut kunde jag inte bestämma mig mellan 1911 Tactical och Rexen, men nu är det bara 93r som används.

#930

Postad 15 maj 2012 - 22:35

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 2 850 inlägg
  • 0

Som on-topic kan jag säga att ni måste testa 93r som sidearm, helt klart den bästa pistolen enligt mitt tycke.

.44 Magnum! :wub:

#931

Postad 16 maj 2012 - 07:06

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

  • 187 inlägg
  • 0

.44 Magnum! :wub:


Den är bra, men missar du ett skott så är du körd. Den är alldeles för långsam i mitt tycke. 93r ger 75 i skada på en burst (3 * 25). Jag har fått fyra pers på ett klipp :)

Riktigt kul att spela i helgen föressten... vad var vi? 6 pers från SCT i samma lag. Mestadels colonels i andra laget har jag för mig... och vi vann med 1 ticket på Seine Crossing... vilken känsla! :D

Redigerat av Pansarhund, 16 maj 2012 - 07:08.


#932

Postad 16 maj 2012 - 08:48

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

  • 2 199 inlägg
  • 0
Så nu har man äntligen gått och skaffat sig en hyffsad dator, DoctorRag3 va nicket om ni vill lira :).

#933

Postad 16 maj 2012 - 10:43

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0
Gött! addar dig på BL så kör vi någon dag!

#934

Postad 24 maj 2012 - 18:04

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 1
Nu har även ja tagit steget o köpt nytt grafikkort och BF3!!
Får se om cirka 3 timmar när de 16gb`s är hemladdade om resten av datorn hänger med.
Måste hitta mitt turtlebeach dockningstations tjosan oxå så ja får något ljud i lurarna :)

#935

Postad 24 maj 2012 - 20:38

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0

Nu har även ja tagit steget o köpt nytt grafikkort och BF3!!
Får se om cirka 3 timmar när de 16gb`s är hemladdade om resten av datorn hänger med.
Måste hitta mitt turtlebeach dockningstations tjosan oxå så ja får något ljud i lurarna :)


Grymt! Då kan vi lira sen igen. Jag har dock inte fått ihop datorn än. På tok för mycket på jobbet för att hinna

#936

Postad 24 maj 2012 - 20:49

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Ja det ser ja fram emot som fan mannen!! Saknat våra sena helgnätter ^^

#937

Postad 24 maj 2012 - 21:08

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
En efter en kryper dom till korset och inser vilken plattform som är bäst för spel ;)

#938

Postad 24 maj 2012 - 22:31

Auxvoice
  • Auxvoice
  • Forumräv

  • 723 inlägg
  • 0

En efter en kryper dom till korset och inser vilken plattform som är bäst för spel ;)


Så sant :) även inbitna xboxspelare köper nu speldator efter att ha fått prova på :)

#939

Postad 25 maj 2012 - 07:22

Pansarhund
  • Pansarhund
  • Användare

  • 187 inlägg
  • 0

En efter en kryper dom till korset och inser vilken plattform som är bäst för spel ;)


Spel som uncharted är dock fortfarande bäst i tv-soffan :)

Spelar nu BF3 och Diablo 3 på dator dock..

#940

Postad 25 maj 2012 - 07:38

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0
En efter en ja :) BF3 för PC är så grymt mycket bättre än vad det är på konsol. 12v12 är bättre på pc också. Enda tokerierna för mig är alla goa spelare man har på PS3an, men 1 "elite" spelare har tagit språnget och gått över till PC. Det djävliga är att han är så överdrivet bra på PC också :)

#941

Postad 25 maj 2012 - 08:14

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 0
Ja hade 1-0 i k/d igår! Sen sluta ja iofs 1-8 men de behöver vi ju inte ta upp här :P
Det va segt som fan på min dator. Men sen fick ja se att alla inställningar va inställda på Ultra!
Så får ta o hoppa in på en tom server o börja på sämsta inställningarna o gå uppåt o se hur de blir :)

Tog ju en kvart innan ja ens hitta Options :D
Fick fråga vvv, kändes lite pinsamt att de va ESC knappen :D :D

#942

Postad 25 maj 2012 - 08:34

Ola Thomasson
  • Ola Thomasson
  • Forumräv

  • 974 inlägg
  • 0

Ja hade 1-0 i k/d igår! Sen sluta ja iofs 1-8 men de behöver vi ju inte ta upp här :P
Det va segt som fan på min dator. Men sen fick ja se att alla inställningar va inställda på Ultra!
Så får ta o hoppa in på en tom server o börja på sämsta inställningarna o gå uppåt o se hur de blir :)

Tog ju en kvart innan ja ens hitta Options :D
Fick fråga vvv, kändes lite pinsamt att de va ESC knappen :D :D


Jag kör på low :) även fast jag har 100+ fps i ultra på 1080. Känns bättre på något sätt. Viktigaste är ju att få rätt knappar på musen, så man inte fastnar med scrollhjulet när man ska slänga med,defib,repair osv :)

Har några broadcasts ute på http://twitch.tv/thomasson1979

#943

Postad 25 maj 2012 - 08:40

CyberVillain
  • CyberVillain
  • Veteran

  • 1 776 inlägg
  • 0
Det är en svensk som börjar knappa in på mig #26 vem lirar när det är strålande vänder? :D

http://bf3stats.com/...rd/pc_veh.shAH6

#944

Postad 25 maj 2012 - 13:51

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

  • 2 199 inlägg
  • 0
Jag förstår inte hur jag kunnat spela BF3 på konsol, allt annat än 60fps i ett shooter spel är fan retarderat B)

#945

Postad 27 maj 2012 - 22:44

CyberVillain
  • CyberVillain
  • Veteran

  • 1 776 inlägg
  • 1

Jag förstår inte hur jag kunnat spela BF3 på konsol, allt annat än 60fps i ett shooter spel är fan retarderat B)


Allt annat än mus + tgb är fan retarded :P

#946

Postad 28 maj 2012 - 07:29

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Allt annat än mus + tgb är fan retarded :P

Amen!

Iaf vad gäller fps.

#947

Postad 30 maj 2012 - 16:40

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0
Nu närmar det sig!! Datorn ihopbyggd. Battlefield3 installerat. Bara en ******** uppdatering kvar. Känns som detta tar oförskämt lång tid men jag har fan ingen fritid just nu :)

#948

Postad 31 maj 2012 - 06:09

Kaffegubben
  • Kaffegubben
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
Skillnaden att gå från PS3 till PC var...enorm. Att kunna köra spelet i 1080p och maxa inställningarna utan någon form av lagg är en magnifik upplevelse. Att sedan uppleva en felfri kontroll (till skillnad från PS3) där jag det inte finns något att skylla på förutom att motståndaren var snabbare/bättre är underbart. :)

#949

Postad 31 maj 2012 - 07:49

Andi_One
  • Andi_One
  • Mästare

  • 3 008 inlägg
  • 1
Köpte en gameingrigg igår och satte ihop o ladda ner spelet under natten o hoppa in en snabbis
på Grand Bazar 64 spelare, förstår inte va ni pratar om. Ser ju likadant ut som på PS3 *host*

Fifan så fint spelet är!! Nu gäller bara att nöta in vänsterhandens knappförning som inte varit aktiv
sedan Quake 3 Arena tiden!!

#950

Postad 31 maj 2012 - 10:23

Kaffegubben
  • Kaffegubben
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0

Köpte en gameingrigg igår och satte ihop o ladda ner spelet under natten o hoppa in en snabbis
på Grand Bazar 64 spelare, förstår inte va ni pratar om. Ser ju likadant ut som på PS3 *host*

Fifan så fint spelet är!! Nu gäller bara att nöta in vänsterhandens knappförning som inte varit aktiv
sedan Quake 3 Arena tiden!!


Hade ett liknande "dilemma" då jag inte använt tangentbord + mus sedan COD2. Några timmar senare satt det som en smäck. :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.