Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Final Fantasy XV

258 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Final Fantasy Versus XIII (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 (0) Inga priser
Final Fantasy XV (PS4) (PlayStation 4-spel) 2 7,67 (8) 99:-
Final Fantasy XV (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 4 (0) 149:-

#51

Postad 18 september 2014 - 18:40

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Ja jäklar va nice det såg ut

#52

Postad 18 september 2014 - 21:15

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Snyggaste spelet hittills, med råge!

Fast det är väl säkert förrenderat...

#53

Postad 18 september 2014 - 21:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
Det där är inengine alltihop.

#54

Postad 19 september 2014 - 06:55

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
Frågan hur mycket man kan gå fritt och hur mycket som är på rail. Det ser onekligen snyggt ut och lär bli ett köp men ändå :D

#55

Postad 19 september 2014 - 09:09

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0
Sanslöst snyggt. Frågan är om spelet är bra, har försökt ta mig igenom XIII flera gånger men tröttnat varenda gång.

#56

Postad 19 september 2014 - 10:32

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

Det där är inengine alltihop.

Jag känner på mig att det riskerar att bli ett watch dogs. Det är för snyggt.

#57

Postad 19 september 2014 - 12:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
FF har ju alltid sett bra ut. FF13 såg extremt bra ut när det kom, särskilt karaktärsmodellerna. Det där ser ut att vara ett normalt steg upp. Demo kommer i mars (?) så vi kan se själva, men FF är ett av spelhistoriens största varumärken och de har jobbat på det här i evigheter verkligen så det är klart att det ska se snyggt ut.

Watch Dogs var t o m ett crossgenspel.

#58

Postad 19 september 2014 - 12:29

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Självklart, när ff7 kom så var det ju haksläpp och redan i sexan fanns det förrenderade bilder. Men... Kolla! Omfg!

#59

Postad 19 september 2014 - 12:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
Ta tjejen som exempel:

Postad bild


Ser jättesnyggt ut, men kollar man närmare så ser man dithering på håret, jaggies på stolen, ej runda kanter på t.ex. fingrarna och axlarna.

#60

Postad 20 september 2014 - 10:16

erikjonathan
  • erikjonathan
  • Lärjunge

  • 338 inlägg
  • 0
Mer godis

http://youtu.be/BRlej2SG9Qk

#61

Postad 20 september 2014 - 12:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
Där ser du Zartok, inte förrenderat :)

#62

Postad 20 september 2014 - 13:20

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
renderat på en supermegadator och sen nedgraderat på watch dogs satsar jag då på. jag vågar fan inte hoppas att min favoritserie genom tiderna kommer med ettt så snyggt spel =)

#63

Postad 20 september 2014 - 15:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
Man vet ju aldrig nu när FFXIII kommer på PC ;)

Om något så borde det bli snyggare med tanke på att det är en bra bit kvar :)

The demo is 70-80% complete. March's version will be better..



HD-version uppe nu:

http://www.youtube.c...h?v=jGYHpvvRHUA

Fin effekt när allt blir blött när det regnar, inklusive monstren.

#64

Postad 02 oktober 2014 - 15:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Q: Can you go into detail about the “holding down the button” issue? Is it really okay to just hold the button down?

A:It’s not that simple! (Laughs.) Yes, when you continue to hold down the guard button, you can basically auto-guard and evade, but it consumes MP. You can’t infinitely evade. You have to think about timing, when it’s a good idea to attack or evade. Also, you aren’t invincible. There are attacks you can’t avoid. In those cases, there are also essential technical evasion methods.

Q: What about attacks?

A:When you push the attack button, you invoke the standard combo. You can change the actions by using it in coordination with the directional buttons. The actions change depending on your circumstances—things like whether you’re guarding and whether the timing is right, (imagine in this circumstance: when you’re guarding, you might get a chance to counterattack or something), or if your companions are nearby.


Tycker det är bra att de fortsätter från FFXIII och gör ett smidigare och mer fartfyllt stridssystem.

Postad bild

#65

Postad 17 oktober 2014 - 10:36

Krille_holm
  • Krille_holm
  • Användare

  • 107 inlägg
  • 0
Vet vi nått releasedatum på detta ännu?

#66

Postad 17 oktober 2014 - 12:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
Nej, 2015 bara.

#67

Postad 17 oktober 2014 - 15:50

Krille_holm
  • Krille_holm
  • Användare

  • 107 inlägg
  • 0
Okej,

Man börjar ju bli sugen :)

#68

Postad 31 oktober 2014 - 01:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
Luminous-motorn visar vad den kan. God damn! :wub:

http://www.youtube.c...eature=youtu.be

http://www.youtube.c...outu.be&t=6m50s

Postad bild
Postad bild
Postad bild

#69

Postad 31 oktober 2014 - 11:21

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
Mumma, hoppas hq direct-feed versioner kommer snart.

Redigerat av pacman, 31 oktober 2014 - 11:21.


#70

Postad 31 oktober 2014 - 11:26

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0
Final Devil May Cry blir säkert skitkul, men när ska de presentera Final Fantasy? ;)

Redigerat av Unregistered6fb5a100, 31 oktober 2014 - 11:26.


#71

Postad 31 oktober 2014 - 15:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Walking the world

  • The first video shown is a portion of the Dascae region which will be on the demo
  • Events and enemy position removed/changed for this video to show just the walking
  • You can eat and gather information at gas stations
  • If you can see something in the background you can go to it
  • Depending on the shape of the ground Noct and friends walking animations will change
  • If you keep running you can see your friends tire and try to catch their breath
  • You can fish in streams, rivers, and the ocean!
  • You can fight the wildlife. As they are always active, be careful as they will attack if you get close
  • There are buildings in the forest with people living in them. You can enter some of these buildings
  • There are also animals that aren't enemies like cats and dogs
  • In order to make the mountains the developers actually climbed one. They might show a video of them doing this one day
  • Demons like the Naga or the Goblins will come out of the caves at night
  • It's dangerous at night and is safer to rest at a gas station or by other means
  • The party members dialogue will change in accordance to the time
  • A Chocobo was shown in the forest. Look forward to finding out more in the demo
  • The enemy airship patrols will sometimes land and fight you
  • Magitek Armor will make an appearance. (was not meant to have been said)
  • The Dascae region is as a large as 10% of the game


Fiska i havet! Jag tror att jag väntar ett tag med att attackera den stora dinosaurien man ser i filmen ;)

Att det är farligare på natten påminner lite om Dragons Dogma, även att det verkligen är svart när det är svart. Huvudstoryn ska ta 40 timma att klara, vilket redan är mycket, men sen tillkommer ju allt annat.

#72

Postad 20 december 2014 - 14:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...h?v=Z4GQjh4Ltvo

http://www.youtube.c...eature=youtu.be

Snyggt, de börjar närma sig CG-sekvenserna i FFXIII på karaktärerna.

#73

Postad 20 december 2014 - 17:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
Vi kan nog se fram emot AB.s etta redan nu btw,

Postad bild

Cindy (or Cidney in Japanese) doesn’t have much to do with the story, but she’s a mechanic who’ll talk to you about gameplay. While we still don’t know exactly what kind of mechanic she is, she’ll appear in the demo. Square Enix’s male staff members have been putting a lot of effort into creating her.



Mer info om spelet här också.

Bland annat kommer man behöva sova och äta för att inte få negativa effekter.

#74

Postad 22 december 2014 - 20:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
Mer...

The current version of the engine is version 1.40. When the Episode Duscae demo launches, it will be at 1.50. The final version of the game is planned to be 2.00.
There are about five million polygons per frame, witch each character made up of at max 100,000 polygons. The inner hair alone has about 20,000 polygons, which is five times the previous generation.

Character models have around 600 bones, which is roughly 10-12 times greater than what was seen last generation.

Data capacity for textures is also much greater than before.


Final Fantasy XV


Battles against huge enemies are carried out in the same fashion as standard battles, but there will be some exclusive party co-op ctions for the bigger fights.

There will be several mini-games, including fishing.

Restalm (we called it Restaru, then Restarg, we were wrong twice – it’s hard to play by ear sometimes) is being made in the image of the Bahamas.

Right now, the ropeway in Restalm cannot be rode. We might add the ability to ride it if there is time to do so.

The development team wants players to get a feel for the world and find it relatable not just through sheer visuals, but also through the characters.

In town, you can stay in hotels or go shopping.

NPCs in town are controlled by AI, and you can talk to them.

Restalm is a main town in the first half of the game.

Cindy shows up in different places throughout the game. Something happens with her at the start that shakes her up and gets her moving around.

While she’s not deeply involved in the story, she’s relevant because of her profession as a mechanic.

Players will have to fight Summon Beasts in order to be able to use them.
Summon Beasts in the game are a symbol of the power of stars. Only Noctis can actually summon them.

Combat-wise, the plan is holding down a button will start a set combo, but timed button presses are what will enable coordinated moves with other party members.
To parry enemy attacks, you have to match the timing of their strike. This is intended for expert players.

Magic isn’t what consumes MP, nor is the system akin to the Draw system Final Fantasy VIII had.

MP is consumed by using special actions, such as dodging and warping.
Weapons are equipped several at a time, with one main weapon. The main weapon has a corresponding ability, and it’s also possible to switch the main weapon during combat.
Combos are automatically formulated based on which weapon is currently being utilized out of the ones being equipped.

Abilities aren’t separate from a weapon’s given category and there are also weapons that have no abilities at all. Apparently not unlike what was seen in Captain Tsubasa 5, a game that Tabata apparently worked on back in the day.

Rare weapons that can be acquired from dungeons and other sketchy areas could potentially have some hack-and-slash aspects to how they’re used. The Phantom Sword, which floats in midair, will also be acquirable as a special weapon.

The battle system from the demo is planned to be fully featured.

After the Tokyo Game Show this year, the systems going into the demo were slightly changed as a result of fan feedback.

Players will also be able to run around in areas such as the mountainous areas where the Behemoths roam.

In the full version, you’ll be able to rent Chocobos.

Camps are inherently designed to be a safe haven, making them ideal headquarters when setting out to explore new areas.

There are bonuses that come with cooking ingredients purchased in towns and cities. You can also get ingredients off monsters in the wild.

Additionally, the magazine reveals that Final Fantasy Type-0 HD Blu-ray Disc music soundtrack is being planned for release.

#75

Postad 22 december 2014 - 21:34

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

  • 1 193 inlägg
  • 0
Ser riktigt snyggt ut. Men storyn verkar kompliserad och väldigt politiskt.
Blir definitivt ett köp när det väl kommer.

Väntar fortfarande på ett Final Fantasy i Borderlands/Destiny-gameplay. Co-Op online där man kan köra missions och en story tillsammans och levla och loota tillsammans med vänner. Raid-Party. =) Hade blivit episkt,

#76

Postad 22 december 2014 - 21:58

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0
Skulle inte säga nej till ett nygjort FF som är som 7 & 9. Skulle ju bli hur billigt som helst att producera jämfört med typ 13 & 13-2.
När jag är inne på det så tycker jag RE också ska gå tillbaka till fasta bakgrunder. Kanske bara är jag som är gammalmodig.

#77

Postad 22 december 2014 - 21:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Väntar fortfarande på ett Final Fantasy i Borderlands/Destiny-gameplay. Co-Op online där man kan köra missions och en story tillsammans och levla och loota tillsammans med vänner. Raid-Party. =) Hade blivit episkt,

Men det är väl FF14?

Tbh kan storyn inte bli mer komplicerad än FF13 :P

Skulle inte säga nej till ett nygjort FF som är som 7 & 9. Skulle ju bli hur billigt som helst att producera jämfört med typ 13 & 13-2.
När jag är inne på det så tycker jag RE också ska gå tillbaka till fasta bakgrunder. Kanske bara är jag som är gammalmodig.

Bravely Default på 3DS borde du testa.

Redigerat av Zoiler, 22 december 2014 - 22:01.


#78

Postad 23 december 2014 - 00:54

Megaman1
  • Megaman1
  • Beroende

  • 1 193 inlägg
  • 0

Men det är väl FF14?

Tbh kan storyn inte bli mer komplicerad än FF13 :P


Bravely Default på 3DS borde du testa.

Jo sant. Men gillar inte Wow-stilen alls av nån anledning. Sen vill jag ändå att det ska kännas som ett Co-Op singleplayer fast online likt ex Destiny.

#79

Postad 26 februari 2015 - 19:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Liten titt på djurlivet :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=DwdVWXisT5U



#80

Postad 27 februari 2015 - 17:14

New Player
  • New Player
  • Veteran

  • 1 586 inlägg
  • 0

Skulle vara riktigt skoj och testa demot. När släpper dom demot för alla? Nästan sugen på att köpa FF Type-0 för att man får demot.



#81

Postad 27 februari 2015 - 18:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Ingen aning när de släpper det för alla, jag ska försöka fixa Type-0 dock. Fick mycket bra recensioner i Japan.



#82

Postad 08 juni 2015 - 18:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Techdemo 2. Kommer bli ett grafiskt mästerverk iaf.

 

http://www.youtube.com/watch?v=1xJOWXedK08

 

 

Matfysik :)

 

FXKNUkN.gif


Redigerat av Zoiler, 08 juni 2015 - 18:08.


#83

Postad 09 juni 2015 - 07:17

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0
Herrejäklar. Ser riktigt bra ut. Hoppas för seriens skull att det blir en succé!

OT: Tyvärr tappade dom mig med XIII. Jag fastnade på en boss (Bartholomeus tror jag han heter? Han använde Doom på mig iaf) och klarade inte av honom trots att mina gubbar var maxade. Skit bakom spakarna möjligen, men som småbarnsförälder så fanns inte tålamodet. Särskilt inte med tanke på att handlingen aldrig grep tag i mig. Det grämer mig eftersom jag klarat alla dom tidigare spelen (inte online då).

#84

Postad 09 juni 2015 - 12:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

XIII som är ett sånt bra spel, men ja det finns några knepiga bossar i huvudspelet.



#85

Postad 09 juni 2015 - 13:13

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

det blir definitivt ett grafiskt mästerverk. som watch dogs skulle bli. graphic downgrade is expected!

 

hoppas det blir en remake på alla tre ff13, jag vill spela igenom dom, har både första och andra, MEN orkar inte gå tillbaka till lastgen. då måste jag ju spela i biorummet och där vågar jag inte ha så hög volym.



#86

Postad 09 juni 2015 - 14:24

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0

XIII som är ett sånt bra spel, men ja det finns några knepiga bossar i huvudspelet.


Förr älskade jag såna utmaningar, klarade exempelvis av Omega Weapon i FF8 - en boss som var GALET svår. Värre än Ruby i FF7. Nu sedan jag fick barn har jag inte alls den orken som krävs för sånt. Jag spelar på easy och vill mest uppleva handlingen i spel jag spelar. Kanske är jag för gammal för JRPG och all grind? Har haft funderingar på att skaffa FF13 till PC och med editor maxa gubbarna och bara glida genom spelet. Om det är möjligt.

Jag kommer nog ändå ge 15 en chans, mycket pga alla minnen från serien i övrigt. Men blir jag bränd igen så tackar jag nog för mig. :)

#87

Postad 09 juni 2015 - 14:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

DOCK behöver man inte direkt grinda i FF13 om man kör igenom huvudstoryn bara, det är mest att man behöver rätt taktik och det blir du väl inte för gammal för än på ett tag förhoppningsvis =P

 

På PC kan man köra easy mode så det ska väl vara genomförbart.


Redigerat av Zoiler, 09 juni 2015 - 14:45.


#88

Postad 30 augusti 2015 - 14:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
  • Release year in 2016, full release date will be revealed in a special Square Enix event in March
  • Video showing in-progress development
  • Noctis can wield guns
  • Noctis and party can wield shields alongside swords
  • Cor uses a Katana
  • New samurai enemy
  • magic effects, combat with aerial enemies, game's main menu were shown
  • More concept art
  • In-game version of Altissia will rival that of pre-rendered version
  • Leviathan summon is female, summons will have their own personalities
  • Ramuh and other summons are involved in creation of the game world
  • More info on Luna, chocobos, and fishing minigames will be at TGS.
  • Extended Gamescom Dawn trailer will be shown at TGS
  • New Caim outpost was shown near ocean. Can seamlessly get on boat, boat will travel across ocean in real-time but you won't have direct control of boat. More of a one-way trip instead of full on sea exploration
  • New driving gameplay video, choose between auto drive or manual drive.
  • Can run out of gas, will have to get out of car and push to nearest gas station
  • Various views, cockpit, chase cam, etc. for car travel

 

 

Undrar vad folk skulle säga om man reste tillbaka i tiden till SNES-eran och sa till dem att man kan få slut på bensin i bilen och behöva putta den till närmaste bensinstation i Final Fantasy 15.



#89

Postad 30 augusti 2015 - 17:24

Unregistereda398c9a6
  • Unregistereda398c9a6
  • Lärjunge

  • 251 inlägg
  • 0

 

Massor med text......

 

 

Undrar vad folk skulle säga om man reste tillbaka i tiden till SNES-eran och sa till dem att man kan få slut på bensin i bilen och behöva putta den till närmaste bensinstation i Final Fantasy 15.

 

 Antagligen du var galen ! :)  Jag är hypad över denna spel serie. Men tyvärr tröttnar på dem snabbt, de sista i serien. Vet inte om det är pågrund av tidsbrist eller vad. Men efter FFIX förlorade jag helt spelintresset av FF. Fortfarande är FFIV samt FFVI mina favoriter, helst FFVI. Men som vanligt blir jag sugen igen när man ser denna tråd.... vill prova igen.... och kommer nog göra det.



#90

Postad 31 augusti 2015 - 11:14

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 419 inlägg
  • 0

Spelet ser riktigt snyggt ut, men samtidigt ser världen tråkig ut, då det är för lite fantasy över miljön, och ser mer ut att utspela sig i en alternativ "nutid" på jorden.

Finns hittills inget som gör att det känns som ett riktigt FF spel. Vilket ju iofs beror på att det först skulle va ett sidospel, och inte en del av huvudserien. Men vi får se hur det utvecklar sig.

 

Sen är det svårt att ta boyband karaktärerna på allvar, med sina super stylade frillor :D

Låt oss iaf få höra dialogen på Japanska, då dubben i demo'n var horribel.

 

Skulle inte förvåna mig om spelet blir framflyttat till 2017.

 

Nej, nu blev jag sugen på att köra lite old-school FF på SNES :)



#91

Postad 20 september 2015 - 02:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Att fiska är ett minispel, man kan käka den om man kokar den vid brasan ( ^ _ ^ )

 

xlqtmimdnd.gif

 

+ Chocobos

 

birgayrtxf.gif



#92

Postad 31 mars 2016 - 14:57

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Släppdatum satt till 30 september!

 

Massor av ny info: http://www.neogaf.co...d.php?t=1202662

 

Finns en gratis prequel (anime) på Youtube och så ska det komma en Advent Children-liknande CG-film innan släpp också. Tycker spelet i sig ser bättre och bättre ut, fast jag har inte kollat så mycket eftersom jag vill ha en fräsch upplevelse. Reaktionerna har varit positiva i alla fall. Ser fram emot detta.

 

Grafiken håller ju nära CG-klass...

 

xvdnspq.gif

 

 

Edit: Hmm, mycket negativa intryck från demot. Ah well...


Redigerat av Zoiler, 31 mars 2016 - 15:25.


#93

Postad 31 mars 2016 - 16:51

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 677 inlägg
  • 0
Man får hoppas att det kommer att gå att knalla omkring i städerna och hitta potions och remedys och liknande i klockor,urnor,kistor mm. Som i de äldre FF spelen. Samt att det kommer att finnas spel i spelet typ golden city eller vad det hett i sjuan,eller blitzball i tian. Ser fram mot både denna och sjuans remake.

#94

Postad 03 april 2016 - 21:26

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Laddade hem demot och testade. Vår mod Marcus satt i andra änden headsetet när jag testade. Jag kunde inte sluta skrika HUR JÄVLA SNYGGA GOLV det är i det spelet! Och väggarna! Allt!

Det här är... Det snyggaste spelet som NÅGONSIN NÅGONSIN NÅGONSIN gjorts :o

#95

Postad 03 april 2016 - 22:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Lustigt, var jättemånga som klagade på grafiken i detta demot just. De tyckte det tidigare demot var snyggare. Men detta är inte slutversionen förstås.



#96

Postad 03 april 2016 - 23:22

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0

när man befann sig i början av demot, typ vid en skog, så var det verkligen inget som var imponerande. jag förstod verkligen inte vad det var som var så snyggt, men när man kom in i människobyggda miljöer så var det episka haksläpp :o det finns en lång gång man går i, där det är stengolv, röda väggar och endel tavlor och liknande och det såg helt otroligt ut.

 

det som jag inte tyckte var så snyggt var typ karaktären och hela skogspartiet, det såg inte alls bra ut imo. men resten. omfgh! :o



#97

Postad 18 maj 2016 - 17:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 1

Hyfsat snyggt.

 

http://www.youtube.com/watch?v=CzIsbgDt5oM



#98

Postad 31 maj 2016 - 16:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 1

http://www.youtube.com/watch?v=lW5bEwT6ddw

 

 

giphy.gif



#99

Postad 01 juni 2016 - 07:24

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om striderna, men fan vad det är snyggt. Tyvärr så innefattade grafiken även ordentliga framedrops i platinum-demot. Ska bli intressant och se om det går att lira på ps4 när det kommer :)

#100

Postad 01 juni 2016 - 11:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Tyvärr så innefattade grafiken även ordentliga framedrops i platinum-demot. Ska bli intressant och se om det går att lira på ps4 när det kommer :)

Ja, vänta och se på E3 sa de angående grafiken i demot vs fullversionen.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.