Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

NHL 15

319 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
NHL 15 (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 7 (1) Inga priser
NHL 15 (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 4 4,75 (3) 199:-
NHL 15 (PS4) (PlayStation 4-spel) 4 4,87 (15) Inga priser
NHL 15 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 (0) Inga priser

#251

Postad 06 oktober 2014 - 17:38

nautiqu3
  • nautiqu3
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Jag gillar faktiskt NHL15 ! Jag spelar endast HUT så för min del spelar de andra spellägena ingen roll...

Bra känsla och kul med nya kommentatorer. Snyggt med publiken och bra gameplay känsla.

Jag spelar på PS4.

#252

Postad 04 november 2014 - 21:11

ChristofferL
  • ChristofferL
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0
Division 2 i HUT just nu... men får kriga för varenda mål! Vet inte vad ni andra tycker men känns som nivån på spelarna har blivit högre... Känns som att folk är duktigare iår än andra år i HUT... Eller så har man bara blivit sämre själv :P

#253

Postad 22 november 2014 - 13:20

dabo
  • dabo
  • Användare

  • 194 inlägg
  • 0
OTP hade varit väldigt roligt om man hade hamnat i matcher med seriösa spelare oftare, i de flesta matcherna jag spelat så har alla spelare väntat på frilägen från offensiv blå. Sedan är det tyvärr många som inte vet hur offside i hockey fungerar. Saknar EASHL...

#254

Postad 03 december 2014 - 16:47

Limitz
  • Limitz
  • Användare

  • 234 inlägg
  • 0
Jaha, är det något att ha? Lirade EASHL på NHL 14 men det finns ju som sagt inte. Har en ruggig hockeyspelsabstinens och funderar på att köpa spelet ändå. Jag hatar HUT så det blir "be a pro" lokalt för min del. Ni som testat, är det något att betala för eller inte?

Redigerat av Limitz, 03 december 2014 - 16:48.


#255

Postad 03 december 2014 - 17:56

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0
Har lirat det på ps4 och lite på xone och jag hade helt klart köpt det om inte var så att jag köpte 15 till 360.
Helt annan känsla på ps4 och xone jämfört med 360

#256

Postad 15 december 2014 - 23:43

Bananklasen
  • Bananklasen
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0
Jag tog och raderade spelet från min PS4:a nu då uppkopplingsproblemen är värre för mig nu än någonsin tidigare. Det är helt enkelt inte kul att tappa anslutningen i var och varannan match. Tur att det finns annat att spela...

#257

Postad 21 december 2014 - 17:50

dabo
  • dabo
  • Användare

  • 194 inlägg
  • 0

Jaha, är det något att ha? Lirade EASHL på NHL 14 men det finns ju som sagt inte. Har en ruggig hockeyspelsabstinens och funderar på att köpa spelet ändå. Jag hatar HUT så det blir "be a pro" lokalt för min del. Ni som testat, är det något att betala för eller inte?


Har inte testat BAP då det inte är möjligt att snabbsimulera bytena. BAGM är däremot riktigt roligt fortfarande, i tidigare spel har jag tröttnat väldigt fort på att spela offline men det håller fortfarande tycker jag.

Redigerat av dabo, 21 december 2014 - 17:50.


#258

Postad 22 december 2014 - 19:41

ChristofferL
  • ChristofferL
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0
Någon som lyckats vinna divisiontiteln i 1an ? Varit nära några gånger men åkt ner i 2an istället

#259

Postad 07 januari 2015 - 01:55

Bigrauk
  • Bigrauk
  • Forumräv

  • 892 inlägg
  • 0
Så nu är man äntligen uppe i div 1 i HUT-läget igen. Har blivit riktigt svårt nu, alla är riktigt bra i 1:an och 2:an.
Har varit 1 poäng som närmast ifrån att vinna div 1-titeln (2 ggr). Men då var det ungefär hälften så många som spelade HUT (runt 120k).

Redigerat av Bigrauk, 07 januari 2015 - 01:56.


#260

Postad 09 januari 2015 - 15:59

ChristofferL
  • ChristofferL
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0

Så nu är man äntligen uppe i div 1 i HUT-läget igen. Har blivit riktigt svårt nu, alla är riktigt bra i 1:an och 2:an.
Har varit 1 poäng som närmast ifrån att vinna div 1-titeln (2 ggr). Men då var det ungefär hälften så många som spelade HUT (runt 120k).


Håller med man får kriga för varje mål :-O tighta matcher i 1an 2an! Är själv i 2an. Har förstärkt laget med ovechkin nu ;) han har levererat direkt. Spelar du på xbox ?

#261

Postad 09 januari 2015 - 17:51

ChristofferL
  • ChristofferL
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0

Jaha, är det något att ha? Lirade EASHL på NHL 14 men det finns ju som sagt inte. Har en ruggig hockeyspelsabstinens och funderar på att köpa spelet ändå. Jag hatar HUT så det blir "be a pro" lokalt för min del. Ni som testat, är det något att betala för eller inte?


Hur kan man hata hut??

#262

Postad 09 januari 2015 - 19:18

fredrik11
  • fredrik11
  • Forumräv

  • 546 inlägg
  • 0

Hur kan man hata hut??


Jag tycker hut är kass!! Har man spelat EASHL så är allt annat tråkigt tyvärr.

#263

Postad 10 januari 2015 - 07:22

ChristofferL
  • ChristofferL
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0
Jahapp de är tur att vi tycker olika :P Tror aldrig jag spelade EASHL såg dock att dom fick mycket kritik för att dom inte tog med det iår. Dåligt att dom flesta spellägen är borta...

#264

Postad 10 januari 2015 - 23:52

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Köpte NHL 15 på Xbox One för några dagar sedan och fick sjukt mycket stryk både av datorn och online. Har aldrig spelat speciellt mycket nhl tidigare,bara med vänner ibland. Men nu gav jag mig fan på att jag skulle lära mig.
Har precis vunnit två matcher i rad online i HUT. Skitroligt spelläge verkligen! I början var det väldigt rörigt med alla menyer osv men efter ca 10 matcher så är det faktiskt skitkul!

#265

Postad 11 januari 2015 - 00:03

ChristofferL
  • ChristofferL
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0

Köpte NHL 15 på Xbox One för några dagar sedan och fick sjukt mycket stryk både av datorn och online. Har aldrig spelat speciellt mycket nhl tidigare,bara med vänner ibland. Men nu gav jag mig fan på att jag skulle lära mig.
Har precis vunnit två matcher i rad online i HUT. Skitroligt spelläge verkligen! I början var det väldigt rörigt med alla menyer osv men efter ca 10 matcher så är det faktiskt skitkul!


Fan va kul ! Inte mycket som slår HUT enligt mig. Att få bygga ihop sitt egna lag och klättra i divisioner är ju drömmen för en hockey nörd ;) lite tips till dig på billiga riktigt stabila spelare. Tyler bozak toronto, filpulla tampa bay, koivu Minnesota. Skinner carolina. Grabner islanders, Ruskigt snabb spelare ! Och den målvakt som funkat bästa för mig är bobrovsky i Columbus. Ben bishop är också bra i tampa. Bara säg till om du funderar på något och lycka till !

Redigerat av ChristofferL, 11 januari 2015 - 00:07.


#266

Postad 11 januari 2015 - 09:08

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

Fan va kul ! Inte mycket som slår HUT enligt mig. Att få bygga ihop sitt egna lag och klättra i divisioner är ju drömmen för en hockey nörd ;) lite tips till dig på billiga riktigt stabila spelare. Tyler bozak toronto, filpulla tampa bay, koivu Minnesota. Skinner carolina. Grabner islanders, Ruskigt snabb spelare ! Och den målvakt som funkat bästa för mig är bobrovsky i Columbus. Ben bishop är också bra i tampa. Bara säg till om du funderar på något och lycka till !

Grymt! Tack för hjälpen!

#267

Postad 14 januari 2015 - 00:36

Bigrauk
  • Bigrauk
  • Forumräv

  • 892 inlägg
  • 0

Håller med man får kriga för varje mål :-O tighta matcher i 1an 2an! Är själv i 2an. Har förstärkt laget med ovechkin nu ;) han har levererat direkt. Spelar du på xbox ?

Jag kör på PS4 just nu. Körde på xbox förr, men då alla kompisarna körde PS3 då så fick jag konvertera till den mörka sidan.

#268

Postad 15 januari 2015 - 03:02

ChristofferL
  • ChristofferL
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0

Jag kör på PS4 just nu. Körde på xbox förr, men då alla kompisarna körde PS3 då så fick jag konvertera till den mörka sidan.


Ja de brukar bli så. inte roligt att sitta själv på ett xbox om alla polare spelar på PS4 ! Vad tycker du om kontrollen till PS4an då? Själv bara testat lita snabbt. Gillade den inte alls! Men de är väl en vanesak som allt annat..

#269

Postad 17 januari 2015 - 22:35

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Nu lägger jag ner det här. HUT var skitkul först men jag blir så trött på att alla mina spelare suger. Dom får aldrig med sig pucken. Dom åker rakt igenom puckar. Dom missar alltid direktskott. Hälften av alla dragskott missar helt målet. Spelare som jag inte styr blir hela tiden utvisade. Det är ingen idé att tackla för även om jag får till en bra tackling så ramlar alltid min egen spelare också och den som ligger kvar längst och sprattlar är alltid jag. Det enda jag är nöjd med är målvakten. Jag har aldrig mött en spelare eller ett lag som är i min eller mitt lags klass.
Bara så mycket frustration varje match. Spela mot datorn är inte heller kul. Får spela med kompisar nån gång ibland istället.

Dom matcherna då jag vinner känns bara som en lång rad med lyckosamma studsar och tillfälligheter som gör att jag faktiskt emellanåt kan få en chans att själv göra mål.

Så j*vla förbannad som jag varit på det här spelet i flera kvällar i rad har jag sällan varit på ett spel förut.

Det här spelet kan dra åt ****! Jag blir bara mer förbannad ju mer jag skriver.

Jag har kommit på en till nackdel med att köpa spel digitalt. Det finns ingen skiva att bryta åt **** så den flyger i tusen j*vla bitar!

Redigerat av SejLax, 17 januari 2015 - 22:42.


#270

Postad 18 januari 2015 - 01:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Det är som om du skulle försöka börja med CoD idag utan att ha kört innan, risken är ju stor att du blir slaktad. Samma sak om du är nybörjare i NHL eftersom så många har spelat det årligen och är experter.

#271

Postad 18 januari 2015 - 10:30

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Jag har tänkt den tanken också. Men jag väljer att skylla på spelet. ;) Nej men allvarligt, det känns som att jag får spela mot alldeles för svåra motståndare hela tiden. Både att dom är duktigare än mig och att dom har spelat länge så att dom haft råd att köpa bra spelare.

Brukar också få vänta rätt länge på att hitta matcher ibland så jag antar att spelet inte har så mycket att välja på utan parar ihop mig med första bästa lediga spelare efter en stund.

Om man bara fick möta spelare i sin egen division vore det mycket bättre. Nu ska jag råförlora och tvingas ner en division bara för att jag råkat möta division 3 spelare fyra matcher i rad.

Redigerat av SejLax, 18 januari 2015 - 10:33.


#272

Postad 18 januari 2015 - 13:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Om man bara fick möta spelare i sin egen division vore det mycket bättre.

Går det inte att ställa in sökningen efter det? Dåligt annars, det går i t.ex. senaste PES, har gjort i en del FIFA jag spelat också.

#273

Postad 18 januari 2015 - 19:18

ChristofferL
  • ChristofferL
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0

Jag har tänkt den tanken också. Men jag väljer att skylla på spelet. ;) Nej men allvarligt, det känns som att jag får spela mot alldeles för svåra motståndare hela tiden. Både att dom är duktigare än mig och att dom har spelat länge så att dom haft råd att köpa bra spelare.

Brukar också få vänta rätt länge på att hitta matcher ibland så jag antar att spelet inte har så mycket att välja på utan parar ihop mig med första bästa lediga spelare efter en stund.

Om man bara fick möta spelare i sin egen division vore det mycket bättre. Nu ska jag råförlora och tvingas ner en division bara för att jag råkat möta division 3 spelare fyra matcher i rad.



Vilken division är du i? Tror inte man möter divison 3 spelare eller högre när man just börjat. Vet dock inte hur systemet fungerar.

#274

Postad 18 januari 2015 - 19:47

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlägg
  • 0

Jag har kommit på en till nackdel med att köpa spel digitalt. Det finns ingen skiva att bryta åt **** så den flyger i tusen j*vla bitar!


Kapitalförstörning när den är som skönast.
Minns inte om det var nhl11 eller 12 som åkte frisbee raktöver hela vardagsrummet in i väggen så det gick i bitar. =)

#275

Postad 18 januari 2015 - 20:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 1
Jag har aldrig gjort sönder en skiva i vrede. Skivan ligger ju i konsolen, går man fram till den och tar ut den innan man slänger iväg den då eller? -_-

#276

Postad 19 januari 2015 - 10:01

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

Vilken division är du i? Tror inte man möter divison 3 spelare eller högre när man just börjat. Vet dock inte hur systemet fungerar.

Jag är i division 8. Har kollat deras leaderboard och jag har mött division 3, 4, 5, 6 och nån enstaka gång div8. Första två matcherna jag körde överhuvudtaget var mot två div 3 lag. Fick så mycket stryk.

Går det inte att ställa in sökningen efter det? Dåligt annars, det går i t.ex. senaste PES, har gjort i en del FIFA jag spelat också.

Det går inte att ställa in vad jag vet. Trycker bara play online sen söker den spelare. Ofta får jag söka två tre gånger innan den hittar spelare.

Jag har aldrig gjort sönder en skiva i vrede. Skivan ligger ju i konsolen, går man fram till den och tar ut den innan man slänger iväg den då eller? -_-

Vet inte om jag gjort det heller. Några handkontroller har jag dock mosat. Däremot vore det inget konstigt för mig att gå fram och ta ut skivan för att förstöra den. Den ilskan jag känner kan sitta i rätt länge så det är inget problem. Hade varit skönt här om dagen att få hämnas på NHL på det sättet. Fast jag har säkert nån diagnos iofs.

Problemet blir också värre av att jag är så j*vla envis. Det är nästan fysiskt omöjligt för mig att gå från tvspelet om jag inte vunnit en match. Så då sitter jag och förlorar match på match och blir bara argare och argare.

Till slut gav jag dock upp och slaktade lite uruks i shadow of mordor istället. Det var rätt skönt utlopp för ilskan faktiskt.

Redigerat av SejLax, 19 januari 2015 - 10:08.


#277

Postad 19 januari 2015 - 15:19

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Och du som verkade så lugn när vi körde Gears, men det kanske är lättare när man får 30-2 i varannan match ;)

#278

Postad 19 januari 2015 - 16:42

ChristofferL
  • ChristofferL
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0
Äh ge inte upp sejlax... har spelat nhl i många år och tycker också att nhl 15 är jävligt svårt många gånger. Förlusterna är bara en siffra :) Men håller med är ett spel som verkligen kan göra en frustrerad... div 1 och 2 är sinnessjukt svårt. möter aldrig en dålig spelare... förlorar varannan match ungefär. ett tips stressa inte i anfallen skydda pucken mycket och "dumpa" pucken om du möter överjävligt folk där du har svårt att komma in i deras zon... Ett annat tips du måste prova som funkar jävligt bra. I försvaret så styr du bara EN spelare helst centern. Försvara i slottet framför eget mål. Så sköter "datan" AIn resten... Vänster och högerforwards kommer kliva upp och störa motståndarens backar! så fokusera endast på ett ta bort passnings vägar med centern. Alltså direkt motståndaren vinner puck och gå till anfall skifta till centern så fort du kan... ibland hinner man aldrig måste du försvara med backarna försvara bara med en back. Det är jävligt lätt att man går bort sig när man skiftar spelare ofta i egen zon...

Redigerat av ChristofferL, 19 januari 2015 - 16:45.


#279

Postad 19 januari 2015 - 16:57

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlägg
  • 0

Jag har aldrig gjort sönder en skiva i vrede. Skivan ligger ju i konsolen, går man fram till den och tar ut den innan man slänger iväg den då eller? -_-


Japp. Tokförbannad, reser sig, kastar sig fram de 2-metrarna till konsolen, trycker mata ut knapp, sliter skivan innan den ens åkt ut halvvägs och gör ett kast som en ninja där skivan splittras i väggen i andra delen av vardagsrummet ifrån mitt biorum ca 8-10 meter bort. (..det är portal emellan).

#280

Postad 19 januari 2015 - 18:42

Bigrauk
  • Bigrauk
  • Forumräv

  • 892 inlägg
  • 0

Ja de brukar bli så. inte roligt att sitta själv på ett xbox om alla polare spelar på PS4 ! Vad tycker du om kontrollen till PS4an då? Själv bara testat lita snabbt. Gillade den inte alls! Men de är väl en vanesak som allt annat..

Ja, är som sagt en vanesak. Men tycker den ligger bättre i handen än ps3 kontrollerna iaf. Dock tycker jag ännu att xbox kontrollerna är dem bästa.

Har för övrigt 3 lag i div1 i HUT nu. Ett lag med bara dem bästa (jag har haft råd med), 1 lag med bara svenskar och 1 lag med bara Blackhawks lirare.

#281

Postad 19 januari 2015 - 18:54

ChristofferL
  • ChristofferL
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0

Ja, är som sagt en vanesak. Men tycker den ligger bättre i handen än ps3 kontrollerna iaf. Dock tycker jag ännu att xbox kontrollerna är dem bästa.

Har för övrigt 3 lag i div1 i HUT nu. Ett lag med bara dem bästa (jag har haft råd med), 1 lag med bara svenskar och 1 lag med bara Blackhawks lirare.


Okej spelar du på 3 olika konton då eller? håller du på blackhawks ? :) Jag har Kessel Toews Kane i första linan... Kane är fantastiskt bra i spelet! Fysiskt är han dock sämst. Dör typ när han blir tacklad ! Jag håller på Ducks och Perry är nog favorit spelare Va kör du med för målis ?

#282

Postad 19 januari 2015 - 22:42

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

Och du som verkade så lugn när vi körde Gears, men det kanske är lättare när man får 30-2 i varannan match ;)

Ja när vi körde Gears så tyckte jag det gick rätt bra för oss faktiskt. :) Men även om det skulle gå dåligt ibland på tex Gears så är känslan inte i närheten av NHL. Eller jo en gång var jag riktigt förbannad. Min fina svarta handkontroll med silvrigt styrkors fick sätta livet till i en Gearsmatch. Jag slog den i soffändan tills kontrollen öppnat sig som en banan och det flög ut både batterier och vibrationsmotorer på golvet. Efteråt blödde jag i handen och soffan hade fått några hål i tyget.
Jäkligt skön känsla.

Men i allmänhet är jag lugn. :) Och när jag spelar med andra så är jag nog alltid behärskad. :)

#283

Postad 19 januari 2015 - 22:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Jäkligt skön känsla.

Haha... tills fem minuter efteråt när du inser att du har slängt bort några hundralappar =P?

#284

Postad 19 januari 2015 - 22:56

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

Äh ge inte upp sejlax... har spelat nhl i många år och tycker också att nhl 15 är jävligt svårt många gånger. Förlusterna är bara en siffra :) Men håller med är ett spel som verkligen kan göra en frustrerad... div 1 och 2 är sinnessjukt svårt. möter aldrig en dålig spelare... förlorar varannan match ungefär. ett tips stressa inte i anfallen skydda pucken mycket och "dumpa" pucken om du möter överjävligt folk där du har svårt att komma in i deras zon... Ett annat tips du måste prova som funkar jävligt bra. I försvaret så styr du bara EN spelare helst centern. Försvara i slottet framför eget mål. Så sköter "datan" AIn resten... Vänster och högerforwards kommer kliva upp och störa motståndarens backar! så fokusera endast på ett ta bort passnings vägar med centern. Alltså direkt motståndaren vinner puck och gå till anfall skifta till centern så fort du kan... ibland hinner man aldrig måste du försvara med backarna försvara bara med en back. Det är jävligt lätt att man går bort sig när man skiftar spelare ofta i egen zon...

Det där med att inte byta spelare för ofta i försvar har jag kommit på lite grann själv även om jag aldrig brytt mig om vilken specifik spelare (position) det är jag styr, men jag ska tänka på det om jag återupptar NHL.

Jag har faktiskt sällan fått stortstryk ens mot dom som är riktigt bra. Mitt försvarsspel har alltid funkat bra och jag förlorar ofta med ett eller två mål.

Däremot så har jag mot svåra spelare svårt som fan att behålla pucken i deras zon,eller ens att komma in i deras zon. Dom har typ 8 minuter time om attack och jag kanske 2. Kommer inte åt liksom...

Och det känns det som varenda gång jag får pucken så har mina spelare ingen ork kvar. Dom är så j*vla långsamma! Men det är kanske för att jag ofta blir fast i egen zon och bara får försvara hela tiden. När jag väl får tag i pucken och ska kontra så finns det ingen energi kvar.

Redigerat av SejLax, 19 januari 2015 - 22:56.


#285

Postad 19 januari 2015 - 23:01

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 1

Japp. Tokförbannad, reser sig, kastar sig fram de 2-metrarna till konsolen, trycker mata ut knapp, sliter skivan innan den ens åkt ut halvvägs och gör ett kast som en ninja där skivan splittras i väggen i andra delen av vardagsrummet ifrån mitt biorum ca 8-10 meter bort. (..det är portal emellan).

Haha! Skönt att det inte bara är jag. :D

Haha... tills fem minuter efteråt när du inser att du har slängt bort några hundralappar =P?

En gnutta ångest infinner sig så småningom. :) Men det är ändå värt det. Man känner nästan en stolthet på nåt sätt. En sorts hämnd. "Ägd!" liksom.

#286

Postad 20 januari 2015 - 04:28

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlägg
  • 0

Haha! Skönt att det inte bara är jag. :D


En gnutta ångest infinner sig så småningom. :) Men det är ändå värt det. Man känner nästan en stolthet på nåt sätt. En sorts hämnd. "Ägd!" liksom.


Hehe, nu har jag för mig att nästkommande NHL-spel var typ beställt när jag lackade ur på mitt. Så kan inte säga att jag ångrade det särskilt mycket och hade man ens kunnat fått en hundring för ett gammalt NHL på tradera?

Men det är något med hockey och känslor. =)

#287

Postad 20 januari 2015 - 10:40

Bigrauk
  • Bigrauk
  • Forumräv

  • 892 inlägg
  • 0

Okej spelar du på 3 olika konton då eller? håller du på blackhawks ? :) Jag har Kessel Toews Kane i första linan... Kane är fantastiskt bra i spelet! Fysiskt är han dock sämst. Dör typ när han blir tacklad ! Jag håller på Ducks och Perry är nog favorit spelare Va kör du med för målis ?

Ja, jag kör med 3 olika konton. Är sjukskriven just nu, så har inte så mycket annat för mig : )
Ja, Blackhawks är mitt favorit lag. Har alla utom D.Keith, J.Toews och P.Kane! Har inte tillräckligt med puckar för och köpa dem, men D.Keith är snart inom räckhåll.
Har Crawford i mål med Raanta som backup.

#288

Postad 20 januari 2015 - 17:06

ChristofferL
  • ChristofferL
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0

Ja, jag kör med 3 olika konton. Är sjukskriven just nu, så har inte så mycket annat för mig : )
Ja, Blackhawks är mitt favorit lag. Har alla utom D.Keith, J.Toews och P.Kane! Har inte tillräckligt med puckar för och köpa dem, men D.Keith är snart inom räckhåll.
Har Crawford i mål med Raanta som backup.


Okej ja då har du tid att pyssla på :) keith är grym. haft ganska tur med packsen när jag börja spela! Så fick in rätt mycket puckar och kunde köpa bra spelare. Funderar på att sälja toews och kane så jag kan köpa stamkos. han ska vara hyfsad sniper :P Byggt ihop några lag då? Då får du ju gratis pack. Sen är bara sälja tillbaka korten till marknaden så går du inte back. Fått rätt bra spelare i belöningspaketen. http://nhlguides.net...ion-checklists/ där har du checklist om du får lust att bygga ihop nå lag.

#289

Postad 20 januari 2015 - 17:58

Bigrauk
  • Bigrauk
  • Forumräv

  • 892 inlägg
  • 0

Okej ja då har du tid att pyssla på :) keith är grym. haft ganska tur med packsen när jag börja spela! Så fick in rätt mycket puckar och kunde köpa bra spelare. Funderar på att sälja toews och kane så jag kan köpa stamkos. han ska vara hyfsad sniper :P Byggt ihop några lag då? Då får du ju gratis pack. Sen är bara sälja tillbaka korten till marknaden så går du inte back. Fått rätt bra spelare i belöningspaketen. http://nhlguides.net...ion-checklists/ där har du checklist om du får lust att bygga ihop nå lag.

Ja, mycket spel har det blivit dem sista veckorna. Samlade ihop Florida och fick 3 guldpaket, som jag förde över på alla 3 konton. Men jag kunde inte byta/sälja dem korten jag fick i belöningspaketen, endast dumpa dem!?
Så ja la ner tanken på att samla ihop fler lag.
Kan det vara så att det skiljer sig ifrån PS och Xbox att man inte kan sälja belöningskorten man får genom att samlat ihop en collection? Verkar jätte konstigt om det är så.

#290

Postad 20 januari 2015 - 18:06

ChristofferL
  • ChristofferL
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0
Menar att du säljer tillbaka spelarna du köper för att bygga lagen. inte korten du får! brukar skriva upp vad jag köper dom för så att jag inte går minus när jag bygger lag. Man kan inte sälja belönings korten på xbox heller. Dåligt faktiskt

Redigerat av ChristofferL, 20 januari 2015 - 18:07.


#291

Postad 21 januari 2015 - 06:37

Bigrauk
  • Bigrauk
  • Forumräv

  • 892 inlägg
  • 0

Menar att du säljer tillbaka spelarna du köper för att bygga lagen. inte korten du får! brukar skriva upp vad jag köper dom för så att jag inte går minus när jag bygger lag. Man kan inte sälja belönings korten på xbox heller. Dåligt faktiskt

Ok, ja då är jag med i matchen ;)
Men då gäller det och samla ihop dem relativt snabbt, då dem flesta lite dyrare spelare sjunker i pris hela tiden.

Florida var väldigt lättsamlat, har du förslag på fler lättsamlade lag? Helst runt/under 50-100k puckar totalt som mest.


Edit: hittade lite tips på:
http://nhlguides.net...ion-checklists/

Redigerat av Bigrauk, 21 januari 2015 - 06:56.


#292

Postad 21 januari 2015 - 12:06

Bigrauk
  • Bigrauk
  • Forumräv

  • 892 inlägg
  • 0
Köpte hela San Jose Sharks collection nyss för totalt 50850 puckar, hade bara P.Marleau sen innan.
Fick 1 anmärkningsvärd spelare på 10 guldpaket= P.Datsyuk.

Ska bli kul och se om man går + på att sälja av allt igen.

#293

Postad 21 januari 2015 - 13:01

ChristofferL
  • ChristofferL
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0

Köpte hela San Jose Sharks collection nyss för totalt 50850 puckar, hade bara P.Marleau sen innan.
Fick 1 anmärkningsvärd spelare på 10 guldpaket= P.Datsyuk.

Ska bli kul och se om man går + på att sälja av allt igen.


Okej ! Ja du ser ;) Datsyuk är kung. har spelat mycket med han. Kan vara svårt att gå plus men få tillbaka pucksen ska inte vara nå problem. Calgary är rätt billiga att bygga har jag för mig. kan kolla bättre sen vilka lag jag byggt som är billiga.

#294

Postad 22 januari 2015 - 10:13

Bigrauk
  • Bigrauk
  • Forumräv

  • 892 inlägg
  • 0
Nu är 1:a div1-titeln bärgad, hade även 1 match till godo.

Gick 4600 puckar+, efter att ha sålt av Sharks korten.
Behöll dock J.Pavelski, J.Thornton och M.Vlasic i mitt lag. Så hade nog kunnat tjäna ytterligare ca 5000 pucks på och göra mig av med dem med.

Redigerat av Bigrauk, 22 januari 2015 - 10:17.


#295

Postad 22 januari 2015 - 14:41

ChristofferL
  • ChristofferL
  • Användare

  • 109 inlägg
  • 0

Nu är 1:a div1-titeln bärgad, hade även 1 match till godo.

Gick 4600 puckar+, efter att ha sålt av Sharks korten.
Behöll dock J.Pavelski, J.Thornton och M.Vlasic i mitt lag. Så hade nog kunnat tjäna ytterligare ca 5000 pucks på och göra mig av med dem med.


mycket bra gjort! Har inte lyckas med det ännu :( Är i 1an måste fixa det snart känns de som :)

Redigerat av ChristofferL, 22 januari 2015 - 14:41.


#296

Postad 23 januari 2015 - 23:26

Unregistered79193128
  • Unregistered79193128
  • Forumräv

  • 741 inlägg
  • 0
Har de släppt nya rosters till NHL ännu?

Jag har inte köpt spelet ännu. Lirade demot igår men spelkänslan var väl sådär. Det hypades ju upp asmycket. Hoppas det bara är demot som är lite sämre.
Men jag lirar mycket SHL och vill spela DIF så därför undrar jag över rosters. Tellan fanns inte med från början tror jag.

#297

Postad 24 januari 2015 - 18:24

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlägg
  • 0

Har de släppt nya rosters till NHL ännu?

Jag har inte köpt spelet ännu. Lirade demot igår men spelkänslan var väl sådär. Det hypades ju upp asmycket. Hoppas det bara är demot som är lite sämre.
Men jag lirar mycket SHL och vill spela DIF så därför undrar jag över rosters. Tellan fanns inte med från början tror jag.


Har inte heller "15" och har undrat detsamma (vad Djurgården har för laguppställning). Dock så har väl inte SHL-uppställningarna uppdaterats tidigare när NHL-rostern gjort det eller har jag fel?

Redigerat av HenkeEdge, 24 januari 2015 - 18:25.


#298

Postad 26 januari 2015 - 21:48

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Fick en stor uppdatering idag. Nån som vet vad som är nytt? Spelar på Xbox One.

#299

Postad 27 januari 2015 - 09:19

Limitz
  • Limitz
  • Användare

  • 234 inlägg
  • 0

Fick en stor uppdatering idag. Nån som vet vad som är nytt? Spelar på Xbox One.


Hade inte du lagt ner? ;)

#300

Postad 27 januari 2015 - 09:25

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 2
Jag har inte rört spelet sedan utbrottet ovan. Så här efter en vecka har jag börjat lugna ner mig och jag fick lust att prova en vanlig NHL online match, inte HUT eller så. Men det dök upp en uppdatering på 1,5 gb så det blev inget.
Det var nog lika bra. När min sambo fick se att jag startade NHL skrek hon "Nej!!!".



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.